Om even terug te komen op het MFA probleem van mijn collega, als ik onder de authentication methodes ga kijken, dan zie ik onder de configuratie staan dat we dingen als number matching, push and passwordless en al die andere leuke dingen verplichten voor alle gebruikers. Klik ik evenwel onder zijn account op authentication methods, dan staat daar dat de authenticator app inderdaad aan staat, maar bij de details dat dingen zoals push en number matching uit staan. Geen enkel idee hoe dat zoiets kan. Want alles staat aan, voor alle gebruikers, zonder uitzonderingen.
--edit--
En dan kijk je verder, en dan zie je dat je het overheersende profiel toch niet naar alle gebruikers duwt, maar slechts naar een beperkte selectie van groepen, waaronder een groep met de admins, maar deze gebruiker ontbrak in die groep van admins
.
Zucht ...
--edit--
En dan kijk je verder, en dan zie je dat je het overheersende profiel toch niet naar alle gebruikers duwt, maar slechts naar een beperkte selectie van groepen, waaronder een groep met de admins, maar deze gebruiker ontbrak in die groep van admins

Zucht ...
[ Voor 19% gewijzigd door Blokker_1999 op 08-09-2025 12:11 ]
No keyboard detected. Press F1 to continue.