Lijkt wel of ie verder open(kan) staan dan vorig jaar?
De achtervleugel is natuurlijk ook groter, maar toch
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lijkt wel of ie verder open(kan) staan dan vorig jaar?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ging toch alleen om de voorvleugel zullen ze wel denken
Gamertag: timmie271
Welke auto is dat? En ik vind het niet mooi iig.
Hebben ze dat hekwerk nu in de aerodynamica geïntegreerd ofzo?
[ Voor 3% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 18-02-2019 12:28 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Atlas#22744
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Benzinedruk weggevallen.YakuzA schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:32:
Bij Haas waren het dus wat grotere issues waardoor hij stil was gevallen?
heb hun niet meer op de baan gelezen/gezien sindsdien
En daar kijken jullie op moment live mee?Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:34:
Misschien handig om nog even in dit topic te melden (ondanks dat er een apart topic voor is) maar in Nederland werkt F1 TV nu dus ook. En er hangt in het andere topic nog een kortingscode voor 25% korting voor een jaar.
Yes
You might have noticed that our tyres have a more shiny look to them this year. This is because we are using chrome moulds for the first time in #F1 (we’ve tried them before in #F2). There’s no effect on performance, but they look nice, don’t they?! #Fit4F1 @F1 pic.twitter.com/IjSWN5b4ef
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 18 februari 2019
Lijkt bijna een soort van Olie finish, als je zo de verkleuring/waas ziet op de banden.
Misschien dat Raikkonen dat wel weetTrekDr0p schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:48:
[...]
Lijkt bijna een soort van Olie finish, als je zo de verkleuring/waas ziet op de banden.
Zal dat ze niet wat gladder maken als je ze net gebruikt?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Headlines in Italië zijn belangrijker.Grimmie187 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:50:
Vettel 1.18.1, hoezo sandbaggen op dag 1 haha
Als ze er zo nieuw opzitten wel inderdaad, maar na een paar ronden is het glimmende voor het meeste wel weggesleten.DJTimo schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:49:
Ik vind die glimmende bandjes maar niks. Geeft zo'n plastic look.
Je kan de livetiming hier volgen:hoevenpe schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:53:
Wat is de tussenstand nu? Wie staat er achter Vettel en op wat voor afstand?
1 Vettel Ferrari 1m18.161shoevenpe schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:53:
Misschien dat dit van meer informatie kan voorzien,hoevenpe schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:53:
VET 1.18.1hoevenpe schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:53:
Verwijderd
Je kunt op Youtube live timing volgen.hoevenpe schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:53:
Op basis van wat denk je datHerax10NL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:54:
Ik ben vooralsnog vooral blij dat de Honda nu al een stuk betrouwbaarder lijkt dan vorig jaar. Dat lijkt me het voornaamste.
Mijn boefje is liev!
5 minuten geleden werkte het ook nog in ieder geval.Boppo84 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:38:
Ja klopt, twee uur geleden met die kortingscode een jaar-abbo afgesloten en vanaf 12:05 live.
Honda had vorig jaar tijdens het testen ook nauwelijks problemen hoorHerax10NL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:54:
Ik ben vooralsnog vooral blij dat de Honda nu al een stuk betrouwbaarder lijkt dan vorig jaar. Dat lijkt me het voornaamste.
Aantal rondes onder meer inderdaad. Daarnaast dit:
Niet dat dit gelijk veel bevestigd, maar het ziet er vooralsnog beter uit dan in de eerste ochtend maar 1 rondje rijden.Ex-F1-rijder Karun Chandhok meldt dat de Honda-motor in Red Bull veel minder raspig en veel zuiverder klinkt dat vorig jaar. Honda heeft deze winter bergen werk verzet om zowel de betrouwbaarheid als het vermogen te verbeteren en dat lijkt te lonen.
Dan ken jij de Italiaanse media niet, lol!
Gniffel.Herax10NL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:54:
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Je bedoeld 2 jaar geleden met mclaren ?Herax10NL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:54:
Nee vorig jaar, Toro Rosso. Ja, ik weet dat ze bewust straffen hebben gepakt.HeAdWaVe74 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:57:
[...]
Je bedoeld 2 jaar geleden met mclaren ?
Je kunt de betrouwbaarheid horen?Herax10NL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:58:
[...]
Nee vorig jaar, Toro Rosso. Ja, ik weet dat ze bewust straffen hebben gepakt.
Ook Will Buxton valt het 'nieuwe' geluid van de Honda motor op.
First impressions - Ferrari looks very good and stable at the rear end. Mercedes and Red Bull running heavy and just logging miles it seems. Cars look lazy and fat with fuel. Honda engine noticeably less raspy sounding and sounds cleaner on the Red Bull than last year.
— Karun Chandhok (@karunchandhok) 18 februari 2019
Als ik de Honda motor hoor, dan zie ik MAX als WDC worden
Total nr laps 2018 testing:Herax10NL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:58:
[...]
Nee vorig jaar, Toro Rosso. Ja, ik weet dat ze bewust straffen hebben gepakt.
Ook Will Buxton valt het 'nieuwe' geluid van de Honda motor op.
Het is dan ook vooral wanneer ik 'm niet hoor dat ik daaraan ga twijfelenTrekDr0p schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:01:
[...]
Als ik de Honda motor hoor, dan zie ik MAX als WDC worden
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| # Coureur Team Tijd Ronden 1. Vettel Ferrari 1:18.161 71 3. Bottas Mercedes 1:20.127 68 7. Hulkenberg Renault 1:20.980 65 6. Sainz McLaren 1:20.430 56 5. Verstappen Red Bull 1:20.174 52 4. Raikkonen Alfa Romeo 1:20.160 45 9. Kvyat Toro Rosso 1:21.732 34 2. Perez Racing Point 1:19.944 20 8. Grosjean Haas F1 1:21.500 18 |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vandaag niet, maar dit was Max na de shakedown. Hij was zowaar eens positief over een PU.DaMarcus schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:11:
Heeft er iemand al een foto van Max Verstappen met een zure of blije blik nadat hij uit de auto stapte?
Got to love that new car feeling! 😁 @Max33Verstappen's launch day lowdown! 📹 #RB15 pic.twitter.com/hq7U2nj7tS
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 13 februari 2019
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
Ja en nu kan het topic wel dicht heDaniëlWW2 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:12:
De conclusies die iedereen alweer trekt zijn echt, laten we zeggen opzienbarend.
Het is dag een van de wintertesten. Het enige dat de teams doen zijn rondjes rijden en controleren of er niet iets kapot gaat. De meeste auto's rijden waarschijnlijk met een volle brandstoftank gewoon sessies van tientallen ronden. Aan het einde van de dag strippen ze de hele auto en gaan ze elk onderdeel controleren op slijtage en evalueren ze of de slijtage binnen verwachte normen valt. Daarna zetten ze de auto gewoon weer in elkaar voor de volgende dag.
Dat blijven ze eigenlijk de rest van de week doen. Op termijn verschijnt er meetapparatuur op de auto's en gaan ze specifiek dingen testen. Er verschijnen andere vleugels, bargeboards etc. Pas aan het einde van week twee gaan ze langzaam aan een beetje pushen om te kijken hoeveel er nu echt in de auto zit.
Als Ferrari nu low fuel runs wil uitvoeren zodat de Italiaanse media ze niet meteen afmaakt, dan doen ze dat lekker maar. Het is volstrekt zinloos om er conclusies uit te trekken. Idem voor laptijden in het algemeen. Ze rijden gewoon een bepaald tempo waar ze met een bepaalde fuel load, een bepaald aantal ronde mee moeten kunnen rijden. Het aantal ronden en de consistentie van die ronden qua tijd is wat hier telt.
😆 - Denk ook eens om ;)
roda_djavulen schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:13:
Of iemand die allebei kan vinden, zure foto en blije foto
Dit topic is er stiekem dan ook om het algemene F1 topic nog een beetje inhoudelijk te houden.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-02-2019 13:17 ]
Uhm... Sainz zit voort in een mclarenSeñor Sjon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:18:
Tijden:
[Afbeelding]
Top speeds:
[Afbeelding]
Vreemd zo het verschil tussen Sainz en Hulkenberg qua topsnelheid met de Renaults.
Ik ben toch malle pietje niet!
Dan nog blijft het appels met peren vergelijken.The Legend schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:20:
..met een Renault motor.
Nou de McLaren is merkbaar ranker dan de Renault wat zal helpen met topsnelheid. Verder hebben we geen flauw benul hoeveel brandstof of welke engine mapping er werd gedraaid. Het zegt nog allemaal helemaal niks.Señor Sjon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:18:
Tijden:
[Afbeelding]
Top speeds:
[Afbeelding]
Vreemd zo het verschil tussen Sainz en Hulkenberg qua topsnelheid met de Renaults.
Het werkt?Jasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:21:
@DaniëlWW2 Vergeet niet het ultieme hoogte punt van de dag, dat F1 TV eindelijk werkt in Nederland![]()
[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-02-2019 13:22 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
https://www.williamsf1.co...update-monday-18-februaryclaire Williams, Deputy Team Principal, ROKiT Williams Racing: “It is looking more likely than not that we will now not be in a position to run on track until Wednesday at the earliest. This is obviously extremely disappointing, but it is unfortunately the situation we are in. We will be getting the FW42 on track as soon as we are able.”
Klopt, maar ik had gezien de Cyrilmania vorige week wel wat hogere snelheden verwacht daar.DaniëlWW2 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:21:
[...]
Nou de McLaren is merkbaar ranker dan de Renault wat zal helpen met topsnelheid. Verder hebben we geen flauw benul hoeveel brandstof of welke engine mapping er werd gedraaid. Het zegt nog allemaal helemaal niks.
[...]
Het werkt?
Ga je nu onder iedere post antwoorden dat het allemaal niks zegt? Dan kun je net zo goed een slotje op deze draad gooien, just saying..DaniëlWW2 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:21:
[...]
Nou de McLaren is merkbaar ranker dan de Renault. Verder hebben we geen flauw benul hoeveel brandstof of welke engine mapping er werd gedraaid. Het zegt nog allemaal helemaal niks.
[...]
Stiekem 6 extra achtervleugel(tje)s gemonteerd dus.Lasmibalsingh schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:22:
Renault met een interessante doorontwikkeling van de rear wing-endplate:
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
En ik ga bij deze mijn eerdere statement over de testdagen wat nuanceren.
Sinds wanneer geloof jij ook maar iets van wat Abitaboul zegt?Señor Sjon schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:23:
[...]
Klopt, maar ik had gezien de Cyrilmania vorige week wel wat hogere snelheden verwacht daar.
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-02-2019 13:24 ]
Pffft nou ze hebben anders wel Kubica. Oh en Rokit natuurlijk!DaniëlWW2 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:24:
[...]
Testdagen zeggen niks, tenzij een team twee dagen na het beginnen pas komt op dagen en dan ook nog eens shakedown moet gaan doen. Dan zeggen de testdagen veel.
Best wel innovatief concept inderdaad om de werking van de diffuser en de achtervleugel te versterken. Wel van de Britten uit Enstone dan heYakuzA schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:23:
[...]
Stiekem 6 extra achtervleugel(tje)s gemonteerd dus.
Sneaky fransozen
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Als het echt werkt wordt het op dit moment nagemaakt door de andere teams...Lasmibalsingh schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:28:
Best wel innovatief concept inderdaad om de werking van de diffuser en de achtervleugel te versterken. Wel van de Britten uit Enstone dan he.
Ik laat me verrassen.DaniëlWW2 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:24:
[...]
Testdagen zeggen niks, tenzij een team twee dagen na het beginnen pas komt op dagen en dan ook nog eens shakedown moet gaan doen. Dan zeggen de testdagen veel.
[...]
Sinds wanneer geloof jij ook maar iets van wat Abitaboul zegt?
Ja vroegst.... ofwel het kan maarzo uitlopen tot de volgende testweek. Dan hadden ze beter een paar onderdeeltjes op een oude kunnen schroeven voor wat data.
@Jasphur is toe aan een break himselfAri Gold schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:35:
@Jasphur wel de jpegs embedden en niet de html link.
Ik snap niet waarom men dit niet eerder aan had zien komen. Je hebt ws. een driekwart jaar de tijd om naar iets toe te werken en op het moment suprême haal je de deadline nietkevlar01 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:34:
Claire Williams: "It is looking more likely than not that we will now not be in a position to run on track until Wednesday at the earliest. This is obviously extremely disappointing, but it is unfortunately the situation we are in. We will be getting the FW42 on track as soon as we are able."
Kan meerdere een break aanraden na het teruglezen van de F1 topics
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Wat een sukkels ook bij Williams snel weg dat team
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat ga je nu persoonlijk wordenNLRev0lution schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:37:
[...]
Kan meerdere een break aanraden na het teruglezen van de F1 topics
En wie gaat dat gat opvullen? Is er een wachtrij voor teams die staan te springen om mee te kunnen doen?Pierre schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:37:
[...]
Wat een sukkels ook bij Williams snel weg dat team
[ Voor 8% gewijzigd door Hennie-M op 18-02-2019 13:39 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq