Hét grote motortopic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste
Acties:
  • 288.399 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ondertussen blij dat de inrij periode van mijn Soes voorbij is en dat ding nu eens lekker kan open trekken.

Met zo'n sportieve 750 is niet meer dan x toeren qua geluidsbeleving alleen al een martelgang :(

Hoewel de 1000 van Hoegee nog wel lekkerder klinkt:

Vanaf 6:45 voor het leukere knal werk })

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2019 16:00 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

aidanl schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:29:
[...]

Had 1 van de 2 rood haar? Anders was 't misschien @Vrijdag die ons van vers beeldmateriaal probeerde te voorzien :+
Doing one for the team >:)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:56:
/me is ondertussen blij dat de inrij periode van mijn Soes voorbij is en dat ding nu eens lekker kan open trekken. })

Met zo'n sportieve 750 is niet meer dan x toeren qua geluidsbeleving alleen al een martelgang :(

Hoewel de 1000 van Hoegee nog wel lekkerder klinkt })

[YouTube: Suzuki GSX-S1000 Hoegee R-Edition - MotoMe test - S3/07]
Ik snap dat hele 'inrijden' van motoren sowieso al niet, en al helemaal niet bij fietsen welke een sportief imago moeten overbrengen. Ik koop m'n fietsen altijd nieuw (en dat lieg ik: M'n 2004 RJ09 / R6 kocht ik begin 2006 tweedehands met 2500Km op de teller) en heb me nog nooit iets aangetrokken van die "regeltjes" welke er op een stickertje op de tank staan…. Die sticker is het éérste welke er vanaf gaat.

Van ALLE fietsen welke ik gehad heb weet ik waar ze nú zijn en als ik dan hoor dat m'n twééde 2008 RJ15 / R6 drie weken geleden bij de tweede eigenaar Total-Loss verklaart is met ruim 80.000 Km op de teller (achterop gereden door een auto) dan doe ik er niet veel verkeerd aan om zo te denken.

KTM begrenst de machines tegenwoordig electronisch (ECU) gedurende de éérste 1500Km..... Dán heb je dus écht wel vertrouwen in je eigen spullen, .....óf niet?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:08

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

wimmel_1 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:07:
[...]

Ik snap dat hele 'inrijden' van motoren sowieso al niet, en al helemaal niet bij fietsen welke een sportief imago moeten overbrengen. Ik koop m'n fietsen altijd nieuw (en dat lieg ik: M'n 2004 RJ09 / R6 kocht ik begin 2006 tweedehands met 2500Km op de teller) en heb me nog nooit iets aangetrokken van die "regeltjes" welke er op een stickertje op de tank staan…. Die sticker is het éérste welke er vanaf gaat.

Van ALLE fietsen welke ik gehad heb weet ik waar ze nú zijn en als ik dan hoor dat m'n twééde 2008 RJ15 / R6 drie weken geleden bij de tweede eigenaar Total-Loss verklaart is met ruim 80.000 Km op de teller (achterop gereden door een auto) dan doe ik er niet veel verkeerd aan om zo te denken.

KTM begrenst de machines tegenwoordig electronisch (ECU) gedurende de éérste 1500Km..... Dán heb je dus écht wel vertrouwen in je eigen spullen, .....óf niet?
Niet alleen ktm doet dat, er zijn meerdere merken.

Maar inrijden is idd overrated. Heb ik ook niet met mijn autos gedaan.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:44
[...]

Mijn rij-instructeur had dat ook, nieuwe BMW R1250GS, maximaal 5000 toeren, elektronisch begrenst in de ECU tot de eerste beurt uitgevoerd was, dan ging de toerenlimiet omhoog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:17
NLDViane schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:37:
[...]

Mijn rij-instructeur had dat ook, nieuwe BMW R1250GS, maximaal 5000 toeren, elektronisch begrenst in de ECU tot de eerste beurt uitgevoerd was, dan ging de toerenlimiet omhoog
Heeft ie een nieuwe?

Het was warm op de motor vandaag :X

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik houd me liever aan de voorschriften van de fabrikant. Maar goed het is ieders recht om de voorschriften van een fabrikant niet te volgen, ik voel me alleen daar minder goed bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:49:
[...]

Ik houd me liever aan de voorschriften van de fabrikant. Maar goed het is ieders recht om de voorschriften van een fabrikant niet te volgen, ik voel me alleen daar minder goed bij ;)
Als ie nieuw is, maar dat geld altijd eigenlijk. Zodra de motor warm is kan je prima meer toeren maken.. zolang het blij nog koud is raad ik dat niet aan. Anders zou ik gewoon hoger de toeten ingaan hoor als ie warm is :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:45
timmie271 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:57:
[...]

Als ie nieuw is, maar dat geld altijd eigenlijk. Zodra de motor warm is kan je prima meer toeren maken.. zolang het blij nog koud is raad ik dat niet aan. Anders zou ik gewoon hoger de toeten ingaan hoor als ie warm is :Y
Dit geld natuurlijk ook bij een gebruikte motor ! Als ik 30.000 op de teller heb staan wacht ik ook tot alles warm is met meer toeren maken haha zelfs in de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-09 16:21
Doorwaai kleding? is dat nodig? :P

Vannochtend vond ik het goed te doen met mijn niet doorwaai jas. Ritsjes op de armen open en gaan.

Maar misschien piep ik zo op de terugweg anders :+

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:57:
[...]

Heb je het nu over het inrijden of vertel je nu hoe ik moet motorrijden dat laatste doe ik namelijk al 22 jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
glydoscoop schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:01:
[...]

Dit geld natuurlijk ook bij een gebruikte motor ! Als ik 30.000 op de teller heb staan wacht ik ook tot alles warm is met meer toeren maken haha zelfs in de auto
Indirect had ik dat al in de 1e regel verwerkt :+ Maar je hebt zeer zeker gelijk.

@Mitssz heb zelf een softshell jas die nergens open kan en heerlijk warm word. Komt geen wind doorheen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Mitssz schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:01:
Doorwaai kleding? is dat nodig? :P

Vannochtend vond ik het goed te doen met mijn niet doorwaai jas. Ritsjes op de armen open en gaan.

Maar misschien piep ik zo op de terugweg anders :+
Piepen niet, wel puffen :Y

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:02:
[...]

Heb je het nu over het inrijden of vertel je nu hoe ik moet motorrijden dat laatste doe ik namelijk al 22 jaar.
Zie heel wat telefooncorrecties erin staan wat niet de bedoeling was :+

Neuh. Ik ga een ander niet vertellen hoe hij/zij moet gaan rijden. Dit ging alleen over het inrijden van een blok met betrekking tot lagere toerenlimiet. Dat je prima boven het toerenlimiet kan komen zolang het blok maar warm is. Staat los van wat jij wilt en doet natuurlijk. Misschien dat het verkeerd overkwam wat niet de bedoeling was van mij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glydoscoop
timmie271 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:07:
[...]

Neuh. Ik ga een ander niet vertellen hoe hij/zij moet gaan rijden. Dit ging alleen over het inrijden van een blok met betrekking tot lagere toerenlimiet. Dat je prima boven het toerenlimiet kan komen zolang het blok maar warm is. Staat los van wat jij wilt en doet natuurlijk. Misschien dat het verkeerd overkwam wat niet de bedoeling was van mij :)
Ik zit nog in de inrijperiode maar heb al 2x uit veiligheid boven het limiet moeten komen ivm invoegen stukje snelweg voor een vrachtwagen , naar mijn mening is iets boven de toeren komen namelijk gezonder als in een veel te hoge versnelling vol gas geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

[...]

Dat klopt, en ik snap wat je bedoeld te zeggen, denk dat hier maar weinig zijn die 'koud' gaan lopen gassen :Y

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:25
[...]

Ik laat mijn motor juist altijd warm draaien door te starten met vol gas (in zijn vrij) en mijn hand vijf minuten op die stand te houden.

Motor is daarna goed warm en dan kan je lekker gas geven.

Iemand een GSR 750 kopen? Altijd goed mee omgegaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glydoscoop
R0y. schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:21:
[...]

Ik laat mijn motor juist altijd warm draaien door te starten met vol gas (in zijn vrij) en mijn hand vijf minuten op die stand te houden.

Jaa ik doe dat altijd in ze 3 op ze standaard wiel in de lucht kan je gelijk die ketting goed warm krijgen en dan zon 5/7 MIN ( onder de 6000 toeren want inrij periode )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:13

A13X

Dude

glydoscoop schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:51:
[...]

Jaa ik doe dat altijd in ze 3 op ze standaard wiel in de lucht kan je gelijk die ketting goed warm krijgen en dan zon 5/7 MIN ( onder de 6000 toeren want inrij periode )
En gelijk ff de kettingsmeren en de bandjes in de bandenvet, loopt het weer lekker soepel :7

Gloeiende gloeiende trouwens.... Bakkes heet en dan tref je het natuurlijk op op de terugweg...

3x een bloody trekker ervoor en 2x een werkverkeer vrachtwagen die niet opschoot en echt elk stoplicht tegen hebben :X

Dan word een doorwaai jas uiteindelijk toch weer warm. :'(

Naja vriendin is nog niet thuis dus maar ff douchen voor het koken.

[ Voor 31% gewijzigd door A13X op 24-06-2019 18:11 ]

Awesome

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Laatst online: 19-09 10:57
Vandaag me even lopen verbazen over de weelde die we thuis hebben.

Wagenpark...

Te weinig ruimte en daarom de Tiger 1050 in de verkoop.
Als iemand interesse heeft...DM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Mooie verzameling @BvZwolle . Misschien een stukje van de stoep erbij trekken, die is breed zat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
BvZwolle schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:08:
Vandaag me even lopen verbazen over de weelde die we thuis hebben. [Afbeelding: Wagenpark...]
Als iemand interesse heeft...
Kun je de heg van de buren niet een stukje kortwieken? Aan de 'straatkant' pakt hij/zij ook al een slordige 30Cm. weg van de gemeente-stoep, gezien de foto 8)

Rijdende Rechter taferelen welke om niks gaan zien we graag..... :9 >:)

P.S. Neem dat deel met betrekking tot "kortwieken" niet serieus.... Beter een goede buur dán..... !!!

[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 24-06-2019 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Raym09 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:59:
[...]

En gelijk ff de kettingsmeren en de bandjes in de bandenvet, loopt het weer lekker soepel :7

Gloeiende gloeiende trouwens.... Bakkes heet en dan tref je het natuurlijk op op de terugweg...

3x een bloody trekker ervoor en 2x een werkverkeer vrachtwagen die niet opschoot en echt elk stoplicht tegen hebben :X

Dan word een doorwaai jas uiteindelijk toch weer warm. :'(

Naja vriendin is nog niet thuis dus maar ff douchen voor het koken.
Tyreshine d:)b

Voor de posers, toch @Vrijdag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

R0y. schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:21:
[...]

Dat klinkt allemaal heel leuk en aardig maar je doet het toch niet goed.

Het beste doe je het namelijk in een fietsengang, of onder de babykamer van de buren. Om half zes 's ochtends én om half één 's nachts.

Het geluid moet namelijk ook goed opwarmen én afkoelen.

Wordt door heel veel mensen vergeten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waaj
  • Niet online
En vergeet niet gelijk de achterband goed op te warmen! Levensgevaarlijk om met koude banden weg te rijden! Ik hoor altijd kreten van bewondering van de buren als ik m'n motor 'sochtends in het fietsengangetje in de toerenbegrenzer trek en daarna m'n band opwarm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Waaj schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:01:
En vergeet niet gelijk de achterband goed op te warmen! Levensgevaarlijk om met koude banden weg te rijden! Ik hoor altijd kreten van bewondering van de buren als ik m'n motor 'sochtends in het fietsengangetje in de toerenbegrenzer trek en daarna m'n band opwarm.
Dat ligt meestal meer aan het asfalt dan aan de banden. Ik had hier vandaag een gloedje nieuwe asfaltfrees voor de deur staan mét een hele ploeg Duitse asfaltboeren uit de regio "Bonn".....Toplaag in de straat lag er amper 4 jaar in maar werd vandaag weer volledig weg ge-freest omdat die machine getest moet worden voor het gebruik van dát soort asfalt in DE.....

Ik heb aan 't einde van de week weer een nieuw 'circuit' voor de deur liggen 8)

Asfalt Bauer (1)
Asfalt Bauer (2)

[ Voor 17% gewijzigd door Will_M op 24-06-2019 19:17 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Waaj
  • Niet online
Ik zie mogelijkheden voor een tweakers-circuitdagje bij @wimmel_1 binnenkort!

[edit] 4 keer rechs om de speeltuin en proberen uit te remmen bij de kliko-chicane 8)

[ Voor 36% gewijzigd door Waaj op 24-06-2019 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Waaj schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:18:
Ik zie mogelijkheden voor een tweakers-circuitdagje bij @wimmel_1 binnenkort!

[edit] 4 keer rechs om de speeltuin en proberen uit te remmen bij de kliko-chicane 8)
Als particulier is 't ooit wel handig om te weten wát er voor een materiaal als ondergrond in je straat gebruikt is. Vorig jaar 'moest' ik hier een betonmixer + 'olifant' laten komen om een nieuwe fundering van 25 Kuub beton (x 2,4T / Kuub) ineens te laten storten ;) Een gemiddelde (asfalt) weg in een woonwijk trekt dat soort gewichten niet in ééns en mag je daar dus 3 wagens met beton + een 'olifant' voor laten komen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:47

Destruction

(ex-)Automonteur

BvZwolle schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:08:
Vandaag me even lopen verbazen over de weelde die we thuis hebben. [Afbeelding: Wagenpark...]
Als iemand interesse heeft...
Vandaar de vraag of ik kortgeleden over de Mastenbroekerallee reed :P Heb nu 'n idee waar je woont. Gisteravond nog langs gereden, maar dan met 't koekblik (zwarte focus stationwagen met - toen nog - een imperial op dak :+).

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Laatst online: 19-09 10:57
Destruction schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:28:
[...]
Heb nu 'n idee waar je woont.
Moet ik me nu zorgen gaan maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:47

Destruction

(ex-)Automonteur

BvZwolle schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:34:
[...]

Moet ik me nu zorgen gaan maken? :P
Neuh, dat niet :)

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
wimmel_1 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:09:
[...]

Dat ligt meestal meer aan het asfalt dan aan de banden. Ik had hier vandaag een gloedje nieuwe asfaltfrees voor de deur staan mét een hele ploeg Duitse asfaltboeren uit de regio "Bonn".....Toplaag in de straat lag er amper 4 jaar in maar werd vandaag weer volledig weg ge-freest omdat die machine getest moet worden voor het gebruik van dát soort asfalt in DE.....

[Afbeelding: Asfalt Bauer (1)]
[Afbeelding: Asfalt Bauer (2)]
Bochten oefenen bij jou voor de deur. De koffie is letterlijk om de hoek...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:44
De Kawa is hoogstwaarschijnlijk verkocht *O*

* NLDViane moet toch eigenlijk wel een traantje wegpinken...

[ Voor 44% gewijzigd door NLDViane op 24-06-2019 20:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

wimmel_1 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 00:29:
[...]

Heeft 'ie daarom z'n Honda Fireblade met 'plastic' tank-cover ingeruild op een Suzuki met een metalen tank? :o >:)
Nein, in 2 jaar tijd iets van 2k gereden op de nieuwe blade, oude was vroegah voor woon-werk.
Blade rijdt geweldig, maar alleen met het gas tegen de stuit. Ik wou meer afstanden rijden en toeren met de vrouw en dat was op de blade echt afzien...Ja ja, ik ben oud aan het worden....
Geen budget voor een 2e fiets, dus maar ingeruild...
mss tzt alsnog iets met meer vermogen, maar op de dijk rijdt dit echt een klap fijner dan de blade....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

NLDViane schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:16:

Dat geloof ik, was een mooie en leuke fiets. :)
Alhoewel die Triumph mij wat meer trekt. ;)

Nog mensen mee lopen pesten in de spiegel, he @DragonSlayer666 :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

wimmel_1 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:09:
[...]

[Afbeelding: Asfalt Bauer (1)]
[Afbeelding: Asfalt Bauer (2)]
Op dat 'circuit' zijn de geluidseisen minder streng dan op Assen of Zandvoort :X.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:53

steveman

Comfortabel ten onder

Vriend van me kwam langs op de motor, man wat deed ik hem een plezier bij aankomst met glazen water :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Iemand enig idee hoe ik deze code gebruik ? Of is die er al af .

Ebay listing

Als ik in mijn winkelwagen gewoon onder ebay coupon deze invul klopt hij niet maar dat lijkt me ook niet de plek om het te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
glydoscoop schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:48:

[Afbeelding: Ebay listing]

Als ik in mijn winkelwagen gewoon onder ebay coupon deze invul klopt hij niet maar dat lijkt me ook niet de plek om het te doen
Meestal moeten zulke dingen op de pagina waar je je verzend en betaalgegevens in moet voeren, dus helemaal aan het einde bij de laatste stap net voordat je op kopen drukt. Daar staat dan meestal de mogelijkheid om zo'n code in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
glydoscoop schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:48:

[Afbeelding: Ebay listing]

Een Pure White helm past altijd (tóch?).... Gewoon bestellen, dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
wimmel_1 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:58:
[...]

Een Pure White helm past altijd (tóch?).... Gewoon bestellen, dus :D
Naja ik denk wel bij mijn bmw 310R
Dit is zwart met wit en mijn kleding is voornamelijk donker dus kleurt wel
Lekker denk ik! En dan met een spiegel goud vizier ( voorvork van de bmw is ook goud )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:12
xos schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:43:
[...]

Op dat 'circuit' zijn de geluidseisen minder streng dan op Assen of Zandvoort :X.
En als er WSBK of MotoGP is kan het niet gek genoeg met de herrie. Dan zijn oordoppen als toeschouwer iig geen overbodige luxe.
glydoscoop schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:00:
[...]

Naja ik denk wel bij mijn bmw 310R
Dit is zwart met wit en mijn kleding is voornamelijk donker dus kleurt wel
Lekker denk ik! En dan met een spiegel goud vizier ( voorvork van de bmw is ook goud )
Heb je hem ook gepast?

[ Voor 34% gewijzigd door InZane op 24-06-2019 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
InZane schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:02:
[...]

En als er WSBK of MotoGP is kan het niet gek genoeg met de herrie. Dan zijn oordoppen als toeschouwer iig geen overbodige luxe.
Ik mág tijdens de MotoGP (Assen) nog steeds op de hoofdtribune én 't paddock plaatsnemen.... Daar wil je níet plaatsnemen zonder goede 'oordopjes' tijdens race-day. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glydoscoop
wimmel_1 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:05:
[...]

Ik mág tijdens de MotoGP (Assen) nog steeds op de hoofdtribune én 't paddock plaatsnemen.... Daar wil je níet plaatsnemen zonder goede 'oordopjes' tijdens race-day. :D
Ik ga dit jaar voor het eerst , heb een Monster Energy Experience gewonnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
[...]

Ja daar tussen de pitboxen en tribune galmt het altijd heerlijk. Maar blijft toch mooi als al dat geweld losgaat voor/tijdens de start :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

That's racist!

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Donker wit of pigment gehandicapt dan? Geen idee wat tegenwoordig de genderneutrale vega term is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik zit weer een weekend op de stekkenwal. Zin in!

Heerlijk dat geluid :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:46
Ik bij Strubben, dus dan gaan wij elkaar niet tegenkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

@Mitssz en viel het mee of tegen gistermiddag? 8) Vet je billetjes maar in voor vanmiddag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
lolgast schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:19:
Ik bij Strubben, dus dan gaan wij elkaar niet tegenkomen :+
Wat leuk, ik zit tegenover je, op de haarbocht tribune ;) tenminste, de zaterdag en zondag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Willem30
  • Laatst online: 06:54
Gisteren weer genoeg "motorrijders" gezien die blijkbaar met alleen heel mooi weer hun choppertje, oldtimertje of andere categorie motor uit de schuur halen, en dan vervolgens zonder goede kleding aan een stukje gaan rijden waarbij de beheersing en bochtentechniek echt om te janken is als je er toevallig achter komt te rijden...... ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
@Willem30 gelukkig kun je op de motor meestal wel makkelijk inhalen :) Zeker met dit soort hitte is mijn geduld qua ergens achter blijven hangen redelijk beperkt...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 22:41
Gisteren ook weer een paar droeftoeters op de snelweg zien rijden in korte broek en tanktop. Waait lekker door...

Zaterdag op de hoofdtribune in Assen zitten, wordt goed heet zoals het er nu naar uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Chakotay schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:48:
@Willem30 gelukkig kun je op de motor meestal wel makkelijk inhalen :) Zeker met dit soort hitte is mijn geduld qua ergens achter blijven hangen redelijk beperkt...
Nou ik reed dus achter zo iemand die ik wilde inhalen. Op het moment dat ik dacht te gaan inhalen sloeg de persoon linksaf uiteraard zonder knipperlicht aan te zetten. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
NLDViane schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:16:

;w :-(

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 08:57
Bij suzuki noemde ze wit eerst supreme white _/-\o_

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Joopieboy schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:25:
@Mitssz Vet je billetjes maar in voor vanmiddag :9
Jullie hebben een grinder date? :?

En de 2e match voor het motorweekend is gemaakt, doen jullie wel stilletjes?

[ Voor 16% gewijzigd door A13X op 25-06-2019 08:41 ]

Awesome

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
Zo, ik heb een dagje vrijaf vandaag, voormiddag een ritje door Z-Oost Vlaanderen. Vandaag lekker aan de hobby ipv pendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Gefeliciteerd! En veel plezier met je rondje :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Gefeliciteerd Dryhte :9B

Heerlijk bij de airco een meerdaagse rit gemaakt.
Dag 1 richting naar Bastogne
Dag 2 klik (en dan samen met mijn maatje (uit mijn diensttijd) overal rond neuzen)
Dag 3 weer naar huis.

Ik begrijp jullie nu, wat jullie bedoelen met "voorpret".

spoiler:
nu het saaie werk, data prikken en slaapplekken regelen

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@Dryhte gefeliciteerd! Heb je een motor met airco? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:30

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Thoit schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:49:
Gisteren ook weer een paar droeftoeters op de snelweg zien rijden in korte broek en tanktop. Waait lekker door...

Zaterdag op de hoofdtribune in Assen zitten, wordt goed heet zoals het er nu naar uit ziet.
Ik reed alleen naar het strand vanaf huis (15 min) en kwam er een hoop tegen.
Wel allemaal 80/50 wegen maar toch.
Zit ik dan met kevlar broek, handschoenen, en jas.(wel half open want trok het slecht).

En op het strand van die afkeurende blikken (spijkerbroek onveilig) IS KEVLAR MENSEN :')
Maar met 30+ toch wel lekker dat ik mijn zwembroek er alvast onder had :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Dryhte schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:54:
Zo, ik heb een dagje vrijaf vandaag, voormiddag een ritje door Z-Oost Vlaanderen. Vandaag lekker aan de hobby ipv pendelen.
Gefeliciteerd!

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Raym09 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:39:
[...]

Eikel :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

kneusteun schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:36:
[...]

Bij suzuki noemde ze wit eerst supreme white _/-\o_
Mijn volgende motor wordt een Suzuki in die kleur 8)

En gefeliciteerd @Dryhte !

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:08

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Gewoon thuis voor de buis. Met eigen wc en koelkast zonder rijen mensen ervoor ;).

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Tylen schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:14:
[...]

Gewoon thuis voor de buis. Met eigen wc en koelkast zonder rijen mensen ervoor ;).
Dit jaar ook voor het eerst thuis kijken, met deze hitte is het geen lol meer.. kom je half dood weer thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Zo, vanochtend lag ik er bijna onder op de A10. Mevrouw vond het onnodig om te kijken bij het wisselen van rijbaan terwijl ik tussen de file door reed. Ze klapt het knipperlicht aan en gooit gelijk het stuur om. Ik kon het nog net voor remmen. Even boos door het raampje gekeken en weer doorgereden.

Het is wel pittig warm trouwens op de motor zo. Doet mij denken aan de zomer van vorig jaar!

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitssz
Joopieboy schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:25:
@Mitssz en viel het mee of tegen gistermiddag? 8) Vet je billetjes maar in voor vanmiddag :9
Ik vond het zeker meevallen! Nog een heel stuk door de file gereden, maar het was zeker goed te doen. Wel overal(ook waar ik het normaal niet doe) bij het stoplicht vooraan gestaan om snel weg te rijden naar de volgende :+

Vandaag ben ik met het koekblik, ik heb gisteren na nog een avondrit me wielen gedemonteerd om er zo mee naar de bandenboer te rijden voor nieuw rubber 8)
Raym09 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 08:39:
[...]

:X

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Tylen schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:14:
[...]

Ik ga dit jaar ook lekker thuis op de bank hangen….. En inderdaad, de koelkast thuis is véél dichterbij én beter gevuld met lekker spul :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
w4rguy schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:41:
Het is wel pittig warm trouwens op de motor zo. Doet mij denken aan de zomer van vorig jaar!
Zolang je maar aan het rijden bent gaat het prima. Overigens geeft deze hoge temperatuur toch ook een warm wegdek en dus meer grip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Willem30 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:11:
[...]

Zolang je maar aan het rijden bent gaat het prima. Overigens geeft deze hoge temperatuur toch ook een warm wegdek en dus meer grip ?
Zolang je blijft rijden is het OK ja. Gistermiddag moest ik een uur terug rijden en dan merk je toch wel dat je amper afkoelt. Maar super warm is het dan ook niet. Ik stond toen kort achter elkaar bij 3 stoplichten stil, en dan broeit het best snel op!

Voor wat betreft grip: het brengt in ieder geval vertrouwen 8)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:07
Gisteravond na een pokke end file rijden vanuit Den Haag over de A4 naar Rotterdam, kwam ik stil te staan voor stoplichten van de Ketheltunnel. Als je dan een tijd stil staat krijg je het heel erg snel warm :X

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
aidanl schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:34:
Gisteravond na een pokke end file rijden vanuit Den Haag over de A4 naar Rotterdam, kwam ik stil te staan voor stoplichten van de Ketheltunnel. Als je dan een tijd stil staat krijg je het heel erg snel warm :X
Die stoplichten zijn funest idd! Gelukkig sprongen ze gisteren net op groen toen ik er aan kwam. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik ben gisteren vanuit Utrecht na het werk even op en neer geweest naar Bergschenhoek om een kofferset te kopen bij iemand. Ik had alle ventilatie open, maar het was zelfs op de snelweg zeer warm. Vanochtend naar werk was het beter, maar ook al warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Niet online
Ik mis met dit weer mijn beweegbare ruit. Misschien maar snel sparen voor een mechanisme en stuurschakelaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:07
Heerlijk motorrij weertje: banden snel warm en blok snel op temp :P
Ik klaag niet :N :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 14:49
Ik was eigenlijk van plan deze week richting Luxembourg te rijden, maar met deze temperaturen... :X

Uiteindelijk wat anders gepland. Gezien morgen het weer "beter" (lees: iets koeler) wordt, besloten om 3 dagen naar Zeeland te gaan en dan daar t/m vrijdag rond te toeren (nog niet eerder geweest O-) ). Chaletje gehuurd vlakbij teneuzen :).

Ik heb al wat leuke routes uitgezocht, maar zijn er nog mensen die routes / punten kunnen aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 21:51
Ik heb gisteren toch ook in korte broek en t shirtje gereden. Had wel express de goldwing met zijspan genomen. Daar val je niet zomaar mee om, en je wordt ook niet meer over het hoofd gezien.

[ Voor 15% gewijzigd door harley op 25-06-2019 13:38 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:38

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

harley schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:13:
Ik heb gisteren toch ook in korte broek en t shirtje gereden. Had wel express de goldwing met zijspan genomen. Daar v je niet zomaar mee om
Goldwing met zijspan? :D Dat zal een forse combinatie zijn denk ik!

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:58
@NL-RaVeR Ja, luxemburg. Met de motor naar zeeland... Gek! :P

Met zulke temperaturen ga ik juist de bossen in in de Eifel/Ardennen. Doorwaaipak aan, en gáán.
De afgelopen twee dagen is dat ook goed bevallen. Bijna 700 km gereden met vriendin achterop. Het was voor haar de eerste keer de Eifel in, dus ik had een overnachting niet al te ver van huis geregeld. Een lusje er achteraan plakken is immers eenvoudiger dan een stuk inkorten als je er nog niet bent.
Ze vond het fan-tas-tisch.
Op een gegeven moment wel mijn achterband lek gereden gisteren. Toen hadden we het anderhalf uur spelen aan de Moezel gehad, en we hadden net de terugweg ingezet. Opeens had ik het idee dat ze tegen zat te leunen in de bochten, net toen ik wat krappe haarspeldjes had. Het ding was niet in de bocht te krijgen, en als ie er eenmaal in zat had ik echt geweld nodig om hem weer recht te zetten. Toen ik een verbaasde "maar ik doe niks!" terug kreeg begon er iets te dagen. En jawel, achterband plat. En dan ook echt plat.
Er zat een flinke metaalsplinter in. Die er uit gehaald wat een kort sisgeluidje opleverde, maar verder was alle lucht er al uit. Dus toen zaten we daar naast een klein K-weggetje (tussen Plein en Gipperath) even een band te repareren. Zonder telefoonontvangst trouwens, ook erg fijn.
Maar, we zijn er mee thuis gekomen. Wel met regelmatig controleren bij tankstations of de band voldoende op druk bleef, dat wel. Hij liep héél zachtjes leeg, maar niet onverantwoord of zo. Het lek werd ook steeds minder. :)

Ik twijfelde er al aan of deze banden het volgende rijweekend voldoende gingen overleven. Die twijfel is nu weg. Vervangen dat spul. Straks beslissen of het de Road5 of Anakee Adventure wordt.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 21:51
Shadow_Agent schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:17:
[...]

Goldwing met zijspan? :D Dat zal een forse combinatie zijn denk ik!
valt wel mee
foto van vorig weekend :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0oQViiKVWsmeC17y5MEOeATR/full.jpg

Er moet ook nog een zijspan aan de FJR komen..
Ooit.....
als ik er de tijd voor heb............

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 14:49
@DrivinUCrazy Aan de kust is het anders een flink aantal graden koeler dan in het binnenland ;)

Had je een band reparatie setje bij je? Anders sta je daar mooi...

btw, voor iedereen die het hoofd koel wil houden: https://feherhelmets.com/ 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:58
Ja, ik had een setje bij me. Er hangt een klein koffertje aan de motor met:
- spanbandje
- ty-raps (voordat iemand over de spelling begint te miepen, die van Thomas & Betts)
- wat steeksleuteltjes
- wat inbussleuteltjes
- zakmesje
- bandenplaksetje
- compressortje op 12V
- mini combinatietangetje
- 2x 125ml motorolie.

Wat ik er nog bij moet steken: reserve zekeringen. Kwam ik achter toen ik de zekering voor de compressor er uit blies. Toen maar even de 30A zekering van de ABS pomp geleend. :+
Plus het tubetje lijm moet ik nu vervangen, want een volgende keer is dat gegarandeerd uitgehard.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
@Chakotay airco = snel genoeg rijden >:) alleen bij de stoplichten en overweg leek het of de airco stuk was :+

Maar in alle ernst, vertrokken met 27°C en tegen de middag teruggekeerd met 30°C op dashboard, dat viel best mee. Herinner me vorige zomer 39°C gezien te hebben...

120km was wel genoeg, een hele dag rijden zou me teveel geweest zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Dryhte op 25-06-2019 13:59 ]

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

* Naboo meldt zich hier.... Vandaag m'n AVB gehaald in 1 keer. *O*

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

NL-RaVeR schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:16:
Ik was eigenlijk van plan deze week richting Luxembourg te rijden, maar met deze temperaturen... :X

Uiteindelijk wat anders gepland. Gezien morgen het weer "beter" (lees: iets koeler) wordt, besloten om 3 dagen naar Zeeland te gaan en dan daar t/m vrijdag rond te toeren (nog niet eerder geweest O-) ). Chaletje gehuurd vlakbij teneuzen :).

Ik heb al wat leuke routes uitgezocht, maar zijn er nog mensen die routes / punten kunnen aanraden?
Kom zelf van Walcheren.
Veere, Domburg, Westkapelle, Veerse Meer, Vrouwenpolder.
Heel veel leuke binnendoor weggetjes om heerlijk te toeren. Geen snelheidsdingen maar echt chill genieten vooral.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:46
@Naboo Proficiat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
Feli @Naboo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
RZor schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:04:
[...]

Kom zelf van Walcheren.
Veere, Domburg, Westkapelle, Veerse Meer, Vrouwenpolder.
Heel veel leuke binnendoor weggetjes om heerlijk te toeren. Geen snelheidsdingen maar echt chill genieten vooral.
Ja daar rijd ik zelf ook graag, als Gentenaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

NL-RaVeR schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:41:
@DrivinUCrazy Aan de kust is het anders een flink aantal graden koeler dan in het binnenland ;)

Had je een band reparatie setje bij je? Anders sta je daar mooi...

btw, voor iedereen die het hoofd koel wil houden: https://feherhelmets.com/ 8)7
Ingebouwde airco en dan:
Helmet weight: 1450 grams +/- 30 grams DOT and ECE 22.05 approved.
Das nog verdomd licht voor een airco op je kop 8)7

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitssz
Naboo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:01:
Gefeliciteerd! Nu mag je lekker crossen op de weg ipv het parkeerterrein 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
Naboo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:01:
Gefeliciteerd! Dat was vast lekker zweten!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:03
Even een berichtje vanuit het Schwartzwald. Zo jammer dat ik hier niet op de 1150GS naar toe ben. Maar vrouwlief zag het niet zitten om de hele weg achter mij aan te moeten racen O-) . Maar als je ergens motoren wil bewonderen, moet je hier naar toe. Was zondag in Freudenstadt en daar heb ik wel 100 fietsen gezien, al dan niet in rust stand.
Zondag op maandag stond er een pensionaris met een R1200GS-A naast mij en toen vroeg mijn vrouw of ik meer verliefd ben op die motor of op haar. :o :+ O-)

Maar vandaag was het helemaal lachen, komt er een ouwe knar uit Rotterdam op een Harley, met zijn vrouw op de buddy en een vouwwagen er achter. _O-

Je maakt wat mee

Ps. Gefeliciteerd @Naboo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Mitssz schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:13:
[...]

Gefeliciteerd! Nu mag je lekker crossen op de weg ipv het parkeerterrein 8)
Ja, gelukkig wel! *O*
InZane schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:33:
[...]

Gefeliciteerd! Dat was vast lekker zweten!
Pffff, zo... gelukkig was het in een paar minuten gedaan... daarna lekker hop, snelweg terug naar de rijschool. :D

Dank u allen! *O* Kan niet wachten op AVD.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Als er nog iemand interesse in een guzzi heeft, dit is een beaty :)
http://www.bikeexif.com/m...QeCrNfvwoDI1yijxZERLZLSjE

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsq
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 13:52
ToolkiT schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:48:
Wat een plaatje! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
ToolkiT schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 14:48:
Wel mooi, maar absoluut niet mijn smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
dat zadel is minder
Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.