Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Ik kom van een pixel 2, maar als ik de selfie camera doe in ook maar een beetje donker dan komen er echt dramatisch slechte foto's. Ook met de flits kun je pixels tellen . Als ik op de pixel een selfie neem in dezelfde ruimte dan krijg je gewoon een hele nette foto.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
Noreia schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:45:
Van de s7 edge komend is de batterijduur toch een tegenvaller. 5 uur geleden van de lader met 1 uur sot en al 26% weg. Ben benieuwd of het met de tijd nog verbeterd.
Hoeveel sot kreeg je gemiddeld met je s7?
Ik 3 a 4u met mijn s8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Eindelijk een app gevonden die wel goed filmpjes als achtergrond op het startscherm van m’n S10 laat kiezen: LiveWall. In Google Play “Live Backgrounds & Lockscreen - LiveWall”.

Die doet ook niet aan beperking van 15 seconden filmpjes. En qua batterydrain merk ik erg weinig.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
rolandos582 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 17:15:
Zit met mijn S10+ na 1d 9u nog op 37%.

Hoogste resolutie met scherm op 50-60%. Alle onnodige dingen verwijderd met package disabler.

Ik heb hem in de afgelopen dagen niet heel veel gebruikt, maar alsnog. Over 1d 9uur heeft het apparaat in standby 14% gebruikt met AWOD
Is er ergens een lijstje met de onnodige apps/services die je kan uitschakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
En dat werkt goed op de S10?? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 14:22
Toch maar besloten om voorlopig terug te gaan na de Pocophone F1, en daarna waarschijnlijk over te stappen naar de Xiaomi Mi 9.

Batterij duur is niet wat ik ervan verwacht had, ook vind ik de vinger scanner erg matig vooral vergeleken met de 6T.
Voor die prijs moet het allemaal goed zijn.

Het geluid van de S10+ is wel subliem, even als het scherm.
Al vind ik het gebogen scherm op 6.4 wat onhandig.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Bassbounce schreef op maandag 11 maart 2019 @ 21:59:
Toch maar besloten om voorlopig terug te gaan na de Pocophone F1, en daarna waarschijnlijk over te stappen naar de Xiaomi Mi 9.

Batterij duur is niet wat ik ervan verwacht had, ook vind ik de vinger scanner erg matig vooral vergeleken met de 6T.
Voor die prijs moet het allemaal goed zijn.

Het geluid van de S10+ is wel subliem, even als het scherm.
Al vind ik het gebogen scherm op 6.4 wat onhandig.
Wat je zegt voor die prijs moet alles goed zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:15
Bandago 2804 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:05:
[...]

Helemaal mee eens. Ik neig ook steeds meer deze s10+ terug te sturen naar Samsung. FP werkt bij mij nog steeds niet goed. Ben ermee gestopt en werk nu met gezichtsherkenning. Dat kan niet de bedoeling zijn. Dan misschien toch wachten op de Huawei mate 30 pro ? Ik wil niet overhaast een besluit nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:57
mavical schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:12:
[...]

Helemaal mee eens. Ik neig ook steeds meer deze s10+ terug te sturen naar Samsung. FP werkt bij mij nog steeds niet goed. Ben ermee gestopt en werk nu met gezichtsherkenning. Dat kan niet de bedoeling zijn. Dan misschien toch wachten op de Huawei mate 30 pro ? Ik wil niet overhaast een besluit nemen.
Vingerafdrukscanner werkt bij mij ook niet heel goed. Ik merk wel dat hij beter werkt als je een klein beetje drukt i.p.v. je vinger op de sensor te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 14:22
Bandago 2804 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:05:
[...]

Ja vind ik wel, komend vanaf een goedkope Pocophone F1, met een Snapdragon 845 en 4000mah verwachte ik juist een betere batterij duur van de S10 plus.
Het is immers een amoled scherm en 4100mah batterij en chips worden ieder jaar zuiniger maar helaas.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
[...]

Eigenlijk best bizar je legt 1000 euro op de toonbank en je overweegt hem terug te sturen.
Voor dat geld moet alles een 10 zijn.

Zodra de mi 9 in de winkel ligt ga ik eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-09 16:28
Misschien toch een paar keer je vinger opnieuw laten registreren? Mijn S10 is ongeveer even snel met fingerprints als m'n iPhone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:33
Begrijp de reacties hier boven.
Heb nu ook geen wauw gevoel tov van mijn opt 6.
Ga de mijne wel houden want mooie toestel korting gekregen maar voor de volle pot zou ik hem trg doen

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02:14
Ik heb de S10e , weet iemand hoe je kan instellen dat je met de vingerscanner kan scrollen door het menu of een webpagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
Vanaf 9.50 FP kijk dit eens.........

YouTube: Samsung Galaxy S10 - Unboxing And First Impressions O-)

[ Voor 32% gewijzigd door Bandago 2804 op 11-03-2019 22:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sharule
Inderdaad maar als je ziet dat mensne hier hun s10+ gaan inruilen oa door slechte batterij ervaringen terwijl je in amerika sot ziet van 7/8 uur dan stel ik me serieus wat vragen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Is het normaal dat als je de camera opent, je dan iedere keer een soort van lens hoort open gaan?

Vorige modellen hadden dit niet echt...

[ Voor 3% gewijzigd door 038Robijno op 11-03-2019 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Ik moet eerlijk toegeven dat het terugsturen soms ook wel in mijn gedachte opkomt. Dat is eigenlijk puur te wijten aan de matige Fp-scanner.
Heb al wel de buds geclaimd. Zou dat een probleem vormen met het eventueel terugsturen van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Fonzerelli schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:28:
Ik moet eerlijk toegeven dat het terugsturen soms ook wel in mijn gedachte opkomt. Dat is eigenlijk puur te wijten aan de matige Fp-scanner.
Heb al wel de buds geclaimd. Zou dat een probleem vormen met het eventueel terugsturen van het toestel?
Stuur terug en hou de buds :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:04
Denk het niet... Neem je contact op met Samsung om je registratie te cancelen omdat je het toestel gaat retourneren. (kan via de email)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Aggressor schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:32:
[...]

Denk het niet... Neem je contact op met Samsung om je registratie te cancelen omdat je het toestel gaat retourneren. (kan via de email)
Hoeft hij toch niet te vermelden..klein beetje van het systeem "profiteren" mag toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:15
[...]

Mijn S10+ ceramic is/was vertraagd naar aanstaande vrijdag (kan nog annuleren) en naar aanleiding van alle negatieve reacties hier ben ik wat Huawei telefoons gaan bekijken vandaag en aangezien ik nooit anders dan Samsung (af en toe apple) gebruik was ik best verbaasd hoe mooi die telefoons eigenlijk zijn. De mate 20 pro vond ik al bijzonder, laat staan de mate 30 pro later dit jaar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
cliors schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:36:
[...]

Mijn S10+ ceramic is/was vertraagd naar aanstaande vrijdag (kan nog annuleren) en naar aanleiding van alle negatieve reacties hier ben ik wat Huawei telefoons gaan bekijken vandaag en aangezien ik nooit anders dan Samsung (af en toe apple) gebruik was ik best verbaasd hoe mooi die telefoons eigenlijk zijn. De mate 20 pro vond ik al bijzonder, laat staan de mate 30 pro later dit jaar. :/
Aquarium

De Huawei mate 20 pro heb ik hier ook gehad. Mooie lijn. Moest wel wat wennen aan de schil. Struikelblok was voor mij de connectie met mijn Samsung gear s3. De verbinding kwam niet goed tot stand tussen de Huawei en de Gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Gunth schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:20:
Begrijp de reacties hier boven.
Heb nu ook geen wauw gevoel tov van mijn opt 6.
Ga de mijne wel houden want mooie toestel korting gekregen maar voor de volle pot zou ik hem trg doen
Ik weet natuurlijk niet hoe goed de OP 6 is, maar vanaf de S7 edge vind ik de S10 plus toch wel een major upgrade. De FP werkt hier perfect (je moet in het begin wel eventjes de "G spot" vinden) en ook battery life is top. Kortom voor mij is het nagenoeg een perfect device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
[quote]cliors schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:36:
[...]

heb je de Mi 9 en de one 7 plus gezien?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ik heb mijn s10 plus ook retour gestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:28
Sharule schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:34:
[...]
Hoeft hij toch niet te vermelden..klein beetje van het systeem "profiteren" mag toch.
Dat jij dat blijkbaar okee vindt zegt in ieder geval een hoop...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Een tip voor iedereen:

Als je lang aanraakt op je home screen en naar home screen settings gaat kan je Quick-open notification settings aanvinken.

Met deze setting aan kan je vanaf je homescreen naar beneden swipen voor de settings en notificaties, dit maakt enkelhandig de telefoon gebruiken een stuk makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
[b]Bandago 2804 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:50:

heb je de Mi 9 en de one 7 plus gezien?? :?
Nee, maar ik ga morgen wel even een Android onderzoekje uitvoeren. O-)
De S10+ wilde ik vooral om z'n volledige scherm + vermoedelijk een betere accu dan m'n Note 8. De Huawei's doen daar niet echt aan onder. Keuze's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindstand dag 1:

16 uur en 23 min op batterij
5 uur en 49 seconden SoT met nog 9% over. 6 uur SoT moet dus lukken, met als kanteling dat de batterij dus nog moet optimaliseren. Dit is inclusief 4G.

Komende van een S9 ben ik tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
watercoolertje schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:52:
[...]
Dat jij dat blijkbaar okee vindt zegt in ieder geval een hoop...
Ja Samsung zal het voelen die verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
R2L schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:48:
[...]

Ik weet natuurlijk niet hoe goed de OP 6 is, maar vanaf de S7 edge vind ik de S10 plus toch wel een major upgrade. De FP werkt hier perfect (je moet in het begin wel eventjes de "G spot" vinden) en ook battery life is top. Kortom voor mij is het nagenoeg een perfect device.
Retesnel, nooit lag.
Natuurlijk de S10, veel mooier scherm, camera en al die leuke dingen in het os.
Maar puur gevoelsmatig naar gebruiks gemak wint voor mij de OnePlus.
Niks met FP en zo te maken, mijn S10 FP doet het goed.
Een S10 met het mooie scherm en camera en het OnePlus os was de perfecte tel

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Gunth schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:27:
[...]

Retesnel, nooit lag.
Natuurlijk de S10, veel mooier scherm, camera en al die leuke dingen in het os.
Maar puur gevoelsmatig naar gebruiks gemak wint voor mij de OnePlus.
Niks met FP en zo te maken, mijn S10 FP doet het goed.
Een S10 met het mooie scherm en camera en het OnePlus os was de perfecte tel
Tip: als je in het menu de developer opties activeert, dan kun je daarin de animaties uitschakelen. Ben je de eventuele lag (die ik overigens nog niet heb gemerkt) kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
R2L schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:33:
[...]

Tip: als je in het menu de developer opties activeert, dan kun je daarin de animaties uitschakelen. Ben je de eventuele lag (die ik overigens nog niet heb gemerkt) kwijt.
Staat uit zodra de tel aanlag😉 maar toch bedankt om het te melden

[ Voor 5% gewijzigd door Gunth op 11-03-2019 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Is er een mogelijkheid om met de volumeknoppen aan de zijkant ook het toestel helemaal op stil te zetten. Kan nu alleen maar het geluid harder of zachter zetten en op trillen, maar wil hem ook zo stil kunnen zetten. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Mijn kijk op de s10+ zover.

-Pluspunten
snel
scherm (zoals altijd)
geheugen (altijd +-7gb in gebruik)
opslag (nog 920gb te gaan :))
batterijduur (Nu op 54% met 1,5uur YouTube, 5 uur muziek (oortjes), 2 uurtjes browsen en wat social media)
Groothoek+telelens (vooral groothoek, kan niet meer zonder)
Fingerprint snel
Stereo speakers+geluidskwaliteit (ook dmv oortjes)

-Minpunten
Geen notificatieled (belachelijk eigenlijk)
low light front cam (pixels..) +(front cam in het algemeen blurry)
powerknop te hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:00
Praten over prijzen en abonnementen mag in [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen, maar niet in dit topic. Daarnaast hebben we op het forum een 'wijzig' knopje in het 'acties' menu, zodat je niet 4 reacties onder elkaar hoeft te plaatsen, maar alles netjes overzichtelijk in 1 reactie kwijt kan.

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 12-03-2019 06:58 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:54:
[...]

Thanks maar dat wist ik :) ik weet gewoon niet hoe ik hem daar in dat menu op de power button kan mappen, die staat er niet tussen :|
download deze app en stel die in. je kunt hiermee alleen locken en dus niet unlocken (zou daarvoor gewoon 2x op het scherm tikken blijven gebruiken):

https://play.google.com/s...ils?id=com.screenlock.app

zelf getest en nu ook in gebruik, powerknop zit idd wat hoog :)
frank.. schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:26:
De batterij laat mij nu ook twijfelen om hem te houden. (gewone S10)

Eerste nacht 4% eraf wat heel netjes is.
Derde nacht 14% eraf in 8 uurtjes standby :? (drain?)

In het gebruik verschilt het bij mij ook nagenoeg niets met mijn 2,5 jaar oude S7 edge.
En wat meerdere hier ook al aangeven na het opladen gaan de eerste 10% echt razendsnel.

Ik wacht deze week nog even af...

tip:
Ik vond nog wel de tip ergens op internet om de `aangepaste spaarstand` aan te zetten. Deze staat standaard uit. Dit is de stand die je gebruikspatroon leert en zo energie bespaard.
Te vinden onder apparaatonderhoud -> batterij -> energiestand -> aangepaste spaarstand.
thanks, heb het aangezet, hopelijk maakt het wat uit
Cr1ptkeeper schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:33:
Welke resolutife gebruiken jullie?
Bij mij staat die op de hoogste, kan die eventueel nog aanpassen om te zien of dit helpt met de batterijduur.
fhd+, op mijn s7e merkte ik dat 2k ipv fhd meer energie vrat. ga dat op mijn s10 dus niet eens proberen :$
Adel_F16 schreef op maandag ag 11 maart 2019 @ 12:04:
[...]

Biometrie en beveiliging-->locatie-->precisie verbeteren

En voor het vervolg gewoon zoeken bovenin. Doe ik altijd :)
locatie verbeteren vraagt toch meer van een batterij lijkt me?

[ Voor 60% gewijzigd door PaT op 12-03-2019 06:59 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 07-08 11:58
giovanni2903 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 01:41:
[...]

locatie verbeteren vraagt toch meer van een batterij lijkt me?
:S ? Heeft iemand gezegd dat dat niet zo is?

Hij vroeg er juist naar om het uit te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 17:59

Jebus4life

BE User

Via de besteltool van mijn werkgever kon ik eindelijk bestellen daarstraks! :*)

De gewone S10, prism green is besteld. Gezien dat nog via enkele kanalen dient te passeren zal ik hem wel niet meer deze week binnenkrijgen vrees ik (al hoop ik héél misschien nog op vrijdag). Maarja, ik heb hem uiteindelijk kunnen bestellen voor €457 (geen BTW en een gedeelte betaald door de werkgever), dus dan is een weekje wachten geen drama ^^

Het wordt m'n eerste Galaxy telefoon, dus ik ben benieuwd. In een obscuur verleden nog wel met een Samsung Ativ S rondgelopen, dus het is toch al niet niet m'n eerste Samsung :+

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
038Robijno schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:27:
Is het normaal dat als je de camera opent, je dan iedere keer een soort van lens hoort open gaan?

Vorige modellen hadden dit niet echt...
zal wel komen door 1 van die 3 lenzen
cliors schreef op maantdag 11 maart 2019 @ 22:59:
[...]

Nee, maar ik ga morgen wel even een Android onderzoekje uitvoeren. O-)
De S10+ wilde ik vooral om z'n volledige scherm + vermoedelijk een betere accu dan m'n Note 8. De Huawei's doen daar niet echt aan onder. Keuze's.
mijn vader had een huawei 3 jaar terug.
pro: batterijduur is echt heel erg goed. hij kon er films op kijken (720p, want dat was het scherm) en er ging na anderhalf uur miss 10 procent vanaf. had vaak aan het eind van de dag nog 40% over met een sot van 6 uur ofzo.
min: de skin, godskolere wat is die vreselijk bij huawei. als ik een telefoon koop verwacht ik een skin met normale icoontjes etc. huawei en xiomi zijn wat betreft echt om te kotsen

overigens snap ik dat mensen die notificatie led missen, maar waar hadden ze die moeten plaatsen? naast de camera ofzo verpest het design wel echt hoor. kan ook gewoon de telefoon op trillen zetten en weet je ook dat je een berichtje hebt. batterijduur die zo verschillend is bij iedereen komt denk ik voornamelijk door het wi-fi/4g bereik. 4g bereik is om een of andere reden hier maar 2 streepjes en zuipt mn batterij altijd leeg. maar mn wifi is perfect en gebruikt dus veel minder batterij dan

[ Voor 68% gewijzigd door PaT op 12-03-2019 07:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
Bandago 2804 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:40:
[...]

En dat werkt goed op de S10?? :?
Op de s10e werkt het prima. Kleuren waar je uit kan kiezen, positie, grootte, intensiteit, voor welke apps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 11:09
mastamasta schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:40:
Is er een mogelijkheid om met de volumeknoppen aan de zijkant ook het toestel helemaal op stil te zetten. Kan nu alleen maar het geluid harder of zachter zetten en op trillen, maar wil hem ook zo stil kunnen zetten. Kan dat?
Volgens mij kan dat niet zonder meer. Ik heb met bxActions de Bixbyknop ingesteld op 'dubbelklik: geluid-trillen-stil', 'lang ingedrukt: dnd aan/uit'

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Toestel terugsturen -> Ook geen recht op de "Buds"! 8)7

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:04
Leuk, even snel bekeken - veel instellingen, en ook voor de s10 plus!
Nu nog even normaal werkend zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Die interface doet echt pijn aan m'n ogen en ik word duizelig van alle instellingen/mogelijkheden... krijg het dan ook niet zo 123 werkend, maar het is in ieder geval een stap in de goede richting! Hoop dat Samsung meekijkt ;)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Heeft iedereen een geluid bij het openen van de camera?
Dat je de lenzen hoort open gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
038Robijno schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:36:
Ja, een kleine klik.
Net als een echt foto toestel :+

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
038Robijno schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:36:
Ja, da's volgens mij de aperture die verandert (of autofocus, een van die twee).
Geert1976 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:45:
nice!

Good Lock vanaf 8 maart weer te downloaden (compatible met 9.0 Pie) uit de Samsung app store

Customization 'the next level' >:)
Zo die app kan ik echt iedereen aanraden. Net geïnstalleerd en meteen de kleine ergernissen die OneUI voor mij met zich mee brengt weggewerkt. HD-voice icoon weg, bluetooth weer terug (wanneer aan maar niet verbonden) en lekker aan de gang met de task switcher. Goeie tip! (y) Klik klik:

Afbeeldingslocatie: https://piunikaweb.com/wp-content/uploads/2019/03/samsung_good_lock_2019_pie_update-498x1024.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door pimsaint op 12-03-2019 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Griffx schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:39:
[...]

Ja, een kleine klik.
Net als een echt foto toestel :+
Volgens mij is dat de schakeling van het diagfragma. Als je naar de lens van de hoofdcamera kijkt terwijl de de foto-app opent, zie je dat hij van groot naar klein schakelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
evdakker schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:44:
[...]

Volgens mij is dat de schakeling van het diagfragma. Als je naar de lens van de hoofdcamera kijkt terwijl de de foto-app opent, zie je dat hij van groot naar klein schakelt.
Klopt, ach ik irriteer mij er niet aan.
Irriteer mij wel dat ik de notification sounds van mijn S8 nog niet heb kunnen vinden online.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Griffx schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:47:
[...]

Irriteer mij wel dat ik de notification sounds van mijn S8 nog niet heb kunnen vinden online.
Ook niet in de Zedge app? Daar zitten nogal wat Samsung-geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Laatst online: 29-08 18:51
pimsaint schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:43:
[...]

Ja, da's volgens mij de aperture die verandert (of autofocus, een van die twee).

[...]

Zo die app kan ik echt iedereen aanraden. Net geïnstalleerd en meteen de kleine ergernissen die OneUI voor mij met zich mee brengt weggewerkt. HD-voice icoon weg, bluetooth weer terug (wanneer aan maar niet verbonden) en lekker aan de gang met de task switcher. Goeie tip! (y)

[Afbeelding]
Ik kan hem nergens vinden in de store. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Griffx schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:47:
[...]

https://www.themefoxx.com...-galaxy-s8-ringtones.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Swizzler24 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:52:
[...]

http://apps.samsung.com/appquery/appDetail.as?appId=com.samsung.android.goodlock

Werkt prima voor mij. Maar ik zit in Zuid-Korea, misschien scheelt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 25-05 11:27
Swizzler24 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:52:
[...]

Is region locked, je kunt het via een omweg het wel installeren.
Ben je helaas de link verschuldigd, maar als je even googled of het forum even doorheen spit, vind je het vast wel.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe "Good Lock" te installeren in Nederland:

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/hf0BkW.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/921/MzBzti.jpg

Met "QuickStar", onderdeel van "GoodLock"...

Meer info: https://www.sammobile.com...android-pie-support-here/

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/AZcJs5.jpg

Je dient alle modules van "Good Lock" zelf te installeren op je S10: APK's zijn te vinden op APK-Mirror en/of SamMobile.

De "Good Lock"-app is (nog) niet beschikbaar in Nederland, alleen maar in sommige landen (US, UK, India, Korea, Australië).

Een gebruiker van XDA heeft een mooie app gemaakt, waarin je de modules kan opstarten: NiceLock.

Meer info: https://forum.xda-develop...019-launcher-pie-t3908649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Zijn er al mensen die het toestel teruggestuurd hebben? Die echt niet tevreden zijn?

We zijn nu een paar dagen verder..

S10 Plus..

- Hoeveel % gaat er snachts bij jullie af?
- Hoeveel SoT halen jullie over en hoeveel dagen/uur doen jullie met 1 lading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Aggressor schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:05:
Zijn er al mensen die het toestel teruggestuurd hebben? Die echt niet tevreden zijn?

S10 Plus..

Bij normaal gebruik met 50 procent 4g zou je 7 a 8uur moeten halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 25-05 11:27

S10 Plus..

Ik haal met dual sim en op 4 g zo'n 6 a7 sot, maar als ik merendeel gewoon achter de bureau en wifi zit 7 a 8 sot.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
henklbr schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:02:

[Afbeelding][Afbeelding]

[Afbeelding]

Je dient alle modules van "Good Lock" zelf te installeren op je S10: APK's zijn te vinden op APK-Mirror en/of SamMobile.

De "Good Lock"-app is (nog) niet beschikbaar in Nederland, alleen maar in sommige landen (US, UK, India, Korea, Australië).

Een gebruiker van XDA heeft een mooie app gemaakt, waarin je de modules kan opstarten: NiceLock.

Thnx Henk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharule
Ja de sd855 wint. Surprise..mja ik val in herhaling :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Gisteren 16u16 op batterij, 1u14 SOT en batterij op 20%. Gewone S10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
henklbr schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:02:

[Afbeelding][Afbeelding]

[Afbeelding]

Is het noodzakelijk om alle modules apart te downloaden en installeren Henk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:47
Deze nacht in vliegtuigstand extreem veel verloren, +/-15%. (S10)
De voorgaande dagen was dat neit het geval, had net extra APKs uitgezet om extra te verbeteren.. enfin.. reboot en komende nacht afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:47
Swizzler24 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:30:
[...]

nee, enkel diegene die je wenst te gebruiken werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swizzler24 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:30:
[...]

Hoeft niet, maar ik heb het wel gedaan (je weet nooit wat je nog wil en/of kan aanpassen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

S10 Plus..

- Heb geen drains gehad, hooguit een paar procent eraf.
- Heb nu al 2x 8 uur SOT gehaald, gisteren toen ik om 6 uur thuis kwam van werk had ik nog 81% over, heb het scherm een half uur gebruikt en vooral veel ontgrendeld en even snel gereageerd op appjes. s'avonds nog wat zitten klooien op youtube en internet en ging m'n bed in met nog zo'n 65%, nou prima :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Jackson6 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:36:
[...]

- Heb geen drains gehad, hooguit een paar procent eraf.
- Heb nu al 2x 8 uur SOT gehaald, gisteren toen ik om 6 uur thuis kwam van werk had ik nog 81% over, heb het scherm een half uur gebruikt en vooral veel ontgrendeld en even snel gereageerd op appjes. s'avonds nog wat zitten klooien op youtube en internet en ging m'n bed in met nog zo'n 65%, nou prima :9~
Had jij gebruik gemaakt van een clean install of van je vorige telefoon overgezet?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
wilmundo schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:59:
Wellicht voorbarig, maar is er iemand die net als ik Accubattery Pro gebruikt i.c.m. de S10+? Ik heb 1 keer geladen naar 100% en een andere keer tot 80%. Volgens de app is de geschatte capaciteit 3.765 mAh (oftewel 92%). Dit op basis van 3 sessies. Waarschijnlijk omdat ik het toestel uit- en inschakelde tijdens het laden naar 100%. Dit had ik niet verwacht... :|
Even opnieuw onder de aandacht brengen. Na 5 laadsessies is de geschatte capaciteit van m'n accu 92% (3.773 mAh i.p.v. 4.100 mAh) volgens AccuBattery Pro. Ik begrijp dat iedereen een ander verbruik heeft. Maar ik wil wel een capaciteit van 100% bij een nieuw toestel (ongeacht de prijsklasse).

Vandaar mijn vraag: iemand z'n capaciteit uitgelezen via een app als Accubattery Pro? Pro doet eigenlijk niet zoveel. Heb het meer voor de donkere theme. Dus de gratis versie volstaat ook..

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
Hier iemand met een Clear view cover? Ik heb namelijk wat problemen met het AOD. Zo te zien zijn er twee verschillende AOD, eentje met facewidgets en eentje zonder.

Als ik mijn cover dicht doe dat komt de AOD met facewidgets te voorschijn, maar na paar seconden komt die (niet interactieve) AOD tevoorschijn. Pak ik de telefoon op, dan switched hij weer naar de AOD met facewidgets. Wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar dat de AOD met facewidgets gewoon altijd getoond wordt, dat is namelijk het meest handige. Googlen helpt me ook niet verder, behalve aantal mensen met hetzelfde probleem maar zonder antwoord...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
Waarom huiver? In zo een test gebruiken ze een telefoon totaal niet zoals ik hem persoonlijk hem gebruik. Ik werk 8u per dag, rij 2u naar het werk. Heb ook nog een vrouw, dus ik hoef geen SOT van 8u te hebben, dat past gewoon niet in mijn dag. Ik laadtr hem gewoon elke nacht op. Mijn ervaring is dat met mijn gebruik ik nog genoeg sap overheb om hem zwaarder te gebruiken mocht dat zo eens nodig zijn. Tevreden gebruiker hier hoor (S10e)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 22:34
Ik huiver niet van dit soort testjes.

Ik laat ieder in zn waarde over welk toestel hij/zij beter vind maar voor mij is een S10 niet direct vergelijkbaar met Mi9 of 6T.

Allen missen ze het mooie display. Voor mij een van de belangrijkste onderdelen.

Prijs kwaliteit is erg goed maar linksom of rechtsom, je doet concessies op bijna elk onderdeel. De vraag is welke onderdelen je belangrijk vind.

Dat de accuduur beter is, is zeker een pluspunt en dat kan door de snapdragon soc komen, het 1080p scherm met lagere helderheid of software optimalisatie.

Misschien komt Samsung nog wel met een update. De S9 had bij release ook last van hoger standby verbruik.
wilmundo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:42:
[...]

Even opnieuw onder de aandacht brengen. Na 5 laadsessies is de geschatte capaciteit van m'n accu 92% (3.773 mAh i.p.v. 4.100 mAh) volgens AccuBattery Pro. Ik begrijp dat iedereen een ander verbruik heeft. Maar ik wil wel een capaciteit van 100% bij een nieuw toestel (ongeacht de prijsklasse).

Vandaar mijn vraag: iemand z'n capaciteit uitgelezen via een app als Accubattery Pro? Pro doet eigenlijk niet zoveel. Heb het meer voor de donkere theme. Dus de gratis versie volstaat ook..
De vraag is in hoeverre Accubattery correct is. Op mijn S9 gaf deze app aan dat mijn accu 80% was. In real world is mijn accuduur alleen maar beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wilmundo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:42:
[...]

Als ik heel eerlijk moet zeggen, vertrouw ik die app niet zo...

Had dat ook op mijn N9, 96%, na wissen gegevens / cache app was deze weer 100%!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Garret1410 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:03:
[...]
De vraag is in hoeverre Accubattery correct is. Op mijn S9 gaf deze app aan dat mijn accu 80% was. In real world is mijn accuduur alleen maar beter geworden.
In mijn geval schat AccuBattery een capaciteit van 3,016mAh in de accu van mijn één-week-oude S10e. Da's 101%

Ik heb het idee dat de totale accuduur langzaamaan toeneemt, maar dat zou ook kunnen omdat ik gaandeweg het één en anders heb getweaked (zoals adaptive power saving). Over het algemeen kom ik de dag wel door met ongeveer 4SoT. Zoals hierboven al eens vermeld zit er wel een drastisch verschil tussen een dag op kantoor (WiFi) of on the road (4G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Heb m geinstalleerd en ga hem eens vergelijke met die Led Blinker Pro.
Wel erg veel instellingen mogelijk die nog niet allemaal duidelijk zijn.
Gmail kan ik niet vinden bv in de apps?
Grootste irritatie: bij unlocken na een notificatie blijft mijn scherm zwart

[ Voor 6% gewijzigd door Batsu op 12-03-2019 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destorized
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 14:18
pimsaint schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:11:
[...]

In mijn geval schat AccuBattery een capaciteit van 3,016mAh in de accu van mijn één-week-oude S10e. Da's 101%
S10e heeft 3100 :?

Anyway, ben nog steeds tevreden met mijn S10e. Goede batterijduur & zeer snelle fingerprint scanner.

[ Voor 16% gewijzigd door destorized op 12-03-2019 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Wat word ik krankzinnig van die vingerprintscanner zeg niet te geloven hoe slecht dit werkt. |:(

Met de standaard screenprotector werkte het hele scannen na één dag niet eens meer (kon niet eens meer vingers toevoegen) dus heb ik deze noodgedwongen eraf moeten halen.

Daarna ging het wel weer, maar van de 10x dat ik een vinger erop houd herkent ie hem 5x niet. Heb al tig keren op verschillende manieren geprobeerd mijn vingers toe te voegen, maar ook dit lijkt bij niet goed te werken.

Vraag me af of dit 'normaal' is of dat ik een enigszins defecte scanner heb ofzo, in ieder geval is mijn ervaring wat het unlocken betreft gewoon zwaar kut en werkt een ouderwetse capacitieve fingerprint aan de achterkant gewoon 10x zo snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Sharule schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:42:
[...]

Had jij gebruik gemaakt van een clean install of van je vorige telefoon overgezet?.
Absoluut clean, heb alleen m'n whatsapp backup teruggezet via Whatsapp zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Freshnezz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:27:
Wat word ik krankzinnig van die vingerprintscanner zeg niet te geloven hoe slecht dit werkt. |:(

Met de standaard screenprotector werkte het hele scannen na één dag niet eens meer (kon niet eens meer vingers toevoegen) dus heb ik deze noodgedwongen eraf moeten halen.

Daarna ging het wel weer, maar van de 10x dat ik een vinger erop houd herkent ie hem 5x niet. Heb al tig keren op verschillende manieren geprobeerd mijn vingers toe te voegen, maar ook dit lijkt bij niet goed te werken.

Vraag me af of dit 'normaal' is of dat ik een enigszins defecte scanner heb ofzo, in ieder geval is mijn ervaring wat het unlocken betreft gewoon zwaar kut en werkt een ouderwetse capacitieve fingerprint aan de achterkant gewoon 10x zo snel.
Hoe lang hou je je vinger erop? Ik heb m'n duim en wijsvinger allebei 2x geregistreerd, allebei in een wat andere hoek, werkte daarna veel beter. Moet wel zeggen dat mijn fingerprint scanner gewoon goed werkt, ik kan gewoon m'n duim even op het scherm houden terwijl het scherm uit staat en voila hij unlocked 9 van de 10 keer vrijwel direct.

Ik gebruik trouwens face recognition en dit werkt veel beter en sneller dan de fingerprint, al helemaal als je de versnelde optie aanzet.

Zou het wel fijn vinden als je in het lockscreen met double tap het scherm weer uit kan zetten, ik double tap nu vaak even om notificaties te checken en dan wil ik eigenlijk meteen weer het scherm uit hebben, duurt nu een seconde of 10, of is dat ergens in te stellen?

[ Voor 16% gewijzigd door Jackson6 op 12-03-2019 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

ppeterr schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 07:47:
[...]

Leuk, even snel bekeken - veel instellingen, en ook voor de s10 plus!
Nu nog even normaal werkend zien te krijgen.
Heb het zo ingesteld dat die rand rond de camera oplicht alleen die licht pas op als ik het scherm 1x aantik. Ipv het ingestelde zie ik even een klein icoontje en een blauwe rand rondom het hele scherm... :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Daar zit ook wat in, AccuBattery kan het ook mis hebben, ja. Vind het sowieso raar dat het zo moeilijk moet zijn om de laadcapaciteit te bepalen. Gebruik volgens mij al meer dan 10 jaar Coconutbattery voor de Mac en die hoeft al die laadcycli allemaal niet te analyseren.

Ik heb zelf ook wat hits and misses met de vingerprintscanner. 'Screenprotector' is verwijderd. Het is vooral de positie van de scanner zelf. Ik heb AOD ingesteld op tonen bij 1 keer tikken. Erg handig naar mijn idee. Dan wordt ook de positie van de fingerprint getoond. Ook heb ik ingesteld dat ik bij het vergrendelscherm kom met 2 keer tikken. Dan zie ik de positie ook. Toch ga ik m'n wijsvinger en duim opnieuw instellen. Merk dat het toestel toch vaak plat naast mij ligt en dat is een wezenlijk andere positie dan tijdens het instellen. Dus dank voor die tip in dit topic.

Zojuist voor het eerst gezichtsherkenning aangezet op een telefoon en dat werkt écht snel. Oppikken en toestel is al ontgrendeld. Of als als ik het toestel heb gelockt, maar nog steeds in m'n handen heb, dan werkt gezichtsherkenning ook ontzettend snel als ik twee keer tik op het scherm. Dit zou best wel eens mijn standaard ontgrendelmethode kunnen worden.

[ Voor 12% gewijzigd door wilmundo op 12-03-2019 10:50 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Huigie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:43:
[...]

Heb het zo ingesteld dat die rand rond de camera oplicht alleen die licht pas op als ik het scherm 1x aantik. Ipv het ingestelde zie ik even een klein icoontje en een blauwe rand rondom het hele scherm... :?
Ik ben er even kort mee bezig geweest, en ben ook niet geheel overtuigd of dit
wel zo een fijne app is. Ik zal er later nog eens naar kijken.
Er komen vast snel meer zoals dit, maar dan wellicht beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Jackson6 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:35:
[...]
Hoe lang hou je je vinger erop? Ik heb m'n duim en wijsvinger allebei 2x geregistreerd, allebei in een wat andere hoek, werkte daarna veel beter. Moet wel zeggen dat mijn fingerprint scanner gewoon goed werkt, ik kan gewoon m'n duim even op het scherm houden terwijl het scherm uit staat en voila hij unlocked 9 van de 10 keer vrijwel direct.

Ik gebruik trouwens face recognition en dit werkt veel beter en sneller dan de fingerprint, al helemaal als je de versnelde optie aanzet.

Zou het wel fijn vinden als je in het lockscreen met double tap het scherm weer uit kan zetten, ik double tap nu vaak even om notificaties te checken en dan wil ik eigenlijk meteen weer het scherm uit hebben, duurt nu een seconde of 10, of is dat ergens in te stellen?
Ik gebruik in principe ook een combinatie van zowel vingerafdruk en face recognition maar in gevallen dat ik mijn vingerafdruk toch moet gebruiken is een hit or mis percentage van 50% ofzo. Erg frustrerend als je van een Mate 10 Pro komt die al unlockt is voordat je je vinger op de sensor hebt gedrukt. Heb gezichtsherkenning maar uit gezet om mezelf maar wat beter trainen erop. Overigens werkt het niet om een vinger 2x in te stellen aangezien er maar 4 vingers opgeslagen kunnen worden en ik van beide handen mn vinger en duim wil instellen.
[...]
Bij mij duurt dit 5 seconden ofzo weird, kzie niet zo snel waar je dit kan instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
[...]

Ik gebruik Nova Launcher Prime. Het is mogelijk om het scherm onmiddellijk uit te zetten door twee keer te tikken op the home screen (in te stellen via gebaren in de settings).

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Jackson6 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:33:
[...]

Absoluut clean, heb alleen m'n whatsapp backup teruggezet via Whatsapp zelf.
Ok duidelijk, lijkt me dat wanneer je drain hebt je eerst alles beter reset en dan clean herbegint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
wilmundo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:53:
[...]

Ik gebruik Nova Launcher Prime. Het is mogelijk om het scherm onmiddellijk uit te zetten door twee keer te tikken op the home screen (in te stellen via gebaren in de settings).
Ik gebruik ook Nova Launcher Prime, maar ik bedoel dat als je op je lockscreen zit dat je hem gelijk weer gaan laten slapen.

Heb het trouwens even geprobeerd, als ik dan lock met double tap dan gaat het scherm uit maar dan opent het lockscreen daarna weer.

[ Voor 13% gewijzigd door Jackson6 op 12-03-2019 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

wilmundo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:53:
[...]

Joh, wist niet eens dat dit ingebakken was in Nova (Best Android app ever btw, gebruik het al sinds mijn eerste Android phone _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Jackson6 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:59:
[...]

Ik gebruik ook Nova Launcher {rime, maar ik bedoel dat als je op je lockscreen zit dat je hem gelijk weer gaan laten slapen.
Bedoel je dat je de notificaties dan uitschuift zónder de tel te unlocken/laten unlocken door gezichtsherkenning? Dan blijft bij mij het scherm ook zo'n tien sec aan. Ik vermoed dat je wilt dat het scherm dan uitgaat zodra je de notificaties 'terugschuift' of al hebt uitgeschoven? Denk niet dat ik deze instelling ergens heb gezien. Anders krijgt Samsung weer klachten dat het scherm te snel uitgaat zonder dat gebruikers de notificaties fatsoenlijk kunnen lezen. Houd mij ook aanbevolen voor de gouden tip.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
[...]

Ik gebruik ook Nova Launcher Prime, maar ik bedoel dat als je op je lockscreen zit dat je hem gelijk weer gaan laten slapen.
Dat is wel heel handig, zeker met de hoge plaatsing van de aan/uit knop op de S10+. Heeft mij over de streep getrokken om die 5 euro voor de Prime versie toch maar te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Zojuist contact gehad met Samsnung. De s10plus gaat retour. De FP blijft een issue voor mij. Helaas. Dus maar weer terug naar de s8plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
[...]

Heb het trouwens even geprobeerd, als ik dan lock met double tap dan gaat het scherm uit maar dan opent het lockscreen daarna weer.
Als ik face unlock uitzet, dan blijft het scherm uit als ik double tap op the home screen. Zet ik face unlock aan, dan gaat het lockscherm heel kort aan nadat ik double tap op the home screen.

@Freshnezz Ik heb de double tap tip overigens ook via dit topic van beyazz06 en kraaijphone06 en ondanks dat ik Nova jaren gebruik, heb ik nooit echt de moeite genomen om gebaren in te stellen (m.u.v. omlaag schuiven voor notificaties).

[ Voor 9% gewijzigd door wilmundo op 12-03-2019 11:40 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
wilmundo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:23:
[...]

Als ik face unlock uitzet, dan blijft het scherm uit als ik double tap op the home screen. Zet ik face unlock aan, dan gaat het lockscherm heel kort aan nadat ik double tap op the home screen.

Ik heb de double tap tip overigens ook via dit topic van beyazz06 en kraaijphone06 en ondanks dat ik Nova jaren gebruik, heb ik nooit echt de moeite genomen om gebaren in te stellen (m.a.v. omlaag schuiven voor notificaties).
Ik wil niet via de home screen maar via de lockscreen kunnen uitschakelen. Dus double tap -> lockscreen aan -> notifcaties checken ->, double tap -> scherm weer uit, vind de 5-10 seconden te lang duren als hij het zelf doet.

Maar dit kan volgens mij (nog) niet vanuit de standaard rom.

[ Voor 4% gewijzigd door Jackson6 op 12-03-2019 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
mavical schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:14:
Zojuist contact gehad met Samsnung. De s10plus gaat retour. De FP blijft een issue voor mij. Helaas. Dus maar weer terug naar de s8plus.
Ik ben ervan overtuigd dat je hem gewoon verkeerd gebruikt. Het is anders dan gewone fingerprint scanners. je moet echt drukken met je duim, zoals je dat zou doen op een telefoon met een fysieke knop. het heeft me 1 dag geduurd om muscle-memory aan te maken voor deze handeling. Maar hij gaat nu toch echt veel sneller dan met een gewone fingerprint ( ik kom van s8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Laatst online: 13-09 13:28
henklbr schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:08:
[...]

Als ik heel eerlijk moet zeggen, vertrouw ik die app niet zo...

Had dat ook op mijn N9, 96%, na wissen gegevens / cache app was deze weer 100%!
Dit is dan ook precies zoals het zou moeten zijn!

Na wissen van de gegevens gaat de App uit van de basis-capaciteit van je batterij, zoals opgegeven door fabrikant telefoon. Dán pas gaat de App aan de hand van metingen ( stroom in- en uitgaand, berekende verliezen etc. ) bepalen wat de capaciteit van jouw batterij is.

Het verschil daarin laat een 'health' in percentage zien.

De App klopt best heel aardig trouwens.

En ja, het gebeurt dus regelmatig dat batterijen of een batch niet de door de fabrikant van het toestel opgegeven waardes halen. Belangrijker dan precies de opgegeven aarde behalen is de degradatie op termijn.

Zo is mijn S9 al vanaf nieuw ( begon even op 100% totdat er metingen waren verricht ) op een health van 87% tot 88% zonder merkbare slijtage op 178 ladingen. De degeneratie is er ( nog ) niet.

Mijn S8 daarentegen staat gewoon op 99% vanaf nieuw tot nu! De S8 benadert beter de opgegeven capaciteit van de fabrikant.
Pagina: 1 ... 18 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support