PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
1 seconde boven P15? Ik vind het nog steeds tegenvallen.hoevenpe schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:17:
Williams lijkt er deze keer relatief dicht bij te zitten
"When you grow up your heart dies"
Er zijn dan ook betere coureurs zonder zitje dit jaarHan schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:16:
Snap serieus die teleurstellende tijden van Gasly niet. De auto is nagenoeg het zelfde als die van Max, dan zou hij toch gewoon binnen een halve seconden moeten kunnen volgens?
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Yup, driver cam werkt bij mij nog maar de live feed is dood...BlazeMuis schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:18:
Gaat weer lekker bij F1TV..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Idd, einde van q1 gemist doordat ie eruit klapte...En daar betaal je dan voor.BlazeMuis schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:18:
Gaat weer lekker bij F1TV..
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Kubica had het er deze week ook al over dat ze zomaar ineens de balans gevonden hadden. Zou mooi zijn. Als de wagen wat stabieler is kunnen ze gaan focussen op snelheid vinden.hoevenpe schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:17:
Williams lijkt er deze keer relatief dicht bij te zitten
Flickr PSN ID= cheironnl

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Niemand verwacht dat hij in de buurt van Max komt maar met deze verschillen (dit weekend en vorige races) word het lastig voor hem.
Smiling as the shit comes down...
Dat moet ook een enorme ego-boost zijn als je een coureur die volgens velen een van de betere op de grid is, met regelmaat achter je kan houden.
[ Voor 26% gewijzigd door Grrrrrene op 13-04-2019 08:21 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hij klaagde aan het begin van Q1 nog over “massive oversteer”Temujin schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:19:
[...]
Kubica had het er deze week ook al over dat ze zomaar ineens de balans gevonden hadden. Zou mooi zijn. Als de wagen wat stabieler is kunnen ze gaan focussen op snelheid vinden.
Probeer hem eens te verversen, bij mij doet die het ondertussen weer goed (heb er anderhalve minuut uit gelegen bij mij).Mad-Matt schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:19:
alles is inmiddels dood bij mij (f1tv)
Ze streamden gewoon zwart beeld, heel raar, Chinees kabeltje ergensTransportman schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:22:
[...]
Probeer hem eens te verversen, bij mij doet die het ondertussen weer goed (heb er anderhalve minuut uit gelegen bij mij).
HUL is gewoon een goede en betrouwbare coureur die na al die jaren een keer een betere wagen verdiend en ook eens een podium. Dat record van hem wordt steeds scherper gezet en lijkt ook nooit meer verbeterd te gaan worden als het zo doorgaat.Grrrrrene schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:21:
Ik vind HUL vs. RIC ook wel een interessant gevecht. Blijkt HUL nu inderdaad de goede coureur te zijn waar iedereen het al jaren over heeft en heeft hij ten onrechte altijd bij een minder team gezeten?
Dat moet ook een enorme ego-boost zijn als je een coureur die volgens velen een van de betere op de grid is, met regelmaat achter je kan houden.
Die had geen tijdAmphiebietje schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:21:
Williamses zijn niet 18e en 19e, maar, 17e en 18e. GIO is trager geweest.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Zelfde hier..niels j schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:24:
F1TV op pc werkt perfect. Op laptop en telefoon niet. Misschien iets te maken met intern geheugen ofzo?
Naja op naar Q2
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik ben er inderdaad van overtuigd dat HUL kwaliteiten heeft die onderbelicht zijn doordat hij vast zit bij het verkeerde team. Ik zou hem een plekje bij de grote 3 heel erg gunnen. Ben dan ook zeer benieuwd wat hij er dan van kan maken!Grrrrrene schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:21:
Ik vind HUL vs. RIC ook wel een interessant gevecht. Blijkt HUL nu inderdaad de goede coureur te zijn waar iedereen het al jaren over heeft en heeft hij ten onrechte altijd bij een minder team gezeten?
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij stond kennelijk serieus op de radar voor Mercedes nadat Rosberg vertrok. Hij had alleen net de domste deal uit zijn carrière gesloten...Grrrrrene schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:21:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoop dat Gaat door Q2 komt. Betwijfel het met deze pace
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ik heb het nu weer werkend op de Chromecast.niels j schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:24:
F1TV op pc werkt perfect. Op laptop en telefoon niet. Misschien iets te maken met intern geheugen ofzo?
En we waren aan het denken om de kabel etc eruit te oden en enkel internet. Maar F1TV is nog niet echt de service die het moet zijn begrijp ik? Zag ook al dat ze streaming naar een AppleTV totaal niet goed doen.. Misschien nog even wachten dan.
Graag. Verdient die jongen en verdient RBNhz schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:27:
Hulk in de Red Bull? ;-)
Nou een wissel met Ricciardo had ik wel zien zitten.Nhz schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:27:
Hulk in de Red Bull? ;-)
- DaniëlWW2
- Niet online
Van mij mag het. Haalt hij eens een podiumplaats.Nhz schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:27:
Hulk in de Red Bull? ;-)
Zou hem wel in de RB naast Max willen zien...sjaool schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:23:
HUL is gewoon een goede en betrouwbare coureur die na al die jaren een keer een betere wagen verdiend en ook eens een podium. Dat record van hem wordt steeds scherper gezet en lijkt ook nooit meer verbeterd te gaan worden als het zo doorgaat.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En doet hij het ongetwijfeld beter dan GAS.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:28:
[...]
Van mij mag het. Haalt hij eens een podiumplaats.
Denk een ideale 2e rijder..
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit schijnt ook wel een baan te zijn die elk jaar slechter word en meer slijt. Als top 5 zou ik het ook proberen.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
- DaniëlWW2
- Niet online
Je kan ook op mediums in Q3 komen en dan op mediums starten.vliegnerd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:31:
Waarschijnlijk is het voor VER beter om Q3 te missen en vanaf plek 10 en op Medium te starten dan op plek 5 op Soft te starten.
Tesla M3LR '21
Misschien kunnen ze dan ook eens stoppen met het filmen van Ocon.. Man man..
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
"Iedereen"? Daarmee bedoel je de mensen die daadwerkelijk de resultaten van de wintertesten geloofde? Wat had ik nou gezegd?sjaool schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:32:
Wat is er met Ferrari aan de hand? Die waren toch zo snel volgens iedereen?
Die waren aan het showboaten.. As alwayssjaool schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:32:
-
I served in a company of heroes.
Ik wacht de 2e run nog even af.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Niet online
0,6s van Max op een zachtere band.basvn schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:34:
Gasly best of the rest op de softs. Prima!

Flickr PSN ID= cheironnl
Maar onbetrouwbaar.sjaool schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:32:
Tesla M3LR '21
Gezien het aantal crashes bij Toro Rosso kan dat niemand anders dan Kvyat zijn.Jackson6 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:33:
Oké, wie gaan ze in die Red Bull van Gasly zetten na deze race?
Is dat veranderd dan? Q2 is voor de top 10 toch bepalend qua start-banden?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:31:
[...]
Je kan ook op mediums in Q3 komen en dan op mediums starten.

Jullie bedoelen hetzelfdeLA-384 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:35:
[...]
Is dat veranderd dan? Q2 is voor de top 10 toch bepalend qua start-banden?
- DaniëlWW2
- Niet online
Rijdt de top 5 nou net op mediums de top 5 tijden of?LA-384 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:35:
[...]
Doorgaans worden coureurs niet sneller als ze hun teammaat zodanig overklassen. Voor het team is dit zeker niet goed.London schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:34:
Gasly is gewoon in die auto gezet als confidence boost voor MaxEffectieve tactiek wel.
Ja dat is niet best..maar daar kijk ik niet eens meer naar.. gasly naar F1.5
En daar maar best of the rest worden dan
Als je met mediums in de Q3 komt dan heb je Q2 met mediums geredenLA-384 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:35:
[...]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lees het nog een keer en dan rustig aan.LA-384 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:35:
[...]
We zitten toch ook in Q2 en de top5 is toch op mediums naar buiten gegaan? Alleen Hamilton zou misschien nog een rondje moeten doen (denk het niet), de rest is wel safe.LA-384 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:35:
[...]
Daarom zoekt Max de uitdaging nu ook in simracing.Grrrrrene schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:35:
[...]
Doorgaans worden coureurs niet sneller als ze hun teammaat zodanig overklassen. Voor het team is dit zeker niet goed.
Tijd verdedigen, mits nodig.Edd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:37:
BOT wil toch starten op Softs? Vreemd om nu naar buiten te gaan met die tijd.
Wel erg leuk om te zien dat BOT weer aan het vlammen is, komt OCO nog vaak in beeld?
Waiting on the world to change
BOT was als enige op soft naar buiten, de rest op medium.pinda powerrr schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:38:
Mogguh, ziet er niet al te best uit voor RBR, gaan ze weer "traditiegetrouw" voor P5?
Wel erg leuk om te zien dat BOT weer aan het vlammen is, komt OCO nog vaak in beeld?![]()
![]()
Nee, is nooit nodig met z'n huidige tijd. Ik denk testen of ie met de rode band sneller kan zijn dan met geel.
Ah, duidelijk dan. Ik ben iets te laat wakker gewordensjaool schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:39:
[...]
BOT was als enige op soft naar buiten, de rest op medium.
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee...VidaR-9 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:39:
Is GAS nou buiten?
Elke keer is er één teveel in mijn ogenpinda powerrr schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 08:38:
Mogguh, ziet er niet al te best uit voor RBR, gaan ze weer "traditiegetrouw" voor P5?
Wel erg leuk om te zien dat BOT weer aan het vlammen is, komt OCO nog vaak in beeld?![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.