HAM loopt nu ineens weer bloedhard in
ThomasG schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:31:
[...]
Dat we this was the hardest race my life gaan horen, ongeacht de uitkomst.
ham nu dik 1s sneller als max
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dit keer voor Sainz gevote. Lijkt een steady en goede race te rijden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het siert ze wel, blijven proberen! VER in een foutje lokken, ook plan B durven te pakken. het maakt voor VER de overwinning uiteindelijk alleen maar mooier. En voor HAM de P2 ook, wetende dat hij alles heeft geprobeerd!
Martin Brundle. 
“Congrats to Kevin Magnussen, he gets married next weekend. I wonder if Romain’s got an invite or if he’s gonna... crash the reception”
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
RIC beschuldigd MAG van moving under breaking.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is dus net niet genoeg...basvn schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:32:
ham nu dik 1s sneller als max
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Staan ze wel samen op de foto als de race afgevlagd word.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik voor HAM, eigenlijk liever niet, maar die is zo ontzettend goed aan het stampenQuad schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:32:
[...]
Dit keer voor Sainz gevote. Lijkt een steady en goede race te rijden.
Helemaal mee eens.BasvanS schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:32:
[...]
Het siert ze wel, blijven proberen! VER in een foutje lokken, ook plan B durven te pakken. het maakt voor VER de overwinning uiteindelijk alleen maar mooier. En voor HAM de P2 ook, wetende dat hij alles heeft geprobeerd!
10 ronden en 12 seconden spannend
ham weer 1.3 sneller als max
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ham bijft 1.18 rijden
Max 1.19 hoog
Max 1.19 hoog
[ Voor 26% gewijzigd door nadroJ op 04-08-2019 16:33 ]
Sowieso schrijf je zo!
juich nou maar niet te vroeg aub... VER moet zijn rondetijden volhouden, en dat wordt alleen maar moeilijkerBasvanS schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:32:
[...]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
HAM zwaar aan het stampen, maar hopelijk ook zijn bandjes aan het verneuken
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
HAM en VER beiden vrij baan.
KMAG my man!! I like HIM
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
De keuze om Hamilton te pitten levert ze in ieder geval wel een snelste tijd punt op en daarmee minimaliseren ze het verschil tussen Verstappen en Hamilton. (Tenzij Ferrari nog iets gaat doen natuurlijk)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zero rubber
Elect a clown, expect a circus.
? wie?Slasher schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:34:
Zero rubber
hamilton weer 1.2 sneller.. gaat er echt om hangen straks
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Op het einde kan Max nog Ricciardo en Magnussen tegenkomen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In dit tempo is het ook maar de vraag of er nog iets van de mediums van HAM over is aan het eind van de race. Het wordt sowieso close
[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 04-08-2019 16:35 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ham stampt dan wel maar Max is aan het sparen. Dus die kan straks ook nog eenvoudig pareren.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Pirelli Zero RubberSlasher schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:34:
Zero rubber
Vraag me toch af of ik niet de keukenrol op de bank moet uitrollen
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mercedes denkt wel meer. Ik denk dat max behoorlijk heeft kunnen sparen, Hamilton zin wagen. Loopt helemaal heet nu
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Wat een raar geluid maken die jongens
Als ik HAM was zou ik MER er niet 100% op vertrouwen dat ze gelijk hebben.
Zowel in GBR als GER zaten ze fout wat betreft inschattingen.
Zowel in GBR als GER zaten ze fout wat betreft inschattingen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Een man als Verstappen doet het ook zonder rubberSlasher schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:34:
Zero rubber
People as things, that’s where it starts.
VER aan het einde van de race volgens MERC
Elect a clown, expect a circus.
HAM is goed aan het rammen hoor!
PSN: xMaurice93
Een velg met rubber is ook een band
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat zei Mercedes net tegen Hamilton. Ze verwachten dat ie in de laatste ronde achter Max zit maar dat zijn banden tegen die tijd op zijn.
Het wordt een ultiem einde dat is zeker. Ben benieuwd!
Mijn voet doet een Horner.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ach man, mijn bloeddruk .....
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Oei, dat wordt dus wat minder...sjaool schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:36:
VER > 1:20:137
Zou erg jammer zijn als ie em in de laatste ronde nog kwijtraakt aan HAM.
Als HAM achter VER komt, blijkt wel weer dat de Mercedes de absolute knappe auto is.
⏩ PVOutput☀️
HAM vraagt zich ook al af of de banden dit wel volhouden
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Haha prachtig die pitcrew.
als HAM zich nou is een mooie flatspot maakt..
De pitbox van RBR.. HahaBreezers schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:36:
Ach man, mijn bloeddruk .....
⏩ PVOutput☀️
Al die RB mannetjes in de pitbox, vol spanning
Lewis vraagt veel van z'n remmen zeg.
Ik voorspel dat Ham 1,5e ronde voor t einde bij Max zit.. dan wordt het hard verdedigen op zn oude banden
de spanning spat er vanaf idd.Rivanov schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:36:
Haha prachtig die pitcrew.
Nieuwere bandjes, dat zou VER dus ook kunnen als hij dus op P2 zou rijden.Quad schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:36:
Als HAM achter VER komt, blijkt wel weer dat de Mercedes de absolute knappe auto is.
Als max zij banden maar goed houd.....
Ik durf hem aan. HAM pakt hem in lap 69
PSN: xMaurice93
Klamme handjes hier....
Waiting on the world to change
Het zijn kwalificatie rondes. Ik denk niet dat hij dat vol houd tot het einde van de race.WhySoSerious schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:37:
Lewis vraagt veel van z'n remmen zeg.
ja dat is te veel..nadroJ schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:37:
Max blijft in de 1.20 laag
Ver is aan het sparen voor laatste 5 ronden
ICE ICE Baby
Nope, max houdt hem.Maurice079 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:37:
Iemand een flashback naar z'n eerste overwinning? 10 rondjes voor Raikonen z'n banden kapot rijden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Aan de andere kant, MER is niet goed in auto's volgen...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nu gasly even vragen om breed te rijden
man man man, deze race...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ham loopt heet, houd die wagen niet vol
Ik vrees het ookMaurice079 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 16:37:
Mijn hoop, voor de WTF van het seizoen: Max en Lewis schakelen elkaar uit, Leclerc op P1, Sainz op P3 met een blik van "wat de fuck doe ik hier opeens?"
People as things, that’s where it starts.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.