Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat zeg ikJasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:41:
De Ferarri lijkt wel roder dan vorige week.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar kan ook door de bewolking komen. Met de zon erop leek ie meer oranje.
Vorige week zijn er helemaal geen 1:16 tijden gereden. De snelste tijd was van Hulkenberg die een tijd van 1:17:393 reed.Chrosser schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:39:
[...]
Dat zou dan ook geen goed teken zijn. gezien de derde sector tijd van Hamilton en de snelheid van Ferrari met een 1.16 ergens vorige week.
Vooral die middelste 'kap' lijkt een stuk roder, hopelijk zijn ze er mee aan het testen.Jasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:41:
De Ferarri lijkt wel roder dan vorige week.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vind het matte erg mooi, maar dat oranje had niks met Ferrari te maken.
Daargelaten of er wel of geen 1.16 is gereden vorige week. Als Gasly na de snelle/"snelle" ronde een long run is gaan doen met dezelfde hoeveelheid brandstof kan het dus best zijn dat die ronde met bv 100KG brandstof was. Dan zou een 1.18 dus juist een (heel) snelle tijd zijn als je terugrekent naar maar een paar KG benzine voor een echte Q run.Chrosser schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:39:
[...]
Dat zou dan ook geen goed teken zijn. gezien de derde sector tijd van Hamilton en de snelheid van Ferrari met een 1.16 ergens vorige week.
*Ten opzichte van de lak van vorig seizoen
Lewis heeft volgens mij de laatste chicane afgesneden, gezien de sectortijd.Chrosser schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:39:
[...]
Excuus ik was onjuist inderdaad. Dat zet de tijden inderdaad in een wat ander perspectief. En al helemaal de 2 seconden (binnen 1 sector) van Hamilton zoals @Jimmy J. al aangaf. Nog niet goed wakker denk ik..Trixi schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:43:
[...]
Vorige week zijn er helemaal geen 1:16 tijden gereden. De snelste tijd was van Hulkenberg die een tijd van 1:17:393 reed.
[ Voor 3% gewijzigd door Chrosser op 26-02-2019 10:50 ]
Lewis Hamilton is aan een ellendig lange stint bezig, dat geldt ook voor Lando Norris. Hamilton zit constant tijden te draaien in de 1.22, de McLaren is meer dan een seconde langzamer.
Het kan aan de hoek liggen; maar zie ik nou 4 wing elements ipv de maximaal 5 toegestane?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Sowieso ging Gasly van het gas af in de laatste sector.RobertMe schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:45:
[...]
Daargelaten of er wel of geen 1.16 is gereden vorige week. Als Gasly na de snelle/"snelle" ronde een long run is gaan doen met dezelfde hoeveelheid brandstof kan het dus best zijn dat die ronde met bv 100KG brandstof was. Dan zou een 1.18 dus juist een (heel) snelle tijd zijn als je terugrekent naar maar een paar KG benzine voor een echte Q run.
Zijn de vorige week dan echt zo hard aan het sandbaggen geweest en is dit de doorontwikkelling tov 2018? Of zou Mercedes toch meer problemen hebben met de nieuwe regels dan de andere topteams?
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Nee helaas niet, anders zat ik dat nu te kijken.Titu schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:51:
Komt de 2e test week niet op F1 TV PRO ?
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh v153.216 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Jawel, even F5-en...\Titu schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:51:
Als het goed is heeft elk team dat. Is de plek waar ballast gemonteerd wordt.br men schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:54:
Waar zijn die gaten in het midden van de voorvleugel van de mercedes voor?
https://twitter.com/ScarbsTech/status/845089466112892928
I served in a company of heroes.
Misschien als het nog een paar gevraagd wordt welTitu schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:51:
https://www.formula1.com/...aaBtW8R5KnQhLxFmSU0V.html
Ok, dat zou het lage aantal rondes van Leclerc verklaren, maar wat is er dan met de STR van Albon?Jimmy J. schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:54:
Gerucht: Ferrari motor van Leclerc heeft de geest gegeven.
Heel duidelijk, zo veel zandzakken dat hij de chicane miste door al dat gewicht en de oude bocht nam.powah33 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:14:
Lewis 25,7 in sector 3 ... Mercedes duidelijk aan het sandbaggen... die kunnen veeel sneller
een treffende spreuk
[ Voor 30% gewijzigd door Jasphur op 26-02-2019 11:00 ]
Hmm in de app zie ik alleen maar de review van de eerste week, en online op de website zelf ook.
En Toro Rosso dan? Die hebben ook amper rondjes gereden.Jimmy J. schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:54:
Gerucht: Ferrari motor van Leclerc heeft de geest gegeven.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lees dit topic even andersTitu schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:00:
[...]
Hmm in de app zie ik alleen maar de review van de eerste week, en online op de website zelf ook.
1:18:6 kan makkelijk op C3s met 20 laps fuel. Dat hebben we vorige week al gezien. Ik denk dat we hier straks met de race een 1:14 hoog gaan zien als pole tijd.Chrosser schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:39:
[...]
een treffende spreuk
Gasly 1:18,647
Giovinazzi 1:18,929
Stroll 1:19,139
Magnussen 1:19,644
Hamilton 1:20,764
Leclerc 1:20,830
Hülkenberg 1:20,861
Russell 1:21,102
Albon 1:22,001
Norris 1:22,306
Vooruit dan, de uitleg nog een keer:Titu schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:00:
[...]
Dus in week 1 dagelijks 8 uur live verslag vanaf de baan én een uur dagelijks terugkijken.From February 18-21, subscribers will be able to watch eight hours of live track coverage from Barcelona per day, followed by a one-hour daily Review Show.
In week 2 alleen het uur dagelijks terugkijken.The Review Show then returns for Test 2, which runs from February 26 to March 1. Formula1.com and the Official F1 App will also feature extensive coverage from testing, including news, video and exclusive features.
Dus geen live-stream, maar wel een uur lange samenvatting van die dag. Waarin je eigenlijk wel alle belangrijkste dingen terug gaat zien. Snelle rondes, crashes, eventjes het verlaten van de baan, wat werk in de pits, zichtbare wijzigingen aan de auto.
De volgende die het vraagt, geef ik 2 links:
Link 1 naar een cursus Engels bij Regina Caelis
Link 2 naar een cursus begrijpend lezen.
ik heb vorige week als snelste tijd toch maar een 1:17:393 gezien, op vrijdag door Hulkenberg. De rest was allemaal trager.pro_6or schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:03:
[...]
1:16:8 kan makkelijk op C3s met 20 laps fuel. Dat hebben we vorige week al gezien. Ik denk dat we hier straks met de race een 1:14 hoog gaan zien als pole tijd.
1:18:6 typefoutje.walteij schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:06:
[...]
ik heb vorige week als snelste tijd toch maar een 1:17:393 gezien, op vrijdag door Hulkenberg. De rest was allemaal trager.
een treffende spreuk
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De snelste tijden worden nu gereden met de C5 compound, die tijdens het GP weekend waarschijnlijk niet beschikbaar is.pro_6or schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:03:
[...]
1:18:6 kan makkelijk op C3s met 20 laps fuel. Dat hebben we vorige week al gezien. Ik denk dat we hier straks met de race een 1:14 hoog gaan zien als pole tijd.
De condities straks in mei zijn compleet anders (stuk warmer), dus trager.
Tov de test vorig jaar ging er ook geen 3 a 4 seconden van de tijd af.
Ik zie die 1:14 echt niet gebeuren.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

En weg dermee!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Volgens mij hebben ze allebei een eigen kant
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dit is een old-school F1 Test week volgenWom schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:27:
Wel weer lekker oldskool met vage screenshots, fotos en zelfgetimede rondes
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat daar helemaal niet meer gewerkt wordt...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Jasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:34:
Het is weer groen! Go, go go.

Nou is ie weer rood.
Hoe lang ben je al aan het wachten voor je deze kan posten?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
een treffende spreuk
We are checking a few things. Keep you posted... #F1Testing
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 26 februari 2019
Hm.. Trouble in paradise?
-
1:19.139
#AMuS he asked Mercedes.
The Aero package is huge. Why didn't Mercedes drive in this specification last week? Engineers ' response: "That gave us five more days of time in the wind tunnel." The W10 in this form will be seen in Melbourne.
Dat vind ik een heel gek antwoord van Mercedes. Voor correlatie heb je naast de tunnel juist echte meters nodig.nachtnet schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:40:
Mercedes heeft Duits grundlich 5 extra dagen in de windtunnel met het aeropackage getest waar ze nu mee rijden.
[...]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
De vraag is in hoeverre dat bij de andere teams niet het geval is. Ze zullen echt hard genoeg gewerkt hebben de afgelopen dagennachtnet schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:40:
Mercedes heeft Duits grundlich 5 extra dagen in de windtunnel met het aeropackage getest waar ze nu mee rijden.
[...]
@FirePuma142 op zich niet zo heel raar. Je zult op een gegeven moment de stap van tekentafel naar productie moeten maken. Dat moment zal weken voor de tests geweest zijn. Tijdens de test controleer je dus in feite de correlatie van dat moment.
Op basis hiervan de ontwikkeling al dan niet aanpassen of voortzetten.
[ Voor 30% gewijzigd door MikeyMan op 26-02-2019 11:46 ]
Live commentary was only ever scheduled for Test 1. It’s as much testing for us as for the teams and a huge amount of work. It was a bit of an experiment which we hope worked. Feedback appreciated. We are still on site filming. Different content for F1TV this week. https://t.co/7rhg4TOKiV
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 26 februari 2019
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Toch niet zo heel raar? Als het chassis waar ze mee reden al gewoon bekend is, kun je dat ook vergelijken om te zien of je tunnel overeen komt.FirePuma142 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:44:
[...]
Dat vind ik een heel gek antwoord van Mercedes. Voor correlatie heb je naast de tunnel juist echte meters nodig.
Verder waren ze vorige week duidelijk bezig met de interne componenten, dus als ze deze week aero doen, dan lijkt me dat ook prima. Je kunt de snelste auto van de teams hebben, als je de finish niet haalt, heb je ook geen punten. En betrouwbaarheid was altijd 1 van de pijlers van Mercedes.
Volgens mij welSpotmatic schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:52:
Er werd gemeld op Reddit dat Lewis na 6 rondjes al blaren had op z'n C5 band(en). Iemand beeldmateriaal daarvan?
Jasphur in "[F1 2019] Barcelona Testdagen"
Top! Helemaal overheen gekeken. Mooi om te zien dat de Merc nog steeds een bandenvreter is.Jasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:54:
[...]
Volgens mij wel
Jasphur in "[F1 2019] Barcelona Testdagen"
Dat zijn geen blaren hoorSpotmatic schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:55:
[...]
Top! Helemaal overheen gekeken. Mooi om te zien dat de Merc nog steeds een bandenvreter is.
een treffende spreuk
Ik zou deze conclusie niet te snel trekken. Er is veel graining op de banden zichtbaar. En het blijft Pirelli.pro_6or schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:57:
Blaren zullen we ook veel minder gaan zien, Pirelli heeft de dunnere compound banden nu voor elke race, vorig jaar alleen op 4 tracks (waar net nieuw asphalt lag). Het nadeel (want blaren probleem) dat Mercedes (en in mindere mate Ferrari) had is daarmee een stuk kleiner/opgelost.
Ziet er mijn inziens meer uit als opgepakt rubber.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
MikeyMan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:44:
[...]
De vraag is in hoeverre dat bij de andere teams niet het geval is. Ze zullen echt hard genoeg gewerkt hebben de afgelopen dagen
@FirePuma142 op zich niet zo heel raar. Je zult op een gegeven moment de stap van tekentafel naar productie moeten maken. Dat moment zal weken voor de tests geweest zijn. Tijdens de test controleer je dus in feite de correlatie van dat moment.
Nieuwe neus, nieuwe voorvleugel, nieuwe vloer, nieuwe barge boards, nieuwe engine cover. Voor iets dat zo nauw luistert als aerodynamica lijkt me dat een stap te ver om een oordeel over de nieuwe aero te vellen met gebruik van de oude data. En natuurlijk is week 1 dan niet nutteloos als we het over internals hebben, maar voor aero kan die gevoeglijk de prullenbak in denk ik.Martinspire schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:51:
[...]
Toch niet zo heel raar? Als het chassis waar ze mee reden al gewoon bekend is, kun je dat ook vergelijken om te zien of je tunnel overeen komt.
Verder waren ze vorige week duidelijk bezig met de interne componenten, dus als ze deze week aero doen, dan lijkt me dat ook prima. Je kunt de snelste auto van de teams hebben, als je de finish niet haalt, heb je ook geen punten. En betrouwbaarheid was altijd 1 van de pijlers van Mercedes.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
graining en blaren zijn wel twee verschillende zaken volgens mij. blaren komen echt "tussen" de lagen (als een band te dik is, door de interne frictie) graining zit aan de buitenkant (metname een probleem bij lage temperature begreep ik)Razorbite schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:59:
[...]
Ik zou deze conclusie niet te snel trekken. Er is veel graining op de banden zichtbaar. En het blijft Pirelli.
een treffende spreuk
[ Voor 97% gewijzigd door Jasphur op 26-02-2019 12:06 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Deze?
We have done all our checks on the cooling system and we will be back on track very soon. #SF90 #essereFerrari #F1Testing pic.twitter.com/jdaDzcGLjI
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 26 februari 2019
-
Maar hier een schermafbeelding

@Edd lijkt erop alsof Ferarri de tweet heeft verwijderd en een nieuwe heeft geplaatst.
[ Voor 22% gewijzigd door Jasphur op 26-02-2019 12:07 ]
Met ook echt maar .004de van een seconde in het nadeel van LECRazorbite schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:07:
Back to glory runs!! RB on top kan natuurlijk niet.
RB reed t alleen toen de baan 16 graden koeler wasJasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:09:
[...]
Met ook echt maar .004de van een seconde in het nadeel van LEC
S1 GIO + S2 GIO + S3 GAS = 1:18.193
[ Voor 7% gewijzigd door Cheesy op 26-02-2019 12:17 ]
Bensimpel
Positieve meneer
24 uur shifts (12 uur per team) door rammen is gewoon redelijk normaal naar aanloop van de eerste GP, Merc heeft ook een groot team, dus kunnen sowieso wel lekker door gaanMikeyMan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:44:
[...]
De vraag is in hoeverre dat bij de andere teams niet het geval is. Ze zullen echt hard genoeg gewerkt hebben de afgelopen dagen
Geen idee of deze al gepost was, maar verklaart een hoop
😆 - Denk ook eens om ;)
Neem dan de S3 van HAM.. die is dikke seconde sneller dan rest vh veld.Cheesy schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:16:
Alpha Romeo gaat ook als als een speer in S1 + S2. Ter vergelijking:
S1 GIO + S2 GIO + S3 GAS = 1:18.193
Men twijfelt of die de laatste bocht niet afgesneden heeft.oZy schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:18:
[...]
Neem dan de S3 van HAM.. die is dikke seconde sneller dan rest vh veld.
Ah, gelukkig.. kon het al niet goed zien op de streamCheesy schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:19:
[...]
Men twijfelt of die de laatste bocht niet afgesneden heeft.
According to Mercedes there is not a single aero part, that hasn't been changed. This spec will also be used at Melbourne.
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 26 februari 2019
Find more infos & pics of all the upgrade parts in our AMuS story (in German):https://t.co/dSPJP0F9Iu pic.twitter.com/GP8QXGolaN
[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 26-02-2019 12:29 ]
Zal vast al genoeg commentaar geweest zijn op de nieuwe aero, maar ik vind het er niet uitzien! Lijkt net een lepel johJasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:25:
Nog meer foto’s van Mercedes aero in de tweet.
[Twitter]
[Afbeelding]
Zand, heeeeeel veel zand!
Hoezo? Hij zegt dat veranderen naar het alfa model maanden kost. Dit is een doorontwikkeling van het eigen concept.Suicyder schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:31:
Leuk als je dan een artikel van gisteren er weer bij pakt -> https://www.gpupdate.net/...voorvleugel-kost-maanden/
Zand, heeeeeel veel zand!
Graining is inderdaad laagjes van de buitenkant, die door schuiven (onder, overstuur) oprullen en over het oppervlak van de band samenklonteren.pro_6or schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:01:
[...]
graining en blaren zijn wel twee verschillende zaken volgens mij. blaren komen echt "tussen" de lagen (als een band te dik is, door de interne frictie) graining zit aan de buitenkant (metname een probleem bij lage temperature begreep ik)
Blistering is, wanneer inderdaad door interne wrijving, de compound van de band zo heet wordt, dat het letterlijk gaat koken en als een blaar door het oppervlak heen komt en dan ontploft.
En toch is de basis al veranderd van een inwash- naar een outwashprincipe inclusief alle wijzigingen aan bargeboards, neuzen etc.MikeyMan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:33:
[...]
Hoezo? Hij zegt dat veranderen naar het alfa model maanden kost. Dit is een doorontwikkeling van het eigen concept.
Dus ze waren er gewoon al mee bezig (logisch), maar maanden is dus rijkelijk overdreven.
Dat is toch alleen bij C4 banden?DeKaerften schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:35:
[...]
Graining is inderdaad laagjes van de buitenkant, die door schuiven (onder, overstuur) oprullen en over het oppervlak van de band samenklonteren.
Blistering is, wanneer inderdaad door interne wrijving, de compound van de band zo heet wordt, dat het letterlijk gaat koken en als een blaar door het oppervlak heen komt en dan ontploft.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Eerste week mag Ferrari gewoon weer hebben. Krijgen ze weer hun jaarlijkse paar dagen van glorie en worden ze eens niet vermoord door de Italiaanse media. Begin van week twee en daar beginnen de "controles van de koeling" al.nachtnet schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:40:
[...]
Ondertussen rolt Mercedes gewoon even de echte W10...
Show is voorbij mensen. Mercedes gaat er gewoon weer vandoor met beide titels.
Kijk alleen al naar wat ze hebben gedaan met de verpakking van de auto. Zijn waarschijnlijk gewoon nieuwe radiatoren. Dit zal weken geleden al gepland zijn, maar dat maakt het niet minder problematisch. Mercedes kan dus doodleuk even de eerste week gewoon rondjes rijden en week twee pas de echte performance op de auto zetten...
Week 1

Week 2

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-02-2019 12:47 ]
Veel meer wijzigingen op de W10. Andere neus, andere voorvleugel, winglets bovenop de neus, andere vloer. Niet iets dat je 'in een paar dagen' doet.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:44:
Ondertussen rolt Mercedes gewoon even de echte W10...
Show is voorbij mensen. Mercedes gaat er gewoon weer vandoor met beide titels.
Kijk alleen al naar wat ze hebben gedaan met de verpakking van de auto. Zijn waarschijnlijk gewoon nieuwe radiatoren in een paar dagen.
Week 1
[Afbeelding]
Week 2
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het lijkt me dat Mercedes in de eerste week puur is gegaan voor engine betrouwbaarheid en tuning en dat ze deze week het aero package compleet gaan testen.
In ieder geval een onconventionele methode van testen wat mij betreft, maar wie weet levert het gewoon weer de winnende auto op.
Onderste foto is week 1, bovenste week 2 (nu)Razorbite schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:51:
Sorry maar het lijkt er juist op dat ze meer ruimte nodig hadden rond de "S" van Petronas.
Giovinazzi goes fastest!
We have a new pacesetter at the top of the times.
Antonio Giovinazzi takes the Alfa Romeo-Ferrari to a 1:18.589, just under a tenth quicker than Gasly went earlier.
1) Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo, 1:18.589, 51 laps
2) Pierre Gasly, Red Bull, 1:18.647, 55 laps
3) Charles Leclerc, Ferrari, 1:18.651, 20 laps
4) Lance Stroll, Racing Point, 1:19.139, 36 laps
5) Kevin Magnussen, Haas, 1:19.644, 76 laps
6) George Russell, Williams, 1:19.662, 46 laps
7) Alex Albon, Toro Rosso, 1:19.989, 46 laps
8 ) Lewis Hamilton, Mercedes, 1:20.332, 76 laps
9) Nico Hulkenberg, Renault, 1:20.348, 75 laps
10) Lando Norris, McLaren, 1:22.306, 38 laps
[ Voor 54% gewijzigd door basvn op 26-02-2019 12:53 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik wees dan ook alleen maar op dit ene stukje. Heb de rest ook allang gezien.walteij schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:48:
[...]
Veel meer wijzigingen op de W10. Andere neus, andere voorvleugel, winglets bovenop de neus, andere vloer. Niet iets dat je 'in een paar dagen' doet.
Het lijkt me dat Mercedes in de eerste week puur is gegaan voor engine betrouwbaarheid en tuning en dat ze deze week het aero package compleet gaan testen.
In ieder geval een onconventionele methode van testen wat mij betreft, maar wie weet levert het gewoon weer de winnende auto op.
Dit topic is gesloten.
![]()
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019