Fly to Spain. Duur grapje.
Maar goed, de gehele pit is al opgebouwd
[ Voor 44% gewijzigd door Jasphur op 18-02-2019 19:15 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 44% gewijzigd door Jasphur op 18-02-2019 19:15 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het missen van de test lijkt me nog niet eens de grootste reden tot zorgen. Dat de auto 2 seconden langzamer is dan zijn voorganger zou echt lachwekkend zijn.Jasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:15:
Fly to Spain. Duur grapje.
Dat ligt ook een beetje aan wat ze bedoelen. Wat hier (of in de algemene thread?) ook al is langsgekomen is dat Ferrari aangaf dat de nieuwe regelgeving ze 1,5 seconde koste. Als dat bij Williams 2 seconden is is dat een serieus issue (Ferrari loopt een halve seconde uit dan). Maar de vraag is hoeveel performance ze terug vinden met andere/nieuwe ideeën. Want zoals we hebben gezien is de Ferrari echt niet 1,5 seconde langzamer geworden. Die 1,5 seconde slaat gewoon op "oude auto met minimale aanpassingen om aan de nieuwe regels te voldoen". Vervolgens hebben ze weer nieuwe dingen toegevoegd waardoor het effectieve verlies kleiner is. Maar gezien Williams vorig jaar al niet wist waar de performance vandaan te halen vermoed ik niet dat ze dat dit jaar met weer nieuwe regels wel kunnen.NotSoSteady schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:17:
[...]
Het missen van de test lijkt me nog niet eens de grootste reden tot zorgen. Dat de auto 2 seconden langzamer is dan zijn voorganger zou echt lachwekkend zijn.
Ja, maar Ferrari heeft dat vermoedelijk al bijna teruggewonnen. Kijk naar de McLaren, die zijn nog maar 0,7 seconde langzamer dan de beste tijd van vorig jaar en dat is nog niet eens met de zachtste band. Ik hoop voor Williams dat het geruchten zijn, anders wordt het echt een volledig afgang. De Williams van vorig jaar was al een verschrikking en dan zou het nieuwe chassis nog eens twee seconden langzamer zijn.RobertMe schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:23:
[...]
Dat ligt ook een beetje aan wat ze bedoelen. Wat hier (of in de algemene thread?) ook al is langsgekomen is dat Ferrari aangaf dat de nieuwe regelgeving ze 1,5 seconde koste. Als dat bij Williams 2 seconden is is dat een serieus issue (Ferrari loopt een halve seconde uit dan). Maar de vraag is hoeveel performance ze terug vinden met andere/nieuwe ideeën. Want zoals we hebben gezien is de Ferrari echt niet 1,5 seconde langzamer geworden. Die 1,5 seconde slaat gewoon op "oude auto met minimale aanpassingen om aan de nieuwe regels te voldoen". Vervolgens hebben ze weer nieuwe dingen toegevoegd waardoor het effectieve verlies kleiner is. Maar gezien Williams vorig jaar al niet wist waar de performance vandaan te halen vermoed ik niet dat ze dat dit jaar met weer nieuwe regels wel kunnen.
Dus effectief krijg je dan bv:
Ferrari verliest 1,5 seconde maar wint 1 seconde. Effectief verliezen ze dan 0,5 seconde
Williams verliest 2 seconden, en wint 0,5 seconde. Effectief verliezen ze dan nog steeds 1,5 seconde. Maar Williams loopt maar 1 seconde "meer" achter Ferrari en niet bv die 2 seconden waarover gesproken wordt.
Disclaimer: ik verwacht echter dat Williams gewoon een zeer zwaar jaar gaat krijgen en de kans dus ook groot is dat ze niks winnen ten opzichte van vorig jaar en alleen maar verliezen door de nieuwe regels. Daar waar andere teams wel weer de snelheid verbeteren (relatief gezien)
Het is knap om een auto te bouwen die 2 tienden sneller is dan voorgaand jaar, maar petje af voor hen die een auto weten te bouwen die nog eens 2 seconden langszamer is als zijn voorganger, en dat is nog maar de theorie. Tot overmaat van ramp zitten er ook nog eens een paar aan pannekoek grezende coureurs achter het stuur... dat is niet zuur, maar gewoon realiteit. Nauwelijks subtoppers te noemen.
Nee, Russell zou je nog als een nerd / boekhouder kunnen wegzetten - het schijnt dat hij Toto Wolff met een lading spreadsheets heeft lopen spammen -, Kubica is gewoon een survivor.vhal schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:32:
OK, die volg ik even niet. Kubica en Russel pannenkoeken noemen?
Vaste locatie, vast netwerk.
Correctie... Russel geef ik het voordeel van de twijfel al verwacht ik niet dat die het verschil gaat maken... verhaal Vandoorne is mijn verwachting. Kubica wordt het gewoon niet. Daar is bij de testen met Renault al voldoende over gezegd en geschreven, het feit er een testcoureur volwaardig deelneemt aan de pre-season test onderschrijft dat ook enigszins. Tevens is het beste wat ik gehoord heb tot nu toe “lichamelijk kan hij het aan, alle testen doorlopen” dat is ruimschoots onvoldoende.vhal schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:32:
OK, die volg ik even niet. Kubica en Russel pannenkoeken noemen?
De enige reden waarom Kubica in die auto zit is doekoe.Turbo-Puppy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:41:
[...]
Correctie... Russel geef ik het voordeel van de twijfel al verwacht ik niet dat die het verschil gaat maken... verhaal Vandoorne is mijn verwachting. Kubica wordt het gewoon niet. Daar is bij de testen met Renault al voldoende over gezegd en geschreven, het feit er een testcoureur volwaardig deelneemt aan de pre-season test onderschrijft dat ook enigszins. Tevens is het beste wat ik gehoord heb tot nu toe “lichamelijk kan hij het aan, alle testen doorlopen” dat is ruimschoots onvoldoende.
Nogmaals, het klinkt zuur, maar ik verwacht echt helemaal niets van Kubica... 6 races achteraan rijden misschien en Russel heeft vorig jaar laten zien dat hij leuk kon mee doen in de F2, maar we hebben er meer hoopvol vanuit die klasse zien komen en niets zien toevoegen. Het voordeel van de twijfel... niet meer dan dat. Persoonlijk denk ik dat een Grosjean, Magnussen, Ocon, Wehrlein, Giovinazzi, Perez, Gasly etc.. allemaal een klap beter zijn.
Probleem van Vandoorne was ook dat hij door de slechte auto veel in het luchtledige deed rijden en niks kon laten zien. Alonso trok aandacht door enerzijds orders te negeren, dingen te eisen (nieuwe banden tegen het eind => fastest lap), en zijn commentaar in het algemeen. Vandoorne had die credits niet, was mogelijk ook te braaf en reed daardoor veel zonder auto's om hem heen. Als Alonso nu in die McLaren zou zijn gestapt en geen reputatie had denk ik dat het met hem hetzelfde was afgelopen als Vandoorne. Kan leuk rondjes rijden maar is te langzaam. Dat de oorzaak van het langzaam zijn vervolgens grotendeels bij de auto licht, en dat het daardoor moeilijk is om je in the picture te rijden wordt vergeten.Turbo-Puppy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:41:
[...]
Correctie... Russel geef ik het voordeel van de twijfel al verwacht ik niet dat die het verschil gaat maken... verhaal Vandoorne is mijn verwachting. Kubica wordt het gewoon niet. Daar is bij de testen met Renault al voldoende over gezegd en geschreven, het feit er een testcoureur volwaardig deelneemt aan de pre-season test onderschrijft dat ook enigszins. Tevens is het beste wat ik gehoord heb tot nu toe “lichamelijk kan hij het aan, alle testen doorlopen” dat is ruimschoots onvoldoende.
Nogmaals, het klinkt zuur, maar ik verwacht echt helemaal niets van Kubica... 6 races achteraan rijden misschien en Russel heeft vorig jaar laten zien dat hij leuk kon mee doen in de F2, maar we hebben er meer hoopvol vanuit die klasse zien komen en niets zien toevoegen. Het voordeel van de twijfel... niet meer dan dat. Persoonlijk denk ik dat een Grosjean, Magnussen, Ocon, Wehrlein, Giovinazzi, Perez, Gasly etc.. allemaal een klap beter zijn.
PSN: xMaurice93
Sorry maar dit leest echt als complete onzin, volgens mij heeft vandoorne in de kwalificatie niet 1x Alonso verslagen en jij denkt dat dit de redenen zijn? Vandoorne was gewoon niet snel genoeg, gewogen en te licht bevonden voor de formule 1. Alonso is een van de beste rijders in de sport ooit.RobertMe schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:49:
[...]
Probleem van Vandoorne was ook dat hij door de slechte auto veel in het luchtledige deed rijden en niks kon laten zien. Alonso trok aandacht door enerzijds orders te negeren, dingen te eisen (nieuwe banden tegen het eind => fastest lap), en zijn commentaar in het algemeen. Vandoorne had die credits niet, was mogelijk ook te braaf en reed daardoor veel zonder auto's om hem heen. Als Alonso nu in die McLaren zou zijn gestapt en geen reputatie had denk ik dat het met hem hetzelfde was afgelopen als Vandoorne.
[ Voor 19% gewijzigd door jip_86 op 18-02-2019 20:03 ]
Olav Mol heeft nog een iPhone van de eerste generatie? Wat een kwaliteit zeg.jip_86 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:03:
Lol Max sprong even in beeld bij de facetime peptalk van Olaf Mol
Betrouwaarheid verder hoog over het hele veld heen. Weinig issues op de eerste dag, geen taferelen met auto’s die maar 4 rondjes halen oid.pilskes schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:00:
Zo, ook ik ben thuis...
Heb ik iets gemist?
Vettel snel, Williams is zoek, verder nog iets?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nja oke. In die zin heb je gelijk. Ja, Alonso is beter dan Vandoorne. Maar IMO kun je van Alonso ook niet zeggen dat hij zich vorig jaar nog echt in de picture heeft gereden. Ja, zijn boordradio's waren leuk en soms eens een fastest lap door in de laatste rondes nog te stoppen en een kwalificatie ronde te doen, maar in de gewone race kon ook hij geen potten breken. En in die zin was ook hij "kleurloos" net zoals dat Vandoorne kleurloos was.R3m3d7 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 19:59:
[...]
Sorry maar dit leest echt als complete onzin, volgens mij hedt vandoorne in de kwalificatie niet 1x Alonso verslagen en jij denkt dat dit de redenen zijn? Vandoorne was gewoon niet snel genoeg, gewogen en te licht bevonden voor de formule 1. Alonso is een van de beste rijders in de sport ooit.
https://www.crash.net/f1/...-balance-issues-last-yearCarlos Sainz believes McLaren has produced immediate breakthroughs with its 2019 Formula 1 challenger by learning from the mistakes suffered with last year’s car.
12 months ago McLaren had hoped for a bright start with new power unit partners Renault after a torrid three years with Honda, but as the season progressed it became clear its 2018 F1 car had key weaknesses which the team struggled to address during the campaign.
Eerst zien, dan geloven. McLaren blaast wel vaker hoog van de toren. Ik hoop van harte dat ze er beter voorstaan dan vorig jaar, maar alleen punten tellen echt.NotSoSteady schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:08:
McLaren heeft het fundamentele probleem (de afstand tussen de voorwielen en sidepods) naar eigen zeggen opgelost.
[...]
https://www.crash.net/f1/...-balance-issues-last-year
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Waar blazen ze precies hoog van de toren dan? Ze zeggen dat ze het probleem met de balans is opgelost. Dat hoog van de toren blazen hebben ze na vorig jaar wel afgeleerd.ATS schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:17:
[...]
Eerst zien, dan geloven. McLaren blaast wel vaker hoog van de toren. Ik hoop van harte dat ze er beter voorstaan dan vorig jaar, maar alleen punten tellen echt.
[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 18-02-2019 20:24 ]
Staat ook op Twitterdemo31051987 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:53:
Max heeft net een korte breakdown gegeven via Facebook:
https://www.facebook.com/.../videos/1230719767090609/
Voor de mensen zonder Facebook. TLDR: veel kunnen rijden. Uurtje gemist in de ochtend door een fout in een sensor. Over het algemeen blij dat we het hele programma hebben kunnen afronden en kan niet wachten tot de volgende test.
A quick lowdown of the first day with @Max33Verstappen 👊🏁 pic.twitter.com/b7WaLhrkma
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 18 februari 2019
-
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, chainbear kwam ook niet meer bij op Twitter over deze oerdomme tweet.CFC-Mathijs schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:04:
Voor iedereen die even wil lachen![]()
[Twitter]
[ Voor 26% gewijzigd door ATS op 18-02-2019 21:12 ]
Die kwamen er dag 1 achter dat Rexona en fijngemalen mobiele telefoontjes niet zo goed gaan in de benzinetank.sambalbaj schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:16:
Nou iedereen dus blij, gekke marketing mensen ook.
Waren ze bij Williams ook blij? Of is dit nu al een budgetkwestie?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zie niet zo gek veel?
[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 18-02-2019 21:37 ]
Ik zag eerst 22.00 uur staan, maar in het bericht stond 21.30. Ze spreken zichzelf een beetje tegen.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ze noemen nu 22.00 idd.MikeyMan schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:31:
[...]
Ik zie niet zo gek veel?
Edit: lijkt 22:00 te worden.
Ik ben toch malle pietje niet!
Of een F1TVtje.DJTimo schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:42:
Ze doen een "Williamsje". Eerst een tijd noemen en vervolgens 3 keer uitstellen.
Verwijderd
Waren ze bang dat ze weer een "Franse slag" moesten doen omdat hij open kon blijven staanYakuzA schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:46:
@Remy Renault had de hele dag zonder DRS gereden oid.
2019 DRS onderdelen waren nog niet klaar, derhalve de boel gewoon dicht gehouden. Komen later deze week wel. (Bron: F1tech forum sub R.S.19)TinusTegengas schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:52:
[...]
Waren ze bang dat ze weer een "Franse slag" moesten doen omdat hij open kon blijven staan
[ Voor 10% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-02-2019 21:57 ]
Het wordt nog wat als ze binnenkort de bandenwarmers helemaal afschaffenRomain Grosjean has questioned the decision to drop Formula 1 rear tyre blanket temperatures for 2019 after spinning off on an out lap during pre-season testing in Barcelona.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dalijk heeft Ericson het weer gedaan!YakuzA schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:59:
[...]
Het wordt nog wat als ze binnenkort de bandenwarmers helemaal afschaffen
Niet iets wat je verwacht van iemand die "tremendously talented" is.YakuzA schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:59:
[...]
Maar nu mogen ze toch nog steeds bandenwarmers gebruiken? Of begrijp ik jouw quote nu verkeerd?YakuzA schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:59:
[...]
Vroeg me net af, ligt dit aan mij...? Weinig te zien of ik heb de verkeerde URL?Turbo-Puppy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:04:
Ziggo doet nog niet zo veel hier...
Mijn boefje is liev!
Ik neem aan dat gewoon live gaan op youtube?22:05[/message]:[/b]
[...]
Vroeg me net af, ligt dit aan mij...? Weinig te zien of ik heb de verkeerde URL?
Nog steeds niks...
Ziggo Sport F1
Geverifieerd account
@ZiggoSportF1
53 sec.54 seconden geleden
Meer
Sorry mensen....traag internet in Barcelona heeft voor wat vertraging gezorgd, maar @jackontracks en @Olav_Mol komen er nu echt bijna aan met het F1 Wintertest-journaal http://on.ziggo.nl/YouTube #F1TestDays #ziggosport
Ik las op de AMuS live ticker dat Renault vandaag niet hun DRS kon gebruiken, ze verwachten morgen veilig met het nieuw ontwikkelde DRS-mechanische te kunnen rijden. Het scheelt volgens Renault ongeveer 0.7 a 0.8 sec per ronde op Barcelona nu de werking van DRS in 2019 toegenomen is door de grotere opening en oppervlakte van de achtervleugel.Remy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:29:
[Afbeelding]
The opvallend:
o Renault lijkt Mercedes-tactieken toe te passen: in verhouding langzame rondes, totaal wel 100+ rondjes gereden. Houden ze wat in de knip?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Helder, dat verklaart het! Geen sandbagging maar DRS-baggingLasmibalsingh schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:14:
[...]
Ik las op de AMuS live ticker dat Renault vandaag niet hun DRS kon gebruiken, ze verwachten morgen veilig met het nieuw ontwikkelde DRS-mechanische te kunnen rijden. Het scheelt volgens Renault ongeveer 0.7 a 0.8 sec per ronde op Barcelona nu de werking van DRS in 2019 toegenomen is door de grotere opening en oppervlakte van de achtervleugel.
Man man man wat een prutsers
Mijn boefje is liev!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Voorgaande jaren waren ze niet vies van een paar zgn. Glory runs. Getuige ook wel enigszins hun bandenkeuze vandaag. C-supersoft of hoe heet dat ding tegenwoordig.nachtnet schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:43:
Onderbuik gevoel, maar is mclaren zich niet gewoon voor potentiele sponsoren competitief aan het voordoen?
[ Voor 7% gewijzigd door Turbo-Puppy op 18-02-2019 22:51 ]
Week 2 day 1? U heeft een glazen bol?Remy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:48:
edit: oud, sorry.
[ Voor 11% gewijzigd door RobertMe op 18-02-2019 22:51 ]
1080p wallpaper pls.
[ Voor 7% gewijzigd door Ari Gold op 18-02-2019 22:51 ]
Mijn boefje is liev!
Ok, the issue is with the installation of the braking system along with all the cooling ducts. We are having problems with building the car because of it and it needs to be redesigned again.
[...]
The problem was identified last week. The current plan is to fly the partially built car tomorrow evening and the car will arrive to the track at 2AM on wednesday where we will burn the midnight oil so we can finally hit the track with the FW42 at noon. All the non-problematic parts are boxed and ready to go.
[...]
Heard that some Williams trucks has exited the factory. I dont know if the fixed parts are on the way. Probably not yet, but at least something is moving.
https://www.reddit.com/r/...source_the_completion_of/It was badly designed. It's not a manufactuing issue. The bits arent aligning properly and it's impossible to build the braking system. They simply dont fit.
Er zijn altijd wel wat (meestal lagere) teams die met een lege tank en op zachte banden een snelle tijd proberen neer te zetten voor de sponsors.Turbo-Puppy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:49:
[...]
Voorgaande jaren waren ze niet vies van een paar zgn. Glory runs. Getuige ook wel enigszins hun bandenkeuze vandaag. C-supersoft of hoe heet dat ding tegenwoordig.
Je vraagt je alleen af...waarom dan op dag 1 ..
-edit-
Thnx @Remy
De Honda loopt vooralsnog dus hard zat.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Het is een test, zal niet weten waarom je die compound niet zou willen testen. Alle teams draaien verschillende programma's en als het echt een glory run zou zijn, dan hadden ze wel de zachtste band gepakt om de snelste tijd neer te zetten. Bovendien is er geen sponsor die McLaren miljoenen gaat betalen omdat ze toevallig in de top drie staan tijdens de test in Barcelona. Sainz zegt zelf dat de tijden helemaal niks zeggen en dat McLaren voornamelijk tevreden is met de betrouwbaarheid.Turbo-Puppy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:49:
[...]
Voorgaande jaren waren ze niet vies van een paar zgn. Glory runs. Getuige ook wel enigszins hun bandenkeuze vandaag. C-supersoft of hoe heet dat ding tegenwoordig.
Je vraagt je alleen af...waarom dan op dag 1 ..
-edit-
Thnx @Remy
De Honda loopt vooralsnog dus hard zat.
[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 18-02-2019 23:15 ]
at your service
Nee.The_Butler schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:16:
Een leuk dagje, weet iemand toevallig ook of er nog zwarte schroeiplekjes op die veels te slanke engine packaging van Red Bull zaten? Zo niet dan petje af om, voor zover mij dat duidelijk was, met zulke kleine koel-intakes en strakke achterkant de hele dag zonder problemen door te kachelen.
Hij kan nog een cm of wat strakker. Kijk eens naar de aansluiting met de uitlaat..The_Butler schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:16:
Een leuk dagje, weet iemand toevallig ook of er nog zwarte schroeiplekjes op die veels te slanke engine packaging van Red Bull zaten? Zo niet dan petje af om, voor zover mij dat duidelijk was, met zulke kleine koel-intakes en strakke achterkant de hele dag zonder problemen door te kachelen.
Allereerst ben ik altijd nogal skeptisch met dit soort dingen...maar een programma waarbij je de op 1 na zachtste band toch wel even moet proberen op dag 1 klinkt mij tamelijk nutteloos als je nog moet controleren of alle boutjes en moertjes wel vast blijven zitten bij wijze van spreke.NotSoSteady schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:14:
[...]
Het is een test, zal niet weten waarom je die compound niet zou willen testen. Alle teams draaien verschillende programma's en als het echt een glory run zou zijn, dan hadden ze wel de zachtste band gepakt om de snelste tijd neer te zetten. Bovendien is er geen sponsor die McLaren miljoenen gaat betalen omdat ze toevallig in de top drie staan tijdens de test in Barcelona. Sainz zegt zelf dat de tijden helemaal niks zeggen en dat McLaren voornamelijk tevreden is met de betrouwbaarheid.
Ze hebben deze trick vorig jaar ook uitgehaald. Iedere keer die hypers eronder klapperen. Ik ben het helemaal eens met bovenstaande!Turbo-Puppy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:25:
[...]
Allereerst ben ik altijd nogal skeptisch met dit soort dingen...maar een programma waarbij je de op 1 na zachtste band toch wel even moet proberen op dag 1 klinkt mij tamelijk nutteloos als je nog moet controleren of alle boutjes en moertjes wel vast blijven zitten bij wijze van spreke.
Ten tweede... het is een test, precies om die reden! Tijdens een race weekend gaat ze het namelijk nooit niet lukken om die posities te bezetten, sterker nog...als het tempo in week 2 al iets omhoog gaat dan wordt dat al een strijd...iets met wanhopig en sponsoren.
Wat Sainz zegt daar luister ik niet eens naar. Wat mij betreft van een exit gered door MCL, dus al moet die verkondigen dat Zack Brown eigenhandig het wiel heeft uitgevonden, dan zal die dat doen...echter, precies wat hij zegt, je bent bezig met betrouwbaarheid te toetsen, welke meerwaarde heeft een supersoft in die zin? Kunnen we hieruit opmaken dat de MCL op een medium minder betrouwbaar is?
Zonder flauwekul...op dag 1 naar een supersoft grijpen heeft een reden, en dat is niet om te controleren of de kleur van de band wel conform design juist contrasteert met je body.
Zoals genoemd... MCL is hier niet vies van, en ik heeft dit nodig... en ik zal geen reden kunnen bedenken waarom ze die kans ook zouden laten voor wat die is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 27% gewijzigd door robbinonline op 18-02-2019 23:47 ]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Nee, als in, "ik weet het niet"? Want het lijkt me dat je dat met die donkere livery niet goed kan zien. Bij de McLaren viel het in een vorig jaar op met dat oranje, maar ik denk dat je een soortgelijk plekje bij de RedBull niet zo snel zou spotten.
Ook wel de Prost Grand Prix Methode genoemdnachtnet schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:43:
Onderbuik gevoel, maar is mclaren zich niet gewoon voor potentiele sponsoren competitief aan het voordoen?
Gok dat ze ook wat 'trek' moeten hebben onder die kap. Ze zullen dit niet strakker gaan maken lijkt me.Razorbite schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:19:
[...]
Hij kan nog een cm of wat strakker. Kijk eens naar de aansluiting met de uitlaat..
[Afbeelding]
Vorig jaar deden ze dat wel. Na de eerste testweek met war ruimte kwam een strakkere motorkap eropMikeyMan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 07:55:
[...]
Gok dat ze ook wat 'trek' moeten hebben onder die kap. Ze zullen dit niet strakker gaan maken lijkt me.
The Racing Point RP19 in Barcelona testing spec is not the real deal. Team already developing huge upgrade package for Melbourne.
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 18 februari 2019
More tech infos plus first pics:
AMuS (in German): https://t.co/O3RYNqEIXT pic.twitter.com/q7fZHNngOX
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Zeker wel F1 TV staat al tijdje klaarwalteij schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:43:
Zo, zitten we er allemaal al klaar voor?
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Nog een kwartiertje.ATS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:45:
Hoe laat gaan we weer los?
09:00 uur. Dat geldt voor alle testdagen.ATS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:45:
Hoe laat gaan we weer los?
Er stonden geen tijden in de startpost ...demo31051987 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:45:
[...]
09:00 uur. Dat geldt voor alle testdagen.
[ Voor 13% gewijzigd door ATS op 19-02-2019 08:48 ]
Zo balen dat ik te laat was voor de coupon code.. 70 euro per jaar vind ik wel weer pittig...
Dan weet je het nu voor alle andere dagen ook
Het is een stuk goedkoper dan Ziggo Sport Go + de live timing subscription. Dat eerste was al €10/mnd, plus nog eens iets van 27 voor de timing app. Maar inderdaad, met 48 ipv 65 is kan het nog een stuk sneller uit.Jelleujelle schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:48:
[...]
Zo balen dat ik te laat was voor de coupon code.. 70 euro per jaar vind ik wel weer pittig...
Ja klopt, wilde 't jullie niet onthouden. Maar het impliceert meer nu dat de dus op dit moment nog niet goed voor elkaar hebben. Dus de rest kan/gaat uitlopen als die ook weer dan een update hebben.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nja, in die zin heb je wel gelijk. Maar volgens mij is het niet de eerste keer dat Force India/Racing Point al echt een grote update heeft in Melbourne. Daar waar je bij andere teams meer klein verschillen ziet. Bv die neus met die twee grote gaten hadden ze meen ik ook niet in Barcelona en pas in Melbourne. Dat gaat dan dus niet om kleine aanpassingen maar echt om iets nieuws.asing schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:44:
Ik denk dat voor geen enkel team geldt dat de auto's met het huidige aero package aan de start van Melbourne staan. Alle computerkracht en windtunneldata bij elkaar is geen vervanging voor tracktime met al die roosters en flowvis. Dan pas weten ze zeker dat wat ze berekend hebben klopt.
Edoch, was die live timing bij mij al afgeschreven recent...ATS schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:49:
[...]
Het is een stuk goedkoper dan Ziggo Sport Go + de live timing subscription. Dat eerste was al €10/mnd, plus nog eens iets van 27 voor de timing app. Maar inderdaad, met 48 ipv 65 is kan het nog een stuk sneller uit.
Ai, dat is dan dubbel pech. Bij mij stond die pas voor April weer op de agenda.MikeyMan schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:55:
[...]
Edoch, was die live timing bij mij al afgeschreven recent...
Hahaha ik kwam 'm net ook tegen op Twitter. Wauw. Ze kijken zo op tegen Red Bull dat het zielig isCFC-Mathijs schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:04:
Voor iedereen die even wil lachen![]()
[Twitter]
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq