De 4 maand gratis Youtube Premium werkt fantastisch, vergeet deze niet te claimen! Deze geeft je toegang tot de Youtube originals, reclame vrij youtube en Youtube Music!
Laat je niet afschrikken door die absurde voorwaarden, had zelf vroeger Google play music met dezelfde account en had geen enkel probleem om de 4 maand gratis te claimen.
claimen kan via (op je s10)
https://www.youtube.com/premium/samsung
Voor mensen met issues met de fingerprint scanner:
Je kan jammer genoeg slechts 4 vingers inscannen, wat ik zelf gedaan heb en waardoor de performance van een 7/10 naar 9/10 gegaan is is het volgende:
- Leg je telefoon op de tafel naast je keyboard of laptop, daar waar hij meestal ligt, en stel vanuit deze positie je linker en daarna rechter duim in, let hierbij op een zo realistisch mogelijk scenario! In mijn geval is dit met de linkerduim terwijl ik aan mijn laptop zit en de rechter meestal wanneer ik rechtop sta aan mijn bureau dus heb ik die vinger ingestudeerd vanuit exact deze positie.
- Scan beide duimen opnieuw in maar deze keer terwijl je het toestel in je hand houdt.
Resultaat is dus dat je nu elke duim 2x in het systeem zitten hebt, 1x uit positie waar je toestel op tafel ligt en 1x wanneer je het in de hand hebt.
Voor mij scheelt dit dag en nacht, fingerprint scanner werkt nu echt wel behoorlijk goed!