Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1 2019] Barcelona Testdagen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 57 Laatste
Acties:
  • 227.646 views

Onderwerpen

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:06

World Citizen

FreeReef.nl

Requiem19 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:19:
[...]

Ik zou de voorspellingen van Gary Anderson etc in het pre season van 2018 waren en die dan vergelijken met de rangorde van de eerste 3 races ofzo...

Ik blijf het knap vinden dat je 0,01 seconde verschil in een bocht visueel kan waarnemen. Dat is iets van 50cm verschil qua remweg/acceleratie...
Ze kunnen ook filmen en slow mo afspelen natuurlijk. Het is niet dat ze het perse met de eigen ogen live moeten zien.

FreeReef.nl

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Vibrerende achtervleugel bij Mercedes:

Wear Sunscreen!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:24

vhal

ಠ_ಠ

Chiron schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:05:
[...]

Ik denk dat het wel meer dan 1g remkracht is ;) Die zijn immens. En hoe snel die krachten ingrijpen kun je aan onderstaand filmpje zien:

[YouTube: Yas Marina F1 Formula 1 Racing Experience and bad whiplash!]
Die gast zit domweg niet vast in de riemen :X Dan is het niet zo gek dat je alle kanten op vliegt

Strava

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:17
Ja dat viel mij ook al op(Mercedes trillende vleugel). Dat klopt niet helemaal lijkt mij

[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 21-02-2019 15:27 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

vhal schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:27:
[...]

Die gast zit domweg niet vast in de riemen :X Dan is het niet zo gek dat je alle kanten op vliegt
En geen HANS systeem. Dat scheelt nogal.

FreeReef.nl

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 14:48

GSX-MAN

de/het/een

Russell nog niet terug van lunch?

Slecht idee... Hoe laat?

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:23
Requiem19 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:19:
[...]

Ik zou de voorspellingen van Gary Anderson etc in het pre season van 2018 waren en die dan vergelijken met de rangorde van de eerste 3 races ofzo...

Ik blijf het knap vinden dat je 0,01 seconde verschil in een bocht visueel kan waarnemen. Dat is iets van 50cm verschil qua remweg/acceleratie...
Sorry hoor, maar als je al 25 jaar F1 kijkt, begrijp je ook wel dat ze het verschil over een ronde niet constant opbouwen. Neem Singapore 2018 en de polelap en P2 van Lewis en Max resp. Dan zie je dat de Mercedes op de rechte stukken uitloopt en de RB in de bochten juist de winst pakt (of verlies terugpakt). Als de Ferrari nu 0.3 seconden sneller en ze claimen dat de RB sneller in de bochten is, dan pakt de RB relatief meer tijd terug in de bocht (is er dus korter) en dat verschil zie je, zeker side-by-side zeker wel.

• Holk
Heb je die ook waarbij je inzoomt in het gebied 1:21 - 1:24? Want met deze dikke lijnen en uitgezoomd lijkt het heel dicht bij elkaar maar aangezien de F1 om tienden gaat is dat niet echt visueel lekker

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Renault nu ook eindelijk voor het eerst deze middag naar buiten maar Williams laat weer op zich wachten.

Wear Sunscreen!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Requiem19 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:12:
[...]

Ik vind dit soort observaties altijd een beetje merkwaardig, of misschien wel heel knap.

Ik kijk al 25 jaar F1, ik simrace al eeuwen en speelde tot paar jaar geleden op hoog niveau iRacing en ik heb toch zeker wel 15 keer F1 in live gezien.

Ik kon misschien net het verschil zien in een bocht tussen een RB en een Williams. Maar de verschillen in het echt tussen een RB en een Ferrari kon ik optisch niet waarnemen als toeschouwer. Je zit ver weg (Edd Straw e& Gary Anderson misschien iets dichter bij, oke..) en de verschillen zijn relatief klein.

Stel dat een Ferrari 0,3 sneller is dan een RB. Barcelona heeft 16 bochten. Dan hebben we het over een verschil van 0,019 per bocht tussen de auto's. Sure, als de ene auto 100kg benzine aan boord heeft en de ander 10 dan zie je het verschil wel.. of als je on board beelden ziet kun je imo ook vaak beter de balans zien. Maar vanaf de zijkant...

Korreltje zout dus! :P
Er staat geen enkele quote in die zegt dat het ene team sneller door de bocht gaat dan de ander. Het gaat om wegligging. Dus waarom je denkt dat ze een snelheidsverschil waarnemen is mij een raadsel.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
vhal schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:27:
[...]

Daar ging het niet om.. of eigenlijk juist wel, want door die losse riemen zie je goed hoe snel ze (het was een vrouw) naar voren klapt. Dan is het niet zo gek om te zien dat zo'n achtervleugel ineens omhoog wipt, alsof de vering 'zacht' staat.

Maar een actieve manier om de demping harder en zachter te maken afhankelijk van de plek op de baan is ook strikt verboden, neem ik aan.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Divak
  • Laatst online: 20-11 21:02
Vorig jaar was het snel klaar met de pace van een wagen als er een tikje tegen de sidepod werd uitgedeeld. Dat lijkt mij dit jaar nog veel meer van toepassing. Misschien een valide strategie, af toe een beetje sidepod bangen.

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:29

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

RedBull extra steigers aan de achterkant erbij?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• petervandamned
  • Laatst online: 15-10 21:14
torpedo tijd nog niet verbetert? van gisteren? ik kan op de tel weinig mee krijgen vandaag grrrr

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
FirePuma142 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:40:
[...]

Er staat geen enkele quote in die zegt dat het ene team sneller door de bocht gaat dan de ander. Het gaat om wegligging. Dus waarom je denkt dat ze een snelheidsverschil waarnemen is mij een raadsel.
Volgt het één volgens jou niet uit het ander?

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:07
petervandamned schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:53:
torpedo tijd nog niet verbetert? van gisteren? ik kan op de tel weinig mee krijgen vandaag grrrr
Jawel. Ook door Toro Rosso, met 0,07s door Albon.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:43
SideSwipe schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:51:
RedBull extra steigers aan de achterkant erbij?
Buxton zei ook al zoiets. 2 schuine "platen" bij de uitlaat in 45 graden..

• petervandamned
  • Laatst online: 15-10 21:14
Jimmy J. schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:54:
[...]
Jawel. Ook door Toro Rosso, met 0,07s door Albon.
nice :)

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:36

Wok

Dakloos...

We have Williams movement again! :P

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• nill0r
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-11 22:28
Op sky hebben ze het ook over vibraties bij de merc

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ari Gold schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:55:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://images.scribblelive.com/2019/2/21/4de18141-d49d-429e-8bfd-2e108f087454_800.jpg

Wear Sunscreen!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-11 22:36
Chiron schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:46:
[...]

Maar een actieve manier om de demping harder en zachter te maken afhankelijk van de plek op de baan is ook strikt verboden, neem ik aan.
Williams had eind jaren tachtig - ik geloof dat Adrian Newey er toen bij betrokken was - actieve ophanging, sinds die tijd is het al verboden.

Vaste locatie, vast netwerk.

• Ari Gold
Williams op de baan!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:06

pro_6or

amateur_60r

TrekDr0p schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:49:
[...]

die Ferrari lijkt veel meer omhoog te komen.
Ik schrok eerst ook even, maar vooral eerder. RBR kan dieper inremmen?

een treffende spreuk

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En weer in de pit :P

Wear Sunscreen!

• Jasphur
Ari Gold schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:55:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dz8AZJAWsAcXmhr?format=jpg&name=900x900

• Ari Gold
Dat dus. Waarvoor zijn die?

Hahah, Ric met de Ace Ventura referentie. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Ari Gold op 21-02-2019 15:58 ]

• Razorbite
  • Laatst online: 20-11 13:58
Ik denk flexing van de vloer meten?

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Comp User schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:57:
[...]

Williams had eind jaren tachtig - ik geloof dat Adrian Newey er toen bij betrokken was - actieve ophanging, sinds die tijd is het al verboden.
Was dat niet in 1994, waarna het direct verboden werd, waarna de Williams redelijk onbestuurbaar werd, mede waardoor Senna verongelukt is?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Om die achterkant omhoog te houden denk ik ;)

Maar of dit een legale constructie is???

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Requiem19 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:53:
[...]

Volgt het één volgens jou niet uit het ander?
Je hebt het over het (schier) onmogelijk waar kunnen nemen van snelheidsverschillen, maar de quotes gaan over wegligging. En nee, je kunt niet aan een quote over wegligging afleiden of ze langzamer dan wel sneller door de bewuste bocht rijden.

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 19:54
Ik krijg het idee dat RedBull meer afzonderlijke testen en metingen doet, waar over het algemeen andere teams (o.a. Ferrari en Mercedes) zich merendeel bezig houden met het maken van afstanden.

Iets wat i.m.o. andere jaren ook altijd zo is, RedBull maakt relatief gezien over het algemeen minder km's maar focust zich meer op data en testen.

Naar mijn idee, misschien nu nog wel meer als andere jaren. Of zie ik dat verkeerd?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

DeKaerften schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:58:
[...]

Was dat niet in 1994, waarna het direct verboden werd, waarna de Williams redelijk onbestuurbaar werd, mede waardoor Senna verongelukt is?
Volgens mij niet, maar wel intressant stukje: http://www.ayrton-senna.n...na-and-active-suspension/

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Zawaponga
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:09
Hahahaha, RIC over Max: I got sick of him, we did too much bonding.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:43

Wom

[...]

Dat laatste is een gevaarlijk statement omdat dit (naar mijn weten) nog steeds niet helemaal uitgeklaard is. Er wordt vaak gewezen dat Senna de auto moest 'overdriven', maar in zijn noodlottig ongeval was het materiaal wat faalde, met nog onbekende reden. Maar verbeter mij gerust als ik het mis heb.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

Damian

Insane Obtrusion

Best actieve ophanging ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Damian op 21-02-2019 16:02 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Testtijden zeggen niks maar om toch te vergelijken:
Two more 15-lap runs for Leclerc and Gasly there, at the same time and on the same tyre. This time Leclerc's average was better - 1m22.5s, while Gasly's was 1m22.7s if you omit the cooldown lap he did after pushing on the first one. Considering Gasly's first lap was 2.4s faster than Leclerc's, that illustrates how much sharper his drop-off was for the second stint in succession.

If you remove Gasly's 1m18.7s from the start of the run (his fastest time of the day), his average goes up to 1m23.0s, with a drop off across the stint of 3 seconds per lap. Leclerc's drop off across all 15 laps was 2.2s.
bron

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Robert-Kubica-Williams-Barcelona-F1-Test-21-Februar-2019-fotoshowBig-45d2f820-1429901.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Lance-Stroll-Racing-Point-Barcelona-F1-Test-21-Februar-2019-fotoshowBig-9f3f738a-1429874.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Humma Kavula op 21-02-2019 16:10 ]

Wear Sunscreen!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:42

Oekol

waka waka hey hey

Hoe vaak gaan we het grapje 'random naam wdc confirmed' nog zien eigenlijk?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wom schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:02:
[...]

Dat laatste is een gevaarlijk statement omdat dit (naar mijn weten) nog steeds niet helemaal uitgeklaard is. Er wordt vaak gewezen dat Senna de auto moest 'overdriven', maar in zijn noodlottig ongeval was het materiaal wat faalde, met nog onbekende reden. Maar verbeter mij gerust als ik het mis heb.
Ik meen mij te herinneren dat dat i.i.g. geïmpliceerd werd in de documentaire Senna, maar wellicht heb ik dat dan voor feit aangenomen.

[ Voor 24% gewijzigd door DeKaerften op 21-02-2019 16:10 ]

• Razorbite
Leoon. schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:07:
Je mist het cynisme misschien?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:42

Oekol

waka waka hey hey

Razorbite schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:08:
[...]

Je mist het cynisme misschien?
Nou nee, vind het een beetje kinderachtig maar vooral als ik het topic scan op bruikbare info moet ik eerst tig van dit soort berichtjes lezen. Beetje vermoeiend maar 't kan aan mij liggen :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Jimmy J.
Minder vaak dan de Haas-woordgrappen hoop ik.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-11 20:21
Ferrari WCC confirmed dan? ;)
16:05
Ferrari half a second ahead?
"The order looks quite clear actually. It looks like Ferrari have got maybe four or five tenths over the rest.

"Red Bull and Mercedes - there's very little to choose between them on outright pace when you do the corrections with tyres and the lengths of the runs."
Haha, i wish...

• MikeyMan
  • Laatst online: 19:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Grimmie187 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:10:
[...]

Ferrari WCC confirmed dan? ;)

[...]

Haha, i wish...
Dit hoor je nu vanuit meerdere kanten, dus er zal wel ergens een basis voor zijn...
Maargoed, gezien de historie, liggen ze in de zomer een halve seconde achter joh :P

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:18
[...]

Volgens mij is actieve vering t/m 1993 in gebruik geweest, door diverse (of alle?) teams, waarbij Williams de zaken volgens mij het beste voor elkaar had.
Lotus had ook actieve vering.

In 1994 is het verboden.

De CVT versnellingsbak is iets wat 1x getest is door Williams en daarna gelijk verboden.

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 21:32
Eigenlijk best raar (jammer) dat actieve vering nog steeds niet mag in de F1 klasse.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-11 20:21
MikeyMan schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:11:
[...]

Dit hoor je nu vanuit meerdere kanten, dus er zal wel ergens een basis voor zijn...
Maargoed, gezien de historie, liggen ze in de zomer een halve seconde achter joh :P
Sad but true.. ;(

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:43

Wom

DeKaerften schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:08:

Ik meen mij te herinneren dat dat i.i.g. geïmpliceerd werd in de documentaire Senna, maar wellicht heb ik dat dan voor feit aangenomen.
De ondertoon in die docu was inderdaad in die trant en het was een enorm nadeel voor Williams dat active suspension werd verboden. Maar een directe relatie was er naar mijn weten niet.

Maar half het internet staat vol over dat topic, dus laten we hier verder gaan met speculeren over hoeveel races voor de laatste race Vettel kampioen wordt :+
dannx1986 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:13:
Eigenlijk best raar (jammer) dat actieve vering nog steeds niet mag in de F1 klasse.
Zonder dergelijke vebodsregels zou de F1 wel héél snel worden, denk je niet? :P

[ Voor 19% gewijzigd door Wom op 21-02-2019 16:14 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Ari Gold
Zolang er Haas puns gegooid worden. :+

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02
dannx1986 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:13:
FTFY

Eigenlijk best raar (jammer) dat actieve vering nog steeds niet meer mag in de F1 klasse.

YouTube: Williams active suspension video 1993

[ Voor 14% gewijzigd door Danielson op 21-02-2019 16:15 ]

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

Damian

Insane Obtrusion

Danielson schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:14:
[...]

FTFY

Eigenlijk best raar (jammer) dat actieve vering nog steeds niet meer mag in de F1 klasse.

YouTube: Williams active suspension video 1993
Kijk eens een pagina terug ;)

Vanaf hoe laat begonnen ze gisteren aan de glory runs eigenlijk?

[ Voor 74% gewijzigd door Damian op 21-02-2019 16:19 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Honda geluid:
https://twitter.com/ToroRosso/status/1098602564579442689

Williams onderweg:
https://twitter.com/Willi...tatus/1098602267626868737

Pinkham! *O*

Onboard met Lewis waarbij hij Kubica "moest" ontwijken:

[ Voor 91% gewijzigd door Humma Kavula op 21-02-2019 16:25 ]

Wear Sunscreen!

• ATS
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

Weer zo'n wegrij rookwolk van Ferrari toen hij de garage uitkwam...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-11 22:36
[...]

1992.

Vaste locatie, vast netwerk.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
nachtnet schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:39:
[...]

Daar komt die f1 dictionary weer goed van pas..

Eigenlijk zegt RIC, 'ik mis nog flink wat rbr downforce..'
Klinkt meer als "we gaan keihard gelapped worden". O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wom schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:13:

Denk niet eens dat het zoveel zo gaan uitmaken, groundeffect en airodynamica hebben in de 20 jaar erna ook niet stilgestaan, natuurlijk was die Williams wel tot 3sec sneller, maar wat is Mercedes nu van doorsnee B team? Denk dat het verschil momenteel tussen Merc/Williams vele malen groter is.

Denk eerder dat hoofdreden veiligheid is, het falen van zo'n systeem (die cilinders staan onder jesusgrote druk) had gigantische consequenties (was toch in Eau rouge waar dat fout ging?), dat primair veiligheid de reden is geworden. Net zoals die 370+ snelheden (montoya) ook niet meer wenselijk waren, of dat Le Mans de chicanes heeft gekregen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jimmy J.
1:17.393 voor Nico Hulkenberg

• ATS

ATS

Op een paar C5 banden zo te zien?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
glory run ... nieuwe banden weinig brandstof ...1 snel rondje en terug naar binnen.
Denk wel dat RIC een heel zwaar seizoen tegemoed gaat

https://f1manager.info/ranking/4605

• dannx1986
Wom schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:13:

Wat ik begreep had het meer te maken dat teams met minder cash te veel benadeeld waren zonder het systeem.

Overigens vond ik nog een wat ouder item (2017) over hydraulische actuators.
https://www.autoblog.nl/n...le-1-techniek-truc-100380

Weet niet of dat nog steeds toegepast wordt in 2019?

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Hebben RBR, MERC en FER de zachtere banden überhaupt al wel onder gehad deze test week? Volgens mij niet.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Razorbite
niets bijzonders

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ik sluit me hier bij aan gezien een collega vroeg of ik nog een fatsoenlijk forum kende wat niet beladen is met allerlei onzin.

Enigszins frivool melde ik hem dat er natuurlijk maar 1 forum is waar mensen serieus zijn... en dat is GoT

Vandaag kwam hij terug... met de melding dat hij eindeloos heeft lopen scrollen door HAAS grapjes en andere onzin.

Ik kan hem geen ongelijk geven. Ik wilde gister avond even de dag doorlezen (50 pagina's), maar ben snel afgehaakt.

FreeReef.nl

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

World Citizen schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:44:
[...]

Ik sluit me hier bij aan gezien een collega vroeg of ik nog een fatsoenlijk forum kende wat niet beladen is met allerlei onzin.

Enigszins frivool melde ik hem dat er natuurlijk maar 1 forum is waar mensen serieus zijn... en dat is GoT

Vandaag kwam hij terug... met de melding dat hij eindeloos heeft lopen scrollen door HAAS grapjes en andere onzin.

Ik kan hem geen ongelijk geven. Ik wilde gister avond even de dag doorlezen (50 pagina's), maar ben snel afgehaakt.
Slow chat topics doorlezen is altijd een ramp en niet representatief.

• Holk
[...]

Zet daar ook de:
“Maar testdagen zeggen niets :+
Er ook maar bij

|:(

• Jimmy J.
Gasly weer met een erg sterke stint bezig.

Het ziet er niet slecht uit voor Red Bull jongens

Bensimpel

Positieve meneer

MikeyMan schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:11:
[...]

Ik weet het nog niet zo goed hoor, nieuwe team baas, moet die er eerst nog niet een beetje inkomen? Maarja verstappen won ook meteen de eerste keer in de redbull, alles kan. :+

😆 - Denk ook eens om ;)

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jimmy J. schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:48:
Gasly weer met een erg sterke stint bezig.

Het ziet er niet slecht uit voor Red Bull jongens
Bedoel je dat het constant is? Dan ligt het aan de coureur.. zijn er vergelijkingen met andere teams?

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Slecht idee... Hoe laat?

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:19
Nog niet vaak een test meegemaakt waar de auto's zo betrouwbaar zijn als dit jaar.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Daarom bestaat dit topic dus naast het algemene topic. ;)
Kijk we kunnen vanuit de forumcrew nu wel keihard gaan ingrijpen en gaan verwijderen, maar wie wint er nu precies bij? Ik haal nu dagelijks weer aardig wat reacties weg, maar ik kan ook moeilijk werkelijk elke reactie beoordelen en verwijderen puur op niveau. Dit topic is er dus meer om het algemene topic inhoudelijk te houden dan echt van hoog niveau te zijn. Ook pin ik de betere reacties waardoor je kan filteren op de betere inhoud en de slowchat kan overslaan.

Ik zou iedereen dan ook aanmoedigen om het meer inhoudelijke in het algemene topic te plaatsen. Ik verplaats ook wel eens wat naar dat topic zodat het niet niet verloren gaat. Meer kan ik er ook niet van maken. :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-02-2019 17:07 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jimmy J.
Jackson6 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:50:
[...]

Bedoel je dat het constant is? Dan ligt het aan de coureur.. zijn er vergelijkingen met andere teams?
Constant, sneller en langer dan Leclerc en Bottas.

• Razorbite
1 rood vlaggetje vandaag door een spin van Norris

• ATS

ATS

NotSoSteady schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:52:
Nog niet vaak een test meegemaakt waar de auto's zo betrouwbaar zijn als dit jaar.
Nee, het aantal rondjes dat teams eruit stampen is behoorlijk indrukwekkend.

• Jasphur
[...]

In alle eerlijkheid: dit is een soort van slow chat topic over de test dagen waar over het algemeen van de 60 minuten in het uur 5 echt interressant zijn. Tel daarbij het vrij informele/weinig informatieve commentaar van SKY en F1TV en je hebt de sfeer wel te pakken.

Wat kan helpen is dit topic scannen op posts langer dan drie regels en of met een afbeelding/tweet/video erin verwerkt. En je hebt natuurlijk altijd nog het algemene F1 topic waar we serieuzer blijven.

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Is het bekend waarom Renault zo weinig rondjes rijdt vandaag?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
FirePuma142 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:56:
Renault kapot. :P

Mooie jinx dus. ;)

[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-02-2019 17:00 ]

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hij staat nu stil..

Wear Sunscreen!

• ATS

ATS

Geen idee, maar hij staat nu stil op de baan. Rode vlag.

• powah33
Hulk staat stil

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:41
Renault deed pofje ;D?

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Als je Tost en Horner moet geloven hebben ze niet zoveel motoren mee.

Edit:

;) :+

[ Voor 3% gewijzigd door GSX-MAN op 21-02-2019 16:59 ]

Slecht idee... Hoe laat?

• Jasphur
Omdat ze stil staan op het circuit haha

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dz7x_PqX4AAg4g8?format=jpg&name=large

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7MPiJaYosILrNxgLhVioEsMs/full.jpg

• ATS

ATS

Jasphur schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:58:
[...]

Omdat ze stil staan op het circuit haha

[Afbeelding]
Is die Will zo klein dat hij omhoog moet klimmen voor een goed shot door die cameraman? 8)

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Dat krijg je ervan als je een Renault motor tot het uiterste belast. :p

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• dannx1986
Dat krijg je ervan als je een Renault motor tot het uiterste belast. :p

[ Voor 42% gewijzigd door dannx1986 op 21-02-2019 17:08 ]

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:55
1 snelle ronde en meteen kaput :P

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hulkenberg staat nu bij Pinkham. :)
-Ze hebben wat kleine problemen bij Renault waardoor ze weinig rijden.
-Hulk heeft geen idee wat er mis ging. Kreeg het bevel om de auto uit te schakelen.
-Hulk geen geen idee waar ze ongeveer liggen in het veld.

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-02-2019 17:06 ]

• NotSoSteady
Ik had het net over de uitstekende betrouwbaarheid. :z

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En de Renault is afgevoerd. :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OW5ZiUMkHEHTBQLOXgXuUeSn/full.jpg

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik had een Staatslot moeten kopen.

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Bewegende beelden van een stoppende Renault:

Mercedes wiel in detail:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/77nanrf63yh21.jpg

En een brainfart over die stangen bij de RedBull op Autosport:
Red Bull has been circulating with two extra struts connecting the central wing pillar to the mounting points further down. It seems as though the team's not confident about the strength of its rear wing, bolting on some extra support to keep it in place.

And here we were, thinking Red Bull GIVES you wings.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helmut Marko heeft grote blij:
"So far if I talk about Red Bull and Toro Rosso, we had a very good time," Marko told Sky.

"I would say we never had such good preparation for the season. For both teams."
https://www.autosport.com...g-its-best-ever-preseason

[ Voor 82% gewijzigd door Humma Kavula op 21-02-2019 17:20 ]

Wear Sunscreen!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

DaniëlWW2 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:53:
[...]

Daarom bestaat dit topic dus naast het algemene topic. ;)
Kijk we kunnen vanuit de forumcrew nu wel keihard gaan ingrijpen en gaan verwijderen, maar wie wint er nu precies bij? Ik haal nu dagelijks weer aardig wat reacties weg, maar ik kan ook moeilijk werkelijk elke reactie beoordelen en verwijderen puur op niveau. Dit topic is er dus meer om het algemene topic inhoudelijk te houden dan echt van hoog niveau te zijn. Ook pin ik de betere reacties waardoor je kan filteren op de betere inhoud en de slowchat kan overslaan.

Ik zou iedereen dan ook aanmoedigen om het meer inhoudelijke in het algemene topic te plaatsen. Ik verplaats ook wel eens wat naar dat topic zodat het niet niet verloren gaat. Meer kan ik er ook niet van maken. :)
Ahhh, ik dacht dat dit topic gewoon heel gericht was op testdagen, en bv de discord server voor wat meer slow chat.

Hoe dan ook, het topic is zeker nuttig, en de pins gebruik ik ook. Maar het is niet zo concreet en informatief als de meeste topics onder het T.net beleid.

Keerzijde van mijn "klacht" is dat de slowchatters vaak ook de leuke info geven, dus dat je die dan hier gaat missen.

Ik ben dus heel blij met de aandacht ruimte die GoT aan F1 geeft, maar vond mijzelf gisteren alleen te veel scrollen.

FreeReef.nl

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
World Citizen schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 17:22:
[...]

Ahhh, ik dacht dat dit topic gewoon heel gericht was op testdagen, en bv de discord server voor wat meer slow chat.

Hoe dan ook, het topic is zeker nuttig, en de pins gebruik ik ook. Maar het is niet zo concreet en informatief als de meeste topics onder het T.net beleid.

Keerzijde van mijn "klacht" is dat de slowchatters vaak ook de leuke info geven, dus dat je die dan hier gaat missen.

Ik ben dus heel blij met de aandacht ruimte die GoT aan F1 geeft, maar vond mijzelf gisteren alleen te veel scrollen.
Gisteren was denk ik ook wel de minst informatieve dag van de week. :P
Verder zijn deze topics ooit ontstaan vlak nadat een of ander 18 jarig jochie opeens in een topteam werd gezet, meteen de eerste race won waarna het normale F1 topic totaal explodeerde en het tijd werd voor aparte topics per race. Was zeker niet iedereen het mee eens, maar het bleek wel te werken. Het is dus wat minder serieus. :)

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:33
de Ferrari rookt vandaag weer wat bij het starten/ weg rijden uit de garage. eerdere dagen heb ik dit niet gezien. en aan gezien de olie regels zijn aangepast zou je ook denken dat ze minder/niet zouden roken (het is nog niet zo veel als vorig jaar maar het valt wel weer op)

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:51
Afbeeldingslocatie: https://cdnb.20m.es/sites/54/2019/02/honda3.jpg

Ze hebben bij Honda weleens minder vrolijk gekeken tijdens de testdagen :)

• NotSoSteady
Ik snap het gezeur over dit topic niet zo goed. Er wordt af en toe een grapje gemaakt, sjonge jonge het is wat zeg.

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/kEEipH14HdRbLPNyXe/giphy.gif

[ Voor 26% gewijzigd door NotSoSteady op 21-02-2019 17:28 ]

• powah33
qoute"We hebben net ook gesproken met Mario Isola, de chef van Pirelli. Dit zijn de verschillen tussen de bandencompounds:"/qoute

C1 <0.8> C2 <0.7> C3 <0.6> C4 <0.6> C5

Pagina: 1 ... 31 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.