NotSoSteady schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:16:
[...]
Niks, vooral lange runs. Vanochtend twee uur gemist vanwege een wissel van de bak.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
NotSoSteady schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:16:
[...]
Niks, vooral lange runs. Vanochtend twee uur gemist vanwege een wissel van de bak.
Je zou eens moeten zien wat ik met MS Paint allemaal kan ....
Oh jazeker, die zijn 'sowieso' goed bezig, haast niet meer de moeite te noemenSpeedfreakR schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:19:
[...]
Euh.. tel Mercedes ook even bij elkaar op! 182 ronden vandaag
💬 'Mensen weten het altijd beter'
— Ziggo Sport Racing (@ZS_Racing) 20 februari 2019
Geruchten over vibraties aan achterkant RB15, maar @Max33Verstappen weet van niks 🤷♂
Vanavond weer een uitgebreid verslag vanuit Barcelona van @Jackontracks en @Olav_Mol 💪
📺➡ https://t.co/bktTpAjRbU & https://t.co/uNl2iOYHAr pic.twitter.com/UnfxLJFcUk
[ Voor 53% gewijzigd door Edd op 20-02-2019 20:39 ]
-
Helaas vraagt Jack of de auto vibreert ... dat was niet het punt, beetje jammer. Niet dat ik verwacht had dat Max bij de juiste vraag uitgebreid zou toelichten dat er harmonische onbalans is op de krukas omdat cilinder 3 en 5 ....o.i.d, maar toch. Wellicht had hij een beter antwoord los gekregen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Denk dat ze weer alle downforce gevonden hebben als ze zo schuin kunnen rijden!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Daarover gesproken: Max Verstappen 'very happy' with how Red Bull-Honda is workingEdd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:33:
[Twitter]
En voor het nageslacht. De eerste F1-dag van Alexander Albon
[YouTube]
Dus"What is most important is everything is reliable and the car is working well.
"We didn't have a lot of issues and if you do more than 100 laps on a day it's always positive."
Verstappen also downplayed a suggestion Red Bull was suffering from vibrations at the rear of the car.
"It's always like that," he said. "People always think they know better."
Gaan we zo beginnen?
[ Voor 20% gewijzigd door Remy op 20-02-2019 21:33 ]
Kun je zelf ook zien op hun site tochtalkatoo schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:30:
Is straks de samenvatting weer op het YouTube kanaal van ziggo sport?
Later op de avond volgt een uitgebreide terugblik op testdag 3 van Olav Mol en Jack Plooij.
Mijn boefje is liev!
Soms is het alleen morgenochtend in plaats van vanavond
Tja, dat kan hier ook niemand voorspellenRazorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:39:
[...]
Soms is het alleen morgenochtend in plaats van vanavond
Mijn boefje is liev!
Als je 21.30 uur zegt en dat nog geen een avond hebt gedaan...
Je zou Haas zeggen dat ze zelf ook nog aan het testen zijn...Razorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:53:
[...]
Als je 21.30 uur zegt en dat nog geen een avond hebt gedaan...
Mijn boefje is liev!
Eye c watt u dit daarJB schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:54:
[...]
Je zou Haas zeggen dat ze zelf ook nog aan het testen zijn...
Wel met de c5 hypersoft van vorig jaar ipv de supersoft waar de pole mee was in 2018?Remy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:55:
Het lijkt er nu na 3 testdagen btw op dat we een erg sterk midfield krijgen dit seizoen. Van Alfa Romeo tot Renault, van McLaren tot Toro Rosso: ziet er allemaal sterk en vlot uit. Net een rondje Kimi gevolgd: wat gaat dat 'relaxed' sel zeg in de Alfa
De teams die tot nu toe (wat) moeite lijken te hebben zijn wat mij betreft vooral Haas, Racing Point en natuurlijk Williams.
Grootste vraagteken wat mij betreft nu is eigenlijk Renault. Ze lijken behoorlijk mee te komen (3e in totaal afgelegde rondes so far is niet mis), maar dat akkefietje met RIC's DRS wing helpt ze niet.
De tijd van Kvyat vandaag zit overigens maar iets boven de Q3 quali tijd van Hamilton vorig jaar in Barcelona: 1:16:1. En dat in de 1e testweek met niet optimale omstandigheden en een (waarschijnlijk) detuned motor.
Zou me niks verbazen als we einde testweek 2 richting de 1:16.7 gaan
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
YepYakuzA schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 22:00:
[...]
Wel met de c5 hypersoft van vorig jaar ipv de supersoft waar de pole mee was in 2018?
Remy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 21:55:
De tijd van Kvyat vandaag zit overigens maar iets boven de Q3 quali tijd van Hamilton vorig jaar in Barcelona: 1:16:1. En dat in de 1e testweek met niet optimale omstandigheden en een (waarschijnlijk) detuned motor.
Zou me niks verbazen als we einde testweek 2 richting de 1:16.7 gaan
Vaste locatie, vast netwerk.
Dit kan je beter op een algemeen topic vragenRemy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 22:03:
[...]
YepDan nog
Ohja, polleke voor de interactiviteit (niet stiekem spieken):
Poll: RoKiT = nieuwe titelsponsor van Williams. Wat verkopen ze?
• Auto mod kits
• Kleding
• Rode accesoires
• Telefoons
• Ik weet het niet
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dit als basis: https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2018 (zie tijden rechts) + doorontwikkeling aero, banden + motoren sinds vorig jaar (inclusief nieuwe regulations) + speelruimte gewicht van de brandstof
Oftewel de duim is nu leeg?Remy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 22:20:
[...]
Dit als basis: https://www.autosport.com...f1-test-two-day-four-2018 (zie tijden rechts) + doorontwikkeling aero, banden + motoren sinds vorig jaar (inclusief nieuwe regulations) + speelruimte gewicht van de brandstof
Ik wil niet vervelend doen, maar feitelijk staat het juiste antwoord er niet eens tussen... antwoord 4 dekt de lading in ieder geval ruimschoots onvoldoende.Remy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 22:03:
[...]
YepDan nog
• Auto mod kits
• Kleding
• Rode accesoires
• Telefoons
• Ik weet het niet
[Afbeelding]
Ik mis 'Gebakken lucht'Remy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 22:03:
[...]
YepDan nog
• Auto mod kits
• Kleding
• Rode accesoires
• Telefoons
• Ik weet het niet
[Afbeelding]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Deze poll is "fake news". RoKiT verkoopt namelijk op het moment helemaal niks, nada, noppes. Rich Energie is op het moment nog meer legitiem.Remy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 22:03:
[...]
YepDan nog
• Auto mod kits
• Kleding
• Rode accesoires
• Telefoons
• Ik weet het niet
[Afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Patenten en concepten zijn ook wat waard...(kennelijk)DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 22:44:
[...]
Deze poll is "fake news". RoKiT verkoopt namelijk op het moment helemaal niks, nada, noppes. Rich Energie is op het moment nog meer legitiem.
Daar is in de Sky interviews van vorig jaar niet veel terug te zien, wel meer realisme. En Verstappen glimlacht wel vaker als er wat minder "slimme" vragen worden gesteld.CousinBoneless schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 19:41:
[...]
Meanwhile, na de Barcelona test in 2018...
"Door de aparte omstandigheden en de weinige kilometers die tot dusver zijn verreden met de RB14, kan er op dit moment nog niets zinnigs worden gezegd over de titelkansen van Red Bull in 2018. Het feit dat Verstappen na zijn eerste testdag met de nieuwe auto met een glimlach op het gezicht de pers te woord stond, geeft de burger echter moed."
Kortom: vorig jaar was hij ook een blij ei en we all know where that ended...
https://nl.motorsport.com...ntertest-1010555/2187477/
Testing, one, two ...
Ik zie het alweer gebeuren hoor.
Klopt. Olav monteert deze beelden zelf volgens mij.paragon schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 07:20:
[...]
ligt het aan mij of zijn de "actie" beelden interlaced?
[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2019 07:37 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jack of all trades, master of none
Slecht idee... Hoe laat?
Stuurt gewoon verder naar links de grindbak in....DJTimo schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:21:
Grindbakavontuur van Sainz.
[YouTube: F1 2019 - 3rd day of testing at Circuit de Barcelona-Catalunya]
Ik waande me e en in de 90er jaren 😕Rivanov schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 07:36:
[...]
Klopt. Olav monteert deze beelden zelf volgens mij.
Ofwel, meneer gaat wijd en denkt ik blijf er gewoon en stuur alsnog naar links ter voorbereiding op de bocht.DJTimo schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:21:
Grindbakavontuur van Sainz.
[YouTube: F1 2019 - 3rd day of testing at Circuit de Barcelona-Catalunya]
Ja, lijkt me een stuurfout. Hij kwam iets te wijd, herstelde en had in principe de bocht. Waarschijnlijk wilde hij maximaal links oplijnen voor de volgende bocht, maar daar was hij al. Dan zit je dus in de kiezels.stijn1309 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:26:
[...]
Stuurt gewoon verder naar links de grindbak in....
[ Voor 3% gewijzigd door DJTimo op 21-02-2019 08:32 ]
Allemaal in spanning afwachtend op de laatste dag van de week!
Enige wat je hiervan kunt zeggen is dat Hamilton rustig aan deed volgens mij
Witte rook!
Jack of all trades, master of none
Is het espresso apparaat, iedereen weet toch dat je niet fatsoenlijk kan testen zonder eerst een straffe ristretto?
Inderdaad. Je hebt gelijk. Ik zoek er meteen weer te veel achter. Stom van me.Grimmie187 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:48:
[...]
Is het espresso apparaat, iedereen weet toch dat je niet fatsoenlijk kan testen zonder eerst een straffe ristretto?
Zal waarschijnlijk net als andere testen, geen snelle tijden mogen neerzetten..
Slecht idee... Hoe laat?
Voor zover ik weet staat de 'passieve' coureur mee te kijken in de pit garage en is aanwezig op het circuit.GSX-MAN schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:59:
Wat doe je als coureur eigenlijk als je vandaag niet ingeroosterd bent? Op het circuit blijven en data vergelijken of meteen de stad in en een lang weekend houden?
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 21-02-2019 09:00 ]
Alleen ff langskomen om te vreten en daarna weer naar huis?GSX-MAN schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:59:
Wat doe je als coureur eigenlijk als je vandaag niet ingeroosterd bent? Op het circuit blijven en data vergelijken of meteen de stad in en een lang weekend houden?
Kimi, wat een held. Die gaat heel efficiënt met zijn energie om.Jimmy J. schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:01:
En natuurlijk gewoon stand-by staan, mocht de ingeroosterde coureur ziek worden of zich niet goed voelen.
Al zie ik Kimi gisteravond wel in het vliegtuig naar huis gevlogen hebben
Slecht idee... Hoe laat?
De F1-organisatie is ook vanalles aan het doen qua filmen & foto's maken voor de intro's / graphics / etc nu ze toch allemaal bij elkaar zijn.GSX-MAN schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:59:
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Kubica WDC confirmedwalteij schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:01:
En we zijn los. McLaren als eerste op de baan, gevolgd door de Haas.
Even heen en weer vliegen is nu niet echt zuinig met energie...GSX-MAN schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:02:
[...]
Kimi, wat een held. Die gaat heel efficiënt met zijn energie om.
[ Voor 38% gewijzigd door ATS op 21-02-2019 09:07 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nou Kimi staat echt al in de lokale kroeg gok ikJasphur schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:00:
[...]
Voor zover ik weet staat de 'passieve' coureur mee te kijken in de pit garage en is aanwezig op het circuit.
Die kerels werken gewoon full-time he. Geloof er ook niks van dat ze morgen echt vrij zijn
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Die hing er eerder in de week ook al toch?Jasphur schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:05:
In vervolg van wat ik eerder zei.
[Afbeelding]
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Dat ongeluk van Kubica waarbij de vangrail voor de auto in ging en er via de achterklep weer uitkwam, was een stuk engerwalteij schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:08:
Oef, ik blijf dat ongeluk van Kubica in de BMW Sauber gewoon eng vinden. Nog steeds wonderbaarlijk hoe goed hij toen uit die auto kwam.
Eens, maar daar kwam hij dan ook een stuk slechter uit........Jimmy J. schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:10:
[...]
Dat ongeluk van Kubica waarbij de vangrail voor de auto in ging en er via de achterklep weer uitkwam, was een stuk enger
[ Voor 8% gewijzigd door walteij op 21-02-2019 09:11 ]
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
wat mij opvalt is dat merc niet oploopt. Dat lijkt mij dat die dan zeker niet op de limiet van de banden rijden, die kunnen harder.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Vorig jaar stonden ze ook niet bovenaan in de tijden. Die zijn gewoon rustig hun tests aan het doen, en laten de glory runs lekker aan vettel e.d. overSnowhite0901 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:11:
[...]
wat mij opvalt is dat merc niet oploopt. Dat lijkt mij dat die dan zeker niet op de limiet van de banden rijden, die kunnen harder.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dat is wel opvallend. Heeft RBR nog een reservecoureur in Barcelona?kleintjopie schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:11:
Max is naar Milton Keynes gevlogen en rijd vandaag op de simulator, misschien dat meer coureurs op de sim rijden nu ze vrij zijn?
Klopt.erik91 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:06:
[...]
Die hing er eerder in de week ook al toch?
KvyatVidaR-9 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:12:
[...]
Dat is wel opvallend. Heeft RBR nog een reservecoureur in Barcelona?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
RB is zeker ook niet bezig met gloryruns. Maar toch zie je dat door de banden ouder worden de tijden oplopen.Damian schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:11:
[...]
Vorig jaar stonden ze ook niet bovenaan in de tijden. Die zijn gewoon rustig hun tests aan het doen, en laten de glory runs lekker aan vettel e.d. over
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

[ Voor 94% gewijzigd door ATS op 21-02-2019 09:20 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 59% gewijzigd door MikeyMan op 21-02-2019 09:19 ]
[ Voor 53% gewijzigd door erik91 op 21-02-2019 09:19 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Spollie op 21-02-2019 09:20 ]
Ik zou het niet als 'vrij' willen bestempelen, ook simrijden is tegenwoordig gewoon keihard werken. Alle input van de afgelopen dagen in de sim engine gestopt, en (virtuele) meters maken maar tot het je oren uitkomt.kleintjopie schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:11:
Max is naar Milton Keynes gevlogen en rijd vandaag op de simulator, misschien dat meer coureurs op de sim rijden nu ze vrij zijn?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Op zich heb je natuurlijk een punt... Drie coureurs voor twee autos aanwezig. Zal wel goed komen.
Wow.Jordy8 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:24:
Uitstapje van Norris in beeld:
https://streamable.com/k7q7l
Dit moet het wel zijn geweest. Abiteboul liet zijn elleboog per ongeluk op de Q3 mode knop rusten.TrekDr0p schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:27:
Kan ook zijn dat die Renault in 1 keer die 14.000pk losliet.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Please stopATS schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:34:
En we rijden weer. Haas heeft Haast.
Begint Haas(t) vervelend te worden ditATS schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:34:
En we rijden weer. Haas heeft Haast.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Bansheeben schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:29:
[...]
Dit moet het wel zijn geweest. Abiteboul liet zijn elleboog per ongeluk op de Q3 mode knop rusten.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
[ Voor 20% gewijzigd door Resurrect1 op 21-02-2019 09:52 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq