Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Huigie schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:06:
[...]

Ik heb met LawnChair precies hetzelfde, kom er maar niet achter waaraan dit ligt.
Met Nova Launcher Prime werkt het goed zolang ik gezichtsherkenning uit heb staan. Zodra ik dat aanzet gaat het scherm inderdaad weer 5 seconden aan na het locken middels dubbel tap (zonder dan te unlocken overigens).

Heb zelf gezichtsherkenning alleen een keer aan gehad om te testen. Gebruik het verder niet maar dat viel me toen op.

[ Voor 12% gewijzigd door ik222 op 13-03-2019 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

ik222 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:08:
[...]

Met Nova Launcher Prime werkt het goed zolang ik gezichtsherkenning uit heb staan. Zodra ik dat aanzet gaat het scherm inderdaad weer 5 seconden aan na het locken middels dubbel tap (zonder.dan te unlocken overigens).
Check! d:)b Ik leer er maar mee leven, faceunlock is vet handig.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Huigie schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:04:
Yup, je moet je Google account op je telefoon eerst verwijderen.
Aah keurig, dat heb ik gedaan dus dan zit het wel goed.
Haha Yup, prachtig ding hoor maar zou willen dat er iOS op gedraaid had.
Ben al een (krappe) week bezig om omwegen te verzinnen voor zaken die ik anders gewend ben op iOS en erger mij al een week aan de aanrakingen op de gebogen randen.

Nu stap ik net de auto in, sluit de Samsung aan met USB > Wordt niet herkend, ga ik googlen, Audio via USB wordt niet ondersteund. Nou jammer dan maar Blue-Tooth, koppel ik die > Geen album art. Ga ik weer Googlen. Ondersteund android niet tot nagenoeg niet. Ja ik heb niet voor niets een 10" scherm in mijn dashboard natuurlijk 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Met lawnchair ook geprobeerd maar dan loop ik tegen andere bugs aan. Krijg het opzich wel werkend naar deep sleep op nova en lawnchair maar dan wordt de fp-scanner en face-unlock uitgeschakeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:33
Donstil schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:21:

Ben al een (krappe) week bezig om omwegen te verzinnen voor zaken die ik anders gewend ben op iOS en erger mij al een week aan de aanrakingen op de gebogen randen.

Nu stap ik net de auto in, sluit de Samsung aan met USB > Wordt niet herkend, ga ik googlen, Audio via USB wordt niet ondersteund. Nou jammer dan maar Blue-Tooth, koppel ik die > Geen album art.
Ga ik weer Googlen. Ondersteund android niet tot nagenoeg niet. Ja ik heb niet voor niets een 10" scherm in mijn dashboard natuurlijk 8)7
Raar in mijn wagen heb ik wel album art ,met android auto dan wel
En voor je edge probleem heb je een app.
Nicelock waar Edge touch inzit en dan kan je de zijkanten uitzetten.
Dat is het leuke van Android, voor alles is er wel iets.
Duurde bij mij ook een tijdje ,android naar ios maar dat moet ik je niet wijs maken zeker ;)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Azmodann schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:04:
Voor de mensen die Fb, LinkedIn, OneDrive , Office willen verwijderen via ADB

pm uninstall --user 0 com.facebook.services
pm uninstall --user 0 com.facebook.katana
pm uninstall --user 0 com.facebook.system
pm uninstall --user 0 com.facebook.appmanager
pm uninstall --user 0 com.microsoft.office.officehubrow
pm uninstall --user 0 com.microsoft.skydrive
pm uninstall --user 0 com.linkedin.android
Thanks, hier ook verwijderd.
Zijn er nog meer apps die jullie er gelijk af hebben gegooid op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
Half uur geleden de s10 van de lader gehaald en al weer 8% weg. Scherm 11 minuten aan en 10 minuten youtube music. heb al dark mode en bijna alles uitgezet wat batterij kan besparen. ik hoop toch echt dat dit met een update verholpen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03:04
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:47:
[...]

Praat je over een toestel van 1000 euro Anno 2019.......OMG.
Ik wacht nog met mijn aankoop...
Dus een 'duur' toestel mag geen 'probleem' hebben die waarschijnlijk met een update op te lossen is.

Nou succes dan met een Mi 9, als je van bugs houdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-09 23:41
Inmiddels de Galaxy S10 geretourneerd, heb de hoop opgegeven. Heb bijna alle tweaks uitgeprobeerd, echter de standby drain is veeeeel te veel. Ik ga overstappen naar een Mate 20 nonpro. Kon ook niet wennen aan de curved display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
E

[ Voor 100% gewijzigd door Garret1410 op 13-03-2019 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 13:28
Neco75 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:18:
Inmiddels de Galaxy S10 geretourneerd, heb de hoop opgegeven. Heb bijna alle tweaks uitgeprobeerd, echter de standby drain is veeeeel te veel. Ik ga overstappen naar een Mate 20 nonpro. Kon ook niet wennen aan de curved display.
Had ik tegen beter weten in vandaag bijna een S10 512GB gekocht voor een veel te mooie prijs.

Die was net verkocht voor mijn neus; misschien toch niet eens zo heel verkeerd als je het sentiment hier leest.

Eigenlijk moet je het wat objectiever bekijken, maar ik heb geen S- of Note-serie zo veel terug gestuurd zien worden de afgelopen jaren.

Zijn we te kritisch geworden inmiddels met zijn allen en verwachten we teveel of valt ( en vooral de normale ) de S10 toch gewoon meer tegen dan zijn voorgangers net na release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
Garret1410 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:14:
[...]

Dus een 'duur' toestel mag geen 'probleem' hebben die waarschijnlijk met een update op te lossen is.

Nou succes dan met een Mi 9, als je van bugs houdt.
Als er aan een update gewerkt wordt laat het dan weten. informeer je klanten waarmee je bezig bent.

Veel slechter dan de samsung kan het niet worden,alleen kost de mi de helft.

Met die Bugs ?? Zal best meevallen.......

https://androidworld.nl/n...tste-smartphonefabrikant/

Xiaomi is een plaats opgeschoven in de wereldwijde ranglijsten wat betreft verkochte telefoons. De grootse verliezer is Samsung.

[ Voor 5% gewijzigd door Bandago 2804 op 13-03-2019 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-09 23:41
robbvdb schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:27:
[...]

Had ik tegen beter weten in vandaag bijna een S10 512GB gekocht voor een veel te mooie prijs.

Die was net verkocht voor mijn neus; misschien toch niet eens zo heel verkeerd als je het sentiment hier leest.

Eigenlijk moet je het wat objectiever bekijken, maar ik heb geen S- of Note-serie zo veel terug gestuurd zien worden de afgelopen jaren.

Zijn we te kritisch geworden inmiddels met zijn allen en verwachten we teveel of valt ( en vooral de normale ) de S10 toch gewoon meer tegen dan zijn voorgangers net na release?
Ik had hiervoor een Nokia 7 Plus, deze had een vrij goede batterij die heel weinig verbruikte tijdens standby. Tijdens het gebruik van de S10 had ik juist geen probleem met de batterij, maar juist tijdens standby. Smorgens haalde ik hem om 7uur van de lader en rond 16.00 uur had ik nog maar 60% over. Enige wat ik deed was af en toe een bedichtje sturen via watsapp en een paar korte telefoongesprekken. Met wifi of 4g, dit maakte weinig verschil. Er lopen allemaal apps op de achtergrond welke ik niet nodig heb zoals Bixby.

[ Voor 4% gewijzigd door Neco75 op 13-03-2019 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:27:
[...]

Kan wezen. Maar die drains doe je toch een beetje zelf. Ligt niet per definitie aan het toestel. Android is niet voor iedereen.

Als er aan een update gewerkt wordt laat het dan weten. informeer je klanten waarmee je bezig bent.

Xiaomi is een plaats opgeschoven in de wereldwijde ranglijsten wat betreft verkochte telefoons. De grootse verliezer is Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
[...]

Als bedrijf ga je ook weer niet alles onthullen wat je aan het doen bent. Stel ze zouden bezig zijn met een update, dan laten ze dit waarschijnlijk pas weten als de update bijna klaar is en niet aan het begin.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
[...]

Correctie ik was met de Mi9 in de war met ander toestel dus dat neem ik terug.
Maar Xiaomi staat nou niet bekend om de software support maar dat kan veranderen.

Ik wens je veel succes met de Mi9.
[...]

Ik draai al wat jaartjes mee maar volgens mij is de S10 toch best populair. Bij elk ander model was er ook altijd wel wat.

Nee serieus altijd kwam wel de accuduur te sprake. S6 en S7 waren ramp toestellen. Ook het scherm had vaak problemen met gele gloed, roze gloed, edge bleeding. De camera rammelde, de behuizing kraakte, spleet tussen scherm en behuizing enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
RobinNL schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:32:
[...]

Als bedrijf ga je ook weer niet alles onthullen wat je aan het doen bent. Stel ze zouden bezig zijn met een update, dan laten ze dit waarschijnlijk pas weten als de update bijna klaar is en niet aan het begin.
Denk dat communiceren met je klanten belangrijk is........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gunth schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:36:
[...]

Raar in mijn wagen heb ik wel album art ,met android auto dan wel
En voor je edge probleem heb je een app.
Nicelock waar Edge touch inzit en dan kan je de zijkanten uitzetten.
Dat is het leuke van Android, voor alles is er wel iets.
Duurde bij mij ook een tijdje ,android naar ios maar dat moet ik je niet wijs maken zeker ;)
Ja Android auto maar dat zit er bij mij niet op dus dat is geen optie. Werkt ook niet met BT toch?

Ja het “leuke van Android” ik zie dat meer als de zwakte van Android. Voor mijn gebruik had ik overal aparte appjes voor nodig. Ik wil dat Samsung (of de Android fabrikant in het algemeen) nadenkt over iets als de touch van de rand. Niet dat ik zelf moet rommelen met appjes om het werkend fe krijgen.

Wat ik al zei. Hardware (behalve Fingerprint) is geweldig. Scherm ga ik missen maar de rest is gewoon niet voor mij :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:42:
[...]

Denk dat communiceren met je klanten belangrijk is........
Communiceren is ook belangrijk, maar er is wel een grens met wat je wel en niet naar buiten brengt. Heb eventjes geduld en dan komt Samsung vast wel met een mededeling.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Garret1410 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 22:41:
[...]

Correctie ik was met de Mi9 in de war met ander toestel dus dat neem ik terug.
Maar Xiaomi staat nou niet bekend om de software support maar dat kan veranderen.

Ik wens je veel succes met de Mi9.

[...]

Ik draai al wat jaartjes mee maar volgens mij is de S10 toch best populair. Bij elk ander model was er ook altijd wel wat.

Nee serieus altijd kwam wel de accuduur te sprake. S6 en S7 waren ramp toestellen. Ook het scherm had vaak problemen met gele gloed, roze gloed, edge bleeding. De camera rammelde, de behuizing kraakte, spleet tussen scherm en behuizing enz...
Hoop dat het goed komt ik ben een Samsung fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
[...]
Misschien dat je hier wat aan hebt. Mijn batterij stats op een 128GB S10 na een werkdag. Heb opties die ik niet gebruik uit staan zoals Bluetooth, scherm op FHD+, WiFi aan maar op werk gebruik ik vooral 4G. Helderheid heb ik altijd wat lager staan omdat ik er niet van hou als mijn scherm me verblind.

S10 battery
Vdb64 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:28:
Het lijkt erop dat de FP-scanner niet goed werkt met 'droge' handen.
Als je je handen regelmatig invet werkt de scanner wel goed is mijn ervaring!
Dit lijkt wel eens te kunnen kloppen! Net na het sporten gedouched en naar huis gefiets. Eenmaal thuis lukte het me niet om de fp scanner te activeren... Inderdaad met droge handen. Misschien eens berichtje richting Samsung doen?

[ Voor 26% gewijzigd door SgtCaffran op 14-03-2019 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09 21:00
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:43:
[...]

Als ik zo een bedrag moet ophoesten dan mag ik ook eisen stellen. En als ik het zo lees hiero dan voldoet hij niet.

Waar vind je die voor 650 euro..ik weet niet beter dan 999 euro. :?
abonnementen ofc.

overigens over de buds; Mail heb ik nog steeds niet gehad. Wel een sms dat mijn aanvraag in verwerking is :)

en over de batterij:
1. dit is van afgelopen dinsdag, 7,5 uur op 4g waarvan een uur bluetooth verbonden met mijn autoradio voor spotify. de rest van de dag wi-fi aan
Afbeeldingslocatie: http://oi64.tinypic.com/33cx8v6.jpg

2. gister, woensdag. hele dag op wi-fi thuis gezeten.
Afbeeldingslocatie: http://oi67.tinypic.com/2eaq90x.jpg

vooral het 4g / wi-fi gebruik maakt heel veel uit heb ik het idee. iets wat ik met mijn s7edge ook had. dat uurtje bluetooth zal namelijk geen verschil van 30% maken :P

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Echt iedere telefoon komt met wat kinderziektes -van Xiaomi tot Apple- en ik heb er alle vertrouwen in dat Samsung de meeste kinderziektes wegwerkt met toekomstige updates. En hoewel ze op sommige fabrikanten nog steeds achter lopen, heeft Samsung vooral op softwaregebied een flinke inhaalslag gemaakt de afgelopen jaren. Ik heb ook het idee dat ze meer zijn gaan luisteren naar feedback van gebruikers (en vooral influencers op YouTube) dus ik verwacht eigenlijk dat bovengenoemde klachten en ideetjes zoals verbeterde night sight en een notificatie-ring bovenaan hun lijstje staan.

Trouwens, aan diegenen die niet willen wachten en vooral struikelen over een 1000 dollar phone met een onbetrouwbare fingerpint sensor, battery issues en accidental touches heeft Samsung vanaf het begin ook gewoon gedacht ;)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Weet iemand of het, net als bij Apple, mogelijk is om te swipen om bijv. terug te gaan naar de vorige pagina i.p.v. via de < knop onderaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:58

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Donstil schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:21:
[...]

Aah keurig, dat heb ik gedaan dus dan zit het wel goed.

[...]

Nu stap ik net de auto in, sluit de Samsung aan met USB > Wordt niet herkend, ga ik googlen, Audio via USB wordt niet ondersteund. Nou jammer dan maar Blue-Tooth, koppel ik die > Geen album art. Ga ik weer Googlen. Ondersteund android niet tot nagenoeg niet. Ja ik heb niet voor niets een 10" scherm in mijn dashboard natuurlijk 8)7
Ligt misschien ook aan het systeem in de auto.
Heb zelf Ford Sync 3 en bij mijn auto heb ik wel album art via Bluetooth. Of ik nou via Spotify luister of via een mp3 op de telefoon zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik lees veel ''problemen'' die op te lossen zijn met software updates.

Ja dit is de eerste ultrasonic fingerprint. Natuurlijk draait dat ''goed'' en wordt het beter. Ja dit is de eerste generatie Infinity-O schermen. De instelling van edge touch moet nog wat getweaked worden.

Pas als de hardware faalt en er software problemen zijn die niet op te lossen zijn heb je pas echt een probleem. De early-birds hebben altijd te dealen met kinderziektes. Als je dat niet wilt moet je paar weekjes wachten tot er een update is geweest. Pas als je tablet van 1000 euro te buigen is met de kracht van kinderhandjes of je Note spontaan ontbrand heb je in mijn ogen een probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Ik heb zelf geen Samsung s10 ofzo maar zag net het onderstaande op Twitter:

Max Weinbach (‪@mweinbachXDA‬)
14/03/2019, 01:03
If you're having issues with the S10s ultra sonic FO scanner, try messing with Samsung Pay settings.

Dus weet niet of jullie kunnen prutsen met Samsung Pay settings en of het jullie helpt maar kan het hier maar vermelden.

Zelf blijf ik toch maar bij men iPhone XR en dankzij de vele mensen die toch een beetje “ontevreden” zijn met hun toestel vind ik dat zelf niet zo erg. 😀

Al ben ik er wel van overtuigd dat er veel op te lossen valt met een update van Samsung.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 18:45
@Donstil Jammer dat je afgehaakt ben. Was benieuwd naar je langere termijn ervaringen met Android en een flagship telefoon. Komend van iOS.

Waar liep je software wise nog meer tegenaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Snakefoodjah schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:43:
Ik heb zelf geen Samsung s10 ofzo maar zag net het onderstaande op Twitter:

Max Weinbach (‪@mweinbachXDA‬)
14/03/2019, 01:03
If you're having issues with the S10s ultra sonic FO scanner, try messing with Samsung Pay settings.

Dus weet niet of jullie kunnen prutsen met Samsung Pay settings en of het jullie helpt maar kan het hier maar vermelden.

Zelf blijf ik toch maar bij men iPhone XR en dankzij de vele mensen die toch een beetje “ontevreden” zijn met hun toestel vind ik dat zelf niet zo erg. 😀

Al ben ik er wel van overtuigd dat er veel op te lossen valt met een update van Samsung.
1. Max Weinbach heeft een "ander model" van de S10 (USA - Snapdragon)
2. Samsung Pay werkt in Nederland niet (en zodoende is deze app dan ook niet geïnstalleerd hier in NL)

Dus: jouw info is niet van toepassing voor de Nederlandse S10's

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter36 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:45:
@Donstil Jammer dat je afgehaakt ben. Was benieuwd naar je langere termijn ervaringen met Android en een flagship telefoon. Komend van iOS.

Waar liep je software wise nog meer tegenaan?
Ik zit ook al bij iPhone sinds de iPhone4 en zit toch behoorlijk in het Apple ecosysteem(Watch, Mac, iPad).
Toch, afgelopen vrijdag mijn Samsung S10 in ontvangst genomen en ik heb er nog veel plezier van.
Sommige dingen zijn wat vreemd, zoals b.v. sommige settings staan naar mijn mening op een rare plek. De vingerscanner die niet heel goed werkt, face unlock werkt niet in het donker, wat wel werkt op mijn iPhone X.

Maar over het algemeen zeer tevreden. Ben ook blij dat de gestures goed werken op de S10. Eerste wat ik gedaan heb is namelijk de knoppen omgedraaid en deze weg gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik heb de S10e en ben op zich tevreden, komende van de S8. Ik vind het vlakke scherm wel prettig eigenlijk. Waar ik wel wat twijfels over heb is de batterij. Ik weet dat dit al veel voorbij is gekomen. Ik ben vooral niet echt onder de indruk van de standby van het toestel. Daar komt nog bij dat ik in Belgie werk en dus de hele werkdag roaming aan heb, wat volgens mij meer batterij vreet (kan iemand dit bevestigen?).

Dus alhoewel ik tevreden ben, twijfel ik toch om de S10e om te ruilen voor een ander toestel dat voornamelijk een betere standby heeft. Ik gebruik het scherm 3-4u per dag, op het werk heb ik wifi, dus maak relatief weinig gebruik van 4G. Wel reis ik dagelijk 2u.

Heeft iemand gelijkaardige ervaringen of wellicht een suggestie voor een ander toestel dat in standby een koning is?

Elke nacht opladen is geen probleem, alleen bij naar bed gaan nog maar 8% over hebben vind ik weinig, heb liever wat reserve! Of dan maar hopen dat de accu beter wordt in tijd...

[ Voor 10% gewijzigd door Batsu op 14-03-2019 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:33
postvoordennis schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 06:57:
Weet iemand of het, net als bij Apple, mogelijk is om te swipen om bijv. terug te gaan naar de vorige pagina i.p.v. via de < knop onderaan?
One Handed operation + installeren
Super app

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
henklbr schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:49:
[...]

1. Max Weinbach heeft een "ander model" van de S10 (USA - Snapdragon)
2. Samsung Pay werkt in Nederland niet (en zodoende is deze app dan ook niet geïnstalleerd hier in NL)

Dus: jouw info is niet van toepassing voor de Nederlandse S10's
Apart, ik heb Samsung Pay wel op de mijne. Stond er vanuit de doos al op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:49:
[...]

Ik zit ook al bij iPhone sinds de iPhone4 en zit toch behoorlijk in het Apple ecosysteem(Watch, Mac, iPad).
Toch, afgelopen vrijdag mijn Samsung S10 in ontvangst genomen en ik heb er nog veel plezier van.
Sommige dingen zijn wat vreemd, zoals b.v. sommige settings staan naar mijn mening op een rare plek. De vingerscanner die niet heel goed werkt, face unlock werkt niet in het donker, wat wel werkt op mijn iPhone X.

Maar over het algemeen zeer tevreden. Ben ook blij dat de gestures goed werken op de S10. Eerste wat ik gedaan heb is namelijk de knoppen omgedraaid en deze weg gehaald.
Ik deel je mening wat betreft de Instellingen app.
Dit vind ik werkelijk een clusterf*ck, in veel gevallen totaal geen logica in te vinden.

Het is alsof Samsung álle instellingen in een plastic zak doet en zo naar je toe gooit..."succes met t zoeken".

Verder na 5 dagen begin ik met kleine stapjes blijer te worden met mijn S10.

En die wide angle camera: echt zo onwijs mooi...fotograferen van grote gebouwen / architectuur is echt een genot met deze S10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HurryUp
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 16:49
Zorian schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:05:
[...]

Zitten jullie misschien niet in de war met Samsung Pass?
Samsung Pay is officieel nog niet uitgerold in NL.

[ Voor 8% gewijzigd door HurryUp op 14-03-2019 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:05:
[...]

Weet je wel zeker dat je een "Nederlands"-model hebt dan (PHN - VDF - TNL)?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
henklbr schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:53:
[...]

Weet je wel zeker dat je een "Nederlands"-model hebt dan (PHN - VDF - TNL)?
Ja, er staat PHN/PHN/PHN.
HurryUp schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:40:
[...]

Zitten jullie misschien niet in de war met Samsung Pass?
Samsung Pay is officieel nog niet uitgerold in NL.
Nee, Pass staat er ook op naast Pay.

[ Voor 37% gewijzigd door Zorian op 14-03-2019 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:12:
[...]

Ja, er staat PHN/PHN/PHN.

[...]

Nee, Pass staat er ook op naast Pay.
Kun jij gebruik maken van "Pay" dan (Samsung Pay)? Wat gebeurt er als je de app opent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
henklbr schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:14:
[...]

Kun jij gebruik maken van "Pay" dan (Samsung Pay)? Wat gebeurt er als je de app opent?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oxz4oBfl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ljzMqaRl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Bij het instellen van de telefoon stond pay er idd op maar het is nu automagisch verdwenen

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanaf de eerste dag de S10+ intensief in gebruik en 3 dingen vallen me op.

1. Batterijduur vind ik tegenvallen t.o.v. mijn vorige S8+. De S10+ gaat niet langer mee. Dat zal geheid met een update opgelost worden.

2. De vingerafdrukscanner op het scherm vind ik toch een nadeel. Achterop was makkelijker te ontgrendelen. Voorop heb ik met mijn duim ingesteld maar af en toe zijn er toch missers omdat ik dan net te hoog zit of teveel naar rechts(rechtshandig). Achterop ging het op gevoel. Voorop is er geen visueel indicatiepunt.

3. De dubbele camera's voorop zijn wel af en toe storend. Zo een zwarte ovale vlek op je scherm rechtsboven zou zogenaamd niet storend zijn. Ik vind van wel. Met de Binance app zit de zoekfunctie er strak tegenaan wat soms vervelend drukken/touchen is. Ook met foto's kijken zie je toch deze zwarte ovale vlek. Vooral als de achtergrond wit is zoals in instellingen bladeren is het heel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

@henklbr Heb jij al zicht op een komende update?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:26:
Ik heb vanaf de eerste dag de S10+ intensief in gebruik en 3 dingen vallen me op.

1. Batterijduur vind ik tegenvallen t.o.v. mijn vorige S8+. De S10+ gaat niet langer mee. Dat zal geheid met een update opgelost worden.

2. De vingerafdrukscanner op het scherm vind ik toch een nadeel. Achterop was makkelijker te ontgrendelen. Voorop heb ik met mijn duim ingesteld maar af en toe zijn er toch missers omdat ik dan net te hoog zit of teveel naar rechts(rechtshandig). Achterop ging het op gevoel. Voorop is er geen visueel indicatiepunt.

3. De dubbele camera's voorop zijn wel af en toe storend. Zo een zwarte ovale vlek op je scherm rechtsboven zou zogenaamd niet storend zijn. Ik vind van wel. Met de Binance app zit de zoekfunctie er strak tegenaan wat soms vervelend drukken/touchen is. Ook met foto's kijken zie je toch deze zwarte ovale vlek. Vooral als de achtergrond wit is zoals in instellingen bladeren is het heel storend.
Ik kom ook van een S8+, dat de batterij niet langer meegaat dan de S8+ vind ik niet echt zo boeiend, mijn S8+ (vooral met custom rom/kernel) hield het al erg lang vol, dus langer hoeft van mij niet persee, hij gaat in ieder geval niet minder lang mee.

Dus ik kijk al uit naar de custom roms/kernels, als ik nu al 7 tot 8 uur SOT kan halen dan wordt dat helemaal een feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huigie schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:30:
@henklbr Heb jij al zicht op een komende update?
Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even geïnformeerd bij Samsung:

dit is de "horloge"-app; heb jij een Samsung Smart Watch, niet afkomstig uit NL toevallig?

S.v.p. je bericht aanpassen in plaats van meerdere berichten onder elkaar te zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 14-03-2019 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Twee dagen met rustig gebruik kan net aan. Vind ik prima aangezien ik telefoons sowieso (voor de zekerheid) iedere nacht oplaad. Zeker acceptabel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5XQ8WPRCc1fdqzeqptOXVX0P/full.jpg

S10, clean install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hankie0412
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-08 13:10
Ik heb voorlopig weinig negatiefs over de S10+, batterij gaan 24 uur+ mee met alle opties aan. Enkel de edge lightning krijg ik niet goed aan de praat en heb geen behoefte aan een aparte app daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
henklbr schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:05:
[...]

Net even geïnformeerd bij Samsung:

dit is de "horloge"-app; heb jij een Samsung Smart Watch, niet afkomstig uit NL toevallig?

[mbr]S.v.p. je bericht aanpassen in plaats van meerdere berichten onder elkaar te zetten. [/]
Hm, daar ging hij uit zichzelf automatisch heen.
Ik heb een Gear S3 die uit NL komt, ook met PHN zover ik weet.
Kan het echter niet nachecken want sinds Tizen 4 is de CSC change optie pleite.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 07:31
Wanneer komt de review van tweakers online dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 15:44
postvoordennis schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 06:57:
Instellingen / Display / Navigatiebalk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobinNL
Ik las hier regelmatig klachten over de vingerafdrukscanner...

nieuws: 'Samsung gaat ultrasone vingerafdrukscanner van Galaxy S10 verbeteren'

d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Battery drain, het kan zijn dat je telefoon en deep-sleep geen vriendjes zijn.

Dit kan je controleren met CPU Spy.
samsung galaxy s10 plus. Battery drain with cpu not going to deep sleep issue.

i had the same issue.
what i did was - settings - general - reset all the 3 options.
1. network reset
2.accessibility reset
3. reset settings.
problem solved.
no need for factory reset.

then redid all settings as per my liking
aod on, wifi, bt, location on.

using almost all useful features and battery life is awesome.
Heb je dan nog drain dan is er nog een plan b:
Jst try once again one more thing

1st restart ur phone
Go to settings
Reet all 3
Nw

And in nw reset both sims. Single sim if u have one.

Acc

And reset all

Now it ll restart by its own ok

Now switch off ur mobile

Now press vol up bixby together then press power keep pressing this 3 buttons together.
Remember here dont press power button 1st.

Press bixby then vol up thn pow. Now hold all 3 till it goes into recovery mode.

Now with vol buttons select clear cache option
And select it with powr button.

Now select reboot system.

U ll have all ur setting reset as well as cache cleared.
Via XDA

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Vreemd, als ik ga slapen zet ik de helderheid van mijn scherm zo laag mogelijk. Als 's ochtends de wekker gaat dan schijnt het scherm weer vol in mijn gezicht totdat ik hem unlock. Dat scherm als de telefoon gelocked is blijft gewoon op hoge helderheid, alleen de helderheid in het homescreen gaat omlaag. Dat was bij de S7 niet zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 14-03-2019 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 18:07
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:02:
Vreemd, als ik ga slapen zet ik de helderheid van mijn scherm zo laag mogelijk. Als 's ochtends de wekker gaat dan schijnt het scherm weer vol in mijn gezicht totdat ik hem unlock. Dat scherm als de telefoon gelocked is blijft gewoon op hoge helderheid, alleen de helderheid in het homescreen gaat omlaag. Dat was bij de S7 niet zo.
Heb je faceunlock aanstaan? Die zet namelijk het lockscreen op high brightness om in donker/schemer je gezicht te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Bas81 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:13:
[...]

Heb je faceunlock aanstaan? Die zet namelijk het lockscreen op high brightness om in donker/schemer je gezicht te kunnen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:15:
[...]

Je kan ook alleen de optie dat het scherm fel aangaat uitzetten dacht ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik heb plots een zeer goede standby tijd. Zit nog steeds op 73% sinds vanmorgen 8u. Screen time 1,5 uur. Device idle 7u. Lijkt wel elke dag beter te worden.. Always on display aan trouwens. Samsung Galaxy s 10 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:10
xeeder schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:42:
Ik heb plots een zeer goede standby tijd. Zit nog steeds op 73% sinds vanmorgen 8u. Screen time 1,5 uur. Device idle 7u. Lijkt wel elke dag beter te worden.. Always on display aan trouwens. Samsung Galaxy s 10 plus.
Hier net zo met de gewone S10.
Geen Always On maar wel al 1 dag en 22 uur met een screen time van 4:32 uur en nog 26% over.

Moet er wel bijzeggen dat ik geen zware apps heb draaien (bv YouTube of Spotify) want dat vreet natuurlijk meer batterij....logisch. 8) Gewoon een beetje Telegraaf/ Nu.nl/ dumpert etc...

Best wel tevreden tot nog toe eigenlijk! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-07 16:14
Hier ook gewoon een goede batterij bij me s10+

Telefoon is nu 22 uur van de lader , 13% over en draai zware apps ( insta , youtube , videoplayer) en heb een screentime van 7 uur en 33 min.

Dus dikke prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
BattlerRoyaleNL schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:32:
Hier ook gewoon een goede batterij bij me s10+

Telefoon is nu 22 uur van de lader , 13% over en draai zware apps ( insta , youtube , videoplayer) en heb een screentime van 7 uur en 33 min.

Dus dikke prima
Veel 4g of wifi?
En zijn er meerdere tweakers die hun ervaring kunnen posten met hun batterijduur?
We zijn nu een aantal dagen verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Aggressor schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 17:50:
[...]

Veel 4g of wifi?
En zijn er meerdere tweakers die hun ervaring kunnen posten met hun batterijduur?
We zijn nu een aantal dagen verder
S10 met 2/3 van de tijd 4G aan, GPS Bluetooth uit, geen zware apps.
S10 battery 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Divine
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-07-2023
Helaas moet ik jullie melden dat ook mijn S10 retour gaat.
Had gisteren de Xiaomi Redmi Note 7 besteld (+- 200 euro) en hoewel deze op sommige vlakken uiteraard iets onderdoet voor de S10, is de prijskwaliteit stukken beter. Ik blijf dan ook even hangen bij de Redmi Note 7 en kijk in de nabije toekomst wel weer verder.

Voor de mensen die problemen hebben met de vingerafdrukscanner: ik had er erg veel last van dat hij soms pas na drie keer wilde ontgrendelen. Dit probleem werd echter opgelost nadat ik een reset van de telefoon had uitgevoerd. Sindsdien wist hij mijn vinger 9 uit 10 te herkennen. Misschien een tip voor meer mensen die er moeite mee hebben.

Voor nu gaat de S10 terug in de doos en retour. Iemand enig idee of Belsimpel ook automatisch je contractverlenging bij Vodafone weer terugdraait en de mobiele verzekering stopzet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 08:47
Ik was eigenlijk van plan om het hele batterij gedoe hier verder te negeren,
omdat er niet echt een rieel beeld van wordt weergegeven door de gebruikers
hier (zelfs allemaal ervaring deskundigen die zelf niet eens de telefoon hebben).
Of door bergen filmpjes die altijd weer voorbijkomen bij de release van een nieuw toestel.
Er zijn zo veel factoren die het geheel beïnvloeden kunnen, en dus ook per persoon
verschillende resultaten geven.

Ik gebruik mijn telefoon "normaal" denk ik, met alle opties aan, brightness op hoogste stand.
Niet te veel scherm tijd, maar gewoon wel alle opties zoals nfc payment - bt audio en bellen.

Ik zal heel eerlijk zeggen, dat op de eerste dag. (of ik nou werd beïnvloed door de berichtjes of niet).
Dacht ik op een gegeven moment ook. Nou die accu gaat het geen dag volhouden.
Maar ja, de eerste dag. Had ik hem de gehele dag in mijn handen, alles installeren, alles instellen.
Alles showen aan de mensen om mij heen. Apps er weer af, noem het maar op.

Geen rieel beeld dus.

Maar nu na een paar dagen lijkt alles meer "gesetelled" - geen onnodige dingen die geinstalleerd
worden, of er weer af moeten. Normaal gebruik. En krijg ik dus ook volgens mij een goede accu duur.

Iedere 2 dagen een keer opladen....ronduit goed toch !!

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/8zmemc.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
Heb vannacht standby test gedaan met S10 en S9+.

Resultaat is nagenoeg hetzelfde, beide verloren 3% in 7,5uur. Ik heb dus geen standby drain met WiFi

Buiten de deur is mn gevoel dat de accuduur minder is dan S9+ maar al met al haal ik zeer gemakkelijk 5uur sot.

Ik kan me druk maken om een 10% meer of minder batterij percentage eind van de dag maar ik had ook niet de verwachting dat het beter zou zijn dan de S9+

Al met al ben ik tevreden. De camera is weer iets beter geworden en natuurlijk de wideangle camera wat achteraf gezien best wel handig is.
Betere luidsprekers wat zich ook vertaald naar betere belkwaliteit, wat ik best belangrijk vind.

Handiger formaat en toch groot scherm, gezichtsherkenning werkt verbazend goed en snel. Vingerafdruk werkt soms goed en soms niet en moet ik een paar keer proberen. Moet wel mn duim een beetje drukken anders gaat het niet goed.

Alles draait soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 01:40

Dennis de Vries

Redacteur
@-Divine Je wilt een contractverlenging ongedaan maken? Dat kan volgens mij niet.

@ppeterr Fijn dat hij het zo lang uithoudt, maar je hebt een screen-on-time van nog geen 3 uur. Dat zegt dus echt precies niks voor de gemiddelde gebruiker. Meeste mensen zitten op zo'n 4 tot 6-7 SOT per dag.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis de Vries op 14-03-2019 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Dennis de Vries schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:30:
@-Divine Je wilt een contractverlenging ongedaan maken? Dat kan volgens mij niet.

@ppeterr Fijn dat hij het zo lang uithoudt, maar je hebt een screen-on-time van nog geen 3 uur. Dat zegt dus echt precies niks voor de gemiddelde gebruiker. Meeste mensen zitten op zo'n 4 tot 6-7 SOT per dag.
Kan wel hoor.
Met een contract heb je ook 14 dagen bedenktijd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr

@ppeterr Fijn dat hij het 2 dagen uithoudt, maar je hebt een screen-on-time van nog geen 3 uur. Dat zegt dus echt precies niks voor de gemiddelde gebruiker. Meeste mensen zitten op zo'n 4 tot 6-7 SOT per dag.
Ik vermeld er ook bij dat ik een lage screen on time heb, maar naar mijn mening
dan wel een "normale" gebruiker ben. Eigenlijk als ik er even bij stil sta vind
ik voor mijzelf al 3 uur dat schermpje aan behoorlijk lang. Best een druk leven,
en het dan toch nog voor elkaar krijgen!

Ik denk dat ik juist een gemiddelde gebruiker ben.

6 - 7 uur scherm aan ben je volgens mij een heavy user :)

[ Voor 7% gewijzigd door ppeterr op 14-03-2019 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Divine
Aggressor schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:33:
[...]

Kan wel hoor.
Met een contract heb je ook 14 dagen bedenktijd...
Dat dacht ik dus ook. Bij Ziggo kon ik er destijds bijvoorbeeld ook nog van af.
Maar mijn vraag is of ik dit zelf moet doen, of dat Belsimpel dit regelt, aangezien ik ook bij hen de verlenging heb afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
Batsu schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:57:
Ik heb de S10e en ben op zich tevreden, komende van de S8. Ik vind het vlakke scherm wel prettig eigenlijk. Waar ik wel wat twijfels over heb is de batterij. Ik weet dat dit al veel voorbij is gekomen. Ik ben vooral niet echt onder de indruk van de standby van het toestel. Daar komt nog bij dat ik in Belgie werk en dus de hele werkdag roaming aan heb, wat volgens mij meer batterij vreet (kan iemand dit bevestigen?).

Dus alhoewel ik tevreden ben, twijfel ik toch om de S10e om te ruilen voor een ander toestel dat voornamelijk een betere standby heeft. Ik gebruik het scherm 3-4u per dag, op het werk heb ik wifi, dus maak relatief weinig gebruik van 4G. Wel reis ik dagelijk 2u.

Heeft iemand gelijkaardige ervaringen of wellicht een suggestie voor een ander toestel dat in standby een koning is?

Elke nacht opladen is geen probleem, alleen bij naar bed gaan nog maar 8% over hebben vind ik weinig, heb liever wat reserve! Of dan maar hopen dat de accu beter wordt in tijd...
Iemand anders soortgelijke ervaringen als ik?

Ik ben er wel achter gekomen dat de LED Blinker Pro mijn batterij leegtrekt (20%!!) dus dat gaat er zeker vanaf.
Werkt at Always On Edge beter? Dwz zonder dat de batterij zo zwaar belast wordt, en is dat goed in te stellen? Ik heb daar al wat mee gespeeld maar dat lukte me toch niet heel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel

@ppeterr Fijn dat hij het zo lang uithoudt, maar je hebt een screen-on-time van nog geen 3 uur. Dat zegt dus echt niks voor de gemiddelde gebruiker. Meeste mensen zitten op zo'n 4 tot 6-7 SOT per dag.
Sure. Kinderen misschien...

Onderzoeken geven aan gemiddeld 90 tot 195 minuten per dag. Dat is ruim onder 6/7 uur. 8)7

Ik zou hulp zoeken als ik jou was; je bent verslaafd! :+

[ Voor 6% gewijzigd door barrymossel op 14-03-2019 18:49 . Reden: :) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Batsu schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:48:
[...]
Ik ben er wel achter gekomen dat de LED Blinker Pro mijn batterij leegtrekt (20%!!) dus dat gaat er zeker vanaf.
Werkt at Always On Edge beter? Dwz zonder dat de batterij zo zwaar belast wordt, en is dat goed in te stellen? Ik heb daar al wat mee gespeeld maar dat lukte me toch niet heel goed.
Ik heb vanmiddag always on edge een 4e kans gegeven, en het nu met wat
extra aandacht goed ingesteld. De eerste 3 keer liep ik ook tegen wat dingen aan.
Maar nu ben ik tevreden. Mail, een blauw kringelding om de camera, whatsapp groen, soundcloud oranje.

Verder geen verschil met hoe ik het unlocken normaal bedien. Geen verschil merkbaar met de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik ben echt meer dan tevreden met de accu van mijn S10+. Vandaag voor mij een typische werkdag, dat betekent om 7.00 uur van de lader, in de auto loopt Flitzmeister op de achtergrond mee met geluid via bluetooth. Dan gedurende de dag wat telefoontjes, appjes en mailtjes beantwoorden en continu 4G aan (geen WiFi dus op het werk). Schermtijd is nooit meer dan 30 tot 40 minuten. Dat levert mij zojuist onderstaand plaatje op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lbeb0HaoMmhv1P6gDmKo0uEs/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thido
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:07

thido

Tilburg

ppeterr schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:55:
[...]

extra aandacht goed ingesteld. De eerste 3 keer liep ik ook tegen wat dingen aan.
Maar nu ben ik tevreden. Mail, een blauw kringelding om de camera, whatsapp groen, soundcloud oranje.

Verder geen verschil met hoe ik het unlocken normaal bedien. Geen verschil merkbaar met de accu.
Werkt geinig met die ring rondom de camera. Ik heb echter steeds dat die zomaar aan gaat tijdens gebruik en dat dan ook blijft doen.
Hij gaat wel uit als ik de telefoon lock, maar zodra ik hem weer unlock staat hij weer aan. Geen idee waarom en erg irritant.

All electric! 8500Wp / Vaillant l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh / Victron 32kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
thido schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 19:17:
[...]

Werkt geinig met die ring rondom de camera. Ik heb echter steeds dat die zomaar aan gaat tijdens gebruik en dat dan ook blijft doen.
Hij gaat wel uit als ik de telefoon lock, maar zodra ik hem weer unlock staat hij weer aan. Geen idee waarom en erg irritant.
Default staat geloof ik alles aangevinked om een notificatie weer te geven, wellicht
dat er een service is die je niet kent die het aanzet. Ik heb de notificatie animatie
beperkt tot 3 apps.

YouTube: How to enable LED notification on Galaxy S10, S10+ and S10e

Ik heb het ingesteld zoals in bovenstaand filmpje, enkel zonder de app plaatjes erbij
en alleen de animatie rondom de camera. Vervolgens alleen de 3 apps geselecteerd die ik wil ipv alles.

[ Voor 21% gewijzigd door ppeterr op 14-03-2019 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppeterr schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:55:
[...]

Misschien een idee, om je instellingen hier te plaatsen (voor andere gebruikers best wel handig) _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
henklbr schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 19:29:
[...]

Misschien een idee, om je instellingen hier te plaatsen (voor andere gebruikers best wel handig) _/-\o_
Een post erboven henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Gunth schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 09:04:
[...]

One Handed operation + installeren
Super app
Het komt met de internet browser zeker in de buurt van wat ik met iPhone gewend was, maar buiten de browser om werkt het soms juist averechts. Als je tussen je app pagina's wilt switchen en je raakt per ongeluk het Swipe gedeelte aan van wat je met de app hebt aangemaakt, dan gebeurt er juist niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravi400
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Die led notificatie apps gaat dat niet voor flink wat burn in zorgen als het bijvoorbeeld heel de nacht loopt te knipperen/draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
ravi400 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 19:38:
Die led notificatie apps gaat dat niet voor flink wat burn in zorgen als het bijvoorbeeld heel de nacht loopt te knipperen/draaien ?
Er zijn erg veel instellingen, ook o.a. dat het geen werking heeft als de
telefoon snachts aan de lader ligt enzo. Ben niet bang voor een veel hoger verbruik.

Ow en burn in, nee dat doet het always on display ook niet...en tja dat gaan we dan
over een jaar meemaken ofzo :)

[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 14-03-2019 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 22:36
De vingerafdruk scanner van m'n S10 plus ziet mijn wijsvinger als mijn duim. Mijn duim is geregistreerd, maar mijn wijsvinger niet.

Ik kan met mijn wijsvinger de telefoon ontgrendelen. Beetje gek... Heeft iemand dat ook?

Update: Probleem opgelost. Vingerafdruk opnieuw instellen en alles doet het weer naar behoren.

[ Voor 32% gewijzigd door raymondbdws op 14-03-2019 20:43 . Reden: Probleem opgelost ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 15-08-2021
ppeterr schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 18:12:
Ik was eigenlijk van plan om het hele batterij gedoe hier verder te negeren,
omdat er niet echt een rieel beeld van wordt weergegeven door de gebruikers
hier (zelfs allemaal ervaring deskundigen die zelf niet eens de telefoon hebben).
Of door bergen filmpjes die altijd weer voorbijkomen bij de release van een nieuw toestel.
Er zijn zo veel factoren die het geheel beïnvloeden kunnen, en dus ook per persoon
verschillende resultaten geven.

Ik gebruik mijn telefoon "normaal" denk ik, met alle opties aan, brightness op hoogste stand.
Niet te veel scherm tijd, maar gewoon wel alle opties zoals nfc payment - bt audio en bellen.

Ik zal heel eerlijk zeggen, dat op de eerste dag. (of ik nou werd beïnvloed door de berichtjes of niet).
Dacht ik op een gegeven moment ook. Nou die accu gaat het geen dag volhouden.
Maar ja, de eerste dag. Had ik hem de gehele dag in mijn handen, alles installeren, alles instellen.
Alles showen aan de mensen om mij heen. Apps er weer af, noem het maar op.

Geen rieel beeld dus.

Maar nu na een paar dagen lijkt alles meer "gesetelled" - geen onnodige dingen die geinstalleerd
worden, of er weer af moeten. Normaal gebruik. En krijg ik dus ook volgens mij een goede accu duur.

Iedere 2 dagen een keer opladen....ronduit goed toch !!

[Afbeelding]
Het is heel normaal dat een batterij een aantal keren geladen moet worden om tot de beste prestaties te komen.
Hier werkt alles soepel ik kom van de note 9 en ben zeer tevreden tot nu toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thido
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:07

thido

Tilburg

ppeterr schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 19:20:
[...]

Default staat geloof ik alles aangevinked om een notificatie weer te geven, wellicht
dat er een service is die je niet kent die het aanzet. Ik heb de notificatie animatie
beperkt tot 3 apps.

YouTube: How to enable LED notification on Galaxy S10, S10+ and S10e

Ik heb het ingesteld zoals in bovenstaand filmpje, enkel zonder de app plaatjes erbij
en alleen de animatie rondom de camera. Vervolgens alleen de 3 apps geselecteerd die ik wil ipv alles.
Zo stond hij ingesteld met als uitzondering dat ik de melding altijd wilde zien (ook bij scherm aan). Dat heb ik nu even veranderd naar enkel scherm uit. 3 apps ook: berichten, mail en whatsapp. Ben benieuwd of dat screen on/off wat uit maakt. Maar begrijp nu na het zien van het filmpje dat je dus kunt instellen hoe je de "led" uit kunt zetten (bijv. Swipe of doubletap).

All electric! 8500Wp / Vaillant l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh / Victron 32kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 15-08-2021
Als ik bij mijn contacten een profielfoto bij voeg dan gaat dit goed. Maar zo gauw als ik het contact sluit en weer open is het fotootje weer heel klein. Zijn er meerdere met dit probleem en evt een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
thido schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 20:51:
[...]

Zo stond hij ingesteld met als uitzondering dat ik de melding altijd wilde zien (ook bij scherm aan). Dat heb ik nu even veranderd naar enkel scherm uit. 3 apps ook: berichten, mail en whatsapp. Ben benieuwd of dat screen on/off wat uit maakt. Maar begrijp nu na het zien van het filmpje dat je dus kunt instellen hoe je de "led" uit kunt zetten (bijv. Swipe of doubletap).
Je kan instellen hoe je de app kan verlaten na het instellen, dat is vrij onzinnig.
Maar inderdaad is het zien van een notificatie, niks anders dan de app die op je
scherm komt, met of zonder klok. Of met of zonder app icon's.

Ik heb het ingesteld, zonder de clock via de app, en zonder de app icon's.
En afsluiten met double tapp.

Het lijkt dan eigenlijk exact zoals ik het normaal heb. De orginele always on display
die ik gebruik - een klok met datum, die met 1 x tap op het scherm naar voren komt.

En ik heb ingesteld 2x tikken, om de app te sluiten - ofwel de notificatie weg te halen,
en dan unlocked hij gelijk...

Naja gebruik het eens een tijdje.

Even iets heel anders - De speciale FORTNITE skin is vrijgegeven, heb hem net voor
mijn zoontje geactiveerd.......volgens hem super bijzonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
ppeterr schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 20:58:
[...]

Even iets heel anders - De speciale FORTNITE skin is vrijgegeven, heb hem net voor
mijn zoontje geactiveerd.......volgens hem super bijzonder :)
????

Ik word echt oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Of je bent nog jong, en zonder kinderen van een jaar of 11 :)

https://www.galaxyclub.nl/nieuws/galaxy-s10-fortnite-skin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Twee meiden onder de 6. Vandaar... ;)

Maar je krijgt dus een skin voor Fortnite als je een S10 hebt. Bij Asphalt 9 kreeg ik ook al vanalles. Misschien toch eens Fortnite installeren :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
barrymossel schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:06:
[...]

Twee meiden onder de 6. Vandaar... ;-)

Maar je krijgt dus een skin voor Fortnite als je een S10 hebt. Bij Asphalt 9 kreeg ik ook al vanalles. Misschien toch eens Fortnite installeren :D
Correct, helaas geen Dora skin dit jaar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Mijn batterij ervaring tot nu toe zijn prima!

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/4n4zBNns/Screenshot-20190314-212946-Settings.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Fantasio7 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:36:
Mijn batterij ervaring tot nu toe zijn prima!

[Afbeelding]
S10 Plus of s10?
Met mijn mate 20 pro haal ik 1 dag en 23 uur. En dan 7 uur sot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
S10 Plus of s10?
Met mijn mate 20 pro haal ik 1 dag en 23 uur. En dan 7 uur sot
S10, maar wat is jouw schermtijd?

[ Voor 12% gewijzigd door Fantasio7 op 14-03-2019 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Dat hoop ik zelf ook :+

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kan er geen "aparte topic" gestart worden over de "stby-tijd" van je telefoon en de "Screen on Time"?

Dit heeft, IMHO, niets meer met "Ervaringen & Discussie" te maken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Eerste ervaringen waren prima met de s10+. Super mooi scherm, batterijduur goed, vingerafdrukscanner werkt na de update ook goed. Een van de belangrijkste eisen is echter ook een goede camera. Ik was vol goede hoop na het zien van de score op DxO mark, maar helaas valt de camera erg tegen. Ik ben van mening dat mijn S4 betere foto's maakt. Foto's zijn trouwens oke, maar de videoopnames zijn echt mega slecht. Geen scherp beeld en stabilisatie is dramatisch in vergelijking met mijn xs.
Ga nu dus met grote tegenzin mijn toestel terugsturen, want de kwaliteit van de video's is gewoon heel belangrijk voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Divine
mastamasta schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:47:
Eerste ervaringen waren prima met de s10+. Super mooi scherm, batterijduur goed, vingerafdrukscanner werkt na de update ook goed. Een van de belangrijkste eisen is echter ook een goede camera. Ik was vol goede hoop na het zien van de score op DxO mark, maar helaas valt de camera erg tegen. Ik ben van mening dat mijn S4 betere foto's maakt. Foto's zijn trouwens oke, maar de videoopnames zijn echt mega slecht. Geen scherp beeld en stabilisatie is dramatisch in vergelijking met mijn xs.
Ga nu dus met grote tegenzin mijn toestel terugsturen, want de kwaliteit van de video's is gewoon heel belangrijk voor me.
Zelfde probleem had ik ook met de camera. Bij mij was het echter de frontcamera die enorm te wensen overliet. Zou dit dan toch bij sommige toestellen fout zijn gegaan, of is het iets met de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
Met button mapper de bixby-button omgezet naar sound/vibrate/silent toggle.
Super blij mee :) Deze werkt ook wanneer het toestel vergrendeld is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Fonzerelli schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:11:
Met button mapper de bixby-button omgezet naar sound/vibrate/silent toggle.
Super blij mee :) Deze werkt ook wanneer het toestel vergrendeld is _/-\o_
Die app vraagt om alles te kunnen monitoren wat je typt.. die sla ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
mastamasta schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:47:
Grappig, ik heb laatst een YouTube video gezien waar deze vergelijking wordt gemaakt en daar wint de S10+ hands down van de iPhone... Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er slechtere foto's uit komen dan uit een telefoon van 6 generaties terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
Jackson6 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 22:15:
[...]

Die app vraagt om alles te kunnen monitoren wat je typt.. die sla ik over.
Waar kan ik dat zien?:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Souf
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-12-2024
Hier ook tevreden over de S10.
Mooie scherm, batterij na een hele dag op 50%. Android inmiddels gewoon geworden. Heb altijd al een iPhone gehad. Grootte is ideaal. Met een cover een beetje te groot voor mijn handen. Heb een spigen tough armor case haha. Luidspreker is zuiver en luid. FP doet soms moeilijk maar niet storend. Gsm werkt super snel en reageert op alles vlotjes.

Minpunt is denk ik de camera. Kan toch niet zijn dat mijn videos op mijn 6S er beter uitzien. Bizar... WSS iets aan mn settings aanpassen.

Snapchatcamerakwaliteit is wat minder maar er komt een update volgens de wandelgangen.

Ik denk dat ik hem hou. Ik heb 200 euro korting gekregen en heb de s10 dus voor 699 aangeschaft. Heb nog een week om er over na te denken of ik EM dan niet retourneer. Grtjes
Pagina: 1 ... 21 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support