Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Radiance schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:14:
[...]

T-Mobile shop in Rijswijk in winkelcentrum de Boogaard.
KPN klantenservice wist me gisteren te vertellen dat wanneer ik bij Mobiel.nl bestelde, ik ook de service kreeg van hen en niet van KPN als ik uiteindelijk het abonnement had.

Valt en staat met de harrie die je spreekt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
BattlerRoyaleNL schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 23:38:
Wat ik ook niet echt snap , er zitten 3 lenzen achterop de s10+ waarvan er maar 2 werken? Als ik mijn vinger op de rechter lens leg en ik switch van camera's mode's dan zie ik alles nog gewoon op elke stand. als ik me vinger op de middelste en de linker leg dan kan ik in alle 3 de mode's niks meer zien... waar is die rechter lens dan voor? ( die naast de hartsensor )
Naast hartslagsensor is de wideangle en als ik mijn vinger erop leg in wide angle mode dan zie ik niks meer.
Middelste is de normale camera en die kan ik ook gewoon blokkeren in normale modus.
De linker camera is de telezoom en als ik die blokkeer dan switcht hij heel snel automatisch naar de middelste/normale camera,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-07 16:14
cordonbleu schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:14:
Misschien is het zo dat de zoom lens alleen gebruikt wordt bij voldoende licht. Dit is op de Mate 20 Pro in ieder geval zo. Bij weinig licht gebruikt hij de normale 40mp lens voor zoom en bij genoeg licht gebruikt hij wel de dedicated zoom lens. Dit is omdat de kwaliteit van de zoom lens bij weinig licht niet heel best is. Dus dan is een crop van de 40mp lens beter.
dat kan het idd zijn, zou het morgen bij daglicht proberen. Anders bel ik even naar samsung van hoe en wat! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
BattlerRoyaleNL schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:16:
[...]

dat kan het idd zijn, zou het morgen bij daglicht proberen. Anders bel ik even naar samsung van hoe en wat! Thanks
YouTube: Galaxy S10e, S10 & S10 Plus Cameras | Full Tour

Het is de telephoto lens waar je het over hebt. Wikipedia: Telephoto lens
The telephoto camera is what you’ll use for portraits of people (or close-ups of objects) if you want to add background blur or other effects to make the image look as though it came from a DSLR or mirrorless camera.
Dus wordt waarschijnlijk lang niet altijd gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nice, 4 maanden YouTube premium bij onze S10

https://youtube.googleblo...eams-up-with-samsung.html

Edit: aah gaar, alleen voor Users welke nog nooit YouTube premium gebruikt hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 09-03-2019 00:33 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:15
pelidee schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:32:
[...]

https://www.samsung.com/nl/pre-order/

Zo ontvang je jouw Galaxy Buds

Houd de verpakking en het pre-orderbewijs van je Galaxy S10 of Galaxy S10+ bij de hand en doorloop de volgende stappen uiterlijk 8 april 2019:

1. Open je Samsung Members-app op je Galaxy S10 of S10+ en ga naar het tabblad Voordelen. Heb je deze app nog niet? Download hem in de Google Play Store.

2. Klik op Galaxy Buds Reward. Bekijk de Algemene en Bijzondere Actievoorwaarden en klik op Submit.

3. Vul het formulier aan met jouw gegevens.

4. Upload een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs van je nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+, inclusief vermelding van:
I. De naam van de winkel/webshop waar je Galaxy S10 of S10+ is gekocht.
II. De Pre-order datum. Deze datum moet in de promotieperiode vallen: 20-02-2019 t/m 07-03-2019.

5. Upload een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en IMEI-nummer. Zie hieronder de uitleg bij ‘Uploaden streepjescode’.

6. Controleer je gegevens en klik op Registreren. Je ontvangt spoedig een bevestigingsmail.
thanks, veel makkelijker dit dan via een telefoon

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Donstil schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:28:
Nice, 4 maanden YouTube premium bij onze S10

https://youtube.googleblo...eams-up-with-samsung.html

Edit: aah gaar, alleen voor Users welke nog nooit YouTube premium gebruikt hebben.
Thanks. Had het nooit gebruikt. Aangemeld en opgezegd. 4 maanden YT premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
BattlerRoyaleNL schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 18:11:
Ik probeer met de s10+ nu in QHD (2k) te filmen op 60fps ( wat de s9 ook kan ) maar ik kan dat nergens instellen? Als ik hem upload naar youtube dan is ie gewoon 1440 zonder 60 fps.

Ook kan ik alleen met de normale ( ingezoomde ) camera filmen? Waarom niet met de groothoeklens?

zou zonder zijn
ik heb op de s10 alleen maar de keuze uit:
uhd 60 fps
uhd
fhd 60 fps
fhd
hd

ook kan ik bij geavanceerde opnameopties HDR10+-video niet kiezen :/

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ik222 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 20:55:
Ik vind de S10+ na een paar uur gebruik echt een heerlijk toestel. Echt weer een hele grote stap komende vanaf de S7 Edge. Alles voelt gewoon veel sneller aan, apps laden, browsen, wisselen tussen apps etc.

Grootste positieve punten zijn voor mij het schitterend grote scherm en de vingerafdruk scanner die echt wel heel goed werkt. Na het handen wassen of douchen werkt deze ook gewoon wat bij de S7 Edge altijd wat lastig was.

Ik heb wel na een uur Nova launcher weer erop gezet, de standaard launcher is het voor mij net niet.
same. s7e is nog vlot en vloeiend zat. maar de s10 is toch weer een stuk sneller en het scherm is ook duidelijk mooier. ga er zeker van genieten de komende 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Hoe is de fp scanner bij jullie? Ik heb meestal 1 of 2x een fail voordat het werkt. Hoopte wel dat t iets beter zou zijn helaas..Screenprotector zit er nog wel op en heb dezelfde vinger 3x gescand.
Ik hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Geert1976 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 22:23:
voor de mensen die nu een klein dagje hun S10 (plus) in bezit hebben, welk cijfer van 0 tot 10 zou je het dan nu geven?
mijn toestel kwam met 75% de doos uit. heb toen alle apps etc geinstalleerd en ingesteld + spotify muziek gedownload. toen heb ik m bij 35% weer aan de lader gehangen tot 100. daarna weer heel wat apps ingesteld en zit op dit moment weer op 35%. toestel in gebruik sinds 13:15, dus 11,5 uur intensief gebruikt. dus ongeveer 100% lading gebruikt in 11,5 uur :P

denk dat het wel een prima ding is die de hele dag meegaat. vanaf morgen kan ik het dus echt gaan testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Fonzerelli schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:45:
Hoe is de fp scanner bij jullie? Ik heb meestal 1 of 2x een fail voordat het werkt. Hoopte wel dat t iets beter zou zijn helaas..Screenprotector zit er nog wel op en heb dezelfde vinger 3x gescand.
heb mijne ingesteld voor de update, kan niet het uiterste puntje van mn duim scannen, tijdens het instellen weigerde hij dit. werkt nu dus totaal niet fijn voor mij, ff opnieuw erin zetten helpt hoop ik..

EDIT: werkt nu wel gewoon zoals het hoort gelukkig

[ Voor 4% gewijzigd door giovanni2903 op 09-03-2019 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:09
Hier prima, zonder screenprotector en 1 keer mijn vinger gescand. 9/10 keer pakt ie 'm direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb de sticker er gelijk afgehaald maar het was toen nog niet top, veel verkeerde scans enz.
Ik heb daarom mijn gezicht ingesteld (hoe onveilig ook) en ben verder gegaan.

Na het instellen en configureren heb ik het toestel ge-update. Sinds dien is het met stappen vooruit gegaan.
Het is absoluut nog niet 10 uit 10 maar 8 uit 10 is het inmiddels wel en dat is voor mij prima.

Misschien kan ik er nog wel 9 uit 10 van maken als ik mijn vinger opnieuw instel ofz.

Edit: nu ik er over nadenk, touchID versie 1 (in 2013 alweer) had dit soms ook (8 uit 10) en daar was de truuk toen om de vinger waar je mee ontgrendeld (duimen in mijn geval) elk twee keer te scannen. Dat ga ik morgen op de S10 dus ook maar even proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 09-03-2019 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Hij pakt hem hier inmiddels ook, maar duurt langer dan bij mijn S7. Gelukkig doet de face recognition het een stuk sneller.

Zojuist ook de Galaxy Buds besteld. Het zijn de witte, maar had de gele ook wel cool gevonden. Ben heel snel hoe ze binnenkomen.

Irritant detail: de factuur van mobiel.nl werkte niet, dus via Adobe Illustrator opnieuw opgeslagen en toen was hij voor Samsung ineens wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
Oke oke proef wel een beetje dezelfde ervaringen. Niet slecht maar ook niet echt top.
Was ook te verwachten maar je hoopt altijd op iets meer :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Fonzerelli schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:56:
Oke oke proef wel een beetje dezelfde ervaringen. Niet slecht maar ook niet echt top.
Was ook te verwachten maar je hoopt altijd op iets meer :P
De vraag is wat je verwacht en waarmee je kunt vergelijken. Ik verwachtte meer, maar vergelijk hem met een S7. Dan gaat het er nog om wat je belangrijk vindt. Uiteindelijk vind ik het een vooruitgang en had ik een nieuwe telefoon nodig. Zijn er betere? Vast wel. Mooiere? Smaak. Dit is gewoon een goede telefoon, maar perfect bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
barrymossel schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 01:01:
[...]

De vraag is wat je verwacht en waarmee je kunt vergelijken. Ik verwachtte meer, maar vergelijk hem met een S7. Dan gaat het er nog om wat je belangrijk vindt. Uiteindelijk vind ik het een vooruitgang en had ik een nieuwe telefoon nodig. Zijn er betere? Vast wel. Mooiere? Smaak. Dit is gewoon een goede telefoon, maar perfect bestaat niet.
Ik kom van een iphone 7 en was wel weer klaar met ios. Ben super tevreden met de s10 tot nu toe, echter is het unlocken net niet wat ik hoopte dat t zou zijn.. voor de rest geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Fonzerelli schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 01:07:
[...]

Ik kom van een iphone 7 en was wel weer klaar met ios. Ben super tevreden met de s10 tot nu toe, echter is het unlocken net niet wat ik hoopte dat t zou zijn.. voor de rest geweldig :)
Met gezichtsherkenning ook niet? Dat werkt hier briljant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:03
ben tot nu toe zeer tevreden over de S10. Over het unlocken kan ik weinig zeggen want ik heb woensdag een Galaxy Watch 46mm gekocht en die heb ik gekoppeld met smart lock. Enige wat ik helaas mis zijn de gestures van IOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
barrymossel schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 01:11:
[...]

Met gezichtsherkenning ook niet? Dat werkt hier briljant.
Moet ik nog instellen. Ben alleen met fp scanner bezig geweest en ga morgen de gezichtsherkenning wel uit proberen!
Ik zag in wat youtubefilmpjes de optie: faster recognition.ik kan dit helaas nergens vinden. Iemand wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
cliors schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:47:
[...]

Hier foto's van de groene S10 van m'n moeder die al de hele dag aan het lachen is omdat ik nog steeds met m'n Note 8 en ruk accu zit en wacht op m'n S10+ via samsung die pas vanaf de 15e wordt geleverd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ik kom van een s7edge en die had witte oplader etc ook al had ik een zwart toestel, geen idee hoe dit bij de s8/9 was, maar heb bij mijn zwarte s10 ook een zwarte oplader etc gekregen. wat voor kleur zijn de accessoires bij het groene toestel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Ik krijg het toestel vandaag binnen, ik kom vanaf de Pocophone F1. Ben benieuwd of de batterij vergelijkbaar is met de Pocophone. 6T even gehad maar beviel niet en had een defect dus retour gestuurd.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
giovanni2903 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 01:20:
[...]

ik kom van een s7edge en die had witte oplader etc ook al had ik een zwart toestel, geen idee hoe dit bij de s8/9 was, maar heb bij mijn zwarte s10 ook een zwarte oplader etc gekregen. wat voor kleur zijn de accessoires bij het groene toestel? :P
Bij alle andere kleuren zitten witte accessoires.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:06:

Ook dual SIM werkt perfect. Ik heb een zakelijk toestel welke nogal traag is dus het is een verademing dat ik nu ook m'n zakelijke nummer op een fatsoenlijke telefoon kan gebruiken. Ik heb er voor gekozen om altijd te kunnen kiezen welke sim ik gebruik voor een gesprek of SMS en de data bundel van m'n eigen abonnement wordt als eerste opgemaakt omdat ik zakelijk maar 1gb mag gebruiken. Voor beide simkaarten zijn aparte melodieën in te stellen voor zowel oproepen als notificaties en dual messenger werkt perfect i.c.m. WhatsApp. Dat is ook de enigste app die ik zakelijk gescheiden nodig heb dus erg fijn dat dit zo naadloos werkt. Ik had nog geen ervaring met een dual SIM telefoon maar ben zeer blij verrast en voldoet aan al mijn verwachtingen.
Ik wil ook de dual sim gaan gebruiken zodat ik niet elke keer ook nog mijn werk telefoon moet meenemen.
Vraagje....kun je ook 1 sim uitschakelen. Dud zeg maar dat dat nummer uitstaat?
Heb geen zin om 24u per dag bereikbaar te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Verwijderd schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 07:15:
[...]

Ik wil ook de dual sim gaan gebruiken zodat ik niet elke keer ook nog mijn werk telefoon moet meenemen.
Jazeker, je kan de twee sim-slots individueel in- en uitschakelen

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de galaxy buds besteld. Gisteren kwam ik er niet door. En vanochtend ging het registreren ook niet lekker. Ligt echt aan samsung, ik ga er niet vanuit dat er veel mensen op zaterdagochtend om 6.30u de buds proberen te claimen. Anyway het is gelukt.

Inmiddels alles geïnstalleerd op de telefoon.
Vingerafdruk scanner is bij mij, ondanks de update, nog niet geweldig. Heb al een paar keer gehad dat ik mijn pincode moest invoeren omdat ik het al 5x had geprobeerd.Hij pakt sneller de gezichtsherkenning.
Vond ook dat bij het instellen van de vingerafdrukken dat je erg hard op het toestel moest drukken.

Batterij is tot nu toe top! Merk echt duidelijk verschil met de S7 die ik had.

Camera staat nog op standaard instellingen en vind ik soms nog wat wazig. Daar nog even mee bezig straks.

Verder fijn toestel en verder werkt alles smooth en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-09 23:41
Sinds gisteren avond in bezit, maar ben ik de enige die de selfiecamera vind tegenvallen? Mijn oude Nokia 7 plus maakte betere selfies die veel scherper is. Verder vind ik de accu prima, heb nu 1.47 uur sot met nog 76% accupercentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BattlerRoyaleNL schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 23:38:
Wat ik ook niet echt snap , er zitten 3 lenzen achterop de s10+ waarvan er maar 2 werken? Als ik mijn vinger op de rechter lens leg en ik switch van camera's mode's dan zie ik alles nog gewoon op elke stand. als ik me vinger op de middelste en de linker leg dan kan ik in alle 3 de mode's niks meer zien... waar is die rechter lens dan voor? ( die naast de hartsensor )
16mp Ultra-wide lens

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sharule schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 23:56:
Ben toch benieuwd naar de battery performance de komende dagen.
Vooral in vergelijking met de Snapdragon versie. Ik vrees het ergste..

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• destorized
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-08 14:18
S10e gisteren gehaald in de winkel, zalige telefoon. Blij eindelijk weer een lichte compacte telefoon te hebben die goed in de hand ligt. Hiervoor had ik de Note 9 maar die was veel te groot en ik gebruikte de S-pen zelden.

Batterij is natuurlijk slechter dan die van de Note, maar goed genoeg voor mij. Vingerprint scanner werkt goed en is erg snel. Scherm is scherp genoeg (merk niet direct een verschil met mijn Note) en over het algemeen is de telefoon iets smoother & sneller dan mijn Note.

[ Voor 27% gewijzigd door destorized op 09-03-2019 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BattlerRoyaleNL schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 00:10:
[...]

daar heb ik niks aan.... zoals ik al zei : 2 lenzen werken ( wide en de normale ) de telezoom gaat gewoon over de normale lens... (x2 ) en niet over de lens die nog over is
Als je denkt dat je toestel niet in orde is: waarom ga je dan niet terug met je toestel naar waar je hem gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Gebruikt iemand toevallig de Rootless Launcher? Ben er fan van, maar ik vermoed dat mijn haperingen hierdoor komen. Zijn alleen op het startscherm merkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57
Hier dezelfde ervaring. Moet te vaak het scherm aanraken wil mijn vinger herkend worden. Ben maar overgegaan op de gezichtsherkenning. Twijfel nu echt of ik het toestel zal houden. Had het veel beter verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:43
Neco75 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 08:08:
Sinds gisteren avond in bezit, maar ben ik de enige die de selfiecamera vind tegenvallen? Mijn oude Nokia 7 plus maakte betere selfies die veel scherper is. Verder vind ik de accu prima, heb nu 1.47 uur sot met nog 76% accupercentage.
Bij weinig licht valt het zeker tegen net als bij S9. Net alsof er een beauty modus aan staat.

Bij goed licht is het een stuk beter. Ik gebruik de front camera niet dus van mij had deze weg gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Garret1410 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:05:
[...]

Bij weinig licht valt het zeker tegen net als bij S9. Net alsof er een beauty modus aan staat.

Bij goed licht is het een stuk beter. Ik gebruik de front camera niet dus van mij had deze weg gemogen.
Standaard staat er een beauty modus aan hè... Althans bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46
barrymossel schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:07:
[...]

Standaard staat er een beauty modus aan hè... Althans bij mij wel.
Stond hier standaard uit.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Door het (huidige) gebrek aan een notificatieled de edge lightning aangezet, maar krijg hem niet werkend.

Lightning staat aan. Apps geselecteerd.
Ik denk dat ik ergens iets mis.
Iemand ervaring hiermee?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 14:22
Griffx schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:17:
Door het (huidige) gebrek aan een notificatieled de edge lightning aangezet, maar krijg hem niet werkend.

Lightning staat aan. Apps geselecteerd.
Ik denk dat ik ergens iets mis.
Iemand ervaring hiermee?
Een paar pagina's terug stond hier iets over mbt instellingen in Whatsapp.
Dat loste het toen op volgens mij
PcFer schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 20:09:
[...]

Ik heb hier op mijn S8 ook een tijd lopen knoeien met edge lighting. Uiteindelijk was het inschakelen van pop-up meldingen bij Whatsapp bepalend voor het functioneren

[ Voor 25% gewijzigd door TR1969 op 09-03-2019 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
TR1969 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:20:
[...]

Die tip was genoeg. d:)b Het stond inderdaad in WhatsApp niet goed.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandago 2804
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-04 19:38
TR1969 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:20:
[...]

[...]
Pop Upmeldingen Whatsapp moest aan staan geloof ik........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:02
Ik vind dit soort batterij testen in zijn geheel niet representatief. Een berg verschillende
toestellen, die door de gebruiker vaak al duidelijk langer ingesteld staan. En dus wellicht
ook per app geoptimaliseerd zijn. Dus ikzelf hecht daar al geen waarde aan.

Het in gebruik nemen van een telefoon vergt ook behoorlijk wat accu capaciteit.
Alles instellen en uitproberen zal een grote impact hebben op de accu.
Ook heb ik begrepen dat diverse processen in het begin geheel niet geoptimaliseerd
zijn en dus een soort settle time nodig hebben om een rieel beeld weer te geven
van de prestaties en het bijbehorende accu gebruik.

Ik kan het fout hebben natuurlijk met bovenstaande, hang mij er niet aan op.
Maar om je na een korte periode al druk te maken hierover lijkt mij niet nodig.

Heb je het toestel langer in gebruik, dan zal het misschien t.o.v. je vorige toestel
gaan mee vallen, of juist tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Bassbounce schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:25:
[...]

Is toch vreemd, veel gebruikers melden een slechte sot, op hun s10+. Waar gaat het fout?
Eerste paar dagen moet je niet te serieus nemen.
Je batterij moet ook nog "leren" en in het begin zitten mensen veel meer op hen telefoon, omdat de telefoon nieuw is.

Ik zelf haal rond met de eerst volle lading 7 a 8 sot.
Moet er bij zeggen, ben weinig buiten geweest waar het schern feller staat.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Verwijderd schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 07:15:
[...]

Zoals @pimsaint al aangaf is dat geen probleem. Het enige wat ik mis om dit gepland te doen zoals je dat bijvoorbeeld ook voor het blauw licht filter en niet storen kan dan. Zou prettig zijn als de 2e simkaart alleen onder werktijden werkt. Misschien valt dit nog op te lossen met een app zoals Tasker maar daar heb ik mij nog niet in verdiept.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Radiance schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:44:
[...]
Zoals @pimsaint al aangaf is dat geen probleem. Het enige wat ik mis om dit gepland te doen zoals je dat bijvoorbeeld ook voor het blauw licht filter en niet storen kan dan. Zou prettig zijn als de 2e simkaart alleen onder werktijden werkt. Misschien valt dit nog op te lossen met een app zoals Tasker maar daar heb ik mij nog niet in verdiept.
Kijk eens naar bixby routines, las ik best wat positieve verhalen over itt bixby zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

An1mA schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:57:
[...]

Die voorgeplakte screenprotector stelt geen drol voor, nergens om druk over te maken. Ik zelf heb het gelijk er af gehaald, want ik zag al wat stof rondom de randjes van de screenprotector ging hopen.
Dat is ook een reden waarom ik screenprotectors haat:
S10+ Screenprotector stof

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:27
Yargo schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 21:38:
Ik had ergens gelezen dat je de fingerprint sneller kunt maken door een functie aan te vinken. Hij werd dan wel iets minder veilig maar boeit me eigenlijk niet echt. Maar ik kan dit nergens meer vinden. Kan iemand me helpen? Tx!
Niemand? Ik had video's gezien waar ze die functie toonden, maar kan hem niet vinden. Of is hij eruit sinds de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Pinobigbird schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:51:
[...]

Dat is ook een reden waarom ik screenprotectors haat:
[Afbeelding: S10+ Screenprotector stof]
Jup 1x in een stoffige broekzak en dit resultaat. Maar met hoesjes exact zelfde alleen makkelijker weg te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-09 23:41
Yargo schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:04:
[...]

Niemand? Ik had video's gezien waar ze die functie toonden, maar kan hem niet vinden. Of is hij eruit sinds de update?
Dat scherm waar je het kunt aanpassen wordt zichtbaar wamneer je een vingerafdruk hebt toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 07-08 11:58
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Adel_F16 op 09-03-2019 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 07-08 11:58
Mijn telelens gaat ook over de main camera :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
[...]

Deze optie krijg je waneer zowel vingerafdruk als gezichtsherkenning geregistreerd zijn.

Optie valt onder gezichtsherkenning

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 09-03-2019 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassbounce
Ik heb het toestel ook mogen ontvangen.
Het verschil met de Pocophone is direct zichtbaar, het scherm is veel mooier en scherper.

Ook beschikt de Pocophone F1 over stereo speakers echter valt dit in het niets met de speakers van de S10 wat een gigantisch verschil.

Face unlock werkt snel net zo snel als de ir unlock van Pocophone.

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Ik heb m'n S10 sinds gisteren, en één ding wat ik vooralsnog een aardig groot nadeel vind (lees: ik moet er nog aan wennen) is dat de powerknop echt een stuk hoger zit.

Bij m'n S8 valt m'n duim direct op de powerknop als ik 'm pak, maar bij de S10 zit 'ie zoveel hoger dat dat niet op een natuurlijke manier kan. Lijkt misschien een klein nadeel, maar als je bedenkt hoe vaak per dag je je telefoon pakt, unlockt en weer lockt, dan is dat toch een nadeel die heel veel keer per dag bovenkomt :X

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ik heb toch de DPI ietsje terug gezet, om de apps wat groter te schalen.

B) Is net even iets prettiger voor mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CStok
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-07 21:01
S10 mooi toestel en goed. ENIGE MIN PUNT:
De fingerprint is ronduit bagger.. De positie op het scherm is perfect.. de werking echter is bagger en traag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hahn schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:22:
Ik heb m'n S10 sinds gisteren, en één ding wat ik vooralsnog een aardig groot nadeel vind (lees: ik moet er nog aan wennen) is dat de powerknop echt een stuk hoger zit.

Bij m'n S8 valt m'n duim direct op de powerknop als ik 'm pak, maar bij de S10 zit 'ie zoveel hoger dat dat niet op een natuurlijke manier kan. Lijkt misschien een klein nadeel, maar als je bedenkt hoe vaak per dag je je telefoon pakt, unlockt en weer lockt, dan is dat toch een nadeel die heel veel keer per dag bovenkomt :X
Ik denk dat je vooral af moet stappen van eerst met de power knop aanzetten en dan unlocken. Ik deed dat ook met mijn S7 Edge maar met de S10+ kan je gewoon simpelweg je vinger op de vingerafdruk scanner leggen. Of anders dubbel op het scherm tikken om hem aan te zetten.

Eenmaal gewend is dat veel handiger maar ik grijp ook nog vaak naar de power knop uit gewoonte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
ppeterr schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:26:
Ik heb toch de DPI ietsje terug gezet, om de apps wat groter te schalen.

B) Is net even iets prettiger voor mijn ogen.
Terug gezet? Bij mij staat die momenteel al op 520 en gaat waarschijnlijk nog wel omhoog. Gevoel van een senioren telefoon :'(

Ik mis vooral de feedback home knop van de s9+ (waar nu de fp zit zat daar de always back to home knop met feedback) maakte daar toch vies veel gebruik van, merk ik nu. Vooral om apps uit te gaan moet ik nu eerst omhoog vegen om terug te kunnen. Humm een misser wat mij betreft

Powerbuton, ja zit hoog niet irritant aangezien ik eigenlijk altijd unlock met scherm aanraking en bij uitzetten kom ik toch langs de knop schijnbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
ik222 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:29:
[...]

Ik denk dat je vooral af moet stappen van eerst met de power knop aanzetten en dan unlocken. Ik deed dat ook met mijn S7 Edge maar met de S10+ kan je gewoon simpelweg je vinger op de vingerafdruk scanner leggen. Of anders dubbel op het scherm tikken om hem aan te zetten.

Eenmaal gewend is dat veel handiger maar ik grijp ook nog vaak naar de power knop uit gewoonte ;)
Soms wil ik alleen even het scherm aanzetten om te kijken naar de tijd of notificaties. En daar kan je double tap voor gebruiken, maar fysieke knop aan de zijkant, die je bijvoorbeeld al kan indrukken terwijl je hand in je broekzak zit, is toch makkelijker en sneller.

En om scherm weer uit te zetten is de powerknop de enige echte manier, daar is niet echt een legitiem alternatief voor.

Natuurlijk valt ermee te leven, er zijn ergere dingen, maar het is jammer dat het bij de S8 zo perfect geplaatst zat voor mij en nu niet meer.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
CStok schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:28:
S10 mooi toestel en goed. ENIGE MIN PUNT:
De fingerprint is ronduit bagger.. De positie op het scherm is perfect.. de werking echter is bagger en traag
Na de update en meerdere registraties werkt het bij mij redelijk goed. Niet beter dan normale scanner maar ook niet irriterend. Heb wel het idee dat plaatsing heel precies komt.
Hahn schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:22:

Het is een feature zodat je wat minder je telefoon unlocked. :)

Ik denk dat de reden is dat je anders de Bixby knop te vaak per ongeluk indrukt. Tenminste dat heb ik met de S9 toen Bixby nog ingeschakeld was.

Maar ik vind het ook maar niks. Ik gebruik een telefoon linkshandig maar kom niet goed met wijsvinger bij de power knop.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 09-03-2019 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Practics schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:31:
[...]

Terug gezet? Bij mij staat die momenteel al op 520 en gaat waarschijnlijk nog wel omhoog. Gevoel van een senioren telefoon :'(
Ik heb natuurlijk de icoontjes en dergelijke terug geschaald, maar ik vind de tekst in
sommige apps echt even te klein voor mijn ietwat slechtere ogen.
Dus zodoende dat met de dpi opgelost. Ik ben ook geen 18 meer dat is waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
Vanmorgen vanuit mijn bed echt alle moeite om de telefoon te unlocken. Op dit gebied mis ik de fp-scanner van mijn iphone 7 echt heel erg. Dit zou weleens een dealbreaker kunnen zijn, ookal wil ik dit niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet mijn 10+ terug retour gedaan en ik hou het bij de 9+.
Fingerprint werkt gewoon niet vlot in gebruik en zal me mateloos irriteren.

Misschien kan een update nog wat verhelpen en probeer ik de 10+ dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

[...]

Volgens mij is die optie er alleen voor face unlock.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:56
Verwijderd schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:38:

De s9+ is nu al nieuw in doos te krijgen vanaf 450. Dat maakt het toestel zeer aantrekkelijk. Toch lonkt de s10+ wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
mavical schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:04:
[...]

Hier dezelfde ervaring. Moet te vaak het scherm aanraken wil mijn vinger herkend worden. Ben maar overgegaan op de gezichtsherkenning. Twijfel nu echt of ik het toestel zal houden. Had het veel beter verwacht.
Heb je ok al een update gehad. Heb gehoord dat na de update de scanner een stuk prettiger werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Geinig al die meningen over FP. Mijn ervaring is juist dat hij super vlot werkt. Na een paar dagen weet je de plek op het scherm ook moeiteloos te vinden.

Ik kom dan ook van een s8 met fingerprint op een sh*'t plek. :+

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Was deze al voorbij gekomen, erg tof imho

Afbeeldingslocatie: https://cdn.pocket-lint.com/r/s/660x/assets/images/147384-phones-feature-s10-plus-wallpapers-image5-96geabs2fd.png?v1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavical
androidfreaker schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:48:
[...]

Heb je ok al een update gehad. Heb gehoord dat na de update de scanner een stuk prettiger werkt.
Update inmiddels gehad. Maar dan alsnog vind ik het moeizaam. Heb voor werk de A8. Zit de VF achterop. Werkt zoveel beter. De folie heb ik er nog wel op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
mavical schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 11:15:
[...]

Update inmiddels gehad. Maar dan alsnog vind ik het moeizaam. Heb voor werk de A8. Zit de VF achterop. Werkt zoveel beter. De folie heb ik er nog wel op zitten.
Ik heb zelf geen s10 omdat ik in mei pas kan verlengen. Maar tot zover ik gelezen heb op verschillende forums kun je het beste de screenprotector eraf halen. Zonder screenprotector werkt een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Laatst online: 12-09 14:22
WouterL schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:45:
[...]

De s9+ is nu al nieuw in doos te krijgen vanaf 450. Dat maakt het toestel zeer aantrekkelijk. Toch lonkt de s10+ wel.
Waar dan? Volgens Pricewatch zeker 100 euro meer.

S10+ blijft ook erg mooi idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
Ik heb eert de screenprotector eraf gehaald. Misschien ben ik een beeldscherm fetisj maar het lijkt toch net of het beeld minder mooi is met protector. Als bonus werkt de vingerafdruk ook iets beter.

Als ik heel eerlijk ben vind ik het beeld van de S9+ iets beter qua kleur omdat wit wat koeler is. Krijg het ook niet beter voor elkaar.

Ook van de scherm helderheid had ik meer verwacht want het is absoluut niet beter dan S9+. Heb in zonlicht en zaklamp getest maar de "boost mode" is niet indrukwekkend.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 09-03-2019 11:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Fingerprint scanner werkt hier prima, snap alle commotie niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 09:43
Jackson6 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 11:23:
hier net hetzelfde met screenprotector btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CStok
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-07 21:01
Jackson6 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 11:23:
Vette vingers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Verwijderd schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:38:

Ik snap het. Bij mij ook de twijfel om tst weer richting Samsung te sturen. Ik vind het irritant dat het niet vlotjes loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Fps is niks mis mee, veel sneller dan op de OP6T en heb nu veel minder "leesfouten". Selfiecam is soms 1 grote blur. Gebruik het niet, viel wel meteen op.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:56
TR1969 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 11:21:
[...]

Waar dan? Volgens Pricewatch zeker 100 euro meer.

S10+ blijft ook erg mooi idd.
Tweedehands markt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
zo, eindelijk ook mijn S10 in ontvangst genomen en nu langzaam alle accounts, apps, instellingen e.d toevoegen.

gaf het gisteren ook al eens aan, One Hand Operation+ van Samsung uit de Google Play Store is echt een dijk van een app.

Hier kan je allerlei zeer handige swipe gestures instellen, helemaal naar hartelust.
Voor een die hard iPhone gebruiker als ik, vind deze app zeer handig.

De swipe gestures zijn zeer snel, zonder lag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeeder
  • Laatst online: 26-07-2023
Mijn vingerafdruk werkt echt rete snel. Begrijp al de commentaren niet. Heb wel alle 4 vingerafdrukken op twee duimen gedaan. Soms haal ik hem uit mijn broekzak, leg ik mijn vinger erop en is hij al unlocked. Dan stel ik me de vraag of hij wel locked was? :D
Ik heb overigens de screenprotector er wel nog opzitten, wel de update geïnstalleerd én in de instellingen de optie aangezet voor de Touch sensistivy hoger te zetten. Zou helpen als je een screenprotector hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-08 12:27
De 4 maand gratis Youtube Premium werkt fantastisch, vergeet deze niet te claimen! Deze geeft je toegang tot de Youtube originals, reclame vrij youtube en Youtube Music!
Laat je niet afschrikken door die absurde voorwaarden, had zelf vroeger Google play music met dezelfde account en had geen enkel probleem om de 4 maand gratis te claimen.

claimen kan via (op je s10)https://www.youtube.com/premium/samsung

Voor mensen met issues met de fingerprint scanner:
Je kan jammer genoeg slechts 4 vingers inscannen, wat ik zelf gedaan heb en waardoor de performance van een 7/10 naar 9/10 gegaan is is het volgende:

- Leg je telefoon op de tafel naast je keyboard of laptop, daar waar hij meestal ligt, en stel vanuit deze positie je linker en daarna rechter duim in, let hierbij op een zo realistisch mogelijk scenario! In mijn geval is dit met de linkerduim terwijl ik aan mijn laptop zit en de rechter meestal wanneer ik rechtop sta aan mijn bureau dus heb ik die vinger ingestudeerd vanuit exact deze positie.
- Scan beide duimen opnieuw in maar deze keer terwijl je het toestel in je hand houdt.

Resultaat is dus dat je nu elke duim 2x in het systeem zitten hebt, 1x uit positie waar je toestel op tafel ligt en 1x wanneer je het in de hand hebt.

Voor mij scheelt dit dag en nacht, fingerprint scanner werkt nu echt wel behoorlijk goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonzerelli
Geert1976 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 11:35:
zo, eindelijk ook mijn S10 in ontvangst genomen en nu langzaam alle accounts, apps, instellingen e.d toevoegen.

gaf het gisteren ook al eens aan, One Hand Operation+ van Samsung uit de Google Play Store is echt een dijk van een app.

Hier kan je allerlei zeer handige swipe gestures instellen, helemaal naar hartelust.
Voor een die hard iPhone gebruiker als ik, vind deze app zeer handig.

De swipe gestures zijn zeer snel, zonder lag.
Heel vet! Ga ik proberen thanx!
Ondanks de fp scanner frustraties blijf ik dit toestel toch wel houden. Het is gewoon een mooi apparaat :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oké ik heb de achtergrond hole punch grap uitgespeeld. Ik blijf bij deze
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1903/532873/Y03pNg5T.jpeg

Achtergrond zelf hier

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 09-03-2019 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Donstil schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 11:55:
Oké ik heb de achtergrond hole punch grap uitgespeeld. Ik blijf bij deze
[Afbeelding]

Achtergrond zelf hier
pfffff koffie maar even van mijn scherm poetsen, hilarisch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
SgtCaffran schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:45:
[...]

Kijk eens naar bixby routines, las ik best wat positieve verhalen over itt bixby zelf.
Bedankt voor de tip maar ik kan hier geen opties voor de simkaarten vinden.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdb64
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:04
Ik heb de Bixby knop geprogrammeerd met een commando 'screen off':

Als ik de S10 oppak gaat het scherm vanzelf aan (is instelling). VP op beide duimen ingeleerd. Gaat zonder screenprotector echt veel beter!
Scherm nu uitzetten met Bixby knop. Deze zit net wat lager!

Ben erg tevreden over de S10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-07 16:14
Als de VP niet goed werkt ligt het echt aan jezelf... Met screenpro en geen andere instellingen gewoon super snel!

over de batterij durf ik nog niet veel te zeggen ,hij moet eerst wennen aan mijn gebruik enz

voor de rest super telefoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
BattlerRoyaleNL schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 12:37:
Als de VP niet goed werkt ligt het echt aan jezelf...
Beetje domme opmerking... Wat nou als er een batch S10's een defecte scanner heeft? Of dat het ergens anders aan ligt dat hij bij veel mensen niet lekker werkt?

Hier werkt ie op zich wel, maar vrij traag. Ik hou het wel bij gezichtsherkenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
@Geert1976 Ben je de s10 nu alweer zat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ppeterr schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 12:41:
@Geert1976 Ben je de s10 nu alweer zat ?
haha nee hoor...ik heb het ding pas net 3 uurtjes in bezit. Ben nog druk aan het stoeien om de fingerprint sensor te temmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Geert1976 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 12:47:
[...]

haha nee hoor...ik heb het ding pas net 3 uurtjes in bezit. Ben nog druk aan het stoeien om de fingerprint sensor te temmen :+
Ow oke gelukkig maar. Jij had toch ook eerder een v30.
Ik moet toch nog echt een beetje wennen aan de lengte t.o.v. de breedte.

Voor nu en tja dat is pas na 1 dag, lijkt de ratio van de v30 toch iets fijner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BattlerRoyaleNL schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 12:37:
Als de VP niet goed werkt ligt het echt aan jezelf...
Daar ben ik het niet mee eens, dat het bij jou goed werkt zegt helaas niet zoveel over mijn situatie.
Mijn situatie (8 uit 10 goed) wordt echter wel onderschreven door diverse reviews en andere ervaringen van users dus daarmee kan het onmogelijk "aan mijzelf liggen".

Ik geloof er wel in dat dit softwarematig nog te tweaken is door samsung overigens. Maar zo uit de doos is de vinger afdruk voor mij maar dus ook voor vele andere geen fijne ervaring.
Geert1976 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 12:47:
[...]

Haha hier ook maar vooral ook Android temmen.
Sommige dingen zijn zo onwijs onlogisch als je al 11 jaar met iOS werkt.

Ook heb ik continu spook aanrakingen op de randen van het scherm. Vooral als ik aan het typen ben met 1 hand. De ruimte onder mijn duim raakt dan wel eens de rand rechts als ik met mijn duim probeer de linkerkant van het keyboard te halen. Erg irritant.

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 09-03-2019 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
barrymossel schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 08:35:
Gebruikt iemand toevallig de Rootless Launcher? Ben er fan van, maar ik vermoed dat mijn haperingen hierdoor komen. Zijn alleen op het startscherm merkbaar.
Anova geïnstalleerd en alles gaat super soepel. Ligt dus aan de combinatie Rootless Launcher en S10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:52
Wat is tegenwoordig goed voor de batterij?

Eerst 10 uur volledig opladen?
of gewoon opladen tot 100%?

Of meteen gebruiken en opladen als het nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Nog even over die gratis earbuds aktie. Ik heb gisteren het hele proces succesvol doorlopen, en kreeg dus op het eind het scherm "Bedankt voor je deelname aan de Samsung Galaxy S10 promotie. Je ontvangt binnen 5 minuten een bevestigingsmail"

Nou zijn we dik 12 uur verder, maar nog steeds geen bevestigingsmail gehad. :+
En nee, zit niks in een spamfilter.

Iemand hier die de bevestigingsmail wel heeft ontvangen??

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
  • Laatst online: 00:40
wvexeltweakers schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:12:
Nog even over die gratis earbuds aktie. Ik heb gisteren het hele proces succesvol doorlopen, en kreeg dus op het eind het scherm "Bedankt voor je deelname aan de Samsung Galaxy S10 promotie. Je ontvangt binnen 5 minuten een bevestigingsmail"

Ja hoor 1 minuut na verzenden gisteren om 19:15

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:12:

Ik heb het vanmorgen gedaan, ook nog niets gehoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echo237
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:44
Donstil schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:18:
[...]

Ik heb het vanmorgen gedaan, ook nog niets gehoord 8)7
Ook last van hetzelfde. Als ik inlog bij Samsung Members zie ik wel dat mijn S10 daar is toegevoegd. Ben benieuwd wanneer de mails binnenkomen.
Pagina: 1 ... 13 ... 75 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen en levertijden: [Samsung Galaxy S10-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires mogen: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires
- Rooten en custom roms: [Samsung Galaxy S10-serie] Rooten & Custom ROM's
- Garantie/RMA: [Samsung] RMA & Support