[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 156 Laatste
Acties:
  • 438.016 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Toch nog even een post over de huidige situatie omdat het hele verhaal in minder dan 5 minuten volledig wordt uitgelegt en een hoop duidelijkheid geeft.

Vanaf 19:30 tot 23:30. YouTube: Winds Rain and Stop Signs Watching that 2-3 Day TDI and Weekly TD6

Dit laat ook zien hoe enorm goed EMA's werken als support en resistance omdat de prijs er constant op vanaf bounced of tegenaan bounced. Voor mij persoonlijk een must watch :P

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
De enige T&A video's die ik bekijk staan op die bekende hub site. O-)

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Waarom nooit linkjes posten?

Misschien zit daar wel iets tussen voor @RaptorXS ;)

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
TuutjDrie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:33:
[...]

Lekker glaasje azijn bij je ontbijt genomen?
Ik stel je een normale vraag en je komt met een wazig antwoord... en nu heb ik azijn genomen...

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Weet iemand hoelaat NLse tijd Binance offline gaat?

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
3 uur snaggies

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Goh schreef op maandag 11 maart 2019 @ 21:43:
Weet iemand hoelaat NLse tijd Binance offline gaat?
Kan even duren

https://www.apparata.nl/n...ce-uren-offline-was-25919

XRP = trash

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Pohhh wat stabiel.
Vorige keer gebeurde er echt 0,0 toen binance offline was, denk dat het effect ook nu weer gering zal zijn.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Trouwens mooi random momentje, Bitcoin private is ook aan het doodbloeden :p Wie had dat nou verwacht....
Ik wil bitcoin SV ook zo zien gaan!!

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 11-03-2019 22:30 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:32
Wtf.. GRS 150%..

• A87
  • Niet online

A87

dus??? niets wtf aan. met een marketcap van 100 euro zou het al een overpriced shitcoin zijn.
elke pump om in de top100 te komen is precies wat ze proberen.....

Marketcap van elfduizend btc is echt gestoord voor zon coin

[ Voor 45% gewijzigd door A87 op 11-03-2019 22:33 ]

• Tominatie
  • Niet online
Nee idd, een dagelijks rendement van 160% is normaal. 8)7 8)7 8)7 8)7

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:33:
[...]

Nee idd, een dagelijks rendement van 160% is normaal. 8)7 8)7 8)7 8)7
vrij normaal voor een shitcoin die alleen maar gepumpt heeft en niets anders. dan zou 4% te redelijk zijn

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 11-03-2019 22:33 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
Ik heb het idee dat vele alts bloeden doordat men alts voor BTC verkoopt, natuurlijk afgezien van de pump van de dag. Ongetwijfeld dat men op een bepaald moment ook BTC gaat inruilen voor stable coins ter hoogte van het begin van de down time van Binance. Misschien dat er tussen rondom 01:00 uur een dump komt. Maar de afgelopen keren liep het telkens goed af (lees positief, zonder daling) met de alts/BTC tijdens de afwezigheid van Binance.

• Tominatie
  • Niet online
"uitbraakje" bij ETH lijkt nu.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Blijft een spannend grijs gebied waar we in zitten.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Tominatie
  • Niet online
LED-Maniak schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:38:
[...]

Blijft een spannend grijs gebied waar we in zitten.
Klopt idd, volg ETH al een tijdje en die blijft maar ping pongen tussen de 131 en 133. Nu boven de 133 maar lijkt geen kracht erachter te krijgen. Onmogelijk te voorspellen wat er gaat gebeuren.

• Sahara
Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:39:
[...]

Klopt idd, volg ETH al een tijdje en die blijft maar ping pongen tussen de 131 en 133. Nu boven de 133 maar lijkt geen kracht erachter te krijgen. Onmogelijk te voorspellen wat er gaat gebeuren.
Het zou mij niet verbazen als het net als gisteren zal aflopen met ETH, pumpje omhoog en dan pats omlaag. Gisteren ging ie van 134 naar 135,75 en daarna net zo snel weer omlaag naar 134,x.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:15

oNo

Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:39:
[...]

Dus als je nog wat vermogen hebt liggen wat je kan missen, even wat kopen.
No guts, no glory.

• Tominatie
  • Niet online
oNo schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:52:
[...]

Dus als je nog wat vermogen hebt liggen wat je kan missen, even wat kopen.
No guts, no glory.
*gluurt in spaarpotje*

hmmpf

*pleurt laatste centen in eth*

moon, soon. Lambo

r/wallstreetbets

LETSGO!!!!!!!!!

• oNo

oNo

Ik heb zelf ook al dagen lang :D 3500 euro klaar liggen om weer in een high cap munt te steken voor de HODL. Met de rest ben ik nu wat aan het klieren in meer volatile muntjes. Maar ik moet zeggen dat ik er een beetje klaar mee ben. Een kleine pump of een dump doet me nog geen fomo ofzo opwekken. Laat maar gaan en korte termijn HODL levert qua gevoel niet minder op.

De ENJ pump van afgelopen weekend is weinig van over. Dat is een mooie gemiste kans...
Dus... wachten op een goed inkoopmoment en dan semi HODL en weer meer fietsen, suppen en vissen :)

• Tominatie
  • Niet online
Pfieu, daar ging Via coin ook ff door het dak heen zeg. Damnnnn, in een paar minuutjes 50% ofzo?

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:02:
Pfieu, daar ging Via coin ook ff door het dak heen zeg. Damnnnn, in een paar minuutjes 50% ofzo?
Heb er toch weer eens aan mee gedaan, kon het niet laten :P Eerste trade verlies gepakt, maar met de 2e trade het verlies goed gemaakt en dan nog wat.

Daarna laat NAS maar weer even zien waarom ik er zelden aan mee doe en normaal gesproken alleen highcaps trade. VIA gaat van +20% door naar +90% en NAS stopt bij +30% en gaat terug naar de bodem.

• Tominatie
  • Niet online
Haha op die shitcoins is idd geen pijl te trekken, ik riskeer mijn btc niet in die lowcaps. Dat durf ik niet aan wetende dat 1 BTC over een aantal jaar 100.000$ waard is.

ETH begint echt wat uit te breken zo. Ziet er goed uit hoor.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
nvm O-)

[ Voor 96% gewijzigd door Chris.nl op 15-03-2019 14:33 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:17:
Haha op die shitcoins is idd geen pijl te trekken, ik riskeer mijn btc niet in die lowcaps. Dat durf ik niet aan wetende dat 1 BTC over een aantal jaar 100.000$ waard is.
Ik stop er maar een klein deel in van wat ik normaal in highcaps stop. 40% pakken in 15 minuten is natuurlijk geweldig, maar stap je verkeerd in kan -40% natuurlijk ook. Dat doe je niet met een groot deel van je portfolio.

• Sahara
Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:02:
Staat mij iets van bij dat het toch Viacoin was die in het verleden via een Binance API of phishing door een hacker enorm was gepumped. Dat was pas een pump :)

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:22:
[...]

Staat mij iets van bij dat het toch Viacoin was die in het verleden via een Binance API of phishing door een hacker enorm was gepumped. Dat was pas een pump :)
Zou idd zomaar kunnen haha, was dat ook niet SYS coin ofzo? Dat was pas abnormaal 8)7

• Sahara
Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:23:
[...]

Zou idd zomaar kunnen haha, was dat ook niet SYS coin ofzo? Dat was pas abnormaal 8)7
Viacoin toch wel. Dat was pas een dildo onder de groene dildo's.. damn:

Afbeeldingslocatie: https://cdn-images-1.medium.com/max/2400/1*DUMOffzbos6iL_1tqhyOYg.png

https://hackernoon.com/al...viacoin-pump-bb9066bf96bf

• Tominatie
  • Niet online
@Sahara Syscoin mag er ook wezen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ymAe620.png

Daar is gewoon 96 BTC voor 1 SYS betaald haha

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Tominatie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:29:

[Afbeelding]

Jeetje wat pijnlijk. Beetje flauw van de software die deze fout heeft toegestaan.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Verwijderd

[Afbeelding]

Koopje toch? _O-

• PilatuS
  • Niet online
Sando schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:38:
[...]

Jeetje wat pijnlijk. Beetje flauw van de software die deze fout heeft toegestaan.
Of iemand die een bot draait of niet weet hoe ie een order goed moet plaatsen. Geen idee of hier de fout bij Binance heeft gezeten, kan wel, maar hoeft niet.

• Tominatie
  • Niet online
ik weet het niet meer precies, het is al een tijdje geleden maar het was geloof ik iets met een api hack. Dus er zijn heel veel gedupeerden gevallen toen.

Geloof dat de dader door SYS te pumpen er zelf zoveel mogelijk BTC uit probeerde te trekken.

Correct me if wrong. Was wel echt een imense pump toen, zag het live op het beeldscherm gebeuren, unreal.

Verwijderd

'Zo. Ik ben er klaar voor. Mijn complete vermogen in Bitcoin gezet, en op Binance aangekomen. Eens kijken hoe dat werkt, dat traden. SYS heeft 8% gedaan, wellicht kan ik nog een paar procenten meepakken.'

*Betaald 96 BTC voor 1 SYS*

'Hmmm volgens mij ging dat niet helemaal volgens het boekje. Eerst maar eens een nachtje slapen, wellicht is ie morgen met winst verkocht.'

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55

[Afbeelding]

Dat was toch een hack?

• Tominatie
  • Niet online
Het volume neemt toe. Ik zie op binance toch veel verkooporders van mensen die denk ik veilig in USDT willen zitten tijdens de system upgrade. Ben benieuwd of de prijs nog een swing naar beneden krijgt want tot nu toe wordt alles gretig opgekocht.

Als je groots wil in slaan is dit wel een heerlijk moment natuurlijk. Nouja, we zien 't morgenochtend wel. Slaaplekker allen.

• PilatuS
  • Niet online
Wat een shitshow net zeg. Zeker 15 munten gingen pumpen. De eerste 5 deden het goed met mooie runs en niet als een idioot omlaag.

Dit was munt 6 ongeveer op de 1 min chart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8BxAwo7zWJU8qcdpi50oce86/full.jpg

Deze chart is nog mooi te noemen, de rest ging binnen 10 minuten van low naar high en terug. Sommige zelfs binnen 3 minuten 20% er bij en er weer af. Leuk om te zien, dat wel :P

• Danster
Koopmomentjes komen er weer aan :)

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 13:42
PilatuS schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 01:58:
Wat een shitshow net zeg. Zeker 15 munten gingen pumpen. De eerste 5 deden het goed met mooie runs en niet als een idioot omlaag.

Dit was munt 6 ongeveer op de 1 min chart.

[Afbeelding]

Deze chart is nog mooi te noemen, de rest ging binnen 10 minuten van low naar high en terug. Sommige zelfs binnen 3 minuten 20% er bij en er weer af. Leuk om te zien, dat wel :P
De vraag natuurlijk of je optijd red om te handelen.

AnimeAdicted

Verwijderd

De spanning en sensatie zijn bijna te onhoudbaar
Zal mijn voorraad muntjes meer waarde hebben als straks mijn binance app weer werkt..

Stiekem hoop ik op een verdubbeling...
Maar eerlijkheidshalve ben ik al blij me stilstand.
Want vrezen doe ik die rode kaarsjes die de waarde opeten.

(Ben even te lui om op in te loggen. )
(Vanaf nu tot 9uur alles waarde vermeldingen in een spoiler tag?) :)

8 uur utc gaat binance weer open. dus 9 uur spaanse tijd en nederlandse tijd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2019 08:10 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ligt het aan mij of zie ik het verkeerd dat Binace een beetje aan het terugvallen is qua volume van de grote coins ?

Omdat ze +/- 150 coins hebben doen ze nog mee maar met BTC/XRP/ETH/LTC/EOS enz lijkt hun volume behoorlijk ingezakt.
Of komt dat door het onderhoud ?

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:54
Slux schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 08:39:
Ligt het aan mij of zie ik het verkeerd dat Binace een beetje aan het terugvallen is qua volume van de grote coins ?

Omdat ze +/- 150 coins hebben doen ze nog mee maar met BTC/XRP/ETH/LTC/EOS enz lijkt hun volume behoorlijk ingezakt.
Of komt dat door het onderhoud ?
Onderhoud = Geen trading = Laag volume.

Verwijderd

Helaas. Geen verdubbeling van mijn muntjes. Wel relatief gelijk gebleven

Nu hopen op iedereen met binance ontwenningsverschijnselen die de bende omhoog drukken.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2019 09:05 ]

• ggj87
Haha, ik had alleen tabs van Bitfinex open staan en je kon mooi zien wanneer Binance weer online kwam :P

• Borealis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-02-2021
Vraagje ivm Bitmex.
Als je een gedeelte van je positie verkoopt (vb short) en je koopt je nadien opnieuw in (ook short dus), welke liquidatieprijs heeft dit 2e contract?
Volgens mij zijn er 3 mogelijkheden, maar ik vind nergens een deftig antwoord. Is dit dan een nieuw contract? Of neemt het 2e contract dezelfde liquidatieprijs als het origineel (wat ik betwijfel)? Of neemt het 1e contract de liquidatieprijs over van het 2e contract?

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08:58
Nieuwe gebruiker op Bittrex (voorheen alleen Kraken gebruikt)
Hoe stel ik een stop loss in?

Bij order type staat:
Limit (default)
Conditional (coming soon)

Werd dat tijdelijk geblokkeerd?
Is dit omdat ik geen regelmatige gebruiker ben?
Iemand nieuws wanneer dit wel kan?

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Gaat best lekker nu! Ik hoop dat ik het fout heb, maar ik vertrouw het voor geen ene meter :P

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Oh jee, zelfs VET beweegt.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
Aah vandaag is VET aan de beurt. Echt een gecoördineerde bende zo. Elke dag een coin pumpen en dumpen.

• oNo

oNo

Waarom gaan er mensen achteraan dan?

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 04:43
Afhankelijk van hoe DOS gaat doen, deze IEO is wel de nieuwste mode tegenwoordig. Nu RAID op Bittrex als IEO. 13.5% release van alle tokens, get ready to be dumped :+

Groestl met mastercard backup.

Bolt binnenkort naar Switcheo en Bitmax, het wordt wat.

:*)

• PHPResource
Hexxagon schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:14:
Afhankelijk van hoe DOS gaat doen, deze IEO is wel de nieuwste mode tegenwoordig. Nu RAID op Bittrex als IEO. 13.5% release van alle tokens, get ready to be dumped :+

Groestl met mastercard backup.

Bolt binnenkort naar Switcheo en Bitmax, het wordt wat.

:*)
Hier begrijp ik letterlijk niks van, lol :?

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 04:43
PHPResource schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:15:
[...]

Hier begrijp ik letterlijk niks van, lol :?
Inititial Exchange Offer. IEO.

Het nieuwe 'ICO', maybe. Of blijven we toch bij 'STO's?

DOS was het laatste succesvol (gerund iig) door Bitmax als IEO.

Binance deed hiervoor FET en BTT. Binnenkort Celer. Deze BTT en FET deden 300-500%.

Nu komt Bittrex ook met een ICO paid (IEO), RAID.

Etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Hexxagon op 12-03-2019 12:17 ]

• Danster
Gaat lekker met mijn sh** coins..go Vet en ADA *O*

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Danster schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:43:
Gaat lekker met mijn sh** coins..go Vet en ADA *O*
XEM en BNB gaan ook lekker.

Weg

• Sahara
Kwestie van tijd voordat het BTC kaartenhuis weer in elkaar lazert.

• PilatuS
  • Niet online
Offens1490 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 07:40:
[...]
De vraag natuurlijk of je optijd red om te handelen.
De chart die ik laat zien daarbij is iedere candle 1 minuut, dus daar kan je zeker op handelen. Andere coins waren handmatig niet te doen. Ik heb een coin van 480 sats naar 530 sats zien gaan en terug naar 480 in 3 minuten, daar kan alleen een bot wat mee.

Ik zei gisteren dat ik wat vuurwerk had verwacht met Binance die offline ging, dat is dan weer niet echt gebeurd. Wel apart om te zien dat alles flink omlaag is gegaan voordat Binance offline ging. Bakken met mensen die naar USDT gingen dus. Binance terug online en alles weer omhoog.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Vandaag de grootste winst (in Bitcoins) in hele lange tijd gehaald. En dat met 1/3e van mijn portfolio nog vastzittend in Cryptopia. Dit mag van mij nog wel even zo doorgaan :)

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-01 05:49
https://mobile.twitter.co...tatus/1105459134919569408

VeChain CEO Sunny Lu en OceanEx zijn in Amsterdam, daarnet in de Industrieele Groote Club op de Dam, Amsterdam.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-01 23:28

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Weinig mensen in grs en xzc?
Die zijn echt hard gegaan! Xzc heb ik kunnen verdubbelen 8) . Ik had die al een maandje geleden gekoch met de verwachting dat die dit jaar wel ging vlammen. Ik ben eruit gegaan ondanks dat hij nog stijgt.

Helaas grs te snel uitgestapt. Dacht die gaat niet meer dus 5% winst verkocht en daarna is hij +200% gegaan 8)7 .

• Sahara
Ik heb geen ZIL, maar het is net een laddertje die daar omhoog loopt op de 1 minuut chart vanaf 12:24 uur. Ik begrijp overigens niet waarom vandaag het een groene dag is.. heeft volgens mij enkel te maken met de down time van Binance en verder met niks anders. Crypto is soms zo merkwaardig.

• ggj87
Gaan we weer dumpen om 17:00?

[ Voor 3% gewijzigd door ggj87 op 12-03-2019 16:50 ]

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 09:43
ggj87 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:50:
Gaan we weer dumpen om 17:00?
Tuurlijk, en ik hoop ook lekker flink ook dit keer, hebben we het maar gehad .. moet hij wel onder de 3810 duiken !

• PHPResource
En tot zover groene dinsdag? :p
Wel heerlijke tendens de laatste dagen hoor.. hopelijk zet deze trend zich voort

• A87
  • Niet online

A87

lekker had mijn geld niet ontvangen vandaag van litebit.. had ff gebeld gingen dingen fout pff.... morgen geld binnen.
En dat eindeloze depressie poep weer buiten word je ook niet vrolijk van gedverdemme. Kan wel een boswandeling gebruiken met een heerlijk zonnetje.

En wanneer gaat die Ark eens 10% omlaag :s fuck zooi joh. ik w8 nog wel even 48 uur

[ Voor 62% gewijzigd door A87 op 12-03-2019 17:17 ]

• New Yorker
  • Niet online
litebit is iers voor 2017.

[ Voor 19% gewijzigd door New Yorker op 12-03-2019 17:43 ]

Weg

• Tominatie
  • Niet online
Lol, ik kwam net zoiets debiels tegen. 8)7

[YouTube: Geld verloren aan de Bitcoin? Meld je aan om schadevergoeding te claimen!]

Als mijn bron klopt komt er vanavond ook een video'tje over op PowNed :+

• twain4me
  • Nu online

twain4me

De website is ook om te huilen 8)7
]Waarom betaal ik een eigen bijdrage?

Omdat wij beschikken over ervaren juristen, advocaten en notarissen.
Omdat wij namens u de volledige procedure gaan voeren.
Omdat wij voor u een persoonlijk dossier aanmaken, onderhouden en beheren.
Omdat wij u persoonlijk informeren over alle ontwikkelingen omtrent de procedure.
Omdat het voeren van een juridische procedure kostbaar is.
Omdat vóór het starten van een procedure eerst griffierechten moeten worden betaald.
Wees dan gewoon eerlijk en schrijf:
Omdat wij ook in een lambo willen rijden

• oNo

oNo

Dan word je al van achteren genomen omdat je zelf zo dom bent, ga je dit ook nog doen en word je nog een keer gepakt...

• New Yorker
  • Niet online
Hoezo promoten jullie die onzin?

Weg

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:58:

[YouTube: Geld verloren aan de Bitcoin? Meld je aan om schadevergoeding te claimen!]

Krijg je ook je verliezen door slechte koers terug??

• Tominatie
  • Niet online
@twain4me haha idd, dat vrouwtje heeft gewoon gekocht op $20k en nu beetje achteraf huilen. Heerlijk altijd, als je geen vertrouwen hebt in Bitcoin take your lose en ga lekker iets anders doen. Nog steeds denk ik dat zelfs kopers op $20k uiteindelijk met winst kunnen verkopen al zal dat nog wel een tijdje duren.

Ziet er weer goed uit vandaag. Lowcaps pumpen weer als de malle en zelfs Vechain heeft de stijgende lijn te pakken. Tis wachten op een uitbraakje van ETH en BTC.

Gewoon zoveel mogelijk bitcoin verzamelen, dat's de strategie.

• New Yorker
  • Niet online
Litebit heeft nu eigen wallets voor deze coins.
https://www.facebook.com/...901242517/?type=3&theater

Weg

• A87
  • Niet online

A87

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Tominatie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:14:

Ziet er weer goed uit vandaag. Lowcaps pumpen weer als de malle en zelfs Vechain heeft de stijgende lijn te pakken. Tis wachten op een uitbraakje van ETH en BTC.

Gewoon zoveel mogelijk bitcoin verzamelen, dat's de strategie.
Ja het enige dat me zorgen baart is dat de MC gelijk blijft. Er valt zeker weer meer te verdienen als je de juiste altcoins in je pf hebt maar per saldo komt er dus geen nieuw geld bij..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:03

• Tominatie
  • Niet online
Heb echt het idee dat we elk moment naar boven kunnen uitbreken met Bitcoin :$ :9~

Of is dat hopium? *;

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Tominatie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:06:
Heb echt het idee dat we elk moment naar boven kunnen uitbreken met Bitcoin :$ :9~

Of is dat hopium? *;
Jong, je zweeft bijna.

:P

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:22:
[...]

Ja het enige dat me zorgen baart is dat de MC gelijk blijft. Er valt zeker weer meer te verdienen als je de juiste altcoins in je pf hebt maar per saldo komt er dus geen nieuw geld bij..
Marketcap gaat je niet echt vertellen of er geld in gaat of uit gaat. Tuurlijk als het met 30% omhoog gaat zal er ook wel geld instromen, maar verder kan je er heel weinig mee.

Verwijderd

Wat is de volgende...

Xrpschade.nl
Bttachade.nl
Zilschade.nl
Abcbtcsvschade.nl
Bchabcschade.nl
Bchsvschade.nl

Ik ga ze allemaal registreren ...... Kijken of ik ze met winst kan verkopen... Muntjes hebben geen zin bij mij

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:12:
Wat is de volgende...

Xrpschade.nl
Bttachade.nl
Zilschade.nl
Abcbtcsvschade.nl
Bchabcschade.nl
Bchsvschade.nl

Ik ga ze allemaal registreren ...... Kijken of ik ze met winst kan verkopen... Muntjes hebben geen zin bij mij
ikgeloofdePilatusTAenhebhiermeealmijngeldverloren.nl

sorry @PilatuS >:)

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:12:
Wat is de volgende...

Xrpschade.nl
Bttachade.nl
Zilschade.nl
Abcbtcsvschade.nl
Bchabcschade.nl
Bchsvschade.nl

vergeet bitcoinschadeschade.nl niet :+

Verwijderd

Man man man .. ik heb in elk geval even goed kunnen lachen...
Vraag me af wie dit heeft opgezet...

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:06:

Of is dat hopium? *;
ik denk juist naar beneden..........

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:25:
Man man man .. ik heb in elk geval even goed kunnen lachen...
Vraag me af wie dit heeft opgezet...
mensen die de fomo niet konden weerstaan en toen zijn ingestapt
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/7zSsdUkqVJMxpmqVwG/giphy.gif

daarna gingen deze instappers allemaal rekt omdat pilatus liep uit te cashen.

pilatusmoetdeschadebetalen.nl

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Is het @PilatuS bashing day vandaag misschien? :+

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Tominatie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:26:
[...]

mensen die de fomo niet konden weerstaan en toen zijn ingestapt
denkje? Ik denk iemand die geld uit het ongeluk van andere wil slaan, waarschijnlijk zelf nooit 1 sat in bezit gehad, ik zeg: gewoon oplichting :(

ikwilookgratisgeld.nl

• PilatuS
  • Niet online
dabla schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:31:
Is het @PilatuS bashing day vandaag misschien? :+
Ik vind het prima, wanneer is de rest aan de beurt ? :P

• PHPResource
PilatuS schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:40:
[...]

Ik vind het prima, wanneer is de rest aan de beurt ? :P
Net als een random coin ben je zojuist gedumpt na een flinke pump. Morgen is weer iemand anders aan de beurt!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Het is een vreemde markt nu ja, alt trekken zich niet veel aan van BTC ?

Prepare for the next ATH

• twain4me
  • Nu online

twain4me

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

als ik naar de shorts kijken dan is de verwachting toch 3850.00 ?

Prepare for the next ATH

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:43:
Het is een vreemde markt nu ja, alt trekken zich niet veel aan van BTC ?
Alts doen het goed wanneer BTC stabiel is. Sideways BTC is altijd goed voor de atls :)

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:52
Tominatie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:58:

Dit is de eerste 1 april grap van 2019 neem ik aan :9

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
kijk ik net op mijn PF denk ik waarom is hij zo hoog ik heb XZC toch verkocht. Wat blijkt gaan mijn RLC coins door het dak 8)7 . Wat is er toch aan de hand? Deze toch ook maar deels verkocht met mooie winst. Laat nu XZC en RLC maar weer zakken *O* .

• SmileAlot
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-12-2024
Wel leuk dat mr vechain sunny langs is gekomen hij de oceanex Meetup in Amsterdam.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Mwahaha! Jammer dat reacties uitstaan :(

• PilatuS
  • Niet online
paul-s83 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:53:
[...]

Dit is de eerste 1 april grap van 2019 neem ik aan :9
Was het maar zo. Er zijn mensen die Bitcoin of crypto een scam noemen, maar wat die vrouw wil doen is pas echt een scam. Zelfde verhaal met loterijverlies ofzo. Mensen zich laten aanmelden voor een leuk bedrag met de belofte dat er een rechtzaak komt en mensen geld kunnen krijgen. Dat geld komt er alleen nooit en de mensen er achter rekenen voor zichzelf lekker 200 euro per uur om aan een rechtzaak te beginnen waarvan ze weten dat ze die nooit gaan winnen, puur en alleen om geld te innen van mensen die zo dom zijn om er aan mee te doen. Als ik die vrouw zo zie, waar ze zit en hoe ze praat, weet ik al genoeg.
Pagina: 1 ... 67 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!