Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:15
henklbr schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:55:
[...]

Kijk eens goed naar dat YouTube-filmpje:

1. Amerikanen gebruiken qua tijd AM/PM -> tijd op zijn telefoon is 24u
2. Amerikanen hebben qua temperatuur "Fahrenheit" -> temperatuur op zijn telefoon is in Celcius

Dus hoe kom je er bij dat hij "Amerikaan" is?

Met andere woorden: De "Exynos"-batterij is zo slech nog niet...
Hoe kom jij erbij dat het een Exynos batterij is dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RigolleM schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:09:
[...]

[Afbeelding]

Je hebt niet altijd gelijk hoor ;)
OK (y)

Een "Europese Yank" dan (met 24u en Celcius)... ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
RigolleM schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:09:
[...]

[Afbeelding]

Je hebt niet altijd gelijk hoor ;)
Helaas heeft ie niet gelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 11:05
henklbr schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:12:
[...]

OK (y)

Een "Europese Yank" dan (met 24u en Celcius)... ;)
Denk dat het om 2 verschillende filmpjes gaat, want ik zie 64 graden en Jacksonville staan bij locatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
Sharule schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:57:
[...]

En nogmaals, dat Samsung dit kan doen vindk jammer. Want je denkt te betalen voor dezelfde s10.
Je weet dat je voor een S10 gaat met een nederlandse specificatie.
Als je dan blijft denken dat je een amerikaanse sd krijgt begin je al verkeerd.
En ja, Samsung kan en mag dat doen, net zoals Volkswagen bv in Nederland een basisuitvoering van de Golf kan leveren met een 1.4 liter benzine 100 pk en in een ander land kan dat zo maar voor minder geld een 1.6 liter met 140 pk zijn.

Iedere keer benoemen hoeveel beter de sd wel niet zou (kunnen) zijn voegt niet zo veel meer toe denk ik.
Dat punt is in een van de eerdere 70 pagina's genoeg benoemd.
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:06:
[...]

Voor 1000 piek moet ALLES Goed zijn.
Ik lees even mee, ik heb dat toestel nog niet gevonden (en ik heb in de loop der jaren al diverse high end toestellen op zowel Ios, android als windows gehad).

Ik zoek al jaren naar het beste toestel en ieder toestel heeft gewoon z'n tekortkomingen.
Het perfecte toestel bestaat gewoon niet.
Iedere toestel is een compromis tussen prijs en features, het gaat erom welke zijn daarvan voor jou het belangrijkst.

[ Voor 27% gewijzigd door TR1969 op 13-03-2019 09:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:04
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:06:
[...]

Voor 1000 piek moet ALLES Goed zijn.
Gelukkig is iedereen verschillend in zijn beleving daarin, en dat is dan ook je goed recht.

Enkel denk ik wel, dat mensen die kritisch zijn zeker niet een toestel als dit zouden moeten gaan
pre-orderen. En vooral juist de eerste periode afwachten en zich goed verdiepen in de
reviews, en andere resultaten die op het internet verschijnen.

Ikzelf ben uiterst tevreden, en de minpuntjes die ik tegenkom kan ik vrij makkelijk naast
mij neergooien. En zeker relativeren. Het verhaal dat wij hier in nederland een mindere
cpu krijgen opeens, is ook niet waar. Dit was altijd al bij voorgaande samsungs ook aan de orde.

Tevens denk ik dat veel mensen direct dingen gaan doen die de prestaties ook niet ten gunste komen.
Zoals direct package disabler pro erop, en dan misschien wel services uitschakelen waar andere
afhankelijke services op leunen. Die dan juist een battery drain veroorzaken.

Anyway, mijn accu doet het eigenlijk erg goed :)

Ow en ik betaal 672 euro, geen 1000 voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Ik voel me werkelijk een klaag hier maarr.
Van elke sd reviewer of sot poster zie ik gemiddeld 7 tot 8uur. En "Great battery life".

Terwijl bij Exynos gebruikers hoor je vaker drain en sot 4,5 uur enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
TR1969 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:16:
[...]

Je weet dat je voor een S10 gaat met een nederlandse specificatie.
Als je dan blijft denken dat je een amerikaanse sd krijgt begin je al verkeerd.
En ja, Samsung kan en mag dat doen, net zoals Volkswagen bv in Nederland een basisuitvoering van de Golf kan leveren met een 1.4 liter benzine 100 pk en in een ander land kan dat zo maar voor minder geld een 1.6 liter met 140 pk zijn.

Iedere keer benoemen hoeveel beter de sd wel niet zou (kunnen) zijn voegt niet zo veel meer toe denk ik.
Dat punt is in een van de eerdere 70 pagina's genoeg benoemd.
Zo kan je het ook bekijken, is mijn laatste post erover (tot ik een vergelijking video vind :p).

Het blijft persoonlijk, voor mij blijft het een issue.

Het lijkt er wel op dat, de exynos mits goed behandeld wel zijn capaciteit haalt en de SD veel beter omgaat met extra tweaks package disablers enz..waardoor ie minder snel last heeft van drainage. Mijn gedacht.

[ Voor 11% gewijzigd door Sharule op 13-03-2019 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sharule schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:18:
Van elke sd reviewer of sot poster zie ik gemiddeld 7 tot 8uur. En "Great battery life".

Geen last van, net als mijn oude S8+ gaat mijn S10+ weer heerlijk de hele dag mee en dan hou ik nog 70% over, als ik non stop op de telefoon zit zoals afgelopen weekend dan haal ik gewoon 7 tot 8 uur SOT, nou prima hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
Sharule schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:18:

Tis toch niet normaal dat verschil......ik heb de s10 niet en tot nu toe ben ik ook blij.
Vind hem echt super mooi.

Maar wil wel een phone die de hele dag bij intensief gebruik mee gaat en geen die ik tussentijds moet gaan opladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:28:
[...]

Tis toch niet normaal dat verschil......ik heb de s10 niet en tot nu toe ben ik ook blij.
Vind hem echt super mooi.

Maar wil wel een phone die de hele dag bij intensief gebruik mee gaat en geen die ik tussentijds moet gaan opladen.
Er is geen 1 telefoon die de hele dag met intensief gebruik mee gaat, veel mensen staren zich echt blind op die screen on time maar als een telefoon verder geen klap doet zegt dat echt helemaal niks hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die ophef over batterij. Ik heb de S10, en op het moment dat ik naar bed ga zit ik rond de 60% batterij.
Lijkt mij meer dan prima. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die de dag niet doorkomen met de batterij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:30:
Al die ophef over batterij. Ik heb de S10, en op het moment dat ik naar bed ga zit ik rond de 60% batterij.
Lijkt mij meer dan prima. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die de dag niet doorkomen met de batterij.
Indeed...

Ik blijf me verbazen dat sommigen een SoT hebben van 7u, of van mensen die "niet blij" zijn dat ze dat niet halen op hun telefoon...

Het is bijna een "dagdeel": hebben die mensen geen:

1. social life (en dan bedoel ik niet op de telefoon)
2. school
3. werk

Voor mij is belangrijk, dat als ik 's ochtends mijn foon op 100% heb, en bv een daggie "uit huis" ben, er een dag mee door kan komen met "normaal" gebruik...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de ontevreden gebruikers: ruilen voor een vrijwel nieuwe iPhone XR? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
henklbr schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:38:
[...]

Indeed...

Ik blijf me verbazen dat sommigen een SoT hebben van 7u, of van mensen die "niet blij" zijn dat ze dat niet halen op hun telefoon...

2. school
3. werk

Voor mij is belangrijk, dat als ik 's ochtends mijn foon op 100% heb, en bv een daggie "uit huis" ben, er een dag mee door kan komen met "normaal" gebruik...
Ja dit dus! 100%!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
kunnen we dit topic niet beter omdopen van Ervaringen& Discussie naar Batterij-duur?

of misschien nog veel handiger....een apart batterij topic openen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 03:04
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:57:
Aan de ontevreden gebruikers: ruilen voor een vrijwel nieuwe iPhone XR? O-)
De ontevreden gebruikers hebben niet eens een S10 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Garret1410 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:15:
[...]

De ontevreden gebruikers hebben niet eens een S10 _O-
Nouuu nouu, ik lees hier veel over inruilen/omruilen/terug naar.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 15:44
Jackson6 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:24:
[...]

Geen last van, net als mijn oude S8+ gaat mijn S10+ weer heerlijk de hele dag mee en dan hou ik nog 70% over, als ik non stop op de telefoon zit zoals afgelopen weekend dan haal ik gewoon 7 tot 8 uur SOT, nou prima hoor _/-\o_
Zelfde hier, bij normaal gebruik zit ik tussen de 60/70% met mijn S10.
En dan gaat hij om 7:15 van de lader en zet ik hem weer rond 23:30 op de lader.
Gisteren redelijk intensief gebruikt voor mijn doen (bellen, als wifi hotspot gebruiken voor 3,5 uur. 30 min youtube kijken, af en toe appen en wat surfen) en toen zat hij op 52%. Heb scherm op de hoogste stand staan, maar heb wel een donkere achtergrond en het scherm gaat bij mij automatisch uit na 5 seconden.

Dit alles haalde ik niet met mijn oude telefoon die dan rond de 10% zat.

Kan dan ook de mening niet delen met mensen die een slechte ervaring hebben met de batterij.
Het enige waar ik soms wel last van heb is dat de vingerscanner mijn vinger niet goed pakt.
Moet daarbij wel zeggen dat de originele folie op het scherm er gewoon nog op zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

[...]

2. school
3. werk
Dat vroeg ik me dus ook af. Ik moet namelijk 'weleens' werken, voor de baas, en thuis heb ik ook de nodige verplichtingen. Dat gaat kennelijk niet voor iedereen op.

Ik zie ook niet dat als je werkt of studeert, je daarnaast ook nogeens 8 à 9 uur op dat ding kunt kijken.
:+

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, zit edge ligthing op de S10? Ik heb hem helemaal ingesteld maar er gebeurd niets. Het zou als vervanging van de led bericht lampje zijn. Ik kan uberhaupt geen edge scherm vinden op mijn scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Indeed...

2. school
3. werk

Ik heb 8 uur SOT gehaald maar je snapt hopelijk zelf wel dat het niet non stop achter elkaar gebruik is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04:40
aaronito schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:36:
Maar mijn broer kan gewoon in mijn Galaxy s10 met zijn duim afdruk terwijl deze niet geregistreerd is op het toestel , maar ik kan dan niet met mijn duim afdruk in zijn toestel ook Galaxy s10. hij is meestal binnen 2 pogingen in mijn toestel.
Zeker dat je geen gezichtsherkenning hebt aanstaan die ook op je broer werkt (en omgekeerd, hij niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 18:07
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:12:
Vraagje, zit edge ligthing op de S10? Ik heb hem helemaal ingesteld maar er gebeurd niets. Het zou als vervanging van de led bericht lampje zijn. Ik kan uberhaupt geen edge scherm vinden op mijn scherm
Jazeker:
Dit zit op de S10 en S10+ (niet de S10E):
http://lmgtfy.com/?q=S10+edge+lighting ;)

Tip: voor Whatsapp werkt het alleen als je pop-up notificaties aanzet in whatsapp.

[ Voor 9% gewijzigd door Bas81 op 13-03-2019 11:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjant2
  • Laatst online: 13-09 11:05
Sharule schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:16:
[...]

Nouuu nouuu ik lees veel mensen die zijn overgestapt van..... naar S10 en lyrisch zijn haha

Lijkt mij verstandig om het hele batterij discussie ergens anders neer te zetten want heb ook het idee dat er veel aan het trollen zijn die niet eens een S10 hebben of überhaupt van plan zijn een S10 te kopen maar alleen maar aan t azijnpissen zijn en dat de daadwerkelijke ervaringen hier onder bedolven worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 13-03-2019 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destorized
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 14:18
Bas81 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:22:
[...]

Jazeker

Tip: voor Whatsapp werkt het alleen als je pop-up notificaties aanzet in whatsapp.
Zit wel op de S10e hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
Pardon. Dat wist ik niet. snelle aanname omdat er geen "edge" scherm op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Bas81 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:22:
[...]

Jazeker:

ook op de S10e

reeds gezegd

[ Voor 3% gewijzigd door Batsu op 13-03-2019 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Niet geheel onbelangrijk........

YouTube: Hoe kun je het beste je smartphone opladen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:21
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/qsBhff5/397b8617-140a-4fdb-9d10-a1038d3553e5.jpg

Ik ben er in ieder geval blij mee. Snap sowieso niet hoe mensen 8 uur schermtijd hebben op een dag. Mijn schermtijd van bovenstaande screenshot bestaat voor 2 uur en 41 minuten uit het kijken van een film tijdens cardio in de sportschool. Normaliter haal ik ongeveer 2,5/3 uur max sot. Als je 8 uur wilt of haalt dan moet je gaan afkicken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Heeft iemand gemerkt of het qua batterij uitmaakt of je een schone installatie doet? Ik had nu alles van mijn oude S7 overgezet, maar anders probeer ik een nieuwe installatie. Ik vind hem vooral snel leeg gaan terwijl het scherm uit staat. Dit was zeker in het begin bij mijn S7 een stuk beter. Voor een telefoon uit 2019 verwacht ik wel wat meer qua batterijverbruik. Het is niet dat ik nu de dag niet doorkom, maar als ik nu al niet veel verschil merk met mijn 2.5 jaar oude Galaxy S7, vrees ik voor wat de batterijduur is over 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 09:43
Hakki schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:21:
[...]

Zeker dat je geen gezichtsherkenning hebt aanstaan die ook op je broer werkt (en omgekeerd, hij niet?)
Hij gebruikt gezichtsherkenning op zijn telefoon ik niet en ook niet ingesteld. Ik kan wel in de telefoon van mijn broer met mijn gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Linkje3 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:09:
Heeft iemand gemerkt of het qua batterij uitmaakt of je een schone installatie doet? Ik had nu alles van mijn oude S7 overgezet, maar anders probeer ik een nieuwe installatie. Ik vind hem vooral snel leeg gaan terwijl het scherm uit staat. Dit was zeker in het begin bij mijn S7 een stuk beter. Voor een telefoon uit 2019 verwacht ik wel wat meer qua batterijverbruik. Het is niet dat ik nu de dag niet doorkom, maar als ik nu al niet veel verschil merk met mijn 2.5 jaar oude Galaxy S7, vrees ik voor wat de batterijduur is over 2 jaar.
Ik denk dat je het verschil zou moeten merken het feit dat het niet zo is best een beetje zorgelijk.

Dit zijn mede dingen die me doen twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:34:
[...]

Ik denk dat je het verschil zou moeten merken het feit dat het niet zo is best een beetje zorgelijk.

Dit zijn mede dingen die me doen twijfelen.
Ik snap ook niet dat veel mensen zeggen dat de batterij voor hun prima is. Misschien had de Galaxy S7 gewoon een hele goede batterijduur. Ik weet wel dat Samsung aanpassingen heeft gedaan aan hun batterijen na het Note 7 debacle. De S7 kwam natuurlijk uit voor de Note 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Laatst online: 28-07 13:23
Linkje3 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 12:39:
[...]

Ik snap ook niet dat veel mensen zeggen dat de batterij voor hun prima is. Misschien had de Galaxy S7 gewoon een hele goede batterijduur. Ik weet wel dat Samsung aanpassingen heeft gedaan aan hun batterijen na het Note 7 debacle. De S7 kwam natuurlijk uit voor de Note 7.
check instellingen -> apparaatonderhoud -> batterij daar kun je zien welke apps veel energie nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Ik kom van een S7 en heb eerst alles overgezet. Maandagavond schone install gedaan (vooral omdat ik (een onderdeel van) een app tegenkwam in Package Disabler die ik al verwijderd had) en voor mijn gevoel gaat ie nu wel langer mee. Nu 1 dag en 5 uur op een lading. 2 uur 36 min SOT. 1 uur Spotify. Zo nu en dan Angry Birds. (35% batterij over)

Dus de moeite waard om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 10:04
Vingerprintscanner

Ik zie veel filmpjes waar mensen heel licht hun vinger op de scanner houden en hij nagenoeg instant unlockt, bij mij geeft ie vaak aan dat ik wat langer of harder moet drukken.
Heb vingers al een keer opnieuw geregistreerd en ook mn duim bijvoorbeeld twee keer.

Hebben jullie hier ook "last" van?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iemand nog wat van de buds gehoord?

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:30:
Dat ligt dan eerder aan jou inlevingsvermogen dan aan de mensen welke de dag niet doorkomen ben ik bang :+

Ik ben twee weekjes vrij. Dus werk niet eens en haal de dag maar net, 10:00 van lader. 01:30 onder de 10% aan de lader. Ca 100 notificaties/appjes door de dag. Beetje browsen, uurtje slack, uurtje podcast en wat Reddit.

Alles staat wel aan, wifi, BT, GPS, automatische helderheid, hoge resolutie enz, heb het toestel nergens op beperkt

Ik heb er overigens geen moeite mee. Snachts opladen is al jaren een ding hier maar geweldig is het niet. Gewoon "prima". Mijn XS Max doet het maar een paar procenten beter bijvoorbeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 13-03-2019 13:18 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Kapitein187 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:12:
Vingerprintscanner

Ik zie veel filmpjes waar mensen heel licht hun vinger op de scanner houden en hij nagenoeg instant unlockt, bij mij geeft ie vaak aan dat ik wat langer of harder moet drukken.
Heb vingers al een keer opnieuw geregistreerd en ook mn duim bijvoorbeeld twee keer.

je moet echt DRUKKEN als op een fysieke knop. dan is die net zo snel unlocked als in dat filmpje.

Bij mij gaat het ook zo snel als in het filmpje.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bas81
Korte review na een kleine week:

Overstap van S7 naar S10.
Scherm: Groot, superscherp, hoge brightness, goed afleebaar in zonlicht en HDR. Niks dan lof.
Bouwkwaliteit: Goed, stevig en strak afgewerkt. Het toestel ligt redelijk in de hand voor deze grootte.
Zonder hoesje (spigen neo heybrid) is geen optie, toestel is veel te glad en uiteraard te waardevol.
Leuk youtube filmpje "water/freeze test": YouTube: Samsung Galaxy S10 WATER/FREEZE Test! (Boil & Burn)
Software: Ik merk dat de software van Samsung een grote stap heeft gemaakt. De interface is soepel, ziet er gelikt uit en zit vol met goede opties.
Een paar voorbeelden: One handed Mode, Edge lighting, Bixby routines. Wel heb ik Nova geinstalleerd, toch weer net iets meer tweaken :)
Bloatware is ook een stuk minder dan voorheen. Op dit moment alleen Facebook disabled.
Hardware: Toestel is rete snel, niks geen lag of haperingen. 8Gb RAM is ruim voldoende en 128GB opslag is een welkome standaard in 2019.
3 camera's is erg leuk en ook praktisch in gebruik. Kwaliteit is zeker komend van een S7 weer een grote sprong vooruit.
Selfie cam boeit mij niet zo, voldoet aan mijn wensen.
Notificatieled mis ik absoluut niet! Sterker nog, dit scheelt weer een signaal om je telefoon op te pakken (elke app geeft standaard notificaties tegenwoordig...)
Batterij: Hot topic! Zonder er al te diep op in te gaan. gewoon prima. Deze batterij houd het makkelijk 24u vol met (voor mij) normaal gebruik. Donker thema en wat besparingen actief tijdens de nacht.
PowerShare: Leuk extraatje. Nog niet gebruikt maar dat zal straks met de Buds vast heel handig zijn.
Fingerprint/Facial recogn.: Hier ben ik nog niet over uit.. De FP doet het meestal goed en snel, maar lijkt soms kuren te hebben. Gouden tip hiervoor: Kort hard drukken! Niet lang en zacht.
Faceunlock is een leuke gimmick en werkt zo goed als instant. Helaas is het niet secure en je mag het ook niet vergelijken met Apple.

Al met al zeer tevreden d:)b . Dit wordt mijn daily driver de komende 2 jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:De Snapdragon v.s. Exynos discussie is behoorlijk offtopic, laat die dan ook achterwege.

Daarnaast is op de man spelen ook niet de bedoeling. Zie je iets wat je niet aanstaat, maak dan een TR aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 16:51
YouTube: Samsung S10+ vs iPhone XS Max / Mate 20 Pro / OnePlus 6T / Galaxy No...

Batterytest met een exynos S10+ en zijn directe concurrentie.
Dit ziet er dan wel weer goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:22:
[modbreak]De Snapdragon v.s. Exynos discussie is behoorlijk offtopic, laat die dan ook achterwege.

Daarnaast is op de man spelen ook niet de bedoeling. Zie je iets wat je niet aanstaat, maak dan een TR aan.[/]
En om de discussie maar meteen helemaal te sluiten, het kan niet eens i.v.m. gedoe om licenties (geldt tevens voor Snapdragon in EU toestellen).
https://www.reddit.com/r/...sed_by_samsung_in_the_us/

[ Voor 4% gewijzigd door MaZo op 13-03-2019 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Batsu
Behoorlijk onzinnig verhaal. Dan gebruik je de telefoon toch niet zoals hij bedoeld is en ben je meer een batterijmanager aan het worden dan een smartphonegebruiker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khayma
Mensen maken zich ook te druk om de batterij. Alsof dat toestel alleen gemaakt is uit een batterij. Koop een powerbank en stop hem in je rugzak. Als je een auto, motor of scooter rijdt dan is het helemaal koek en ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECM-Droid
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik vind hem vooral snel leeg gaan terwijl het scherm uit staat. Dit was zeker in het begin bij mijn S7 een stuk beter. Voor een telefoon uit 2019 verwacht ik wel wat meer qua batterijverbruik.
Dit is mij ook opgevallen, nu lijkt het bij mij vooral voor te komen als het toestel op 4g zit, op wifi heb ik hier namelijk geen last van. :?

Ik heb de normale S10 128GB

Edit
ik heb een clean instal gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door ECM-Droid op 13-03-2019 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Sharule schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:16:
[...]

Tuurlijk die zijn er ook. Ieder zijn recht.

Het is een discussie forum en we hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn.

Maar een discussie moet wel mogelijk zijn en dat kan alleen als er ook gegronde argumenten zijn.
Discussie over accuduur is haast niet mogelijk omdat het gebruik bij iedereen anders is. Er zijn teveel factoren afhankelijk van accuduur.

Zelfs een benchmark zegt ook niet alles omdat het niets zegt over jouw gebruik maar geeft wel een indicatie. Ik kan met dezelfde telefoon 8uur sot halen terwijl een ander maar 3uur haalt, puur afhankelijk van het gebruik.

Als veel ervaringen wijzen op goede of slechte accuduur kun je daar natuurlijk wel iets uit afleiden. Ook ligt het aan de verwachting die je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
ECM-Droid schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:44:
[...]

Dit is mij ook opgevallen, nu lijkt het bij mij vooral voor te komen als het toestel op 4g zit, op wifi heb ik hier namelijk geen last van. :?

Ik heb de normale S10 128GB

Edit
ik heb een clean instal gedaan.
Ik heb juist het idee dat 4g bij mij zuiniger is dan wifi, maar dit had ik bij mijn S7 ook al. Kan zijn omdat ik in een studentencomplex woon met dunne muren, en waar iedereen een eigen wifi router heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 01:40

Dennis de Vries

Redacteur
Lijkt me een handige oplossing: S10 battery case

[ Voor 3% gewijzigd door Dennis de Vries op 13-03-2019 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Heel handig. Heb je alleen wel een strijkijzer in je zak, maar je batterij houdt het wel lekker lang uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Kapitein187 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:12:
Vingerprintscanner

Ik hoef niet te drukken, alleen m'n duim stil houden en erop laten. Gaat ook instant.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
ChinaGeek schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Heel handig. Heb je alleen wel een strijkijzer in je zak, maar je batterij houdt het wel lekker lang uit!
Ik ga hem zeker bestellen. Zal wat foto's plaatsen als hij binnen is. Ik vind zulke dingen zeer handig voor als je op vakantie bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Nitai schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:05:
[...]

Ik hoef niet te drukken, alleen m'n duim stil houden en erop laten. Gaat ook instant.
Ik vind vooral dat stilhouden soms lastig. Ding is zo glad (incl. protector). Voor mijn gevoel werkt ie niet (goed) als je ook maar iets beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Khayma schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:06:
[...]

Ik ga hem zeker bestellen. Zal wat foto's plaatsen als hij binnen is. Ik vind zulke dingen zeer handig voor als je op vakantie bent.
Ben vooral benieuwd of die capaciteit wel écht gehaald wordt...

[ Voor 0% gewijzigd door barrymossel op 13-03-2019 14:23 . Reden: oeps dubbel... ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Een batterij van AliExpress. Dat vertrouw ik nog minder dan de batterij uit de Note 7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Laatst online: 07-05 13:54
Ik had hiervoor een oneplus 5 en bij elke notificatie ging mij scherm aan, hoe krijg ik dat op mijn s10 Voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Fantasio7 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:28:
Ik had hiervoor een oneplus 5 en bij elke notificatie ging mij scherm aan, hoe krijg ik dat op mijn s10 Voor elkaar?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.used.aoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ik weet niet of dit al eerder genoemd is maar de vingerafdruk scanner lijkt beter te werken als de aanraakgevoeligheid verhoogt wordt.

Misschien leuk om te testen want misschien is het toeval bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Garret1410 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:35:
Ik weet niet of dit al eerder genoemd is maar de vingerafdruk scanner lijkt beter te werken als de aanraakgevoeligheid verhoogt wordt.

Misschien leuk om te testen want misschien is het toeval bij mij.
je duim 2 of 3 x scannen schijnt ook te helpen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb idd die edge lighting gevonden. Krijg idd meldingen te zien. Maar als ik mijn viewcover dicht doe dan zie ik niets moet hem echt open laten liggen. En wat ik niet vind is de edgescherm aan de zijkant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:33
Donstil schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:13:
Iemand nog wat van de buds gehoord?
Ik heb mij zondag aangemeld en daar straks de mail gekregen.
3* zelfs dus ze zijn er mee bezig 😉

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Zie: rens-br in "[Samsung Galaxy S10-serie] Ervaringen & Discussie"
Volgende keer even een TR aanmaken (y)

[ Voor 82% gewijzigd door 13art op 13-03-2019 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kuuuuuuunip

[ Voor 95% gewijzigd door 13art op 13-03-2019 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Fantasio7 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:28:
Dat doet mijn S10 ook, al heb ik daarvoor wel wat instellingen moeten wijzigen. Volgens mij, wanneer je edge lighting uitzet, springt het scherm automatisch aan op locks screen als er een melding binnenkomt. Verderop in de instellingen kan je dan weer instellen dat je de hele melding te zien krijgt ipv alleen het icoontje van de desbetreffende app.

[ Voor 16% gewijzigd door pimsaint op 13-03-2019 16:41 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Garret1410 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 13:52:
[...]

Tuurlijk die zijn er ook. Ieder zijn recht.

Het is een discussie forum en we hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn.

Maar een discussie moet wel mogelijk zijn en dat kan alleen als er ook gegronde argumenten zijn.
Discussie over accuduur is haast niet mogelijk omdat het gebruik bij iedereen anders is. Er zijn teveel factoren afhankelijk van accuduur.

Zelfs een benchmark zegt ook niet alles omdat het niets zegt over jouw gebruik maar geeft wel een indicatie. Ik kan met dezelfde telefoon 8uur sot halen terwijl een ander maar 3uur haalt, puur afhankelijk van het gebruik.

Als veel ervaringen wijzen op goede of slechte accuduur kun je daar natuurlijk wel iets uit afleiden. Ook ligt het aan de verwachting die je hebt.
Vind ik wel wat kort door de bocht. Als ik mijn huidige verbruik vergelijk met de s9+. Dan zegt dat wel degelijk wat, namelijk dat de s10+ zelfde of zelfs wat minder presteert kwa batterij. Nou dat lijkt me prima discussie voer voor dit topic!

Discussie over of je mijn resultaat (schermtijd) wel of niet afdoende is, is geheel persoonlijk en hoort hier niet thuis. Iedereen heeft andere behoefde omtrend batterij.

Ik ga mijn toestel een volledige reset geven en hoop dat het daarna beter is. Anders ondanks ik sinds de s6 edge plus elk toestel heb gehad vanaf pre order toch verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
SgtCaffran schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:52:
Heeft iemand al een manier gevonden om bixby home te vervangen door Google now zonder andere launcher?

Ik weet dat het mogelijk is met de nova launcher maar tot nu toe bevalt One UI wel!
Voor de mensen die ook graag Google Now willen hebben ipv Bixby Home bij swipen naar rechts op het homescreen heb ik een oplossing gevonden.

De lawnchair launcher (https://lawnchair.app/) biedt een pixel launcher aan die er goed uit ziet en je in staat stelt om google now in te stellen met de volgende apk: https://www.apkmirror.com...883-android-apk-download/

De launcher ziet er er goed uit en biedt best een aantal opties om e.e.a. aan je smaak aan te passen inclusief een dark mode, al is deze niet 100% passend bij de One UI darkmode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
SgtCaffran schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:04:
[...]

Voor de mensen die ook graag Google Now willen hebben ipv Bixby Home bij swipen naar rechts op het homescreen heb ik een oplossing gevonden.

De lawnchair launcher (https://lawnchair.app/) biedt een pixel launcher aan die er goed uit ziet en je in staat stelt om google now in te stellen met de volgende apk: https://www.apkmirror.com...883-android-apk-download/

De launcher ziet er er goed uit en biedt best een aantal opties om e.e.a. aan je smaak aan te passen inclusief een dark mode, al is deze niet 100% passend bij de One UI darkmode.
Nova Launcher heeft dit ook, en kan die Google Discover pagina wel donker maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z1lrtISSMk4rXWoRwBTX3uS6/thumb.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Kapitein187 op 13-03-2019 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Practics schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:54:
[...]

Vind ik wel wat kort door de bocht. Als ik mijn huidige verbruik vergelijk met de s9+. Dan zegt dat wel degelijk wat, namelijk dat de s10+ zelfde of zelfs wat minder presteert kwa batterij. Nou dat lijkt me prima discussie voer voor dit topic!
Grappig dat je het zegt want ik had dit in eerste instantie wel in mn verhaal gezet maar later weer verwijderd anders wordt het zo langdradig.

Maar op die manier kun je wel vergelijken inderdaad. Ik heb een S9+ en qua accuduur gaat die net wat langer mee dan de S10. Maar dat komt voornamelijk omdat de S10 veel verbruikt als ik op 4G zit en standby lijkt veel meer te gebruiken of in combinatie met maar dat moet ik nog uitzoeken.
Met WiFi heb ik geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Garret1410 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:17:
[...]

Grappig dat je het zegt want ik had dit in eerste instantie wel in mn verhaal gezet maar later weer verwijderd anders wordt het zo langdradig.

Maar op die manier kun je wel vergelijken inderdaad. Ik heb een S9+ en qua accuduur gaat die net wat langer mee dan de S10. Maar dat komt voornamelijk omdat de S10 veel verbruikt als ik op 4G zit en standby lijkt veel meer te gebruiken of in combinatie met maar dat moet ik nog uitzoeken.
Met WiFi heb ik geen last.
Praat je over een toestel van 1000 euro Anno 2019.......OMG.
Ik wacht nog met mijn aankoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 12-09 21:59
Kapitein187 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:10:
[...]

Nova Launcher heeft dit ook, en kan die Google Discover pagina wel donker maken.

[Afbeelding]
Hmm, heb nova launcher prime, hoe fix ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:47:
[...]

Het blijft een product, dat je 1000 euro betaald wilt niet zeggen dat er 0 mankementen zijn, dat er niks fout is, of dat alles standaard beter is.

Maja ik kan pas onderbouwd lullen als mobiel.nl eindelijk eens mn toestel opstuurt..😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

SgtCaffran schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:04:
[...]

Pssst, we zijn al bij V2 https://www.apkmirror.com...rchtype=apk&s=Lawnchair+2

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

[...]

[Afbeelding]
Lawnchair V2 heeft ook de donkere Google feed.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
rolandos582 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 18:01:
[...]

Hmm, heb nova launcher prime, hoe fix ik dat?
Google Companion installeren: https://help.teslacoilapps.com/nowcompanion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vachan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:04
[...]

[Afbeelding]
Hoe krijg ik die dark mode als ik vragen mag?
Kan het niet vinden in settings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
Vachan1990 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:14:
[...]

Hoe krijg ik die dark mode als ik vragen mag?
Kan het niet vinden in settings
Nova Settings en dan Integraties. Kan je Google Discover deed aanzetten en de donkere modus aanzetten.
Nova Integratie

[ Voor 21% gewijzigd door Kapitein187 op 13-03-2019 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Whoops, super ga ik dat zelf ook gelijk fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:13
Kapitein187 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:17:
[...]

Nova Settings en dan Integraties. Kan je Google Discover deed aanzetten en de donkere modus aanzetten.
[Afbeelding: Nova Integratie]
Bedankt :)

Zag dat je hiervoor wel de beta versie moet
hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 14:22
Voor degene die nu een Pocophone F1 hebben en twijfelen om na de S10+ over te stappen, het verschil aan het eind van de werkdag is zo'n 38% procent in het voordeel van de Pocophone.

Hier laat ik het bij, toestel is inmiddels retour.

[ Voor 23% gewijzigd door Bassbounce op 13-03-2019 20:07 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan op de S10 geen edge screen vinden, zit hij er wel op?Heb wel de edge lighting ontdekt. Maar werkt niet met de vieuw cover dus moet je de cover open laten wil je de melding zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Divine
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-07-2023
Ik ervaar met mijn S10 problemen die anderen niet zo vaak hebben, als ik de reacties zo lees.
Vingerafdrukscanner scant lang niet altijd goed en moet hard drukken, selfiecamera is echt bagger, vooral bij matig licht en batterij gaat vrij rap leeg. Haal amper een volle dag met middelmatig gebruik.

Helpt het om de telefoon vanaf fabrieksinstellingen opnieuw in te stellen of is het nog mogelijk het toestel om te ruilen voor een ander exemplaar via de webshop? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
-Divine schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:26:
Ik ervaar met mijn S10 problemen die anderen niet zo vaak hebben, als ik de reacties zo lees.
Vingerafdrukscanner scant lang niet altijd goed en moet hard drukken, selfiecamera is echt bagger, vooral bij matig licht en batterij gaat vrij rap leeg. Haal amper een volle dag met middelmatig gebruik.

Helpt het om de telefoon vanaf fabrieksinstellingen opnieuw in te stellen of is het nog mogelijk het toestel om te ruilen voor een ander exemplaar via de webshop? Iemand tips?
http://www.wetrecht.nl/koop-op-afstand/

Je bent echt niet de enigste ik lees bijna alleen maar van dit soort berichten.

Ik wilde hem echt graag kopen maar ik twijfel steeds meer.........om voor de xiaomi M9 te gaan die de helft kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:38
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:31:
[...]

Je bent echt niet de enigste ik lees bijna alleen maar van dit soort berichten.

Ik wilde hem echt graag kopen maar ik twijfel steeds meer.........om voor de xiaomi M9 te gaan die de helft kost.
Ja klopt, ik heb mijn S10 Plus ook retour gestuurd… ik had wat andere problemen.
Maar aan de ene kant wel blij… als ik alle reacties lees …
Het schommelt echt heel erg.

De Mi9 moet ook een goed toestel zijn. En de Huawei Mate 20 Pro ook wel.
Loopt momenteel wel een leuke promotie bij .. dan is het ook wel aantrekkelijk.

Wel jammer, want ik ben Samsung fan.. en ik baalde wel.
Maar voor zoveel geld mag het ook wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
-Divine schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:26:

Het kan nooit kwaad om eerst de fabriekinstellingen te proberen. 2 jaar geleden met mijn S8 maakte het veel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:47:
[...]

1000 euro is een kul bedrag, daarnaast als je er zo over denkt koop dan een mobiel die wel bij je budget past. Zie veel mensen hameren op het feit dat zo'n dure mobiel perfect moet zijn! Ja je mag er inderdaad wat van verwacht maar perfect bestaat niet en ik denk dat als je er zo over denkt of je het nu kunt betalen of niet een mobiel van 1000€ <adviesprijs > niks voor je is. (ik heb er in combinatie er net 650€ voor betaald s10+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Practics schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:35:
[...]

1000 euro is een kul bedrag, daarnaast als je er zo over denkt koop dan een mobiel die wel bij je budget past. Zie veel mensen hameren op het feit dat zo'n dure mobiel perfect moet zijn! Ja je mag er inderdaad wat van verwacht maar perfect bestaat niet en ik denk dat als je er zo over denkt of je het nu kunt betalen of niet een mobiel van 1000€ <adviesprijs > niks voor je is. (ik heb er in combinatie er net 650€ voor betaald s10+)
Als ik zo een bedrag moet ophoesten dan mag ik ook eisen stellen. En als ik het zo lees hiero dan voldoet hij niet.

Waar vind je die voor 650 euro..ik weet niet beter dan 999 euro. :?

Dit hoort in prijzen en levertijden thuis.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 14-03-2019 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
1d 19u op batterij met mijn S10+ met iets meer dan 5 uur on screen time. Wel spotify/twitch etc.

Vind ik zover prima, dat haalde ik met mijn S8+ nooit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Ik gebruik de ''double tap to sleep'' gesture van nova launcher prime om de hoge powerknop te omzeilen.
Dit werkt opzich prima, echter heb ik het volgende probleempje:

Wanneer ik ''double tap'' op het homscreen gaat het scherm op zwart en vergrendeld het toestel
Dit is goed, maar hierna springt gelijk het scherm weer aan en laat het lockscreen zien voor +-10 seconde en gaat hierna pas uit.

Ik wil dat na de ''double tap' het toestel vergrendeld en het beeld ook zwart blijft/toestel direct in sleep gaat.

Iemand ook dit probleem? of wellicht een oplossing :)

Verder is dit een geweldige manier om het toestel te wekken en weer te locken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Practics schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:35:
[...]

Of je wacht tot het toestel in prijs is gedaald, zoals ik dat doe ;) In het begin betaal je altijd de hoofdprijs.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Fonzerelli schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:49:
Ik gebruik de ''double tap to sleep'' gesture van nova launcher prime om de hoge powerknop te omzeilen.
Dit werkt opzich prima, echter heb ik het volgende probleempje:

Wanneer ik ''double tap'' op het homscreen gaat het scherm op zwart en vergrendeld het toestel
Dit is goed, maar hierna springt gelijk het scherm weer aan en laat het lockscreen zien voor +-10 seconde en gaat hierna pas uit.

Ik wil dat na de ''double tap' het toestel vergrendeld en het beeld ook zwart blijft/toestel direct in sleep gaat.

Verder is dit een geweldige manier om het toestel te wekken en weer te locken _/-\o_
Apart. Gaat hier gelijk naar deep sleep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Divine
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 31-07-2023
Replar schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:35:
[...]

Het kan nooit kwaad om eerst de fabriekinstellingen te proberen. 2 jaar geleden met mijn S8 maakte het veel verschil.
Ga ik dat eerst eens proberen.
Heb ook de Redmi Note 7 (+-220 euro) besteld, aangezien mijn oude Redmi 5 Plus niet veel onder deed voor de S10 als je de prijs-kwaliteit tegen elkaar af zet. Morgen de S10 en Redmi Note 7 maar eens naast elkaar leggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Yvesss schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:52:
[...]

Apart. Gaat hier gelijk naar deep sleep.
Hier ook deep sleep.
Wat ik nog zoek is 3 finger swipe voor een screenshot te nemen zoals mijn opt 6.
Ben niet zo voor die palm swipe

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Gunth schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:57:
[...]

Hier ook deep sleep.
Wat ik nog zoek is 3 finger swipe voor een screenshot te nemen zoals mijn opt 6.
Ben niet zo voor die palm swipe
aan/uit knop en volume + of -? Werkt perfect, lekker snel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Stel ik wil een S10 leeg maken en geschikt maken voor een andere user, volstaat wissen via boot menu dan? Of moet ik het toestel nog van mijn account verwijderen ofz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvesss
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Over deep sleep gesproken: dat is het enige wat ik monitor. Bij elke Android versie of telefoon. Idealiter altijd boven de 90%. Dat gaat bij deze wel goed. Drain middels system/4G ben ik ook nog niet tegengekomen. En daar zit hij het grootste deel van de dag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Donstil schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:58:
Stel ik wil een S10 leeg maken en geschikt maken voor een andere user, volstaat wissen via boot menu dan? Of moet ik het toestel nog van mijn account verwijderen ofz?
Yup, je moet je Google account op je telefoon eerst verwijderen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Donstil schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:58:
Geef je het op ? 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Fonzerelli schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:49:

Ik heb met LawnChair precies hetzelfde, kom er maar niet achter waaraan dit ligt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
rolandos582 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 20:58:
[...]

aan/uit knop en volume + of -? Werkt perfect, lekker snel ook.
Ja ok maar als tel plat ligt op tafel bv is het toch handig die swipe
Edit: opgelost met one hand operation +

[ Voor 7% gewijzigd door Gunth op 13-03-2019 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Huigie schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 21:06:
[...]

Ik heb met LawnChair precies hetzelfde, kom er maar niet achter waaraan dit ligt.
Zou het kunnen zijn omdat fp-scanner en face unlock misschien aan staan? Gok maar ff iets
Pagina: 1 ... 20 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support