Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Snickers al op? Maar je deelt mijn mening hopelijk toch wel?TrekDr0p schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:38:
[...]
Wat ga je nu persoonlijk worden
* TrekDr0p gaat een snickers eten
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Er lijkt wel een wachtrij met nep sponsors als rokit en Rich energy te zijn... Dus wie weet wat er dan uit de hoge hoed komt.Hennie-M schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:38:
[...]
En wie gaat dat gat opvullen? Is er een wachtrij voor teams die staan te springen om mee te kunnen doen?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Vond het ook jammer dat Manor helaas failliet was, ze waren eindelijk op de goede weg.
Wel stom dat Williams niet gewoon met een kale 2018 auto met nieuw vleugeltje start, om in ieder geval de voorvleugel te testen? Of zou dat nog duurder zijn qua kosten / niet mogen?
Mercedes neemt Williams over en begint een smart teamHennie-M schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:38:
[...]
En wie gaat dat gat opvullen? Is er een wachtrij voor teams die staan te springen om mee te kunnen doen?
edit: dit is eigenlijk wel een serieuze vraag
Ik was miljonair geweest als ik snickers in het topic ging verkopenNLRev0lution schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:39:
[...]
Snickers al op? Maar je deelt mijn mening hopelijk toch wel?
[ Voor 28% gewijzigd door TrekDr0p op 18-02-2019 13:41 ]
Dat is gewoon zinloos. Het correleert nooit met de nieuwe auto.kevlar01 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:39:
Van mij hoeft Williams niet weg.
Vond het ook jammer dat Manor helaas failliet was, ze waren eindelijk op de goede weg.
Wel stom dat Williams niet gewoon met een kale 2018 auto met nieuw vleugeltje start, om in ieder geval de voorvleugel te testen? Of zou dat nog duurder zijn qua kosten / niet mogen?
Maar ja, dat airbrushen van de nieuwe sponsor duurt langer dan verwacht.
@nachtnet Force India heeft ook weleens een eerste testweek gemist. Die leven nog.
[ Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 18-02-2019 13:41 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dan zou HWA iets logischer klinken haha. HWA Williams Racing, het klinkt ook gewoon al beter.TrekDr0p schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:40:
[...]
Mercedes neemt Williams over en begint een smart team
HemelWaterAfvoer Willams Racing, ja ze liggen nu idd in de goot, maar om nu deze vergelijking te makenReaddy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:41:
[...]
Dan zou HWA iets logischer klinken haha. HWA Williams Racing, het klinkt ook gewoon al beter.
En bedankt hé, nu heb ik koffie over mijn toetsenbord.hahahaTrekDr0p schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:42:
[...]
HemelWaterAfvoer Willams Racing, ja ze liggen nu idd in de goot, maar om nu deze vergelijking te maken
Dat zou wel erg zonde zijn, maar zijn er nog meer problemen dan, naast al deze vertragingen?nachtnet schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:41:
Ik durf hem wel aan, dit jaar slechts 9 teams op de grid. Ik zie het niet meer gebeuren voor williams.
Heb verder niet echt iets gehoord/gelezen over financiële problemen.
Bensimpel
Positieve meneer
Van mij mag Claire wel weg hoor, Tijd dat iemand anders van buiten Williams het stokje over neemt?kevlar01 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:39:
Van mij hoeft Williams niet weg.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ook rustiger tijdens de kwalificatie sessies.nachtnet schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:41:
Ik durf hem wel aan, dit jaar slechts 9 teams op de grid. Ik zie het niet meer gebeuren voor williams.
Auto niet af is zo lekker algemeen. Zoiets wist Williams vorige week al, en veel eerder waarschijnlijk ook, dan zorg je toch dat je een auto in Barcelona krijgt die in elk geval rijdt en data kan verzamelen. Niet alle data zal representatief zijn, maar iets is beter als niets lijkt mij.
Twee testdagen missen van +/- 100 ronden is een dikke 900km aan data die ze missen.
Ik vind het bijzonder. Ik hoop dat deze valse start ze niet gaat opbreken en dat ze een stap kunnen maken t.o.v. vorig jaar en niet steevast hekkensluiter zijn.
QFTnachtnet schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:41:
Ik verwacht dat je gelijk hebt maar hoop toch echt dat er nog iets van rijdende obstakels mee gaan doen.
Het is in het belang van de sport om zo veel mogelijk teams aan de start te krijgen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Nathaniel Louis Harris Williams. Maar die is pas 1 jaar oud. Maar dat wil natuurlijk nog niks zeggen.Bensimpel schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:43:
[...]
Van mij mag Claire wel weg hoor, Tijd dat iemand anders van buiten Williams het stokje over neemt?
Jasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:44:
[...]
Nathaniel Louis Harris Williams. Maar die is pas 1 jaar oud. Maar dat wil natuurlijk nog niks zeggen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Is dat niet in strijd met het contract? Minimaal twintig auto's aan de start toch?nachtnet schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:41:
Waiting on the world to change
Was eigenlijk al duidelijk toen bleek dat de trucks nog niet vertrokken waren... Die zijn echt wel even onderweg, zelfs nu ze nog zonder douane-geneuzel door kunnen...NotSoSteady schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:32:
Williams gaat dag 2 ook missen, wat een fail zeg.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Dat was volgens mij wel de bedoeling japinda powerrr schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:45:
[...]
Is dat niet in strijd met het contract? Minimaal twintig auto's aan de start toch?
Nou dat lijkt mij sterk. Die zullen er wel (achteraan de grid) staan in Melbourne.nachtnet schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:41:
Zal wel voor spek en bonen zijn, dat dan weer wel...
Vliegtuig.ATS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:45:
[...]
Was eigenlijk al duidelijk toen bleek dat de trucks nog niet vertrokken waren... Die zijn echt wel even onderweg, zelfs nu ze nog zonder douane-geneuzel door kunnen...
Dat is 16 ingeschreven auto's voor een evenement. Daaronder moeten bepaalde teams met 3 auto's gaan rijden.pinda powerrr schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:45:
[...]
Is dat niet in strijd met het contract? Minimaal twintig auto's aan de start toch?
Eer je de documenten hebt, kan je beter gelijk doorvliegen naar Australië.
[ Voor 25% gewijzigd door Señor Sjon op 18-02-2019 13:47 ]

Voor een enkel onderdeel: prima. Voor een complete auto en alles wat daar bij hoort: kansloos op deze termijn.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik vind het alleen jammer dat ze niet gewoon aangeven wat er aan de hand is/was. Onderdelen die te laat klaar zijn, crashtest die niet klaar was of software die niet werkte is allemaal prima om te melden. Dat ze niet in details treden is me ook best, maar laat in ieder geval weten wat ongeveer het probleem is zodat het niet aankomt op volledige competentie. Soms hebben dingen vertraging, zo gaat dat.
Ik verwacht dat ze de rest van het seizoen wel gewoon gaan rijden. Verder zegt het missen van de eerste paar dagen ook weer niet zoveel. Ze hebben er dan nog steeds 6 te gaan. Op de laatste dag zit men toch alleen maar extra's bij elkaar te verzamelen wat niet eens nodig is voor de performance. 1 dag testen is in principe al genoeg voor de meeste data.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Die hebben goed naar RBR gekeken! De vleugeltjes op de sidepod, de intake op de neus. Het is bijna een exacte kopie.NotSoSteady schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:48:
Echt een fan van de McLaren. Prachtige auto.
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 18-02-2019 13:52 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt en was het niet HRT die ooit in Australië pas de eerste meters maakte? Nu is dat ook niet meteen het beste voorbeeld.FirePuma142 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:50:
Een paar jaar terug misten Force India en Sauber (2015?) de hele eerste week. Die stonden ook gewoon aan de start van het seizoen op de baan. Het is echt niet zo uitzonderlijk hoor. Lotus in 2014 geloof ik ook.
Ja, maar daarom snap ik niet dat die wagens nog niet vertroken zijn. Onderdelen kunnen ze ook op het circuit nog wel erin schroeven. Lijkt dus meer als alleen wat missende onderdelen.ATS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:48:
[...]
Voor een enkel onderdeel: prima. Voor een complete auto en alles wat daar bij hoort: kansloos op deze termijn.
FI > overgekocht.FirePuma142 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:50:
Een paar jaar terug misten Force India en Sauber (2015?) de hele eerste week. Die stonden ook gewoon aan de start van het seizoen op de baan. Het is echt niet zo uitzonderlijk hoor. Lotus in 2014 geloof ik ook.
Sauber > overgekocht.
Lotus > overgekocht.
Ik zie een tendens.
https://www.gptoday.net/n...tie-paddy-lowe-onder-vuurEen bron binnen Williams vertelde GPToday.net dat de nieuwe bolide van Williams pas op woensdagochtend per vliegtuig naar Spanje vervoerd wordt. Momenteel wordt er in de fabriek in Grove nog hard gewerkt aan de FW42 en dat werk zal tot in de vroege uurtjes van woensdag doorgaan.
Er werd al een bolide van Williams gesignaleerd op het circuit, maar dat is niet de nieuwe FW42. Het betreft een oudere bolide, die voor promotionele doeleinden naar het circuit gebracht is.
De Williams FW42 komt van de hand van technisch directeur Paddy Lowe, die eerder bij Mercedes verantwoordelijk was voor enkele kampioensauto’s. Een bron binnen Williams vertelde GPToday.net het team en de engineers het vertrouwen in de Brit verloren hebben. De reden daarvoor is dat het team alle deadlines in het ontwerpproces van de nieuwe bolide gemist heeft.
Het is ook een heel goede kopie. Renault laat ook steeds meer RB14 kopieergedrag zien, maar McLaren is echt voluit gegaan. Ergens hou ik er in mijn achterhoofd rekening mee dat ze opeens P4 in het WCC kunnen gaan pakken. Dat zou gezien McLaren hun budget, faciliteiten en status ook het doel en het minimale moeten zijn.Bosmonster schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:52:
[...]
Die hebben goed naar RBR gekeken! De vleugeltjes op de sidepod, de intake op de neus. Het is bijna een exacte kopie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan is de zondebok snel gevonden Paddy Lowe

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die zie ik ook. Maar verdwijnen van de grid zoals geopperd door anderen, dat zie ik niet gebeuren.Señor Sjon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:52:
[...]
FI > overgekocht.
Sauber > overgekocht.
Lotus > overgekocht.
Ik zie een tendens.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Past prima bij Rich Energy danSeñor Sjon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:56:
Die glimbanden zijn echt fout. Alsof ze bij de Action uit de voordeelbak komen.
Als ik dat ooit ergens tegen ga komen verwacht ik het ook in de voordeelbak bij de Action.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 18-02-2019 13:57 ]
Precies. Heel lelijk onder die matte Ferrari ookSeñor Sjon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:56:

Anyway, tijd om te kijken of mijn nieuwe F1 TV Pro het doet
[ Voor 11% gewijzigd door ATS op 18-02-2019 13:59 ]
Ik dacht dat er geen vleugels meer aan de buitenkant mochten..
Ik snap de nieuwe richtlijnen echt niet

Te triest voor woorden dat dit uberhaupt mogelijk is, dan heb je als team het echt laten liggen.
Alleen de louvres in de leading edge van de wing-endplate voor de achtervleugel mogen niet meer.TrekDr0p schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:00:
[...]
Ik dacht dat er geen vleugels meer aan de buitenkant mochten..
Ik snap de nieuwe richtlijnen echt niet![]()
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik vind het ook net een dinky toy uitvoering of een auto bij een louche verkoper die er een bus tyre shine over heeft gespoten.ATS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:58:
[...]
Precies. Heel lelijk onder die matte Ferrari ook
Anyway, tijd om te kijken of mijn nieuwe F1 TV Pro het doet
Gelukkig worden de banden per race gemaakt, alles wat van een event terug komt gaat de shredder in. Met een hoop commentaar op twitter zou je de oude mallen weer terug moeten kunnen krijgen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ze vliegen de auto in.Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:49:
Ik denk dat het vrij logisch is om te verwachten dat ze dinsdag nooit gingen halen als de trucks met auto's en stuff pas zondag is weggereden. Eenmaal alles uitgepakt, gecontroleerd en werkend, ben je zo alweer een paar uur verder.
Ik vind het alleen jammer dat ze niet gewoon aangeven wat er aan de hand is/was. Onderdelen die te laat klaar zijn, crashtest die niet klaar was of software die niet werkte is allemaal prima om te melden. Dat ze niet in details treden is me ook best, maar laat in ieder geval weten wat ongeveer het probleem is zodat het niet aankomt op volledige competentie. Soms hebben dingen vertraging, zo gaat dat.
Ik verwacht dat ze de rest van het seizoen wel gewoon gaan rijden. Verder zegt het missen van de eerste paar dagen ook weer niet zoveel. Ze hebben er dan nog steeds 6 te gaan. Op de laatste dag zit men toch alleen maar extra's bij elkaar te verzamelen wat niet eens nodig is voor de performance. 1 dag testen is in principe al genoeg voor de meeste data.
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat die chromen mallen best duur zijn. Mijn gok is dat àls ze al wat gaan doen, dat een roughing treatment zal zijn, oid - just for the looks. Even met de zandstraler er over, of zo.asing schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:08:
Gelukkig worden de banden per race gemaakt, alles wat van een event terug komt gaat de shredder in. Met een hoop commentaar op twitter zou je de oude mallen weer terug moeten kunnen krijgen.
Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Op deze manier kun je veel beter zien welk loopvlak gebruikt wordt, en dat zegt mogelijk iets over slijtage. Maar goed, ik ben wellicht iets meer van de techniek dan van de looks
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Daar is toch niets mis mee. Je wilt niet dat de DRS Actuator wel uitklapt en niet opnieuw inklapt. Hoe dat kan uitpakken hebben we vorig jaar wel gezien bij Sauber....Señor Sjon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:19:
Sjeez, die DRS actuator is echt lomp.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Ach, het zal de verkoop van tiredressing e.d. wellicht doen stijgen...Señor Sjon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:56:
Vergelijk maar eens met de voorvleugel en de lasten daarop. Dat ding zit bij sommige teams met maar een flinterdun stukje carbon vast.walteij schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:24:
[...]
Daar is toch niets mis mee. Je wilt niet dat de DRS Actuator wel uitklapt en niet opnieuw inklapt. Hoe dat kan uitpakken hebben we vorig jaar wel gezien bij Sauber....
Denk eigen auto. Ze hebben hun eigen stoelvorm toch? En lijkt me niet dat ze tijd hebben om die nummers aan te passen.HeAdWaVe74 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:27:
Rijden Bottas en Lewis in hun "eigen auto" of delen ze een test auto ?
Ik denk dat er weinig (tot geen) teams zijn die daadwerkelijk al twee volledige auto's hebben, en al zeker niet aanwezig op het circuit. Dus het zal een auto zijn waarbij ze in de pauze even andere stickertjes erop plakken.HeAdWaVe74 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:27:
Rijden Bottas en Lewis in hun "eigen auto" of delen ze een test auto ?
Edit:
@Ari Gold hierboven. Stoeltjes kun je eruit halen. Afstand van pedalen kunnen ze ook relatief eenvoudig aanpassen.
[ Voor 13% gewijzigd door RobertMe op 18-02-2019 14:30 ]
inderdaad! ( logisch )Ari Gold schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:29:
[...]
Denk eigen auto. Ze hebben hun eigen stoelvorm toch? En lijkt me niet dat ze tijd hebben om die nummers aan te passen.
Edit, Blijkbaar niet
[ Voor 6% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 18-02-2019 14:31 ]
Teams nemen één auto mee. Die stoeltjes kunnen ze heel vlot wisselen.Ari Gold schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:29:
[...]
Denk eigen auto. Ze hebben hun eigen stoelvorm toch? En lijkt me niet dat ze tijd hebben om die nummers aan te passen.
Testregels zijn restrictief bedoeld om de kosten laag te houden. 1 auto, 2 stoeltjes die ze binnen 5 minuten kunnen verwisselen.
De wagen hetzelfde als vanmorgen. De motorkap en dergelijke evenals het stoeltje kunnen vrij gemakkelijk verwisseld wordenAri Gold schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:29:
[...]
Ik denk dat de lasten op de DRS (zeker bij het terugklappen) ook niet al te mals zullen zijn. Juist daarom een wat stevigere constructie.Señor Sjon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:28:
[...]
Vergelijk maar eens met de voorvleugel en de lasten daarop. Dat ding zit bij sommige teams met maar een flinterdun stukje carbon vast.
Ook denk ik dat we dit jaar wat minder flinterdunne voorvleugels gaan zien, want die waren al zo gevoelig voor schade, terwijl ze nu ook nog eens een stuk breder zijn en dus nog makkelijker beschadigen.
^^^^ Dit.Luckeh schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:30:
[...]
Teams nemen één auto mee. Die stoeltjes kunnen ze heel vlot wisselen.
Toen ik in 2017 bij Mercedes op bezoek was (in de pitbox), heb ik daadwerkelijk de stoeltjes gezien, en werd idd verteld dat dit zo wordt omgezet.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Waiting on the world to change
Ik vermoed Vettel.dreester schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:36:
Wie heeft de 1:18,053 gereden?
Dat zijn alle snelste sectortijden bij elkaar opgeteld, niet in 1 lap dus.dreester schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:36:
Dat blijft geweldig om te zienJasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:36:
Hehe. Op F1Tv lieten ze nog even de twee crashende Mercedes wagens zien
Oh I stand corrected danHumma Kavula schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:37:
[...]
Dat zijn alle snelste sectortijden bij elkaar opgeteld, niet in 1 lap dus.
Jasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:36:
Hehe. Op F1Tv lieten ze nog even de twee crashende Mercedes wagens zien

Wel een vreemde tijd om te noteren van de FIA.. Theoretisch alle snelste sectoren optellen en klaar.. En dat terwijl een circuit heus wel een hoog downforce gedeelte kent, of juist niet. Nu zijn auto's dus afgesteld op óf het een, of het ander. Nu hebben ze een soort "verstelbare-afstelling tijd" genomen. Als iemand me nog kan volgen zeg maar.dreester schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:36:
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Hebben ze dan geen rekening gehouden met stints?scorpie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:41:
[...]
Wel een vreemde tijd om te noteren van de FIA.. Theoretisch alle snelste sectoren optellen en klaar.. En dat terwijl een circuit heus wel een hoog downforce gedeelte kent, of juist niet. Nu zijn auto's dus afgesteld op óf het een, of het ander. Nu hebben ze een soort "verstelbare-afstelling tijd" genomen. Als iemand me nog kan volgen zeg maar.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Weten we ook wie welke sector het snelst heeft gereden? Als Vettel in alle 3 de sectoren het snelst was is er wel een kleine conclusie aan te trekken. Maar als een Mercedes in sector 1 het snelst was, Red Bull in sector 2 en Ferrari in sector 3, heb je inderdaad helemaal niets aan die tijd (voor zover tijden nu al iets zeggen tijdens de testdagen)scorpie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:41:
[...]
Wel een vreemde tijd om te noteren van de FIA.. Theoretisch alle snelste sectoren optellen en klaar.. En dat terwijl een circuit heus wel een hoog downforce gedeelte kent, of juist niet. Nu zijn auto's dus afgesteld op óf het een, of het ander. Nu hebben ze een soort "verstelbare-afstelling tijd" genomen. Als iemand me nog kan volgen zeg maar.
Als je kijkt op de Youtube Live Timing, zie je in het paars/roze bovenaan de tijden van de sectoren en degene die hem gereden heeft steeds wisselen. De tweede naam die op de plek van de snelheid staat is degene die in die sector de hoogste topsnelheid heeft genoteerd (in dit geval dus Sainz)walteij schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:43:
[...]
Weten we ook wie welke sector het snelst heeft gereden? Als Vettel in alle 3 de sectoren het snelst was is er wel een kleine conclusive aan te trekken. Maar als een Mercedes in sector 1 het snelst was, Red Bull in sector 2 en Ferrari in sector 3, heb je inderdaad helemaal niets aan die tijd (voor zover tijden nu al iets zeggen tijdens de testdagen)
Ja, op het YT linkje zie je eerst de beste tijd en dan de 3 letters van de naam die het gereden heeft rouleren.walteij schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:43:
[...]
Weten we ook wie welke sector het snelst heeft gereden? Als Vettel in alle 3 de sectoren het snelst was is er wel een kleine conclusie aan te trekken. Maar als een Mercedes in sector 1 het snelst was, Red Bull in sector 2 en Ferrari in sector 3, heb je inderdaad helemaal niets aan die tijd (voor zover tijden nu al iets zeggen tijdens de testdagen)
S1
Vet - tijd
Sai - snelheid
S2
Vet - tijd
Vet - snelheid
S3
Vet - tijd
Sai - snelheid
Dit is toech niets nieuws? Het is iets dat nagenoeg bij elke normale training en kwalificatie ook altijd in beeld komt.scorpie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:44:
Stints? Ik volg je denk ik even niet. Stints zijn gewoon 'een aantal ronden' toch? Nu hebben ze de 'virtuele snelst haalbare tijd' berekend door alle snelst gereden sectoren bij elkaar op te tellen, maar dus wel van verschillende fabrikanten, met verschillende setups.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Praten we nu over hetzelfde? Dat de snelst gereden rondetijd in beeld is, is niet nieuw nee, maar de theoretisch haalbare tijd wel, toch? Of mis ik nu iets?SnowDude schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:45:
[...]
Dit is toech niets nieuws? Het is iets dat nagenoeg bij elke normale training en kwalificatie ook altijd in beeld komt.
Ook dat heb ik echt al 100 keer in beeld gezien bij trainingenscorpie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:47:
[...]
Praten we nu over hetzelfde? Dat de snelst gereden rondetijd in beeld is, is niet nieuw nee, maar de theoretisch haalbare tijd wel, toch? Of mis ik nu iets?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Aah sorry, ik dacht dat ze gewoon de snelste sectoren van Vettel's snelste stint (sessie van opeenvolgende ronden zonder pit entry) bij elkaar hadden gepakt. Maar op de manier die jij beschrijft is het wel heel erg nietszeggend inderdaad.scorpie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:44:
Stints? Ik volg je denk ik even niet. Stints zijn gewoon 'een aantal ronden' toch? Nu hebben ze de 'virtuele snelst haalbare tijd' berekend door alle snelst gereden sectoren bij elkaar op te tellen, maar dus wel van verschillende fabrikanten, met verschillende setups.
En ik maar denken waarom ze Vettel met Sainz vergelijken.Señor Sjon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:45:
[...]
Ja, op het YT linkje zie je eerst de beste tijd en dan de 3 letters van de naam die het gereden heeft rouleren.
S1
Vet - tijd
Sai - snelheid
S2
Vet - tijd
Vet - snelheid
S3
Vet - tijd
Sai - snelheid
Dus heeft Vettel in alle drie de sectoren de snelste tijd gereden. Dus 1 fabrikant, maar wellicht met verschillende setups in downforce, engine mapping, brandstof, rembalans, temperatuur van de baan en misschien een andere luchtddruk.Señor Sjon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:45:
[...]
Ja, op het YT linkje zie je eerst de beste tijd en dan de 3 letters van de naam die het gereden heeft rouleren.
S1
Vet - tijd
Sai - snelheid
S2
Vet - tijd
Vet - snelheid
S3
Vet - tijd
Sai - snelheid
Hmm, kunnen we hier nu een conclusie uit trekken
Het testen gebeurt echt niet alleen op de baan. Ze checken ook data, slijtage en noem maar op. Daarvoor hoeft de auto niet de hele tijd rond te rijden.Razorbite schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:49:
Ik begrijp er dus helemaal niets van dat teams zoveel testtijd laten liggen op zo'n eerste dag!
Dit topic is gesloten.
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019