ECM-Droid schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:13:
Hier nog een heel tevreden S10 gebruiker. Heb hem nu dan 6 dagen en ben erg te spreken over het toestel.
Zelf kom ik van een Huawei P10 met heel wat Buggs en andere kleine problemen. Dus om nu een telefoon te hebben waar alles gewoon werkt is echt SUPER

.
Ik heb gelukkig geen problemen met de vinger print sensor, nu moet ik wel zeggen dat hij niet heel snel is, maar daar is prima me te leven.
Wel vind ik dat de accu een beetje tegenvalt, nu kon ik makkelijk de dag door komen met mijn P10 en dat gaat nu nog maar net met de S10, wel zie je vaak dat het na een weekje beter word omdat de telefoon dan leert van je gebruik.
Ontopic dan maar en niet of het nu 4 dagen in bezit of 5 is, in ieder geval geen 6 ........
Ik overweeg ook nog steeds de S10 .... gewoon omdat ik 2 Abo's mag verlengen en iets nieuws wel leuk vind.
De camera's lijken me ook fijn. Als ik mijn gesprekken ermee had kunnen opnemen had ik hem al sowieso gehad, maar dat is een andere discussie die niet aan Samsung ligt.
Moet ik wel eerlijk zeggen dat de tegenvallende batterij die nogal eens benoemd wordt me een beetje 'de kat uit de boom laat kijken' en ook hier weer de opmerking dat de FP niet heel snel is. Die was namelijk rete-snel bij de S9, gewoon instant.
Ook nogal eens ( al gebruik ik die niet ) genoemd de noise van de front-camera die tegen lijkt te vallen bij weinig licht en zo nog best wat andere kleinigheden.
Het aantal 'terugstuurders' valt ook best even op .....
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik voor een € 900,- gewoon verwacht dat ALLES top is. En daar twijfel ik nog een beetje aan. Dat is best jammer, want nu ga ik waarschijnlijk nog even door met de S7, en S9 als daily's en de S8 en Note 8 in de la van het nachtkastje. Een Mi9 zou maar zo een kunnen komen, of een Pro30 of zo. Zeker als ik daar dan mijn gesprekken wél mee op zou kunnen nemen.