DaniëlWW2 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:53:
[...]
Daarom bestaat dit topic dus naast het algemene topic.
Kijk we kunnen vanuit de forumcrew nu wel keihard gaan ingrijpen en gaan verwijderen, maar wie wint er nu precies bij? Ik haal nu dagelijks weer aardig wat reacties weg, maar ik kan ook moeilijk werkelijk elke reactie beoordelen en verwijderen puur op niveau. Dit topic is er dus meer om het algemene topic inhoudelijk te houden dan echt van hoog niveau te zijn. Ook pin ik de betere reacties waardoor je kan filteren op de betere inhoud en de slowchat kan overslaan.
Ik zou iedereen dan ook aanmoedigen om het meer inhoudelijke in het algemene topic te plaatsen. Ik verplaats ook wel eens wat naar dat topic zodat het niet niet verloren gaat. Meer kan ik er ook niet van maken.

Ahhh, ik dacht dat dit topic gewoon heel gericht was op testdagen, en bv de discord server voor wat meer slow chat.
Hoe dan ook, het topic is zeker nuttig, en de pins gebruik ik ook. Maar het is niet zo concreet en informatief als de meeste topics onder het T.net beleid.
Keerzijde van mijn "klacht" is dat de slowchatters vaak ook de leuke info geven, dus dat je die dan hier gaat missen.
Ik ben dus heel blij met de aandacht ruimte die GoT aan F1 geeft, maar vond mijzelf gisteren alleen te veel scrollen.