Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Werd me gevraagd toen ik de app opende/instelde.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/VLzMPCpH/Screenshot-20190314-222751-Settings.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Jackson6 op 14-03-2019 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Jackson6 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:26:
[...]

[Afbeelding]
pfoee mooi klote :( gelijk eraf gegooid. Thanx!
Weet je toevallig een andere oplossing? :'(

Edit:
Inmiddels ook gelukt met bxActions zonder die bizarre permissies. Nogmaals bedankt @Jackson6
Zal in het vervolg beter letten op al die permissies :X

[ Voor 18% gewijzigd door Fonzerelli op 14-03-2019 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Net ff met de AR Emoji's zitten spelen. Is wel een leuke toevoeging.
Je vindt die in de camera app, bovenin.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09 21:00
Souf schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:25:
Hier ook tevreden over de S10.
Mooie scherm, batterij na een hele dag op 50%. Android inmiddels gewoon geworden. Heb altijd al een iPhone gehad. Grootte is ideaal. Met een cover een beetje te groot voor mijn handen. Heb een spigen tough armor case haha. Luidspreker is zuiver en luid. FP doet soms moeilijk maar niet storend. Gsm werkt super snel en reageert op alles vlotjes.

Minpunt is denk ik de camera. Kan toch niet zijn dat mijn videos op mijn 6S er beter uitzien. Bizar... WSS iets aan mn settings aanpassen.

Snapchatcamerakwaliteit is wat minder maar er komt een update volgens de wandelgangen.

Ik denk dat ik hem hou. Ik heb 200 euro korting gekregen en heb de s10 dus voor 699 aangeschaft. Heb nog een week om er over na te denken of ik EM dan niet retourneer. Grtjes
ik heb met snapchat dat ie vaak niet scherpstelt, wss door de 3 camera's ofzo..

even iets anders. als ik mijn telefoon koppel met mijn autoradio via bluetooth of aux dan doet spotify het gewoon als het scherm uitstaat. de samsung music app daarintegen gaat na 1-2 minuten uit. heb in die app bij instellingen al "muziek bij scherm uit" aangezet, maar dat helpt niet. iemand die mij kan helpen? de energiestand staat gewoon op geoptimaliseerd..

nog een 2e dingetje, mijn toestel is van belsimpel maar is dit de nederlandse firmware of een importversie?:
Afbeeldingslocatie: http://oi68.tinypic.com/34e54m0.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door giovanni2903 op 15-03-2019 00:12 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
Mensen die zo snel switchen door wat probleempjes. Wacht nou toch es tot die kinderziektes eruit gaan. Of koop in het vervolg nooit meer op de release. (Vooral ios gebruikers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Souf schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:25:
Hier ook tevreden over de S10.
Mooie scherm, batterij na een hele dag op 50%. Android inmiddels gewoon geworden. Heb altijd al een iPhone gehad. Grootte is ideaal. Met een cover een beetje te groot voor mijn handen. Heb een spigen tough armor case haha. Luidspreker is zuiver en luid. FP doet soms moeilijk maar niet storend. Gsm werkt super snel en reageert op alles vlotjes.

Minpunt is denk ik de camera. Kan toch niet zijn dat mijn videos op mijn 6S er beter uitzien. Bizar... WSS iets aan mn settings aanpassen.

Snapchatcamerakwaliteit is wat minder maar er komt een update volgens de wandelgangen.

Ik denk dat ik hem hou. Ik heb 200 euro korting gekregen en heb de s10 dus voor 699 aangeschaft. Heb nog een week om er over na te denken of ik EM dan niet retourneer. Grtjes
Grappig ik geef hierboven net aan dat ik de video's van mijn s4 beter vond. Lijkt vooral voor te komen als je van setting wisselt. Het duurt dan vrij lang voordat het beeld weer scherp is en tijdens het lopen blijft het beeld gewoon troebel. Omdat ik mijn s10+ eigenlijk niet kwijt wil ben ik videosamples op YouTube gaan bekijken en zie helaas ook daar steeds hetzelfde probleem terugkeren. Heel jammer, want voor de rest is het echt een super toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Vandaag de S10 binnen en het viel mij al gelijk op dat er geen notification led light heeft.
Voor dat er een whatsapp, e-mail of een gemist oproep is.

Is er een andere optie wat je kan instellen dat het wel opvalt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:55
giovanni2903 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 23:58:
[...]

nog een 2e dingetje, mijn toestel is van belsimpel maar is dit de nederlandse firmware of een importversie?:
[Afbeelding]
Kijk naar instellingen, info telefoon, software gegevens en scrol dan naar Sw-versie serviceprovider.
Als daar PHN staat dan heb je een Nederlandse versie

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Jackson6 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:26:
[...]

[Afbeelding]
Bij bxactions krijg ik het volgende. Vind ik eerlijk gezegd ook eng.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2z0MbT7oATTmUVCq3bkWK6pL/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Gebruiken jullie de Samsung browser op de S10 of Chrome? Ik vind de nachtmodus en de snelle toegang bladwijzers van de Samsung Browser erg handig, maar de Chrome browser heeft weer minder balken in beeld wat een groter scherm oplevert. Of kun je dit bij Chrome ook instellen? Ik zie alleen een soort snelkoppelingen van de laatst bezochte websites, maar het lukt mij niet om dit te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is mij opgevallen waarom mijn S10+ een kortere accuduur heeft door het beeldscherm. In mijn broekzak schiet soms het scherm aan. Niet ontgrendeld maar gewoon aan door het bewegen. Ook als ik hem uit mijn broekzak pak. Hij staat al op beschermd tegen onbedoeld aanraken. Toch slaat hij veel te vaak aan.

Net getest door aan de bovenkant even aan te raken. Slaat het scherm ook aan. Alleen bij de vingerafdruk mag hij aanslaan. Dat verklaart waarom door wrijving in mijn broekzak het scherm gaat branden. Zo verbruik je wel veel accu ja.

Iemand nog een suggestie?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2019 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giovanni2903 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 23:58:
[...]

ik heb met snapchat dat ie vaak niet scherpstelt, wss door de 3 camera's ofzo..

even iets anders. als ik mijn telefoon koppel met mijn autoradio via bluetooth of aux dan doet spotify het gewoon als het scherm uitstaat. de samsung music app daarintegen gaat na 1-2 minuten uit. heb in die app bij instellingen al "muziek bij scherm uit" aangezet, maar dat helpt niet. iemand die mij kan helpen? de energiestand staat gewoon op geoptimaliseerd..

[Afbeelding]
Kun je hier niet zien...

Ga naar Software Info op je toestel, scroll down naar "Software Serviceprovider": als je die info hier post, kunnen we je het vertellen...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
jacky00 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 01:05:
Vandaag de S10 binnen en het viel mij al gelijk op dat er geen notification led light heeft.
Voor dat er een whatsapp, e-mail of een gemist oproep is.

Is er een andere optie wat je kan instellen dat het wel opvalt ?
Zoek even in deze thread, staat genoeg over in, met name de Always On Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 06:50:
Nu is mij opgevallen waarom mijn S10+ een kortere accuduur heeft door het beeldscherm. In mijn broekzak schiet soms het scherm aan. Niet ontgrendeld maar gewoon aan door het bewegen. Ook als ik hem uit mijn broekzak pak. Hij staat al op beschermd tegen onbedoeld aanraken. Toch slaat hij veel te vaak aan.

Net getest door aan de bovenkant even aan te raken. Slaat het scherm ook aan. Alleen bij de vingerafdruk mag hij aanslaan. Dat verklaart waarom door wrijving in mijn broekzak het scherm gaat branden. Zo verbruik je wel veel accu ja.

Vermoedelijk een setting ergens die nog niet goed staat (bewigingen en gebaren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Batsu schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 07:45:
[...]

Vermoedelijk een setting ergens die nog niet goed staat (bewigingen en gebaren?)
Lift to wake misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Voor mensen die bang zijn voor een slechte accu: ik heb daar (tot nu toe) geen last van op mijn S10...

Batterijverbruik van twee dagen met eenmalig kort tussendoor wat bijladen hieronder. Voornamelijk op WiFi. Internetten, film kijken en wat appen/bellen. Afgelopen nacht 1% verloren in vliegtuigstand. Helderheid op 50%, hoogste resolutie. Upgrade vanaf S8.

Ik vind vooral het gebrek aan notificatieled irritant. De hier tot nu toe genoemde apps zijn eigenlijk geen waardige vervangers...

Verder bevalt het toestel erg goed!

S10 batterij

[ Voor 0% gewijzigd door Skating_vince op 15-03-2019 10:32 . Reden: Plaatje verkleind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
Skating_vince schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:04:
Voor mensen die bang zijn voor een slechte accu: ik heb daar (tot nu toe) geen last van op mijn S10...

Batterijverbruik van twee dagen met eenmalig kort tussendoor wat bijladen hieronder. Voornamelijk op WiFi. Internetten, film kijken en wat appen/bellen. Afgelopen nacht 1% verloren in vliegtuigstand. Helderheid op 50%, hoogste resolutie. Upgrade vanaf S8.

Ik vind vooral het gebrek aan notificatieled irritant. De hier tot nu toe genoemde apps zijn eigenlijk geen waardige vervangers...

Verder bevalt het toestel erg goed!

[Afbeelding: S10 batterij]
Voor de led kun je deze gebruiken.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.used.aoe

Over wifi schijnt de batterij geen probleem te hebbem maar wel op 4 G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Bandago 2804 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:06:
[...]

Probleem? Heb je mijn vorige posts gezien qua accu duur? Ik zit bijna de hele dag op 4G, geen problemen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:55

RedFox

Heb je een OV ofzo?

postvoordennis schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 06:42:
Gebruiken jullie de Samsung browser op de S10 of Chrome? Ik vind de nachtmodus en de snelle toegang bladwijzers van de Samsung Browser erg handig, maar de Chrome browser heeft weer minder balken in beeld wat een groter scherm oplevert. Of kun je dit bij Chrome ook instellen? Ik zie alleen een soort snelkoppelingen van de laatst bezochte websites, maar het lukt mij niet om dit te wijzigen.
Gebruik zelf Chrome ivm de sync tussen mobiel en desktop, maar hij is inderdaad wat beperkter. Nachtmodus zit er niet in en je startpagina kan je maar zeer beperkt wijzigen ja.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
Batsu schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 07:45:
[...]

in de settings display optie onbedoeld aanraken even aanzetten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Bandago 2804 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:14:
[...]

in de settings display optie onbedoeld aanraken even aanzetten......
Iedereen reageerde op het bericht van Reptillian77.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 06:50:

Waarschijnlijk detecteert de telefoon een soort double tap terwijl hij in je broekzak zit, waardoor het scherm aan gaat.

Hebben meer mensen last van het feit dat de telefoon constant trilt terwijl hij in je broekzak zit? De fingerprintscanner detecteert mijn been door mijn broekzak heen, geloof ik. Hierdoor scant hij constant. Dit kost ongetwijfeld veel batterij.

Het liefst draai ik mijn telefoon niet in mijn broekzak, omdat het scherm dan aan de buitenkant zit. Iemand suggesties?

[ Voor 52% gewijzigd door B00st3r op 15-03-2019 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:12
Megapaul schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 01:10:
[...]

Kijk naar instellingen, info telefoon, software gegevens en scrol dan naar Sw-versie serviceprovider.
Als daar PHN staat dan heb je een Nederlandse versie
Ik heb een lux versie, is dat ook Nederlands?
Via orange , belgie

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gunth schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:32:
[...]

Ik heb een lux versie, is dat ook Nederlands?
Via orange , belgie
LUX = UN-branded Belgium/Luxembourg

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bandago 2804 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:06:
[...]

Voor de led kun je deze gebruiken.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.used.aoe

Er zit ook een groot deel 4G bij, dus dat maakt blijkbaar niet zoveel uit. Misschien hebben mensen met een slechte accuduur op 4G een erg slechte verbinding?

Die app beviel overigens niet. Op een gegeven moment stond de hele app twee centimeter verschoven op het scherm en was het cirkeltje een groot draaiend vierkant geworden (je kon dus ook de instellingen van de app niet meer wijzigen, want die vielen van het scherm af 8)7 ). Toen moest ik hem opnieuw installeren. De app doet het ook niet in combinatie met de smart view cover. Daarnaast komt de notificatie niet meer terug, als je kort het scherm aan doet om te kijken. Hopelijk komt Samsung zelf met een variant, want het principe was wel heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeantje
  • Laatst online: 08-09 20:05
Ik zie dat ik blijkbaar een VDF versie heb gekocht bij Capi op Schiphol, heel raar want het was gewoon een simlock vrij toestel. Maak dat verder nog wat uit?

[ Voor 12% gewijzigd door jeantje op 15-03-2019 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeantje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:00:
Ik zie dat ik blijkbaar een VDF versie heb gekocht bij Capi op Schiphol, heel raar want het was gewoon een simlock vrij toestel. Maak dat verder nog wat uit?
Dat hangt er van af; wat is je operator? Als het Vodafone is (waarvoor dit toestel is: Vodafone NL-branded) -> geen probleem...

Maar heb je bv een KPN-abo, dan werkt bv VoWiFi & VoLTE niet -> KPN -> PHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeantje
  • Laatst online: 08-09 20:05
henklbr schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:23:
[...]

Dat hangt er van af; wat is je operator? Als het Vodafone is (waarvoor dit toestel is: Vodafone NL-branded) -> geen probleem...

Maar heb je bv een KPN-abo, dan werkt bv VoWiFi & VoLTE niet -> KPN -> PHN
Ik zit bij Tele 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
jeantje schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:00:
Mocht het problemen geven dan kan je altijd een PHN firmware eroverheen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
postvoordennis schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 06:42:
Anders Kiwi browser eens proberen (chromium based +dark mode)
+URL-bar onderaan vind ook erg fijn van deze browser.

[ Voor 4% gewijzigd door Fonzerelli op 15-03-2019 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levdlevd
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-06 13:31
Krijg vandaag een s10+ van Vodafone. Iemand een idee of deze unbranded is? Anders wil ik er direct unbranded software opzetten i.v.m. updates e.d.
Heeft iemand een linkje naar de unbranded software voor de S10+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
levdlevd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:49:
Krijg vandaag een s10+ van Vodafone. Iemand een idee of deze unbranded is? Anders wil ik er direct unbranded software opzetten i.v.m. updates e.d.
Heeft iemand een linkje naar de unbranded software voor de S10+?
"Als je online of via de telefoon besteld, kun je beide krijgen. Bij het uitsturen van de bestelling wordt daar niet op gelet. In de winkel kun je aangeven welke je wilt (let op, dit is niet bij een pre-order)."
https://forum.vodafone.nl...anded-of-unbranded-298396

Ik heb mijn twijfels of ze dit in de winkel weten... Ik had in 2014 toevallig gevraagd om een unbranded HTC One M8 en ik kreeg een branded toestel.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:50
Ik heb de S10 nu een week, maar ook mijn batterij was niet heel optimaal. Ik heb gisteren die CPU app gedownload zoals hier aangeraden en gezien dat de telefoon niet in deepsleep ging. Er werd aangeraden om dan de settings te resetten en dergelijke, maar ik bedacht me op tijd dat ik de telefoon helemaal geen reboot meer had gegeven. Dus telefoon weer opnieuw opgestart, en nu komt hij wel in deepsleep! Batterij lijkt ook inderdaad langer mee te gaan :)

Kortom, have you tried turning it off and on again? ;)

Verder erg tevreden over het toestel, FP-scanner is even wennen maar unlockt nu in 99% van de gevallen in 1x. Wel ietsje langzamer dan ik gewend was van mn LG G6. Geen klachten verder, superscherm, stereospeakers, 3.5mm plug en prima camera's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
henklbr schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 07:06:
[...]

Kun je hier niet zien...

Ga naar Software Info op je toestel, scroll down naar "Software Serviceprovider": als je die info hier post, kunnen we je het vertellen...
Ik heb de phn versie blijkbaar, helemaal prima dus :)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 11:24
mastamasta schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:47:
Eerste ervaringen waren prima met de s10+. Super mooi scherm, batterijduur goed, vingerafdrukscanner werkt na de update ook goed. Een van de belangrijkste eisen is echter ook een goede camera. Ik was vol goede hoop na het zien van de score op DxO mark, maar helaas valt de camera erg tegen. Ik ben van mening dat mijn S4 betere foto's maakt. Foto's zijn trouwens oke, maar de videoopnames zijn echt mega slecht. Geen scherp beeld en stabilisatie is dramatisch in vergelijking met mijn xs.
Ga nu dus met grote tegenzin mijn toestel terugsturen, want de kwaliteit van de video's is gewoon heel belangrijk voor me.
Zit je nou te trollen of ben je serieus. Als je serieus bent dan is er iets defect.

Video is voor mij zeer belangrijk en laat dat nou één van de sterke punten zijn van de S10.

Stabilisatie is heel goed maar als je serieus filmt hou je je toestel sowieso stil.
Autofocus is snel en accuraat.

IPhone filmt ook erg goed maar S10 doet daar absoluut niet voor onder.

Welke instellingen gebruik je dan.
Skating_vince schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:36:
[...]

Misschien hebben mensen met een slechte accuduur op 4G een erg slechte verbinding?
Ik merk wel verschil met 4G+. Mijn verbinding is niet geweldig maar volgens mij ook niet slecht. Ik haal met speedtest tussen de 40-80mbps via KPN. Upload is wel een stuk minder maar dat varieert heel sterk tussen de 5-20mbps. Op dit moment is de status van mijn signaal -108dB 32 asu.

Ga het nog wat verder onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58
Iemand die ook "klikjes" hoort bij de S10+ als je ermee rammelt? Lijkt uit de camera te komen... 8)7

Simkaart en microsd er al uit gehaald, maar nog steeds hetzelfde geluid.

No one is listening until you fart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Felix! schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:49:
Iemand die ook "klikjes" hoort bij de S10+ als je ermee rammelt? Lijkt uit de camera te komen... 8)7

Dat is normaal met alle camera's/smartphones die optical stabilisatie hebben. De camera zit namelijk 'los' in het stabilisatie systeem. Als je filmt dan beweegt de camera natuurlijk om te stabiliseren.
De iPhone heeft het, Samsung heeft het, etc. no worries dus ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerry2215
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 17:39
Felix! schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:49:

Jep, dat is het diafragma van de main camera. Als je de camera app opent en het diafragma sluit, hoor je het niet meer als je schud, dus het is het diafragma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 19:58
@Nitai @Jerry2215 Ok duidelijk, thanks! :)

No one is listening until you fart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 01:40

Dennis de Vries

Redacteur
barrymossel schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:49:
[...]

Sure. Kinderen misschien...

Onderzoeken geven aan gemiddeld 90 tot 195 minuten per dag. Dat is ruim onder 6/7 uur. 8)7

Ik zou hulp zoeken als ik jou was; je bent verslaafd! :+
Lachen! Misschien een generatiekloofje ;)

Je wordt oud! :+

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis de Vries op 15-03-2019 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-09 17:12
Van de week al een appje gehad dat de buds registratie goed was uitgevoerd en nu ook nog een mail.

Beste...,

Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S10(+) pre-order promotie met registratienummer .... is goedgekeurd. Binnen 6 weken ontvang je jouw Galaxy Buds.

Wij sturen je een bericht zodra wij de Galaxy Buds naar je versturen.

Wil je meer weten over onze productontwikkelingen? Kijk eens op onze blog Samsung Discover.

Met vriendelijke groet,

Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Sunfalls schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 16:25:
Van de week al een appje gehad dat de buds registratie goed was uitgevoerd en nu ook nog een mail.

Beste...,

Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S10(+) pre-order promotie met registratienummer .... is goedgekeurd. Binnen 6 weken ontvang je jouw Galaxy Buds.

Wil je meer weten over onze productontwikkelingen? Kijk eens op onze blog Samsung Discover.

Met vriendelijke groet,

Ik ben benieuwd
Ik had die ook rond een uur of 4 ontvangen, ben benieuwd of ze mijn huidige draadloze sennheisers oordopjes kunnen vervangen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 08-08 22:36
Ik krijg zojuist bericht dat het helaas niet door gaat.
Helaas moeten we je teleurstellen. Je voldoet niet aan de voorwaarden om aan de promotie te kunnen deelnemen.

De reden hiervoor is:

Het toestel is niet aangekocht binnen de in de voorwaarden benoemde actieperiode.
En dat terwijl ik op 3 maart besteld heb bij t-mobile.
Meteen maar een mail terug gestuurd en bericht achtergelaten op de messenger-helpdesk.
Ben benieuwd of het snel opgelost kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:28
Volgens mij heb ik het hier nog niet gelezen maar als je een S10 plus 1TB wit hebt aangeschaft kun je ook een Galaxy Watch claimen.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=Y47TFA55TFQS2

Bij de 10 Years edition zit hij er al standaard bij natuurlijk maar bij de witte niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:27
Sunfalls schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 16:25:

Beste...,

Met vriendelijke groet,

Ik ben benieuwd
Tot op heden nog helemaal geen mail ontvangen,maar via messenger wel het registratie nummer van mijn aan vraag.

Dus wacht het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
nog iemand die mij hiermee kan helpen?

als ik mijn telefoon koppel met mijn autoradio via bluetooth of aux dan doet spotify het gewoon als het scherm uitstaat. de samsung music app daarintegen gaat na 1-2 minuten uit. heb in die app bij instellingen al "muziek bij scherm uit" aangezet, maar dat helpt niet. iemand die mij kan helpen? de energiestand staat gewoon op geoptimaliseerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Churyumov schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:51:
Ik krijg zojuist bericht dat het helaas niet door gaat.

[...]

En dat terwijl ik op 3 maart besteld heb bij t-mobile.
Meteen maar een mail terug gestuurd en bericht achtergelaten op de messenger-helpdesk.
Ben benieuwd of het snel opgelost kan worden!
Houd ons even op de hoogte. Hier ook T-mobile, nog geen mail gehad. Had je überhaupt iets van een pre-order bewijs? Ik namelijk niet. Je moet het hebben van screenshots van je mail en berichteninbox. Flinterdun allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Yvesss schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:41:
[...]

Houd ons even op de hoogte. Hier ook T-mobile, nog geen mail gehad. Had je überhaupt iets van een pre-order bewijs? Ik namelijk niet. Je moet het hebben van screenshots van je mail en berichteninbox. Flinterdun allemaal.
Geen factuur? Lekker lomp dan van T-mobile... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 09:43
giovanni2903 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:08:
nog iemand die mij hiermee kan helpen?

als ik mijn telefoon koppel met mijn autoradio via bluetooth of aux dan doet spotify het gewoon als het scherm uitstaat. de samsung music app daarintegen gaat na 1-2 minuten uit. heb in die app bij instellingen al "muziek bij scherm uit" aangezet, maar dat helpt niet. iemand die mij kan helpen? de energiestand staat gewoon op geoptimaliseerd..
staat samsung music bij sluimerende apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
Yvesss schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:41:
[...]

Ik had bij de pre order aangegeven dat ik hem in de winkel wou ophalen. Heb als aankoop bewijs kassabon geupload. Heb inmiddels een kopie van de confirmation email van tmobile opgestuurd die ik destijds heb ontvangen. Zou verder niet weten wat ik als pre-order bewijs zou kunnen aanleveren ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Churyumov schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:52:
[...]

Ik had bij de pre order aangegeven dat ik hem in de winkel wou ophalen. Heb als aankoop bewijs kassabon geupload. Heb inmiddels een kopie van de confirmation email van tmobile opgestuurd die ik destijds heb ontvangen. Zou verder niet weten wat ik als pre-order bewijs zou kunnen aanleveren ?!
Als je geen factuur hebt waarop staat dat je 'm voor 7 maart hebt gekocht, dan gaat het ook lastig worden om te bewijzen dat je 'm voor 7 maart gekocht hebt... Ik denk dat een confirmation e-mail niet genoeg zal zijn, want wie zegt dat je het ook daadwerkelijk betaald hebt? Maar misschien heb je geluk.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
Churyumov schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:52:
[...]

Exact hetzelfde als ondergetekende. Maar uit niet blijkt uit die factuur of kassabon dat je ge-preordered hebt. Ik heb middels photoshop maar een samengestelde jpeg gemaakt van diverse documenten. Screenshot berichteninbox heb ik nog achter de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 18:13
Even los van de andere discussies die gaande zijn;

Vandaag eindelijk die ellendige Bixby knop kunnen remappen met bxactions. Mijn S10+ aan de laptop gehangen, USB debugging aangezet via ontwikkelaars opties en hierna via Windows verkenner de map op mijn telefoon geopend van bxactions voor het .exe bestand.

Vervolgens beschik ik over alle opties om de Bixby knop te remappen en in te stellen zoals ik dat wil. Er verschijnt ook geen Bixby logo meer in beeld en de knop werkt 3x zo snel als zonder het remappen via Windows.

Dit is echt een aanrader voor iedereen die zijn Bixby knop volledig wil aanpassen! Ik heb nu bijvoorbeeld "double press" om te schakelen tussen geluid, trillen of stil en "double press and hold" voor mijn zaklamp in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
Hahn schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:57:
[...]

Als je geen factuur hebt waarop staat dat je 'm voor 7 maart hebt gekocht, dan gaat het ook lastig worden om te bewijzen dat je 'm voor 7 maart gekocht hebt... Ik denk dat een confirmation e-mail niet genoeg zal zijn, want wie zegt dat je het ook daadwerkelijk betaald hebt? Maar misschien heb je geluk.
Er werd aangegeven dat ik de betaling in de winkel zou moeten doen. Dus zou raar zijn dat als ik voor deze optie heb gekozen ik uitgesloten zou worden voor de pre order bonus. Maar we gaan het meemaken :)

Ik heb de pre order wel gedaan in combinatie met het verlengen van mijn abonnement. Geen idee of dat invloed heeft op het geheel.

[ Voor 9% gewijzigd door Churyumov op 15-03-2019 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Weet niet of het al is vernoemd of iemand er last van heeft.
https://www.androidpolice...-keeps-waking-the-screen/

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Hahn schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:57:
[...]

Als je geen factuur hebt waarop staat dat je 'm voor 7 8 maart hebt gekocht, dan gaat het ook lastig worden om te bewijzen dat je 'm voor 7 8 maart gekocht hebt... Ik denk dat een confirmation e-mail niet genoeg zal zijn, want wie zegt dat je het ook daadwerkelijk betaald hebt? Maar misschien heb je geluk.
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
Geen last van, maar ik ben dan ook een wat eigenaardige user. Geen enkele unlock op deze telefoon, alleen maar double tap to wake and sleep. Komt ook mede omdat mijn ebay covers nog niet binnen zijn, die extra unlock-handelingen vergroot de kans op vallen alleen maar bij dit best wel gladde toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de Samsung S10 Plus hebben alle gebruikers er denk ik last van dat wanneer je telefoon plat ligt of liggend vasthoudt het scherm aanslaat bij rechtop brengen/houden. Dat verklaard het aanslaan in mijn broekzak met in en uit schuiven. Dus niet ontgrendelen maar scherm branden. Bewegingssensor veroorzaakt dat dus.

Is dat uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:22:
Met de Samsung S10 Plus hebben alle gebruikers er denk ik last van dat wanneer je telefoon plat ligt of liggend vasthoudt het scherm aanslaat bij rechtop brengen/houden. Dat verklaard het aanslaan in mijn broekzak met in en uit schuiven. Dus niet ontgrendelen maar scherm branden. Bewegingssensor veroorzaakt dat dus.

Is dat uit te schakelen?
Ja, optie lift to wake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27

Is dat uit te schakelen?
Bij beweging en gebaren.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth

Is dat uit te schakelen?
Denk dat dit meer met face onlock te maken heeft en het feit dat als je u tel omhoog richt hij direct je gezicht scand.
Ik heb er geen last van want bij mij staat het uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:26:
[...]

Denk dat dit meer met face onlock te maken heeft en het feit dat als je u tel omhoog richt hij direct je gezicht scand.
Ik heb er geen last van want bij mij staat het uit
Staat al uit bij mij. Gebruik alleen wachtwoord en vingerafdruk. Maar heb het gevonden bij bewegingen en gebaren. Scherm gaat niet meer aan bij telefoon optillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Yo_flow schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 20:00:
Even los van de andere discussies die gaande zijn;

Vandaag eindelijk die ellendige Bixby knop kunnen remappen met bxactions. Mijn S10+ aan de laptop gehangen, USB debugging aangezet via ontwikkelaars opties en hierna via Windows verkenner de map op mijn telefoon geopend van bxactions voor het .exe bestand.

Vervolgens beschik ik over alle opties om de Bixby knop te remappen en in te stellen zoals ik dat wil. Er verschijnt ook geen Bixby logo meer in beeld en de knop werkt 3x zo snel als zonder het remappen via Windows.

Dit is echt een aanrader voor iedereen die zijn Bixby knop volledig wil aanpassen! Ik heb nu bijvoorbeeld "double press" om te schakelen tussen geluid, trillen of stil en "double press and hold" voor mijn zaklamp in te schakelen.
Heel relaxed. Geen idee hoe ik het in wil stellen, maar het feit dat het goed werkt vond ik die €2,99 al waard :p

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
Die bewegingssensoren zijn sowieso altijd een dingetje. Ik ben er niet zo'n fan van als de telefoon in deep sleep is. Vandaar altijd naptime erop, geeft een iets krachtiger doze. Voorheen rootapp, sinds enige tijd ook voor unrooted phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:15
Weet iemand welke versie/regio ik heb ? (S10+ via samsung.nl)
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2hp233c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cliors schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:22:
[Afbeelding]
Als je hem via de Samsung-shop besteld hebt -> PHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
cliors schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:22:
[Afbeelding]
Hier nog 973 iig... Vodafone toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
pelidee schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:26:
[...]

Hier nog 973 iig... Vodafone toestel.
Dan zal die van jou ook altijd 973 blijven... De 973 is de S10, de 975 de S10+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
ik222 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:35:
[...]

Dan zal die van jou ook altijd 973 blijven... De 973 is de S10, de 975 de S10+.
Aha! Weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Screenprotector begint los te laten op m'n S10+, jammer maar helaas. Aan de zijkant begint er wat lucht onder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Waar kan ik al die wallpaper downloaden voor de S10+?

Wallpaper met die grappige cut-outs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
henklbr schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:26:
[...]

Als je hem via de Samsung-shop besteld hebt -> PHN
Samsung shop inderdaad. Ik dacht te herinneren dat phn ook in bovenstaand plaatje moest verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
038Robijno schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:59:
Waar kan ik al die wallpaper downloaden voor de S10+?

Wallpaper met die grappige cut-outs..
https://www.reddit.com/r/S10wallpapers

en volgens mij via Samsung Themes ook sinds kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Dit is voor de S10... zie geen S10+ ertussen staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
038Robijno schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 22:16:
[...]

Dit is voor de S10... zie geen S10+ ertussen staan?
Die reddit is voor beiden hoor. Die Samsung Themes zag ik net toevallig voorbijkomen, geen idee dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pherox006
  • Niet online
Zit er eigenlijk een screenprotector op de camera vanachter?

Kheb blijkbaar een kras erop, kzout ni weten hoe maar ben er wel pissed om :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
Volgens mij geen extra screenprotection. Wat heb je gedaan dan? Als je wil is een nieuwe telefoon natuurlijk in 1 dag te vernaggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pherox006
  • Niet online
Niets, zat het te inspecteren en viel me gewoon op, is een rechte lijn, nooit met men sleutels in de zelfde zak enzo gezet maja :(

https://imgur.com/a/hPHDxr8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
Aha. De foto is niet scherp genoeg om te zien om het om een kras gaat of een andere deficiëntie. Wel weird. Zie je dat ok terug in je foto's?

(Maar mocht je hem zo gekregen hebben, even reclameren)

[ Voor 17% gewijzigd door Yvesss op 15-03-2019 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:01
Als ik mijn s10+ oppak en het scherm gaat aan dan heb ik elke keer een andere achtergrond, het scherm met mijn apps erop blijft wel de zelfde achtergrond.
Weet iemand of het mogelijk is dat de homescreen ook mee veranderd net zoals het vergrendelscherm nu doet want ik vind dat wel mooi elke keer een andere achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Pherox006 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:01:
Niets, zat het te inspecteren en viel me gewoon op, is een rechte lijn, nooit met men sleutels in de zelfde zak enzo gezet maja :(

Als het een krasje is, zou je met Displex of Polywax kunnen proberen.
Geheel op eigen risico ofcourse.....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:38
wvexeltweakers schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:27:
[...]

Wordt er alleen maar erger van denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:00
Bah ..... nu heb ik toch een S10 512GB liggen in de kast ........

Kon hem niet laten liggen, aanbod te mooi ....

Pak ik hem uit, of laat ik hem geseald liggen totdat er iemand het geld voor geeft? Ondanks dat ik er 239 goedkoper mee ben dan de PW lijkt er nog geen animo voor te zijn

De S9 waar ik nu nog mee werk doet het perfect; wil ik hem gaan gebruiken, moet er Root voor komen én ik er gesprekken mee op kunnen nemen .... En toch.... trekt het om hem eens even uit de doos te halen en uit te proberen :9

Bah, wat een dilemma's weer op de vrijdag-avond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
aaronito schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:49:
[...]

staat samsung music bij sluimerende apps?
Nope, spotify ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pherox006
  • Niet online
Yvesss schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:08:
Aha. De foto is niet scherp genoeg om te zien om het om een kras gaat of een andere deficiëntie. Wel weird. Zie je dat ok terug in je foto's?

(Maar mocht je hem zo gekregen hebben, even reclameren)
wvexeltweakers schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:27:
[...]

Als ik er met men nagel over ga kan ik het wel voelen, natuurlijk kannek hem ook terugsturen als verzakingsrechts binnen de 14 dagen en andere bestellen? : :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
robbvdb schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:42:
De S9 waar ik nu nog mee werk doet het perfect; wil ik hem gaan gebruiken, moet er Root voor komen én ik er gesprekken mee op kunnen nemen .... En toch.... trekt het om hem eens even uit de doos te halen en uit te proberen :9
heb je het over de s9 of s10? op beide kan je toch gewoon gesprekken opnemen? ik kon het op mijn s7e en op mijn s10 ook namelijk

[ Voor 5% gewijzigd door giovanni2903 op 16-03-2019 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pherox006 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 01:21:
[...]

[...]

Als ik er met men nagel over ga kan ik het wel voelen, natuurlijk kannek hem ook terugsturen als verzakingsrechts binnen de 14 dagen en andere bestellen? : :/
Ja jaa: dus jij wil een toestel terugsturen, met een kras die je zelf veroorzaakt hebt en dan ook nog een andere bestellen?

Zo werkt het niet eej...

giovanni2903 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 02:49:
[...]

heb je het over de s9 of s10? op beide kan je toch gewoon gesprekken opnemen? ik kon het op mijn s7e en op mijn s10 ook namelijk
Hoe dan? Google heeft dit namelijk in Pie "onmogelijk" gemaakt (sommige regio's/landen hebben wel "native" call-recording in de telefoon-app; NL helaas niet)

[ Voor 32% gewijzigd door henklbr op 16-03-2019 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
robbvdb schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:42:

Pak ik hem uit, of laat ik hem geseald liggen totdat er iemand het geld voor geeft? Ondanks dat ik er 239 goedkoper mee ben dan de PW lijkt er nog geen animo voor te zijn
Btje mee rommelen en daarna eventueel terugsturen? :)

Heb de s10+ nu een halve dag en het meest irritante vind ik de edge randen. Het is een groot toestel dus vaak hou je hem vast in je handpalm maar dat zorgt ervoor dat je onbedoeld de randen aanraakt en daardoor geen andere acties op het scherm kan uitvoeren.
Enige mogelijkheid om dat te voorkomen is het toestel met 2 handen gebruiken.

Voor de rest is het een mooi scherm, betere accu dan mijn note8, snel. De punchhole is nog even wennen en ik mis een notificatie ledje.

Vandaag maar even verder spelen ermee. Twijfel wel een beetje of ik het toestel zal houden of wachten op de Note 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
Ik heb toch maar besloten mijn S10+ te laten voor wat het is, en te blijven bij de Note9. Ik mis de notificatieled, irisscanner en de s-pen. En de S10+ is op andere gebieden verder maar marginaal beter. Wel een stuk lichter dan de Note9, maar dan ook weer een iets kleiner scherm dan de Note9.
Dat laatste viel me wel op. Volgens de specificaties hebben zowel de S10+ als de Note9 een 6,4 inch scherm, maar de bruikbare schermruimte van de S10+ is een stuk kleiner doordat de notificatiebalk zo dik is.
Dus als iemand interesse heeft voor een nieuwe S10+ voor 200 euro onder de nieuwprijs, zie mijn advertentie. Anders gaat ie deze week terug naar de winkel.
(edit, inderdaad lijkt de animo voor de S10 nu weg te zijn... ik denk dat iedereen die er een wilde, hem heeft gekocht in de presale ;))

[ Voor 9% gewijzigd door Of-Aaargh op 16-03-2019 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Aan alle mensen die klagen over de batterij:

Hebben jullie bij de setup na het aanzetten van het toestel ervoor gekozen om zaken te herstellen vanuit de cloud/backup?

Ik heb gelezen dat dit voor een drain kan zorgen die je niet in de tellertjes terug ziet.
Als je het toestel instelt als zijnde een nieuw toestel en niks terug zet, dan zou je accu meer kans hebben om goed mee te gaan. Kost even wat meer tijd en moeite aangezien je alle apps handmatig moet downloaden en de wifi weer moet aanmelden enzo, maar het is misschien die tijd en moeite waard.

Mocht iemand dus tijd overhebben en problemen hebben met de accu, doe eens een volledige factory reset en stel de telefoon kaal in. Hou er tevens rekening mee dat de telefoon dan weer even een dag of 2-3 nodig heeft om je patronen te leren, dus dan zal de accu weer optimaal moeten zijn.

Het kan tevens helpen om niet in te loggen op je Samsung account tijdens de setup, maar dit pas later te doen. Dit ivm dat hij anders alsnog een bepaalde synchronisatie aanzet en/of dingen terug zet.

[ Voor 7% gewijzigd door Zorian op 16-03-2019 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Zelf heb ik de S10+ sinds afgelopen woensdag. Ik ben er erg tevreden mee. Hou het sowieso meer dan een dag vol op de batterij. Camera voelt voor mij beter. Vingerafdruk scanner werkt beter dan op mijn oude s7 edge.

De enige nadelen die ik persoonlijk ondervindt zijn:
  • dat het scherm wel eens aan gaat op het moment dat de S10+ in mijn broekzak zit.
  • Dat de vingerafdruk scanner op sommige momenten mijn vinger niet ziet.
  • [/li]Dat mijn mail via de standaard mail app niet synchroniseert.[/i]
Vooral het laatste punt erger ik mij heel aan. Weet iemand hoe dat komt? Heb namelijk synchronisatie standaard aan staan.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Emryte schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 08:54:

[/li]Dat mijn mail via de standaard mail app niet synchroniseert.[/i]
Account eruit gooien en opnieuw toevoegen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
Hoe dan? Google heeft dit namelijk in Pie "onmogelijk" gemaakt (sommige regio's/landen hebben wel "native" call-recording in de telefoon-app; NL helaas niet)
Ik heb Call Recorder Pro geinstalleerd op mijn S10+, daarvoor op mijn S8. Allebei op Android Pie met One UI. App werkt gewoon goed alleen worden namen van contacten niet meer weergegeven sinds een bepaalde wijziging in de voorwaarden van de play store of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik had dat issue ook met één van de drie mail accounts fie via Smart Switch overgezet zijn. Weggooien en opnieuw toevoegen heeft het opgelost.

Overigens verwijst de Tweakers review wel objectief alle indianenverhalen over de accuduur naar het rijk der fabelen. Accuduur is gewoon uitstekend van met name de S10+, dat komt ook overeen met mijn eigen ervaring.

[ Voor 6% gewijzigd door ik222 op 16-03-2019 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destorized
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 14:18
Pherox006 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:01:

Welke case is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Had trouwens in een keer een SoT van meer dan 8uur. Bleek dat aan de app Always On Edge te liggen :P :P dat telt dan als schermgebruik. Ik heb ook gezien dat die app weer veel batterij vreet. Ik ga het nu in het weekend en begin van de week eens in de gaten houden, mocht de app dan nog zoveel batterij vreten, dan gaat ie eraf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Huigie schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 08:55:
[...]

Account eruit gooien en opnieuw toevoegen?
Heb het geprobeerd, maar het werkt niet

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yo_flow schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:11:
[...]

Ik heb Call Recorder Pro geinstalleerd op mijn S10+, daarvoor op mijn S8. Allebei op Android Pie met One UI. App werkt gewoon goed alleen worden namen van contacten niet meer weergegeven sinds een bepaalde wijziging in de voorwaarden van de play store of iets dergelijks...
Heb je een link van de Playstore / Galaxy Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
henklbr schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 09:53:
[...]

Heb je een link van de Playstore / Galaxy Store?
https://play.google.com/s...=com.appstar.callrecorder

Je hebt ook de Pro versie, heeft wat extra functies maar die moet je dan weer kopen...

Edit; ik lees in de reviews dat men enkel nog zichzelf terug hoort in de opnames. Zojuist nog terug geluisterd naar dat is bij mij niet het geval. Ik hoor mezelf en de persoon aan de andere kant van de lijn gewoon terug in de opname.

[ Voor 26% gewijzigd door Yo_flow op 16-03-2019 10:05 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support