Ik had het met elke applicatie (Teams/Outlook/etc.)Blokker_1999 schreef op zondag 14 september 2025 @ 13:11:
@Arfman, met welke applicaties op de iPhone heb je dat probleem?
Dat hebben we hier nu ookZelf vereisen we simpelweg dat onze iPhones gemarkeerd staan als compliant om aan te kunnen melden.
Met een aparte policy neem ik aan? En dan alleen gescoped op user actions - register security information? Zit er aan te denken om dat hier ook te doen, en ook alleen mogelijk te maken vanaf ons IP adres. Op die manier kunnen kwaadwillenden geen extra devices registreren als ze toch een keer het MFA token te pakken hebben gekregen.Enkel bij registratie van het toestel dwingen we dan nog MFA af. Hierbij aanzien we dus dat wanneer jij het toestel hebt en kunt ontgrendelen dat dat voor ons voldoende is om aan de MFA vereisten te doen.
Dat was dit in dit geval zo. Paar duizend mensen moesten elke dag opnieuw authenticeren op hun telefoon. Dat kun je wel 1 of 2 dagen wegverklaren, maar na het week beginnen de C-levels te klagen en wordt het allemaal vervelend.Microsoft's first line support is hopeloos. Al begrijp ik regelmatig ook wel waarom je door die hoepel moet springen. Al is het spijtig dat je zo soms weken tijd verliest voor een probleem dat mogelijks heel je bedrijf treft.
offtopic:
Eerstelijns MS support is echt hopeloos. Ik weet wat we ervoor betalen en het niveau is om te huilen. We hebben met onze CSAM nu afgesproken dat we een ticket inschieten, hem door de 1e lijn laten oppakken en daarna meteen escaleren via hem naar een andere engineer, dichterbij huis.
Eerstelijns MS support is echt hopeloos. Ik weet wat we ervoor betalen en het niveau is om te huilen. We hebben met onze CSAM nu afgesproken dat we een ticket inschieten, hem door de 1e lijn laten oppakken en daarna meteen escaleren via hem naar een andere engineer, dichterbij huis.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
:strip_exif()/f/image/2NO1amFzY0cuDtZZdEzcFkQy.png?f=user_large)