Je bedoelt de blog waar af en toe een tijd langs komt?Ari Gold schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:35:
[...]
Volgens mij C3 en Norris op C5
@ATS via de F1 app kan je timing blog checken.
Dan mis je toch nog wel wat...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je bedoelt de blog waar af en toe een tijd langs komt?Ari Gold schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:35:
[...]
Volgens mij C3 en Norris op C5
@ATS via de F1 app kan je timing blog checken.
hij wil zeker zijn record veiligstellen!Edd schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:41:
Na zijn snelle ronde, zorgt hij nu voor een rode vlag..
Norris staat stil, blijkbaar..
een treffende spreuk
https://f1manager.info/ranking/4605
Norris says no! (chuck?)powah33 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:44:
OOh mag de "wingman" toch nog een rondje rijden vandaag ....merc is PU aant warm draaien
een treffende spreuk
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bottas mag nog even een glory run doenSpotmatic schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:47:
Net tijd genoeg voor wat glory runs.
-
een treffende spreuk
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nu niet meer.
C4.NotSoSteady schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 18:07:
Stond Norris nou op C4 of C5?
Ja nu de tijd op Youtube het niet deed.MikeyMan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:41:
[...]
Je bedoelt de blog waar af en toe een tijd langs komt?
Dan mis je toch nog wel wat...
Volgens de F1 app was het C5.
Gelukkig de Williams met een flink aantal rondjesEdd schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 18:47:
[...]
Dat las ik ook op de verschillende sites, maar Pirelli geeft C4 aan..
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Vorige week kwamen de video's elke keer rond 22:00 op Youtube, dus nog ff wachtenMikeyMan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:13:
Krijgen we nog een Ziggo recap van de testdag?
Jazeker!MikeyMan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:13:
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik heb de recap van de allereerste dag proberen te kijken, maar werd dol van de reklame. De filmpjes van Autosport.com zijn vele malen beter, met echte deskundologen.MikeyMan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:13:
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Reclame?mphilipp schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 22:16:
[...]
Ik heb de recap van de allereerste dag proberen te kijken, maar werd dol van de reklame. De filmpjes van Autosport.com zijn vele malen beter, met echte deskundologen.
Dan kijk je niet en negeer je het gewoon. Dit topic is van iedereen die hier normaal wil reageren. Als mensen dan de recap van Ziggo willen plaatsen en zien, dan staan ze daar vrij in. Wil jij die niet zien, dan negeer je die gewoon. Leven en laten leven. De Formule 1 topics hebben nu al te vaak gedoe gehad omdat mensen elkaar niet laten.mphilipp schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 22:16:
[...]
Ik heb de recap van de allereerste dag proberen te kijken, maar werd dol van de reklame. De filmpjes van Autosport.com zijn vele malen beter, met echte deskundologen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Ja, ik kreeg volgens mij iets van 3x reklame door dat lullige filmpje heen. Dat doet Google, maar dat is ook iets dat zij zelf kunnen regelen. De autosport filmpjes kan ik in ieder geval ongestoord kijken. Bovendien weet iedereen dat je voor echt interessante analyses niet bij Ziggo moet zijn. De mannen van autosport.com weten er veel meer van en doen niet aan onbenullige chitchat.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Inderdaad. Maar ik zeg ook nergens dat anderen niet mogen kijken. Ik heb het geprobeerd, maar helaas. Als ik dat niet mag zeggen, kan ik net zo goed weg blijven hier. Het gaat hier ook om de haverklap over Mol enzo...DaniëlWW2 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:28:
[...]
Dan kijk je niet en negeer je het gewoon.
Wie weet... Wellicht is Gasly gewoon veel snellerjip_86 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:04:
Benieuwd naar morgen eerlijk gezegd. Als Gasly al die tijden haalt moet Max dat toch zeker ook kunnen en wellicht meer
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Raar joh, heb 1 reclame in het begin gehad, that's it.mphilipp schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:52:
[...]
Ja, ik kreeg volgens mij iets van 3x reklame door dat lullige filmpje heen. Dat doet Google, maar dat is ook iets dat zij zelf kunnen regelen. De autosport filmpjes kan ik in ieder geval ongestoord kijken. Bovendien weet iedereen dat je voor echt interessante analyses niet bij Ziggo moet zijn. De mannen van autosport.com weten er veel meer van en doen niet aan onbenullige chitchat.
Z'n punt is volgens mij juist dat het om de haverklap over Mol gaat (zowel positief als negatief) en dat het wel genoeg is zo. Kijk het wel, kijk het niet maar laten we een miljoenste discussie over mol en zijn wel/niet deskundigheid lekker achter wege laten.mphilipp schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 23:54:
[...]
Inderdaad. Maar ik zeg ook nergens dat anderen niet mogen kijken. Ik heb het geprobeerd, maar helaas. Als ik dat niet mag zeggen, kan ik net zo goed weg blijven hier. Het gaat hier ook om de haverklap over Mol enzo...
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik zie al die filmpjes maar nog geen enkele reclame voorbij zien komen... en vele malen beter is ook maar in the eye of the beholder.mphilipp schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 22:16:
[...]
"When you grow up your heart dies"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Albon als Driver.basvn schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:37:
The F1 2019 "Who should I support?" flowchart
[Afbeelding]
linkje naar duidelijke versie
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 27-02-2019 08:42 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Mwah, ik zie het probleem niet, Zandvoort is sowieso al moeilijk om je auto kwijt te kunnen (zeker van mei - oktober). Het OV is echt de beste oplossing imho.Jackal131 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:55:
Kansloos!! Kun je beter meteen een streep door je ambities halen.
https://nos.nl/artikel/22...-1-kaartje-zandvoort.html
De mensen die dit bedacht hebben, zijn zelf waarschijnlijk nog nooit bij een GP geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door KillerBee op 27-02-2019 08:59 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Jack of all trades, master of none
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zou wel een goeie stunt zijn en typisch Nederlands. Iedereen op de fiets komen. Levelt de uitstoot van de wagens ook nog eens uit.JvS schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:02:
En combikaartjes met een huurfiets ofzo? Op zich is het prima te fietsen vanaf Haarlem trouwens. Lijkt me best een goeie oplossing.
PSN: Sluuz
Inderdaad, er is een tijd gezet en de live timing laat niks zien.
[ Voor 16% gewijzigd door asing op 27-02-2019 09:08 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mooi die fotograaf daar rechts
Volgens HAAS niet:asing schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:07:
[...]
Inderdaad, er is een tijd gezet en de live timing laat niks zien.
Gek genoeg kan ik het niet warm krijgen dat hij weer in een F1 wagen zit.
Dat soort dingen moet je helemaal niet willen. Flowcontrol die drag oplevert.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dat valt nog wel mee hoor!
dat vind ik dan weer wel redelijk normaal hoor
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zouden we dan toch nog een F1 wagen in brand krijgen deze tests??
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Deze blijft inderdaad wel erg hoog rond de wing endplates.Bastie-88 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:20:
[...]
Renault lijkt een RBR/MER voorvleugel te testen.
Deze lijkt niet te dalen bij de wing endplates
Vorige weer reden ze met een FER type
Zijn er onderdelen ja?Bastie-88 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:20:
[...]
Renault lijkt een RBR/MER voorvleugel te testen.
Deze lijkt niet te dalen bij de wing endplates
Vorige weer reden ze met een FER type
Mijn boefje is liev!
Denk dat dit wel een van de realistische opties is om het haalbaar te maken. Ik woon in de regio en de toegangswegen staan bij een mooie zomerdag al vast. Bij evenementen zoals bijvoorbeeld de Masters of Jumbodagen staat het helemaal compleet vast. Laat staan als er een F1 GP gehouden wordt... Denk dat je wel naar dit soort oplossingen toe moet om het haalbaar te maken. Of mensen ergens aan de rand van Haarlem laten parkeren en dan met shuttlebussen naar circuit brengen, zoals ze bijvoorbeeld ook met de open dagen van de luchtmacht in Leeuwarden doen.Jackal131 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:55:
Kansloos!! Kun je beter meteen een streep door je ambities halen.
https://nos.nl/artikel/22...-1-kaartje-zandvoort.html
De mensen die dit bedacht hebben, zijn zelf waarschijnlijk nog nooit bij een GP geweest.
[ Voor 10% gewijzigd door RKD op 27-02-2019 09:25 ]
Even de mannen van The Grand Tour (Top Gear amphibious car challenge) bellen zodat je bij het strand binnen komt.Tomcatter_31 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:22:
[...]
Wat betreft Spa, als je daar de juiste binnendoorwegen kent, kant je grotendeels zonder file van/naar circuit rijden. In Zandvoort heb je dat soort opties niet.
Wij zijn toen op de vrijdag gegaan, weekendje center parcs en maandag weer terug. En we hadden dat huisje geboekt voor ze bij center parcs door leken te hebben dat er dat weekend iets te doen was, dus de prijs was ook vrij laag.Suicyder schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:25:
[...]
Maar inderdaad zandvoort met de auto is irritant, maar ten tijden van de A1GP was het met de trein ook compleet hopeloos. Er naartoe was 1, maar wegkomen was onmogelijk (en restaurants hadden wachttijden van 2+ uur).
Slecht idee... Hoe laat?
Ok, daar heb ik geen ervaring mee. Wat ik al zei, ik woon in de regio, dus kan met de fiets naar het circuit.Suicyder schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:25:
[...]
Maar inderdaad zandvoort met de auto is irritant, maar ten tijden van de A1GP was het met de trein ook compleet hopeloos. Er naartoe was 1, maar wegkomen was onmogelijk (en restaurants hadden wachttijden van 2+ uur).
Ze hadden net zo goed hier kunnen testenJasphur schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:31:
Mag ik jullie eraan herinneren dat Zandvoort niet in de buurt van Barcelona ligt?
[F1] GP in Nederland?
[Afbeelding]
Wat betekent dit? Deze terminologie is mij niet bekend? Zo ik het nu lees kan het meerdere zaken betekenen: 1. warme/koude banden, 2. remschijven opwarmen, etc.Razorbite schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:35:
verstappen bezig met hot cold hot. Misschien om deployment enzo te testen"?
Een rondje snel rijden - en dan een rondje langzamer om de systemen af te laten koelen/ op te laden.Woudloper schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:38:
[...]
Wat betekent dit? Deze terminologie is mij niet bekend? Zo ik het nu lees kan het meerdere zaken betekenen: 1. warme/koude banden, 2. remschijven opwarmen, etc.
09:32:10
De problemen bij helmproducent Arai zijn nog niet volledig verholpen. Verstappen, die normaal helmen afneemt van Arai, heeft vanochtend zijn eerste stint gereden met een helm van Schuberth. De reden: nog steeds zijn niet alle maten van de nieuwe GP-7 van Arai gehomologeerd.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
FTFYJasphur schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:41:
Today is aero rake BBQ day
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Tel daar rustig de ronden van TR nog bij op!Novadecasa schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:45:
Voor de testdagen las ik overal dat Honda zich vooral zou richten op de betrouwbaarheid, de rest zou later komen. Maar de focus zou vooral op betrouwbaarheid liggen. Als ik dan zie dat ze gisteren weer 136 (?) rondes reden, dan krijg ik het idee dat ze qua betrouwbaarheid aanzienlijk beter starten als Renault vorig jaar.
Dat is helemaal niet 'het idee'. Het rek zit vol met buisjes die luchtstroom meten, en het levert zelf vrij weinig luchtweerstand op. Zeker niet zoveel dat de auto naar één kant trekt.scorpie schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:45:
Kan iemand me het nut uitleggen van maar aan 1 kant zo'n aero rack monteren? Dat aero rack zal natuurlijk luchtweerstand opleveren, want dat is het hele idee, dat meten die sensoren, maar waarom dan maar aan 1 kant monteren? Dan trekt je auto toch die kant op? Aan allebei de kanten monteren en de ene kant van de data discard'en om alleen de data te gebruiken van de 'binnen- of buitenkant van de bochten' kan toch ook gewoon? Dan heeft je driver in elk geval geen last van een auto met onbalans..
Vergeet je de Toro Rosso niet mee te tellen? RBR is niet de enige met een honda engine.Novadecasa schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:45:
Voor de testdagen las ik overal dat Honda zich vooral zou richten op de betrouwbaarheid, de rest zou later komen. Maar de focus zou vooral op betrouwbaarheid liggen. Als ik dan zie dat ze gisteren weer 136 (?) rondes reden, dan krijg ik het idee dat ze qua betrouwbaarheid aanzienlijk beter starten als Renault vorig jaar.
TR rijdt nog steeds met dezelfde motor dacht ik... Dus dat is prima betrouwbaar.Razorbite schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:48:
[...]
Tel daar rustig de ronden van TR nog bij op!
Dit klopt.Jimmy J. schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:48:
[...]
Dat is helemaal niet 'het idee'. Het rek zit vol met buisjes die luchtstroom meten, en het levert zelf vrij weinig luchtweerstand op. Zeker niet zoveel dat de auto naar één kant trekt.
Ze kunnnen er niet harder mee dan 150-180 of iets in die richting.. bij 350 waait het er wel afJimmy J. schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:48:
[...]
Dat is helemaal niet 'het idee'. Het rek zit vol met buisjes die luchtstroom meten, en het levert zelf vrij weinig luchtweerstand op. Zeker niet zoveel dat de auto naar één kant trekt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat is juist wél het hele idee. Hoe denk je dat die luchtbuisjes de luchtweerstand meten? Met sensoren die een bepaalde luchtdruk meten. Luchtdruk als in, luchtweerstand op specifiek die plekken. Als het geen (significante) luchtweerstand zou opleveren zouden ze die auto volhangen met meerdere aero racks achter elkaar. Maar omdat die aero racks dus de lucht zelf ook beinvloeden, kan dat niet.Jimmy J. schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:48:
[...]
Ik snap dit niet zo goed, waarom doen we dit uberhaupt? Elk team rijdt met een motor en betrouwbaarheid zegt eigenlijk pas wat als 1 motor veel rondjes rijdt, niet als x teams van dezelfde motor veel rondjes rijden. Ja dat zegt wel iets, maar kan net zo goed zijn dat bijv renault 200 rondjes eruit stamt en mclaren er 1 uit stampt. Terwijl rbr en tr elk 75 rondjes doen. Wie heeft dan een meer betrouwbare motor?Trixi schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:49:
[...]
Vergeet je de Toro Rosso niet mee te tellen? RBR is niet de enige met een honda engine.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Suicyder schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:34:
[...]
Ze hadden net zo goed hier kunnen testen
[Afbeelding]

Dat gaat toch om de algehele bouwkwaliteit dan.Melantrix schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:53:
[...]
Ik snap dit niet zo goed, waarom doen we dit uberhaupt? Elk team rijdt met een motor en betrouwbaarheid zegt eigenlijk pas wat als 1 motor veel rondjes rijdt, niet als x teams van dezelfde motor veel rondjes rijden. Ja dat zegt wel iets, maar kan net zo goed zijn dat bijv renault 200 rondjes eruit stamt en mclaren er 1 uit stampt. Terwijl rbr en tr elk 75 rondjes doen. Wie heeft dan een meer betrouwbare motor?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq