Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ppeterr schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:52:
Valt mij nog mee dat er nog niet reacties zijn over een blauwe gloed aan de randen >:)
Niet goed opgelet joh ;) , ik poste er vrijdag na 10 minuten gebruik al over.
De mijne heeft het, op wit erg storend verder valt het niet op.
Fantasio7 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:04:
Word jullie s10 ook warm bij wat normaal gebruik ?
Hier (s10+) een keer gemerkt toen ik 35 apps achter elkaar aan het installeren was uit de Appstore. Daarna niet meer.

Maar een telefoon die warm wordt blijft bij Samsung toch een aandachtspuntje :+

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 10-03-2019 11:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Krijg toch beetje het idee dat me telefoon last heeft van battery drain. We zijn nu 1,5 uur verder en ben al 11 procent kwijt met 20procent onscreen time en half uur bellen. Vind dat wel erg veel.

Moet wel zeggen dat mijn galaxy watch altijd verbonden is aan mijn telefoon maar me moto g6 had er minder last van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
ppeterr schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:18:
[...]

Tja, daar zijn wel oplossingen voor. Zoals de bixby knop remappen.
Maar goed, hoe vaak gebruik je die nou eigenlijk. Ik echt zelden,
scherm aan met 2 tikjes op scherm, als dat al nodig is want ik
gebruik daarbij de face unlock, en de tilt unlock. Dat in combi met smart lock.

Eigenlijk is de telefoon al unlocked voor ik er aan denk :)
Dat zijn geen oplossingen, dat zijn work-arounds die voor mij in ieder geval maar half werken.

Ik ben toch een beetje underwhelmed door m'n S10. Het verschil met m'n S8 is klein qua prestaties, en alle nadeeltjes (geen notificatie LED, powerknop veel te hoog, fingerprint scanner onder display wat minder intuïtief werkt dan een fysieke plek waar m'n vinger altijd rustte) beginnen me vooralsnog toch wat tegen te staan.

Nu heb ik 'm pas net natuurlijk, dus ik zal het nog even aankijken, maar ik ben serieus aan het twijfelen om terug te gaan naar m'n S8, of een S9 te nemen die die nadeeltjes niet heeft.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:15
Hahn schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:50:
[...]

Dat zijn geen oplossingen, dat zijn work-arounds die voor mij in ieder geval maar half werken.

Ik ben toch een beetje underwhelmed door m'n S10. Het verschil met m'n S8 is klein qua prestaties, en alle nadeeltjes (geen notificatie LED, powerknop veel te hoog, fingerprint scanner onder display wat minder intuïtief werkt dan een fysieke plek waar m'n vinger altijd rustte) beginnen me vooralsnog toch wat tegen te staan.

Nu heb ik 'm pas net natuurlijk, dus ik zal het nog even aankijken, maar ik ben serieus aan het twijfelen om terug te gaan naar m'n S8, of een S9 te nemen die die nadeeltjes niet heeft.
Hier dezelfde overwegingen. Heb mijn s8 plus nog netjes laten liggen. Op zich prima toestel. Alleen batterij duur vind ik wat tegen van het oude toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Sommige apps snappen niet zo goed wat full screen is. Krijg bijvoobeeld Car Home Ultra en de Ziggo app niet volledig full screen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:04
Geert1976 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:56:
[...]

*steekt zijn handje omhoog

ja, die 2 blauwe randen heb ik ook. Ze zijn vrij smal, doch goed zichtbaar
Dit is vrij standaard, als je goed oplet heeft de s9 dit ook …
De meeste curved telefoons hebben hier last van ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik ben meer dan tevreden, komende van de S7 Edge. Heb nu de S10 plus. Batterij gisteren:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l9I9cM9.jpg

Edit: Afbeelding kleiner gemaakt.

[ Voor 19% gewijzigd door xeeder op 10-03-2019 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Die Bixby Routines is wel erg handig, gewoon een soort Tasker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Whehe @Geert1976 , staat 'ie alweer te koop? :p

Had het wel verwacht. Eenmaal vastgeroest in het Apple ecosysteem is het lastig om iets anders aan te wennen :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
destorized schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:08:
[...]

Werkt normaal hier op mijn S10e
Geen instelling, gewoon standaard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
haalt echt iedereen de standaard screenprotector eraf?
Of zijn er mensen die hem gewoon laten zitten?

iedereen zegt dat het slechte kwailiteit is?
maar dat ding kost wel 29,99 … ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destorized
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 14:18
Ghostface schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:28:
[...]

Geen instelling, gewoon standaard ?
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
W8 op plus mensen, of er meer zijn of juist niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:22
Ja, ik ben ook wel tevreden met het toestel de s10+ komend van de Pocophone F1. Batterij duur valt niet tegen.

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Aggressor schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:30:

Ik vind 't helemaal prima, het voelt zo glad als glas.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34

De vraag is of dat ook daadwerkelijk dezelfde is als die nu op de S10 is en niet een duurdere (betere?) variant. Maar ik vind deze sowieso erg prima hoor. Voelt alsof het gewoon het scherm is. Nergens vlekken van vingers of wat dan ook. Maar voor mijn gevoel zitten er al wel twee krasjes in. Ach, die hadden anders misschien in het scherm gezeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Addiction schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:20:
[...]

Ik denk dat dit te maken heeft met de grote batterij die ze in het toestel hebben gepropt.
Je kunt eventueel de Bixby button remappen als je wil.
Kun je de Bixby button re-mappen om de power button te zijn? Zoja hoe maak ik die Bixby routine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:04
Huigie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:04:
Sommige apps snappen niet zo goed wat full screen is. Krijg bijvoobeeld Car Home Ultra en de Ziggo app niet volledig full screen.
De enige apps die ik op de s10+ in full screen krijg tot nu toe is Maps en het netflix menu.

Beetje jammer is dat wel, groot scherm die niet geheel benut wordt.
Bij de LG v30 werkt dat een stukje beter.
Wellicht moeten de apps aangepast worden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Gunth schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:04:
[...]

Hotmail gebruik ik niet, kan je niet verder helpen dan.
Soms duurt het wel ff voor dat alles op zijn plooi komt.
Ik gebruik mijn iCloud account via bluemail.
Mijn buds ook aangevraagd, verliep zonder problemen.
Het is opgelost. Ik bleek een e-mail ontvangen te hebben met een link waarin ik eerst toestemming voor de synchronisatie moest geven. Werkt nu goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
ppeterr schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:07:
[...]

De enige apps die ik op de s10+ in full screen krijg tot nu toe is Maps en het netflix menu.

Beetje jammer is dat wel, groot scherm die niet geheel benut wordt.
Bij de LG v30 werkt dat een stukje beter.
Wellicht moeten de apps aangepast worden ?
Al gekeken bij: Instellingen - Display - Apps op volledig scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28

Ik laat hem voorlopig zitten, fingerprint sensor werkt 99% van de tijd en verder merk ik er eigenlijk weinig van. Misschien dat het nog beter is als de protector er af is, maar dat weet ik nu niet :D En mocht hij over paar weken/maanden erg bekrast zijn, haal ik hem er dan wel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Replar schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:12:
[...]

Al gekeken bij: Instellingen - Display - Apps op volledig scherm ?
Jazeker, en dan wordt het enkel volledig aan de onderkant gebruikt.

Open maar eens Maps, en dan zie je wat ik bedoel met fullscreen t.o.v. de bovenkant.

Daar werkt het juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:06:
[...]

Nee hier niet, enkel gisteren een beetje bij alles overzetten ect.
Ja hier bij mij ook, normaal gebruik, beetje appen facebook browsen en hij wordt aan de linkerkant warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Is het ook mogelijk om Google Feed te krijgen op de telefoon op de plek van Bixby? Dat vond ik altijd wel een nuttig iets bij mijn Pixel.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Garret1410 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:47:
Misschien ben ik de enigste maar wat maken sommigen zich druk om een notificatie ledje.

Je hebt AOD, Edge lighting, double tap to wake, raise to wake en slim melden. Vijf manieren om te zien of je een berichtje hebt gekregen.
Misschien komt er nog wel een update.
Het fijne van een notificatie-led vind ik dat je op afstand, zonder interactie en op ieder moment kan zien of je iets gemist hebt in de momenten dat je even niet in de buurt was van je telefoon.

Op kantoor staat mijn telefoon schuin op een laad-pad, thuis vaak op een afstandje aan de lader. Zover ik weet werkt edge lighting maar tot een korte periode na de daadwerkelijke melding en zijn de iconen op het AOD veel te donker om van een afstandje te onderscheiden. Zo kan ik bij wijze van spreken door het raam van kantoor zien of iemand terug moet bellen.

Ook met laden was heel snel te zien in welke status de telefoon zich bevond (rood -> geel -> groen). Het is natuurlijk geen ramp, maar ik moet nu steeds naar de telefoon toe of "zelfs" op het scherm tikken om uit te vogelen wat ik voorheen van een afstandje kon zien.

Met de al bestaande camera-animaties schept Samsung gewoon hoge verwachtingen; zo moeilijk kan het toch niet zijn om hier een notificatievariant van te maken?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
London schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:31:
Whehe @Geert1976 , staat 'ie alweer te koop? :p

Had het wel verwacht. Eenmaal vastgeroest in het Apple ecosysteem is het lastig om iets anders aan te wennen :+
Wel jammer dat na één dag al de conclusie getrokken word dat je niet wennen kunt aan het wisselen naar Android... Zou er zelf een maand voor uitgetrokken hebben.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:17
Devian schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:44:
[...]

Wel jammer dat na één dag al de conclusie getrokken word dat je niet wennen kunt aan het wisselen naar Android... Zou er zelf een maand voor uitgetrokken hebben.
idd, ik heb de iPhone ieder jaar gehad sinds de 3gs tem de X en dan had ik het gehad.
Sinds ik de oneplus heb kijk ik niet meer om.
Was wel ff wennen in het begin maar zodra je het gewoon bent is android zoveel beter,persoonlijk dan wel.
Maar ga hier de discussie weer niet starten :P

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:15
Devian schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:44:
[...]

Wel jammer dat na één dag al de conclusie getrokken word dat je niet wennen kunt aan het wisselen naar Android...
Je kon gokken op "Geert keert binnen 24 uur niet terug naar Apple" bij unibet. Voor een euro kreeg je 10.000 x je inzet terug in dat geval, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:15
pimsaint schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:38:
[...]

Het fijne van een notificatie-led vind ik dat je op afstand, zonder interactie en op ieder moment kan zien of je iets gemist hebt in de momenten dat je even niet in de buurt was van je telefoon.
Op m'n note 8 kan ik aan de kleur van het ledje ook zien van wie ik een app heb gekregen. Zo heb ik alle minder belangrijke appjes/berichtjes op een bepaalde kleur staan en sommige helemaal geen kleur. Was best ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
cliors schreef op zondag 10 maart 2019 @ 15:24:
[...]

ze moeten jou een podium geven bij Camaretten Festival dit jaar :+ :+
in ander nieuws vandaag....

het ziet er naar uit dat de S10 series alle Samsung Galaxy records aan het verbreken is (VS/VK)

https://www.gsmarena.com/...cord_in_us-news-35936.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Heb hem gister eindelijk op mogen halen, kon dit niet laten. :+
Moet zeggen dat de batterij me tot zover tegenvalt, vind dit niet echt denderend voor een S10+ als ik de screenshots van anderen zo zie:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vFYSMoml.jpg

Hopelijk verbeterd het nog.
Er staat overigens vrijwel niets aan apps op het toestel en heb hem aardig debloated.

//Rare tijden trouwens. Toestel staat precies even lang in standby als dat ie van de lader af is, maar wel 55 minuten SOT.

[ Voor 77% gewijzigd door Zorian op 10-03-2019 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:00
An1mA schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:20:
Bij de alarm van de One Plus 6 kon ik de wekker uitzetten als ik eerder wakker werd dan de ingestelde wekker, bij mijn s10+ niet.

Ik kan de google klok installeren en dan eens kijken of dat dezelfde wekker is als bij de One Plus 6, maar liever niet.
je kunt in de Klok app toch gewoon je wekker uitzetten of ben ik nou gek 8)7

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Christiano007 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:20:
Is het ook mogelijk om Google Feed te krijgen op de telefoon op de plek van Bixby? Dat vond ik altijd wel een nuttig iets bij mijn Pixel.
Ja dat kan: Rootless launcher met Rootless Pixel Bridge (al zorgde die launcher bij mij voor haperingen helaas), maar ook Nova Launcher met Google Companion (gebruik ik nu en super smooth).
De reden dat je naast die launchers nog een apk moet installeren komt doordat Google niet toestaat dat die Google Feed op die manier wordt getoond dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Huigie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:04:
komt door het scherm, youtube kun je uitzoomen waardoor het fullscreen word (snijdt wel onder en boven een stuk van de video af), ziggo zal dat denk ik niet hebben. ik heb bij de scherminstellingen een zwarte balk aangezet voor bovenin het scherm, nu is alles normaal fullscreen. kijk je ook niet meer hele tijd tegen de camera in je scherm aan

instellingen > apps op volledig scherm > camera voor verbergen "aan"

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

giovanni2903 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 15:41:
[...]

komt door het scherm, youtube kun je uitzoomen waardoor het fullscreen word (snijdt wel onder en boven een stuk van de video af), ziggo zal dat denk ik niet hebben. ik heb bij de scherminstellingen een zwarte balk aangezet voor bovenin het scherm, nu is alles normaal fullscreen. kijk je ook niet meer hele tijd tegen de camera in je scherm aan

instellingen > apps op volledig scherm > camera voor verbergen "aan"
Ziggo heeft het zeker wel, op de OP6T werkte het prima. Daarop werkte car home ultra ook prima op full screen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:52:
[...]

Kun je de Bixby button re-mappen om de power button te zijn? Zoja hoe maak ik die Bixby routine?
ja, instellingen > gavanceerde opties >boxby-toets > twee keer drukken om bixby te openen en daaronder instellen wat je wil (als je dus 1x op de knop drukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Huigie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 15:43:
[...]

Ziggo heeft het zeker wel, op de OP6T werkte het prima. Daarop werkte car home ultra ook prima op full screen.
zie nu wat je bedoelt, links heb je een hele dikke zwarte balk (telefoon horizontaal dus). maar hoe dan ook word er aan de video gesneden als je op een niet 16:9 scherm videos uitrekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nog meer mensen die geen mail hebben gehad van Samsung nav het claimen van de oordopjes?

Eergisteren gedaan maar niks gehoord. Als ik het nogmaals probeer krijg ik de melding dat de IMEI al is gebruikt, dus het lijkt wel te zijn geregistreerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jackson6 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:08:
Nog meer mensen die geen mail hebben gehad van Samsung nav het claimen van de oordopjes?

Eergisteren gedaan maar niks gehoord. Als ik het nogmaals probeer krijg ik de melding dat de IMEI al is gebruikt, dus het lijkt wel te zijn geregistreerd...
Heb net even gekeken maar kreeg wel netjes een mail. Het onderwerp wat ze gebruiken is: Bedankt voor je deelname

Misschien dat je er wat aan heb om te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Jackson6 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:08:

Na 24 uur hier eens kijken: https://promos.samsungpromotions.com/info/checkstatus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
"I am sorry you have no submission associated with this email."

Goed verhaal dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 12-09 21:59
Jackson6 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:21:
[...]

Goed verhaal dit...
Heb ik ook maar wel gewoon email gehad.

''- Binnen twee weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen.
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen twee weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.
- Als alles klopt, ontvang je binnen zes weken de Galaxy Buds op het opgegeven adres.

Voor aanvullende vragen over je promotie kun je contact met ons opnemen via: Messenger, telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief), of e-mail''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Laatst online: 15:17
Jackson6 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:21:
[...]

Goed verhaal dit...
Hier ook nog niks, wel alles goed verlopen.
Mss morgen of anders ga ik Samsung contacteren
Edit: nog eens geprobeerd en is al gebruikt dus ga er van uit dat alles goed is verlopen

[ Voor 13% gewijzigd door Gunth op 10-03-2019 16:57 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:57
Heb zelf het mailtje van de Galaxy Buds wel meteen ontvangen. Misschien ergens beland tussen spam? En anders kan je inderdaad even contact opnemen met Samsung.

Ik moet zeggen dat ik de notificatie LED wel behoorlijk mis. Ik hoop dat er een update komt (of een work-around) om de "ring" om de camera te kunnen gebruiken als noticatie LED. Hoewel het scherm potentieel in kan branden, vind ik het dubbel dwars waard.

Zoals eerder aangegeven zit de powerknop zodanig hoog dat het onhandig is om hem makkelijk in te drukken. De finger print sensor werkt bij mij nog niet heel betrouwbaar. De Prism White kleur bevalt mij goed. De color shift aan de achterkant afhankelijk van de inval van het licht vind ik persoonlijk wel leuk uitzien. Grote plus van wit t.o.v. zwart is dat de vingerafdrukken vele malen minder zichtbaar zijn.

Verder valt hij een stukje groter uit dan de S8. Vond de compactheid van de S8 wel erg fijn, maar het is nu een kwestie van wennen denk ik. De vorm (iets hoekiger a la de Note toestellen) is weer iets anders dan de meer afgeronde hoeken van de S8.

Tot zover ben ik tevreden met de upgrade :)

Edit: Dit gaat om de S10 dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Amps schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:50:

Verder valt hij een stukje groter uit dan de S8. Vond de compactheid van de S8 wel erg fijn, maar het is nu een kwestie van wennen denk ik. De vorm (iets hoekiger a la de Note toestellen) is weer iets anders dan de meer afgeronde hoeken van de S8.
Heb je het over de S10, of de S10 Plus? Want ik heb hier ook de S8 en S10, en ze schelen qua lengte en breedte echt zo goed als niks (niet eens een millimeter), het is alleen dat de S10 inderdaad wat minder afgerond is, zoals je zelf zegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/800x600q90/922/D95tcl.jpg

Jullie hebben de "buds" nog niet ontvangen? Heb ze al bijna 3 weken in huis... _O-

[ Voor 3% gewijzigd door henklbr op 10-03-2019 17:02 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Hahn schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:53:
[...]

Heb je het over de S10, of de S10 Plus? Want ik heb hier ook de S8 en S10, en ze schelen qua lengte en breedte echt zo goed als niks (niet eens een millimeter), het is alleen dat de S10 inderdaad wat minder afgerond is, zoals je zelf zegt.
Oh ja compleet vergeten te melden :+ Ik heb het hier over de S10. Hoewel hij op papier 'maar' een paar mm breder is, merk ik dat degelijk in de handzaamheid met één hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
werkt het promotie formulier voor de buds voor jullie ook niet vandaag? Het gaat bij mis mis bij het eerste formulier waar je je product moet selecteren:

Jouw productinformatie
Vul 3 tekens in om te zoeken naar jouw product

Als ik galaxy s10 intik verschijnt kort een blauwe balk maar verder niets. ALs ik op volgende druk zegt ie modelcode geen product gevonden..

https://my-samsung.com/nl...rs/#/XEKF9HVLKHM9W/step-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
henklbr schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:57:
[Afbeelding]

Jullie hebben de "buds" nog niet ontvangen? Heb ze al bijna 3 weken in huis... _O-
enige waarom ik ze aanvraag is om ze te verkopen, heb mn s10 voor maar 443 euro en als ik nog 100 euro kan krijgen voor die buds is het dus nóg goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
pc01 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:16:
werkt het promotie formulier voor de buds voor jullie ook niet vandaag? Het gaat bij mis mis bij het eerste formulier waar je je product moet selecteren:

Jouw productinformatie

Als ik galaxy s10 intik verschijnt kort een blauwe balk maar verder niets. ALs ik op volgende druk zegt ie modelcode geen product gevonden..

Ik heb het vannacht om half 4 succesvol kunnen doen. Eerdere pogingen lukten niet. Site leek wel overbelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr

Jouw productinformatie

Probeer het eens via de members app. Daar lukte het mij vanmiddag wel.

@henklbr verkeerde topic om die lelijke dingen te bespreken 8)

[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 10-03-2019 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903

Jouw productinformatie

is idd gebugged, normaal moet je 973 (s10) of 975 (s10+) invullen als modelcode, maar dat werkt ook niet..

overigens heb ik ook geen email gekregen en via het linkje hierboven staat er dat er niks gemeld is op mijn email. hopelijk krijgen we morgen alsnog allemaal ons mailtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik kwam bij de desktop pagina inderdaad niet verder, maar via mobile lukte het mij wel prima. Volgens mij gaan we wel een beetje off-topic..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
eerste wallpaper waar de punch hole op een echt mooie manier wordt ''weggewerkt''

voor de S10 dus

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5D51zUW.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Geert1976 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:47:
eerste wallpaper waar de punch hole op een echt mooie manier wordt ''weggewerkt''

voor de S10 dus

[Afbeelding]
Ja ik vind hem mooi, maar ja hier de plus versie.
Ik heb sinds vanmiddag degene op onderstaande link op de s10+. (degene met de black bar cutout)
Zeer clean, en een knipoog naar mijn vak gebied. (dus niet voor iedereen tof denk ik)

https://imgur.com/a/w8zbz3Z

[ Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 10-03-2019 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
giovanni2903 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:19:
[...]

enige waarom ik ze aanvraag is om ze te verkopen, heb mn s10 voor maar 443 euro en als ik nog 100 euro kan krijgen voor die buds is het dus nóg goedkoper :P
S10 voor €443? I.c.m. een abo dan? Of met verkoop van een oude telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Iemand een idee hoe ik deze "IMS service" melding weg kan krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2hxEFULMaqbJgx3SYreMIBy6/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
marteltor schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:38:

[Afbeelding]
Een long press op de notificatie geeft vaak de opties die je zoekt.

Ik ben trouwens erg blij met het wifi bellen, mijn vorige telefoontje had dat niet,
en in de bunker waar ik woon - moest ik dus echt stil zitten met vodafone om
niet een slechte verbinding te krijgen. Ik laat lekker de melding staan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

rolandos582 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:36:
[...]

Heb ik ook maar wel gewoon email gehad.

''- Binnen twee weken hoor je van ons of de ingestuurde gegevens aan onze voorwaarden voldoen.
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen twee weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog aan ons toesturen.
- Als alles klopt, ontvang je binnen zes weken de Galaxy Buds op het opgegeven adres.

Voor aanvullende vragen over je promotie kun je contact met ons opnemen via: Messenger, telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief), of e-mail''
Ik heb dus (ook) geem e-mail gehad. En contact opnemen via e-mail wordt moeilijk als je nergens een e-mailadres op die site kunt vinden.

Zou jij het e-mailadres hier kunnen vermelden a.u.b?? :9

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:58:
[...]

Ik heb dus (ook) geem e-mail gehad. En contact opnemen via e-mail wordt moeilijk als je nergens een e-mailadres op die site kunt vinden.

samsungmobile@consumercare.info staat als adres onder de link in de bevestigingsmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
[...]

of telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 08-08 22:36
Bij mij ging de aanmelding vrijdag ochtend vrij vlot voor de ear buds, maar nog geen bevestiging gehad. Ik wacht het nog even af maar ga er vanuit dat het goed komt :)

Daarnaast hier nog weinig gelezen over de earbuds die je er gewoon bij krijgt! Ik ben zelf eigenlijk zeer tevreden over de oordopjes. Heb zelf veel verschillende in ears geprobeerd mede dankzij mijn werk en wonder boven wonder hebben deze voor mij echt een hele goede 'fit' en klinken daardoor heel erg goed !

Ben nog wel op zoek naar een manier hoe ik de notification led goed kan vervangen. Merk dat de edge lighting eenmalig is ofzo en dit niet herhaalt als je een bericht hebt gehad ...

Al met al tot nog toe wel heel erg tevreden met de telefoon ! Ik kom van een s7 en ben erg onder de indruk van dit apparaat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

giovanni2903 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:19:
[...]

Ja joh, verziek je wel de markt zo.
Is mn kado ook niks meer waard
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
wvexeltweakers schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:03:
[...]

Ja joh, verziek je wel de markt zo.
Is mn kado ook niks meer waard
8)7
Waarom zou je cadeau niks meer waard zijn? Ze spelen net zo goed muziek af, toch? Of wou jij 'm ook gaan verkopen soms en ben je net zo 'slecht'..?

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 10-03-2019 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter

[Afbeelding]
Opzij swipen, komt er menu uit. Tandwieltje aantikken en dan alles op uit of het laagst zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

[Afbeelding]
Je hebt aangegeven dat je liever over wifi belt dan over 4g. Als je dat uitzet ben je van deze melding af.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Huigie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:25:
[...]

Je hebt aangegeven dat je liever over wifi belt dan over 4g. Als je dat uitzet ben je van deze melding af.
Uhm dat is volgens mij niet helemaal waar. Als je in een omgeving zit waar 4g te zwak is
om een normale verbinding te garanderen. Dan leunt de verbinding vervolgens op je wifi.

En dat werkt super goed. Dus denk ik niet dat het handig is om dit uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

ppeterr schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:29:
[...]

Uhm dat is volgens mij niet helemaal waar. Als je in een omgeving zit waar 4g te zwak is
om een normale verbinding te garanderen. Dan leunt de verbinding vervolgens op je wifi.

En dat werkt super goed. Dus denk ik niet dat het handig is om dit uit te zetten.
Dan blijf je met die melding zitten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Huigie schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:34:
[...]

Dan blijf je met die melding zitten.
Nee joh, je kan toch selecteren of die melding weer gegeven wordt of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

ppeterr schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:35:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1SVWemE29yAot8bmCOai9CZr/thumb.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Topicstarter
ppeterr schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:35:
[...]

Inderdaad, zie mijn vorige post.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6QeE1l3l.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6jeGDpTl.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Zorian op 10-03-2019 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Aha, daar heb ik dan even geen oplossing voor. Wel lekker nummertje heb je aan staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
[...]

Ik heb ook geen mail gehad maar toen ik de registratie opnieuw wilde doen gaf ie aan dat het imeinummer al is gebruikt.

Zal dus wel goed zijn gegaan.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Wellicht voorbarig, maar is er iemand die net als ik Accubattery Pro gebruikt i.c.m. de S10+? Ik heb 1 keer geladen naar 100% en een andere keer tot 80%. Volgens de app is de geschatte capaciteit 3.765 mAh (oftewel 92%). Dit op basis van 3 sessies. Waarschijnlijk omdat ik het toestel uit- en inschakelde tijdens het laden naar 100%. Dit had ik niet verwacht... :|

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 25-05 11:27
giovanni2903 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 15:35:
[...]

je kunt in de Klok app toch gewoon je wekker uitzetten of ben ik nou gek 8)7
Dat kan, maar dan moet ik weer handmatig de wekker weer aanzetten zodat hij morgen weer afgaat.

Bij de stock en de one plus wekker 6 kun je de wekker voortijdig in een notificatie uitzetten, zonder dat je de hele ingestelde wekker uitzet, maar alleem van de dag zelf.

Ik ga vanavond maar eens de google klok/wekker installeren :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik ben een soort van nieuw hier, maar ik wilde vragen of iemand weet hoe ik de hdr10+ functie voor video opnemen aan kan zetten? Bij de geavanceerde opties staat er een rood vakje naast met daar in de tekst "labs". Ik kan het schuifje niet omzetten.

Ook heb ik nog een ander vraagje; sommige games openen super klein links in de hoek. En sommige games openen gewoon normaal. Wil dit zeggen dat bepaalde games niet compatibel zijn of kan ik iets aan de instellingen wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 20:50:
Hoi, ik ben een soort van nieuw hier, maar ik wilde vragen of iemand weet hoe ik de hdr10+ functie voor video opnemen aan kan zetten? Bij de geavanceerde opties staat er een rood vakje naast met daar in de tekst "labs". Ik kan het schuifje niet omzetten.

Ook heb ik nog een ander vraagje; sommige games openen super klein links in de hoek. En sommige games openen gewoon normaal. Wil dit zeggen dat bepaalde games niet compatibel zijn of kan ik iets aan de instellingen wijzigen?
Eerst video resolutie instellen op 1080p (30fps) Dan kun je het inschakelen.

Geloof niet dat dit stukje flut folie 30,- kost. De originele Samsung protectors die je kunt kopen voelen veel anders aan en zijn dikker.

Maar ik kan het mis hebben. Waar heb je die info vandaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Garret1410 op 10-03-2019 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Screen protector eraf gehaald, gezichtsherkenning aangezet...en yolo! We gaan gewoon nog even een tijdje verder met deze S10

Ook al is t onveilig, gezichtsherkenning icm lift to wake is wel echt bizar snel (lees: instant)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 10-03-2019 21:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Even voor de mensen die problemen hebben met hun fingerprint scanner. Zorg bij het registeren van een print wel dat je je telefoon vast houd zoals je hem normaal zou gebruiken. Dit zorgde er bij mij voor dat hij echt stuk sneller reageert dan dat hij daarvoor deed (toen legde ik me duim er gewoon op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ik heb de duurste variant .. echter als ik aan de rechterkant boven van de telefoon klik/druk … dan hoor je telkens een geluid …soort geklik

net dat het scherm wat los zit en weer vast drukt?
Als je er op drukt is het even weg … en later hoor je het weer.

Net zoals een glass tempered screenprotector die niet goed hecht ….

-edit-

zoiets als dit ,..

https://forums.androidcen...cking-screen-problem.html

Dit is toch niet normaal voor een telefoon van 1500

[ Voor 73% gewijzigd door Aggressor op 10-03-2019 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
  • Laatst online: 13:28
Geert1976 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:18:
Screen protector eraf gehaald, gezichtsherkenning aangezet...en yolo! We gaan gewoon nog even een tijdje verder met deze S10

Ook al is t onveilig, gezichtsherkenning icm lift to wake is wel echt bizar snel (lees: instant)
Ik dacht al ..... waar is je advertentie gebleven.......

Stond bijna op het punt hem voor die mooie prijs aan te schaffen, al is het onzinnig met het arsenaal ongebruikte Samsungs die hier in de la ligt en .......dat ik er geen gesprekken meer mee op kan gaan nemen.

Nou ja, ik houd wel in de gaten of hij weer in de verkoop gaat Geert 8)

Voor nu gun ik je er alle plezier mee natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
WeAreLegion schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:21:
Even voor de mensen die problemen hebben met hun fingerprint scanner. Zorg bij het registeren van een print wel dat je je telefoon vast houd zoals je hem normaal zou gebruiken. Dit zorgde er bij mij voor dat hij echt stuk sneller reageert dan dat hij daarvoor deed (toen legde ik me duim er gewoon op).
ik dacht dat ik dat gedaan had. Maar toch nog maar even een '2e' vingerafdruk toegevoegd, wat gewoon wederom mijn duim is. En inderdaad, nu werkt het een stuk sneller.

Gezichtsherkenning werkt sowieso wel absurd snel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedbok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Volgens mij is er wat mis met mijn batterij, als ik het zo vergelijk met de anderen hier...
Hij gaat namelijk max 24u mee met 3u SOT en dan heb ik de helderheid op iets van 20% en een zwart thema. En ik gebruik hem alleen om af en toen fb etc te checken dus niet eens serieus werk. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:34

Werkt inderdaad erg snel. Ik heb geprobeerd met foto te unlocken maar krijg het niet voor elkaar dus voor mijn doeleinden veilig zat.
Heb snellere herkenning wel uit staan.

Accu update: 6u30 sot, 28% over. Niet slecht voor de gewone S10. Ik kom de dag wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:21
Heb ook de Galaxy Watch 46mm gekocht en die gewoon gekoppeld aan smart lock. Geen last van vingerafdrukken :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt de S10 verder? Aangezien je ervaringsdeskundige iOS bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Is dat direct unlocken een extra optie? Ik moet namelijk nog een swipe doen en die gaat geregeld de eerste keer niet goed.

Edit: Aah je moet uitzetten dat je niet op het lockscreen wilt blijven zie ik. Ik ga dat eens proberen. Fingerprint en ik zijn nog geen vrienden namelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 10-03-2019 22:38 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

ik222 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:00:
[...]

samsungmobile@consumercare.info staat als adres onder de link in de bevestigingsmail.
Thanx!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 07-08 11:58
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZRq52Fv.jpg

*O*

Verder zit ik constant op 8gb gebruik. Nooit gedacht dat 12gb van pas zou komen.

"Not used ram is wasted ram" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Het zou ook mogelijk moeten zijn om een filmpje tot 15 seconden als achtergrond in te stellen.
Dat lukt me alleen met het vergrendelscherm, maar niet als startscherm.

Iemand een gouden tip?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:07
Zoek eens op Video Live Wallpaper in de Playstore
wvexeltweakers schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:57:
Het zou ook mogelijk moeten zijn om een filmpje tot 15 seconden als achtergrond in te stellen.
Dat lukt me alleen met het vergrendelscherm, maar niet als startscherm.

Iemand een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Op een of andere manier krijg ik mijn Edge lighting niet aan de praat wanneer het scherm uit is. In settings staat hij aan (While screen is off). In Whatsapp heb ik onder notifications ook de popup notification setting op “only when screen is off” gezet. Iemand die nog andere suggesties heeft? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Bas81 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:02:
Zoek eens op Video Live Wallpaper in de Playstore

[...]
Die heb ik geprobeerd.
Werkte voor 1 filmpje, daarna was het schluss....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 25-05 11:27
Amps schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:15:
Op een of andere manier krijg ik mijn Edge lighting niet aan de praat wanneer het scherm uit is. In settings staat hij aan (While screen is off). In Whatsapp heb ik onder notifications ook de popup notification setting op “only when screen is off” gezet. Iemand die nog andere suggesties heeft? :/
Ik heb het opgost door Glimpse Notifcation te installeren en die machtigen bij Edge Light.

Edge Lightning werkt helaas als:
1 scherm aan staat
2 scherm word ontwaakt

Glimpse Notifaction doet zeg maar het 2e, succes ermee.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:08
Lees al een tijdje mee en ben zelf ook eigenaar van een S10, maar ik gebruik de mijne regelmatig in landscape mode, maar het valt me op dat Whatsapp (mogelijk meer apps) een lelijke zwarte/witte balk toont vanaf het cameragat tot "de onderkant" van je mobiel in landscape. De topbalk met notificaties e.d. zijn de normale kleur, daarna zwart/witte balk tot de onderkant..

Iemand opgevallen of een fix voor gevonden? Hoeft niet perse de app schermvullend te maken, maar doe het dan in het geheel een balk ipv enkel tot cameragat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:23:
Ik heb de duurste variant .. echter als ik aan de rechterkant boven van de telefoon klik/druk … dan hoor je telkens een geluid …soort geklik

net dat het scherm wat los zit en weer vast drukt?
Als je er op drukt is het even weg … en later hoor je het weer.

Net zoals een glass tempered screenprotector die niet goed hecht ….

-edit-

zoiets als dit ,..

https://forums.androidcen...cking-screen-problem.html

Dit is toch niet normaal voor een telefoon van 1500
Waarom ga je dan gewoon niet terug, met je toestel van €1500, naar waar je hem gekocht hebt?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:32:
[...]

Hoe bevalt de S10 verder? Aangezien je ervaringsdeskundige iOS bent ;)
qua hardware is deze S10 echt top! vooral de diverse camera modi vind ik echt super gaaf

qua software merk ik dat je als iPhone gebruiker nog wel eens overwelmd kan zijn door de werkelijk eindeloze mogelijkheden qua aanpassingen maken en dus alles naar hartelust inrichten zoals jij dat wil.
Heb mezelf voorgenomen om niet als een malle gelijk overal maar van alles aan te passen/wijzigen, maar dus rustig aan te doen.

Het zoeken naar bepaalde instellingen vind ik in sommige gevallen onlogisch en zitten diep ver in het OS.

Ik gebruik komende dagen alleen nog maar Samsung UI als Launcher, zonder Nova Launcher te installeren maar denk niet dat dat nog lang zal duren ;)

Verder qua keuze van het ontgrendelen; ik ga voorlopig gezichtsherkenning (icm lift to wake) gebruiken, want zoals eerder aangegeven werkt dit echt vrijwel instant bij mij.

Wat ik erg handig vind is; ik had nog een paar van die originele (2e generatie?) Samsung standup wireless chargers/pads, het toestel staat gekanteld omhoog op zo'n charger op mijn bureautafel.
Ik hoef maar 2x te tikken op het scherm (vanuit slaapmodus) en ik zit direct in het thuisscherm.
Voor thuisgebruik is bovenstaand erg fijn.

Vrijwel het allerbelangrijkste en waar ik het meeste moeite mee heb is het feit dat met mijn S10 ik een flinke stap achteruit maak wat betreft het ecosysteem van Apple waar ik toch behoorlijk diep in zit met de rest van mijn Apple devices hier thuis.

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 11-03-2019 05:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Na dagje de S10 gebruikt te hebben valt het me uit eindelijk reuze mee met batterij. Had bijna 6 uur SOT time en half uur gebeld, 45 min spotify, 1 uur instagram en veel gekloot met instellingen. Ik kom er de dag wel mee door zo.

Ik vind de powershare functie nog wel het meest briljante aan de S10, galaxy watch er op snachts en klaar. Hoef ik die stomme lader niet meer mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
iBugged schreef op maandag 11 maart 2019 @ 02:00:
Lees al een tijdje mee en ben zelf ook eigenaar van een S10, maar ik gebruik de mijne regelmatig in landscape mode, maar het valt me op dat Whatsapp (mogelijk meer apps) een lelijke zwarte/witte balk toont vanaf het cameragat tot "de onderkant" van je mobiel in landscape. De topbalk met notificaties e.d. zijn de normale kleur, daarna zwart/witte balk tot de onderkant..

Iemand opgevallen of een fix voor gevonden? Hoeft niet perse de app schermvullend te maken, maar doe het dan in het geheel een balk ipv enkel tot cameragat..
Probeer eens Settings > Display > Full screen apps en dan Whatsapp op "Full screen" zetten i.p.v. auto.

Inmiddels doet Edge lighting het bij mij... Alleen krijg ik nu een quick reply pop-up van Whatsapp :') Ik wil gewoon de animatie wanneer ik een notificatie binnenkrijg...

[ Voor 3% gewijzigd door Amps op 11-03-2019 08:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
S10+ sinds vrijdag in huis, nu pas 2x opgeladen, m'n gebruik is ongeveer 10% per uur bij scherm aan. Heb dus ook al 2x 8+ uur SOT gehaald.

Gebruik:
Adaptive brightness
Geen battery saver
Geen gaming
Browsen, youtube, mail etc
Night mode, zou in theorie wat batterij moeten saven!

Als je dus 5 uur haalt op een volle accu dan doe je echt iets niet goed.
Pagina: 1 ... 16 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support