@
Sport_Life Kijk, dat is tenminste een leuk, onderbouwd bericht waar ik op kan inhaken.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat is niet de intentie van mijn pad. Ik ga eerst iets zoeken wat ik leuk vind (eigenlijk weet ik dat al) en wil daar gewoon goed in worden (praktisch kan ik al best wat). Mijn ambitie is dan om hard te werken aan iets wat ik leuk vindt, maar dat levert bedrijven vaak veel op, dus verwacht ik ook een dergelijke compensatie. Ik ben niet hongerig naar duizenden euro's. Integendeel.
Ik geloof best als men een baan heeft die niet een goede match is met de persoon, dit kan resulteren in een burn-out.
Als je dan ook wil weten wat mij leuk lijkt: ik heb HBO TBK en doe nu de (pre-)master Technology and Operations Management. Ik zou graag richting consultancy willen in richting de technische sector om harde procesverbetering te doen. Al een paar stages gedaan, vind het tof en het levert veel op voor beide partijen. Dit wil ik uitbouwen naar steeds een treetje hoger, dus van processen in productie naar managementprocessen.
Hier wil ik een fatsoenlijk portfolio in opbouwen om langzaam over te schakelen naar een eigen bedrijf of doorgroeien naar functies waar strategiën worden bedacht voor grote bedrijven.
Ik wil daar niet per se snel komen, integendeel, maar die stip aan de horizon is er. Als ik ergens mid-50/begin 60 daar aan de top sta, ben ik dik tevreden, want ik weet dat het een zeer lang traject wordt waar veel moeite in moet worden gestoken!
Financieel gezien weet ik niet hoe hard dit allemaal nodig is. Mijn vriendin is apotheker en tandarts (helaas mogen ze niet simultaan worden beoefend)
[
Voor 7% gewijzigd door
Phyrozi op 12-01-2020 14:37
]