Zo’n Indy cam? Mwah.sjaool schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:57:
[...]
Dan liever een camera bovenop de air intake die kan draaien. Iets wat ik al vaker voorbij heb zien komen. Nu is het net zo'n selfie camera opname.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat zal niet zo lekker werken met de snelheden waarmee F1 auto's van richting kunnen veranderen. Dan wordt je of als kijker kotsmisselijk of de camera draait niet snel genoeg.sjaool schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:57:
[...]
Dan liever een camera bovenop de air intake die kan draaien. Iets wat ik al vaker voorbij heb zien komen. Nu is het net zo'n selfie camera opname.
Too soon?
Edit: Hmm ik lees nu op de timing youtube channel dat alle FOM camera's verscheept worden naar Australië
[ Voor 56% gewijzigd door scorpie op 26-02-2019 09:09 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Voorspelling van het seizoen door een tweaker even gejat. Maar hij denkt zwaar dat Haas i.c.m. Rich Energy een loophole heeft gevonden in de regels qua aero. Fuck Newey, die ouwe kan niks nieuws meer bedenken. Het is tijd voor een nieuwe wereldorde! Go Rich Energy Haas!!!!!!! Grosjean WK Alles!!!!!! Magnussen WK yeah, let's go!
Verkeerde zoetjes in je koffie gehad vanochtend?Crashhill schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:10:
Haas doet gewoon mee met de top 3 vanaf het begin, strijden om plekjes op het podium, staan 2e in het kampioenschap in de zomerbreak en dan komt het nieuws naar buiten dat Rich Energy fake is en het hele zootje gediskwalificeerd is en uit de tussenstanden is geschrapt en Racing Point er vandoor gaat met het kampioenschap.
Voorspelling van het seizoen door een tweaker even gejat. Maar hij denkt zwaar dat Haas i.c.m. Rich Energy een loophole heeft gevonden in de regels qua aero. Fuck Newey, die ouwe kan niks nieuws meer bedenken. Het is tijd voor een nieuwe wereldorde! Go Rich Energy Haas!!!!!!! Grosjean WK Alles!!!!!! Magnussen WK yeah, let's go!
Hij heeft het enige in NL verkrijgbare blikje Rich Energy zojuist achterover getikt.Zahariac schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:12:
[...]
Verkeerde zoetjes in je koffie gehad vanochtend?
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Slecht idee... Hoe laat?
Final week of F1 pre-season testing starts today... A little reminder of the fuel / tyre corrected times I worked out from last week (couple of edits thanks to new info). I’m having a bit more family time this week but will be out in Barcelona for the final day on Friday! #F12019 pic.twitter.com/ikwvNYdczd
— Karun Chandhok (@karunchandhok) 26 februari 2019
pilskes schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:18:
Mercedes heeft een nieuw ontwerp van de neus:
[Afbeelding]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wat zou het mooi zijn als Williams en McLaren dit jaar gewoon weer mee zouden kunnen doen om de podiums. 5 teams die strijden om het WCC, 7 rijders die strijden om het WDC, laat het maar tot de laatste race spannend worden.....GSX-MAN schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:15:
Williams heeft ons allemaal zand in de ogen gestrooid, heeft het beste pakket en knalt in Melbourne ineens naar pole om met een snaarstrakke 1-2 de laatste jaren te doen vergeten.
En ja, de overage 5 teams mogen op een goede dag/bizarre race natuurlijk ook gewoon podiums van mij halen
Een foto van een foto op een beeldschermpilskes schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:18:
Mercedes heeft een nieuw ontwerp van de neus:
[Afbeelding]
Jack of all trades, master of none
Z'n camera was nog niet modern genoeg voor instatwitterKingDijk schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:21:
[...]
Een foto van een foto op een beeldscherm
Was het niet instasnaptter?Suicyder schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:24:
[...]
Z'n camera was nog niet modern genoeg voor instatwitter
Green, green, green!
Ik vind hem nu echt niet meer grappig...walteij schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:27:
Gasly deze week als eerste onder de 1:20.
RBR WCC, Gasly WDC!!!! Hype confirmed!!!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Mooie vent ben je ook heCrashhill schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:10:
Haas doet gewoon mee met de top 3 vanaf het begin, strijden om plekjes op het podium, staan 2e in het kampioenschap in de zomerbreak en dan komt het nieuws naar buiten dat Rich Energy fake is en het hele zootje gediskwalificeerd is en uit de tussenstanden is geschrapt en Racing Point er vandoor gaat met het kampioenschap.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Maar eens een foto van mijn beeldscherm maken en weer posten...KingDijk schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:21:
[...]
Een foto van een foto op een beeldscherm
De mensen op de fabriek hebben de laatste week blijkbaar niet geslapenpilskes schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:23:
Mercedes heeft dus een nieuwe neus, voorvleugel en vloer.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ach kom op, een keer per week moet toch kunnen??
Heel vet beeld.Turbo-Puppy schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:55:
Mooie McLaren onboard.
[YouTube: Carlos Sainz drives the MCL34]
Het mooiste beeld vind ik eigen nog altijd het beeld vanaf de voorvleugel zo vlak boven het circuit.
"When you grow up your heart dies"
En zoals ik al eerder zei, het zou ironisch/hilarisch zijn als Renault het lek boven heeft en ineens een superbetrouwbare en krachtige motor heeft. Als die ineens strak voor Red Bull zitten worden ze daar helemaal gek.walteij schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:21:
[...]
Wat zou het mooi zijn als Williams en McLaren dit jaar gewoon weer mee zouden kunnen doen om de podiums. 5 teams die strijden om het WCC, 7 rijders die strijden om het WDC, laat het maar tot de laatste race spannend worden.....
En ja, de overage 5 teams mogen op een goede dag/bizarre race natuurlijk ook gewoon podiums van mij halen.
Slecht idee... Hoe laat?
Jasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:33:
Ferarri net als Haas (of Haas net als Ferarri) ook een 1 plus 1 uitlaat.
[Afbeelding]
Slecht idee... Hoe laat?
Het verschil tussen Renault en RBR zit nu in meer dan alleen de motor. Laten we wel wezen, zelfs als de Renault motor nu ineens super betrouwbaar en krachtig is, heeft Renault nog steeds een achterstand in het chassis. Met dezelfde motor was dat in racetrim al (ruim) een seconde. Dus ook daar heeft Renault een inhaalslag te maken. Gezien de budgetten lijkt me dat niet heel realistisch.GSX-MAN schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:33:
[...]
En zoals ik al eerder zei, het zou ironisch/hilarisch zijn als Renault het lek boven heeft en ineens een superbetrouwbare en krachtige motor heeft. Als die ineens strak voor Red Bull zitten worden ze daar helemaal gek.
Ik denk dus niet dat REN voor RBR gaat komen dit jaar, maar het zou wel zomaar kunnen dat het verschil dit jaar kleiner is dan vorig jaar.
Ik weet niet wat ik er van moet geloven, maar gaat ie een Massa'tje doen?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik weet even niet meer hoe die van Alfa eruit ziet. Maar was dat niet een RB13 + FI + MCL combi? Want dan zijn het dus geen neusgaten maar puur kanalen waar de lucht doorheen gaat. Min of meer hetzelfde als dat het bevestigingspunt van de vleugel & neus ook nog een stuk doorloopt bij Mercedes. Dan heeft het puur te maken met het kanaliseren van de lucht (om door de S-duct te gaan?).Jasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:34:
Als je die neus van Mercedes zo ziet, dan vraag ik mij af waar Alfa die grote neusgaten voor nodig heeft.
Bij gaten denk ik dus meer aan die 2 gaatjes wat voor in de neus zitten, en die zijn er dan weer om iets van luchtstroom in de cockpit te hebben (o.a. voor iets van verkoeling). Maar die gaten zijn flink aan regels gebonden. Vandaar dat ik dus ook er vanuit ga dat je meer de kanalen bedoeld zoals de slurf waar RB op de RB13 (IIRC) mee kwam en de grote gaten/kanalen van de FI van vorig jaar.
Als Alonso terugkomt bij McLaren weet je dat het meteen weer bergafwaarts gaat.roda_djavulen schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:39:
@scorpie Dat alonso aanwezig zou zijn en waarschijnlijk ook een ritje zou maken was vorig jaar al bekend. Dat hij terug komt als mclaren het weer goed doet, is een gerucht wat sinds die tijd ook al gaat.

Weer een vrij platte rear-wing bij Red Bull
Mompelt iets met The Dark SideJasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:43:
@RobertMe foto’s van vorige week.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar even verder gezien, er is geen live coverage van het tafereel deze week he?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Zegt niks natuurlijk
Dat meende ik mij dus inderdaad te herinneren. Maar dit zijn dus allemaal open kanalen die gewoon weer onder de neus uit komen/open zijn. Dit is dus puur om lucht te sturen (waarschijnlijk voornamelijk richting de S-duct? En mogelijk naar buiten te sturen richting de bargeboards?)Jasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:43:
@RobertMe foto’s van vorige week.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Naar wat ik begrepen heb niet, maar het is zelfs zo dat ik momenteel niet eens kan inloggen op de F1TV site in de browser. In de mobile app ben ik nog ingelogd en daar staat niets.Maar even verder gezien, er is geen live coverage van het tafereel deze week he?
Don't hope so...
Kun je iets van rondetijden neerzetten hier?KingDijk schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:47:
Leuk, die live-Timing : GAS GAS GAS GAS GAS GAS
Zegt niks natuurlijk
[ Voor 28% gewijzigd door Chrosser op 26-02-2019 09:50 ]
nachtnet schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:49:
Doet Williams vandaag alweer mee? Zie weinig op twitter verschijnen..
Kicking off the second week of testing with @GeorgeRussell63 behind the wheel of the FW42 👌#F1Testing pic.twitter.com/PCjUzxcbmu
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 26 februari 2019
valt mij op dat de wing end plates nu ook naar buiten buigen ipv naar binnen.pilskes schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:32:
Close-up:
[Afbeelding]
Nieuwe neus en oude neus:
mijn signature is bewust leeg :-)
Lijkt op die foto van vorige week...
Valt mij op dat ineens plaatjes in de quote staanpCOW schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:50:
[...]
valt mij op dat de wing end plates nu ook naar buiten buigen ipv naar binnen.
De link naar de livetiming staat in de topic warning.Chrosser schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:49:
Ben benieuwd of er nog meer teams flinke veranderingen doorvoeren t.o.v. vorige week. Het zegt verder niks, maar ik krijg een beetje het gevoel dat de Redbull weer wat ''kalig'' is, en weer een hoop moet repareren gedurende het seizoen. Een keer een ander achtervleugel proberen en dat was het wel weer.
Don't hope so...
[...]
Kun je iets van rondetijden neerzetten hier?
Je kan het zelf volgen: YouTube: Pre-Season Test Timing ScreenChrosser schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:49:
Ben benieuwd of er nog meer teams flinke veranderingen doorvoeren t.o.v. vorige week. Het zegt verder niks, maar ik krijg een beetje het gevoel dat de Redbull weer wat ''kalig'' is, en weer een hoop moet repareren gedurende het seizoen. Een keer een ander achtervleugel proberen en dat was het wel weer.
Don't hope so...
[...]
Kun je iets van rondetijden neerzetten hier?
Om het sleep-oog op te monterenbr men schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:54:
Waar zijn die gaten in het midden van de voorvleugel van de mercedes voor?
https://untappd.com/user/OzzBier
1: Het is aangekondigd dat alleen de eerste week van de test live zou worden uitgezonden door F1TV.
2: Al het materiaal is afgebroken in Barcelona en schijnt al onderweg te zijn naar Australië.
Dus laten we het hier vooral over de test houden en niet zoals op Twitter op de FOM gaan lopen bashen
Hiervoor:br men schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:54:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
So its begins.pilskes schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:32:
Close-up:
[Afbeelding]
Oude neus en nieuwe neus:
[Afbeelding]
Die inwash endplates waren gewoon misleiding van Mercedes. Nu komt de echte voorvleugel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Betekent dat....dat ik nu gewoon...moet werken?Jasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:56:
Even een kleine F1TV melding:P
1: Het is aangekondigd dat alleen de eerste week van de test live zou worden uitgezonden door F1TV.
2: Al het materiaal is afgebroken in Barcelona en schijnt al onderweg te zijn naar Australië.
Dus laten we het hier vooral over de test houden en niet zoals op Twitter op de FOM gaan lopen bashen
Dat het aangekondigd is, zegt niet dat het een goed verhaal is.Jasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:56:
Even een kleine F1TV melding:P
- Zo duidelijk is het niet aangekondigd, had niet zo spannend geweest om vandaag een melding in de F1TVPro app te zetten toch?
- Er wordt totaal niet gereageerd op vragen via social media. Ook niet met een aankondiging.
- Hoeveel moeite was het geweest om een paar camera's neer te zetten?
Jazekernachtnet schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:59:
Williams rijdt een 1:48,849 , heeft williams al een 1:22 gereden vorige week?
13. G. Russell
Williams 01:20.997
14. R. Kubica
Williams 01:21.542
Nee, want er is nog:Ari Gold schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:01:
[...]
Betekent dat....dat ik nu gewoon...moet werken?
- Live reports op verschillende websites
- Dit topic
- Enkele mensen die zelf streamen via facebook
- En vast nog wel wat meer bronnen
Veel als de spullen naar Australië onderweg zijnMikeyMan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:01:
[...]
Ja duh... Maar er zit nogal verschil tussen een minimum-coverage en wat ze vorige week hebben opgezet.jip_86 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:05:
[...]
Veel als de spullen naar Australië onderweg zijn
Een simpele live stream met drie/vier camera's had voor mij ook vorige week voldoende geweest.
Overigens; komt misschien door het weer (Wat meer bewolking), maar de Ferrari lijkt wat roder dan vorige week? Of hebben ze zich wat van het commentaar aangetrokken?
[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 26-02-2019 10:07 ]
Mijn reactieMikeyMan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:01:
[...]
Dat het aangekondigd is, zegt niet dat het een goed verhaal is.
- Zo duidelijk is het niet aangekondigd, had niet zo spannend geweest om vandaag een melding in de F1TVPro app te zetten toch?
- Er wordt totaal niet gereageerd op vragen via social media. Ook niet met een aankondiging.
Oh. En nog een kleine toevoeging. Blijkbaar vinden de teams het ook erg fijn dat er nu geen tv-camera's meer zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 26-02-2019 10:10 ]

Dat is die Extra Vierge Olio di Oliva, die kan niet zo goed tegen die hoge temperaturen.nachtnet schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:09:
Wat blijft die Ferrari roken als een olietanker.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://untappd.com/user/OzzBier
https://f1manager.info/ranking/4605
[ Voor 88% gewijzigd door BernardV op 26-02-2019 10:16 ]
goed gezien, misschien bepaalde settings proberen in bepaalde sectoren? Zo beetje kwali-settings per sector testen, zonder iets van echte tijd neer te zetten.powah33 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:14:
Lewis 25,7 in sector 3 ... Mercedes duidelijk aan het sandbaggen... die kunnen veeel sneller
Daarom zou het geweldig zijn als we een blik kunnen krijgen op de mini-sectorenBloodclot schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:17:
[...]
goed gezien, misschien bepaalde settings proberen in bepaalde sectoren? Zo beetje kwali-settings per sector testen, zonder iets van echte tijd neer te zetten.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
ja wat is daarmee gebeurd? daar waren ze in 2017 of begin 2018 mee aan het testen maar heb het verder niet meer terug gezien. zou tof zijn als ze dat toch kunnen toevoegen..MikeyMan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:21:
[...]
Daarom zou het geweldig zijn als we een blik kunnen krijgen op de mini-sectoren
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Of hij is doorgeschoten bij de laatste chicane... Zonder beeld is het toch lastig om hier iets van te zeggen.Bloodclot schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:17:
[...]
goed gezien, misschien bepaalde settings proberen in bepaalde sectoren? Zo beetje kwali-settings per sector testen, zonder iets van echte tijd neer te zetten.
[ Voor 23% gewijzigd door darkmdmn op 26-02-2019 10:24 ]
Weten we zeker dat die oude foto van vorige week is? Want de logo's/namen zijn gespiegeld, en ik denk dat dat overeen komt met dat de auto de andere richting uit stond, maar het circuit / pitstraat draait niet ineens de andere kant op dus lijkt mij foto van op een ander circuit en dus waarschijnlijk van vorig jaar. De opmerking van @pCOW m.b.t. inwash vs outwash (welke kant de end-plate op gaat) is dus mogelijk onjuist, of in ieder geval niet m.b.t. wat ze vorige week vs deze week getest hebben.
Edit:
@P.K. I stand corrected. Uit de breedte van de voorvleugel kan inderdaad wel weer vrij makkelijk worden afgeleid dat het idd een 2019 spec voorvleugel is
[ Voor 10% gewijzigd door RobertMe op 26-02-2019 10:31 ]
Volgens Hulkenberg voelt de 2019 auto als een copy/paste van de 2018 auto en zijn ze blij dat ze het downforce verlies van de nieuwe vleugels net aan hebben kunnen compenseren.GSX-MAN schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:33:
En zoals ik al eerder zei, het zou ironisch/hilarisch zijn als Renault het lek boven heeft en ineens een superbetrouwbare en krachtige motor heeft. Als die ineens strak voor Red Bull zitten worden ze daar helemaal gek.
Dus nee, dat gaat niet gebeuren.
Ik denk niet dat ze vorig jaar met die voorvleugel hebben gereden...RobertMe schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:23:
[...]
Weten we zeker dat die oude foto van vorige week is? Want de logo's/namen zijn gespiegeld, en ik denk dat dat overeen komt met dat de auto de andere richting uit stond, maar het circuit / pitstraat draait niet ineens de andere kant op dus lijkt mij foto van op een ander circuit en dus waarschijnlijk van vorig jaar. De opmerking van @pCOW m.b.t. inwash vs outwash (welke kant de end-plate op gaat) is dus mogelijk onjuist, of in ieder geval niet m.b.t. wat ze vorige week vs deze week getest hebben.
Ja, schijnbaar bestaat een sector nog uit een dertigtal (?) mini sectoren.Jasphur schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:22:
@MikeyMan Mini sectoren? Je bedoelt de sectoren in de sectoren?
Deze zijn wel beschikbaar, en zelfs eventjes zichtbaar geweest op het scherm.
Maar het zou helemaal mooi zijn als ze daar een 'maximaal haalbare rondetijd' uit kunnen destilleren.
Er zijn ongeveer 20 sectoren per baan, verdeeld over 3 grote sectoren die wij te zien krijgen.MikeyMan schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:26:
[...]
Ja, schijnbaar bestaat een sector nog uit een dertigtal (?) mini sectoren.
Deze zijn wel beschikbaar, en zelfs eventjes zichtbaar geweest op het scherm.
Maar het zou helemaal mooi zijn als ze daar een 'maximaal haalbare rondetijd' uit kunnen destilleren.
Het was wel gaaf om dat een keer te zien, helaas zijn die graphics verdwenen bij de eerste race.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Volgens mij niet, want dook daarna de pits in voor een practise start.Jimmy J. schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:30:
Die 18.6 van Gasly... dat was aan het begin van een best lange stint, nietwaar?
10:18 Gasly rolls through the pits at the end of a cool-down lap before attempting a practice start.
10:16 And it's a new session-best time come the end of that lap for Gasly - a 1m18.647s. That's already the fastest lap Red Bull has managed in testing so far.
[ Voor 34% gewijzigd door Cheesy op 26-02-2019 10:32 ]
ze hebben het op de chat naast de live timing op YouTube over dat de motor van Ferrari kapot is en ze wachten op een nieuwe onderdeel die rond de lunch aankomt.nachtnet schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:09:
Wat blijft die Ferrari roken als een olietanker.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
(geen idee hoe betrouwbaar die info is)
Volgens mij is dat een afdekplaatje waar de stekkers van alle sensoren die in de vleugel zitten samenkomen.br men schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:54:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
nachtnet schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:59:
Williams rijdt een 1:48,849 , heeft williams al een 1:22 gereden vorige week?
Uhmmm.... Nee dus. Je geeft nu een 1:20 en een 1:21Suicyder schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:01:
Jazeker
13. G. Russell
Williams 01:20.997
14. R. Kubica
Williams 01:21.542
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Ik vermoed dat de vraag eerder was bedoeld als "Is hij nog in de pits geweest om bij te tanken, om een idee te krijgen van hoeveel benzine erin zat bij die snelle ronde". Als Gasly daarna dus alleen de pits in is geweest voor een proefstart is er dus in ieder geval niet getankt en zal die snelle(re) ronde dus ook op een volle tank zijn gereden en geen echte Q simulatie zijn geweest met een lege tank.Cheesy schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:31:
[...]
Volgens mij niet, want dook daarna de pits in voor een practise start.
[...]
https://f1manager.info/ranking/4605
Dat zou dan ook geen goed teken zijn. gezien de derde sector tijd van Hamilton en de snelheid van Ferrari met een 1.16 ergens vorige week.RobertMe schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:37:
[...]
Ik vermoed dat de vraag eerder was bedoeld als "Is hij nog in de pits geweest om bij te tanken, om een idee te krijgen van hoeveel benzine erin zat bij die snelle ronde". Als Gasly daarna dus alleen de pits in is geweest voor een proefstart is er dus in ieder geval niet getankt en zal die snelle(re) ronde dus ook op een volle tank zijn gereden en geen echte Q simulatie zijn geweest met een lege tank.
Dit misschien?sjaool schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:39:
Wat is er met Ferrari aan de hand? Die hebben nog maar 6 ronden gereden.
hjvg schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:32:
ze hebben het op de chat naast de live timing op YouTube over dat de motor van Ferrari kapot is en ze wachten op een nieuwe onderdeel die rond de lunch aankomt.
(geen idee hoe betrouwbaar die info is)
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Dit topic is gesloten.
![]()
Testdagen zeggen niks.
Officiële Live timing stream: YouTube: Pre-Season Test Timing Screen Track live van 9.00-13.00 en 14.00-18.00.
Nee, week twee wordt niet live uitgezonden.
Live-blogs:
https://www.formula1.com/...kAyTYvHmHm4gUBCPVn74.html
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.gptoday.net/n...ede-testweek-in-barcelona
https://www.gpupdate.net/...e-catalunya-1-maart-2019/
https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2019