Daar lijkt het wel op inderdaad.Nhz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 03:09:
Monteren ze bij Ziggo nou zelf de vragen van Jack voor de antwoorden van Sebastian? Hij geeft op de eerste vraag exact hetzelfde antwoord als in Paddock Pass.
De verreikers staan klaar, laat FP1 maar beginnen.

En wat gaan we van VET verwachten? Hij heeft skills enervaring genoeg om mee te spelen maar maakt er de laatste tijd weer een gefrustreerd potje van.Mystikal schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:19:
Ik verwacht toch gewoon ham-lec-max dit weekend.
alles kan off-topic
Zou wel eens willen zien wie het snelste is in de JCB merken-klasseDJTimo schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:49:
De verreikers staan klaar, laat FP1 maar beginnen.![]()
[Afbeelding]
PSN: Shiver23
poster van Alfa
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik verwacht VET voor LEC dit weekend, Singapore is een van de beste circuits van het seizoen voor hem.Ankona schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:52:
[...]
En wat gaan we van VET verwachten? Hij heeft skills enervaring genoeg om mee te spelen maar maakt er de laatste tijd weer een gefrustreerd potje van.
Ik verwacht VET ook voor LEC in de muurGrimmie187 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:15:
[...]
Ik verwacht VET voor LEC dit weekend, Singapore is een van de beste circuits van het seizoen voor hem.
Vettel is op deze baan altijd snel inderdaad. Maar ik verwacht dat de Ferrari van dit jaar hem niet gaat helpen.Grimmie187 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:15:
[...]
Ik verwacht VET voor LEC dit weekend, Singapore is een van de beste circuits van het seizoen voor hem.
Ik verwacht hem inderdaad voor LEC, maar dat beiden achter de Mercedessen en Red Bull staan.
Bottas is op dit circuit niet zo sterk en van Albon verwacht ik ook niet dat ie er direct staat...
P3 voor VET zou haalbaar kunnen zijn.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ben benieuwd of er bij Alfa problemen waren. Het team heeft de werktijden overschreden.

De memo dat Grosjean ook dit weekend weer mee doet is blijkbaar aangekomen in SingaporeDJTimo schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:49:
De verreikers staan klaar, laat FP1 maar beginnen.![]()
[Afbeelding]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
The Honey Badger gaat extra sparkly dit weekend

en de helm van Albon

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat de race om 14:10 uur begint.Martinspire schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:11:
Waarom beginnen de eerste en tweede training eigenlijk om 10.30 en 14.30 en niet 11.00 en 15.00?
"When you grow up your heart dies"
Uurtje vroeger ivm licht leek me nog wel logisch, maar waarom half uur verzetten en niet een uur?sjaool schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:14:
[...]
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat de race om 14:10 uur begint.
De reden zal wel geld zijn. De achterliggende theorie is de vraag.
alles kan off-topic
Voor het licht hoeven ze het niet te laten.. Iets met verlichting langs de baanMartinspire schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:15:
[...]
Uurtje vroeger ivm licht leek me nog wel logisch, maar waarom half uur verzetten en niet een uur?
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ze vandaag om 00:00 lokale tijd klaar zijn.
-
Ik had gelezen ergens dacht ik dat het te maken had met smog? Dat ze daarom andere tijden gingen rijden.
GRO om zijn nieuwe contract te vierenbasvn schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:26:
Wie zet hem als eerst in een muur?
Hij zit er wel al klaar voor
Dat zou ik een beetje gekke reden vinden. Gedurende de dag is de luchtvervuiling best stabiel. Pas als er flinke regenbuien zijn (ook al weken niet gehad) of de windrichting verandert, dan hebben we pas minder last van de brandluchten uit vnl IndonesieTrekDr0p schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:20:
Ik had gelezen ergens dacht ik dat het te maken had met smog? Dat ze daarom andere tijden gingen rijden.
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Veel wind, ben benieuwd naar RBR
[ Voor 6% gewijzigd door Pierre op 20-09-2019 10:29 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
VER
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Ga jij even spoelen met zeep, ik gok Stroll
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vettel rijd nog met oude voorvleugel?
Revive the guild!
Ah, ik geloof dat ik de auto's weer hoor razen vanuit het kantoor hier.
Vergne doet al een tijdje niet meer mee
kan je ze ook zien?Chief schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:41:
[ Voor 37% gewijzigd door basvn op 20-09-2019 10:42 ]
Verschoor rijdt in een andere klasse.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Staat VER nou weer te mokken over de Honda PU ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Klein stukje, ik kijk uit op de Singapore Flyer zeg maarbasvn schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:41:
[...]
Vergne doet al een tijdje niet meer mee
[...]
kan je ze ook zien?
Je zit daarChief schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:41:
Die Williams heeft wel een hoop downforce zeg.
wel P3Spotmatic schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:45:
Die Williams heeft wel een hoop downforce zeg.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Zeker omdat je door nogal wat barrières heen zal moeten.gambieter schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 03:13:
[...]
Als je in het water rijdt, krijg je dan geen kortsluiting en electrocutie in deze wagentjes?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die nieuwe neus van Ferrari scheelt dus 1s+ vergeleken met de oude neus?
Holy cow.
Holy cow.
Volgens?Sir_Lion schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:51:
Holy cow.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Volgens mij heef Leclerc wel DRS gebruikt en Vettel niet.Sir_Lion schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:51:
Holy cow.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Dus je zit nu verplicht tot maandagochtend op kantoor, omdat je niet meer thuis kunt komen?Chief schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:45:
[...]
Klein stukje, ik kijk uit op de Singapore Flyer zeg maar
kijk, dat is een mooie blauwe auto op P1
Hopen dat het gat zo groot blijft het hele weekend
[ Voor 41% gewijzigd door basvn op 20-09-2019 10:53 ]
Soft vs Medbasvn schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:53:
kijk, dat is een mooie blauwe auto op P1
Zo moet dat in FP1, geen gezeik, gewoon een goed werkende auto en regelmatig P1 pakken en verder alleen maar je muscle memory oefenen.
There are worse places in the world, yea
Ik kijk uit op de Flyer, wil niet zeggen dat ons kantoor naast de Flyer staatDeKaerften schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:52:
[...]
Dus je zit nu verplicht tot maandagochtend op kantoor, omdat je niet meer thuis kunt komen?
De concurentie luistert ook mee uiteraardyorkick schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:53:
VER niet tevreden (throttle, trillingen) en wou uitgebreide samenvatting geven, maar afgekapt door Engineer haha.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
- DaniëlWW2
- Niet online
En Mercedes is op de baan hoor. Bottas P1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Foto ....?Chief schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:54:
[...]
[...]
Ik kijk uit op de Flyer, wil niet zeggen dat ons kantoor naast de Flyer staat
Anders geloven we je niet hoor Chief
Hoezo geen bandensymbooltjes bij o.a. VER? Hebben ze zonder banden gereden?
- DaniëlWW2
- Niet online
Topteams zijn zo goed dat ze geen banden meer nodig hebben.Spotmatic schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:57:
Lec heeft nieuwe vleugel maar Vet niet, het gat tussen die twee is rond de seconde. Echter geeft @Stoksbrood aan dat Vet geen DRS heeft gebruikt, wat een groot deel van het gat kan verklaren.
Wel goed om te zien dat de regie goed is vandaag 
Alle P1 rondes gemist :+(VER/BOT/HAM)
Die Sainz heeft zijn zonnebril nog op, ging maar net goed met Hamilton.
Ze testen nu onderdelen van het nieuwe 'Car Stealth System' (CSS). Gisteren hebben ze bijna de hele auto getest...Spotmatic schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:57:

Schijnt dat Maldonado de vorige Grand Prix heeft gewonnen met een auto met volledige CSS. Maar moet toegeven dat dat een gerucht is
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Het lijkt er wel op.Nhz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 03:09:
Monteren ze bij Ziggo nou zelf de vragen van Jack voor de antwoorden van Sebastian? Hij geeft op de eerste vraag exact hetzelfde antwoord als in Paddock Pass.
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat Ted achteraf de vraag van Jack nabootst
Deze ronde van VER hebben ze wel goed voor elkaar.TrekDr0p schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:01:
Wel goed om te zien dat de regie goed is vandaag
Ik heb ze nu net niet gezien, maar ik denk dat je de sensoren voor de banden bedoeld. Volgens mij zitten er o.a. warmtebeeldcamera's in om te zien hoe de banden zich gedragen.Pyr0_ schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:58:
Wat heeft RacingPoint naast hun T-wing hangen? Lijken wel kleine jet engines
-
lijkt erop dat hij toch wel een beetje last had van die STR in de laatste sector.
Wel gewoon 6 tiende terug gepakt in sector 2 mbt de tijd van HAM
LEC dus een nieuwe vloer en neus ivm VET
Wel gewoon 6 tiende terug gepakt in sector 2 mbt de tijd van HAM
LEC dus een nieuwe vloer en neus ivm VET
[ Voor 13% gewijzigd door TrekDr0p op 20-09-2019 11:05 ]
Het eerste "eerlijke" weekend voor de rijders van RB! Ik ben benieuwd hoe Albon zich verhoudt t.o.v. Verstappen
.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:07
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Deze uitslag heb ik voorspeld voor 1,2,3 ziet er al goed uit
FER gaat de vloer aanvegen..
Mijn boefje is liev!
en HAM weer terug op P1 --> 1.41.4
PSN: xMaurice93
Is die nog heel dan?Jelte,89 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:40:
Vettel rijd nog met oude voorvleugel?
alles kan off-topic
Is vastgezet met een spinbinder.
Mijn boefje is liev!
Ze hadden gisteren toch meer met dat karretje moeten oefenen. Max zijn voorvleugel schampt de grond toch wel heel snel
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Edd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:04:
[...]
Ik heb ze nu net niet gezien, maar ik denk dat je de sensoren voor de banden bedoeld. Volgens mij zitten er o.a. warmtebeeldcamera's in om te zien hoe de banden zich gedragen.

Komen weinig in beeld dus dit is even het beste plaatje wat ik zo snel kon maken.
FP1:
2018
RIC 01:39.711
2019
HAM 01:41.469
Dus ze hebben nog wat te doen in deze FP, vraag me wel af of de S dit jaar hetzelfde is als de HS van vorig jaar?
2018
2019
Dus ze hebben nog wat te doen in deze FP, vraag me wel af of de S dit jaar hetzelfde is als de HS van vorig jaar?
Lijkt er wel op dat het een titanenstrijd gaat worden tussen Ham en Ver

Ben erg benieuwd omdat het een gunstig circuit is voor Redbull.
In de kwalificatie gok ik dat Hamilton wel een perfect rondje weer gaat neerzetten.
Wel denk ik dat de Mercedessen veel meer moeite gaan krijgen in de race vanwege de zachte banden.
Zal Max alweer een slechte start krijgen? Ik gok van wel helaas maar wij gaan een verrassende winnaar krijgen door een goede pitstrategie van Redbull:
1. Albon
2. Hamilton
3. Max
In de kwalificatie gok ik dat Hamilton wel een perfect rondje weer gaat neerzetten.
Wel denk ik dat de Mercedessen veel meer moeite gaan krijgen in de race vanwege de zachte banden.
Zal Max alweer een slechte start krijgen? Ik gok van wel helaas maar wij gaan een verrassende winnaar krijgen door een goede pitstrategie van Redbull:
1. Albon
2. Hamilton
3. Max
Vergeet STR niet he die is P3Sir_Lion schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:09:
Str zit toch bijna 1s achter Max, een iets te groot verschil om echt mee te kunnen in de strijd
Nog wel beetje erg voorbarig, maar laten we het hopenSir_Lion schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:09:

Staat geotagging van foto's standaard aan op iPhones? Geen zin om exacte GPS lokaties mee te sturenMrSparkels schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:57:
[...]
Foto ....?
Anders geloven we je niet hoor Chief
Klopt, het gaat niet tussen HAM en VER maar tussen VER en HAM.Krakaka schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:11:
[...]
Nog wel beetje erg voorbarig, maar laten we het hopen
Maak een foto, dan een schreenshot?Chief schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:11:
[...]
Staat geotagging van foto's standaard aan op iPhones? Geen zin om exacte GPS lokaties mee te sturen
Ik had al een vermoeden wat the Flyer is, voor de zekerheid even opgezocht. De bereikbaarheid is wel slecht. Veel eenrichtingswegen...Chief schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:54:
[...]
[...]
Ik kijk uit op de Flyer, wil niet zeggen dat ons kantoor naast de Flyer staat
https://www.google.com/maps/@1.2906495,103.8557877,16.97z
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ja, de C5 zou vergelijkbaar moeten zijn met de HS.TrekDr0p schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:09:
FP1:
2018
2019
Zolang het maar niet dezelfde race uitslag als in Hongarije wordtSpotmatic schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:11:
[...]
Klopt, het gaat niet tussen HAM en VER maar tussen VER en HAM.

Yea. Rondom ons kantoor zijn nogal wat wegen afgesloten en zijn er veel omleidingen maar dat is ieder jaar zoalesandro_46 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:13:
[...]
Ik had al een vermoeden wat the Flyer is, voor de zekerheid even opgezocht. De bereikbaarheid is wel slecht. Veel eenrichtingswegen...
https://www.google.com/maps/@1.2906495,103.8557877,16.97z
Zoiets?Chief schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:41:
Zou Mercedes in Singapore hetzelfde willen doen als Ferrari in Monza? Dus de race uitrijden op hards.
Is het niet sneller als we gewoon Hamilton en Mercedes nu alvast de bekers van dit weekend en dit jaar geven?
Ik heb namelijk slecht nieuws voor iedereen die denkt dat Max dit weekend pole en/of winst gaat pakken: not.gonna.happen helaas
Ik heb namelijk slecht nieuws voor iedereen die denkt dat Max dit weekend pole en/of winst gaat pakken: not.gonna.happen helaas
LoL! Nee, binnen hoor je het nauwelijks. Pas als ik naar buiten ga dan hoor ik het lawaai.
Tering, wat heeft dat hotel slechte geluidsisolatie maar die gast had misschien wat meer research moeten doen voordat hij dat hotel en die periode koos
Russel p11
Ik wist niet dat Luuk Ikink bij Williams aan het werk is gegaan...
spoiler:
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Pyrone89 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:20:
Is het niet sneller als we gewoon Hamilton en Mercedes nu alvast de bekers van dit weekend en dit jaar geven?

KUB P5
Thanks NostradamusPyrone89 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:20:

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Heerlijk die onboard van Hamilton zojuist. Je ziet hem gewoon echt werken in de wagen, continu corrigeren. Zo hoort het!
Vindt overigens wel dat de baan wat minder charme heeft als het gewoon licht is.
Vindt overigens wel dat de baan wat minder charme heeft als het gewoon licht is.
Dat ben ik met je eens. Gelukkig is FP2 wel in het donker.Aardappelbakker schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:25:
- DaniëlWW2
- Niet online
Leclerc kapot.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.