Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Bedankt, ik denk een prima oplossing zo.
evdakker schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 06:55:
[...]

Volgens mij kan dat niet zonder meer. Ik heb met bxActions de Bixbyknop ingesteld op 'dubbelklik: geluid-trillen-stil', 'lang ingedrukt: dnd aan/uit'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
robbvdb schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:29:
[...]

Dit is dan ook precies zoals het zou moeten zijn!

Na wissen van de gegevens gaat de App uit van de basis-capaciteit van je batterij, zoals opgegeven door fabrikant telefoon. Dán pas gaat de App aan de hand van metingen ( stroom in- en uitgaand, berekende verliezen etc. ) bepalen wat de capaciteit van jouw batterij is.

Het verschil daarin laat een 'health' in percentage zien.

De App klopt best heel aardig trouwens.

En ja, het gebeurt dus regelmatig dat batterijen of een batch niet de door de fabrikant van het toestel opgegeven waardes halen. Belangrijker dan precies de opgegeven aarde behalen is de degradatie op termijn.

Zo is mijn S9 al vanaf nieuw ( begon even op 100% totdat er metingen waren verricht ) op een health van 87% tot 88% zonder merkbare slijtage op 178 ladingen. De degeneratie is er ( nog ) niet.

Mijn S8 daarentegen staat gewoon op 99% vanaf nieuw tot nu! De S8 benadert beter de opgegeven capaciteit van de fabrikant.
Ik ben het met je eens dat degradatie een belangrijk aspect is. Idealiter wordt dat zo veel mogelijk voorkomen. Het vervelende is dat m'n accu nu al een lagere capaciteit lijkt te hebben. Met m'n S8+ had ik na 1 jaar met meer dan 500 sessies een percentage van 92% (geen idee wat het was bij ingebruikname van toestel). Na het vervangen van het scherm (inclusief accu), was de degradatie van 97% (nieuw) naar 96% gegaan na ruim 230 sessies. Ik baal dus dat m'n S10+ nu al de capaciteit vertoont die ik eigenlijk pas na een jaar zou verwachten. Het is heel simpel: ik denk dat ik een accucapaciteit van 4.100 mAh mag verwachten als consument en niet 92% daarvan. Ben benieuwd hoe Samsung hierop zou reageren als het echt 92% blijkt te zijn...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
wilmundo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:39:
[...]

Ik ben het met je eens dat degradatie een belangrijk aspect is. Idealiter wordt dat zo veel mogelijk voorkomen. Het vervelende is dat m'n accu nu al een lagere capaciteit lijkt te hebben. Met m'n S8+ had ik na 1 jaar met meer dan 500 sessies een percentage van 92% (geen idee wat het was bij ingebruikname van toestel). Na het vervangen van het scherm (inclusief accu), was de degradatie van 97% (nieuw) naar 96% gegaan na ruim 230 sessies. Ik baal dus dat m'n S10+ nu al de capaciteit vertoont die ik eigenlijk pas na een jaar zou verwachten. Het is heel simpel: ik denk dat ik een accucapaciteit van 4.100 mAh mag verwachten als consument en niet 92% daarvan. Ben benieuwd hoe Samsung hierop zou reageren als het echt 92% blijkt te zijn...
Het zijn allemaal schattingen die je te zien krijgt! Niet zo druk over maken :).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
Freshnezz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:27:
Wat word ik krankzinnig van die vingerprintscanner zeg niet te geloven hoe slecht dit werkt. |:(

Met de standaard screenprotector werkte het hele scannen na één dag niet eens meer (kon niet eens meer vingers toevoegen) dus heb ik deze noodgedwongen eraf moeten halen.

Daarna ging het wel weer, maar van de 10x dat ik een vinger erop houd herkent ie hem 5x niet. Heb al tig keren op verschillende manieren geprobeerd mijn vingers toe te voegen, maar ook dit lijkt bij niet goed te werken.

Vraag me af of dit 'normaal' is of dat ik een enigszins defecte scanner heb ofzo, in ieder geval is mijn ervaring wat het unlocken betreft gewoon zwaar kut en werkt een ouderwetse capacitieve fingerprint aan de achterkant gewoon 10x zo snel.
bekijk dit een vanaf 9.50 min........suc6........ :P

Heb je de folie eraf gehaald??

YouTube: Samsung Galaxy S10 - Unboxing And First Impressions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Bandago 2804 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:52:
[...]

bekijk dit een vanaf 9.50 min........suc6........ :P

Heb je de folie eraf gehaald??

YouTube: Samsung Galaxy S10 - Unboxing And First Impressions
It's ya boy floss 8) 8)7 #baas

Folie had ik er idd af gehaald omdat ie daarmee helemaal niks meer detecteerde, heel weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
destorized schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:24:
[...]
S10e heeft 3100 :?
Anyway, ben nog steeds tevreden met mijn S10e. Goede batterijduur & zeer snelle fingerprint scanner.
Ohja, da's waar. Dan hoop ik toch dat AccuBattery de weg kwijt is, die zegt namelijk Design capacity: 3,000mAh :/

Fingerprint ben ik helemaal met je eens. Was eerst wat sceptisch over de plaatsing, maar het is een stuk fijner dan achterop zoals bij m'n S8. Ik kan m'n telefoon nu ook gewoon unlocken plat op tafel of schuin gekanteld op een wireless charger, met een tik op de zijkant. En voor mij ook de meest betrouwbare fingerprint sensor tot nu toe!
ik222 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:06:
[...]

Dat is wel heel handig, zeker met de hoge plaatsing van de aan/uit knop op de S10+. Heeft mij over de streep getrokken om die 5 euro voor de Prime versie toch maar te betalen.
Als je Bixby niet gebruikt kan ik je aanraden die button middels bxActions om te toveren tot power-button, werkt als een trein.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Wrong topic

[ Voor 96% gewijzigd door An1mA op 12-03-2019 12:27 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:58

Zorian

What the fox?

Topicstarter
An1mA schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:15:
Zojuist een Spigen Liquid Crystal hoesje om mijn s10+ gedaan, maar ik haal het hoesje weer er af.

Reden is, de randen zijn beetje hard/scherp als ik aan het bellen ben, voelt niet prettig tegen de oor aan.

Daarnaast is bij het hoesje de onderkant een klein beetje te hoog, want als ik de terug knop gebruik, raak ik steeds het randje aan van het hoes, voelt niet natuurlijk aan.
Dus als de randen boven en beneden nu gewoon wat flakker waren, maar helaas.
[Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:10
Na de update van Apparaat onderhoud weer een verbruik van 4% in stand-by na 8 uurtjes slaap.
lijkt erop dat ik van de drain af ben.

hieronder nog even een screenshot. Bijna 2 dagen incl de drain van 14 in 1 nachtje...

screenshot

[ Voor 18% gewijzigd door frank.. op 12-03-2019 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mavical schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:14:
Zojuist contact gehad met Samsnung. De s10plus gaat retour. De FP blijft een issue voor mij. Helaas. Dus maar weer terug naar de s8plus.
Stuur je de "Buds", indien ontvangen, ook meteen retour (of heb je je aanvraag al geannuleerd?)?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
henklbr schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 07:15:
[...]

Toestel terugsturen -> Ook geen recht op de "Buds"! 8)7
Wie zegt dat? Ja, geen "recht" snap ik. Maar ik geloof niet dat Samsung een seintje krijgt dat jij je telefoon hebt teruggestuurd. Dus vermoedelijk krijg je gewoon die buds...
Sharule schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:56:
[...]

Ok duidelijk, lijkt me dat wanneer je drain hebt je eerst alles beter reset en dan clean herbegint.
Dat heb ik hier ook gedaan, maar ik merk nog niet overduidelijk verschil. Ik blijf de accu snel vinden gaan.
wilmundo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:53:
[...]

Ik gebruik Nova Launcher Prime. Het is mogelijk om het scherm onmiddellijk uit te zetten door twee keer te tikken op the home screen (in te stellen via gebaren in de settings).
Klopt het dat je dan niet meer met vingerafdruk kan unlocken? Laat maar ik zie het al. De mooiste oplossing (scherm direct uit) zorgt ervoor dat je daarna geen vingerafdruk kan gebruiken om te unlocken. Andere oplossing is direct locken en scherm na 5 seconden uit. Dan kun je wel unlocken met vingerafdruk.

[ Voor 10% gewijzigd door barrymossel op 12-03-2019 13:25 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:15
henklbr schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:56:
[...]

Stuur je de "Buds", indien ontvangen, ook meteen retour (of heb je je aanvraag al geannuleerd?)?
Op de man, dus weg.

Reageer inhoudelijk of reageer niet.

[ Voor 26% gewijzigd door janvanduschoten op 12-03-2019 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ECM-Droid
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hier nog een heel tevreden S10 gebruiker. Heb hem nu dan 6 dagen en ben erg te spreken over het toestel.
Zelf kom ik van een Huawei P10 met heel wat Buggs en andere kleine problemen. Dus om nu een telefoon te hebben waar alles gewoon werkt is echt SUPER O-) _/-\o_.

Ik heb gelukkig geen problemen met de vinger print sensor, nu moet ik wel zeggen dat hij niet heel snel is, maar daar is prima me te leven.
Wel vind ik dat de accu een beetje tegenvalt, nu kon ik makkelijk de dag door komen met mijn P10 en dat gaat nu nog maar net met de S10, wel zie je vaak dat het na een weekje beter word omdat de telefoon dan leert van je gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 13:28
ECM-Droid schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:13:
Hier nog een heel tevreden S10 gebruiker. Heb hem nu dan 6 dagen en ben erg te spreken over het toestel.
6 dagen alweer :+ .....de tijd vliegt na 8 maart .......en ik ga de datum eens even goed zetten op alles wat hier een datum heeft 8)7

Als hij je vrijdag 8 maart ergens midden op de dag uitgeleverd werd, dan heb je hem vrijdag een halve dag , vandaag ook een halve dag tenzij je wel heel vroeg opgestaan bent, zaterdag, zondag en maandag een volle dag.

Je hebt hem dan 4 dagen in gebruik ......toch?

[ Voor 27% gewijzigd door robbvdb op 12-03-2019 13:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meatpoint
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-08 15:28
robbvdb schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:18:
[...]

Time flies when your having fun >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
[...]

6 dagen alweer :+ .....de tijd vliegt na 8 maart .......en ik ga de datum eens even goed zetten op alles wat hier een datum heeft 8)7

Als hij je vrijdag 8 maart ergens midden op de dag uitgeleverd werd, dan heb je hem vrijdag een halve dag , vandaag ook een halve dag tenzij je wel heel vroeg opgestaan bent, zaterdag, zondag en maandag een volle dag.

Vandaag telt ook mee toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Sharule schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:45:
[...]

Vandaag telt ook mee toch.
Staat er toch ook bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Kan echt aan mij liggen maar vrijdag, zat, zon, maandag en dinsdag zijn toch 5 dagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
Sharule schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:50:
[...]

Kan echt aan mij liggen maar vrijdag, zat, zon, maandag en dinsdag zijn toch 5 dagen?
Was lezen niet je sterkste kant of probeer je het nog een keer? Je mag me ook vertellen waar ik niet duidelijk was :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Lekker belangrijk allemaal. Zullen we weer ontopic gaan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:15
henklbr schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:56:
[...]

Ik had ze nog niet aangevraagd. Vind ik zelf ook niet netjes als ik twijfel heb of ik het toestel al dan niet blijf houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
ECM-Droid schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:13:
Zelf kom ik van een Huawei P10 met heel wat Buggs en andere kleine problemen. Dus om nu een telefoon te hebben waar alles gewoon werkt is echt SUPER O-) _/-\o_.

Ik heb gelukkig geen problemen met de vinger print sensor, nu moet ik wel zeggen dat hij niet heel snel is, maar daar is prima me te leven.
Wel vind ik dat de accu een beetje tegenvalt, nu kon ik makkelijk de dag door komen met mijn P10 en dat gaat nu nog maar net met de S10, wel zie je vaak dat het na een weekje beter word omdat de telefoon dan leert van je gebruik.
Ontopic dan maar en niet of het nu 4 dagen in bezit of 5 is, in ieder geval geen 6 ........

Ik overweeg ook nog steeds de S10 .... gewoon omdat ik 2 Abo's mag verlengen en iets nieuws wel leuk vind.

De camera's lijken me ook fijn. Als ik mijn gesprekken ermee had kunnen opnemen had ik hem al sowieso gehad, maar dat is een andere discussie die niet aan Samsung ligt.

Moet ik wel eerlijk zeggen dat de tegenvallende batterij die nogal eens benoemd wordt me een beetje 'de kat uit de boom laat kijken' en ook hier weer de opmerking dat de FP niet heel snel is. Die was namelijk rete-snel bij de S9, gewoon instant.

Ook nogal eens ( al gebruik ik die niet ) genoemd de noise van de front-camera die tegen lijkt te vallen bij weinig licht en zo nog best wat andere kleinigheden.
Het aantal 'terugstuurders' valt ook best even op .....

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik voor een € 900,- gewoon verwacht dat ALLES top is. En daar twijfel ik nog een beetje aan. Dat is best jammer, want nu ga ik waarschijnlijk nog even door met de S7, en S9 als daily's en de S8 en Note 8 in de la van het nachtkastje. Een Mi9 zou maar zo een kunnen komen, of een Pro30 of zo. Zeker als ik daar dan mijn gesprekken wél mee op zou kunnen nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:00
pimsaint schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:15:
[...]

Ohja, da's waar. Dan hoop ik toch dat AccuBattery de weg kwijt is, die zegt namelijk Design capacity: 3,000mAh :/

Fingerprint ben ik helemaal met je eens. Was eerst wat sceptisch over de plaatsing, maar het is een stuk fijner dan achterop zoals bij m'n S8. Ik kan m'n telefoon nu ook gewoon unlocken plat op tafel of schuin gekanteld op een wireless charger, met een tik op de zijkant. En voor mij ook de meest betrouwbare fingerprint sensor tot nu toe!

[...]

Als je Bixby niet gebruikt kan ik je aanraden die button middels bxActions om te toveren tot power-button, werkt als een trein.
de design capacity van de s10 zet ie op 3300 terwijl het 3400 is. geen idee wie in dat bedrijf het zo in hun database heeft gezet, maar het klopt iig niet :P

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:49
robbvdb schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:10:
[...]

Ontopic dan maar en niet of het nu 4 dagen in bezit of 5 is, in ieder geval geen 6 ........

Ik overweeg ook nog steeds de S10 .... gewoon omdat ik 2 Abo's mag verlengen en iets nieuws wel leuk vind.

De camera's lijken me ook fijn. Als ik mijn gesprekken ermee had kunnen opnemen had ik hem al sowieso gehad, maar dat is een andere discussie die niet aan Samsung ligt.

Moet ik wel eerlijk zeggen dat de tegenvallende batterij die nogal eens benoemd wordt me een beetje 'de kat uit de boom laat kijken' en ook hier weer de opmerking dat de FP niet heel snel is. Die was namelijk rete-snel bij de S9, gewoon instant.

Ook nogal eens ( al gebruik ik die niet ) genoemd de noise van de front-camera die tegen lijkt te vallen bij weinig licht en zo nog best wat andere kleinigheden.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik voor een € 900,- gewoon verwacht dat ALLES top is. En daar twijfel ik nog een beetje aan. Dat is best jammer, want nu ga ik waarschijnlijk nog even door met de S7, en S9 als daily's en de S8 en Note 8 in de la van het nachtkastje. Een Mi9 zou maar zo een kunnen komen, of een Pro30 of zo. Zeker als ik daar dan mijn gesprekken wél mee op zou kunnen nemen.
Zelf de s10 overwogen en toch voor de Xiaomi 9 gekozen. Dit laatste toestel had wat mij betreft net iets te veel quirks en bugs. Na het volgen van dit topic toch weer gekozen voor een s9+, welke zeer voordelig aan te schaffen zijn tegenwoordig. Het prijsverschil voor mij (450 vs 900) was doorslaggevend. Voor dat prijsverschil verwacht ik eigenlijk alleen maar verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
WouterL schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:16:
[...]

Zelf de s10 overwogen en toch voor de Xiaomi 9 gekozen. Dit laatste toestel had wat mij betreft net iets te veel quirks en bugs. Na het volgen van dit topic toch weer gekozen voor een s9+, welke zeer voordelig aan te schaffen zijn tegenwoordig. Het prijsverschil voor mij (450 vs 900) was doorslaggevend. Voor dat prijsverschil verwacht ik eigenlijk alleen maar verbeteringen.
offtopc, never mind

[ Voor 13% gewijzigd door wilmundo op 12-03-2019 14:42 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
wilmundo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:35:
[...]

Heb je nou een Xiaomi 9 of S9+ gekocht of beide? Waar is overigens de S9+ voor 450 te vinden?
Ik had beiden gekocht :P maar de xiaomi is vrij rap de deur weer uit gegaan. Vond het kwaliteitsverschil met de samsung toch nog vrij groot. Ook al is het scherm van de xiaomi best net. De S9+ wordt nu massaal gedumpt. Als je goed zoekt kun je gesealde exemplaren met bon bemachtigen voor rond dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
giovanni2903 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:14:
[...]

de design capacity van de s10 zet ie op 3300 terwijl het 3400 is. geen idee wie in dat bedrijf het zo in hun database heeft gezet, maar het klopt iig niet :P
Wedden dat dit bij een update heel snel gefixt wordt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Weet niet of het hier al gemeld was maar er is een manier om een LED indicator te krijgen!

https://eu.community.sams...-deze-app/m-p/987134#M743

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
WouterL schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:42:
[...]

Ik had beiden gekocht :P maar de xiaomi is vrij rap de deur weer uit gegaan. Vond het kwaliteitsverschil met de samsung toch nog vrij groot. Ook al is het scherm van de xiaomi best net. De S9+ wordt nu massaal gedumpt. Als je goed zoekt kun je gesealde exemplaren met bon bemachtigen voor rond dat bedrag.
Aha, maar dan is het prijsverschil dat je aangeeft niet helemaal fair toch? De S10 kan je denk ik particulier ook wel voor 700 vinden en niet 900.

Ik denk dat de S9+ voor het geld inderdaad een heel prettig toestel is. Waarschijnlijk zit er in snelheidsbeleving niet zo'n groot verschil. Zelfs van een S8+ naar een S10+ vind ik de verbetering in snelheidsbeleving wel meevallen. Zeker als je animaties uitschakelt via dev opties, voelt een oudere generatie Galaxy S wellicht sneller aan dan een S10(+) out of the box.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn OP 5T vervangen voor de S10 en tot nu toe best tevreden.

Ja, de batterij gaat iets sneller leeg, maar kan er prima een dag mee door komen. Scherm is fantastisch! Bloatware is wel nadrukkelijk aanwezig, wat toch wel weer minder is.

Hier geen problemen met de FP (beschermplastic zit er zelfs nog op). Ja, hij is minder snel als die van de 5T, maar werkt voor de rest prima.
Waar ik mij wel aan stoor is de tijd in de statusbalk. Die zou ik daar graag weg willen, maar die optie heb ik nog niet gevonden. Wellicht komt het nog.

Van het weekend de camera's maar eens goed gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
wilmundo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:52:
[...]

Aha, maar dan is het prijsverschil dat je aangeeft niet helemaal fair toch? De S10 kan je denk ik particulier ook wel voor 700 vinden en niet 900.

Ik denk dat de S9+ voor het geld inderdaad een heel prettig toestel is. Waarschijnlijk zit er in snelheidsbeleving niet zo'n groot verschil. Zelfs van een S8+ naar een S10+ vind ik de verbetering in snelheidsbeleving wel meevallen. Zeker als je animaties uitschakelt via dev opties, voelt een oudere generatie Galaxy S wellicht sneller aan dan een S10(+) out of the box.
De S10+, het toestel waar ik mee vergelijk, is helaas ook particulier op dit moment erg prijzig. Logisch natuurlijk. De prijs van het early adopter zijn. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik in het bezit ben van de S9+. Maar android 9 heeft wat mij betreft qua snelheid de telefoon goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Hier nog een review van de Galaxy S10. Waren die er nog niet genoeg? Jawel!

Maar wat ik wel tof vind aan deze, is dat de hele video geschoten is met de Galaxy S10e (je kan 't zien in de reflecties). En verder ook wel een prima review, voor diegenen die er geen genoeg van kunnen krijgen ;)

Nick Ackerman - Samsung Galaxy S10 Full Review!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mavical schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:07:
[...]

Ik had ze nog niet aangevraagd. Vind ik zelf ook niet netjes als ik twijfel heb of ik het toestel al dan niet blijf houden.
Top _/-\o_

Ben blij dat er toch nog eerlijke mensen zijn, hè

Deze laatste opmerking is op de man, niet nodig. Niet meer doen aub.
Rohit schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:47:
Weet niet of het hier al gemeld was maar er is een manier om een LED indicator te krijgen!

Jazeker: had ik deze ochtend gepost -> https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58240198

[ Voor 43% gewijzigd door janvanduschoten op 12-03-2019 17:27 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbel posten is niet nodig.

Volgende keer je laatste post aanpassen ipv meerdere posts onder elkaar te plaatsen.

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 12-03-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:47
pimsaint schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:05:
(je kan 't zien in de reflecties).
Over reflecties gesproken, ik had de indruk dat de S10 meer reflectie heeft dan de S8. Wat ik persoonlijk lastig vind (en zal erger zijn in de zomer met volle zon)..

iemand ook die indruk?
Of het kan aan de standaard screen protector liggen die er momenteel nog op hangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ECM-Droid
  • Niet online
[...]

Oeps nu je het zegt ja, nouja de tijd vliegt als je funn hebt 8)7 ben in ieder geval erg tevreden met m'n toestel :)
robbvdb schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:10:
[...]

Als je wilt kan ik wel een paar foto's met de front en back camera maken en naar je opsturen, om zo een goede conclusie te trekken het blijft inderdaad een duur toestel.

[ Voor 41% gewijzigd door janvanduschoten op 12-03-2019 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECM-Droid
  • Niet online
Dubbel posten is niet nodig, gebruik de volgende keer de [Wijzigen] knop

[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 12-03-2019 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
ECM-Droid schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:34:
[...]

Als je wilt kan ik wel een paar foto's met de front en back camera maken en naar je opsturen, om zo een goede conclusie te trekken het blijft inderdaad een duur toestel.
Ik zeg: Post ze hier :) , dan kan iedereen die het toestel overweegt het meenemen in het besluit!

Vooral de frontcamera en dan onder wat minder lichte omstandigheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Heeft iemand al een manier gevonden om bixby home te vervangen door Google now zonder andere launcher?

Ik weet dat het mogelijk is met de nova launcher maar tot nu toe bevalt One UI wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Kan iemand me uitleggen wat het nut is van Dolby Atmos op dit toestel? Als ik het aan/uit zet tijdens het luisteren naar muziek via mn (B&W PX) koptelefoon klinkt het voornamelijk als een filter (iets voller geluid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Maarten21 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:56:
Kan iemand me uitleggen wat het nut is van Dolby Atmos op dit toestel? Als ik het aan/uit zet tijdens het luisteren naar muziek via mn (B&W PX) koptelefoon klinkt het voornamelijk als een filter (iets voller geluid).
Dat is precies de bedoeling, het is lang niet zo goed als Viper4Android (heb je root voor nodig), maar het werkt toch wel aardig. Gebruik al jaren Viper4Android en kan niet meer zonder, de muziek wordt er gewoon zoveel beter van en je kan het tot in de puntjes naar je eigen smaak instellen. Hopelijk rooten ze de S10+ een beetje snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ECM-Droid
  • Niet online
Hier dan wat foto's met alle camera's

https://imgur.com/a/qHcWMVX?

1e foto is in het pike donker gemaakt met alleen het licht van een straat lantaarn.
2e foto is met de Selfie Camera tegen het licht in (4 uur smiddags bewolkt).
3e foto is met de Selfie Camera in het donker (niet pike donker maar wel met de gordijnen dicht).
4e foto is het zelfde als de 3e maar dan met de main camera.
5e, 6e, 7e, zijn de main camera met de 3 verschillende lenzen. allemaal op de zelfde afstand.
8e foto is met de main camera normale lens, je kunt goed zien dat de achtergrond vervaagt.
alle foto's zijn genomen in de auto modus!!

houd er wel rekening met dat de wide angle geen focus heeft. (is ook te zien op de foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Iemand een suggestie wat momenteel het beste micro sd kaartje is wat in de s10+ past?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 09:43
Ik heb geen enkel probleem met de herkenning van de vingerafdruk scanner. werkt zeer snel naar mijn mening enkel wennen waar je vinger moet plaatsen op het scherm. Maar mijn broer kan gewoon in mijn Galaxy s10 met zijn duim afdruk terwijl deze niet geregistreerd is op het toestel , maar ik kan dan niet met mijn duim afdruk in zijn toestel ook Galaxy s10. hij is meestal binnen 2 pogingen in mijn toestel. 7(8)7

zijn er mensen die dit ook al tegen gekomen hebben of kunnen testen?

en nog een vraagje?

als jullie dark mode gebruiken en naar instellingen gaan is de achtergrond dan puur zwart of eerder grijs?

want bij mij s8 is het eerder grijs, bij de s9 pure black en de s10 terug grijs?

enig idee iemand wrm?

Van links naar rechts s8,s9,s10
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rp0Cj99.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door aaronito op 12-03-2019 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Heeft iemand Android Auto al draadloos werkend, dat zou nu toch werken op Android Pie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
SgtCaffran schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:52:
Heeft iemand al een manier gevonden om bixby home te vervangen door Google now zonder andere launcher?

Ik weet dat het mogelijk is met de nova launcher maar tot nu toe bevalt One UI wel!
Met een app die je Bixby knop kan remappen, zoals bxActions, kun je de knop naar keuze remappen naar bv. Google now, Google assistant of Google assistant extra (met spraakinvoer en 'What's on my screen).

[edit, laat maar, ik las het even verkeerd dat het ging over Bixby home (naar rechts swipen op je homepagina, toch?). Die heb ik nog nooit gebruikt... ]

[ Voor 13% gewijzigd door Of-Aaargh op 12-03-2019 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Maarten21 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:56:
Dolby Atmos uit een telefoontje? _O- _O- _O-

Hou 't maar op een mooie marketing truc vanuit Samsung

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Laatst online: 20:04
Geert1976 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:48:
[...]

Heb jij dan niet die overhead speaker set er bij gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
evdakker schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:47:
[...]

[edit, laat maar, ik las het even verkeerd dat het ging over Bixby home (naar rechts swipen op je homepagina, toch?). Die heb ik nog nooit gebruikt... ]
Klopt ik bedoel naar rechts swipen vanaf het homescreen. Op mijn Nexus 5X opende dit Google now, wat ik wel fijn vond om af en toe wat nieuws en artikelen te lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:48:
[...]

Het is gewoon een andere audio driver volgens mij, het heeft niks met Dolby Atmos cinema te maken maar het geluid wordt er wel degelijk beter op, zowel via oordoppen als via de telefoonspeakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als ik op internet een random filmpje fullscreen kijk blijft de natigatiebalk staan. Is hier nog wat aan te doen?

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1903/534157/pkSImgdy.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Donstil schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:13:
Als ik op internet een random filmpje fullscreen kijk blijft de natigatiebalk staan. Is hier nog wat aan te doen?

[Afbeelding]
Ik zelf heb geheel die knopjes weg gehaald, en gewoon op drie plekjes een swipe up
voor de onderliggende functie. Staat heel clean, geeft je meer scherm ruimte.
En je leert het je super snel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik ben inmiddels al te lang bezig om dit topic schoon te maken en users te corrigeren.

Een paar simpele dingen:

-Niet op de man reageren, dit topic is om de S10 te bespreken. Gaat het niet over het toestel, dan is het offtopic. Irriteer je je aan iemand, maak dan een topic report aan en ga niet zelf reageren.

- Schrijf je verhaal in 1 post. Meerdere malen onder elkaar posten is ongewenst en onnodig. Recordhouder van vandaag is 4 posts onder elkaar, maar ook dubbel posten zie ik vaak gebeuren. Gebruik de [wijzigen] knop.

Blijft dit topic een rommeltje, dan zullen er helaas maatregelen moeten worden getroffen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fizher
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-07 19:30
Voor anderen met issues met de fingerprint reader, wat voor mij hielp (s10 met screenprotector) is om na de (security) update al je fingerprints opnieuw te registreren. Kan niet met zekerheid zeggen dat dit het was maar leek iig te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ppeterr schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:18:
[...]

Ik zelf heb geheel die knopjes weg gehaald, en gewoon op drie plekjes een swipe up
Dat heb ik wel geprobeerd maar heeft niet mijn voorkeur helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fizher
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-07 19:30
Rohit schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:47:

Heeft dit nog (veel) effect op de battery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:21
Fizher schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:46:
Voor anderen met issues met de fingerprint reader, wat voor mij hielp (s10 met screenprotector) is om na de (security) update al je fingerprints opnieuw te registreren. Kan niet met zekerheid zeggen dat dit het was maar leek iig te helpen.
Wat ook helpt is dezelfde vinger 3x registreren onder 3 verschillende hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECM-Droid
  • Niet online
aaronito schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:36:
als jullie dark mode gebruiken en naar instellingen gaan is de achtergrond dan puur zwart of eerder grijs?

want bij mij s8 is het eerder grijs, bij de s9 pure black en de s10 terug grijs?

enig idee iemand wrm?

Van links naar rechts s8,s9,s10
[Afbeelding]
Ik heb ook een grijs scherm inderdaad, persoonlijke denk ik dat dat gewoon te maken heeft met het thema en dat Samsung er voor gekozen heeft om het niet geheel zwart te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 09:43
ECM-Droid schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:33:
[...]

Ik heb ook een grijs scherm inderdaad, persoonlijke denk ik dat dat gewoon te maken heeft met het thema en dat Samsung er voor gekozen heeft om het niet geheel zwart te maken.
wrm dan bij de s9 zwart?

oogt mooier in het zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Donstil schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:48:
[...]

Dat heb ik wel geprobeerd maar heeft niet mijn voorkeur helaas.
Dat is jammer, ik vind het de next best option na hoe LG dit voor elkaar heeft.
Daar is een soort auto-hide functie die je per app in kan stellen.
Dat, en de echte full screen modus (lees het beeld loopt door onder en boven in de notificatiebalk)
hebben ze wel lekker voor elkaar bij LG. Maar goed, misschien zijn er nog wel wat oplossingen verder voor,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Khayma schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:08:
[...]

Wat ook helpt is dezelfde vinger 3x registreren onder 3 verschillende hoeken.
Ik heb het nu twee keer geregistreerd onder verschillende hoeken, en het werkt prima!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
ppeterr schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:18:
[...]

Went inderdaad wel, maar met een hoesje (Spigen Liquid Air) werkt het niet echt lekker. En ik vind ook niet dat dat kleine beetje extra scherm het waard is om een minder intuïtieve manier van knopjes bedienen te gebruiken. Daarnaast mis ik het twee keer drukken op het linkerknopje om van app te wisselen teveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Nitai schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:26:
[...]

Ik heb het nu twee keer geregistreerd onder verschillende hoeken, en het werkt prima!
Hoeveel vingers kan je tegenwoordig registreren? Op mijn S7 zijn dit er maar max 4. Als ik dus beide duimen en een wijsvinger registreer, kan dit toch niet dubbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5SbIsj0PIh9iPoRj1Nwu6NDZ/medium.jpg

Met zo'n beetje alles uit geschakeld.. Humm vind dit toch echt mager, zelfs adguard uitgezet én aantal tweaks door gevoerd. Mate 30 pro maar rustig afwachten }:O

S10+ 128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Heb gemerkt dat face recognition het ook doet als het scherm uit staat.. Is dit normaal? Dit wil ik helemaal niet.

Merk ook dat m'n telefoon ontwaakt al ik hem kantel..

Heb het al, is lift to wake.

[ Voor 28% gewijzigd door Jackson6 op 12-03-2019 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Mijn eerste dag met de S10 zit erop. En waar ik met hetzelfde gebruik op een(1 jaar oude) s7 op ongeveer 30% zit zit deze op 67%.

Dit is inclusief een update en installatie.

Ik ben tot nu toe tevreden.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Practics schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:43:
[Afbeelding]

Met zo'n beetje alles uit geschakeld.. Humm vind dit toch echt mager, zelfs adguard uitgezet én aantal tweaks door gevoerd. Mate 30 pro maar rustig afwachten }:O

S10+ 128gb
Hmmm vind ik ook wat mager. Ligt wel in de lijn met wat ik op andere plekken heb gelezen. De S10+ doet het goed wat de accu betreft maar de S10 doet het in verhouding minder.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkend54l
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-12-2023
l3art schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:59:
[...]

Hmmm vind ik ook wat mager. Ligt wel in de lijn met wat ik op andere plekken heb gelezen. De S10+ doet het goed wat de accu betreft maar de S10 doet het in verhouding minder.
Samsung is in feite met hun gewone S-reeks nooit hoogvlieger geweest qua accuduur. De S8 en S9 waren op dat vlak ook matig.
Ik zou niet inzien waarom dit bij de S10 ineens anders zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:13:

[Afbeelding]
Probeer de swipe navigatie bar eens, geen oplossing voor je probleem maar die zie je nooit en werkt even snel, wil nu al niet meer zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jackson6 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:12:
[...]

Probeer de swipe navigatie bar eens, geen oplossing voor je probleem maar die zie je nooit en werkt even snel, wil nu al niet meer zonder.
Die heb ik wel geprobeerd maar heeft niet mijn voorkeur helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
[Afbeelding]

S10+ 128gb
Niet normaal voor de plus allesinds. Heb je al clean install gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-09 11:09
Mrkend54l schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:08:
[...]

Samsung is in feite met hun gewone S-reeks nooit hoogvlieger geweest qua accuduur. De S8 en S9 waren op dat vlak ook matig.
Ik zou niet inzien waarom dit bij de S10 ineens anders zou zijn.
Dit is gewoon bar slecht voor een 4100 mah batterij. Ik zou niet weten waarom dit niet beter zou kunnen. Met m'n p20 pro heb ik na 16 uur gebruik met 5,5 uur sot nog 45% over. Ik heb mijn 10plus in bestelling staan maar als de batterij zo presteert zoals ik hier vaak voorbij zie komen gaat ie meteen weer terug. Betaal je 1000 euro voor een toestel en dan heb je een sot van 4 uur over 1 dag met WiFi aan en helderheid op auto. Ik vind dat niet acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03:04
[Afbeelding]

S10+ 128gb
Voor een S10+ lijkt dit matig. Is dit voornamelijk op wifi of 4g.

Andere kant heb je weinig sot maar zo te zien heb je 3u16 Spotify geluisterd dus eigenlijk is je gebruiksduur langer dan wat de sot laat zien.
Flitsmeister is ook een app die wel wat lust en we weten niet waar je helderheid op heeft gestaan.

Op de S10 haal ik makkelijk 5-6uur sot. Maar dan voornamelijk op wifi en geen tweaks.
hollabizack12 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:36:
[...]

Dit is gewoon bar slecht voor een 4100 mah batterij. Ik zou niet weten waarom dit niet beter zou kunnen. Met m'n p20 pro heb ik na 16 uur gebruik met 5,5 uur sot nog 45% over. Ik heb mijn 10plus in bestelling staan maar als de batterij zo presteert zoals ik hier vaak voorbij zie komen gaat ie meteen weer terug. Betaal je 1000 euro voor een toestel en dan heb je een sot van 4 uur over 1 dag met WiFi aan en helderheid op auto. Ik vind dat niet acceptabel.
Je betaalt toch geen 1000 euro ;) . Er is vast wel een betere deal te krijgen. In de pre order kon je hem voor 800 euro kopen incl Galaxy buds.

[ Voor 31% gewijzigd door Garret1410 op 12-03-2019 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Met mijn S10 zit ik nu al op 4.5 uur SOT en gebruik ik op werk alleen 4G. Accu op 30%, kom van een Nexus 5X dus geen goede referentie maar ik ben erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-09 11:09
Garret1410 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:40:
[...]

Voor een S10+ lijkt dit matig. Is dit voornamelijk op wifi of 4g.

Andere kant heb je weinig sot maar zo te zien heb je 3u16 Spotify geluisterd dus eigenlijk is je gebruiksduur langer dan wat de sot laat zien.
Flitsmeister is ook een app die wel wat lust en we weten niet waar je helderheid op heeft gestaan.

Op de S10 haal ik makkelijk 5-6uur sot. Maar dan voornamelijk op wifi en geen tweaks.

[...]

Je betaalt toch geen 1000 euro ;) . Er is vast wel een betere deal te krijgen. In de pre order kon je hem voor 800 euro kopen incl Galaxy buds.
Klopt, heb ik ook gedaan, heb hem zelfs voor 690 inclusief buds maar m'n abo kon pas per de 12e verlengd worden, dus ik moest ff wachten. Maar toch 1000 is de officiële prijs. Met zo'n grote batterij verwacht ik in ieder geval heel wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Vanaf 4.30min die gast is helemaal content met de batterij duur.........

YouTube: Galaxy S10+ 72 Hours Later - Will I Go Back To iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:33
Garret1410 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:40:
[...]

Idd dit geeft soms een vertekend beeld.
Ik had vandaag ook maar 3u30 sot, gewone S10.
Wel meer dan een uur de krant lezen maar ook meer dan 4u YouTube music luisteren.
Mensen pinnen zich teveel vast op cijfertjes.
Zijn nog meer dingen die mee spelen in accuduur Dan sot alleen.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Die accuduur is gewoon netjes (toch beter dan xs max). Of vind je 7.5uur op een dag slecht? Maar die gast heeft de snapdragon, die is nog beter.

Wie was het ook weer dat blij was met zijn XR batterij?

YouTube: Galaxy S10 Plus vs iPhone XS Max vs Galaxy S10e vs iPhone XR Battery...

Kanttekening; snapdragon :p

[ Voor 29% gewijzigd door Sharule op 13-03-2019 00:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Hier nog steeds zeer tevreden met de gewone S10. Hele dag gebruik en nog 57% accu over.
FP en facerecognition werken goed. Hij mag blijven, denk ik.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:15
Ik dacht dat alleen coolblue zonder reden een toestel retour accepteerde, maar zie hier zo vaak mensen twijfelen om het toestel te retourneren dat blijkbaar tegenwoordig elke shop dit accepteert. (mits onbeschadigd en terug naar fabrieksinstellingen lijkt mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Die van mij is ook vanaf vanmorgen half 8 van de lader en nog 55%. Oké, niet super veel gebruikt maar gewoon normaal. Is toch best netjes.

Ik heb een haat/liefde verhouding met dit toestel.
De fp-scanner werkt soms best goed maar soms ook totaal niet! Vanmorgen toen ik wakker werd kreeg ik m
haast niet unlocked. De rest van de dag ging wel ok. Iets met te droge vingers ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Fonzerelli schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 00:22:
Die van mij is ook vanaf vanmorgen half 8 van de lader en nog 55%. Oké, niet super veel gebruikt maar gewoon normaal. Is toch best netjes.

De fp-scanner werkt soms best goed maar soms ook totaal niet! Vanmorgen toen ik wakker werd kreeg ik m
haast niet unlocked. De rest van de dag ging wel ok. Iets met te droge vingers ofzo?
Ik krijg mijn s8 id ochtend ook eerste keer niet unlocked. Maar dat heeft met moeheid te maken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Sharule schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 00:25:
[...]

Ik krijg mijn s8 id ochtend ook eerste keer niet unlocked. Maar dat heeft met moeheid te maken..
hahaha ja dat ook waarschijnlijk. ik lig dan in bed en dan unlock je toch net in een andere hoek ofzo en dan lukt het niet. Ga je er goed voor zitten om het wel goed te doen lukt het nog niet :( daarna wil je dat ding wel naar buiten gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
cliors schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 00:19:
Ik dacht dat alleen coolblue zonder reden een toestel retour accepteerde, maar zie hier zo vaak mensen twijfelen om het toestel te retourneren dat blijkbaar tegenwoordig elke shop dit accepteert. (mits onbeschadigd en terug naar fabrieksinstellingen lijkt mij)
Off-topic: elke webwinkel is wettelijk verplicht om een toestel zonder reden retour te accepteren. Een winkel mag weliswaar om een reden vragen, maar moet daarbij wel duidelijk aangeven dat het niet verplicht is een reden voor retour te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:47
Fonzerelli schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 00:22:
Idem. Elke ochtend extra lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharule schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 23:50:
[...]

Die accuduur is gewoon netjes (toch beter dan xs max). Of vind je 7.5uur op een dag slecht? Maar die gast heeft de snapdragon, die is nog beter.
Hoe kom je daar bij dat "die gast" de "Snapdragon" heeft? Nergens vermeld...

[ Voor 3% gewijzigd door henklbr op 13-03-2019 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Hakki schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 07:01:
[...]

Idem. Elke ochtend extra lastig
Dat is wel apart ja. Soms werkt de sensor echt bloedsnel en hoef ik mijn duim er even kort op te drukken en andere keren lukt het echt niet als ik zachter, harder, korter of langer druk 8)7

Toont wel aan dat de sensor zelf snel genoeg is dus hopelijk wordt dit nog verbeterd. Heb nog wel de standaard protector op het scherm, twijfel nog om deze er af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:57
evdakker schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:06:
[...]

Off-topic: elke webwinkel is wettelijk verplicht om een toestel zonder reden retour te accepteren. Een winkel mag weliswaar om een reden vragen, maar moet daarbij wel duidelijk aangeven dat het niet verplicht is een reden voor retour te geven.
Klopt over webwinkels. Bij aankopen bij webwinkels is een opgaaf van reden retour niet verplicht (herroepingsrecht). Echter, aankopen in een fysieke winkel is de winkel niet verplicht om artikelen retour te nemen. Veel winkels hebben wel een retourbeleid (= gunst aan de consument), maar zijn tot niets verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdb64
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:42
Het lijkt erop dat de FP-scanner niet goed werkt met 'droge' handen.
Als je je handen regelmatig invet werkt de scanner wel goed is mijn ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
henklbr schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 07:38:
[...]

Hij is een Amerikaan en woont daar. Zeer veel kans allesinds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
henklbr schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 07:38:
[...]

Samsung gebruikt in de vs de snapdragon terwijl we in Nederland de exynos gebruiken.

Mss verklaard dat het batterij verbruik...??

Ik weet het niet??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 10:31
Gisteren ook eindelijk mijn S10 in ontvangst mogen nemen. Kom van een Oneplus 5T en één van de dingen die ik mis is de notification slider. Heb wel een work around gevonden door middel van de Bixby knop en de app Do Not Disturb Toggle (https://play.google.com/s...s?id=net.redips.dndtoggle). Zodra je deze als bixby knop instelt heb je een lekker snelle manier om je telefoon op stil te zetten (en er weer er vanaf natuurlijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharule schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:40:
[...]

Hij is een Amerikaan en woont daar. Zeer veel kans allesinds.
Kijk eens goed naar dat YouTube-filmpje:

1. Amerikanen gebruiken qua tijd AM/PM -> tijd op zijn telefoon is 24u
2. Amerikanen hebben qua temperatuur "Fahrenheit" -> temperatuur op zijn telefoon is in Celcius

Dus hoe kom je er bij dat hij "Amerikaan" is?

Met andere woorden: De "Exynos"-batterij is zo slech nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Bandago 2804 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:40:
[...]

Samsung gebruikt in de vs de snapdragon terwijl we in Nederland de exynos gebruiken.

Mss verklaard dat het batterij verbruik...??

Ik weet het niet??
Was vorig jaar toch zo. Die sd chip is 7nm exynos 8nm. Uit benchmarks kwam sd ook krachtiger uit de bus. Dat de sd beter omgaat met cpu en battery management zou niet onlogisch zijn.
En nogmaals, dat Samsung dit kan doen vindk jammer. Want je denkt te betalen voor dezelfde s10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
henklbr schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:55:
[...]

2. Amerikanen hebben qua temperatuur "Fahrenheit" -> temperatuur op zijn telefoon is in Celcius

Had ik niet op gelet idd!
Hoop het wel, ik wil vergelijkingen zien allesinds voor ik een beslissing maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Sharule schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:58:
[...]

Had ik niet op gelet idd!
Hoop het wel, ik wil vergelijkingen zien allesinds voor ik een beslissing maak.
Brandon Butch
9838 Old Baymeadows Rd #173
Jacksonville, FL 32256

Och waar maken we ons druk om zeg :)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2najh9h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
ppeterr schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:02:
[...]

Brandon Butch
9838 Old Baymeadows Rd #173
Jacksonville, FL 32256

Och waar maken we ons druk om zeg :)

[Afbeelding]
Sws beter dan s8.
Maar als je een s10 koopt die minder lang meegaat dan een ander s10 dan voel jeje bekocht. (Ik toch). Dan zal ik de mate 30 pro afwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bandago 2804
Sharule schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:05:
[...]

Sws beter dan s8.
Maar als je een s10 koopt die minder lang meegaat dan een ander s10 dan voel jeje bekocht. (Ik toch). Dan zal ik de mate 30 pro afwachten.
Voor 1000 piek moet ALLES Goed zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:58
henklbr schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:55:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/abEss1S.jpg

Je hebt niet altijd gelijk hoor ;)
Pagina: 1 ... 19 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support