Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yo_flow schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:02:
[...]

https://play.google.com/s...=com.appstar.callrecorder

Je hebt ook de Pro versie, heeft wat extra functies maar die moet je dan weer kopen...

Edit; ik lees in de reviews dat men enkel nog zichzelf terug hoort in de opnames. Zojuist nog terug geluisterd naar dat is bij mij niet het geval. Ik hoor mezelf en de persoon aan de andere kant van de lijn gewoon terug in de opname.
Thanks

Als ik de recensies lees, neemt de app alleen je eigen stem op (de "andere kant" dus niet): dit is op alle telefoons zo met Android 9 (Pie)...

Dus ik vind het knap, dat hij op jouw toestel "wel" goed werkt...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
M'n accuduur lijkt zich hersteld te hebben na 8 dagen. Heb 3,5 uur SOT over een periode van 20 uur met nog 43% over. Op deze manier ben ik zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
Lijkt mij de officiele Samsung Leather cover.

DEZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:00
giovanni2903 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 02:49:
[...]

heb je het over de s9 of s10? op beide kan je toch gewoon gesprekken opnemen? ik kon het op mijn s7e en op mijn s10 ook namelijk
Ik heb nog dagelijks in gebruik S 9 die ik niet geupdate heb om te kunnen blijven opnemen.

Gebruik daarop ACR pro die het werkelijk perfect doet. Ook daar een iets oudere versie zodat hij heerlijk de telefoonnummers of namen registreert bij het opslaan van de opnames.

De s10 heb ik nog niet uitgepakt, omdat ik ervan uitging zoals Henk ook zegt hier, dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 23:27
Guzanni schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:10:
M'n accuduur lijkt zich hersteld te hebben na 8 dagen. Heb 3,5 uur SOT over een periode van 20 uur met nog 43% over. Op deze manier ben ik zeer tevreden!
Dat is idd wel goed! Hier wat minder.

6h op batterij
1h53 SOT
59 procent over.
Gaat over de gewone S10.

Op 4G, Bluetooth aan maar niet in gebruik. Geen AOD. Automatische updates etc van google staan uit. En scherm staat op 25 procent helderheid maar. Verder gewoon surfgedrag in de 2h gebruik.

Is toch niet zo goed? Het moet iets zijn dat vooral in standby batterij verbruikt. Scherm staat ook niet bovenaan in de verbruikerslijst maar '' Android Systeem '' met 10 procent. Scherm staat op 8 procent. Nog mensen last van? Ik heb geen nieuwe apps draaien ofzo sinds mijn s9 plus, allemaal dezelfde. Die deed het standby véél beter.

[ Voor 13% gewijzigd door Yargo op 16-03-2019 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:15
giovanni2903 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 15:43:
[...]

ja, instellingen > gavanceerde opties >boxby-toets > twee keer drukken om bixby te openen en daaronder instellen wat je wil (als je dus 1x op de knop drukt)
Welke opdracht (voor de power button) moet je dan kiezen onder "Éen keer drukken gebruiken"?
Kan alles vinden behalve power button/off
ppeterr schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:22:
[...]

Bedoel je dat je die knop wilt gebruiken als een knop waar je het scherm mee uitzet.
Dat kan.
Gewoon de optie say what you are looking for aanklikken.
Vervolgens screen Off roepen. En hopsasa je kan dat dan koppelen aan de knop.

[ Voor 30% gewijzigd door cliors op 16-03-2019 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:55
Guzanni schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:10:
Ik zat vanochtend op ongeveer hetzelfde, met nog 35 procent over. Daar zat wel bijna een uur navigatie bij. >24u is dus prima haalbaar (S10). Zal morgen eens een screenshot plaatsen :)

Heb trouwens google backup terug gezet, geen clean install en alleen een keer herstart na paar dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Yargo schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:51:
[...]

Dat is idd wel goed! Hier wat minder.

6h op batterij
1h53 SOT
59 procent over.
Gaat over de gewone S10.

Op 4G, Bluetooth aan maar niet in gebruik. Geen AOD. Automatische updates etc van google staan uit. En scherm staat op 25 procent helderheid maar. Verder gewoon surfgedrag in de 2h gebruik.

Is toch niet zo goed? Het moet iets zijn dat vooral in standby batterij verbruikt. Scherm staat ook niet bovenaan in de verbruikerslijst maar '' Android Systeem '' met 10 procent. Scherm staat op 8 procent. Nog mensen last van? Ik heb geen nieuwe apps draaien ofzo sinds mijn s9 plus, allemaal dezelfde. Die deed het standby véél beter.
Hoe lang heb je je toestel al? Ik heb ook de S10. Eerste week was dramatische accuduur, waar ik maximaal 2-3 uur SOT haalde en mn accu binnen 24 uur leeg was. Inderdaad, boosdoener was Android Systeem.
kepler schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:15:
[...]

Ik zat vanochtend op ongeveer hetzelfde, met nog 35 procent over. Daar zat wel bijna een uur navigatie bij. >24u is dus prima haalbaar (S10). Zal morgen eens een screenshot plaatsen :)

Heb trouwens google backup terug gezet, geen clean install en alleen een keer herstart na paar dagen
Ik heb ook een Google backup hersteld. Dacht dat het eerst hieraan lag, omdat ik hier wat dingen over had gelezen op internet. Maar nu lijkt het allemaal goed te zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Guzanni op 16-03-2019 11:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
evdakker schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 08:27:
Ik heb toch maar besloten mijn S10+ te laten voor wat het is, en te blijven bij de Note9. Ik mis de notificatieled, irisscanner en de s-pen. En de S10+ is op andere gebieden verder maar marginaal beter. Wel een stuk lichter dan de Note9, maar dan ook weer een iets kleiner scherm dan de Note9.
Dat laatste viel me wel op. Volgens de specificaties hebben zowel de S10+ als de Note9 een 6,4 inch scherm, maar de bruikbare schermruimte van de S10+ is een stuk kleiner doordat de notificatiebalk zo dik is.
Dus als iemand interesse heeft voor een nieuwe S10+ voor 200 euro onder de nieuwprijs, zie mijn advertentie. Anders gaat ie deze week terug naar de winkel.
(edit, inderdaad lijkt de animo voor de S10 nu weg te zijn... ik denk dat iedereen die er een wilde, hem heeft gekocht in de presale ;))
Waarom zou je hem verkopen 200 euro onder de prijs???Als je zelf al zegt dat je hem terugstuurt??
Misschien eerst beter je eigen verdiepen voordat je hem aanschaft. Wel makkelijk als iedereen maar besteld thuis uitprobeert en daarna weer terug stuurt. Houdt wel in dat iemand anders straks een toestel krijgt wat al gebruikt is. Mijn inziens gewoon een bedrag in mindering brengen op wat je terug krijgt. Jij zou het toch ook niet leuk vinden om een tweedehands toestel te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 23:27
Guzanni schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:23:
[...]

Hoe lang heb je je toestel al? Ik heb ook de S10. Eerste week was dramatische accuduur, waar ik maximaal 2-3 uur SOT haalde en mn accu binnen 24 uur leeg was. Inderdaad, boosdoener was Android Systeem.

[...]

Ik heb ook een Google backup hersteld. Dacht dat het eerst hieraan lag, omdat ik hier wat dingen over had gelezen op internet. Maar nu lijkt het allemaal goed te zijn.
Vanaf de eerste dag, die vrijdag dat ze leverden.
Ondertussen 20min SOT bij maar wel 6 procent lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Weet iemand hoe je Whatsapp zo instelt dat je bij een bericht een melding krijgt met edgelight zonder voorvertoning van het bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Even een vraag. Kun je software matig het camera gat verbergen? Graag een reactie. Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jijonenca
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-07 09:45
zuukie schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:58:
Even een vraag. Kun je software matig het camera gat verbergen? Graag een reactie. Alvast bedankt.
ja, display en dan hide front camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
postvoordennis schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:45:
Weet iemand hoe je Whatsapp zo instelt dat je bij een bericht een melding krijgt met edgelight zonder voorvertoning van het bericht?
Met Glimpse Notifaction, want edge light werkt alleen als je scherm aan staat. Glimpse notification ontwaakt je scherm bij een bericht, wat weer edge light triggerd.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
An1mA schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:08:
[...]

Met Glimpse Notifaction, want edge light werkt alleen als je scherm aan staat. Glimpse notification ontwaakt je scherm bij een bericht, wat weer edge light triggerd.
Thanks, maar dat is niet helemaal wat ik bedoel. Ik wil wel een pop-up krijgen zodat je ziet van wie je een Whatsapp hebt, zonder dat je het bericht al kunt lezen in de pop-up. En het liefst wil ik dit ook met edgelight.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
pappaleone schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 11:26:
[...]

Waarom zou je hem verkopen 200 euro onder de prijs???Als je zelf al zegt dat je hem terugstuurt??
Misschien eerst beter je eigen verdiepen voordat je hem aanschaft. Wel makkelijk als iedereen maar besteld thuis uitprobeert en daarna weer terug stuurt. Houdt wel in dat iemand anders straks een toestel krijgt wat al gebruikt is. Mijn inziens gewoon een bedrag in mindering brengen op wat je terug krijgt. Jij zou het toch ook niet leuk vinden om een tweedehands toestel te krijgen??
Zonder een discussie te willen beginnen over rechten en plichten bij koop op afstand: ik heb de telefoon uitsluitend gebruikt in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking ervan vast te stellen. En daarbij bleek dat de telefoon toch tegen viel.
Aangezien ik de telefoon met korting kreeg, lijkt het mij wel aardig om mede-tweakers die korting te gunnen voor ik hem definitief terugstuur. Maar, goed, speciaal voor jou: jij mag hem overnemen voor de huidige winkelprijs van 998 euro :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
evdakker schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 13:51:
[...]

Zonder een discussie te willen beginnen over rechten en plichten bij koop op afstand: ik heb de telefoon uitsluitend gebruikt in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking ervan vast te stellen. En daarbij bleek dat de telefoon toch tegen viel.
Aangezien ik de telefoon met korting kreeg, lijkt het mij wel aardig om mede-tweakers die korting te gunnen voor ik hem definitief terugstuur. Maar, goed, speciaal voor jou: jij mag hem overnemen voor de huidige winkelprijs van 998 euro :P.
Dat had je ook in de winkel kunnen doen demo modellen genoeg, en dat laatste je mlijkt wel 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
Tip voor vingerafdruk.. meerdere vingers onder 1 registratie mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:03

Christiano007

Ich bin der champion

Hebben jullie ook last van dat berichten van Whatsapp die pas binnen komen nadat je Whatsapp zelf opent ?

Heb geen energie besparen optie aanstaan voor zover ik weet

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 08-08 22:36
Christiano007 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:07:
Hebben jullie ook last van dat berichten van Whatsapp die pas binnen komen nadat je Whatsapp zelf opent ?

Heb geen energie besparen optie aanstaan voor zover ik weet
Ik ervaar dat ook. Soms zie ik wel notificaties, maar voor mijn gevoel meestal niet. En op mijn desktop app komen ze wel gewoon prima door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
[quote]Churyumov schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:12:
[...]

Ik ervaar dat ook. Soms zie ik wel notificaties, maar voor mijn gevoel meestal niet. En op mijn desktop app komen ze wel gewoon prima door.
[/quote
Hetzelfde hier ook met messenger, pas als ik de telefoon ontgrendel komen berichten binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Hakki schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:02:
Tip voor vingerafdruk.. meerdere vingers onder 1 registratie mogelijk.
[YouTube: Debunking Unbox Therapy's Galaxy S10 Fingerprint Trick]
Thanks, heb t ingesteld ! reageert beter dan eerst .... stiekem lijkt het sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
An1mA schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:08:
[...]

Ik heb nog even zitten testen en Edge Light werkt ook als je scherm uit staat, maar dan moet je Pop-up in Whatsapp aan hebben staan.

Ik kan overigens met geen mogelijkheid de optie vinden om voorvertoning van een Whatsapp uit te schakelen. Nu kan iemand zonder je wachtwoord in te vullen je binnenkomende bericht lezen en zelfs beantwoorden. Dit moet toch ergens in te stellen zijn?

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09 21:00
Yo_flow schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:11:
[...]

Ik heb Call Recorder Pro geinstalleerd op mijn S10+, daarvoor op mijn S8. Allebei op Android Pie met One UI. App werkt gewoon goed alleen worden namen van contacten niet meer weergegeven sinds een bepaalde wijziging in de voorwaarden van de play store of iets dergelijks...
precies dit dus (gebruik zelf de gratis versie).

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:12
Dat kan ook :) Dat vindt je bij settings > lock screen en zie je notifications staan (met togle) maar dan moet je op notifications klikken en dan heb je en optie om content te hiden van je lockscreen. Geldt dan wel voor alle apps en niet enkel WhatsApp...

[ Voor 7% gewijzigd door watercoolertje op 16-03-2019 17:14 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cliors
Background voor de S10+ in elkaar geflatst.Wel geinig
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2l9mont.png

Groter
http://i65.tinypic.com/2zdq4yc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
watercoolertje schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 16:05:
[...]

Dat kan ook bij lock screen en zie je notificaties staan (met togle) maar dan moet je op notificaties klikken en dan heb je en optie om content te hiden van je lockscreen. Geldt dan wel voor alle apps lijkt me.
Als ik dit doe dan staat er inderdaad 'inhoud verborgen' als er een Whatsapp binnenkomt. Klik je vervolgens daarop (zonder je wachtwoord in te voeren) dan kun je alsnog het bericht lezen en beantwoorden. Dit komt omdat in Whatsapp pop-up weergeven aan staat. Vink je dit uit, dan krijg je geen melding op je lockscreen.

Hoe kan ik op het lockscreen een Whatsapp melding krijgen zonder dat de inhoud te lezen is? Ik kom van een iPhone en daar kon dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
als het goed is komt samsung zelf ook nog met een oplossing voor de missende notificatie led. Middels een software update. Dan krijg je een notificatie rand rond de frontcamera. Maar wanneer deze uit komt kan ik niet zo snel terug vinden op het forum van samsung. Wellicht dat iemand van samsung zelf op twitter iets kan aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
dewaal schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:30:
als het goed is komt samsung zelf ook nog met een oplossing voor de missende notificatie led. Middels een software update. Dan krijg je een notificatie rand rond de frontcamera. Maar wanneer deze uit komt kan ik niet zo snel terug vinden op het forum van samsung. Wellicht dat iemand van samsung zelf op twitter iets kan aangeven.
Hoe kom jij erbij dan? : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
cliors schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:32:
[...]

ik zag een stukje in het samsung forum hiervan. Of ik heb niet goed gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
cliors schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:32:
[...]

samsung luisterd naar de klanten, ze hebben bijv al aangegeven dat ze de fp scanner nog beter gaan maken. lijkt me sterk dat ze niet met een functie komen die iedereen mist en wel toe tevoegen is, een nitificatie lichtje. denk dat we 60 procent kans hebben dat het komt

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
giovanni2903 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:40:
[...]

samsung luisterd naar de klanten, ze hebben bijv al aangegeven dat ze de fp scanner nog beter gaan maken. lijkt me sterk dat ze niet met een functie komen die iedereen mist en wel toe tevoegen is, een nitificatie lichtje. denk dat we 60 procent kans hebben dat het komt
ze moeten ook wel de concurrentie zit niet stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
dewaal schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:52:
[...]

ze moeten ook wel de concurrentie zit niet stil.
Ik hoop dat ze het ledje gauw doorvoeren met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJB87
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-06-2024
Voor de geïnteresseerde een seller op ebay uit de UK verkoopt de snapdragon versie van de s10(e)+

Ik twijfel alleen vanwege dit :

Please note that some of the boxes have been opened as a quality measure but that does not affect the condition of the phones. They are all brand new, factory unlocked, with all accessories and have never been used.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:35
Ik had edgelighting werken zonder dat berichten te lezen waren en ook snelreageren werkte niet zonder te unlocken. Maar heb even wat zitten dingen zitten uitproberen en nu krijg ik het niet meer voor elkaar 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door Arjant2 op 16-03-2019 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Arjant2 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:41:
Ik had edgelighting werken zonder dat berichten te lezen waren en ook snelreageren werkte niet zonder te unlocken. Maar heb even wat zitten dingen zitten uitproberen en nu krijg ik het niet meer voor elkaar 8)7
Haha ik loop er ook al de hele dag mee te kloten. Krijg het gewoon niet voor elkaar om een Whatsapp melding op het lockscreen te krijgen, zonder dat je het bericht kunt lezen. Ik wist dat google en privacy lastig samen gaan, maar dit slaat alles 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
postvoordennis schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:19:
[...]

Haha ik loop er ook al de hele dag mee te kloten. Krijg het gewoon niet voor elkaar om een Whatsapp melding op het lockscreen te krijgen, zonder dat je het bericht kunt lezen. Ik wist dat google en privacy lastig samen gaan, maar dit slaat alles 😂
Wellicht heeft samsung er een oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
dewaal schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:36:
[...]

Wellicht heeft samsung er een oplossing voor
Bij jou lukt het ook niet begrijp ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dewaal
postvoordennis schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:46:
[...]

Bij jou lukt het ook niet begrijp ik?
nee nog niet voor elkaar helaas. Ik zit al de hele middag op youtube te zoeken naar een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

postvoordennis schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 20:19:
[...]

Ik zie op mijn always on display alleen van wie ik een berichtje heb.
Ik zie niet het hele bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Garret1410 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:21:
[...]

Zit je nou te trollen of ben je serieus. Als je serieus bent dan is er iets defect.

Video is voor mij zeer belangrijk en laat dat nou één van de sterke punten zijn van de S10.

Stabilisatie is heel goed maar als je serieus filmt hou je je toestel sowieso stil.
Autofocus is snel en accuraat.

IPhone filmt ook erg goed maar S10 doet daar absoluut niet voor onder.

Welke instellingen gebruik je dan.

[...]

Ik merk wel verschil met 4G+. Mijn verbinding is niet geweldig maar volgens mij ook niet slecht. Ik haal met speedtest tussen de 40-80mbps via KPN. Upload is wel een stuk minder maar dat varieert heel sterk tussen de 5-20mbps. Op dit moment is de status van mijn signaal -108dB 32 asu.

Ga het nog wat verder onderzoeken.
Lees de review hier op Tweakers maar over de camera en zie YouTube video samples. Ik heb daar maar 1 of 2 video's gezien die van goede kwaliteit zijn. De rest vertoont allemaal hetzelfde probleem (troebel beeld) helaas. Ik heb alle instellingen geprobeerd, maar het euvel blijft, namelijk geen scherp beeld. Stabilisatie is trouwens wel dik in orde en beter dan eerst.

[ Voor 28% gewijzigd door mastamasta op 16-03-2019 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:54:
[...]

Ik zie op mijn always on display alleen van wie ik een berichtje heb.
Ik zie niet het hele bericht.
Ook niet als je tweemaal op je scherm klikt? Kun je een print screen van je instellingen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Vanavond voor het eerst eens met Bixby Home zitten stoeien. Die krijg je als je vanaf je Homescreen naar rechts swiped.

En als ik op die Bixby Home pagina naar beneden scroll, dan crasht hij. En krijg ik deze melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XnIbZIrK4GCvw6mqL4tUMbVw/full.jpg

Hebben meer mensen hier last van??

[ Voor 5% gewijzigd door wvexeltweakers op 16-03-2019 22:25 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:09
wvexeltweakers schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:25:
Vanavond voor het eerst eens met Bixby Home zitten stoeien. Die krijg je als je vanaf je Homescreen naar rechts swiped.

En als ik op die Bixby Home pagina naar beneden scroll, dan crasht hij. En krijg ik deze melding:
[Afbeelding]

Hebben meer mensen hier last van??
Nee niet bij bixby home(net even getest), wel bij andere apps die op willekeurige wijze crashen, waaronder gDMMS plus en Lords Mobile.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ik las hier wat klachten over niet zo scherpe selfies.
Interessant voor de selfie-fetisjisten onder ons, uit de Tweakers review:
We vragen ons dan ook af waarom de frontcamera standaard foto's maakt door een crop van de sensor te nemen. Pas als je de groepsselfiefunctie instelt, wordt de hele sensor gebruikt. Je kunt de telefoon beter iets dichterbij houden en in die modus gebruiken, ook als je alleen op de foto gaat, want dan treedt er geen kwaliteitsverlies op doordat slechts een deel van de sensor wordt benut.

Net geprobeerd met mijn S10, en inderdaad zijn de selfies die ik van mezelf neem als 'groep' net wat scherper dan als 'alleen'.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Wiley02 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:33:
[...]

Nee niet bij bixby home(net even getest), wel bij andere apps die op willekeurige wijze crashen, waaronder gDMMS plus en Lords Mobile.
Dat zijn third party apps, denk ik?

Typisch dat die van mij wel crasht bij Bixby Home.
Waarschijnlijk zijn de door Bixby verzamelde ervaringen over mijn dagindeling te chaotisch, en dat hij het spoor bijster raakt.
:P

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:24
mastamasta schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:04:
[...]

Lees de review hier op Tweakers maar over de camera en zie YouTube video samples. Ik heb daar maar 1 of 2 video's gezien die van goede kwaliteit zijn. De rest vertoont allemaal hetzelfde probleem (troebel beeld) helaas. Ik heb alle instellingen geprobeerd, maar het euvel blijft, namelijk geen scherp beeld. Stabilisatie is trouwens wel dik in orde en beter dan eerst.
Sorry maar ik begrijp niet wat je bedoeld. Ik heb wel tig filmpjes op YouTube bekeken en reviews gelezen maar nergens lees ik over troebel beeld.

Galaxy's hebben over het algemeen juist een scherper beeld vanwege de toegepaste verscherping en iPhones hebben vaak een wat zachter beeld.

Het gaat mij niet om welles of nietes maar ik wil graag weten wat je bedoeld.

‐‐-------------------------------------------------------------------------

Hier nog een manier om de vingerafdruk scanner nog beter te laten werken. Tenminste volgens hem.

YouTube: Samsung Galaxy S10 Plus - The REAL Fingerprint Trick

[ Voor 19% gewijzigd door Garret1410 op 17-03-2019 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Heeft iemand enig idee hoe ik contact information op het Always On Display kan krijgen?

Er is een optie om een willekeurige string met "contact information" weer te geven op het lock screen. Erg handig, zo kreeg ik ooit eerder een mailtje van iemand die mijn S8 had gevonden (y)

Echter verkleurt deze text iedere keer nét zo dat het lastig af te lezen is op de achtergrondjes die ik leuk vind. Bovendien moet je de telefoon eerst aanzetten voordat het lock screen wordt getoond. Dezelfde string op het AOD lijkt me dus handiger, maar ik krijg het niet voor elkaar.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
pimsaint schreef op zondag 17 maart 2019 @ 06:07:
Heeft iemand enig idee hoe ik contact information op het Always On Display kan krijgen?

Er is een optie om een willekeurige string met "contact information" weer te geven op het lock screen. Erg handig, zo kreeg ik ooit eerder een mailtje van iemand die mijn S8 had gevonden (y)

Echter verkleurt deze text iedere keer nét zo dat het lastig af te lezen is op de achtergrondjes die ik leuk vind. Bovendien moet je de telefoon eerst aanzetten voordat het lock screen wordt getoond. Dezelfde string op het AOD lijkt me dus handiger, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Heb je bij meldingen 'Tekstkleur automatisch omkeren aan staan? En als je je telefoon bent verloren dan kun je ook een melding versturen via Samsung find my iPhone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

postvoordennis schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:22:
[...]

Heb je bij meldingen 'Tekstkleur automatisch omkeren ,aan staan? En als je je telefoon bent verloren dan kun je ook een melding versturen via Samsung find my iPhone.
Zoekt Samsung ook al naar iPhone’s
:+

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
postvoordennis schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:22:
[...]

Heb je bij meldingen 'Tekstkleur automatisch omkeren aan staan? En als je je telefoon bent verloren dan kun je ook een melding versturen via Samsung find my iPhone.
Ah, ik heb even met die setting gespeeld maar dat heeft helaas geen effect op de contact-info text. Die kleurt mee met de klok, die op haar beurt weer kleurt adv de achtergrond. Misschien toch maar een andere wallpaper nemen dan... wel jammer want ik vind die Big Hero 6 wallpaper wel de 't beste in het verbergen van de hole punch.

Edit: maar het gaat me er dus eigenlijk om hoe ik die contact-info ook op het Always On Display krijg, zoals bij de S7 wel kon. Ook in Good Lock kan ik de optie niet terugvinden.

[ Voor 15% gewijzigd door pimsaint op 17-03-2019 09:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• postvoordennis
wvexeltweakers schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:26:
[...]

Zoekt Samsung ook al naar iPhone’s
:+
Haha 😂 Ik ben net overgestapt van iPhone naar Samsung, moet nog even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Yo_flow schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 10:02:
[...]

https://play.google.com/s...=com.appstar.callrecorder

Je hebt ook de Pro versie, heeft wat extra functies maar die moet je dan weer kopen...

Edit; ik lees in de reviews dat men enkel nog zichzelf terug hoort in de opnames. Zojuist nog terug geluisterd naar dat is bij mij niet het geval. Ik hoor mezelf en de persoon aan de andere kant van de lijn gewoon terug in de opname.
Wow, waar ik zo ontzettend benieuwd naar ben is waarom het bij jou lukt !

Kan je eens kijken naar jouw versie S10 ( waarschijnlijk PHN/PHN/PHN ) .

Exacte versie firmware waar je nu op draait?

Omdat er nog geen enkele serieuze reactie is op mijn S10 die ik op Tweakers veil, denk ik dat ik hem dan toch zelf ga uitpakken?

Als opnemen goed gaat werken dan kon het best eens.mijn daily worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
robbvdb schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:50:
[...]

Omdat er nog geen enkele serieuze reactie is op mijn S10 die ik op Tweakers veil, denk ik dat ik hem dan toch zelf ga uitpakken?

Dit lijkt me echt stug dat @Yo_flow gesprekken kan opnemen, daar dit met Android Pie, door Google zelf n.b., niet meer mogelijk is (met geen enkele app)!

Ik had @Yo_flow al een reactie gestuurd op zijn bericht hier over, maar geen reactie terug...

In sommige landen is het wel mogelijk gesprekken op te nemen trouwens, maar dit gebeurt dan (door een setting) in de telefoon-app (die helaas voor NL niet geactiveerd is)...

Wel kan ik zeggen, dat Samsung met ACR bezig is om dit weer voor Samsung-toestellen werkend te krijgen...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-09 23:41
Voor degene die problemen hebben met de fingerprint scanner. Zie link: YouTube: Debunking Unbox Therapy's Galaxy S10 Fingerprint Trick

Werkt perfect!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 14:22
Klopt aardig met wat ik zelf ook al had ondervonden.
Samsung lijkt voor een 4100Mah te hebben gekozen vanwege het inefficiënte verbruik.
https://www.notebookcheck...hone-Review.410629.0.html

[ Voor 25% gewijzigd door Bassbounce op 17-03-2019 11:27 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:03

Christiano007

Ich bin der champion

Churyumov schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 15:12:
[...]

Heb de cache geleegd van whatsapp en deze ook zonder backup gereset. Kijken of het werkt.

Ook heb ik met spotify problemen, lijkt net of hij na een minuut geen verbinding meer heeft met mijn oordopjes, tot ik ontwaak dan doet hij het weer een minuut.

Blijkbaar heb je de optie "Sluimerende Apps" , als spotify (of een ander programma wat problemen geeft) erbij staat moet je deze verwijderen in de Sluimerende apps optie.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Laatst online: 13-09 18:13
robbvdb schreef op zondag 17 maart 2019 @ 10:50:
[...]

henklbr schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:02:
[...]

Dit lijkt me echt stug dat @Yo_flow gesprekken kan opnemen, daar dit met Android Pie, door Google zelf n.b., niet meer mogelijk is (met geen enkele app)!

Ik had @Yo_flow al een reactie gestuurd op zijn bericht hier over, maar geen reactie terug...

In sommige landen is het wel mogelijk gesprekken op te nemen trouwens, maar dit gebeurt dan (door een setting) in de telefoon-app (die helaas voor NL niet geactiveerd is)...

Wel kan ik zeggen, dat Samsung met ACR bezig is om dit weer voor Samsung-toestellen werkend te krijgen...
De versie van mijn S10+ is inderdaad de PHN versie maar dat doet er eigenlijk niet toe omdat de opnames op mijn S8 ook gewoon beide kanten van de telefoonlijn lieten horen.

Ik heb het net nogmaals getest met de app die ik eerder had gedeeld. Ik hoor zowel mezelf als de ander terug op de opnames. Opnames worden als een AMR bestand weg geschreven en zijn te beluisteren in de app zelf.

Voor de volledigheid, alles is hier up to date, geen oude app versies of wat dan ook. Hetzelfde geldt voor de Android versie op zowel mijn S8 als s10+. Het zou mijn inziens dan ook gewoon moeten werken bij een ander!? Detail: ik heb alle apps vanuit de cloud terug gezet op mijn nieuwe S10+, zou het daar mee te maken hebben of zo? Had de app al enige tijd geïnstalleerd staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Yo_flow op 17-03-2019 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
@Yo_flow Als dat terugzetten via de Samsung-backup gebeurd is dan is het de oude APK van destijds.

Dus dat kan een verschil maken. Echter, dan zou je in de Playstore moeten zien dat er een update is als hij verouderd is

Als ik tijd extra heb zal ik eens mijn oude S8 updaten naar Pie ( die is er toch al? ) en daar eens mee testen met zowel ACR-pro als de door jou genoemde App . Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yo_flow
robbvdb schreef op zondag 17 maart 2019 @ 13:30:
@Yo_flow Als dat terugzetten via de Samsung-backup gebeurd is dan is het de oude APK van destijds.

Dus dat kan een verschil maken. Echter, dan zou je in de Playstore moeten zien dat er een update is als hij verouderd is

Als ik tijd extra heb zal ik eens mijn oude S8 updaten naar Pie ( die is er toch al? ) en daar eens mee testen met zowel ACR-pro als de door jou genoemde App . Ik ben benieuwd.
Zou kunnen maar volgens mij worden alle apps weer vanuit de Play Store getrokken met de backup informatie in de cloud dus een oudere apk lijkt me ook niet logisch. Geen idee waarom het hier nog werkt, ik lees wisselende recensies in de store. Ik heb de app informatie gekopieerd, info hieronder;

Version: 5.54P152
Android version: 28
Manufacturer: samsung
Model: SM-G975F
Hardware: exynos9820
Architecture: armv8l
Time: 1703191348181
Device: beyond2
Brand: samsung
Product: beyond2lteeea
OS Version: 4.14.85-15445945
Version incremental: G975FXXU1ASBA
Carrier: T-Mobile NL
Saved: 0

Call params: 0171 VC: 001
Delay in: 0,5 out: 1,0
Loudness: 0

Current params: 0173 DEF: 014
Delay default in: 0,5 out: 1,0
Delay in: 0,5 out: 1,0
Loudness: 0
bt time: true 040319

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
postvoordennis schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:22:
[...]

Als ik dit doe dan staat er inderdaad 'inhoud verborgen' als er een Whatsapp binnenkomt. Klik je vervolgens daarop (zonder je wachtwoord in te voeren) dan kun je alsnog het bericht lezen en beantwoorden. Dit komt omdat in Whatsapp pop-up weergeven aan staat. Vink je dit uit, dan krijg je geen melding op je lockscreen.

Hoe kan ik op het lockscreen een Whatsapp melding krijgen zonder dat de inhoud te lezen is? Ik kom van een iPhone en daar kon dat gewoon.
Vreemd want een bericht is bij mij echt niet te lezen. Heb je misschien Face unlock aan staan.

Pop up heb ik uit staan.

Heb je bij 'instellingen > meldingen > Whatsapp' alles goed staan.
Neco75 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:22:
Voor degene die problemen hebben met de fingerprint scanner. Zie link: YouTube: Debunking Unbox Therapy's Galaxy S10 Fingerprint Trick

Werkt perfect!
Tot nu toe werkt het goed

‐--------------------------------------------------------------------------

En ik maar denken dat de iPhone XR een goede batterij duur heeft.

YouTube: Galaxy S10 Plus vs iPhone XS Max vs Galaxy S10e vs iPhone XR Battery...

[ Voor 38% gewijzigd door Garret1410 op 17-03-2019 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Garret1410 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:02:
[...]

Vreemd want een bericht is bij mij echt niet te lezen. Heb je misschien Face unlock aan staan.

Pop up heb ik uit staan.

Heb je bij 'instellingen > meldingen > Whatsapp' alles goed staan.
Alle meldingen staan goed. Welk toestel heb jij dan?
En licht jouw scherm op zodra je een Whatsapp ontvangt?

Zodra ik pop-up bij Whatsapp uit zet dan werkt Edge light niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
postvoordennis schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:21:
[...]

S10 maar misschien heb ik je verkeerd begrepen want ik gebruik geen Edge light. Wil het wel even uit testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
Christiano007 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:49:
[...]

Ook heb ik met spotify problemen, lijkt net of hij na een minuut geen verbinding meer heeft met mijn oordopjes, tot ik ontwaak dan doet hij het weer een minuut.

Blijkbaar heb je de optie "Sluimerende Apps" , als spotify (of een ander programma wat problemen geeft) erbij staat moet je deze verwijderen in de Sluimerende apps optie.
ik heb hetzelfde met de samsung music app, bij sluimerende apps staat ie niet, geen idee wat ik nog kan doen :S
pimsaint schreef op zondag 17 maart 2019 @ 06:07:

bedoel je dit? als je wat anders bedoelt is dit alsnog makkelijker denk ik :P
Afbeeldingslocatie: http://oi67.tinypic.com/msgoh.jpg

hier nog is een update over de batterij (s10), heb nu weer makkelijk een sot van 5+ uur met nog 18%. 3,5 uur op 4g, de rest op perfecte wi-fi:
Afbeeldingslocatie: http://oi63.tinypic.com/vzcyg3.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door giovanni2903 op 18-03-2019 04:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Yo_flow schreef op zondag 17 maart 2019 @ 12:57:
[...]

[...]

De versie van mijn S10+ is inderdaad de PHN versie maar dat doet er eigenlijk niet toe omdat de opnames op mijn S8 ook gewoon beide kanten van de telefoonlijn lieten horen.

Ik heb het net nogmaals getest met de app die ik eerder had gedeeld. Ik hoor zowel mezelf als de ander terug op de opnames. Opnames worden als een AMR bestand weg geschreven en zijn te beluisteren in de app zelf.

Voor de volledigheid, alles is hier up to date, geen oude app versies of wat dan ook. Hetzelfde geldt voor de Android versie op zowel mijn S8 als s10+. Het zou mijn inziens dan ook gewoon moeten werken bij een ander!? Detail: ik heb alle apps vanuit de cloud terug gezet op mijn nieuwe S10+, zou het daar mee te maken hebben of zo? Had de app al enige tijd geïnstalleerd staan.
Hier hoor ik ook de andere kant!!!! Blij verrast!!
Het klinkt wel wat verder maar goed genoeg om de andere kant te horen! Ik ben blij!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
giovanni2903 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:42:
[...]
bedoel je dit? als je wat anders bedoelt is dit alsnog makkelijker denk ik :P
[Afbeelding]
Ik heb dus precies hetzelfde gedaan, echter loopt mijn e-mailadres nét over een stukje witte achtergrond heen waardoor het niet helemaal te lezen is. Ik zou deze info dus óók graag op m'n always-on-display krijgen... en dat lukt dus maar niet :/

edit:
Staat er altijd "oplader aansluiten" bij 19% batterij?

[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 17-03-2019 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
pimsaint schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:02:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde gedaan, echter loopt mijn e-mailadres nét over een stukje witte achtergrond heen waardoor het niet helemaal te lezen is. Ik zou deze info dus óók graag op m'n always-on-display krijgen... en dat lukt dus maar niet :/

edit:
Staat er altijd "oplader aansluiten" bij 19% batterij?
ik heb op zowel mijn s7e als s10 nooit gebruik gemaakt van always on display dus heb geen idee :$
&
volgens mij vanaf 20%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
postvoordennis schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:21:
[...]

Inderdaad het werkt niet met pop-up aan. Is vanaf de S8 al zo lees ik en zou met prioriteiten te maken hebben.

Ik heb een 'Workaround' gevonden maar dan moet je de Light manager app installeren.

Workaround

I found a workaround, which works on my galaxy s9. Download the app 'light manager'. Open the app and add WhatsApp in the application window. Then go to advanced settings -> wake screen and choose WhatsApp.

In the settings of WhatsApp go to notifications and set the 'popup notification' to 'no popup'.

Then go to the settings of your phone -> Display -> Edge screen -> Edge lighting -> Manage notifications, and check on Light manager. 

You can change the color in Settings -> Display -> Edge screen -> Edge lighting -> Edge lighting style -> color -> app color, and change the color of Light manager.

Now the edge will light up when you get a WhatsApp message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:12
Voor de geïnteresseerden
Speedtest van phonebuff tegen iPhone XS max
YouTube: Galaxy S10+ vs. iPhone XS Max Speed Test

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
robbvdb schreef op zondag 17 maart 2019 @ 13:30:

Voor ACR-Pro is een update aanwezig in de Galaxy Store: speciaal voor Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 15:44
Als ik mijn s10 draadloos oplaad dan wordt hij en de oplader een beetje warm (niet heet). Is normaal bij draadloos opladen en kan het kwaad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Yellax schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:25:
Als ik mijn s10 draadloos oplaad dan wordt hij en de oplader een beetje warm (niet heet). Is normaal bij draadloos opladen en kan het kwaat?
Dat is normaal en kan geen kwaad, zolang je beide zonder problemen aan kunt raken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Heb nu de galaxy s10+ ceramic white binnen gekregen, maar de zilvere behuizing lijkt af naar een champagne kleur te verkleuren. Vind dat champagne niet echt een toegevoegde waarde. Kan dit bedekt worden zonder gebruik van een hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
J-r0en schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:18:
Heb nu de galaxy s10+ ceramic white binnen gekregen, maar de zilvere behuizing lijkt af naar een champagne kleur te verkleuren. Vind dat champagne niet echt een toegevoegde waarde. Kan dit bedekt worden zonder gebruik van een hoes?
Even afschuren ;) ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 16:40
J-r0en schreef op zondag 17 maart 2019 @ 19:18:
https://www.slickwraps.co...roid/galaxy-s10-plus.html

Je kan eens kijken of er transparantie wraps te krijgen zijn zoals de link hierboven.

[edit] maar beter in het andere topic denk ik

[Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires

[ Voor 10% gewijzigd door ppeterr op 17-03-2019 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Christiano007 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 11:49:
[...]

Heb de cache geleegd van whatsapp en deze ook zonder backup gereset. Kijken of het werkt.

Dit heb ik inmiddels al heel lang met Android. Had ik hiervoor ook op mijn S8. Nooit een oplossing gevonden... Hoopte dat dit weg zou zijn met de S10, maar helaas. Het geldt voor al mijn apps. Ineens komen alle notificaties tegelijkertijd, vanuit allerlei apps. Heel irritant en ik kan ook niet vinden welke instelling het veroorzaakt (het is niet sluimeren of batterijbesparing)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
😂😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Garret1410 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:28:
[...]

Inderdaad het werkt niet met pop-up aan. Is vanaf de S8 al zo lees ik en zou met prioriteiten te maken hebben.

Ik heb een 'Workaround' gevonden maar dan moet je de Light manager app installeren.

Workaround

I found a workaround, which works on my galaxy s9. Download the app 'light manager'. Open the app and add WhatsApp in the application window. Then go to advanced settings -> wake screen and choose WhatsApp.

In the settings of WhatsApp go to notifications and set the 'popup notification' to 'no popup'.

Then go to the settings of your phone -> Display -> Edge screen -> Edge lighting -> Manage notifications, and check on Light manager. 

You can change the color in Settings -> Display -> Edge screen -> Edge lighting -> Edge lighting style -> color -> app color, and change the color of Light manager.

Now the edge will light up when you get a WhatsApp message.
Dankjewel voor je hulp en de workaround, volgens mij is deze app hetzelfde als Glimpse Notifications. Ik krijg Edge Lightning nu inderdaad werkend, zonder dat de inhoud van het bericht direct te lezen is. Wanneer je Edge Lightning uitschakelt, dan kun je er ook voor zorgen dat het scherm op licht zodra je een melding ontvangt. Wel vreemd dat je voor zoiets basics een 3rd-party app nodig hebt.

Kun je eigenlijk instellen dat je een whatsapp melding ontvangt met de naam van de verzender, maar zonder de inhoud van het bericht te tonen? Zo had ik dit altijd op m'n iPhone en dat vond ik ideaal. Op Android zie je de naam van de verzender en direct de inhoud van het bericht, of je ziet enkel dat je een whatsapp-bericht hebt en kunt pas zien van wie dat is zodra je de telefoon hebt unlocked.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Voor de mensen die problemen hebben met het feit dat Gmail en WhatsApp berichten (te) laat binnenkomen:
Instellingen, Apps kiezen, daarna rechtsbovenin de 3 puntjes, kies Speciale toegang.
Vervolgens batterijverbr. optimalis. kiezen.
Zorg ervoor dat het bij Gmail en WhatsApp uitstaat!

Vooral bij Gmail helpt dat enorm bij mij...geen vertraging meer :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
henklbr schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:25:
[...]

Voor ACR-Pro is een update aanwezig in de Galaxy Store: speciaal voor Samsung
Volgend weekend maar eens installeren en kijken hoe het werkt. Misschien eerst even op de S8, als het daar werkt op Pie dan is de kans er ook wel dat het op de S10 gaat werken.

In de reviews in de Galaxy-store zijn er wisselende ervaringen, maar ook een beetje onduidelijk geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
giovanni2903 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:42:
[...]

ik heb hetzelfde met de samsung music app, bij sluimerende apps staat ie niet, geen idee wat ik nog kan doen :S
Het kwam blijkbaar omdat mijn telefoon in een spaar modus stond, geen idee hoe maargoed. Alles werkt nu dus zoals het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
Garrett schreef op zondag 17 maart 2019 @ 22:38:
Voor de mensen die problemen hebben met het feit dat Gmail en WhatsApp berichten (te) laat binnenkomen:
Instellingen, Apps kiezen, daarna rechtsbovenin de 3 puntjes, kies Speciale toegang.
Vervolgens batterijverbr. optimalis. kiezen.
Zorg ervoor dat het bij Gmail en WhatsApp uitstaat!

Vooral bij Gmail helpt dat enorm bij mij...geen vertraging meer :)
Heb dit zojuist geprobeerd, daarna meteen telefoon opnieuw opgestart voor de zekerheid.
Nogsteeds hetzelfde. Mijn Desktop app voor whatsapp geeft aan dat er een nieuw bericht is. En op mijn telefoon zie ik het pas als ik whatsapp open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 17:57
Churyumov schreef op maandag 18 maart 2019 @ 07:26:
[...]

Heb dit zojuist geprobeerd, daarna meteen telefoon opnieuw opgestart voor de zekerheid.
Nogsteeds hetzelfde. Mijn Desktop app voor whatsapp geeft aan dat er een nieuw bericht is. En op mijn telefoon zie ik het pas als ik whatsapp open.
Whatsapp heeft bij mij volgens mij geen vertraging, mail wel. Bij beide apps had ik deze optie al uitstaan. Meest irritante bugs zijn dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
Ik heb gisteren ontdekt dat foto's met flits maken via Whatsapp onmogelijk is. De in-app camera functie flitst eerst maar maakt daarna pas de foto waardoor je altijd met een te donkere foto zit...

Meer mensen die hier last van hebben? Klein zoekslagje op Google leert dat dit een bug is n Whatsapp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
Churyumov schreef op maandag 18 maart 2019 @ 07:26:
[...]

is dat niet al altijd zo geweest, dat er kleine vertraging van x-aantal seconden op zit wanneer whatsapp web aan staat?
Dit om te voorkomen dat je gsm continu trilt als je online aan het tikken bent?
Ik vind dit net goed, voorkomt continu getril op het werk :)

Test de snelheid eens als je whatapp web niet open staat en je naast iemand zit die een bericht naar je stuurt. Als het binnen de X seconden zit, is er geen issue.. Doe dan de test met whatsapp web, daar komt melding eerst binnen op web en dan X-aantal tijd erna op je telefoon als je niks doet (whatsapp web niet bekijken en gsm niks doen)? Om er dan toch alert op gemaakt te worden dat er boodschap is.
Sowieso komen de berichten toch eerst binnen op je gsm, die ze dan doorstuurt naar het web?! Dus ik zie het probleem niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend even wat filmpjes gemaakt maar wat een kwaliteit zeg! Scherper en mooier dan de S9+ van mijn vrouw. Verbluffende vooruitgang eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Samsung toch update gepushd ofzo? Spotify stopt na 20/30 seconden gelijk met muziek spelen. Ik heb geen instellingen veranderd ofzo. Maar dit is wel heel agressief baterij besparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-08 14:28
Ik heb eindelijk ontdekt wanneer de hoger liggende power button gewenst is.
Als je een smartphonehouder in de auto hebt dat de telefoon klemt aan de zijkanten dan kan je hem recht erin zetten zonder dat de klemmen de knop indrukken. Bij mijn houder kon dat dus niet bij de s8 en ging hij na één kant hangen door het verstoorde evenwicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
jwakie schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:54:
Ik heb eindelijk ontdekt wanneer de hoger liggende power button gewenst is.
Als je een smartphonehouder in de auto hebt dat de telefoon klemt aan de zijkanten dan kan je hem recht erin zetten zonder dat de klemmen de knop indrukken. Bij mijn houder kon dat dus niet bij de s8 en ging hij na één kant hangen door het verstoorde evenwicht.
en waarschijnlijk heb je nu een bixby knopje die telkens ingedrukt wordt door je houder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
cliors schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:58:
[...]

en waarschijnlijk heb je nu een bixby knopje die telkens ingedrukt wordt door je houder :D
Dat is geen probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Laatst online: 11-09 12:37
Weet niet als dit al ter sprake is gekomen.
Bij mij op Netflix op mijn Galaxy S10 wordt het beeld afgekapt net onder de camera punch hole.
Is er geen optie om Netflix totaal door te laten lopen? :D

Thanks in advance,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Churyumov
DutchLegendX schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:08:
Weet niet als dit al ter sprake is gekomen.
Bij mij op Netflix op mijn Galaxy S10 wordt het beeld afgekapt net onder de camera punch hole.
Is er geen optie om Netflix totaal door te laten lopen? :D

Thanks in advance,
Bij settings > display > fullscreen apps.
Daar kun je per app instellen of dat altijd fullscreen gaat of 'auto' ( bij fullscreen zitten er soms wel interface elementen achter de punch hole ... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Laatst online: 11-09 12:37
Churyumov schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:13:
[...]

Bij settings > display > fullscreen apps.
Daar kun je per app instellen of dat altijd fullscreen gaat of 'auto' ( bij fullscreen zitten er soms wel interface elementen achter de punch hole ... )
Top! Heb het gevonden :+ Nog niet echt tijd gehad om het hele instellingen menu na te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Ik probeer met Nova launcher (of eventueel bixby) een gesture te creëren die met één druk alle apps kan sluiten. Kan het even niet vinden, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Practics schreef op maandag 18 maart 2019 @ 10:48:
Samsung toch update gepushd ofzo? Spotify stopt na 20/30 seconden gelijk met muziek spelen. Ik heb geen instellingen veranderd ofzo. Maar dit is wel heel agressief baterij besparen
Even bij 'Spotify' onder 'Apps' kijken en dan naar Batterij. Daar kijken of achtergrond activiteiten toegestaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Garret1410 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:34:
[...]

Even bij 'Spotify' onder 'Apps' kijken en dan naar Batterij. Daar kijken of achtergrond activiteiten toegestaan is.
Had ik gedaan maar stond goed. Kreeg het weer werkend door batterij op max prestaties te zetten 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
S10+ bevalt steeds beter! Het duurde even tot alles naar m'n zin was ingesteld,
maar bijna alles staat nu zoals ik het wil.

-Van de bixby-knop een sound/vibrate/silent knop gemaakt
-Navigatie buttons verwijderd en gestures ingesteld met One handed+
-Nova launcher ingesteld met o.a google discover en double tap to sleep
-FP-scanner werkt ook beter nadat ik de optie: 'aanraakgevoeligheid hoog' aan heb gezet een de fp-scanner opnieuw heb ingesteld
-Face recognition ingesteld. Heb zelf uitgetest hoe veilig dit is maar kreeg het met geen mogelijkheid unlocked met foto's of filmpjes. Voor mij dus veilig zat :)

Wou gister m'n oude iphone 7 voor mijn vriendin instellen, maar allejezus wat voelt dat toestel (en software) dan ineens gedateerd zeg.

Batterij van mijn S10+ is ook geweldig. Ben dus helemaal happy met dit toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
De mensen die bugs ontdekken of ideeën graag hier plaatsen (weet niet of ik het mag plaatsen trouwens):

https://eu.community.sams...10-S10e/m-p/1005624#M1148

Topic word in de gaten gehouden door de moderators en eventuele bugs en ideeën worden doorgespeeld naar softwareafdeling.

[ Voor 6% gewijzigd door Rohit op 18-03-2019 14:48 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-08 15:22
Bij het opladen wordt er een always on display getoond, die het "normale" always on display overruled. Ik wil het oplaad always on display uitschakelen, maar kan deze optie niet vinden. Weet iemand hoe je dit uit kunt schakelen?
Pagina: 1 ... 23 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support