De bedoeling was om alle Office gerelateerde data in een aparte container te zetten die eventueel op iets "langzamere" storage geplaatst kon worden, maar het lijkt erop wat ik wil niet mogelijk is.Grvy schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 22:29:
Goed, op naar het issue. @Danielson misschien lees ik eroverheen maar waarom zou je als je ook al gebruikt maakt van de main profile feature (de container zelf) een Office container willen? Ik begrijp dat je het profiel klein wilt houden maar het complexer maken dan nodig is (door de eerste container te splitsen) is wat mij betreft niet echt beheersvriendelijk.
Het klein houden van het profiel doe je dan ook met exclusions in je FSLogix profiel en niet door e.a. te splitsen.
Wellicht dat je een hele goede use case hebt, maar ik ben wel benieuwd.
Het probleem waar ik tegenaan loop met OneDrive en Teams is dat als het in een Office container geplaatst wordt is dat er onderwater een link wordt gemaakt naar de Office cointainer waar dus de Teams en OneDrive data in staat. Vervolgens meld je je op een 2e plek aan en begint hij dus met een tweede schone Office container, vervolgens wil je b.v. Teams starten en die map is dan ineens leeg wat op zich ook logisch is.
De documentatie van FSLogix laat soms wel wat te wensen over als het mij vraagt, dus wat nu precies de best practice is...
Momenteel heb ik alleen de Outlook cache in een Office container staan om deze op andere storage kwijt te kunnen en ik ben nu bezig met de redirection list om het profiel zo klein mogelijk te houden.