Ik heb zelf even navraag gedaan via twitter nadat ik geen bevestiging kreeg per email. Mijn pre-order is wel binnen gekomen en in behandeling genomen door Samsung.
Ja, gisterenavond aangevraagd hier en ik heb toen wel ook direct een bevestigingsmail gekregen. Daarin staat dat ik binnen 2 weken hoor of de aanvraag goedgekeurd is en dat als dat zo is ik de Galaxy Buds binnen 6 weken ontvang.wvexeltweakers schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:12:
Nog even over die gratis earbuds aktie. Ik heb gisteren het hele proces succesvol doorlopen, en kreeg dus op het eind het scherm "Bedankt voor je deelname aan de Samsung Galaxy S10 promotie. Je ontvangt binnen 5 minuten een bevestigingsmail"
Nou zijn we dik 12 uur verder, maar nog steeds geen bevestigingsmail gehad.![]()
En nee, zit niks in een spamfilter.
Iemand hier die de bevestigingsmail wel heeft ontvangen??
Net via Messenger contact met Samsung. Krijg ik als reactie "Momenteel is er nog iets niet helemaal oke in het systeem waardoor wij de registraties nog niet kunnen terug vinden. Ik wil je vragen om het tot maandag even af te wachten. Mocht je dan nog geen mail hebben gehad stuur me dan even een berichtje."
De Samsung ervaring:
- in EU betalen we meer dan in USA en Azie;
- mogen de gratis earbuds claimen in een flutsysteem, terwijl ze die dingen er in Azie en USA gewoon bijkrijgen.
G.E.W.E.L.D.I.G.
De Samsung ervaring:
- mogen de gratis earbuds claimen in een flutsysteem, terwijl ze die dingen er in Azie en USA gewoon bijkrijgen.
G.E.W.E.L.D.I.G.
Samsung S23 Ultra 256GB
Gebruikt adguard daadwerkelijk zoveel en ben je hier tevreden over? Zit ook over deze app na te denken voor mijn S10+Practics schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:44:
[...]
Vanaf 16.00 uit de doos met 65% nu na instellen alles over zetten en updaten en wat spelen op 30% en dat is inclusief adguard (die zuipt redelijk maar af vrij)
Een goed alternatief is Adhell 3, deze adblocker zuipt praktisch niets van batterij en bevat ook nog een app disabler.rolandos582 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:44:
[...]
Gebruikt adguard daadwerkelijk zoveel en ben je hier tevreden over? Zit ook over deze app na te denken voor mijn S10+
https://forum.xda-develop...es/adhell-3-knox-t3908002
werkt zonder problemen op mijn S10e
[ Voor 4% gewijzigd door destorized op 09-03-2019 13:45 ]
Mijn experience zover wat betreft het ontgrendelen via de fingerprint sensor, kort samengevat in een notendop :

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 09-03-2019 13:47 ]
Hoe soepel gaat scrollen in de browser bij jullie? Ik merk nogal wat lag waardoor het voelt alsof de browser 'zwaarder' is om te scrollen.
Adguard gebruikt wel wat ja. Maar eerlijk werkt heerlijk, weegt voor mij op tegen het batterij verbruik. Knal hem vaak na het werk aan de oplader en tegen de tijd dat ik thuis ben is die weer vol. Zou zeggen probeer het. Ik wil nooit meer zonder en heb dan ook mijn jaar abo omgezet naar lifetime (pak een vpn uit een ander land scheelt weer in kosten)rolandos582 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:44:
[...]
Gebruikt adguard daadwerkelijk zoveel en ben je hier tevreden over? Zit ook over deze app na te denken voor mijn S10+
Als dit je "Samsung ervaring" is, waarom nog steeds een "Samsung" dan?wvexeltweakers schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:38:
De Samsung ervaring:
G.E.W.E.L.D.I.G.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

In jouw ogen is een "storing" natuurlijk nooit mogelijk...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Nee deze heb na 14 uur ook nog niet ontvangen. Heb nog een tweede registratie poging gedaan. Maar het imei wordt wel herkend als gebruikt.wvexeltweakers schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:12:
Nog even over die gratis earbuds aktie. Ik heb gisteren het hele proces succesvol doorlopen, en kreeg dus op het eind het scherm "Bedankt voor je deelname aan de Samsung Galaxy S10 promotie. Je ontvangt binnen 5 minuten een bevestigingsmail"
Nou zijn we dik 12 uur verder, maar nog steeds geen bevestigingsmail gehad.![]()
Bij wie hebben jullie dit op Twitter nagevraagd?
[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 09-03-2019 14:01 ]
Het feit dat er zoveel wordt gemeld over de FP (tevreden gebruikers en gebruikers die dat niet zijn) wil toch wel iets zeggen. Als het meteen super zou werken zou er niet zoveel over gepost worden. Is er mogelijk een batch waar een probleem mee is ? Software nog niet voldoende ? Het zou voor Samsung nu echt een aandachtspunt moeten zijn. De suggestie dat het aan de gebruikers zou liggen leg ik echt terzijde.Donstil schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:03:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens, dat het bij jou goed werkt zegt helaas niet zoveel over mijn situatie.
Mijn situatie (8 uit 10 goed) wordt echter wel onderschreven door diverse reviews en andere ervaringen van users dus daarmee kan het onmogelijk "aan mijzelf liggen".
Ik geloof er wel in dat dit softwarematig nog te tweaken is door samsung overigens. Maar zo uit de doos is de vinger afdruk voor mij maar dus ook voor vele andere geen fijne ervaring.
[...]
Haha hier ook maar vooral ook Android temmen.
Sommige dingen zijn zo onwijs onlogisch als je al 11 jaar met iOS werkt.
Ook heb ik continu spook aanrakingen op de randen van het scherm. Vooral als ik aan het typen ben met 1 hand. De ruimte onder mijn duim raakt dan wel eens de rand rechts als ik met mijn duim probeer de linkerkant van het keyboard te halen. Erg irritant.
Atmos muziek via de geleverde headphones is prima,
Misschien melden mensen niet automatisch dat iets goed werkt en wel dat iets niet functioneerd. Maw op zulke berichten kan je ook geen conclusies trekkenmavical schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:02:
[...]
Het feit dat er zoveel wordt gemeld over de FP (tevreden gebruikers en gebruikers die dat niet zijn) wil toch wel iets zeggen. Als het meteen super zou werken zou er niet zoveel over gepost worden. Is er mogelijk een batch waar een probleem mee is ? Software nog niet voldoende ? Het zou voor Samsung nu echt een aandachtspunt moeten zijn. De suggestie dat het aan de gebruikers zou liggen leg ik echt terzijde.
Het zegt iets ja: dat het nog niet perfect is. Dit zijn de eerste generaties aan scanners onder het display, dat dat minder werkt dan capacitive fingerprint scanners op de achterkant of in fysieke knoppen, lijkt mij helemaal niet zo gek. Is het jammer dat het nog niet geweldig werkt? Ja. Is het een heel groot probleem? Ik denk van niet.mavical schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:02:
[...]
Het feit dat er zoveel wordt gemeld over de FP (tevreden gebruikers en gebruikers die dat niet zijn) wil toch wel iets zeggen. Als het meteen super zou werken zou er niet zoveel over gepost worden. Is er mogelijk een batch waar een probleem mee is ? Software nog niet voldoende ? Het zou voor Samsung nu echt een aandachtspunt moeten zijn. De suggestie dat het aan de gebruikers zou liggen leg ik echt terzijde.
En zoals @Griffx ook al aanstipt: je zal vooral de mensen horen waarbij het slecht werkt, of waarbij het heel goed werkt. Alles er tussenin is meestal niet heel noemenswaardig. Een film die jij een 6 of 7tje vindt zal je niet zo snel over vertellen, terwijl je over een film die je een dikke 3 (of juist een dikke 9) vindt waarschijnlijk een stuk sneller zal praten
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 09-03-2019 14:25 ]
The devil is in the details.
Iedereen hier heeft de vinger meteen ingesteld nadat het toestel is uitgepakt, hij doet het dan idd echt slecht. Even verwijderen en opnieuw erin zetten na de nieuwste update en het werkt perfect, zelfs met de screenprotector erop!
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Hoe zorg ik ervoor dat mijn achtergrond niet geblurred wordt bij het omhoog swipen (app menu)
Heb ook nog niks, samsung heeft het lekkrr voor elkaarwvexeltweakers schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:12:
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Kan denk ik nietAdel_F16 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:28:
Hoe zorg ik ervoor dat mijn achtergrond niet geblurred wordt bij het omhoog swipen (app menu)
Ik heb zelf bij scherminstellingen een zwarte balk aangezet voor bovenin. Anders mis je een deel van de onderkant+bovenkant (telefoon horizontaal) als je videos inzoomt op youtube. Nu kijk ik ook niet meer de hele tijd tegen een camera aan
Ik heb net hetzelfde (gebruik Chrome)!bramm90 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:46:
Hoe soepel gaat scrollen in de browser bij jullie? Ik merk nogal wat lag waardoor het voelt alsof de browser 'zwaarder' is om te scrollen.
Heb net antwoord van Samsung gehad. Even tot maandag wachten. Als er dan nog niets binnen is even het promo team via messenger of twitter benaderen.giovanni2903 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:30:
[...]
Heb ook nog niks, samsung heeft het lekkrr voor elkaar
Maar het beste van allemaal, wij krijgen ook nog eens een minder krachtige CPU die meer batterij vreetwvexeltweakers schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:38:
Net via Messenger contact met Samsung. Krijg ik als reactie "Momenteel is er nog iets niet helemaal oke in het systeem waardoor wij de registraties nog niet kunnen terug vinden. Ik wil je vragen om het tot maandag even af te wachten. Mocht je dan nog geen mail hebben gehad stuur me dan even een berichtje."
De Samsung ervaring:
G.E.W.E.L.D.I.G.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Iemand die crypto wallet al terug gevonden of is dit ook enkel in de US modellen?
Nou... en? Mijn S8 inwisselen voor een S10 of toch nog even wachten? Ik twijfel echt enorm. Ook mede door de CPU en batterij etc.
[ Voor 17% gewijzigd door W84 op 09-03-2019 14:54 ]
Hoeveel gebruikt die bij jou in % over een hele dag? Ik wil voornamelijk af zijn van adds in apps/browser etc.Practics schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:49:
[...]
Adguard gebruikt wel wat ja. Maar eerlijk werkt heerlijk, weegt voor mij op tegen het batterij verbruik. Knal hem vaak na het werk aan de oplader en tegen de tijd dat ik thuis ben is die weer vol. Zou zeggen probeer het. Ik wil nooit meer zonder en heb dan ook mijn jaar abo omgezet naar lifetime (pak een vpn uit een ander land scheelt weer in kosten)
wisselen.W84 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:53:
Nou... en? Mijn S8 inwisselen voor een S10 of toch nog even wachten? Ik twijfel echt enorm. Ook mede door de CPU en batterij etc.
Heb mijn s8 ingewisseld voor een s10 plus.
Scherm is beter.
Geluid beter
Sneller
Batterij veel beter.
Ik ben er blij mee
Geweldige app dat one handed operation+ @Geert1976 Bedankt!
Phone wordt steeds beter en beter. Weet iemand nog een gave theme?
Phone wordt steeds beter en beter. Weet iemand nog een gave theme?
Ik durf eerlijk te zeggen dat het heel soepel gaat. Maar wat versta je onder lag. De Samsung browser scrolt nou eenmaal wat langzamer (smoother) a la iPhone.bramm90 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:46:
Kun je hem gelijk opzeggen zodat je hem 4 maanden kan gebruiken?TenaciousC schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 11:49:
De 4 maand gratis Youtube Premium werkt fantastisch, vergeet deze niet te claimen! Deze geeft je toegang tot de Youtube originals, reclame vrij youtube en Youtube Music!
Laat je niet afschrikken door die absurde voorwaarden, had zelf vroeger Google play music met dezelfde account en had geen enkel probleem om de 4 maand gratis te claimen.
claimen kan via (op je s10)https://www.youtube.com/premium/samsung
Voor mensen met issues met de fingerprint scanner:
Je kan jammer genoeg slechts 4 vingers inscannen, wat ik zelf gedaan heb en waardoor de performance van een 7/10 naar 9/10 gegaan is is het volgende:
- Leg je telefoon op de tafel naast je keyboard of laptop, daar waar hij meestal ligt, en stel vanuit deze positie je linker en daarna rechter duim in, let hierbij op een zo realistisch mogelijk scenario! In mijn geval is dit met de linkerduim terwijl ik aan mijn laptop zit en de rechter meestal wanneer ik rechtop sta aan mijn bureau dus heb ik die vinger ingestudeerd vanuit exact deze positie.
- Scan beide duimen opnieuw in maar deze keer terwijl je het toestel in je hand houdt.
Resultaat is dus dat je nu elke duim 2x in het systeem zitten hebt, 1x uit positie waar je toestel op tafel ligt en 1x wanneer je het in de hand hebt.
Voor mij scheelt dit dag en nacht, fingerprint scanner werkt nu echt wel behoorlijk goed!
ja dat kan.rolandos582 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 15:04:
[...]
Kun je hem gelijk opzeggen zodat je hem 4 maanden kan gebruiken?
Vandaag 10%+ over 7 uur stand-by met 2 uur scherm aan.rolandos582 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:57:
[...]
Hoeveel gebruikt die bij jou in % over een hele dag? Ik wil voornamelijk af zijn van adds in apps/browser etc.
Aah fijn. Dat heb ik alle twee nietGriffx schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:44:
[...]
Heb net antwoord van Samsung gehad. Even tot maandag wachten. Als er dan nog niets binnen is even het promo team via messenger of twitter benaderen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Inderdaad, hij werkt nu echt stukken beter!giovanni2903 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:26:
Iedereen hier heeft de vinger meteen ingesteld nadat het toestel is uitgepakt, hij doet het dan idd echt slecht. Even verwijderen en opnieuw erin zetten na de noeiwste update en het werkt perfect, zelfs met de screenprotector erop
De nfc chip die in de plus zit werkt fantastisch met mobiel betalen via de rabobank.
Ik denk dat hij het signaal al oppakt op zo een 8cm boven de terminal.
En dat met een spigen hardcover op de achterkant.
Ik denk dat hij het signaal al oppakt op zo een 8cm boven de terminal.
En dat met een spigen hardcover op de achterkant.
Er is ook een forum van Samsung waar je je vragen kunt stellen en anders kun je altijd bellen naar de Samsung helpdesk.
Zie link en nummer op hun website.
Och, ik kon niet eens Belsimpel in het dropdown ding vinden....ik kijk volgende week maar weer eens.
Daar raak je een gevoelig punt.henklbr schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:49:
[...]
Als dit je "Samsung ervaring" is, waarom nog steeds een "Samsung" dan?![]()
In jouw ogen is een "storing" natuurlijk nooit mogelijk...
Jaren geleden van Nokia overgestapt naar Apple. Nokia beloofde veel in de specs van duurdere modellen, maar in de praktijk werkte dat niet of erg slecht.
Daarna van 2 x Apple overgestapt naar Samsung. 1 iPhone was bij een update toen het toestel een paar maanden oud was in een permanente winterslaap gevallen en moest vervangen worden. Daarbij opgeteld dat Apple elke eurocent uit de gebruiker perst, die er maar uit te persen valt, deed mij besluiten naar Samsung te gaan.
Resumé: nu mijn 4e Galaxy (S3-S5-S7-S10) en technisch weinig op aan te merken. Eenmaal een kromme accu gehad, dat was het. Maar dit gedoe met die gratis earbuds vind ik wel erg onprofessioneel, laat ik het dan zo formuleren.
En natuurlijk, een storing kan, maar als een klant dan contact opneemt en je kunt die niet direct helpen, noteer dan zijn gegevens en bericht hem als de storing over is. In plaats van de bal weer bij de klant te leggen.
Samsung S23 Ultra 256GB
Na alles in te stellen & alle apps geïnstalleerd te hebben, heb ik mijn S10e opgeladen naar 100%. Zit nu op 51% met 3u50m SOT (S10e), beter dan verwacht
Ja, vanmorgen om 11 uur ingevuld via internet website van Samsung en binnen 5 minuten een bevestigingsmail.
daveytje schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:15:
[...]
Ja hoor 1 minuut na verzenden gisteren om 19:15
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Is dit van de S10+?Huigie schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:03:
[Afbeelding: Batterij]
Nou, als dit alleen maar beter gaat worden dan ben ik nu al zeer onder de indruk.
edit: er is een beetje bijgeladen zie ik tijdens het copieren van muziek, maar toch, zit er al de hele dag mee te spelen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Thnx gouden tipgiovanni2903 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:26:
Iedereen hier heeft de vinger meteen ingesteld nadat het toestel is uitgepakt, hij doet het dan idd echt slecht. Even verwijderen en opnieuw erin zetten na de noeiwste update en het werkt perfect, zelfs met de screenprotector erop
Verwijderd
Iemand die ook gebruik maakt van adb tools om Facebook en dergelijke te verwijderen? Het lukt mij momenteel niet maar zou graag wat hulp hierin krijgen. Ik gebruik wel package disabler maar wil Facebook eigenlijk verwijderd hebben zonder deze enkel gedisabled te hebben.
ik volg dit topic al een tijdje, ik zit prive helemaal in het Apple eco systeem maar heb voor mijn werk een telefoon nodig, werk en prive houd ik strikt gescheiden. Vanmiddag bij de Mediamarkt de 10e in de handen gehad en dat is wel een erg fijn toestel hoor. Wil graag draadloos opladen (dat heb ik in mijn auto). nu nog even wachten tot hij wat goedkoper wordt.
Ik zou het doen!
Wat is nou het voordeel van die package disabler? Dat kan toch ook gewoon via instellingen > apps? Of mis ik iets?Verwijderd schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:42:
Iemand die ook gebruik maakt van adb tools om Facebook en dergelijke te verwijderen? Het lukt mij momenteel niet maar zou graag wat hulp hierin krijgen. Ik gebruik wel package disabler maar wil Facebook eigenlijk verwijderd hebben zonder deze enkel gedisabled te hebben.
Hier juist hetzelfde en als 2e toestel heb ik een s10e gekocht.rammes schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:50:
ik volg dit topic al een tijdje, ik zit prive helemaal in het Apple eco systeem maar heb voor mijn werk een telefoon nodig, werk en prive houd ik strikt gescheiden. Vanmiddag bij de Mediamarkt de 10e in de handen gehad en dat is wel een erg fijn toestel hoor. Wil graag draadloos opladen (dat heb ik in mijn auto). nu nog even wachten tot hij wat goedkoper wordt.
Zit ook helemaal vast aan het ecosysteem en vooral aan homekit.
Het is even wennen maar geen spijt van mijn aankoop.
Om de s10e als main toestel te gebruiken , liever niet.
En dat vooral om de voorgeinstallerde apps en bloatware.
Sommige apps vragen ook meer rechten dan ios apps, zo lijkt het mij toch.
Maar als 2e toestel helemaal top.
Eerste indruk van de batterij is echt goed! Zit nu op 63% met 3:15 uur SOT.Huigie schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:03:
[Afbeelding: Batterij]
Nou, als dit alleen maar beter gaat worden dan ben ik nu al zeer onder de indruk.
edit: er is een beetje bijgeladen zie ik tijdens het copieren van muziek, maar toch, zit er al de hele dag mee te spelen.
Al die verhalen over een rampzalige batterijduur kunnen dus de prullenbak in
Sommige voorgeïnstalleerde apps zoals Facebook en LinkedIn kan je niet verwijderen, alleen uitschakelen. Deze apps nemen aardig wat ruimte in, vandaar dat sommige mensen ze willen verwijderen.barrymossel schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:58:
[...]
Wat is nou het voordeel van die package disabler? Dat kan toch ook gewoon via instellingen > apps? Of mis ik iets?
[ Voor 6% gewijzigd door Tsunami op 09-03-2019 17:06 ]
Ben nu 8.15 uur met van alles bezig en nu 38 % batterij over.Fonzerelli schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:04:
[...]
Eerste indruk van de batterij is echt goed! Zit nu op 63% met 3:15 uur SOT.
Al die verhalen over een rampzalige batterijduur kunnen dus de prullenbak in
Hmmm, het heet "disabler" en op app-pagina staat:Tsunami schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:06:
[...]
Sommige voorgeïnstalleerde apps zoals Facebook en LinkedIn kan je niet verwijderen, alleen uitschakelen. Deze apps nemen aardig wat ruimte in, vandaar dat sommige mensen ze willen verwijderen.
Lijkt net of er niks verwijderd wordt door die app?Package Disabler lets you disable any unwanted packages that come pre-installed/ installed with your phone. Simply one click on the package that you want to disable, will disable the package. Disabled application / package will not be uninstalled or updated using google play or any other means.
---edit---
Ah, ik zie het al. Niet alles kan disabled worden op de normale manier.
[ Voor 5% gewijzigd door barrymossel op 09-03-2019 17:17 ]
Verwijderd
Het is in dit geval gelukt. Waarbij ik Facebook, OneDrive en Office nu succesvol zijn verwijderd. Zijn er nog meer packages die eraf kunnen die een aanslag op de batterij zouden kunnen zijn?Tsunami schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:06:
[...]
Sommige voorgeïnstalleerde apps zoals Facebook en LinkedIn kan je niet verwijderen, alleen uitschakelen. Deze apps nemen aardig wat ruimte in.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2019 17:18 ]
Nu met een opslag van 512Gb/1Tb op je telefoon inderdaad erg handig...je bent zo door die 1000Gb heenTsunami schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:06:
[...]
Deze apps nemen aardig wat ruimte in, vandaar dat sommige mensen ze willen verwijderen.
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 09-03-2019 17:23 ]
Dacht ik ook
maar ga er maar eens mee naar buiten en doe dan hetzelfde....[
quote]BattlerRoyaleNL schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 23:38:
Wat ik ook niet echt snap , er zitten 3 lenzen achterop de s10+ waarvan er maar 2 werken? Als ik mijn vinger op de rechter lens leg en ik switch van camera's mode's dan zie ik alles nog gewoon op elke stand. als ik me vinger op de middelste en de linker leg dan kan ik in alle 3 de mode's niks meer zien... waar is die rechter lens dan voor? ( die naast de hartsensor )
[/quote]
quote]BattlerRoyaleNL schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 23:38:
Wat ik ook niet echt snap , er zitten 3 lenzen achterop de s10+ waarvan er maar 2 werken? Als ik mijn vinger op de rechter lens leg en ik switch van camera's mode's dan zie ik alles nog gewoon op elke stand. als ik me vinger op de middelste en de linker leg dan kan ik in alle 3 de mode's niks meer zien... waar is die rechter lens dan voor? ( die naast de hartsensor )
[/quote]
Het "voordeel" van die "Package Disabler" is, dat als je niet weet wat je disabled een lekker "instabiel systeem" kan krijgen...barrymossel schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:58:
[...]
Wat is nou het voordeel van die package disabler? Dat kan toch ook gewoon via instellingen > apps? Of mis ik iets?
Je kan de apps ook idd gewoon "uitschakelen"...
Ik zal je even uit de dromen helpen:Tsunami schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:06:
[...]
Sommige voorgeïnstalleerde apps zoals Facebook en LinkedIn kan je niet verwijderen, alleen uitschakelen. Deze apps nemen aardig wat ruimte in, vandaar dat sommige mensen ze willen verwijderen.
De voorgeïnstalleerde apps staan niet in een "gebruikers-partitie": de ruimte die dus eventueel vrijkomt, komt niet beschikbaar voor de gebruiker...
[ Voor 38% gewijzigd door henklbr op 09-03-2019 17:32 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Schijnbaar niet dus. Er zijn best wat apps die ik niet kan "uitschakelen".henklbr schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:29:
[...]
Het "voordeel" van die "Package Disabler" is, dat als je niet weet wat je disabled een lekker "instabiel systeem" kan krijgen...
Hoewel ik hier totaal niet blij mee ben heb ik maar een 3rd party app geïnstalleerd, genaamd "Glimpse Notifications".
Nu doet Edge Lightning het wel, want Glimpse Notifications zorgt er voor dat scherm bij wijze van wakker word.
Je moet dan Glimpse Notifications wel bij Edge Lightning toestaan.
Nu doet Edge Lightning het wel, want Glimpse Notifications zorgt er voor dat scherm bij wijze van wakker word.
Je moet dan Glimpse Notifications wel bij Edge Lightning toestaan.
Strange. Op de S7 kon ik bij opstellen e-mail en in de AH-app bij het toetsenbord op het microfoontje klikken. Vervolgens kwam Google spraakinvoer en kon ik de tekst gewoon in het Nederlands inspreken. Werkte perfect.
Als ik dat op de S10 doe, komt Samsung spraakinvoer naar boven. Die kun je niet op Nederlands instellen, omdat die taal niet beschikbaar is. En Google spraakinvoer Nederlands is gewoon geïnstalleerd. Maar hoe zorg ik ervoor dat hij die gebruikt?
Als ik dat op de S10 doe, komt Samsung spraakinvoer naar boven. Die kun je niet op Nederlands instellen, omdat die taal niet beschikbaar is. En Google spraakinvoer Nederlands is gewoon geïnstalleerd. Maar hoe zorg ik ervoor dat hij die gebruikt?
Samsung S23 Ultra 256GB
Hmm niet heel verkeerd, al die apps met hun reclame word ik ook gek van. Al die apps upgraden is duurder dan adguard.Practics schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 15:19:
[...]
Vandaag 10%+ over 7 uur stand-by met 2 uur scherm aan.
Ik snap niet hoe ik de achtergrond verander van mijn S10. Ik ga naar achtergronden, kies een andere en selecteer "instellen als achtergrond" maar vervolgens blijf ik dat lelijke standaard roze scherm houden
Doe je dat door een long press op de huidige achtergrond, en dan het linker icoontje "achtergronden" ?Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:45:
Ik snap niet hoe ik de achtergrond verander van mijn S10. Ik ga naar achtergronden, kies een andere en selecteer "instellen als achtergrond" maar vervolgens blijf ik dat lelijke standaard roze scherm houden
Ja precies dat. Dan naar het multi pack aan achtergronden die er standaard bij zetten en selecteer ik een andere. Dan krijg ik de melding "11 achtergronden toegepast op vergrendel scherm" en wijzigt de achtergrond niet (terwijl de knop "instellen als achtergrond" heet)ppeterr schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:50:
[...]
Doe je dat door een long press op de huidige achtergrond, en dan het linker icoontje "achtergronden" ?
Het werkt hier wel, exact zoals jij zegt. Enkel nu bij iedere keer unlock, zie ik dusPiet_Piraat7 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:55:
[...]
Ja precies dat. Dan naar het multi pack aan achtergronden die er standaard bij zetten en selecteer ik een andere. Dan krijg ik de melding "11 achtergronden toegepast op vergrendel scherm" en wijzigt de achtergrond niet (terwijl de knop "instellen als achtergrond" heet)
wel steeds een ander plaatje voor hij unlocked. Het gaat hier niet om je home screen he.
Fijn dat de accuduur goed lijkt te zijn, echter irriteer ik me mateloos aan iedereen dit dit post zonder erbij te vermelden welke versie ze hebben. Als je het graag wilt delen, zet dat er dan gewoon bij a.u.b.
Gboard, Samsung keyboard is erg slechte imo.wvexeltweakers schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:38:
Strange. Op de S7 kon ik bij opstellen e-mail en in de AH-app bij het toetsenbord op het microfoontje klikken. Vervolgens kwam Google spraakinvoer en kon ik de tekst gewoon in het Nederlands inspreken. Werkte perfect.
Mocht je toch de Samsung keyboard willen blijven gebruiken, probeer in de instellingen van Samsung keyboard iets te vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door Luinwethion op 09-03-2019 18:04 ]
Ah dan bedoel ik het home screenppeterr schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:59:
[...]
Het werkt hier wel, exact zoals jij zegt. Enkel nu bij iedere keer unlock, zie ik dus
wel steeds een ander plaatje voor hij unlocked. Het gaat hier niet om je home screen he.
Vandaag mijn nieuwe S10 opgehaald en ontzettend blij mee.
Maar heb een vraagje wat me niet geheel duidelijk is. Ik weet dat samsung hun eigen fast chargers hebben en Quick Charge 3.0 bijvoorbeeld niet ondersteunen. Maar als ik de charger van moto g6 plus of 1 die QC3.0 ondersteund aansluit op de S10 geeft ie wel aan dat ie aan fast chargering doet.
Heeft dit te maken met de hoeveelheid watt die de chargers als output hebben? En kan het kwaad om die chargers te gebruiken?
Maar heb een vraagje wat me niet geheel duidelijk is. Ik weet dat samsung hun eigen fast chargers hebben en Quick Charge 3.0 bijvoorbeeld niet ondersteunen. Maar als ik de charger van moto g6 plus of 1 die QC3.0 ondersteund aansluit op de S10 geeft ie wel aan dat ie aan fast chargering doet.
Heeft dit te maken met de hoeveelheid watt die de chargers als output hebben? En kan het kwaad om die chargers te gebruiken?
Dan moet je even een ander plaatje pakken, of downloaden - die kan je dan wel toewijzen
aan je home screen of lockscreen of beiden.

Die versies van 12w~18w QC zijn relatief standaard, ze hebben allemaal een eigen naam afhankelijk van de oem of welke SoC Zé gebruiken, maar ik vermoed dat ze allemaal het zelfde protocol gebruiken.WeAreLegion schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:04:
Vandaag mijn nieuwe S10 opgehaald en ontzettend blij mee.
Je kunt dus je Samsung prima met een QC3 lader opladen, maar ook met elke power delivery lader, dus een MacBook lader zou gewoon moeten werken op je telefoon.
Alleen die snellere systeem van Huawei, Oppo en OnePlus zijn niet compatibel met de rest. Huawei bouwt nog compatibiliteit met Power Delivery wat het leven iets mooier maakt, maar laatste OnePlus die ik gebruikt heb, kon maar op 5w lader met een lader die niet van OnePlus was.
S10+, 5h schermtijd. Telefoon 8,5h van de lader af en zit nu op 50% accu.Dennis de Vries schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:01:
Fijn dat de accuduur goed lijkt te zijn, echter irriteer ik me mateloos aan iedereen dit dit post zonder erbij te vermelden welke versie ze hebben. Als je het graag wilt delen, zet dat er dan gewoon bij a.u.b.
Niks mis mee toch?
https://wren.co/join/Devian
Ik de Chrome browser is het ook een verademing. En Google effe op vpn trucje dan is het helemaal een no brainer.rolandos582 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:41:
[...]
Hmm niet heel verkeerd, al die apps met hun reclame word ik ook gek van. Al die apps upgraden is duurder dan adguard.
Duidelijk antwoord, dat scheelt weer wat opladers kopen en kan ik mijn oude moto g6 oplader op het werk neer leggen.Luinwethion schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:14:
[...]
Die versies van 12w~18w QC zijn relatief standaard, ze hebben allemaal een eigen naam afhankelijk van de oem of welke SoC Zé gebruiken, maar ik vermoed dat ze allemaal het zelfde protocol gebruiken.
Je kunt dus je Samsung prima met een QC3 lader opladen, maar ook met elke power delivery lader, dus een MacBook lader zou gewoon moeten werken op je telefoon.
Alleen die snellere systeem van Huawei, Oppo en OnePlus zijn niet compatibel met de rest. Huawei bouwt nog compatibiliteit met Power Delivery wat het leven iets mooier maakt, maar laatste OnePlus die ik gebruikt heb, kon maar op 5w lader met een lader die niet van OnePlus was.
Bij mij 4 1/2 schermtijd, telefoon 9.5 uur van lader af en nu 33% over. Is dat acceptabel ? Had eerlijkheidshalve gedacht dat ik meer over zouDevian schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:15:
[...]
S10+, 5h schermtijd. Telefoon 8,5h van de lader af en zit nu op 50% accu.
Niks mis mee toch?
hebben.
Mijn s10+
1:17 uur SOT
8:23 Stand By
8:30 Van de lader ( 100 %)
nu nog 81 %
best prima
1:17 uur SOT
8:23 Stand By
8:30 Van de lader ( 100 %)
nu nog 81 %
best prima
Hier 9 uur 40 min en 3 uur 20 min scherm. Heb 39% over.mavical schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:24:
[...]
Bij mij 4 1/2 schermtijd, telefoon 9.5 uur van lader af en nu 33% over. Is dat acceptabel ? Had eerlijkheidshalve gedacht dat ik meer over zou
hebben.
Dit vind ik altijd een beetje een kul argument. Als iets niet werkt of je schakelt teveel uit heb je het in 1 klik weer geactiveerd binnen Package Disabler pro. We zitten op tweakers hier, niet op het Viva forum. We mogen toch van elkaar verwachten dat we wel een beetje weten wat we doen.henklbr schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:29:
[...]
Het "voordeel" van die "Package Disabler" is, dat als je niet weet wat je disabled een lekker "instabiel systeem" kan krijgen...
Uitschakelen van dit soort bloatware via de standaard Android manier heb ik overigens wel een mindere ervaring mee, zou niet de eerste keer zijn dat onderdelen zichzelf weer inschakelen als ze denken nodig te zijn.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Omdat ik zo gewend ben aan de ringtone en whatsapp geluidjes van mijn
vorige telefoontje. (v30). Heb ik die geluidjes kunnen downloaden van bij themefoxx.com.
Ik blij, ringtone heb ik op de juiste plek kunnen zetten. Maar....
Kan iemand mij vertellen waar ik het bestandje kan neerzetten voor het geluidje
wat ik voor whatsapp heb. Ik kan die locatie niet zo 123 vinden.
vorige telefoontje. (v30). Heb ik die geluidjes kunnen downloaden van bij themefoxx.com.
In de folder "Notification"ppeterr schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:35:
In Whatsapp rechts boven in naar instellingen, dan meldingen. Daar kun je het meldingsgeluid selecteren uit een lijst. Bij mij staan daar de ringtones die ik op m'n toestel heb gezet er tussen.ppeterr schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:35:
Heb bijvoorbeeld wel nordvpn, kan ik die 2 combineren?Practics schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:16:
[...]
Ik de Chrome browser is het ook een verademing. En Google effe op vpn trucje dan is het helemaal een no brainer.
@henklbr @dijkhua
Henk, ik heb hem dus inderdaad ook in "notifications" gezet.
En ook zoals @dijkhua zegt gewoon tussen de "ringtones".
Maar hij komt alleen naar voren daar waar ik de ringtone kan selecteren.
Bij whatsapp verschijnt hij niet. Zou toch niet komen omdat het een *.ogg is ?
Ken dat soort bestand niet maar ben ook niet echt een expert. Op Google kom ik bij zoeken op .ogg allerlei converters naar mp3 tegen, het zou dan best kunnen dat de S10 een .ogg niet kan lezen of zo. In ander format te downloaden?ppeterr schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:44:
@henklbr @dijkhua
Misschien even proberen ja, thx voor de suggestie!dijkhua schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:48:
[...]
Ken dat soort bestand niet maar ben ook niet echt een expert. Op Google kom ik bij zoeken op .ogg allerlei converters naar mp3 tegen, het zou dan best kunnen dat de S10 een .ogg niet kan lezen of zo. In ander format te downloaden?
edit: het is gelukt!!! Althans, in mijn whatsapp waar ik het geluidje kan selecteren staan een berg
geluidjes met allemaal chineese tekens...daar zat hij gewoon tussen
[ Voor 17% gewijzigd door ppeterr op 09-03-2019 18:53 ]
https://kb.adguard.com/en/android/faq#vpnrolandos582 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 18:41:
[...]
Heb bijvoorbeeld wel nordvpn, kan ik die 2 combineren?
Vpn gebruik ik zelden en vaak maar heel kort voor een aankoop lid. Heb de moeite niet genomen en schakel dan gewoon tijdelijk adguard uit.
Voor de mensen die Fb, LinkedIn, OneDrive , Office willen verwijderen via ADB
pm uninstall --user 0 com.facebook.services
pm uninstall --user 0 com.facebook.katana
pm uninstall --user 0 com.facebook.system
pm uninstall --user 0 com.facebook.appmanager
pm uninstall --user 0 com.microsoft.office.officehubrow
pm uninstall --user 0 com.microsoft.skydrive
pm uninstall --user 0 com.linkedin.android
pm uninstall --user 0 com.facebook.services
pm uninstall --user 0 com.facebook.katana
pm uninstall --user 0 com.facebook.system
pm uninstall --user 0 com.facebook.appmanager
pm uninstall --user 0 com.microsoft.office.officehubrow
pm uninstall --user 0 com.microsoft.skydrive
pm uninstall --user 0 com.linkedin.android
Eindelijk gelukt om weer Nederlandse spraakinvoer in te stellen.
1. Instellingen
2. Algemeen beheer
3. Taal en invoer
4. Toetsenborden, Schermtoetsenbord
5. Toetsenborden beheren
6. Samsung spraakinvoer uitzetten
Reden dat hij enkel Engels(UK) herkende: de Samsung spraakinvoer was geactiveerd en die ondersteunt geen Nederlands. Die moet je dus gewoon uitzetten zoals hierboven beschreven.
En mocht je het nog nooit gebruikt hebben: met wifi/4G verbinding werkt het zéér goed. Boven het toetsenbordje staat een microfoon, daarop klikken, en je tekst inspreken. Ik gebruik het in e-mail, Whatsapp en zelfs voor de boodschappen in de AH-Appie app.
1. Instellingen
2. Algemeen beheer
3. Taal en invoer
4. Toetsenborden, Schermtoetsenbord
5. Toetsenborden beheren
6. Samsung spraakinvoer uitzetten
Reden dat hij enkel Engels(UK) herkende: de Samsung spraakinvoer was geactiveerd en die ondersteunt geen Nederlands. Die moet je dus gewoon uitzetten zoals hierboven beschreven.
En mocht je het nog nooit gebruikt hebben: met wifi/4G verbinding werkt het zéér goed. Boven het toetsenbordje staat een microfoon, daarop klikken, en je tekst inspreken. Ik gebruik het in e-mail, Whatsapp en zelfs voor de boodschappen in de AH-Appie app.
Samsung S23 Ultra 256GB
Ligt het aan mij, of blijft AOD (Always On Display) aan zelfs wanneer de telefoon in mijn broekzak zit? Bij mijn Note 9 was dit niet zo (daar doofde het AOD wanneer telefoon in broekzak zat of omgedraaid op tafel lag).
EDIT: blijkbaar ben ik niet alleen: https://www.reddit.com/r/.../?st=jt1uf701&sh=190ae28c
Hopelijk kan samsung dit nog fixen met een update
EDIT: blijkbaar ben ik niet alleen: https://www.reddit.com/r/.../?st=jt1uf701&sh=190ae28c
[ Voor 55% gewijzigd door destorized op 09-03-2019 19:54 ]
Ik zie hier dat de meesten wel vrij positief zijn over de S10. Ik houd echt elk berichtje bij en het wordt best lastig om nog eventjes te wachten op de S10 of S10+
Zelf maak ik me niet heel druk om de accuduur. Mijn huidige toestel is om 08:00u 100% vol en bij normaal gebruik (beetje WhatsApp, Twitter etc) zie ik de accu rond 14:00u op 40-50% staan. Dus dan moet ik wel vooruit gaan met de S10.

Zelf maak ik me niet heel druk om de accuduur. Mijn huidige toestel is om 08:00u 100% vol en bij normaal gebruik (beetje WhatsApp, Twitter etc) zie ik de accu rond 14:00u op 40-50% staan. Dus dan moet ik wel vooruit gaan met de S10.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Tja, zitten er überhaupt nog sensors dan? Ik zie alleen nog een camera hole punch.destorized schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:42:
Ligt het aan mij, of blijft AOD (Always On Display) aan zelfs wanneer de telefoon in mijn broekzak zit? Bij mijn Note 9 was dit niet zo (daar doofde het AOD wanneer telefoon in broekzak zat of omgedraaid op tafel lag).
Heeft iemand de S10 toevallig al gekoppeld met een Garmin Fenix 3/5 ivm het juist doorkomen van notificaties?
Ik hoop nog op heel veel berichten (positief negatief) totdat de mijne wordt geleverd volgende week. (of niet) 😁RobinNL schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:09:
Ik zie hier dat de meesten wel vrij positief zijn over de S10. Ik houd echt elk berichtje bij en het wordt best lastig om nog eventjes te wachten op de S10 of S10+![]()
Zelf maak ik me niet heel druk om de accuduur. Mijn huidige toestel is om 08:00u 100% vol en bij normaal gebruik (beetje WhatsApp, Twitter etc) zie ik de accu rond 14:00u op 40-50% staan. Dus dan moet ik wel vooruit gaan met de S10.no
Voor mensen die erin geïnteresseerd zijn, mijn batterij verbruik op de S10+ vandaag. Zojuist onderstaande screenshot met 50% resterend gemaakt.

Zowel binnen op WiFi gespeeld met de telefoon als ook even onderweg geweest en via 4G YouTube gekeken. Daarnaast ook nog een half uur de S10+ als hotspot voor mijn laptop gebruikt. Always On display heb ik altijd aan staan.
Ik ben dus meer dan tevreden over de accu
En overigens ook over de telefoon als geheel, ook de vingerafdruk scanner werkt top na de software update.

Zowel binnen op WiFi gespeeld met de telefoon als ook even onderweg geweest en via 4G YouTube gekeken. Daarnaast ook nog een half uur de S10+ als hotspot voor mijn laptop gebruikt. Always On display heb ik altijd aan staan.
Ik ben dus meer dan tevreden over de accu
[ Voor 4% gewijzigd door ik222 op 09-03-2019 20:24 ]
Uhm, adguard is je accu leeg aan het trekken...Practics schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:36:
Moah nog niet heel tevreden. Niet super zwaar belast ofzo
[Afbeelding: S10+]
S10+ 128gb
Was het met 11% minder verbruik super geweest? Maah blijf het matig vinden zeker in vergelijking met de s9+Huigie schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:38:
[...]
Uhm, adguard is je accu leeg aan het trekken...
Staat adguard standaard op de telefoon?
Moet je deze persee aanzetten of kun je hem ook uitzetten?
Adguard staat er niet standaard op, die heeft hij dus zelf geïnstalleerd om advertenties te blokkeren.Aggressor schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:41:
Staat adguard standaard op de telefoon?
in dat geval ga je er zeker op vooruit. een sot van 6,5 -7 uur voor een s10 is haalbaar en de 10+ zal dus wel 8-8,5 halen denk ik zoRobinNL schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:09:
Ik zie hier dat de meesten wel vrij positief zijn over de S10. Ik houd echt elk berichtje bij en het wordt best lastig om nog eventjes te wachten op de S10 of S10+![]()
waarschijnlijk al 344x langsgekomen hier, maar kan het via de zoek functie even niet vinden:
Kan ik de grootte van de app icons op het thuischerm aanpassen ZONDER een Launcher (bijv Nova) te installeren?
Ik zou voorlopig graag nog zonder 3rd party Launcher willen werken, dus gewoon stock One UI
Ik vind ze persoonlijk echt veel te groot
Kan ik de grootte van de app icons op het thuischerm aanpassen ZONDER een Launcher (bijv Nova) te installeren?
Ik zou voorlopig graag nog zonder 3rd party Launcher willen werken, dus gewoon stock One UI
Ik vind ze persoonlijk echt veel te groot
[ Voor 18% gewijzigd door _Bailey_ op 09-03-2019 20:51 ]
ik wacht het even af, zal vast wel goedkomen.Griffx schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:44:
[...]
Heb net antwoord van Samsung gehad. Even tot maandag wachten. Als er dan nog niets binnen is even het promo team via messenger of twitter benaderen.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support