Het kb nummer van de update is kb5001330, niet kb50001330
nieuws: Windows 10-gebruikers melden crashes na recente update
nieuws: Windows 10-gebruikers melden crashes na recente update
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 4% gewijzigd door jorritv op 19-04-2021 11:12 ]
forste → forseWat opvalt als we alle mogelijkheden overzien, is dat behalve de muziekspeler, geen van de functies écht slim gebruikmaakt van het lange scherm; er wordt veelvuldig gebruikgemaakt van forste, ronde knoppen en iconen met veel lege, zwarte tussenruimte.
referentie borstband → referentieborstbandBij een hardlooprondje van 10km kwam de Nubia Watch niet verder dan 9,2km en zowel de gemeten maximale als de gemiddelde hartslag wijkt zoveel af van wat onze referentie borstband meet, dat we ook de hartslagmeting als onbruikbaar bestempelen.
Alleen de "14" na "Plasma" (inmiddels 18), de rest niet... Weet dat het een gepriegel is...Delpozo schreef op maandag 19 april 2021 @ 15:30:
Gladgestreken.
Klopt, kijk maar waar de link naartoe wijst: https://archiveprogram.github.com/arctic-vault/LordPan schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:24:Dit zal de "Arctic Code Vault" moeten zijn vermoed ik.
Die projecten werd werden gebruikt door het Jet Propulsion Lab-team van de marshelikopter.
verder beter gewaarborgd?De privacy is ver beter gewaarborgd
→ Privacyvoorvechters zoals de EFF noemen FLoC een 'vreselijk idee'.Privacyvoorvechters zoals de EFF noemt FLoC een 'vreselijk idee'.
DuckDuckGo'sDuckDuck Go's
gezetenEen zou voorin hebben gezet
[ Voor 33% gewijzigd door Tsunami op 20-04-2021 09:45 ]
een uitdagende een puzzelgame gericht
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
[ Voor 3% gewijzigd door KabouterSuper op 20-04-2021 19:04 ]
When life gives you lemons, start a battery factory
Waar moet ik beginnen? Ze komen binnen een week uit? Ze komen over anderhalve week uit? Ze kosten euro?De AirTags komen binnen een week uit en kosten euro. AirTags komen over anderhalve week uit, in elk geval in de Verenigde Staten. Eentje kost 29 dollar, een pak met vier AirTags kost 99 dollar.
[ Voor 34% gewijzigd door Frituurman op 20-04-2021 19:57 ]
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
tel aten -> te latenBovendien zitten er drie microfoons met beamforming in om de stem van gebruikers tel aten doorkomen
geïntresseerd -> geïnteresseerdDiscord zou niet langer geïntreseerd zijn
... en gaat over tot de orde van de dag
Correcte prijs is 1219 euro. Zie https://www.apple.com/nl/shop/buy-ipad/ipad-proDe 12,9"-versie komt uit voor 1209 euro, de 11"-variant begint op 899 euro.
[ Voor 8% gewijzigd door ymmv op 20-04-2021 22:01 ]
Een 'voor' weggestreept.Alle klanten hebben een e-mail ontvangen met instructies voor hoe ze nu moeten handelen.
gelden. Vooral → gelden, vooralAmerikaanse federale onderzoekers hebben een onderzoek ingesteld naar het voorval, omdat ze zich zorgen maken over de omvang van het lek en de vergelijking trekken met bijvoorbeeld de Solarwinds-hack van een aantal maanden gelden. Vooral omdat ontwikkelaars van zoveel grote bedrijven gebruikmaken van de tools van Codecov.
'optimaliseren van responsiviteit, geheugen-, cpu- en accugebruik → 'optimaliseren van responsiviteit, geheugen-, cpu- en accugebruik'Volgens de browsermaker helpt die bij het 'optimaliseren van responsiviteit, geheugen-, cpu- en accugebruik.
gebruikers → Gebruikersgebruikers van de Canary-versie kunnen de prestatiemodus aanzetten met de code --enable-features=msPerformanceModeToggle.
responseteam → responsteam (je kunt ervoor kiezen om de Engelstalige variant te gebruiken, alhoewel die normaliter wel als twee woorden geschreven wordt, denk ik, maar ik zie geen enkele reden om niet de Nederlandstalige variant te gebruiken)De website van Managed IT is op dit moment onbereikbaar en Csirt Dsp, het responseteam dat in opdracht van de beheerder verantwoordelijk is voor onderzoek naar de hack, zegt tegenover Computable niet te willen reageren op de lopende zaak.
Even meeliften.ymmv schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:00:
nieuws: Versie iPad Pro met miniled-scherm kost 1209 euro
[...]
Correcte prijs is 1219 euro. Zie https://www.apple.com/nl/shop/buy-ipad/ipad-pro
You're either part of the solution or you're part of the problem
Die voor wegstrepen hoeft imo niet, daarnaast wordt die laatste alinea wel een hele lange zin zo.richy3908 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:14:
nieuws: Criminelen stalen inloggegevens van ontwikkelaars via devtool Bash Up...
[...]
Een 'voor' weggestreept.
[...]
gelden. Vooral → gelden, vooral
Deze begrijp ik niet helemaal? Rest is bijgewerkt, dank weer!poehee schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:47:
[...]
Even meeliften.
Bij 1 versie staat de "2" niet:
€2.429,00 TB Wi-Fi
[ Voor 8% gewijzigd door RobbyTown op 21-04-2021 12:05 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
moet zijn continu, zonder e.waarbij water continue door de leidingen stroomt
Dat kan zo zijn, maar het punt is nou juist dat die laatste zin helemaal niet als hoofdzin kan fungeren. Het is een bijzin en kan dus niet op zichzelf staan.Hayte schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:25:
[...]
Die voor wegstrepen hoeft imo niet, daarnaast wordt die laatste alinea wel een hele lange zin zo.
T-mobile → T-Mobile (in de rest van het artikel wel correct geschreven)Tweak is na T-Mobile de tweede provider die zijn diensten aanbiedt via het glasvezelnetwerk dat vorig jaar door T-mobile en Primevest is aangelegd in Segbroek.
Een 'het' weggestreept.De Britse minister Oliver Dowden van het het Department for Digital, Culture, Media and Sport heeft een intervention notice aangekondigd.
Gaat T.net nu ook al over op 'NotarisNederlands'?Het bedrijf maakt niet verduidelijkt niet of er betaald is voor de sleutel.
7400 Wp op het dak
marshelikopter → Mars-helikopterGitHub geeft alle ontwikkelaars die direct of indirect meehielpen aan de software voor de marshelikopter Ingenuity van NASA een badge om hun bijdrage te erkennen.
gebruikt. Vooral → gebruikt, vooral (om het voor te zijn dat mijn suggestie niet wordt opgevolgd met als argument dat de zin anders zo lang wordt: het is een bijzin, dus kan niet op zichzelf staan. Laat anders de zin beginnen met 'Dit is' om er een hoofdzin van te maken.)Hiermee beloont het platform de bijna twaalfduizend contributors die bijdragen hebben geleverd aan de opensourcesoftware die voor Ingenuity is gebruikt. Vooral omdat veel van die ontwikkelaars volgens GitHub misschien niet eens weten dat ze de eerste vlucht met een helikopter op Mars mogelijk hebben gemaakt.
marshelikopter → Mars-helikopterDie projecten werden gebruikt door het Jet Propulsion Lab-team van de marshelikopter.
Mars 2020 Helicopter Mission-badge → Mars 2020 Helicopter Contributor-badgeDaarin staan nu de Mars 2020 Helicopter Mission-badge, de Arctic Code Vault-badge en een badge voor het sponsoren van opensourcewerk via GitHub Sponsors.
Fair, heb die alinea herschrevenrichy3908 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:21:
[...]
Dat kan zo zijn, maar het punt is nou juist dat die laatste zin helemaal niet als hoofdzin kan fungeren. Het is een bijzin en kan dus niet op zichzelf staan.
Is niet fout.Ge Someone schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:48:
Elektrische GT-raceklasse
Het laadvermogen is twee keer zo hoog als wat nu mogelijk is
goed Nederlands:
Het laadvermogen is twee keer zo hoog dan wat nu mogelijk is
En nog meer meeliften:poehee schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:47:
[...]
Even meeliften.
Bij 1 versie staat de "2" niet:
€2.429,00 TB Wi-Fi
2x 'achter het scherm' - eentje kan uiteraard weg.Dat is mogelijk door achter het scherm in plaats van 72 grote leds tienduizend kleine leds achter het scherm te plaatsen.
Dat moet natuurlijk van zijn.Onafhankelijk vanan Schreier heeft ook Eurogamer vernomen dat Aspyr inderdaad betrokken is.
@Koekiemonsterr Voor de leesbaarheid zou je zinnen eventueel door tweeën kunnen hakken. Ook zou je het gebruik van komma's kunnen reduceren.Dat komt dan rechtsboven in beeld in de overlay van de Xbox-interface, waar bijvoorbeeld ook wordt een indicator verschijnt als de game de Auto HDR-functie ondersteunt.
Tot op heden was er geen duidelijke weergave of indicator van welke games in Quick Resume werden opgeslagen. En er is een beperkte ruimte voor die opslagfunctie waardoor het onduidelijk was voor welke games het snelle hervatten mogelijk was.Tot op heden was er geen duidelijke weergave of indicator van welke games in Quick Resume werden opgeslagen en er is een beperkte ruimte voor die opslagfunctie, waardoor het onduidelijk was voor welke games het snelle hervatten mogelijk was.
datOmdat er 'geen realistisch alternatief' was volgens Northwave en Managed IT, heeft de ict-beheerder besloten het losgeld te betalen die de aanvallers hebben gevraagd.
64-bit → 64 bit (alleen in samenstellingen is het koppelteken nodig)Microsoft Visual Studio 2022 stapt over op 64-bit en komt eind dit jaar uit
64-bit → 64 bit (alleen in samenstellingen is het koppelteken nodig)Het programma voor softwareontwikkelaars wordt 64-bit en belooft sneller en toegankelijker te zijn dan zijn voorganger.
64-bit-applicatie → 64-bitsapplicatieVoor het eerst zal Visual Studio een 64-bit-applicatie zijn, 'zonder 4GB-beperking in het devenv.exe-proces', schrijft Microsoft.
64-bit → 64 bit (alleen in samenstellingen is het koppelteken nodig)Door over te stappen op 64-bit denkt Microsoft dat het makkelijker moet worden om grote, complexe applicaties te openen, bewerken, draaien en debuggen zonder tegen geheugenproblemen aan te lopen.
32bit-applicaties → 32-bitsapplicatiesOntwikkelaars kunnen nog steeds 32bit-applicaties ontwikkelen in Visual Studio 2022.
cross-platform-apps → cross-platform apps (net zoals in de rest van het artikel)Daarnaast wordt er ondersteuning ingebouwd voor CMake, Linux en WSL om het makkelijker te maken om cross-platform-apps in C++ te ontwikkelen met Visual Studio.
geïntegreerde tekstchat → een geïntegreerde tekstchatMicrosoft introduceert ook Live Share, waarbij er geïntegreerde tekstchat komt om gesprekken te hebben over de code van projecten, zonder van context te moeten wisselen.
moeten → hoevenMicrosoft introduceert ook Live Share, waarbij er geïntegreerde tekstchat komt om gesprekken te hebben over de code van projecten, zonder van context te moeten wisselen.
MacOS → macOS (zie ook https://www.apple.com/nl/macos/big-sur/)Ook de Mac-versie van Visual Studio krijgt een update, met plannen om over te stappen naar 'native MacOS UI', met als doel dat het programma beter werkt op de Mac en zodat de software gebruik kan maken van ingebouwde MacOS-features.
MacOS-features → macOS-features (zie ook https://www.apple.com/nl/macos/big-sur/)Ook de Mac-versie van Visual Studio krijgt een update, met plannen om over te stappen naar 'native MacOS UI', met als doel dat het programma beter werkt op de Mac en zodat de software gebruik kan maken van ingebouwde MacOS-features.
Changes-toolwindow → Changes-toolvenster (geen noodzaak voor het Engelstalige woord als het Nederlandstalige prima gangbaar is)De Mac-versie krijgt ook de nieuwe Git-ervaring, met een Git Changes-toolwindow.
[ Voor 21% gewijzigd door richy3908 op 21-04-2021 21:22 ]
sierraadachtige → sieraadachtige (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=sieraad)Fitbit meldt in een persbericht dat de fitnesstracker een 'sierraadachtige look en feel' moet hebben; de Fitbit Luxe heeft geen fysieke knoppen en is de dunste fitnesstracker van Fitbit tot nu toe, schrijft het bedrijf.
look en feel → look-and-feel (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=look-and-feel)Fitbit meldt in een persbericht dat de fitnesstracker een 'sierraadachtige look en feel' moet hebben; de Fitbit Luxe heeft geen fysieke knoppen en is de dunste fitnesstracker van Fitbit tot nu toe, schrijft het bedrijf.
of tennis → en tennisHet bedrijf noemt verschillende fitnessfuncties; de fitnesstracker heeft twintig trainingsmodi ingebouwd, waaronder golf, pilates, spinning of tennis.
workouts → work-outs (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=work-out)De wearable zou workouts ook automatisch kunnen herkennen en beschikt over gps om wandelingen, fietstochten en hardlooprondes bij te houden.
stressmanagementfuncties → stressbeheersingsfuncties (analoog aan 'stressbeheersings-feature' in een eerdere zin)De functie wordt geïntroduceerd met de Fitbit Luxe, maar komt ook beschikbaar voor de Charge 4, Inspire 2, Sense, Versa 2 en Versa 3. Fitbit Premium-abonnees krijgen extra stressmanagementfuncties, waaronder mindfulness-sessies en exclusieve trainingsmodi.
Ik heb hiervoor even onze termenlijst erbij gepakt. Zo te zien houden wij '64bit' aan, en daarmee bijvoorbeeld ook '64bit-applicatie'. Ik heb het artikel dus op die wijze aangepastrichy3908 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:17:
64-bit → 64 bit (alleen in samenstellingen is het koppelteken nodig)
Oké, prima, alleen, ook wanneer het geen samenstelling betreft? Vergelijk bijv. "de camera maakt foto's van 8 megapixels" met 'deze applicatie is 64 bit'.AverageNL schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:40:
[...]
Ik heb hiervoor even onze termenlijst erbij gepakt. Zo te zien houden wij '64bit' aan, en daarmee bijvoorbeeld ook '64bit-applicatie'. Ik heb het artikel dus op die wijze aangepast
Dat is een erg goede vraag, die ik graag door wil spelen naar @Delpozo voor een oordeelrichy3908 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:46:
[...]
Oké, prima, alleen, ook wanneer het geen samenstelling betreft? Vergelijk bijv. "de camera maakt foto's van 8 megapixels" met 'deze applicatie is 64 bit'.
daarop volgende → daaropvolgende (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=daaropvolgend)In de daarop volgende maanden heeft het bedrijf zijn 'GigaNet' uitgerold naar verschillende andere steden.
uittesten -> testen of uitproberenOntwikkelaars kunnen ook eigen Linux-applicaties met een grafische interface uittesten.
Through the fire and flames
in juni → zijn in juniDat zijn eveneens niet de minsten: IBM, Nedap, BKR, TransIP en Aegon in juni in ieder geval van de partij.
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij heeft ondernemen (zo goed als) altijd een lijdend voorwerp nodig en daarom komt deze zin raar over op mij. Ben ik de enige of klopt mijn gevoel dat 'hij onderneemt' incorrect is en dat het 'hij onderneemt iets' moet zijn?Marco van der Werf onderneemt bij Bit, een research prototyping-studio die met meer dan vijftig consultants werkt voor Nederlandse en internationale merken zoals IKEA, Schiphol en FedEx.
startups → start-ups (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=start-up)Bit scout wereldwijd de laatste ontwikkelingen en gebruikt de nieuwste onderzoeken van universiteiten, techbedrijven en startups.
AI, robotica → AI-, robotica-Om te valideren of innovaties waarde hebben voor klanten, heeft Bit een team met de naar eigen zeggen 1% allerslimste AI, robotica en informatica-consultants ter wereld.
Een 'ook' weggestreept, omdat er al 'daarnaast' in de zin staat, dus mijns inziens dubbelop.Daarnaast wil Bit ook het onderwijs innoveren, met de Bit Academy: een mbo-opleiding met 350 studenten die datascience of software engineering willen studeren.
@Tweakers Events: Willen die studenten daar studeren, of doen ze dat al? Indien het laatste het geval is, kan 'willen' weggestreept worden.Daarnaast wil Bit ook het onderwijs innoveren, met de Bit Academy: een mbo-opleiding met 350 studenten die datascience of software engineering willen studeren.
kunnen → kan (want 'het bedrijf' is onderwerp en enkelvoud)In deze talk van Matěj Karásek, medeoprichter en CEO van Flapper Drones, leer je hoe deze drones precies vliegen, welke sensoren ze gebruiken en hoe het bedrijf ze autonoom kunnen maken.
maken. Maar → maken, maar (mocht deze suggestie niet doorgevoerd gaan worden omdat het anders een erg lange zin wordt, bedenk dan dat de tweede zin een bijzin is en dus niet op zichzelf kan staan. Herschrijf dan die zin naar zoiets als 'Tevens leer je waarom …')In deze talk van Matěj Karásek, medeoprichter en CEO van Flapper Drones, leer je hoe deze drones precies vliegen, welke sensoren ze gebruiken en hoe het bedrijf ze autonoom kunnen maken. Maar ook waarom deze voertuigen in vergelijking met conventionele drones beter geschikt zijn om in de buurt van mensen te vliegen
voertuigen → drones (zie ook https://www.vandale.nl/gr...rlands/betekenis/voertuig)Maar ook waarom deze voertuigen in vergelijking met conventionele drones beter geschikt zijn om in de buurt van mensen te vliegen.
Dingen die echt fout zijn heb ik aangepast, maar bij niet-redactionele artikelen ben ik wat voorzichtiger met aanpassingen. @Trendingtrees, zou jij misschien naar bovenstaande punten kunnen kijken?richy3908 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:12:
plan: Bio-robots, een ide schrijven en cloud-geheimen op Tweakers Developers ...
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij heeft ondernemen (zo goed als) altijd een lijdend voorwerp nodig en daarom komt deze zin raar over op mij. Ben ik de enige of klopt mijn gevoel dat 'hij onderneemt' incorrect is en dat het 'hij onderneemt iets' moet zijn?
[...]
Een 'ook' weggestreept, omdat er al 'daarnaast' in de zin staat, dus mijns inziens dubbelop.
[...]
@Tweakers Events: Willen die studenten daar studeren, of doen ze dat al? Indien het laatste het geval is, kan 'willen' weggestreept worden.
[...]
maken. Maar → maken, maar (mocht deze suggestie niet doorgevoerd gaan worden omdat het anders een erg lange zin wordt, bedenk dan dat de tweede zin een bijzin is en dus niet op zichzelf kan staan. Herschrijf dan die zin naar zoiets als 'Tevens leer je waarom …')
[...]
voertuigen → drones (zie ook https://www.vandale.nl/gr...rlands/betekenis/voertuig)
Alleen, waarom zijn mijn laatste twee suggesties niet doorgevoerd? Mijns inziens stippen beide daadwerkelijk incorrect taalgebruik aan met zelfs een motivatie waarom het incorrect taalgebruik is. Of wil je die ook overlaten aan @Trendingtrees omdat je ondanks mijn motivatie toch nog twijfelt?Hayte schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:20:
[...]
Dingen die echt fout zijn heb ik aangepast, maar bij niet-redactionele artikelen ben ik wat voorzichtiger met aanpassingen. @Trendingtrees, zou jij misschien naar bovenstaande punten kunnen kijken?
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
is SUV → is een SUVDe elektrische auto is SUV van 4,7 meter lang en 1,93 meter breed.
Op de twee elektromotoren → Met twee elektromotoren (tenminste, ik vermoed dat de variant met vierwielaandrijving twee elektromotoren heeft)Op de twee elektromotoren heeft de wagen een actieradius van 180km.
net -> 'net niet' of 'niet'Dat heeft geen nadelig effect op de stevigheid, want je kunt het chassis niet makkelijk buigen. Het heeft echter net de 'premium'-uitstraling van metaal.
onverwachten -> onverwachteDe uitgever belooft 'all-out oorlogsvoering op epische schaal', met meer spelers dan ooit en 'onverwachten momenten' en 'game-changing vernieling'
overgneomen -> overgenomenDie studio bracht in 2015 iOS-game Midnight Star uit en werd in 2018 overgneomen door EA.
voor dubbelOntwikkelaar Cloudhead Games onthulde op de Oculus Gaming Showcase een uitbreiding voor voor de VR-shooter Pistol Whip.
[ Voor 26% gewijzigd door Munchie op 22-04-2021 19:38 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
eerst → eersteOok wijst de dienst op een minder groot aanbod van nieuwe content voor de eerst helft van dit jaar, wat veroorzaakt wordt door vertragingen in de productie als gevolg van covid-19.
Hij is ietsjes hoger.De gekromde 49"-monitor combineert in feite twee schermen met 2560 bij 1440 pixels, een beeldverhouding van maar liefst tweeëndertig staat tot één.
Don't erase all files?
[Yes] [No]
290 gram moet zijn 30 gram.Het horloge weegt tot slot 290 30 gram en heeft een NFC-chip.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Je moet onder "description" kijkenRobert Zomers schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:38:
Wat betreft Nubia: Het gewicht van het horloge staat inderdaad als 290 gram op de productpagina,
[ Voor 14% gewijzigd door MeMoRy op 24-04-2021 07:50 ]
U vraagt, wij antwoorden.
kan → is (want de uitdrukking is 'in de lucht zijn', niet 'in de lucht kunnen')Daardoor kan nu wel al een groot deel van de 150 klanten, waaronder 96 notarissen, die maandag niet konden werken vanwege de hack, alweer in de lucht.
AI → AI'sAI uit die categorie zouden volledig verboden worden als het voorstel wordt aangenomen.
Dit geldt ook voor → OokDit geldt ook voor alle vormen van biometrische identificatie zoals gezichtsherkenning vallen onder deze categorie; gebruik daarvan in publieke ruimtes door autoriteiten wordt in principe verboden, maar er zou hier sprake kunnen zijn van beperkte uitzonderingen, bijvoorbeeld om een vermist kind op te sporen of een specifieke en onmiddellijke terroristische dreiging te voorkomen.
wordt → worden (want 'datasets' is onderwerp en meervoud)De datasets die wordt gebruikt om ze te trainen moeten van 'hoge kwaliteit' zijn om het risico op discriminatie te minimaliseren.
het systeem aan de eisen voldoet → de systemen aan de eisen voldoenOok moet onder andere de activiteit van de kunstmatige intelligentie bijgehouden worden om de traceerbaarheid van de resultaten te garanderen, moeten er passende maatregelen zijn voor menselijk toezicht en moeten de AI's voorzien worden van gedetailleerde documentatie, zodat autoriteiten kunnen beoordelen of het systeem aan de eisen voldoet.
ze gesprek zijn met een machine → ze in gesprek zijn met een machine (of anders 'ze een gesprek voeren met een machine')Het risico daarvan is laag, hoewel 'gebruikers zich er wel van bewust moeten zijn dat ze gesprek zijn met een machine, zodat ze een weloverwogen beslissing kunnen nemen om het gesprek voort te zetten of af te breken'.
vormen → vormt (want 'die' verwijst naar 'groep', wat enkelvoud is)De lijst wordt afgerond met een groep kunstmatige intelligentie die een minimaal risico vormen voor mensen, waaronder 'de meeste AI-systemen' zullen vallen.
moet zijn voordeedOp vrijdagavond kwam de bevestiging dat er met een 'iemand die zich vooreed als Volkov' gesproken is
Bijna …Mark_88 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:16:
Fixed, dank!
voldoet → voldoen (want 'de systemen' is onderwerp en meervoud)Ook moet onder andere de activiteit van de kunstmatige intelligentie bijgehouden worden om de traceerbaarheid van de resultaten te garanderen, moeten er passende maatregelen zijn voor menselijk toezicht en moeten de AI's voorzien worden van gedetailleerde documentatie, zodat autoriteiten kunnen beoordelen of de systemen aan de eisen voldoet.
een overgangsperiode voorzien → in een overgangsperiode voorzienEr wordt wel een overgangsperiode voorzien voor dit type wagens die voor 2026 aangeschaft werden.
lichte vracht bedrijfsvoertuigen → lichtevrachtbedrijfsvoertuigenBij lichte vracht bedrijfsvoertuigen die wel nog CO₂ uitstoten, zou het fiscaal voordeel vanaf 2026 met de helft dalen.
het fiscaal voordeel → het fiscale voordeelBij lichte vracht bedrijfsvoertuigen die wel nog CO₂ uitstoten, zou het fiscaal voordeel vanaf 2026 met de helft dalen.
tegemoet komen → tegemoetkomen (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=tegemoetkomen)Via het regeringsvoorstel wil hij bedrijven die investeren in laadpalen tegemoet komen met een belastingsvermindering van 45 procent op de investering.
wedde → salaris (zie ook https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1643)Het mobiliteitsbudget is een vergoeding die de werknemer kan ontvangen bovenop zijn of haar wedde in plaats van een bedrijfswagen.
rechts te klikken → te rechtsklikken (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=rechtsklikken; ook als je logisch beredeneert wat het e.e.a. betekent kun je zelf al zien dat 'rechts klikken' wat anders betekent dan 'rechtsklikken', want 'klikken' wordt gebruikt voor klikken met de linkermuisknop, dus 'rechts klikken' betekent niets anders dan met de linkermuisknop ergens aan de rechterkant van een venster, scherm o.i.d. klikken, @Olaf)Gebruikers kunnen hun interesses aanpassen via de MSN-site en de functie is uit te schakelen door rechts te klikken op de taakbalk.
[ Voor 3% gewijzigd door eNaSnI op 25-04-2021 12:34 ]
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
zichzelfen houdt Apple dertig procent van de omzet voor zichtzelf
"zijn feature om" zou er helemaal uit kunnen, dan wordt het:Spotify gaat naar verluidt volgende week zijn feature om podcast-abonnementen introduceren
Spotify gaat naar verluidt volgende week podcast-abonnementen introduceren
[ Voor 39% gewijzigd door Bergen op 25-04-2021 12:38 ]
[ Voor 3% gewijzigd door eNaSnI op 25-04-2021 13:04 ]
Er werd wel veel gereleased in deze zin.Het bedrijf bracht na de release van de Mac Pro-release al een Navi-videokaart uit
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
[ Voor 35% gewijzigd door Jorgen op 26-04-2021 06:11 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq