qua hardware is deze S10 echt top! vooral de diverse camera modi vind ik echt super gaaf
qua software merk ik dat je als iPhone gebruiker nog wel eens overwelmd kan zijn door de werkelijk eindeloze mogelijkheden qua aanpassingen maken en dus alles naar hartelust inrichten zoals jij dat wil.
Heb mezelf voorgenomen om niet als een malle gelijk overal maar van alles aan te passen/wijzigen, maar dus rustig aan te doen.
Het zoeken naar bepaalde instellingen vind ik in sommige gevallen onlogisch en zitten diep ver in het OS.
Ik gebruik komende dagen alleen nog maar Samsung UI als Launcher, zonder Nova Launcher te installeren maar denk niet dat dat nog lang zal duren
Verder qua keuze van het ontgrendelen; ik ga voorlopig gezichtsherkenning (icm lift to wake) gebruiken, want zoals eerder aangegeven werkt dit echt vrijwel instant bij mij.
Wat ik erg handig vind is; ik had nog een paar van die originele (2e generatie?) Samsung standup wireless chargers/pads, het toestel staat gekanteld omhoog op zo'n charger op mijn bureautafel.
Ik hoef maar 2x te tikken op het scherm (vanuit slaapmodus) en ik zit direct in het thuisscherm.
Voor thuisgebruik is bovenstaand erg fijn.
Vrijwel het allerbelangrijkste en waar ik het meeste moeite mee heb is het feit dat met mijn S10 ik een flinke stap achteruit maak wat betreft het ecosysteem van Apple waar ik toch behoorlijk diep in zit met de rest van mijn Apple devices hier thuis.
[
Voor 22% gewijzigd door
_Bailey_ op 11-03-2019 05:02
]