Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 251 Laatste
Acties:
  • 3.861.972 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 06:40
Suggs schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:28:
[...]

Bij dit soort huizen lopen de rillingen over mijn rug bij het woord "moderniseren". In de praktijk komt het er dan op neer dat alles wat er aan originele elementen aanwezig is er uit wordt gesloopt :'( .
Wil je dit er van maken maken ("artist impression")
Nee, ik zou de mooie authentieke details bewaren, die zijn prachtig. Maar een beetje isolatie en her en der de boel wat strakker zou niet misstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Tranze schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:17:
Wat wel onhandig is, is dat je zoals bij veel huizen uit die tijd geen achterom hebt.
Dat is denk ik niet zozeer tijdsafhankelijk, maar meer een plaatselijke gewoonte (of niet). In het dorp waar ik vandaan kom hebben bijna alle huizen een achterom. In de stad waar ik nu woon (25 kilometer verder) is het ongebruikelijk.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

712641

Sowieso heeft de huidige wijze van inrichten totaal geen ziel en leidt het tot sfeerloze huizen. Ik snap niet dat mensen dat willen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:39

Fiber

Beaches are for storming.

Precies.

Moet je hier kijken. Op zich niks mis mee, maar toch krijg ik er jeuk van. Als of een complete show-opstelling van een meubelhandel in één keer is opgekocht. Wat wellicht nog het geval is ook:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/104/351/500_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/104/351/502_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...40912281-robertskruid-18/

O-)

Best knappe shop...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/102/496/899_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/102/496/904_1440.jpg

https://www.funda.nl/koop...6064123-nieuwe-schans-58/

:z

[ Voor 24% gewijzigd door Fiber op 22-12-2018 14:24 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04:05
W1LL3M schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 20:55:
[...]

Als daar de tegeltax wordt ingevoerd heb je als eigenaar een mooie extra kostenpost ;)

Iemand nog interesse in een bungalow met de curb-appeal van een garagebox voor 3 ton?
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...0054199-van-gorkumlaan-5/
Een huis zonder inkijk: Alle ramen komen op de tuin uit, die zelf ook geen inkijk heeft. _/-\o_

Dit is mijn droom, ik heb zo'n grafhekel aan inkijk...
Dat het huis niet mooi is zal mij 'n zorg zijn verder.

Nu nog 'n sponsor vinden voor de aankoop... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben wel met je eens dat geen inkijk erg prettig is, maar dan wel graag uitkijk over water, weilanden of whatever.... niet tegen een muur :)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:18
titan1901 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 12:13:
[...]

Die stoelen voor het voeteneinde van het bed ook. Waarschijnlijk gebruikt men die om kleren op te leggen maar het doet mij altijd nogal voyeuristisch aan :P .
Dat deed ik toen ik thuis woonde inderdaad wel, de bekende stapel kleren die 's middags verhuisde naar het bed, en tegen middernacht weer naar de stoel. :+

Maar zoiets is zeker voor oudere bewoners gewoon handig met het aantrekken van sokken en schoenen.
[...]

Volgens de makelaar is dit trouwens een "Vooroorlogs 20-er jaren TUSSEN HERENHUIS". Jammer, ik ben op zoek naar een naoorlogs jaren 20 huis.
Toegegeven, veel opties zijn er niet, maar er is ook nog zoiets als een 'Vooroorlogs 30-er jaren TUSSEN HERENUIS'[sic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

ArthurMorgan schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:16:
Ik ben wel met je eens dat geen inkijk erg prettig is, maar dan wel graag uitkijk over water, weilanden of whatever.... niet tegen een muur :)
Het lijkt een uniek huis op het eerste gezicht, maar die hele buurt is zo, in groepjes van vier of zo tegen elkaar aangebouwd. Soort appartementen, maar dan alles op de begane grond en zonder uitzicht... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
ArthurMorgan schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 15:16:
Kan ik me goed voorstellen. Alleen geef ik daar zelf niet veel om. Ik heb waar ik nu woon ook heel vaak de hele dag de gordijnen dicht vanwege de inkijk vanaf de straat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Als je van behang houdt...

patroon #1
patroon #2, #3 en #4
patroon #5
patroon #6
patroon #7
patroon #8
patroon #9

effen behang
fotobehang

En dan nog verschillende muren in een verscheidenheid aan kleuren verven en de badkamer uitrusten met gele, rode en blauwe tegels met een helblauw plafond.

8)7

Erg jammer; in het juiste huis kan die peacock-vloer prachtig zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door Harrie_ op 22-12-2018 17:34 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 11:27
[...]

Bij dit soort huizen lopen de rillingen over mijn rug bij het woord "moderniseren". In de praktijk komt het er dan op neer dat alles wat er aan originele elementen aanwezig is er uit wordt gesloopt :'( .
Wil je dit er van maken maken ("artist impression")
[Afbeelding]
of dit houden
[Afbeelding]
Het zal duidelijk zijn wat mij keuze is :)

Volgens de makelaar is dit trouwens een "Vooroorlogs 20-er jaren TUSSEN HERENHUIS". Jammer, ik ben op zoek naar een naoorlogs jaren 20 huis.
Wat zitten hier aan orginele elementen aan dan, behalve de gipslijsten en de vloer?
Ik vind die artist impression juist heel mooi :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Fiber schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:05:
Als of een complete show-opstelling van een meubelhandel in één keer is opgekocht.
Niet gekocht maar gehuurd:

http://www.stijlvoorthuis.nl/index.php/meubelverhuur
http://www.a2style.nl/tijdelijke.html
https://www.home-inspirat...-huren-voor-verkoop-huis/

Want niet iedereen heeft een extra setje meubels klaarstaan voor de verkoop na de verhuizing.
TakeAway schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 17:34:
[...]

Wat zitten hier aan orginele elementen aan dan, behalve de gipslijsten en de vloer?
[..]
Regel 1 van huisinrichtingen: over smaak valt niet te twisten.

[ Voor 22% gewijzigd door burne op 22-12-2018 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
TakeAway schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 17:34:
[...]

Ik vind die artist impression juist heel mooi :9
In de woonkamer de rozetten, het glas in lood, tussenraam naar de gang. In de gang de originele vloer, wandtegels, trappenhuis, glas in lood. En daar waar je je af kunt vragen of het origineel is, is het op zijn minst in de stijl van het huis opgeknapt.
Als je zo van strak houdt, kun je net zo goed een jaren 80 woning kopen, scheelt je ook gelijk heel wat sloopwerk :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

burne schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 17:52:
[...]

Niet gekocht maar gehuurd:

http://www.stijlvoorthuis.nl/index.php/meubelverhuur
http://www.a2style.nl/tijdelijke.html
https://www.home-inspirat...-huren-voor-verkoop-huis/

Want niet iedereen heeft een extra setje meubels klaarstaan voor de verkoop na de verhuizing.

[...]
Zou inderdaad ook goed kunnen. Verklaard een hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Suggs schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 18:32:
[...]

In de woonkamer de rozetten, het glas in lood, tussenraam naar de gang. In de gang de originele vloer, wandtegels, trappenhuis, glas in lood. En daar waar je je af kunt vragen of het origineel is, is het op zijn minst in de stijl van het huis opgeknapt.
Als je zo van strak houdt, kun je net zo goed een jaren 80 woning kopen, scheelt je ook gelijk heel wat sloopwerk :9 .
Plafonds op de verdiepingen, houten kap, lambrisering, smeedijzeren balkonhek, de paneeldeuren.

Ik zou er ook een héél stuk minder aan doen dan de artists impressions :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dronium
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-05 19:36
burne schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 17:52:
[...]
Regel 1 van huisinrichtingen: over smaak valt niet te twisten.
Dan heb jij je regelement toch ergens anders vandaan, volgens mij moet dat zijn:

Regel 1 van huisinrichtingen: Over smaak kan en zal getwisted worden. (Zelfs tot na de scheiding)

[ Voor 15% gewijzigd door Dronium op 22-12-2018 20:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:55
Wow, wat een puinhoop! https://www.funda.nl/koop...40057116-lisztgaarde-126/

[ Voor 16% gewijzigd door ElGrandoNeuso op 22-12-2018 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Tsja, een flatje van 38m2 in Oss. Dat kost drie stuivers en twee knopen. Dan moet het vrij slecht met je gaan als zoiets geveild moet worden ...

Dat het slecht met zo iemand gaat, dat zie je dan ook meteen op de foto's, helaas.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

712641

Zeg maar rustig sloophamer... wat een spuuglelijk 'huis'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

712641 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:01:
[...]

Niet mee eens. Ik vind het best een mooi en vooral lekker ruim huis. Het heeft alleen een flinke schoonmaakbeurt en/of een paar flinke emmers verf nodig. En ik zou de keuken verplaatsen naar de 'begane grond'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Fiber schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:11:
[...]
En ik zou de keuken verplaatsen naar de 'begane grond'...
Daar heb je de ruimte niet voor, of je moet de woonkamer verhuizen naar waar nu de keuken is. En dan zit water en afvoer op de verkeerde plek.

Overigens zit de 'begane grond' 2.5 meter boven het niveau van de tuin. Kijk maar naar de trap naar de voordeur, de tuin zit nog een stukje lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

burne schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:19:
[...]

Daar heb je de ruimte niet voor, of je moet de woonkamer verhuizen naar waar nu de keuken is. En dan zit water en afvoer op de verkeerde plek.

Overigens zit de 'begane grond' 2.5 meter boven het niveau van de tuin. Kijk maar naar de trap naar de voordeur, de tuin zit nog een stukje lager.
Ruimte zat op een etage van bijna 80 m2. Alleen de indeling en vooral de plaatsing van de trap is een beetje ongelukkig dus het wordt inderdaad een puzzel om daar een geschikte plek te vinden... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Bewoner had misschien beter eens wat andere drugs kunnen nemen dan blowen.
Iets waar je wat aktiever van wordt en een keiharde schoonmaak kick van krijgt maar gezien de veiling is dat nu een beetje mosterd na de maaltijd.
Wat een bende.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/104/668/670_2160.jpg
Bij de buren is het aan het balkon te zien net zo'n zooi.

[ Voor 13% gewijzigd door PalingDrone op 23-12-2018 03:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ben ze al veel erger tegen gekomen. Lijkt een vrij gemiddeld interieur in Oss... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

Amphiebietje

In de blubber

PalingDrone schreef op zondag 23 december 2018 @ 03:49:
Bij de buren is het aan het balkon te zien net zo'n zooi.
Dat is een wasrek. Dat gebruiken wij die geen wasdroger hebben (of daar geen ruimte voor hebben) om onze kleding te drogen na het wassen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:50

breinonline

Are you afraid to be known?

Wel netjes gedaan, maar jammer dat ze maar tot energielabel C komen. Dat had toch net iets beter kunnen zijn.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Amphiebietje schreef op zondag 23 december 2018 @ 08:51:
[...]

Dat is een wasrek. Dat gebruiken wij die geen wasdroger hebben (of daar geen ruimte voor hebben) om onze kleding te drogen na het wassen. ;)
Duh...
Leek op mijn telefoon meer alsof er gewoon een berg was opgepleurt was en die kleding op hangertjes over de grond sleept of tegen het belkonhek/glas aan zat, niet de handigste manier iig om je was schoon en fris droog te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Dat is niet alleen even opknappen; dat is alles binnen eruit slopen, alle binnenmuren opnieuw plaatsen, CV en badkamer realiseren, uitbouw, dakkapel en keuken plaatsen, isolatie aanbrengen en alles afwerken.

Eigenlijk hetzelfde als het bouwen van een nieuw huis, met als enig verschil dat je de vier buitenmuren al hebt staan..

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1002969

-

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 1002969 op 27-01-2019 10:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Anoniem: 1002969 schreef op zondag 23 december 2018 @ 10:27:
Wel apart dat niet met drukletter wordt gesproken over de vloerverwarming op de benedenverdieping, dat lijkt me ook nog een redelijke investering geweest.
Gietvloertje is niet zo duur, en als je dan toch bezig bent kan er gelijk een pijpje extra bij. 40-50 euro per vierkante meter vloer, plus 10-20 euro per vierkante meter vloerverwarming. De hele begane grond is 55 vierkante meter, dus voor €3500 heb je een nieuwe geisoleerde en verwarmde vloer. Geef nogeens zoveel uit aan het infrezen van leidingen en nieuwe radiatoren boven, en koop een splinternieuwe ketel, ben je nog altijd geen €10.000 kwijt.

Dus nee, geen indrukwekkende transformatie maar een mooi voorbeeld van de excessen waar de huidige woningmarkt toe leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1002969

-

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 1002969 op 27-01-2019 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:14
Anoniem: 1002969 schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:22:
Dat laatste ontken ik niet.. maar elke investering is normaal het presenteren waard. 2 ton erop zetten (verkoopwaarde 244.5K en 245K) binnen een half jaar.

Niet voor niets is de WOZ waarde veel lager.
Peildatum WOZ-waarde
01-01-2017 195.000 euro
Peildatum WOZ-waarde
01-01-2017 258.000 euro

Het zal allemaal vast met de locatie te maken hebben.. maar er moet een hoop gebeuren wil ik bijna een half miljoen neerleggen voor een tussenwoninkje. (die in de rest van het land krap de 2 ton aantikken)
Al is Bussum maar dodelijk saai, het ligt centraal en dicht bij Amsterdam.
Het zijn andere tijden, dus een WOZ pakken van eerder, wat weer gebaseerd is op de verkoopprijs van het jaar daarvoor, is niet de manier om de waarde van een woning te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Peatsmoke schreef op zondag 23 december 2018 @ 03:56:
[...]

Ben ze al veel erger tegen gekomen. Lijkt een vrij gemiddeld interieur in Oss... ;)
Deze flat staat niet voor niets bekend als de vrijgezellenflat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:27:
[...]

Deze flat staat niet voor niets bekend als de vrijgezellenflat ;)
Het lijkt meer een flatje uit een project begeleid wonen van de psychiatrie of verslaafdenzorg, waar de bewoner zich verhangen heeft of met een OD gevonden werd... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Nu online

Amphiebietje

In de blubber

Peatsmoke schreef op zondag 23 december 2018 @ 14:01:
[...]

Het lijkt meer een flatje uit een project begeleid wonen van de psychiatrie of verslaafdenzorg, waar de bewoner zich verhangen heeft of met een OD gevonden werd... :X
Helaas zijn er ook tal van niet-psychiatrische gevallen e.d. wiens woning zo'n zwijnenstal is.

En ook niet alleen studenten... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:05
absurdsmash schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:10:
[...]

Hier zelfs 3 ton verschil, maar goed, wel een gehele verdieping en uitbouw aan de achterzijde.
Iemand een idee hoeveel hier nou op verdiend wordt?

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Niet online
Amphiebietje schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:03:
[...]

Helaas zijn er ook tal van niet-psychiatrische gevallen e.d. wiens woning zo'n zwijnenstal is.

Dan is er nog geen officiële diagnose gesteld, maar als je in zo'n zwijnenstal leeft is er in vrijwel alle gevallen ergens iets mis.
Gezien de smaak en manier van verbouwen, zou ik bijna denken dat hier dezelfde speculant aan het werk is geweest. Er wordt igg grof geld aan verdient, want de kosten zullen nooit meer zijn geweest dan 60% vd winst.

[ Voor 41% gewijzigd door Peatsmoke op 24-12-2018 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

712641

Amphiebietje schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:03:
[...]

Dit is niet nodig en offtopic

[ Voor 20% gewijzigd door McGryphon op 28-12-2018 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
https://www.funda.nl/koop/ens/huis-85945017-kerkplein-32-b/

Goedkoop huis in Ens, maar ze laten geen enkele foto zien...

Wat zou de adder onder het gras de vloer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-05 10:26
712641 schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 22:01:
[...]

sorry, ik was spuit 11 (net terug van vakantie en niet ver genoeg terug gekeken)

[ Voor 58% gewijzigd door Baddie09 op 24-12-2018 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:50

Pathogen

Shoop Da Whoop

Amphiebietje schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 20:40:
[...]

Wow, die heeft zo ongeveer evenveel allure als de betonnen binnenplaats van een gevangenis. :r

Hier een leuke kluswoning voor 150.000, met tuin en ruime garage (en ik ben niet ironisch...hier kan je wat mee :D ):

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...is-40053695-nieuweweg-77/
Mwah, in een huis uit 1912 wonen dat stijf aan de drukke, doorgaande weg staat... Misschien als je doof bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

CurlyMo schreef op zondag 23 december 2018 @ 19:07:
[...]

Iemand een idee hoeveel hier nou op verdiend wordt?
Nou in 2018 is verbouwen nogal duur. Maar ik schat dat er wel 50K winst op gepakt wordt.

Uitbouw 25k
Muren vervangen 10k
Dakkapel 10k
Badkamer 10k
Keuken 15K
Vloeren 5K
CV met vloerverwarming 10K
Plafonds maken en alles stuccen 15K
Tuin opknappen 5K
Isoleren 5K
Elektra 10K
Afewerking en schilderen 10K
Afvoeren meuk + onvoorzien 10K

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

JvS schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:24:
[...]

Nou in 2018 is verbouwen nogal duur. Maar ik schat dat er wel 50K winst op gepakt wordt.

Uitbouw 25k
Muren vervangen 10k
Dakkapel 10k
Badkamer 10k
Keuken 15K
Vloeren 5K
Tuin opknappen 5K
Isoleren 5K
Elektra 10K
Totaal 140k dus. Sommige zaken zou ik wat hoger inschalen, sommige wat lager maar qua totaal denk ik dat je een heel eind goed zit...

Rest de vraag; hoe kom je bij 50k? Het huis wordt voor 300k meer aangeboden. Als er dan pak m beet 150k aan verspijkerd is praten we toch over een winst van 150k (en niet 50k)?

Edit: ik blijf me trouwens wel verbazen over het feit dat mensen de meerprijs waard vinden om zelf niets te hoeven regelen. Ik zie hier in het zuiden ook veel van die woningen; die voor een ton verbouwd worden om vervolgens voor 2 ton meer te verkopen. Dan betaal je als koper dus een ton (!) zodat iemand anders die verbouwing regelt. Ik kan me in veel gedachtegangen verplaatsen maar ik zal nooit begrijpen dat mensen zulke bedragen willen betalen om zelf een jaar 'verbouwingsperikelen' te omzeilen.

[ Voor 24% gewijzigd door Harrie_ op 24-12-2018 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Harrie_ schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:38:
[...]

Totaal 140k dus. Sommige zaken zou ik wat hoger inschalen, sommige wat lager maar qua totaal denk ik dat je een heel eind goed zit...

Rest de vraag; hoe kom je bij 50k? Het huis wordt voor 300k meer aangeboden. Als er dan pak m beet 150k aan verspijkerd is praten we toch over een winst van 150k (en niet 50k)?

Edit: ik blijf me trouwens wel verbazen over het feit dat mensen de meerprijs waard vinden om zelf niets te hoeven regelen. Ik zie hier in het zuiden ook veel van die woningen; die voor een ton verbouwd worden om vervolgens voor 2 ton meer te verkopen. Dan betaal je als koper dus een ton (!) zodat iemand anders die verbouwing regelt. Ik kan me in veel gedachtegangen verplaatsen maar ik zal nooit begrijpen dat mensen zulke bedragen willen betalen om zelf een jaar 'verbouwingsperikelen' to omzeilen.
100k arbeidsloon...? Geen idee hoeveel manuren werk er in zo'n project zit. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

Fiber schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:47:
[...]

100k arbeidsloon...? Geen idee hoeveel manuren werk er in zo'n project zit. O-)
Als ik naar het lijstje kijk van @JvS vind ik het niet meer dan aannemelijk dat daar al arbeidsloon inzit. 25k is bijvoorbeeld geen hele vreemde richtprijs voor een aardige uitbouw, maar dat is ook gewoon de all-in prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Als je een plek zoekt waar de woningmarkt overkookt is het de Kleverparkbuurt (en ik heb er 17 jaar gewoond..).

Neem deze:

https://www.funda.nl/koop...66-aelbertsbergstraat-17/

Binnen 12 dagen verkocht, voor de vraagprijs. (16 maart 2018 is er een hypotheekakte gepasseerd voor de volle 560.000 euro..)

Als het bewoonbaar was geweest was het voor 50.000-100.000 meer gegaan. Als je daar woont krijg je regelmatig folders in de bus van handige Henkies die je huis willen kopen en soms zelfs een persoonlijk aandoend briefje van iemand die daar heel graag wil wonen en Funda voor wil zijn.

(Ik zie dat beide bewoners in 2014 door Streetmap vereeuwigd zijn..)

[ Voor 11% gewijzigd door burne op 24-12-2018 11:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baytep
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Handig als je een harem wil beginnen:

https://www.funda.nl/koop...lijsbet-eelantsplein-2-3/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Daarbij is het echt handig dat de deuren van de slaapkamers op slot kunnen met draaiknoppen aan de buitenkant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Of een opvanghuis voor moeilijk opvoedbare gottertjes _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Een gevangenis is vaak gezelliger dan dit:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/102/826/766_1440.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richub
Het is een woongroep van een zorginstelling geweest, en aan de inrichting te zien is er bewust een prikkelarme omgeving voor de bewoners gecreëerd.

En dat ziet er idd nogal spartaans uit...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

JvS schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:24:
[...]

Uitbouw 25k
Muren vervangen 10k
Dakkapel 10k
Badkamer 10k
Keuken 15K
Vloeren 5K
Tuin opknappen 5K
Isoleren 5K
Elektra 10K
plus:
kosten koper aankoop plus kosten verkoop (notaris, overdrachtbelasting, makelaar): 9K
Aantreken vermogen (4% rendement op vermogen is vrij normaal. Hier is ongeveer 400K nodig voor aanschaf en verbouw voor een half jaar): 8K

Totaal zo'n 155-160K wat er in dat pand geïnvesteerd is. Het is aangekocht voor 250K en staat nu voor 450K in de markt. Ofwel; de winst is zo'n 40K voor een half jaar fulltime alles moeten regelen en zorgen dat je de juiste aannemers kunt vinden, ze aan het werk zetten en de materialen regelen/uitzoeken.

En aangezien het pand ernaast ook is gedaan op dezelfde manier is dit niet hobbymatig gebeurd maar ziet de fiscus dit als een beroep, en dus als inkomen. Van die 40K mag je de helft dus aftikken aan belasting en sociale premies waardoor iemand er netto 20K aan verdient. (misschien iets meer wanneer hij veel kleine dingen zelf kan doen) Samen met het pand ernaast is iemand dus een half jaar heel erg druk geweest om in een half jaar 40K netto te kunnen verdienen. (met 800K aan investering)

Al met al vind ik de vraagprijs van 450K best reëel.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Fiber schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:14:
[...]

[Afbeelding]
Maar dan kan je niet naar buiten kijken, kan hier nog wel :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:06
Peatsmoke schreef op zondag 23 december 2018 @ 03:56:
[...]

Een post als deze kan natuurlijk niet zonder linkjes! Kom maar op :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Laatst online: 22-05 13:34
@JvS @Theo Hier kun je natuurlijk niet de consumentenprijzen voor een verbouwing nemen. De opkoper voert deze werkzaamheden ofwel zelf als aannemer uit, danwel heeft een nauw samenwerkingsverband met een aannemer, die vele opdrachten van de opkoper/investeerder krijgt. In beide gevallen kost zo'n verbouwing flink minder dan de geschatte 1,5ton.
Voor luttele tienduizenden euries netto winst steekt geen weldenkende flipper z'n nek uit en begint aan zulke projekten.
Die van 4,5 --> 7,5 ton schat ik op >1,5ton winst, en die dubbeldekker 2x 2,5 --> 2x 4,5ton op totaal >2 ton.
Dat alles bruto voor belasting. Wat de flipper daaraan kwijt is, hangt uiteraard sterk van z'n ondernemingsvorm af.
Bij beide huizen valt op, dat er uiterst kostenbewust te werk gegaan is. Alles wat echt duur is, en niet onmiddelijk indruk maakt, wordt door deze jongens wegbezuinigd.
(zie bijv bij het dure huis het ontbrekende afdakje/goot onder de dakkapel. Ook het verwijderde schuurtje waar pleisterwerk van achterin de tuin wordt benut om te vullen, en dan achterin wat gras zaaien)
Hun peperdure SUV's rijden ze niet van schamele 20k winst per woning. Wake up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Nu online

Amphiebietje

In de blubber

712641 schreef op maandag 24 december 2018 @ 08:07:
[...]

Hangt van je definitie af denk ik. Iemand met een IQ van lager dan 90 kun je ook als psychiatrisch geval aanmerken in een aantal gevallen.
Ik dacht meer aan gegoede hogeropgeleiden met kinderen die* niet weten wat opruimen is (okee, die hebben dan wel niet overal flessen alcohol staan, maar vaak is het wel een puinzooi...)

* ouders en kinderen. Opruimen wordt door de schoonmaakster gedaan... -O- (nou ja, *O* voor de persoon die van dat soort troep iets weet te maken...maar het heeft nog steeds een behoorlijk 19e eeuws gehalte - de onderdanen ruimen de zooi op :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Amphiebietje schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:55:
[...]

Ik dacht meer aan gegoede hogeropgeleiden met kinderen die* niet weten wat opruimen is (okee, die hebben dan wel niet overal flessen alcohol staan, maar vaak is het wel een puinzooi...)

[...]
Ik zie zo'n huis meer als teken van een serieuze vorm van burn out of depressiviteit. Simpelweg de energie niet meer hebben om ook maar iets op te ruimen of schoon te maken of te repareren, wellicht gekoppeld aan een gebrek aan huisgenoten etc. die er iets aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

En als je ruimte te kort komt, verderop in de straat:

https://www.funda.nl/koop...jsbet-eelantsplein-12-13/

(ter boetedoening voor mijn onbedoelde dubbelpost:)

Ik zat nog eens te kijken naar de twee andere huizen in dezelfde wijk. Die staan voor 6 ton min wisselgeld te koop en zijn vergelijkbaar. Als je het muurtje herstelt en ze los verkoopt zit er dus potentieel 1.2 miljoen in de pot. Daarvoor moet je een keuken en een badkamer aanleggen en de muur herstellen. En ze waarschijnlijk kadastraal splitsen.

Als je ze allebei koopt is dat iets van zes ton winst die daar te halen is.

[ Voor 39% gewijzigd door burne op 24-12-2018 19:22 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Fiber schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:14:
[...]

[Afbeelding]
Een lege cel in een gevangenis in Noorwegen, het land met de beste gevangenissen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ilkdRAl.jpg

Oh, en om maar even een open deur in te trappen: je onderschat de psychologische werking van een dichte deur. :+

[ Voor 13% gewijzigd door burne op 24-12-2018 19:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:46
Van buiten een leuk huis, van binnen niet echt een geheel. Ook pas 160 mille gezakt in vraagprijs.

https://www.funda.nl/koop/mook/huis-85609145-schuttersweg-8/

Gezellige slaapkamer
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/083/536/801_1440.jpg

Apart plafonnetje
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/083/536/803_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06:22
Trichoglossus schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:14:
Van buiten een leuk huis, van binnen niet echt een geheel. Ook pas 160 mille gezakt in vraagprijs.

Gezellige slaapkamer
[Afbeelding]

Apart plafonnetje
[Afbeelding]
Bijzondere inrichting, van buiten ziet het er hip uit. Wat heerlijk moet dat zijn, een oppervlakte van 12.000 vierkante meter... Je eigen bos voor een boomhut voor de kinderen, een bunker, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:09

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Trichoglossus schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:14:

Gezellige slaapkamer
[Afbeelding]

Apart plafonnetje
[Afbeelding]
Ja het nadeel is als ik ook lees dat er asbest zit in het pand. Die mag je dus eerst verwijderen. Daarnaast mag je alles moderniseren.

Voor de rest is dit wel mijn soort huis :D Het is alleen wel gegarandeerd heel rustig :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:40

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Wonen in de stad én kunnen parkeren op eigen terrein :*) klikkerdeklik

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/104/802/333_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:46
Klopt dat nou dat het huis (excl. aanbouw) minder diep is dan een Fiat 500? Ziet er uit als een tiny house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...rstraat-39/#plattegrond-2

dus nee, gewoon 'bijzonder' gebouwd.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
evdakker schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 11:39:
Klopt dat nou dat het huis (excl. aanbouw) minder diep is dan een Fiat 500? Ziet er uit als een tiny house.
Huisje is een soort driehoek en nog niet eens zo klein als het op het eerste gezicht ljikt.
Beneden douchen, boven slapen vind ik een minpunt, en direkt achter het huisje ligt de N370 en een spoorlijn.
Verder past m'n auto niet op de parkeerplaats. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashundi
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21:33
Vanoverdegrens schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 11:47:
-...- Beneden douchen, boven slapen vind ik een minpunt, -...-
En bezoek moet juist naar boven want daar is de losse wc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

712641

Amphiebietje schreef op maandag 24 december 2018 @ 17:55:
[...]

...maar het heeft nog steeds een behoorlijk 19e eeuws gehalte - de onderdanen ruimen de zooi op :/ )
De klassensegregatie bestaat nog steeds en wordt zelfs groter... Dus hoezo is dit noemenswaardig? (Off-topic... ik weet het.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Ashundi schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:12:
[...]

En bezoek moet juist naar boven want daar is de losse wc.
Nee hoor. In de badkamer is ook een wc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashundi
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21:33
Vanoverdegrens schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:33:
[...]

Nee hoor. In de badkamer is ook een wc.
Dat klopt maar ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind het niet fijn als bezoek in je badkamer naar de wc moet ipv een losse wc. De badkamer heb je toch al gauw vol met allerlei spulletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Ashundi schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:19:
[...]

Dat klopt maar ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind het niet fijn als bezoek in je badkamer naar de wc moet ipv een losse wc. De badkamer heb je toch al gauw vol met allerlei spulletjes.
In Dld. waar ik woon, zijn wc's vaker in de badkamer(s) dan los. Mijn huis heeft 2 badkamers met beide wc, wastafel en douchecel. En de grootste van beide nog een bad.
Is heerlijk met 3 of 4 personen, die 's morgens allemaal rond dezelfde tijd op pad moeten. Minder "badkamerfile". Om die reden prettiger dan 1 badkamer + los toilet.
En als gasten zien welk merk shampoo ik gebruik: so what...

[ Voor 4% gewijzigd door Vanoverdegrens op 25-12-2018 16:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:06
Ashundi schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:19:
Mij kan dat eerlijk gezegd niet boeien.

Maar, ik zal ook eens iets bijdragen aan dit topic. Wel in de categorie "als je geld te besteden hebt":

https://www.funda.nl/koop...22-gravin-helenastraat-2/

Wat 'm voor mij bijzonder maakt, en dat was al voordat hij te koop stond, is de combinatie van een 14e-eeuwse slotmuur (compleet met slotgracht, jawel!) en bijpassende omgeving, o.a. een dorpskerk uit ik denk ongeveer diezelfde tijd - zie streetview voor een indruk, vs. de stijl van het huis wat binnen die slotmuur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Wilke schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 22:10:
[...]

Maar, ik zal ook eens iets bijdragen aan dit topic. Wel in de categorie "als je geld te besteden hebt":

https://www.funda.nl/koop...22-gravin-helenastraat-2/
Een wijnkelder (en biljartkamer) met een eigen toilet en een tweede toilet in een andere kelder? En dan een slaapkamer met bad, douche en wastafel maar geen toilet?

Vreemd huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
En ultiem kansloos dat plaatsnaam Den Bosch wordt genoemd, maar dat het gewoon een klein dorpje kilometers verderop betreft. Mensen die voor 2 miljoen in de buurt van Den Bosch willen wonen (die mensen noemen het 's Hertogenbosch), die vullen wel een bepaalde straal in bij hun zoekopdracht. Of dat laten ze hun makelaar doen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:46
Touchdomex schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:34:
[...]

Ja het nadeel is als ik ook lees dat er asbest zit in het pand. Die mag je dus eerst verwijderen. Daarnaast mag je alles moderniseren.

Voor de rest is dit wel mijn soort huis :D Het is alleen wel gegarandeerd heel rustig :+
Eigen terrein is groot genoeg...gat graven en je asbest erin donderen. Zo doen boeren dat ook :o

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Euh..
Voorlopig energielabel G Wat betekent dit?
Dat bekent dat het maandelijkse voorschotbedrag voor gas en stroom hoger is dan de hypotheek voor dit pand.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Touchdomex schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:34:
[...]

Waarschijnlijk al die leien op het dak gezien het bouwjaar. Volgens mij zijn dat die asbest-cement leien (dacht niet hechtgebonden, dus (extra) duur om te laten saneren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
dreamscape schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 23:05:
En ultiem kansloos dat plaatsnaam Den Bosch wordt genoemd, maar dat het gewoon een klein dorpje kilometers verderop betreft. Mensen die voor 2 miljoen in de buurt van Den Bosch willen wonen (die mensen noemen het 's Hertogenbosch), die vullen wel een bepaalde straal in bij hun zoekopdracht. Of dat laten ze hun makelaar doen...
Ik ken werkelijk niemand in mijn omgeving die 's-Hertogenbosch zegt in plaats van Den Bosch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Aardappel schreef op woensdag 26 december 2018 @ 00:39:
[...]
Waarschijnlijk al die leien op het dak gezien het bouwjaar. Volgens mij zijn dat die asbest-cement leien
Laat ik je eens verbazen: Leien zijn gemaakt van leisteen, niet van asbest-cement. "asbest-cement leien" is onzin. Er is precies één vorm van dakbedekking die asbest bevat, en dat is de golfplaat die ook echt van asbestcement gemaakt is. De ABC-golfplaat. De AsBest Cement-golfplaat.

Je had zelfs in de omschrijving kunnen lezen waar het asbest zit en wat voor asbest het is. Wat zit er op het atelier? ABC-golfplaten, precies zoals de beschrijving aangeeft.

En dat is hoe nepniews begint. :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:23

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
burne schreef op woensdag 26 december 2018 @ 01:07:
[...]

Laat ik je eens verbazen: Leien zijn gemaakt van leisteen, niet van asbest-cement. "asbest-cement leien" is onzin. Er is precies één vorm van dakbedekking die asbest bevat, en dat is de golfplaat die ook echt van asbestcement gemaakt is. De ABC-golfplaat. De AsBest Cement-golfplaat.

Je had zelfs in de omschrijving kunnen lezen waar het asbest zit en wat voor asbest het is. Wat zit er op het atelier? ABC-golfplaten, precies zoals de beschrijving aangeeft.

Er zijn vooral bij onze zuiderburen aardig wat asbestleien op daken terecht gekomen.
Ik kan van de foto niet herleiden of ze het ook zijn. (ze bestaan trouwens ook in het kunststof) ;)

https://www.hln.be/wonen/...3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
[...]

Onderricht uzelf, en lees:

https://www.google.com/ur...Vaw2-k_O7R9m2zLMTNi6p5JQb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 17:35
yep huis hier paar straten verderop was verkocht. Nieuwe bewoners begonnen meteen het leistenen dak te slopen...Dus ik dacht wtf, er moet wel meer gebeuren dat belangrijker is.... navraag bij hun leerde dat dat moest aangezien er Asbest in zat.

[ Voor 5% gewijzigd door weertenaar op 26-12-2018 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 21:35
Te koop per omschrijving. Die al drie weken terug afliep en status nog steeds te koop. Inschattingsfoutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-06 18:40
Dit is dus mijn droomhuis, enige nadelen zijn prijs en gebrek aan benodigde financiën.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-06 18:40
[...]

Mooi he, die zelfverzekerdheid geboren uit onkunde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnoustie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:23
Aardappel schreef op woensdag 26 december 2018 @ 00:46:
[...]

Ik ken werkelijk niemand in mijn omgeving die 's-Hertogenbosch zegt in plaats van Den Bosch.
Lijkt mij nou een prima huis voor een "farmaceutisch ondernemer" uit die regio. Kleur en dakpannen kloppen en de helft van de muur staat al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Aardappel schreef op woensdag 26 december 2018 @ 00:46:
[...]

Het stukje tussen haakjes was dan ook het minst belangrijke en inhoudelijk minst interessante deel van mijn post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
dreamscape schreef op woensdag 26 december 2018 @ 10:19:
[...]

Het stukje tussen haakjes was dan ook het minst belangrijke en inhoudelijk minst interessante deel van mijn post ;)
Voor de rest was ik het eens met je post :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Hoezo huizen worden onbetaalbaar? Een heel normaal huis zonder echt serieuze gekkigheid voor 100k Euro...:

https://www.funda.nl/koop...uis-40494050-akkerweg-10/

Keurige lambrisering:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/161/690_1440.jpg

Grappige muurdecoratie:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/161/658_1440.jpg

Mooi paars...:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/089/161/675_1440.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Fiber op 26-12-2018 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 15:17
Fiber schreef op woensdag 26 december 2018 @ 14:07:
Hoezo huizen worden onbetaalbaar? Een heel normaal huis zonder echt serieuze gekkigheid voor 100k Euro...:

https://www.funda.nl/koop...uis-40494050-akkerweg-10/
Staat toch in de beschrijving?
LET OP: DE VRAAGPRIJS VAN € 100.000,= K.K. IS EEN VANAF PRIJS
Of maw je hebt geen flauw idee vanaf welke prijs men akkoord gaat maar het is heel duidelijk dat ze niet voor 100 000 willen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

sprankel schreef op woensdag 26 december 2018 @ 14:16:
[...]

Staat toch in de beschrijving?

[...]

Of maw je hebt geen flauw idee vanaf welke prijs men akkoord gaat maar het is heel duidelijk dat ze niet voor 100 000 willen verkopen.
Plus dat huis staat ook nog eens in Groningen zowat tegen de Duitse grens aan. Als vragen ze 20k voor dat huis, het is geenszins representatief voor de woningmarkt als geheel natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Er staat nergens in de wet dat ik geen 80k mag bieden. En anders is 100k plus 1 cent ook vanaf 100k... O-)

Goed verstopte luxe: Een rijtjeshuis met 'eigen' zwembad en tennisbaan:

https://www.funda.nl/koop/leusden/huis-40682605-dordogne-6/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/156/258_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/156/255_1440.jpg

Van buiten spuuglelijk...:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/156/254_1440.jpg

Maar van binnen best netjes:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/100/156/260_1440.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:06
Fiber schreef op woensdag 26 december 2018 @ 14:34:
Er staat nergens in de wet dat ik geen 80k mag bieden. En anders is 100k plus 1 cent ook vanaf 100k... O-)
Er staat ook nergens dat ze met elk bod boven de 100.000 akkoord moeten gaan ;)

Daarnaast zou ik veel te goed op moeten passen dat ik niet over het randje van de aarde afval :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

712641

In een dorp in Groningen met nog geen 8000 inwoners. De werkeloosheid en drugsgerelateerde overlast krijg je er gratis bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-05 18:28
Hoe bedoel je zonder gekkigheid? Er staat toch dat het in Musselkanaal ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-06 16:54
Musselkanaal is bijzonder gevarieerd. Je hebt wijkjes zoals dat huis van 100k, maar meer aan het kanaal staan veel huizen die meer richting de 300k gaan.

In het nabijgelegen Stadskanaal (+-15km) vinden we het volgende:
https://www.funda.nl/koop...429382-scheepswerfkade-8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Cranzai schreef op woensdag 26 december 2018 @ 18:08:
Musselkanaal is bijzonder gevarieerd. Je hebt wijkjes zoals dat huis van 100k, maar meer aan het kanaal staan veel huizen die meer richting de 300k gaan.

In het nabijgelegen Stadskanaal (+-15km) vinden we het volgende:
https://www.funda.nl/koop...429382-scheepswerfkade-8/
Prachtig huis. Lekker groot ook vooral. Maar inderdaad ook nog steeds aan het randje van de bewoonde wereld... :z

Pagina: 1 ... 8 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.