Kwalitatief blaten
En dat terwijl ze de persoon in het team is voor marketing, communicatie en commerciële aspecten (geld). Dus niets met de auto zelf, tenzij je het binnen harken van sponsorships mee gaat rekenen3x3 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:53:
[...]
[Afbeelding]
Als ik kijk hoe deze vrouw communiceert zou ik er niet willen werken.
Overigens zit ze alweer 6 jaar op die plek.
[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 12-04-2019 07:58 ]
Op mediums dus tegenover softs van de rest (zie ook hier).alexbl69 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:03:
[...]
Heeft hij alleen testwerk gedaan of ook nog 'normaal' gereden?
Ik weet, het is maar FP1, maar hij is van de top-3 teams weer aardig 'off pace'.
Renault ook alweer lekker bezig met de vervangingen.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Open helmPierre schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:06:
Mijn vriendin vraagt of Vettel een speciale uitsparing heeft in zijn helm, voor die borstel onder zijn neus
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
BOT bij uitkomen pitstraat een Vetteltje
[ Voor 37% gewijzigd door TrekDr0p op 12-04-2019 08:12 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Paniek in de boxSpotmatic schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:12:
De Mercs glijden alle kanten op.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
#KVY26 Update 👇🏻
— Honda Racing F1_Archive (@HondaRacingF1) 12 april 2019
During FP1, we noticed an anomaly in the PU data from Kvyat’s car. With only a short time to investigate the matter fully between FP1 and FP2, we have therefore decided to change the PU on his car as a precautionary measure.#PoweredByHonda pic.twitter.com/loxH02esn7
Kvyat motor wissel..
En toch voorlopig weer P1 🤡
Pixel 9 Pro XL
Nieuwe CE of ECU?Plenkske schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:18:
Rick was net aan het vertellen dat de Ferrari motoren nieuwe EC's hebben gekregen, behalve bij Alfa (vooralsnog). Naar aanleiding van de problemen in Bahrein.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Plenkske schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:18:
Rick was net aan het vertellen dat de Ferrari motoren nieuwe EC's hebben gekregen, behalve bij Alfa (vooralsnog). Naar aanleiding van de problemen in Bahrein.

Ze is sinds 2013 ook deputy team principal voor het team en maakt ook Management beslissingen over wie er wel en niet werkt.Suicyder schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:57:
[...]
En dat terwijl ze de persoon in het team is voor marketing, communicatie en commerciële aspecten (geld). Dus niets met de auto zelf, tenzij je het binnen harken van sponsorships mee gaat rekenen
Overigens zit ze alweer 6 jaar op die plek.
De leiderschapsstijl van Claire werkt niets. Toen Patrick Head nog onderdeel was van het nog wat in balans. Maar je merkt nu aan alles dat er een gebrek is aan cohesie in het team. Er zijn ook wel berichten dat afdelingen 'tegen' elkaar werken ipv met elkaar, en zelfs Paddy Low, succesvol bij andere teams faalt in de omgeving van Williams (Jr.).
| live and give like no one else |
Misschien dat deze baan ook beter voor hem is gezien zijn 'beperking'. Of misschien zien we nu al de veranderingen door de terugkeer van Patrick Head.koli-man schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:20:
Het lijkt erop de Kubica relatief een beetje erin begint te komen. Waarschijnlijk heeft hij weer een compleet chassis. Liggen nu nog maar een seconde achter.
[ Voor 10% gewijzigd door ppbruins op 12-04-2019 08:22 ]
Sauber ging toch ook fantastisch met een vrouw aan het roer? Misschien is dat toch een dingetje. (en gelukkig volgt mijn vrouw mij niet overal online3x3 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:53:
[...]
[Afbeelding]
Als ik kijk hoe deze vrouw communiceert zou ik er niet willen werken.
alles kan off-topic
Absoluut niet, het is eigenlijk diep triest hoe sommige mensen hier reageren (incl. vul maar in...), zeer storend. Haalt het niveau inderdaad fors omlaag, het is dat er op f1technical.net minder gepost wordt (het niveau ligt daar dan ook een stuk hoger), maar de drempel om dit topic door te lezen wordt wel hoger met alle flames en trolls waar je omheen moet lezen voor de posts die wel nuttig en relevant zijn.Nhz schreef op donderdag 11 april 2019 @ 12:14:
Kunnen we niet stoppen met het enorme geflame op Renault? Draagt niet echt bij aan de inhoud (en het niveau) van dit topic. Of ben ik de enige die zich er aan stoort?
Wel raar dat ze dat nu al doen. De CE is in de basis gewoon een AC/DC converter.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ferrari heeft aangegeven dat de CE de problemen bij Leclerc in Bahrain gaf, dus daarom hebben ze hem vervangen. Ik vind het dan wel weer apart dat hij niet bij Alfa Romeo vervangen wordt.YakuzA schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:25:
[...]
Wel raar dat ze dat nu al doen. De CE is in de basis gewoon een AC/DC converter.
Zouden het ponden zijn?
Ik dacht inderdaad meer aan dubbel lichaamsgewicht ofzo, 150 kg ofzo. Dit lijkt me wel een beetje onmogelijk.MikeyMan schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:28:
Wat zegt ie nou? 254 kilo remdruk?
Zouden het ponden zijn?
Nou ja, als ze met twee voeten remmen zou het kunnen, of als ze benen hadden zoals eddie hallArnevdS schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:29:
[...]
Ik dacht inderdaad meer aan dubbel lichaamsgewicht ofzo, 150 kg ofzo. Dit lijkt me wel een beetje onmogelijk.

[ Voor 54% gewijzigd door deCube op 12-04-2019 08:36 . Reden: Afbeelding toegevoegd. ]
Work hard & be brave.
XBL: Plank268
Nee, ze zijn nog bezig te racen in Bahrein, nog niet afgelopen voor ze......Ari Gold schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:34:
Misschien een gekke vraag maar is Williams al aangekomen in China of..?
Ja.Ari Gold schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:34:

Volgens mij had ik in de sim bij Atze Kerkhof een realistisch pedaal. Dat was volgens mij 120kg.Adlermann schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:32:
[...]
Nou ja, als ze met twee voeten remmen zou het kunnen, of als ze benen hadden zoals eddie hall
Was volledig doorweekt na een half uur.

Jazeker, en gezien de tijden hebben ze aansluiting gevonden (achteraanAri Gold schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:34:

Natuurlijk zijn er wel verschillen. Banden van een racewagen hebben iets meer grip en de downforce helpt daar ook nog bij. Maar ik blijf het raar vinden dat ze met zo extreem veel kracht op die rem zouden moeten stampen.
alles kan off-topic
I can improve that.Devian schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:43:
Wat zei Max daar, ik kon het net niet horen...
[ Voor 57% gewijzigd door ArcticWolf op 12-04-2019 08:43 ]
Ik denk: I screwed that, maar Winkelman denkt aan: I can improve that.Devian schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:43:
Wat zei Max daar, ik kon het net niet horen...
Dat heb ik afgelopen races al gehoord bij hem, lijkt me echt een stream probleempje.MailMan schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:43:
Iemand de snelle rond van Max net onboard gehoord? De Honda leek soms in te houden op topsnelheid. Of het is de stream die even out of sync is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En personenauto remt natuurlijk ook van 300-0 in minder dan 4 secondenAnkona schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:40:
Hebben die dingen zulke slechte remmen dan? Zo'n F1 wagen weegt bijna niets in vergelijking met een personenwagen en ik kan je verzekeren dat nog niet zo heel lang geleden die regelmatig nog onbekrachtigde remmen hadden (waarmee een gemiddelde huisvrouw ook de wielen kon laten blokkeren)
Ik weet niet of hij Barcelona wel gaat halen...
https://wren.co/join/Devian
Juist hele goede, daarom moet je hard duwen. In 2 à 3 seconden van 300+ naar 100 km/h.Ankona schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:40:
Hebben die dingen zulke slechte remmen dan? Zo'n F1 wagen weegt bijna niets in vergelijking met een personenwagen en ik kan je verzekeren dat nog niet zo heel lang geleden die regelmatig nog onbekrachtigde remmen hadden (waarmee een gemiddelde huisvrouw ook de wielen kon laten blokkeren)
Natuurlijk zijn er wel verschillen. Banden van een racewagen hebben iets meer grip en de downforce helpt daar ook nog bij. Maar ik blijf het raar vinden dat ze met zo extreem veel kracht op die rem zouden moeten stampen.
Heb het net niet gezien, maar dit viel me in Bahrein ook al op. In 7e/8e versnelling lijkt hij inderdaad soms in te houden. Denk dat het met de deployment te maken heeft, batterij leeg of zo?MailMan schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:43:
Iemand de snelle rond van Max net onboard gehoord? De Honda leek soms in te houden op topsnelheid. Of het is de stream die even out of sync is.
Ok dat zou ik echt willen zien, dan breekt die auto in tweeënAdlermann schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:32:
[...]
Nou ja, als ze met twee voeten remmen zou het kunnen, of als ze benen hadden zoals eddie hall
Wat ik her en der las (weet niet of het waar is) dat ze nog op 500 toeren minder draaien. Dus dat zou het wel verklaren.robpol schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:45:
[...]
Heb het net niet gezien, maar dit viel me in Bahrein ook al op. In 7e/8e versnelling lijkt hij inderdaad soms in te houden. Denk dat het met de deployment te maken heeft, batterij leeg of zo?
Je kunt met zo'n hard pedaal en zoveel kracht veel beter doseren. Bij 10 kg rem je bij elke 100 gram 1% harder (bij een lineaire curve). Dat is verre van ideaal.Ankona schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:40:
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Het was meer een kort dipje en daarna weer oppakken van de toeren dan niet het maximaal aantal toeren kunnen halen.Adlermann schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:46:
[...]
Wat ik her en der las (weet niet of het waar is) dat ze nog op 500 toeren minder draaien. Dus dat zou het wel verklaren.
Ik dacht dat Max z'n radio over driften uit de laatste bocht ging?
"Nice drift that", of "I drifted that".
[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 12-04-2019 08:49 ]
Ik hoor "I can drift that" maar best lastig te verstaan.robpol schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:47:
Hier Max z'n momentje inclusief radio:
https://streamable.com/d5k4e
Rick sprak een aantal minuten geleden over dat Mercedes zijn endplates (aan voorvleugel) moet aanpassen of iets dergelijks.
En wat is volgens jullie het beste alternatief: Kvyat of Albon? Lijkt mij Kvyat, maargoed, is die zoveel beter dan Gasly? Albon nog veel te vroeg..
Denk dat ze Gasly nog even de tijd geven. Hij is langzamer, maar maakt geen domme fouten.Devian schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:45:
Wel pijnlijk weer voor Gasly.....Na elkaar een kwali run doen en dan bijna een seconde trager zijn dan Max....
Ik weet niet of hij Barcelona wel gaat halen...
Zolang Gasly niet andere coureurs omver gaat rijden zoals Kvyat blijft hij gewoon zitten voor het hele jaar. Ze hebben geen alternatief.Loekoe schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:57:
Gasly.. Och och och ik heb met hem te doen. Komt het nog goed denken jullie? Hoeveel races krijgt hij nog?
En wat is volgens jullie het beste alternatief: Kvyat of Albon? Lijkt mij Kvyat, maargoed, is die zoveel beter dan Gasly? Albon nog veel te vroeg..
TR - RBR - TR - Exit - TR - RBR
TR - RBR - TR - Exit - FERRARI testcoureur - TR - RBRAzzKickah schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:00:
Als Kvyat dit jaar weer in de RBR komt te zitten, is dat by far het vreemdste F1-carriere verloop die ik ooit gezien heb bij een coureur
Mooi toch? Ik zie het zo gebeuren..AzzKickah schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:00:
Als Kvyat dit jaar weer in de RBR komt te zitten, is dat by far het vreemdste F1-carriere verloop die ik ooit gezien heb bij een coureur
Je kan veel zeggen van Kyvat, maar een pannekoek is 'ie niet, en een opgever ook niet. Dat vind ik heel lovenswaardig.
Vlak Norris niet uit...B-Real schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:59:
Albon met stip de beste rookie wat mij betreft. Die had voor de wintertests nog nooit in een F1 auto gezeten en presteerde de afgelopen twee races bijzonder volwassen, snel en goed.
Red Bull verder achterop in de speed traps. Toch nog wat downforce gevonden?
[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 12-04-2019 09:05 ]
Zou Hulkenberg wel eens in die wagen willen zien, betwijfel of Renault dat een goed idee vindt...Zahariac schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:59:
Ze hebben geen alternatief.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Suicyder schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:02:
Kubica sneller op dit moment dan Russel *insert pikachu meme*

Ik zou het voor Albon niet te vroeg vinden eigenlijk, hij zit net 2,5 weekend in die STR en rijdt erg goed mee. Misschien is het zelfs "verstandig" om hem in de RBR te zetten zodat hij zich kan ontwikkelen in die auto ipv de STR.Loekoe schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:57:
Gasly.. Och och och ik heb met hem te doen. Komt het nog goed denken jullie? Hoeveel races krijgt hij nog?
Maar goed we gaan het zien
Ik vind sowieso dat de rookies het netjes doen. Van Giovinazzi en Russel heb ik nog niet veel gezien, maar Albon en Norris doen het erg goed in mijn ogen.
Gasly laten ze nog wel even zitten hoor. Enerzijds om hem rustig de tijd te geven om te wennen aan de auto, anderzijds is hij de perfecte wingman. Hij gaat (hopelijk) geen rare dingen doen om Verstappen lastig te maken maar maakt genoeg uren om meer kennis over de auto te krijgen. Het doel van RBR is om Verstappen wereldkampioen te maken en Gasly is gewoon een hulpmiddel op weg daar naar toe.Loekoe schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:57:
Ligt er ook aan hoeveel de Honda gecapped is, onderin zit in ieder geval genoeg vermogen lijkt het.MikeyMan schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:04:
[...]
Vlak Norris niet uit...
Red Bull verder achterop in de speed traps. Toch nog wat downforce gevonden?
Zo flauw wou ik hem niet insteken
1
2
3
| 18 GIO 1:35.914 19 KUB 1:36.121 20 RUS 1:36.229 |
Dan moet Gasly punten afsnoepen van de mercs en ferraris, en dat doet hij niet.LordKnox schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:06:
[...]
Gasly laten ze nog wel even zitten hoor. Enerzijds om hem rustig de tijd te geven om te wennen aan de auto, anderzijds is hij de perfecte wingman. Hij gaat (hopelijk) geen rare dingen doen om Verstappen lastig te maken maar maakt genoeg uren om meer kennis over de auto te krijgen. Het doel van RBR is om Verstappen wereldkampioen te maken en Gasly is gewoon een hulpmiddel op weg daar naar toe.
Stuur Kvyat maar door, Gasly: NEXT
Perfecte wingman? Ze hebben er tot nu toe niks aan voor de ontwikkeling van de auto of de setup. Een teammaat wil je binnen twee a drie tienden hebben, anders kun je net zo goed alleen rijden.LordKnox schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:06:
[...]
Gasly laten ze nog wel even zitten hoor. Enerzijds om hem rustig de tijd te geven om te wennen aan de auto, anderzijds is hij de perfecte wingman. Hij gaat (hopelijk) geen rare dingen doen om Verstappen lastig te maken maar maakt genoeg uren om meer kennis over de auto te krijgen. Het doel van RBR is om Verstappen wereldkampioen te maken en Gasly is gewoon een hulpmiddel op weg daar naar toe.
En punten wegsnoepen van de concurrentie lukt ook al niet echt lekker

actuele tijden.Suicyder schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:07:
[...]
Zo flauw wou ik hem niet insteken
code:
1 2 3 18 GIO 1:35.914 19 KUB 1:36.121 20 RUS 1:36.229

Hmmm ik ben dat niet met je eens. Hij is op dit moment niet de perfecte wingman. Een perfecte wingman is ook snel. Twee coureurs die op de limiet rijden van de wagen = meer datavergaring, dus meer mogelijkheden om de auto te verbeteren, zowel in de fabriek als qua afstelling. Omdat Gasly niet op de limiet rijdt heeft zijn input niet veel zin, want zaken veranderingen aan de afstelling van de auto terwijl de auto niet op z'n hardst rijdt verbetert niet de afstelling voor de auto van Max, die door andere snelheden, rijdlijnen en whatever, heel andere data vergaart.LordKnox schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:06:
[...]
Dit helpt RBR dus zeker niet. Hij moet sneller, en dat moet hij heel snel gaan laten zien.
EDIT: En dan heb je ook nog het mentale aspect. Bekend fenomeen in de sport: teamgenoten die elkaar naar een hoger niveau pushen. Dat werkt zeker ook in de F1. Al hebben toppers zoals Max denk ik ook zelf genoeg intrinsieke motivatie.
[ Voor 9% gewijzigd door Loekoe op 12-04-2019 09:12 ]
Daar lijkt het wel op. Ben benieuwd naar wat het is.TrekDr0p schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:09:
LEC motor problemen??
Edit: Blijkbaar dus een probleem met de koeling.
[ Voor 12% gewijzigd door Edd op 12-04-2019 09:11 ]
-
Ferrari says Leclerc isn't running due to "cooling system checks".Edd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:10:
[...]
Daar lijkt het wel op. Ben benieuwd naar wat het is.
Edit: Blijkbaar dus een probleem met de koeling.
Zoals ik het nu zie lijkt dit weekend wel spannend te worden. Middenveld sowieso kleine verschillen maar ook de topteams nog geen grote verschillen. Natuurlijk zeggen deze tijden nog niets maar zo gaan we in ieder geval een spannende kwalificatie en race in
Vergeet de Exit tussen TR en TR niet (toen Gasly laatste race van SuperFormula moest rijden)ppbruins schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:01:
[...]
TR - RBR - TR - Exit - FERRARI testcoureur - TR - RBR
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zelfde gevoel als velen hier, Gasly moet punten gaan halen, anders is het snel over met zijn positie, net nieuw in het grote team of niet.Spotmatic schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:24:
Ik weet het niet zo met GAS. RBR heeft immers ook gewoon de constructeurspunten nodig, al vanaf het begin van het seizoen.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dat heeft Helmut ook geprobeerd. McLaren was er als de kippen bij om m het zitje voor dit seizoen te geven.Nickrsd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:30:
Ze hadden norris in de rbr moeten stoppen. Denk dat dat een super team is samen met max.. ze simracen ook samen, wel goed om te zien
Of...Max gaat naar McLarenNickrsd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:30:
Ze hadden norris in de rbr moeten stoppen. Denk dat dat een super team is samen met max.. ze simracen ook samen, wel goed om te zien
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
VET staat ook stil...Chiron schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:33:
Max op de boordradio 'mate something is not right' nu. Iets met de koppeling...
Mijn boefje is liev!
Training is afgelopen dus dat lijkt me niet zo vreemd

[ Voor 34% gewijzigd door Wom op 12-04-2019 09:37 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
True, maar leek me niet echt een normaal parkeervak wel?Bosmonster schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:34:
[...]
Training is afgelopen dus dat lijkt me niet zo vreemd
Mijn boefje is liev!
Tijdens het terugrijden naar de pits. Klonk echt niet lekker in ieder geval.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Leek het niet op, afgaande op de mannetjes die aan kwamen lopen. Eerder dat ie stil viel voor hun box.
Mijn boefje is liev!
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools:
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2019 - Deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.