Het grote Hyundai Kona Electric topic

Pagina: 1 ... 144 145 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:08
Tam99 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:04:
Hi!
Sinds vorige week is mijn bestelling bevestigd bij de dealer. Een Kona Electric Pure edition, uit voorraad. De adviseur had voor de bestelling contact opgenomen met de dealer en die zeiden dat de auto op voorraad stond in de compound. Iemand enig idee hoe lang het zou moeten duren voordat de auto geleverd gaat worden?
Momenteel staat de geschatte leverdatum op 29-11, maar er werd mij eind oktober beloofd.
wordt ie geleverd door de dealer waar de auto al staat dan kan 1 tot 2 weken prima. Zeker als je gewoon zo betaald. Met financiering wachten ze met laten komen tot alles rond is. Transport kost vaak 1 weekje. En dan nog rijklaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:03

lord_fh

PS5

Maikel64 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 16:46:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk het 2025 model gekregen. Deze heeft inderdaad maar 3 maanden Pro en daarna krijg je Lite. Mijn Kona (hybrid, maar qua Bluelink licentie hetzelfde idee) is een 2024 model (uit maart 2024) en dan heb je inderdaad de eerste 3 jaar Pro.

Ergens vorig jaar is er iets veranderd in de onderliggende hardware waardoor er een verschil zit tussen de modellen welke het eerste jaar zijn geproduceerd en degene daarna.
dat is een aanname die je de wereld ingooit. Ik heb ook een 2024 kona, maar daar werd toen expliciet bijgezegd (en dat is in de loop van 2024 veranderd ja) dat je Pro hebt , TOT de Bluelink store live zou zijn (dat was toen nog niet aan de hand en is pas sinds ik geloof mei 2025 geloof ik) , daarna zou je na een maand of 2 maanden daar wil ik even vanaf, over gaan naar Lite, of inderdaad Plus of Pro kopen. dus 2024 altijd 3 jaar pro is niet waar, en volgens mij was het voor de EV's anders dan voor de benzine versies ook nog eens.

Ik heb dus iets van 8 maanden de Pro gehad, en sinds juni heb ik nu Plus gekocht voor 30 euro. (kaartupdates ga ik niet kopen en streamen van soundcloud, geen idee wat dat uberhaupt is)

Wat overigens wel waardeloos is, is dat je dit perse via creditcard moet aanschaffen, hele kaart toevoegen in de app etc. Ik heb een lease auto en wil dat helemaal niet toe voegen, gelukkig kon ik het daarna wel eraf gooien weer (nadat de verloop termijn voor intrekken van aankoop verlopen was), zou fijner zijn als ze gewoon ideal erin zouden stoppen, betalen voor een jaar en klaar.

[ Voor 13% gewijzigd door lord_fh op 20-10-2025 08:29 ]

Pagina: 1 ... 144 145 Laatste