Magnesium vonkt ook, maar het is titanium.
[ Voor 38% gewijzigd door Lensent op 20-02-2019 16:15 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 38% gewijzigd door Lensent op 20-02-2019 16:15 ]
Ik dacht ook dat ze gewoon de chromen mallen, en daarmee glimmende banden zouden blijven gebruiken.Jelte,89 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:06:
[...]
Waarom dat dan? Dus nu dure mallen voor de show en tijdens het race seizoen de oude mallen?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ah, dat zou kunnen, ik was in de veronderstelling dat dit komt door de nieuwe rubbersamenstelling.SnowDude schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:04:
[...]
Je roept wel zomaar wat, dat glimmen heeft met de nieuwe mallen te maken, niet met de compound
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Gewoon een strakke 1.49!psy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:09:
die comments op Youtube
"Williams very fast , under 2 minutes lap"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Geen idee of het magnesium is of titanium op die bodemplaat, maar magnesium vonkt heel prima. Sterker nog, van die firestarters bij je campinggas brander zijn vaak van magnesium.Lensent schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:07:
Magnesium vonkt niet. Het is titanium. Wrong again.
Er zit geen Magnesium of Titanium onder de wagen, alle teams zijn verplicht om de 'oude' aluminiumblokken onder wagen te plaatsen zoals in de '80's en '90's.Razorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:02:
[...]
Jij zit er ook naast. Het is het magnesium blok onder de bodemplaat.
Meer info: https://www.crash.net/f1/...w-shiny-tyre-look-f1-2019Jelte,89 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:06:
[...]
Waarom dat dan? Dus nu dure mallen voor de show en tijdens het race seizoen de oude mallen?
[ Voor 19% gewijzigd door Chiron op 20-02-2019 16:13 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ik hou van die humor
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Magnesium vonkt als een gek, sterker nog het ontbrandt uit zichzelf als het met zuurstof in aanraking komt. Kijk maar beelden terug waarbij iemand in de vangrail knalt, het magnesium in de velgen vonkt als een gek doordat er zurstof bij het materiaal komt.floriz87 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:10:
[...]
Geen idee of het magnesium is of titanium op die bodemplaat, maar magnesium vonkt heel prima. Sterker nog, van die firestarters bij je campinggas brander zijn vaak van magnesium.
Waarom krijg ik dan wel vonkjes van mijn magnesium stick als ik op scouting vuur wil maken?Lensent schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:07:
Magnesium vonkt niet. Het is titanium. Wrong again.
Het is Jabroc met titanium strips speciaal voor de spark.FastFred schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:12:
[...]
Waarom krijg ik dan wel vonkjes van mijn magnesium stick als ik op scouting vuur wil maken?
Good taste is for people who can’t afford sapphires

Genoeg hierover lijkt me....?Magnesium firestarter (in left hand), used with a pocket knife and flint to create sparks that ignite the shavings

En terecht - zonder concurentie kun je niet shinen
Bensimpel
Positieve meneer
Dacht ook een strookje hout?HarryDeCowboy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:10:
[...]
Er zit geen Magnesium of Titanium onder de wagen, alle teams zijn verplicht om de 'oude' aluminiumblokken onder wagen te plaatsen zoals in de '80's en '90's.
😆 - Denk ook eens om ;)
Je hebt een benchmark tot hoe slecht je het kan doen, voordat je echt excuses moet gaan zoeken.Razorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:17:
[...]
En terecht - zonder concurentie kun je niet shinen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 12% gewijzigd door zetje01 op 20-02-2019 16:23 ]
De bodemplaat is ook nog steeds verplicht ja, maar de alumiumblokken moeten lager liggen, die vangen het eerste contact op.Bensimpel schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:20:
[...]
Dacht ook een strookje hout?
Wikipedia: Skid block
Tyrrell had 4 voorwielen. En was Blauw met wit.zetje01 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:21:
Haas zwart/goud?
Lijkt op de Lotus van veertig jaar geleden, (die vier voorwielen had).
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
"When you grow up your heart dies"
21.1Razorbite schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:24:
Max rijdt momenteel geweldig steady rond de 1.23.5. Iedere keer vrijwel identieke sectortijden. Heel knap!
Welke geruchten?HarryDeCowboy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:56:
Die Pinkham weet de coureurs goed te bespelen ja, gaan al wel langere tijd geruchten over haar, maar lijkt me niet echt te kloppen.
Lotus had ook 4 voorwielen.Player1S schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:23:
[...]
Tyrrell had 4 voorwielen. En was Blauw met wit.
Haar rechtervoet heeft 3 tenen.
I served in a company of heroes.
Nope. Hooguit in een test maar nooit geraced.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ach, een mooie vrouw die goed met mannen kan omgaan... de schande...HarryDeCowboy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:28:
[...]
Dat ze iets te close met coureurs is/was geweest.
Ze leek ook altijd heel erg goed met Max te kunnen, misschien heeft ze iets met Nederlanders (haar man is ook een Nederlander).
"When you grow up your heart dies"
Alleen mee getest, nooit mee geraced.
Player1S schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:29:
[...]
Nope. Hooguit in een test maar nooit geraced.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Precies, dit is nou een charmante vrouw, beetje flirten mag best. Op Dumpert noemen we zoiets nautuurlijk een aandachtshoer wat doet ze buiten de keuken en sowieso erg eng, ik blijf op mijn zolderkamer en nou wegjorissen en opgerot ermee!sjaool schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:29:
[...]
Ach, een mooie vrouw die goed met mannen kan omgaan... de schande...
een treffende spreuk
pacific ilmor of forti ford tijden.....Señor Sjon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:31:
Russel heeft wat moeite met de 107% regel...
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Je bedoelt dat die een beetje teveel "in the Pink" geweest zijn?HarryDeCowboy schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:28:
[...]
Dat ze iets te close met coureurs is/was geweest.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ze heeft hier volgensmij weliswaar flippers aan maar toch debunked zou ik zeggen
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Okay, okay, heb me suf gegoogled naar die Lotus (het was overigens een groot schaalmodel) maar kan het niet vinden.Player1S schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:23:
[...]
Tyrrell had 4 voorwielen. En was Blauw met wit.
Kijk anders even een paar posts terug...zetje01 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:38:
[...]
Okay, okay, heb me suf gegoogled naar die Lotus (het was overigens een groot schaalmodel) maar kan het niet vinden.
Het is ook nogal een tijdje geleden, en ik was in de leeftijd dat ik nog dacht: "Zoéén koop ik er later als ik groot ben ook!"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Rustig opbouwen!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
77.762*1.07=83,205 = 1:23.205. Oftewel, nope. niet binnen.
Dat dit nu echt iets is waar we op moeten letten... Ik hoop dat dat team er nog bovenop komt, maar zoals het nu gaat ben ik bang dat het onmogelijk zal zijn.
PSN: Alvanosa
[ Voor 49% gewijzigd door ATS op 20-02-2019 16:45 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
We hadden toch afgesproken dat de tests nietszeggend zijn?Stoelpoot schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:43:
[...]
Dat dit nu echt iets is waar we op moeten letten... Ik hoop dat dat team er nog bovenop komt, maar zoals het nu gaat ben ik bang dat het onmogelijk zal zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Damian op 20-02-2019 16:46 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Voorlopig gaat er haast een seconde per ronde vanaf... Pas rondje 11 he...Stoelpoot schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:43:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jep, je hebt gelijk sorry!Señor Sjon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:43:
[...]
77.762*1.07=83,205 = 1:23.205. Oftewel, nope. niet binnen.
Stabiliteit is toch wel de grootste ontbrekende factor de laatste 2 jaar voor Williams, zowel in de auto als binnen het team.DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:46:
En Russel spint bijna op een of ander bochtje. Dat zag er echt niet stabiel uit...
Ze hebben nog even, maar hij gaat nu de pits in en het wordt snel koeler. Het beste van de dag is er wel vanaf.basvn schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:46:
[...]
Jep, je hebt gelijk sorry!
Hij is wel continue aan het verbeteren, hoop dat ze nu nog een beetje rondes kunnen gaan maken
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik heb nooit niets gezegd!Rudolf schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:45:
[...]
We hadden toch afgesproken dat de tests nietszeggend zijn?
Laten we het hopen...MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:45:
[...]
Voorlopig gaat er haast een seconde per ronde vanaf... Pas rondje 11 he...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 8% gewijzigd door Kees_frl op 20-02-2019 16:53 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Stoere mannen praatFirePuma142 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:36:
Als het over een vrouw gaat komen er altijd Neanderthalers bovendrijven.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik heb nergens last van.MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:54:
Hela... de stream hapert... Algemeen issue?
Waar kijken jullie die stream als ik vragen mag?MikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:54:
F1 TV Pro, like all the cool kidstalkatoo schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:55:
[...]
Waar kijken jullie die stream als ik vragen mag?
Ja dat werkt dus niet als je op vakantie bent
Alleen jammer dat er zo weinig beeldmateriaal is. Feedback voor de F1TV Pro mensen dusFastFred schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:56:
Welke stream kijken jullie dan? Ik gebruik de GoT stream, dat werkt perfect
[ Voor 18% gewijzigd door Stoelpoot op 20-02-2019 17:00 ]
https://streamable.com/5mwywStoelpoot schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:59:
[...]
Alleen jammer dat er zo weinig beeldmateriaal is. Feedback voor de F1TV Pro mensen dus
@basvn als het goed is kan je iig binnen de EU alsnog kijken met je Nederlandse abonnement. Tenzij je daar geen wifi hebt natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 20-02-2019 17:01 ]
I served in a company of heroes.
Is er een mogelijkheid om de onboard camera's te bekijken? Staat wel op de pagina maar aanklikken is niet mogelijkStoelpoot schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:59:
[...]
Alleen jammer dat er zo weinig beeldmateriaal is. Feedback voor de F1TV Pro mensen dus
Weddings are basically funerals with cake.
Screenshots hé of misschien een korte clip. We gaan toch niet enorme stukken opnemen en hier exclusief distribueren hé?Stoelpoot schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:59:
[...]
Dat komt pas beschikbaar bij de eerste race. De teams willen nu geen kijkers in hun cockpit. Meer info kun je vinden in het F1 waar te kijken topic.Robinvdh5 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:01:
[...]
Is er een mogelijkheid om de onboard camera's te bekijken? Staat wel op de pagina maar aanklikken is niet mogelijk
Zullen alleen uitzendrechten in Nederland hebben, dus dat zullen ze wel afgetimmerd hebben op YTgiantgiantus schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:02:
Zijn de ziggo sport samenvattingen niet te bekijken? Waarom is dat?
Weddings are basically funerals with cake.
Ik had dat ook bij het opstarten van F1TV, even twee keer dat hij vastliep op Buffering, maar daarna na 2x refreshen en nu draait hij als een zonnetjeMikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:54:
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
volgens mij zijn die alleen te bekijken in Nederland (zoiets heb ik gelezen )giantgiantus schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:02:
Hier op youtube vind live de sectortijdenNotSoSteady schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:54:
Had de F1 ook niet wat meer doekoe kunnen spenderen aan de test. Het gebrek aan livetiming is echt een ramp.
Die Natalie Pinkham is volgens mij ook dol op iedere coureur.
Tijdens de test is het niet mogelijk onboards te kiezen, tijdens de raceweekenden werkt het wel uiteraard.Robinvdh5 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:01:
[...]
Is er een mogelijkheid om de onboard camera's te bekijken? Staat wel op de pagina maar aanklikken is niet mogelijk
Goed punt. Dank.Robinvdh5 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:02:
[...]
Zullen alleen uitzendrechten in Nederland hebben, dus dat zullen ze wel afgetimmerd hebben op YT
Ik zit in India en daar krijg ik maar in totaal 4 video's op het YT-kanaal te ziengiantgiantus schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:02:
Nu maar hopen dat RB het bij het rechte eind heeft en Mercedes niet gewoon aan het sandbaggen is. Je weet maar nooit, Testdagen zeggen niks.Christian Horner over de RB15 bij AMuS: "De Honda-motor is een raket. Gasly vertelde ons dat de nieuwe krachtbron veel beter dooraccelereert dan de motor van vorig jaar. En Max voelt overduidelijk meer vermogen. Bovendien reageert de motor zeer zacht en stottert hij niet zoals de Renault. Op dit moment denken we dat Mercedes achter ons staat
Deze quote (edit: van Christian Horner) heb ik vandaag in meerdere varianten overal gezien, ook in dit topic. Je zult er maar niet genoeg van krijgenFastFred schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:06:
GPupdate liveblog
[...]
Nu maar hopen dat RB het bij het rechte eind heeft en Mercedes niet gewoon aan het sandbaggen is. Je weet maar nooit, Testdagen zeggen niks.
[ Voor 3% gewijzigd door Spotmatic op 20-02-2019 17:09 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 36% gewijzigd door MikeyMan op 20-02-2019 17:12 ]
Verwijderd
Sandbaggen? Ze hebben niet eens beetje beweging in die pitbox, de voorbereidingen voor de partymode zijn nog niet eens begonnen. Die Merc blaast op Melbourne gewoon alles weer van het veld wanneer partymode aan gaat.FastFred schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:06:
Nu maar hopen dat RB het bij het rechte eind heeft en Mercedes niet gewoon aan het sandbaggen is. Je weet maar nooit, Testdagen zeggen niks.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wij van WC eend.FastFred schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:06:
GPupdate liveblog
[...]
Honda: hold my beer.SinergyX schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:10:
[...]
Sandbaggen? Ze hebben niet eens beetje beweging in die pitbox, de voorbereidingen voor de partymode zijn nog niet eens begonnen. Die Merc blaast op Melbourne gewoon alles weer van het veld wanneer partymode aan gaat.
Elk jaar hetzelfde liedje:DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:10:
[...]
Wij van WC eend.![]()
Eind van de tweede week gaan ze pas een beetje laten zien. Dan kan je zeggen welke teams echt niet in de buurt zijn en welke teams misschien met elkaar in gevecht gaan tijdens het seizoen. De pikorde leren we in Australië wel.
Bij elke foto krijg ik steeds meer dit gevoel. https://www.ad.nl/buitenl...hildpaddensoort~aeca1993/
Dit topic intussen ook over de 100 laps pagina's (bij standaard topic settings althansMikeyMan schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:08:
Max gaat toch weer voor de 100 laps geloof ik
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Australië zegt ook niks. De snelste auto hebben zegt ook niks.Spotmatic schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:12:
[...]
Elk jaar hetzelfde liedje:
- Testdagen zeggen niks
- Free practices zeggen niks
- Kwalificaties zeggen niks, het gaat om de racepace.
Enz.
Australië is een circuit die weer niet te vergelijken is met andere banen.DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:12:
[...]
Australië zegt ook niks. De snelste auto hebben zegt ook niks.
Vraag maar aan Ferrari.
Een positief, warm gevoel?Señor Sjon schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:12:
[...]
Bij elke foto krijg ik steeds meer dit gevoel. https://www.ad.nl/buitenl...hildpaddensoort~aeca1993/
Honda heeft geen party mode..Spotmatic schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:11:
[...]
Honda: hold my beer.
*partymode aanzetten doet*
Meer zo'n idee dat David Attenborough commentaar gaat geven over de uiterst zeldzame Williams in het wild.
100% waar. Eigenlijk weten we pas echt wat na Abu Dhabi.DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 17:12:
[...]
Australië zegt ook niks. De snelste auto hebben zegt ook niks.
Vraag maar aan Ferrari.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq