nieuws: Blizzard kort schorsing pro-Hong Kong-speler Hearthstone in na kritiek
Hongkong, niet Hong Kong
Hongkong, niet Hong Kong
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Kan je beter even een topic voor aanmaken, hier moet de auteur even naar kijken.piderman schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:38:
reviews: Switch Lite, Link's Awakening en Ring Fit - Nieuw. nieuwer, vernieuwend
In de tabel op de eerste pagina staat "Ring Fit Adventure" naast het plaatje van de Switch Lite. Ik denk dat de titel dan ook "Nintendo Switch Lite" moet zijn? Sowieso is RFA nog niet beschikbaar. En RFA is ook niet te spelen op de Lite, aangezien je de joycons los moet maken.
Deze heb ik inderdaad niet aangepast, want volgens mij is het niet fout, en zie ik niet echt aanleiding dit aan te passen. De rest van je meldingen heb ik wel aangepast.CH4OS schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 17:02:
Ik had dezen gisteren al gemeld, maar lijken mij ook gewoon typfoutjes;
nieuws: Microsoft brengt toetsenborden uit met speciale Office- en emoji-knop
[...]
Gezien de afbeelding eronder, is het niet zozeer iets waar men over nadenkt (wat de tekst wel impliceert), maar is het daadwerkelijk gebeurd. Overigens des te vreemder om later in het artikel wel te lezen dat het inderdaad daadwerkelijk vervangen is;
Ik weet niet of dit fout is, we hebben het in het verleden ook zo geschreven. Ik laat dit voor nu even staan.Aegir81 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 07:42:
@Tweakjur
In deze review wordt enkele keren 'levellen' fout geschreven: reviews: Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - Niet af, niet stabiel en niet ...
Het moet met 1 'l' want de 2e 'e' is dof, dus geen verdubbeling nodig - - > levelen.
Ik weet het zeker. Zie ook: https://woordenlijst.org/#/?q=levelenRoD schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:11:
[...]
Ik weet niet of dit fout is, we hebben het in het verleden ook zo geschreven. Ik laat dit voor nu even staan.
Die heb ik ook gezien, maar ik geloof niet dat het vernederlandste woord hier wordt bedoeld, maar dat hier het Engelse levelling is overgenomen. Daarom laat ik het even aan de auteur.Aegir81 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 12:14:
[...]
Ik weet het zeker. Zie ook: https://woordenlijst.org/#/?q=levelen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Share and Enjoy!
Ben ik nu gek ?? het is toch andersom ?Dit proces van het opzoeken van de domeinnaam die bij een ip-adres hoort,
'Rits' en 'rist' zijn hier beide correct.roell schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:18:
reviews: Dns-over-https - Meningen verdeeld over encryptie dns-queries
DoT is een laag boven op standaard-dns, in plaats van dat er een hele nieuwe rits dns-resolvers moet worden aangemaakt.
rits --> rist
Je bent niet gek, moet inderdaad andersom zijn. Thanks!F-I-X schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:35:
reviews: Dns-over-https - Meningen verdeeld over encryptie dns-queries
[...]
Ben ik nu gek ?? het is toch andersom ?
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dana is een man.Ze gaf aan dat deze speler
[ Voor 25% gewijzigd door AW_Bos op 15-10-2019 12:34 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
De Nederlandse inlichtingendiensten hebben niet aan de verplichtingen van de Wiv 2017 voldaan met het verstrekken van ongeëvalueerde gegevens aan buitendlandse collegadiensten. Ze schoten wel op een aantal punten tekort, is het oordeel van de toetsingscommissie.
Volgens mij is 0 de standaard gebruikers ID, niet de gebruikersnaam, dat is immers root. Zie ook de regel ervoor:Sudo zet deze gebruikersnamen automatisch om in '0', wat de standaardgebruikersnaam van de root user is
Door de fout kunnen gebruikers in bepaalde gevallen deze beperkingen omzeilen door hun user id in de terminal aan te duiden als '-1' of '4294967295'.
[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 15-10-2019 14:49 ]
Ontwerpen = ontworpenVolgens Uniti haalt de auto een efficiëntie van 8kWh/100km doordat de Uniti One is ontwerpen vanuit de gedachte om gewicht te besparen, al licht het bedrijf dit verder niet toe. Het elektrisch aangedreven model heeft een elektrische motor die de achterwielen aandrijft, een vermogen van 68pk en een koppel van 85Nm. De topsnelheid bedraagt 120km/u en de sprint van 0 tot 100km/u gaat in 9,9 seconden.
Wust um yn 'e moele ha? :p
De tiid hâldt gjin skoft.
Windows Phone 8.1-apparaten blijven nog welk werken en datzelfde geldt voor de apps die er op geïnstalleerd staan.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Singlepage layout
Een van de gevolgen van de integratie van de gezichtsscanner en de radar is dat het niet mogelijk is om het scherm totaan de randen door te laten lopen. Google had een enorme inkeping boven in het scherm kunnen zetten, maar heeft ervoor gekozen om de Pixel 4-telefoons een voorhoofd te laten hebben. Symmetrie van de bezels aan de boven- en onderkant was duidelijk geel doel.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Alle bedragen zijn in euro's en niet in dollars (wat soms wel goed is gegaan vreemd genoeg)De omzet kwam in de afgelopen drie maanden uit op bijna 3 miljard euro, terwijl die in het tweede kwartaal van dit jaar nog op 2,5 miljard dollar bleef steken. De winst kwam uit op 627 miljoen dollar, tegenover 476 miljoen dollar in het tweede kwartaal van 2019. In het derde kwartaal zijn er orders binnengekomen voor in totaal 5,11 miljard euro en zijn 52 lithografiesystemen verkocht.
Het probleem is niet verbeterd maar verminderd: de situatie is verbeterd ("Should be much better at this point". Misschien alleen voor nieuwe auto's, of juist met nieuwe firmware voor iedereen. Maar dat gaat verder dan een taalfoutje).dat het probleem 'aanzienlijk verbeterd zou moeten zijn'.
[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 16-10-2019 18:33 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Woordje "van" ontbreekt.De Britse overheid richt zich nu op invoering van een bredere set maatregelen om internetters online te beschermen, vastgelegd in een voorstel voor een Online Harms White Paper.
[ Voor 35% gewijzigd door jvdmeer op 16-10-2019 23:22 ]
@Xtuv Lijkt me 'zesde plek' of 'plek zes'stevent op de zes plek af.
Er moet nog een lidwoord tussen denk ik.Volgens Olympus heeft de nieuwe E-M5 ook [een/de] verbeterde vijfassige beeldstabilisatie.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
een gaat teveel, en einde van zin loopt niet lekker"Van de tv-schermtijd in de VS gaat minder dan tien procent gaat naar Netflix en van de mobiele-schermtijd nog veel kleiner minder", aldus het bedrijf.
verrtig -> veertigDe brutowinst of ebitda kwam uit 1,1 miljard dollar en dat is ruim verrtig procent meer dan een jaar geleden.
[ Voor 6% gewijzigd door Munchie op 17-10-2019 14:09 ]
DeflatieVentasus schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:01:
nieuws: Bedrijf achter Philips Hue wil concurrent VS voor 1,2 miljard euro ov...
1,2 miljard euro in de titel, 1,3 miljard euro in de onderstaande tekst.
[ Voor 25% gewijzigd door sjoerddz op 17-10-2019 17:17 ]
Vattenval Solar Team werd op de hielen gevolgd door de BluePoint-zonneauto van Agoria Solar Team uit België.
Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117; Kaifa MA304-SMR5.5
Rocktar Games heeft de trailer voor de pc-versie van Red Dead Redemption 2 uitgebracht.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Gedetailleerdere, gedetailleerder is niet de juiste vorm.De trailer, die in 4k op 60fps te zien is, geeft volgens de maker een blik op de gedetailleerder open wereld van de pc-versie, die 5 november verschijnt.
De Wastelanders-update voor Fallout 76 verschijnt niet in de herfst, zoals Bethseda aanvankelijk aankondigde,
heben = hebbenDe Apple TV 4K heeft alleen ethernet en hdmi, waardoor gebruikers geen manier heben om data over te dragen op manieren die bij andere Apple-apparaten gebruikelijk zijn, zoals usb of Lightning. De TV 4K kwam in 2017 uit.
Juist
Terwijl het over versie 4.1.0 gaatBetaflight 4.0.2 is verschenen met de volgende aankondiging en lijst met veranderingen:
Deze zin struikelt nogal.Bij een melding werd hem naar eigen zeggen per mail werd aangeboden om 'een rondje park' te doen maar daarna stopte het contact.
Deze gemist? Is nog niet bijgewerktPDZ schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:25:
reviews: Gemeenten moeizaam naar Windows 10 - Helft werkt nog aan upgrade
Sudwest Fryslan moet zijn Súdwest-Fryslân
De tiid hâldt gjin skoft.
Verwijderd
Dat is in het Nederlands schema's, diodes en weerstanden. Een printplaat is een circuit board.I have guys in here who have circuits, diodes, and resisters [sic!] memorized
Ik heb deze even overlegd met de redactie; je hebt in principe gelijk, maar wat er staat is ook niet per se fout. We denken zelf dat de huidige verwoording misschien wat duidelijker is voor de wat minder technisch onderlegde lezer, en daarom laten we het staan.Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:06:
nieuws: Amerikaanse leger gebruikt geen floppy's meer voor coördineren kernaa...
En ook deze:
[...]
Dat is in het Nederlands schema's, diodes en weerstanden. Een printplaat is een circuit board.
Het begin is ook wat krukkig, omdat er volgens mij nooit kernwapens (met lading althans) worden afgevuurd, maar vooruit
Op zich trouwens een leuk onderwerp en artikeltje.
Deze kan ik niet zelf aanpassen, aangezien deze tabel in datawrapper is gemaakt. Ik leg het neer bij de redacteur.
[ Voor 11% gewijzigd door AverageNL op 18-10-2019 16:29 ]
Verwijderd
Dat Windows 7 moet Windows 10 zijn?Zo kunnen ook kleinere bedrijven verlengde ondersteuning krijgen, en geldt dat ook voor Office 365 ProPlus. Dat is ook wel nodig, want veel organisaties zijn nog niet over naar Windows 7.
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Je hebt helemaal gelijk. Operationeel is sowieso veel logischer, het is in het Engels immers ook gewoon 'operational'. Slordig van me.jgj82 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:11:
nieuws: Amerikaanse leger gebruikt geen floppy's meer voor coördineren kernaa...
Het zal een vertaalfout zijn, edoch:
...en daarmee toegang kan krijgen tot de operatieve kernwapens van de VS.
wijzigen in:
...en daarmee toegang kan krijgen tot de operationele kernwapens van de VS.
Operatief : Als iets betrekking heeft op een operatie, als in : met een chirurg.![]()
Operationeel: Gebruiksklaar. Direct inzetbaar.
Wist niet dat we in de lucht dingen kunnen telen.Het andere project richt zich op de historische hopteelt op Altena.
Daar mist het woordje 'is' achter 'motor'.En verder
Het koppel van een elektrische motor is hoger dan dat van reguliere motoren en het is direct beschikbaar.
zien -> gezien.Woon-werkverkeer
Hoewel er ook mensen zijn die recreatief rijden, zie de ervaringen van mede-tweakers, worden veel e-motoren vooral gebruik voor woon-werkverkeer. Gemiddeld gezien is het bereik daarvoor vaak voldoende en in veel gevallen kan er op het werk ook bijgeladen worden.
[ Voor 39% gewijzigd door Room42 op 19-10-2019 13:18 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Woordje mist.Hans Capelle (hcpl)
[...]
Die kosten vallen nu grotendeels weg, al blijven er dan nog de remmen, remvloeistof en banden over.
dat/die, toch?Een nadeel is het bereik, dat die bij hogere snelheden snel achteruitgaat.
[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 19-10-2019 13:39 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
vierquote: Inleidende alinea bij "Ervaringen van tweakers"Hoe elektrisch motorrijden in de praktijk gaat, kunnen we beter aan de motorrijders zelf vragen. Hieronder lees je de motivaties en ervaringen van drie tweakers.
quote: Uit reactie van Rob SmeetsWat ik fijn vindt aan elektrisch rijden, ...
"Het bereik", onzijdig, dus wel degelijk "dat"Room42 schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:37:
reviews: Elektrische motoren - Is zo'n zacht zoemend snelheidsmonster wat?
[...]
Woordje mist.
en:
[...]
dat/die, toch?
- in een scherpe bocht betekent remmen op het achterwiel betekent dat de bocht 'korter' wordt.
Alleen is deze nog niet aangepast:RoD schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:21:
En weer bij, dank allen.
Hij is wellicht niet de beste in alles, maar vooralsnog de enige met 5 sterren en de anderen hebben allemaal 4,5 ster. Dat maakt hem dan toch wel de beste?Hij is niet de beste in alles...
Wat er bedoeld wordt is dat hij niet op alle gebieden de beste telefoon is, zo is volgens de review zijn accuduur ondergemiddeld en vallen de resultaten van de camera's tegen... m.a.w. voor wie zoekt naar een smartphone met een geweldige accuduur, is dit niet de beste smartphone.CH4OS schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:58:
reviews: Smartphone Best Buy Guide - Oktober 2019
[...]
Hij is wellicht niet de beste in alles, maar vooralsnog de enige met 5 sterren en de anderen hebben allemaal 4,5 ster. Dat maakt hem dan toch wel de beste?
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 19-10-2019 19:29 ]
Eat the bugs, live in a pod
Volgens mij moet het PED2 en PES2 zijn.Euronitwit schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:10:
reviews: Elektrische motoren - Is zo'n zacht zoemend snelheidsmonster wat?
De fabrikant toonde eerder een aantal prototypes, zoals de PED2 en PED2
Twee x hetzelfde type?
Ik ben specifiek voor de SR/F gegaan, omdat ik bij de S(R) en DS(R) wat minder onder de indruk was van het vermogen en die voor mij te compact aanvoelden: crossbrommergevoel zeg maar. Met andere elektrische motoren heb ik geen geen ervaring.
[ Voor 29% gewijzigd door Jeldert op 20-10-2019 18:40 ]
Juist
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq