[Multi] Farming Simulator 2019 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:04
Ben hier inmiddels ook weer beetje FS19 aan het oppakken. Af en toe wil je gewoon wat rustigs spelen ipv al het schiet geweld.

Op mijn "start from scratch" game mijn maai spul + balers verkocht en een Fortschritt E 281-C gekocht met maai kop en hakselaar kop. Daarnaast ook een silage pit aangelegd.

2 grote aanhangers erbij en wat mais gepoot. Ding is niet snel maar doet z'n werk.

Had ook 1 tractor ingeruild voor de Schlüter 2500 VL maar snel weer verkocht voor een Case IH 7200 Series.
Die Schlüter bleek een draaicirkel van 100km te hebben. Wel jammer, vond het een leuk model.

Wil nu gaan prepareren voor koeien (heb al wat schapen) en zodoende ook straks alles vervangen met Claas spul.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Player1S schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:34:
[...]

Had ook 1 tractor ingeruild voor de Schlüter 2500 VL maar snel weer verkocht voor een Case IH 7200 Series.
Die Schlüter bleek een draaicirkel van 100km te hebben. Wel jammer, vond het een leuk model.
Zeker met dubbele wielen is het geen wendbaar ding nee :P
Ben daar niet zo tegenaan gelopen, maar het heeft natuurlijk alles te maken met de ruimte op de kopakkers van je velden. Ik gebruik het ding vooral met een grote ploeg of cultivator op velden waar toch ruimte zat is, voor kleiner werk is de wendbaarheid natuurlijk wel belangrijk zeker als de AI helper het moet opknappen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mijn tijd op Fellsbrun komt ten einde ws. Heb alle velden die ik zou willen hebben. Als laatste 7 en 10 aan elkaar geploegd, daar heb ik cotton op groeien nu.

Had mijn lening al afbetaald en nu alles verkocht wat er in mijn silo opgeslagen lag, geen zin om te wachten op hogere prijzen. Daarna de John Deere cotton harvester en bailcollector gekocht en nog steeds 200.000 over. :)

Heb nog 2 andere velden 17,18,19 en 20 + 21 en 22 waar nog sojabonen op staan, daar ga ik straks ook nog een keer katoen op zetten. Als dat klaar is en het brengt een beetje geld op ben ik wel klaar en ga ik een andere map opzoeken, daar ga ik maar eens beginnen met beestjes. :)

Heb trouwens rond de 225 uur in deze save zitten en mijn John Deere tractor zit over de 115 uur worktime. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 10-09-2019 09:32 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:28
Welke (zowel game als economische) moeilijkheidsgraad speel je op?
Ik ben wel benieuwd wat je katoenopbrengst gaat zijn, had zelf namelijk ook het plan om veld 10, 12 en 13 met katoen te gaan beplanten maar voordat ik zo'n dure oogstmachine aanschaf wil ik eerst zeker weten dat de opbrengst het waard is ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

dvdkiwi schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:34:
Ik ben wel benieuwd wat je katoenopbrengst gaat zijn, had zelf namelijk ook het plan om veld 10, 12 en 13 met katoen te gaan beplanten maar voordat ik zo'n dure oogstmachine aanschaf wil ik eerst zeker weten dat de opbrengst het waard is ;)
Farm manager en voor de rest alle instellingen laten staan. Dus weeds, crop destruction normale groei etc etc.

Bij de volgende game ga ik een standje moeilijker want was eigenlijk een beetje te makkelijk. Ga vanavond weer ff verder dus dan weet ik wel wat de opbrengst van katoen zal zijn. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 10-09-2019 09:49 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 93986

dvdkiwi schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:34:
Dan lease je hem. Katoen is een moneymaker. Zeker gezien je gewoon een worker aan de gang zet en later de balen kan ophalen. Prijs is ergens tussen de 3000 en 4600 euro per 1000ltr afhankelijk van de moeilijkheidsgraad. 1 baal is 20.000ltr.

Met 1 baal heb je dus al ruim de leasekosten eruit. Gooi 1 keer al je velden vol met katoen en je kan cashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
Flagg schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:18:
Mijn tijd op Fellsbrun komt ten einde ws. Heb alle velden die ik zou willen hebben. Als laatste 7 en 10 aan elkaar geploegd, daar heb ik cotton op groeien nu.

Had mijn lening al afbetaald en nu alles verkocht wat er in mijn silo opgeslagen lag, geen zin om te wachten op hogere prijzen. Daarna de John Deere cotton harvester en bailcollector gekocht en nog steeds 200.000 over. :)

Heb nog 2 andere velden 17,18,19 en 20 + 21 en 22 waar nog sojabonen op staan, daar ga ik straks ook nog een keer katoen op zetten. Als dat klaar is en het brengt een beetje geld op ben ik wel klaar en ga ik een andere map opzoeken, daar ga ik maar eens beginnen met beestjes. :)

Heb trouwens rond de 225 uur in deze save zitten en mijn John Deere tractor zit over de 115 uur worktime. :P
Lijkt een beetje op de situatie waar ik nu in zit op Fellsbrun. Ik ben dan weliswaar niet gestart met cotton, maar waar ik voorheen telkens stukken grond en machines op afbetaling zat te kopen heb ik nu rond de 750k op de rekening staan. Het omslagpunt was toen ik mijn (200000) silo vol had. Daarna gewassen gewoon gaan verkopen en dan gaat het hard. Daarvoor waren de inkomsten vooral uit contracts of als er een high demand of erg goede prijs was bracht ik iets weg.

Op dit moment heb ik veld 9, 11, 17, 18, 19 en 20. Ik zit ook te azen op veld 10, in mijn savegame staat daar nu corn op welke 100% fertilized is. Ik denk als ik mijn huidige oogst binnen heb dat ik het veld koop, dan is het ook bijna klaar.

Daarna nog een Case Magnum en Quadtrac en eens kijken of ik met aardappelen, bieten, suikerriet of katoen verder ga. Ik heb daar geen machines voor nu, vind ze ook te duur om vroeg te kopen (zelfrijdend) of tergend vervelend om mee te werken (getrokken door traktor). Ik koop zoveel mogelijk Case machines, ben ik mee opgegroeid. Op mijn savegame in Ravenport gebruik ik allerlei machines en was de Fendt 1050 mijn meest gebruikte trekker. Geweldige machine.

Bomen zagen en verhakselen vind ik ook een rotklus. Het werkt om de een of andere reden niet inventief. Toch heb ik al best wat bomen welke mij in de weg stonden gekapt en verhakseld (schat iets van 150000L), ik denk niet dat mijn handigheid nog het probleem is, maar het komt gewoon onhandig over.

Van dieren heb ik op dit moment alleen nog kippen, begonnen met iets van 20 stuks en inmiddels over de 100 in de grote kippenren. Andere dieren wil ik ook nog wel proberen op deze map. Dus nog genoeg om te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:26:
[...]

Dan lease je hem. Katoen is een moneymaker. Zeker gezien je gewoon een worker aan de gang zet en later de balen kan ophalen. Prijs is ergens tussen de 3000 en 4600 euro per 1000ltr afhankelijk van de moeilijkheidsgraad. 1 baal is 20.000ltr.

Met 1 baal heb je dus al ruim de leasekosten eruit. Gooi 1 keer al je velden vol met katoen en je kan cashen.
Bij mij bracht katoen 1500€ per 1000L gisteren maar ook al prijzen gezien van +/- 2250. Dus met 3000 tot 4000 zit je met alles op easy volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flagg schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:27:
[...]

Bij mij bracht katoen 1500€ per 1000L gisteren maar ook al prijzen gezien van +/- 2250. Dus met 3000 tot 4000 zit je met alles op easy volgens mij.
Max price op normal is 3155. Max price op easy is 5258.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:33:
[...]

Max price op normal is 3155. Max price op easy is 5258.
Oe nice ff wachten dus op de 3000+ :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-06 18:31
Ik doe het schijnbaar een stuk rustiger aan dan de rest, zit nog lang niet in de 'slappe was' en heb nog niet zoveel velden :P

Doe het meeste ook zelf, dus per avond krijg ik misschien niet zoveel gedaan maar ach, houdt je wel bezig.

Laatst bijvoorbeeld gras binnen halen voor de BGA, was ik zo 2 avondjes (misschien wel 3) zoet mee, dan komt er van de rest weinig terecht en qua opbrengsten heb je ook niet meteen het geld op de rekening (eerst wachten op fermenteren , dan in de BGA gooien, en pas het eind van de dag krijg je je geld).

Heb nu wel een trekker voor een helper gekocht die dan wat kan cultiveren. Een van de werkzaamheden waar ik minder zin aan heb (oogsten is leuker ;) ) en gezien m'n 12m cultivator soms hele stukken overslaat vanwege kleine bultjes, laat ik de helper met een 6m cultivator dat mooi oplossen. Kan ik bezig met andere werkzaamheden.

Maar maakt verder niet, gaat zo z'n gangetje wel.

Dat m'n speelstijl als 'hoarder' (alles maar opslaan in silo's) helpt natuurlijk ook niet mee om snel geld te verdienen. Maar, af en toe een great demand en dan de boel verkopen heb je wel even weer een mooie inkomsten boost. Althans... moet je het spul wél verkopen. Ja, je voelt em wel aankomen, had daar weer een 'blunder' mee.

Net vlak voordat ik de game wil afsluiten, net een great demand voor sojabonen. Komt mooi uit, heb een boel in de silo zitten. Mooie prijs ook, ruim meer dan normaal en andere shops. Goed, nu geen zin in doe ik morgen wel. Save game, sluit af. Volgende dag, load de game... en ja hoor, zoals wel vaker bij great demands, is na de simpele actie van het loaden van de game, de prijs plots met 400 of 500 euro per 1000L gezakt (nog wel steeds great demand, maar kan dan net zo goed naar een andere shop gaan). Bummer.

Had het kunnen weten, al eerder gehad, en er dan toch weer intrappen :+

Blijf wel gewoon rustig zo door gaan, al vind ik de map wel minder leuk dan Sosnovka uit de vorige 2 delen, heb daar toch langer plezier aan gehad (America map uit FS17 was ik ook vrij 'snel' -kuch 359 uur kuch- op uitgekeken, zelfde beetje hier, maar de 'murica map hier trekt me ook niet echt, en veel customs zijn ook ... meh).

[ Voor 13% gewijzigd door Nemesizz op 10-09-2019 18:21 . Reden: opbouw tekst wat anders ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

@dvdkiwi katoen oogsten duurt lang. :)

Maar ik krijg +/- 10 balen katoen van een volledige oogst van de velden 7 en 10 (aan elkaar geploegd) en dat is 10000L per baal prijs is inmiddels gestegen naar ruim 2500/kL dus 2.5 ton zou ik nu binnen halen per oogst. Maar ik wacht nog ff tot ie boven/richting de 3000/kL gaat denk ik.

Alle andere velden staat nu ook katoen op.

Maar man wat duurt dat oogsten lang, smal speelgoed harvestertje. :) Misschien toch 2x de Case harvester moeten kopen ipv 1 John Deere. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 11-09-2019 09:24 ]

• Superkiwi
Kijk, dat zijn de betere bedragen!
Ik zal binnenkort eens katoen gaan planten op veld 10, 12 en 13 d:)b

• Nemesizz
Groeit katoen nadien weer aan of moet je ook alles omwoelen en weer inzaaien? (is mij nooit echt duidelijk geworden, heb zelf nog geen katoen, en de NPC's hebben het nooit langer dan 1 dag).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-05 23:14

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Nemesizz schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:31:
Groeit katoen nadien weer aan of moet je ook alles omwoelen en weer inzaaien? (is mij nooit echt duidelijk geworden, heb zelf nog geen katoen, en de NPC's hebben het nooit langer dan 1 dag).
nee die moet je weer bemesten, cultiveren en beplanten enz. Voordeel is wel dat je de katoen machine gewoon aan kan zetten en vergeten, die hobbelt wel lekker door. :P

[ Voor 12% gewijzigd door xleeuwx op 11-09-2019 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Volgens mij doen alleen poplars/populieren dat. Oh ja, en gras...

• MadMarky
  • Niet online
Sangroid schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:51:
[...]

Volgens mij doen alleen poplars/populieren dat. Oh ja, en gras...
En suikerriet niet te vergeten ;)

🖥️ | 🚗

Je hoeft niet te ploegen. Alleen bij mais moet je direct weer ploegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

MadMarky schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:46:
[...]

En suikerriet niet te vergeten ;)
Wat? ;)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Weer opnieuw planten iedere keer.

Ik ben nu full cotton gegaan. :) 2 John Deere harvesters, alle velden vol met katoen en alle andere meuk verkocht, silo's (silage, hooi etc) vrachtwagens en opleggers, grasmaaiers, gras oprapers, letterlijk alles wat niets met katoen van doen heeft. :P

Wat ruimt dat lekker op zeg, en wat een ruimte heb ik nu weer. Heb nu iets van 15 katoenbalen in de opslag wachtend op betere tijden en nog 2 flinke velden die leeggeplukt worden nu. Klein veldje en megaveld zijn groeiende.

Nu even kijken hoe het nu gaat en eens kijken of ik ook nog wat tractors eruit kan gooien. Maar er zal toch gelimed, bemest en geplant moeten worden. De quattrac houd ik sowieso want dat is de enige die de cultivator de berg op kan krijgen.

• Nemesizz
Katoen is zo'n gewas (net als suikerriet overigens) wat hier in de buurt niet verbouwd word, dus zou niet weten of zo'n plant herbruikbaar is of niet :P De tutorial of 'help' in de game is daar ook niet duidelijk over.
Want eigenlijk pluk je alleen de pluimen eruit, de rest van de plant blijft staan, dus had ik zoiets van "Hmm...misschien groeit ie wel weer aan" , niet dus zo blijkt.

Populieren, ik weet dat ze soms wel verbouwt worden maar ook hier niet in de directe omgeving. Vorige FS delen moest je bij populieren ook weer na iedere oogst opnieuw planten maar nu dus niet meer?

Suikerriet lijkt me nog wel leuk om te verbouwen, mooie hoge planten (net als mais), maar is voorlopig ook nog even toekomstmuziek. Geluid van de harvester is ook... treurig, maar ziet er wel leuk uit (de zelfrijder althans, getrokken ding... nope, not my cup of tea).

Zit nu (alweer) wat te twijfelen, eerst kijken voor een trekker in de 400-500PK range (Fendt 900 of 1050), of toch meer velden (en dan workers de 'minder plesante' klusjes laten opknappen >:) ).

@Flagg Alle machines verkopen en zonnepark aanleggen :+
(grapje natuurlijk, dan word het Solar Panel Simulator 2019 :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
In de winter gaat het stro erg vrij hard doorheen, moest even de vooraad bij mijn kleine koeienschuur gaan aanvullen. Dat hele winterse gebeuren geeft altijd wel sfeervolle plaatjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cWreYHl22kXYcUav4NKRVgOW/full.jpg

Ook leuk is dat je nu de optie hebt om strooizout te gebruiken, dat smelt (verwijderd) sneeuw als er een dun laagje ligt. Is geen must overigens, de meeste machines redden zich redelijk in de sneeuw.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Sneeuw kan ik missen als kiespijn :P Als het kon, zou ik ook in het echt tijdens de winter naar de andere kant van de wereld reizen om de winter in z'n geheel over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
In welk land woon jij dat het winter wordt? :P
Ik ken dat alleen nog van vroeger, toen je nog echte pindakaasreclame tafereeltjes had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemesizz
dvdkiwi schreef op zondag 15 september 2019 @ 17:56:
Ik ken dat alleen nog van vroeger, toen je nog echte pindakaasreclame tafereeltjes had.
Moet in elk geval 's winters wel een oude laptop warme lucht over m'n handen laten blazen tijdens het spelen van Farming Simulator omdat ik anders koude handen krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 15 september 2019 @ 17:56:
Als je nog even wacht kom seasons naar de console en kun je ook de door jou gemiste winters herbeleven.
En anders moet je je misschien toch maar aansluiten bij het PC Master Race, heb je veel meer mods ter beschikking ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nooit! Ik speel FS19 op de PS4 zodat ik een echte console peasant ben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemesizz
MadMarky schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:41:
[...]

Als je nog even wacht kom seasons naar de console en kun je ook de door jou gemiste winters herbeleven.
Denk alleen niet dat meertjes en rivieren dichtvriezen of wel? :+
(wel een vereiste voor de 'pindakaas reclame winter' ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
Heb het nog niet kouder gezien dan -5 en in de vooruitzichten gaat het maar tot -8, dus dat meertjes en rivieren niet dichtvriezen lijkt me prima realistisch :P
Heb nog niet op Felsbrunn gespeeld trouwens, misschien dat het daar wel kouder wordt?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Okay had besloten geen cotton te verkopen onder de 2500€/kL.
Gevolg: ik heb nu 45 balen cotton in de opslag.

Maar blijf stug volhouden, heb straks wel voor ruim een miljoen te verpatsen ws. :) De prijs is stijgende en staat nu op 2200€ ongeveer. Ws stopt de stijging bij 2499. :P

En dan wordt er níet verkocht. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ongeveer hetzelfde fenomeen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Had op mijn farm ook 2 velden ingezaaid met cotton.
Kan het eraf, ik harvester huren. Gaat het de gehele dag regenen. Dus nog dag extra huurkosten.

Nu maar besloten om nog een ronde cotton te doen want 1 baal leverde me 80.000 op. Heb nu nog 3/4e gevulde harvester dus haal er zeker nog 2.5e baal uit straks. Genoeg voor een nieuwe forrage harvester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nu 66 balen, en de prijs bleef hangen op 2422€. }:|

En alle 4 de velden zijn alweer geplant met cotton. Dat wordt lachen. Sta ook op -200.000 inmiddels. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Flagg schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:05:
Okay had besloten geen cotton te verkopen onder de 2500€/kL.
Gevolg: ik heb nu 45 balen cotton in de opslag.

Maar blijf stug volhouden, heb straks wel voor ruim een miljoen te verpatsen ws. :) De prijs is stijgende en staat nu op 2200€ ongeveer. Ws stopt de stijging bij 2499. :P

En dan wordt er níet verkocht. }:|
Ik ben zelf ook wel 'kritisch' (misschien wat overdreven :P ) met wanneer ik wel of niet verkoop qua prijzen maar... om die ene dollar/euro? Nee, zo gek maak ik het dan weer niet.

Ik weet wel, dat als er bijvoorbeeld een great demand is, de prijs goed is, meteen die zooi verkopen, heb nu al een paar keer gehad van "doe ik volgende keer wel" en is na het sluiten en dag later loaden van de game de prijs 200-500 euro per 1000L gezakt, waardoor die soms onder de prijs van andere shops zit (waar je al niet aan verkocht omdat het niet genoeg waard was).

Laatste tijd weinig gedaan met Farming Simulator helaas. Tijdje ziekjes, en heb geen zin om hele stuur en joystick spul aan te sluiten (moet vanalles aan m'n bureau klikken, en kabels naar achter gooien omdat de front USB poorten lam zijn). En nu wat te druk met de echte mais (rij zelf helaas niet, maar wel kijken en filmen hoe boeren en loonwerkers de mais binnen halen).

Heb dan wel vaak "dat lijkt mij ook wel wat, ga ik wel in FS ook hakselen", maar aan het eind van de dag, dusdanig moe dat ik daar zelfs geen puf meer aan kan krijgen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
De volledige lijst voor de Claas DLC is vrijgegeven: https://www.farming-simul...ry=us&dlc_id=fs19platinum

Stiekem hoop ik nog steeds op een uitgebreide "classics" DLC met verschillende voertuigen tussen de 60s en begin 90s.
En dan ook een map waar je met echt oude voertuigen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Ben wel blij dat de Jaguar ook gewoon met banden te krijgen is, en een relatief normale (nog vrij groot) Orbis 750 (10 rij maisbek). Liefste had ik een Orbis 600 gezien (wat je hier ook ziet bij loonwerkers) maar goed, vind de wat normalere formaten wat leuker dan meteen die 12 rijers (kun je vaak slecht zien vanuit cabine perspectief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:54:
De volledige lijst voor de Claas DLC is vrijgegeven: https://www.farming-simul...ry=us&dlc_id=fs19platinum

Stiekem hoop ik nog steeds op een uitgebreide "classics" DLC met verschillende voertuigen tussen de 60s en begin 90s.
En dan ook een map waar je met echt oude voertuigen begint.
Voor FS17 had je verschillende modpacks met een groot aantal oude voertuigen en werktuigen, heb daar ook wel eens een 'oude' game mee gemaakt: MadMarky in "[Multi] Farming Simulator 2017"
Heb die mods alleen nog niet terug gezien in FS19, misschien zijn er nog mensen mee bezig maar het kan ook zijn dat het porten nu teveel werk is.

Complete DLC's zou ik op dat gebied niet snel verwachten. De meeste mensen roepen om 'meer mooier beter' en niet om klassieke 60's meuk, al zou ik het zelf ook leuk vinden.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Komt bij, dat voor officiële DLC, het lastig is om veel van die oude machines nog weer te vinden.
Dus om een goed 3d model van te maken, geluid (zware hoestbui...but you get the point :P ). En dan is het denk ik niet rendabel voor een developer om voor de ene trekker naar Polen te reizen, en voor een andere trekker naar Zuid Amerika om maar even een overdreven voorbeeld te noemen.

Meeste is dus afhankelijk van modders zelf. Maar dan zit je weer mee, hebben ze zo'n voertuig die ze na kunnen maken, of verschillende oude machines van verschillende modders, waarbij de kwaliteit zwaar kan variëren enz. Denk ook dat het daarom erg lastig is om hele DLC packs met oude machines te maken, en met losse mods is het maar hopen dat er een machine tussen zit wat je wil hebben en wat de kwaliteit daarvan is.

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-05 23:14

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Nemesizz schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:13:
Komt bij, dat voor officiële DLC, het lastig is om veel van die oude machines nog weer te vinden.
Dus om een goed 3d model van te maken, geluid (zware hoestbui...but you get the point :P ). En dan is het denk ik niet rendabel voor een developer om voor de ene trekker naar Polen te reizen, en voor een andere trekker naar Zuid Amerika om maar even een overdreven voorbeeld te noemen.

Meeste is dus afhankelijk van modders zelf. Maar dan zit je weer mee, hebben ze zo'n voertuig die ze na kunnen maken, of verschillende oude machines van verschillende modders, waarbij de kwaliteit zwaar kan variëren enz. Denk ook dat het daarom erg lastig is om hele DLC packs met oude machines te maken, en met losse mods is het maar hopen dat er een machine tussen zit wat je wil hebben en wat de kwaliteit daarvan is.
Hoewel dit grotendeels klopt is het natuurlijk ook zo dat ze dit ook voor de volgende game kunnen gebruiken. Ze hoeven niet steeds voor elke generatie de beelden opnieuw te maken.

Daarnaast hoeven ze natuurlijk niet alle mogelijke type trekkers op te sporen, daarnaast hebben ze al wat content van FS15: https://www.farming-simul...l.php?dlc_id=fs15classics Ik durf natuurlijk niet direct te zeggen of dit 1 op 1 over te zetten is maar ze hebben het in het verleden dus al gedaan.

• Nemesizz
Ja soms hergebruiken ze models uit vorige FS delen, maar dat zie je er soms wel aan af.

Bepaalde trekkers uit FS17 waren overgezet van FS15, en soms waren die alweer overgezet van FS13.
Probleem daarmee is dat je dat wel terug ziet aan de modellen, veel minder detail en lage res textures.

Je ziet dit ook wel aan modellen in FS19, welke echt nieuw zijn en welke overgezet. Vooral de textures van de overgezette modellen zijn behoorlijk lager, af en toe wel een kleine graphic update (displays metname), maar aan veel dingen kun je nog zien dat het oude textures zijn (New Holland T9 bijvoorbeeld, of de Amazone Pantera mod).

Komt bij, dat ze blijkbaar beetje understaffed zijn (te weinig personeel), gezien ze veel bugs/glitches niet gaan fixen omdat ze te weinig personen daarvoor hebben. En dan vooral de textures, en laat dat ook meteen een van de 'problemen' zijn met het overzetten van oude modellen.
Bovendien kan het overzetten lastiger zijn vanwege het 'material' systeem in FS19 (metaal lijkt ook metaal, en plastic is duidelijk plastic zeg maar, dit gaat ook niet altijd even goed, zo ziet het stuur van de Amazone Pantera eruit alsof die gesmolten is :P ).

Maar misschien komt er nog wel een DLC met oude machines, zou het niet uitsluiten, maar zou ook niet te hoge verwachtingen hebben. Ik denk dat hun (Giants) prioriteiten leggen op nieuwe machines/content en dat ze daar hun weinige personeel op los laten, en misschien oude machines als een 'side project' hebben.

• Player1S
Wat is nu eigenlijk het nut om mods te maken van bestaande voertuigen?
Goed, je kunt er meer details e.d. in stoppen maar in bepaalde gevallen is het toch zonde tijd?

Nu is er een BIZON SUPER Z056 mod beschikbaar. Exact zelfde model als default in de game. Heb hem niet gedownload maar zie echt de toegevoegde waarde niet. Zeker op console niet met beperkte ruimte voor mods.

Doe dan een slag groter als je beetje oude, out of the box harvester wilt uitbrengen.

• Nemesizz
Player1S schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:56:
Wat is nu eigenlijk het nut om mods te maken van bestaande voertuigen?
Goed, je kunt er meer details e.d. in stoppen maar in bepaalde gevallen is het toch zonde tijd?

Nu is er een BIZON SUPER Z056 mod beschikbaar. Exact zelfde model als default in de game. Heb hem niet gedownload maar zie echt de toegevoegde waarde niet. Zeker op console niet met beperkte ruimte voor mods.

Doe dan een slag groter als je beetje oude, out of the box harvester wilt uitbrengen.
Dat vroeg ik mij ook af, en in veel gevallen zijn het alleen extra customize opties (andere kleuren, nóg bredere banden, enz). Ik zie er ook geen heil in, maar anderen weer wel (kleur is misschien nog in te denken, sommige bedrijven kleuren al hun machines in een bepaalde kleur, beetje 'roleplaying' dat je ingame je machines ook dezelfde kleur wilt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
Voor iedere PC gamer die nog een leuke map zoekt: speel inmiddels al een tijdje op de Nordfriesische Marsch map. Is gemodelleerd naar poldergebied in het noorden van Duitsland. Lijkt ook wel wat op Nederlands polder of veengebied: vrij grote akkers, veel sloten, af-en-toe een dijk en verder zo plat als een dubbeltje.

De map is inmiddels aangebeland bij versie 2.5 en is echt ziekelijk uitgebreid. Er zit een hele lading aan mods bij, waaronder GlobalCompany gescripte gebouwen bij die je in staat stellen om zelf vanalles te produceren. Bijvoorbeeld fertilizer (50% slurry/digestate en 50% manure) en liquid fertilizer (25% fertilizer en 75% water). Dit scheelt na de initiële investering echt enorm in de dagelijkse kosten. Hell, je kunt er zelfs bier brouwen en verkopen aan de plaatselijke supermarkt of aan het voetbalstadion :P (graan bij de mouterij omzetten naar mout, hop verbouwen en lege pallets maken van hout of stro, deze drie dingen vervolgens bij de brouwerij afleveren). Oja er zit ook een hele lading aan nieuwe gewassen bij, naast hop o.a. ook appels, pruimen, kersen, peren, uien, wortels, tabak, spelt en triticale.

Er zijn ook wel een paar nadelen, de kopakkers zijn bijvoorbeeld super klein of gewoon niet bestaand omdat er sloten pal langs je land lopen. Maar zodra je zelf de randen hebt gedaan zijn de akkers vaak mooi rechthoekig en helper-friendly. Je kunt de kaart ook downloaden zonder sloten maar dat is voor mietjes :+

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Na een tijdje geen FS te hebben gedaan (gebrek aan tijd/energie) eindelijk weer eens wat bezig geweest.

Probleem, tussen haakjes, ik had geen flauw idee meer waar ik mee bezig was of wat ik van plan was (stonden geen machines bij een veld geparkeerd, meestal weet ik dan wel weer wat ik van plan was :P ).

Nouja, dan maar even wat contracts doen, tijdje niet meer gedaan, en tegenwoordig verdient het ook best goed met de bonus (gewassen die overblijven nadat contract complete is).

Eerst wat graan velden. Had nu zo'n augerwagon bak gekocht voor m'n Holmer (alleen mest strooien is ook zo saai), was even wat klooien om dat ding op de juiste afstand van de combine te laten rijden met FollowMe (eerste paar keren crasht die telkens tegen de header aan 8)7 ). Maar had em nu goed staan, en kan ik wat langer doorrijden voordat de graantank vol is, want er gaat ong 25K liter in die overlaadbak, plus...eh...14K? liter in de combine zelf.

In tegenstelling tot hakselen, maakt het bij een combine niet uit dat het ding traag volgt bij bochtjes/draaien op de kop akker, combine heeft immers zelf een storagetank en de Holmer catched wel weer up na een paar meter.

Dat ging dus prima. Toen maar een Cotton contract. Was er nooit zo dol op (duurt lang, levert weinig op), maar gezien andere contracts best verdienen met de bonus, dacht ik "kan wel weer eens proberen".

Vrij snel weet je weer waarom cotton oogsten niet zo leuk is, motor gaat werkelijk hele tijd stationair als het veld ook maar iets afloopt naar beneden (jaja, sound issues). Goed, dat is een bekend probleem bij veel machines, maar voor de rest is het oogsten wel leuk, al duurt het wel wat lang. Uiteindelijk 1 volle baal en eentje van 34%. Dus, eerst die 34% baal ingeleverd, want dan zal die andere wel een mooie bonus geven.
Tweede baal ingeleverd (die 100% volle baal) en... niks?! wat?! geen bonus?! :'(
Dik een uur (anderhalf volgens mij zelfs) bezig geweest voor... 6700 euro (7000 min de leasekosten, heb immers zelf geen cotton machines).

Goede leer voor de volgende keer, ik doe geen cotton contracts meer :+ (rijmt mooi, zal er waarschijnlijk toch af en toe nog wel wat mee doen).

Zit nu nog een beetje met die Claas DLC. Wil eigenlijk wel graag die Dominator combine erbij hebben (pre-order bonus), maar, wat ik begrijp zit die niet bij de disc versie van de expansion.
Ik geef de voorkeur voor fysieke versies (al zegt dat tegenwoordig ook weinig meer met die vervloekte online activaties.... * kijkt met een schuin oog naar een legaal gekochte Bioshock schijf die niks meer doet vanwege offline activatieservers * ).

Vind het altijd een beetje flauw, bepaalde voertuigen wegstoppen achter pre-order bonus...

Had bij FS17 ook problemen met die betaalde DLC dat de betaling nooit wilde werken (was zo'n pack met wat oudere voertuigen, eind jaren 80/ begin 90). Terwijl ik voorheen wel bepaalde betaalde DLC gekocht heb (New Holland FR850 in FS15 bijvoorbeeld, was ook digital only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Voor FS17 was er geen officiele DLC met oude voertuigen geloof ik. Voor 15 wel iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Nee geen officiële DLC maar wel een 'paid package' van contest winnaars.

Even zoeken naar de link...
Modern Classics

M'n broer en ik wilden die toen aanschaffen, maar constant problemen met payment dat niet werkte.
Toen was de enige optie die we hadden Paypal, en dat werkte niet (Paypal werkte wel met andere online aankopen/shops, dus daar lag het niet aan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Na alle beloofde gouden bergen door @Flagg ben ik me ook gaan storten op de katoenbouw. Eerst een paar nieuwe zaken aangeschaft:
-New Holland T8.435 tractor;
-Lemken Gigant 12 S 1600 cultivator;
-Väderstad Tempo L 16 planter.

Veld 9, 10, 12, 17, 21 en 22 ingesmeerd met katoen. Zodra er geharvest kan worden schaf ik de harvester en de balentrailer aan. Benieuwd naar wat het opbrengt.

In de tussentijd de trophy voor het fokken van 50 varkens gekregen dus zodra ze al het huidige eten en water op hebben gaan ze allemaal, incl varkensstal, in de verkoop om plaats te maken voor een koeienstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

dvdkiwi schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:46:
Na alle beloofde gouden bergen door @Flagg ben ik me ook gaan storten op de katoenbouw. Eerst een paar nieuwe zaken aangeschaft:
-New Holland T8.435 tractor;
-Lemken Gigant 12 S 1600 cultivator;
-Väderstad Tempo L 16 planter.

Veld 9, 10, 12, 17, 21 en 22 ingesmeerd met katoen. Zodra er geharvest kan worden schaf ik de harvester en de balentrailer aan. Benieuwd naar wat het opbrengt.

In de tussentijd de trophy voor het fokken van 50 varkens gekregen dus zodra ze al het huidige eten en water op hebben gaan ze allemaal, incl varkensstal, in de verkoop om plaats te maken voor een koeienstal.
Nou tot nu toe sta ik 200.000 in de min (geen lening, sta 2 ton rood. :P)

Laatste keer dat ik de game afsloot stond de katoenprijs op 2570 oid toen de stijging stopte, dus de volgende keer ga ik alle 100+ :o balen wegbrengen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Prijs staat hier vrij steady op €2500 de laatste tijd. De vraag verandert ook niet omdat ik alle grote velden waar eerder nog katoen op werd verbouwd door de AI, gekocht heb :P

Schulden heb ik gelukkig niet; had na aanschaf van al mijn hierboven genoemde materialen nog een miljoentje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Iemand enig idee hoe je bugs kunt melden van mods?

Ben gisteren begonnen op Dreisternhof maar er is geen enkele plek om te slapen lijkt het. Op xbox dan tenminste.

Verder wel hele goede map IMHO. Klein maar fijn. Hier kan ik me wel eventjes vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
Player1S schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:43:
Iemand enig idee hoe je bugs kunt melden van mods?

Ben gisteren begonnen op Dreisternhof maar er is geen enkele plek om te slapen lijkt het. Op xbox dan tenminste.

Verder wel hele goede map IMHO. Klein maar fijn. Hier kan ik me wel eventjes vermaken.
Om te kunnen slapen heb je een huis nodig, op veel maps moet je die zelf eerst nog plaatsen. Is bij Ravenport en Felsbrunn ook zo als je voor de hogere moeilijkheidsgraden kiest.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
MadMarky schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:39:
[...]

Om te kunnen slapen heb je een huis nodig, op veel maps moet je die zelf eerst nog plaatsen. Is bij Ravenport en Felsbrunn ook zo als je voor de hogere moeilijkheidsgraden kiest.
Ja dat is dus niks nieuws voor mij.
Alleen was ik dus op laagste niveau begonnen waarbij je alles gewoon hebt er er dus geen slaapplek is. Dus duidelijk vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik ben onlangs een nieuwe farm begonnen op de Lone Oak map.
Enorme velden, wat ik echt heel fijn vind! :D
Echter, met het strooien van lime moet ik continu m'n kar blijven volgooien omdat deze een paar keer leeg raakt per veld. (zelfs met extensie)
Weten jullie een goeie mod / gemodde versie zodat ik minder vaak heen en weer hoef te rijden?

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 18:28

Vos

AFCA

Ghostley schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:16:
Echter, met het strooien van lime moet ik continu m'n kar blijven volgooien omdat deze een paar keer leeg raakt per veld. (zelfs met extensie)
Weten jullie een goeie mod / gemodde versie zodat ik minder vaak heen en weer hoef te rijden?
Edit de voertuig xml zodat hij minder verbruikt? Of gebruik courseplay voor het refillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Vos schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:29:
[...]

Edit de voertuig xml zodat hij minder verbruikt? Of gebruik courseplay voor het refillen?
Helaas... zit op PS4... :/
Anders zit er niets anders op dan een auger ernaast te zetten. :)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Opties > need lime > no O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neem een auger wagon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
God, ik ben echt beetje verliefd op Dreisternhof. Wat een leuke map. Voornamelijk voor kleinere machines.

Ben deze keer niet "from scratch" begonnen maar met machines. Inmiddels wel al een en ander ingeruild. Bijvoorbeeld grotere trailer en andere harvester.

Ben ook begonnen met koeien te houden.

Leuke is dat er een nieuwe crop-type bij zit: Vermehrungsgras.
Is blijkbaar soort gras wat je wel kunt harvesten maar ook gewoon weer aan groeit.

En de oogst levert ook nog eens leuk zakcentje op (zo'n 2k/1000l op easy).
Stel je harvester in dat ie swats dropt en je hebt ook nog gras wat je kunt oppikken of om kunt zetten naar hooi.

edit: Voor ons console plebs: Seasons is in testing *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Player1S op 07-10-2019 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Player1S schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:37:
...
edit: Voor ons console plebs: Seasons is in testing *O*
*O*

Voor de PS4 spelers:
Ik kwam vandaag een aantal video's tegen waaruit blijkt dat je de Logitech (voordien Saitek) Heavy Equipment bundle (of de aparte "zijconsole") kan gebruiken met de PS4 :9~
Twee videotjes met de werking:
YouTube: Logitech (Saitek) Heavy Equipment Side Panel: Works on PS4! Farming ...
YouTube: PS4 Pro + Heavy Equipment Bundle

Nu heb ik al een Trustmaster T150, maar gezien de extra thumbsticks op het stuur van de Logitech ben ik toch echt geneigd om dit serieus te overwegen. Vooral die joystick lijkt geniaal om telehandlers / wheelloaders te bedienen! :Y

Is er iemand die deze bundel gebruikt in combinatie met de PS4? En zo ja, wat is de ervaring? Ik vraag me vooral af hoe je überhaupt het stuur activeert op de PS4 aangezien er geen "PS" knop voorzien is zoals op de T150 of de DS4 controller

*edit*
Heb er eentje besteld, laat maar weten als iemand ervaringen wil horen!

[ Voor 14% gewijzigd door Darkstar op 08-10-2019 15:43 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

dvdkiwi schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:22:
Prijs staat hier vrij steady op €2500 de laatste tijd. De vraag verandert ook niet omdat ik alle grote velden waar eerder nog katoen op werd verbouwd door de AI, gekocht heb :P

Schulden heb ik gelukkig niet; had na aanschaf van al mijn hierboven genoemde materialen nog een miljoentje over.
Stond ruim een uur geleden op -430.000, en na een uurtje balen wegbrengen, op 2.000.000 en een beetje in de plus. 8)

Ben wel ff klaar met Fellsbrun nu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Darkstar schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 15:06:
[...]

*O*

Voor de PS4 spelers:
Ik kwam vandaag een aantal video's tegen waaruit blijkt dat je de Logitech (voordien Saitek) Heavy Equipment bundle (of de aparte "zijconsole") kan gebruiken met de PS4 :9~

Nu heb ik al een Trustmaster T150, maar gezien de extra thumbsticks op het stuur van de Logitech ben ik toch echt geneigd om dit serieus te overwegen. Vooral die joystick lijkt geniaal om telehandlers / wheelloaders te bedienen! :Y

Is er iemand die deze bundel gebruikt in combinatie met de PS4? En zo ja, wat is de ervaring? Ik vraag me vooral af hoe je überhaupt het stuur activeert op de PS4 aangezien er geen "PS" knop voorzien is zoals op de T150 of de DS4 controller

*edit*
Heb er eentje besteld, laat maar weten als iemand ervaringen wil horen!
Het Saitek stuur is van... behoorlijk slechte kwaliteit. Plastic fantasic, en stuur zelf is vaak na een tijdje beetje lam (blijft niet mooi centered, weet ook niet hoe je het moet uitleggen). Veel reviews waren niet zo heel positief over de bouwkwaliteit van het stuur.

De sidepanel echter, ondanks dat het ook plastic fantasic is, was verder wel goed bruikbaar. Daarom werd ook vaak aangeraden alleen het sidepanel te kopen en niet het Saitek stuur erbij, maar een degelijk stuur te gebruiken.

Dat er geen home knop op je huidige stuur zit maakt volgens mij niet heel veel uit. Heb zelf nog niet geprobeerd maar denk dat 'start' of 'select' of iets dergelijks dan aan 'home' gemapped word. En anders, zit er nog altijd 'home' op de controller (DS4) zelf.

---------
Zelf beetje een 'verloren' dag gehad in FS, regen...regen...meer regen...regen, en... regen. Pas tegen de avond was het droog, maar kun je weinig meer voordat het donker word. Beetje BGA leeg geschept, en dan maar skippen naar de volgende dag.

Wat ik waarschijnlijk (en hopelijk) mooi kan spenderen aan mais hakselen :*)

Beetje weinig tijd ook gehad voor gamen (dus ook FS), omdat ik in de echte wereld ook achter die dingen aan zit deze periode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Nemesizz schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 22:12:
[...]

Het Saitek stuur is van... behoorlijk slechte kwaliteit. Plastic fantasic, en stuur zelf is vaak na een tijdje beetje lam (blijft niet mooi centered, weet ook niet hoe je het moet uitleggen). Veel reviews waren niet zo heel positief over de bouwkwaliteit van het stuur.

De sidepanel echter, ondanks dat het ook plastic fantasic is, was verder wel goed bruikbaar. Daarom werd ook vaak aangeraden alleen het sidepanel te kopen en niet het Saitek stuur erbij, maar een degelijk stuur te gebruiken.

Dat er geen home knop op je huidige stuur zit maakt volgens mij niet heel veel uit. Heb zelf nog niet geprobeerd maar denk dat 'start' of 'select' of iets dergelijks dan aan 'home' gemapped word. En anders, zit er nog altijd 'home' op de controller (DS4) zelf.
Bedankt voor de feedback, ben in ieder geval benieuwd of de Logitech rebrand iets veranderd heeft aan de bouwkwaliteit, al vermoed ik van niet. Voor 50EUR verschil tussen de volledige bundel en enkel het sidepanel neem ik de gok wel, kan altijd nog terug naar mijn T150 als het stuur echt tegen valt.

Ben daarnaast wel benieuwd naar wanneer Seasons effectief naar de consoles komt, zou sterk zijn als dat nog voor de release van de Claas DLC gebeurd.
Op het Giants forum is hier en daar te lezen dat er nog een game-update zou moeten gebeuren vooraleer Seasons zou kunnen werken, en die zullen ze liefst niet elke week doen gok ik zo.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Heb een beetje vreemd probleem met een trekkert. In z'n achteruit gaat ie niet sneller dan 4km/h, iemand ooit zoiets soortgelijks gehad?

Kan er ook niet veel over vinden via bijv .google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
DutchHammer schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:44:
Heb een beetje vreemd probleem met een trekkert. In z'n achteruit gaat ie niet sneller dan 4km/h, iemand ooit zoiets soortgelijks gehad?

Welke trekker (officiële of een mod?), en... wel onderhoud gepleegd? (als je geen onderhoud doet aan je machines, gaan ze slechten functioneren, trekkers verliezen bijvoorbeeld vermogen, implements zoals een ploeg kunnen niet meer op hun hoogste snelheid werken, combines leveren minder gewas op, enz).

*EDIT*
Na wat wikken en wegen, toch maar besloten de digitale Claas DLC te pre-orderen vanwege die Dominator combine (pre-order bonus). Vind het altijd een beetje flauw om zulke items dan bij bepaalde pre-orders of iets dergelijks te drukken...maarja, wat doe je eraan?

Deze keer ging betaling wel goed, en nu ook met de optie van Ideal.

Nu ingame maar geld zien op te sparen zodat ik straks wat van die Claas machines kan kopen :+
(met m'n huidige speelstijl zal dat wel even duren :P )

[ Voor 29% gewijzigd door Nemesizz op 10-10-2019 19:57 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Nemesizz schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:53:
[...]

Nu ingame maar geld zien op te sparen zodat ik straks wat van die Claas machines kan kopen :+
(met m'n huidige speelstijl zal dat wel even duren :P )
Laat me raden. Je spaart voor een tractor en denkt op gegeven moment "goh als ik nu dat veld erbij koop gaat het sneller" waardoor je weer op 0 begint. En dan vervang je eerst maar even een zaaier oid. O-)
Tenminste, zo gaat dat bij mij.

Gisteravond even een nieuwe save aangemaakt voor de aanstaande release van Seasons op console. Weer gekozen voor Dreisternhof want die map vind ik het helemaal. Gekozen voor de middelste optie (naam ff kwijt) dus kon €1.250.000 uitgeven aan materiaal.
Flink ingezet op Fortschritt. Vond ik wel toepasselijk gezien de map. 2 tractoren, harvester, forage harvester. Aanhangers, subsoiler, zaaiers en wat ander spul plus land en nog maar €28.000 over. O-)

Nu wachten tot seasons er daadwerkelijk is. Hoop heel stiekem op een release vandaag maar gok dat we nog minimaal moeten wachten tot de DLC er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer

DutchHammer

Nemesizz schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:53:
[...]

Welke trekker (officiële of een mod?), en... wel onderhoud gepleegd? (als je geen onderhoud doet aan je machines, gaan ze slechten functioneren, trekkers verliezen bijvoorbeeld vermogen, implements zoals een ploeg kunnen niet meer op hun hoogste snelheid werken, combines leveren minder gewas op, enz).
Case Maxxum (officiële) onderhoud etc gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

DutchHammer schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:44:

Je hebt niet per ongeluk die mod geïnstalleerd die de achteruit snelheid beperkt? Die begrenst namelijk op 4km.

https://www.farming-simul...od_id=138140&title=fs2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchHammer

DutchHammer

Sangroid schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:00:
[...]

Je hebt niet per ongeluk die mod geïnstalleerd die de achteruit snelheid beperkt? Die begrenst namelijk op 4km.

https://www.farming-simul...od_id=138140&title=fs2019
We hebben idd twee trailers die een soortgelijke functie hebben.. Heb daar ook de snelheid hoger gezet maar dat werkte helaas ook niet (was ik vergeten te melden in m'n eerste post..)

Anyway game restart hielp ook niks, totdat ik de hele server een reboot gaf.. Dat loste het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Player1S schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:37:
[...]
Laat me raden. Je spaart voor een tractor en denkt op gegeven moment "goh als ik nu dat veld erbij koop gaat het sneller" waardoor je weer op 0 begint. En dan vervang je eerst maar even een zaaier oid. O-)
Tenminste, zo gaat dat bij mij.
Yup :P Vaak andersom eigenlijk, wil een veld kopen, en koop uiteindelijk een grote machine erbij.
Heb laatst bijvoorbeeld de Fendt 1050 gekocht, vind wat extra PK's onder de kap wel fijn als je met volle wagens op transport gaat. Voorheen gebruikte ik daar de New Holland T7.315 voor, wat ook wel wil natuurlijk, maar met een trailer van 47K liter duurt het soms even voordat die op snelheid is.

Heb overigens gisteren zowaar geld gemaakt. Keek toevallig eens weer bij de prijs lijsten, en zag dan melk een keer weer redelijk hoog stond, en soybeans. Melk deed ~2400 euro / 1000L , en Soybeans ~3000 euro / 1000L (ja, economy op easy, maar prijzen waren laatste 2 ingame dagen niet zo geweldig).

Denk dat ik er wel rond de 270K of 300K euro mee verdient heb (wat ik zeer waarschijnlijk zo weer ergens aan uitgeef...meer grond bijvoorbeeld :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Nice. Had ik laatst met silage. Had toen nog geen koeien dus alle silage kon verkocht worden. Stond de prijs gewoon bijna op €700/1000l.
Dat tikt leuk aan als je dan paar aanhangers van 45.0000l die kant op brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Darkstar schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:49:
[...]

Bedankt voor de feedback, ben in ieder geval benieuwd of de Logitech rebrand iets veranderd heeft aan de bouwkwaliteit, al vermoed ik van niet. Voor 50EUR verschil tussen de volledige bundel en enkel het sidepanel neem ik de gok wel, kan altijd nog terug naar mijn T150 als het stuur echt tegen valt.

Ben daarnaast wel benieuwd naar wanneer Seasons effectief naar de consoles komt, zou sterk zijn als dat nog voor de release van de Claas DLC gebeurd.
Op het Giants forum is hier en daar te lezen dat er nog een game-update zou moeten gebeuren vooraleer Seasons zou kunnen werken, en die zullen ze liefst niet elke week doen gok ik zo.
Ondertussen de Logitech Heavy Equipment bundel een weekje in gebruik en ik moet zeggen dat het meer dan goed bevalt.
Ja, het stuur voelt wat plastic aan maar voelt toch stevig. De base klemt eenvoudig en stevig vast. Ook de pedalen zijn prima en zeker niet slechter dan die van de T150.
Het side-panel is natuurlijk helemaal geweldig en toegegeven misschien wat duur in vergelijking met de bouwkwaliteit, maar het doet wel prima wat het moet doen.

De set is officieel niet compatibel met PS4 en werkt dan ook niet in de systeemmenu's. In FS19 echter lijkt de code het stuur en de side-panel helemaal aan te sturen, tot en met de vermelding van de toetsnummers in-game voor de verschillende functies.
De enige plek waar de thumbsticks en d-pad niet lijken te werken in-game is in de winkel voor de configuratie van tractors/equipment, dus daarvoor neem ik de controller er nog even bij.

Al bij al dus meer dan tevreden van mijn aankoop, het stuurt zoveel leuker dan de T150 en met de ingebouwde thumbsticks moet ik niet meer wisselen naar de controller als ik even moet rondlopen.
De joystick is al helemaal een verademing voor de bediening van heftrucks en voorladers _/-\o_

Ik heb nog een vraagje rond silage: Er zijn een aantal manieren om silage te maken en te verkopen maar ik mis er volgens mij nog. Is onderstaand lijstje compleet?
- Grasbalen wikkelen, balen verkopen in de barn of in de BGA
- Silage maken in de silo's aan de BGA en in de "menger" kiepen met transsportbanden (onhandig :X ) of met de wheelloader
- Silage maken in een silo en vervolgens naar de BGA transporteren. Vraagje hierbij: hoe kan je de silage dan lossen in de BGA?

En een bonusvraag: voor welke van bovengenoemde methodes moet je de BGA zelf kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
Darkstar schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:24:
[...]

Ik heb nog een vraagje rond silage: Er zijn een aantal manieren om silage te maken en te verkopen maar ik mis er volgens mij nog. Is onderstaand lijstje compleet?
- Silage maken in de silo's aan de BGA en in de "menger" kiepen met transsportbanden (onhandig :X ) of met de wheelloader
- Silage maken in een silo en vervolgens naar de BGA transporteren. Vraagje hierbij: hoe kan je de silage dan lossen in de BGA?

En een bonusvraag: voor welke van bovengenoemde methodes moet je de BGA zelf kopen?
het is eigenlijk simpel: Je moet de BGA in bezit hebben als je daar silage wilt kunnen verkopen (en digestate wilt kunnen maken). Silage verkopen kan daar door het in de mengbak te kiepen.
Silage balen worden niet geaccepteerd, deze moet je eerst kapot snijden (vereist GlobalCompany mod).

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

MadMarky schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:57:
[...]

het is eigenlijk simpel: Je moet de BGA in bezit hebben als je daar silage wilt kunnen verkopen (en digestate wilt kunnen maken). Silage verkopen kan daar door het in de mengbak te kiepen.
Silage balen worden niet geaccepteerd, deze moet je eerst kapot snijden (vereist GlobalCompany mod).
Ok, duidelijk, bedankt! En de mengbak is dus de enige plaats om dit te lossen? Kan dit bv. met een auger wagon?
De GlobalCompany mod bestaat niet voor consoles, dus dan zal de mengbak vullen met de wheelloader nog de beste optie zijn. Die transportbanden doe ik nooit meer :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkstar schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:24:
[...]

Op de standaardmaps moet je de BGA altijd in bezit hebben om er iets kwijt te kunnen. En je kiepert silage gewoon voor/in punt op de aangegeven locatie? :?

Er zijn legio youtube filmpjes te vinden over silage en hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MadMarky schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 09:57:

Tenzij er iets verandert is kan je ook gewoon silage balen droppen bij de bga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
Darkstar schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:06:
[...]

Ok, duidelijk, bedankt! En de mengbak is dus de enige plaats om dit te lossen? Kan dit bv. met een auger wagon?
De GlobalCompany mod bestaat niet voor consoles, dus dan zal de mengbak vullen met de wheelloader nog de beste optie zijn. Die transportbanden doe ik nooit meer :N
Auger wagen, alles met een voorlader, trailer, transportbanden (maar die zijn buggy idd), er zijn vele mogelijkheden.

@Anoniem: 93986 Ik wou je statement eigenlijk omdraaien, want tenzij er iets veranderd is kan het niet :?
Ik werk niet veel met balen (wikkelen gaat traaaaag) maar de keren dat ik het geprobeerd (maanden terug) werden balen niet geaccepteerd.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@MadMarky
YouTube: Selling bales at the BGA | FS19 | PS4

YouTube: A Guide to... BALES at the BGA? (BGA additional). Farming Simulator ...

In het begin was het wat tricky maar ondertussen kan je ze gewoon makkelijker dumpen bij de BGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Hah, top, twee dingen bijgeleerd, wist niet dat je ook "eenvoudig" trailers met silage kon lossen aan de BGA, ik ging er van uit dat het altijd bovenaan in de mengbak terecht moest komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Gisteren Patch 1.5.1 geïnstalleerd, gezien die waarschijnlijk wel nodig zal zijn voor de aankomende Claas DLC.

Verder weinig problemen mee gehad behalve met geluid (de originele flut sounds stonden weer terug in de map). Na even wat 'snoeien' (m'n eigen gefixte geluiden weer terug) klonk alles al weer wat beter (minder slecht?).
Was eerst iets te fanatiek met deleten, had stationair geluid van de Puma ook perongeluk delete, maar terug zetten vanuit de pedaal emmer kon niet, gelukkig had ik nog backups gemaak van de sound map, moest ik het daar maar weer uithalen.

Volgens mij was het ooit de bedoeling dat rond patch 1.5 een major sound overhaul zou komen maar... deze keer niks over sound genoemd. Wel een factature bij Giants voor: Senior Sound Designer :P

Verder niet veel kunnen doen omdat ik een tijdje zoet was met die sounds fixen.
Op de een of andere manier, kun je niet makkelijk soundfiles deleten of dingen veranderen in die mappen in FS, dan blijft explorer vreselijk lang hangen en in sommige gevallen crashed die gewoon (nergens anders op de schijf heb ik dat probleem, alleen bij de FS map, en ook alleen FS19).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
Darkstar schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:31:
Hah, top, twee dingen bijgeleerd, wist niet dat je ook "eenvoudig" trailers met silage kon lossen aan de BGA, ik ging er van uit dat het altijd bovenaan in de mengbak terecht moest komen.
Ik weet niet hoe het bij Fellsbrun zit, maar op Ravenport heeft de BGA netjes een markering rondom de stortbak staan.

@Nemesizz heb die patch ook binnen gehad, maar krijg nooit mee wat ze er nu in aanpassen. Giants vult hun info pagina's bij Steam niet in en ik ben te lui om er actief naar te gaan zoeken.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

MadMarky schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:35:
[...]
@Nemesizz heb die patch ook binnen gehad, maar krijg nooit mee wat ze er nu in aanpassen. Giants vult hun info pagina's bij Steam niet in en ik ben te lui om er actief naar te gaan zoeken.
Pssst: https://www.farming-simul...19.php?lang=en&country=ie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:10
Hebben jullie "Boeren"ook nog gestaakt gister? }:O :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
chimera2 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:09:
Nee, gewoon op pad geweest met de camera hopen nog een beetje mais hakselen te kunnen filmen :+
Maar het weer zat niet mee (regen), dus dan maar vanuit de auto gekeken.

Zijn overigens wel wat boeren hier uit de buurt heen geweest, op 1 oktober, gisteren, en eerder deze week bij de provinciehuizen. Maar loonwerkers gingen voor het grootste deel gewoon door met hun werk (uiteraard, anders lopen ze inkomsten mis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-06 14:43
Gisteren begonnen op Marwell Manor Farm. Vanavond even wat aanpassingen doen aan de boerderij, speel de optie waar je al gebouwen en voertuigen hebt(ben de naam even kwijt). Even druk sparen voor dinsdag en dan wat Claas spul halen.

Nu wil ik straks mais gaan doen. Dus ik zat te kijken om dit wat makkelijker te maken omdat het veld redelijk groot is. Nu kan ik natuurlijk zelf gaan rijden en met Followme een trailer naast me laten houden om te collecten. Maar kan ik die trailer dan ook via Courseplay naar de silage kuil laten rijden als die vol is?

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 18:36
chimera2 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:09:
yup ben woensdag nog naar rivm en malieveld geweest. echt top beleving maar het lijkt nog steeds niet echt te helpen helaas

hier een verslag van mijn avontuur https://www.facebook.com/hj.vg.7/posts/2739531076092319

ontopic:
gisteren nieuwe map gestart op de multiplayer server (Greenwich Valley) in voorbereiding op de claas dlc. wel geld over gezet van de vorige map

[ Voor 3% gewijzigd door hjvg op 18-10-2019 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Nog één dagje en dan kan het Claas feestje beginnen *O*

Alleen jammer dat er op console nog geen manier is om in single player zelf met een forage harvester te rijden en dat de AI de volgtrailer rijdt. En zelf een trailer achter de harvester hangen vind ik ook zo'n 8)7 gevalletje.
Had de 960TT en 980 toch ook graag eens zelf gereden <3
Ach, dan maar een Xerion 5000 om het goed te maken :D

[ Voor 7% gewijzigd door Darkstar op 21-10-2019 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
FollowMe werkt niet op consoles?

Die gebruikte ik (op PC althans) zodat followers met wagens mee rijden (hakselen werkt minder goed als in FS17, in FS19 kruipen ze de bocht om waardoor je telkens moet wachten, voor dorsen werkt het wel prima).

Hoop echt dat ze het geluid niet verkloot hebben met de Claas DLC. Nu zal het wel niet perfect zijn gezien hoe het geluidsysteem werkt in de game, maar hoop wel dat een Jaguar een beetje klinkt zoals in het echt en niet copy/paste BigX geluid is bijvoorbeeld.

Zal waarschijnlijk eerst alle machines uittesten op de testmap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Nemesizz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:31:
FollowMe werkt niet op consoles?

Die gebruikte ik (op PC althans) zodat followers met wagens mee rijden (hakselen werkt minder goed als in FS17, in FS19 kruipen ze de bocht om waardoor je telkens moet wachten, voor dorsen werkt het wel prima).
Helaas niet. Veel mods die "script-based" zijn werken niet op consoles omdat dit niet wordt toegelaten door Sony/Microsoft. Giants zou het wel kunnen doen, maar dit zou een nieuwe game-update inhouden voor elke mod die op basis van scripts wil werken. Voor Seasons maken ze wel die uitzondering, maar gezien de populariteit en omvang van die mod snap ik dat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Darkstar schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:33:
[...]

Helaas niet. Veel mods die "script-based" zijn werken niet op consoles omdat dit niet wordt toegelaten door Sony/Microsoft. Giants zou het wel kunnen doen, maar dit zou een nieuwe game-update inhouden voor elke mod die op basis van scripts wil werken. Voor Seasons maken ze wel die uitzondering, maar gezien de populariteit en omvang van die mod snap ik dat ook wel.
Dat is dan wel jammer. Zelf op de hakselaar rijden is veel leuker (bovendien werken de followers zo onhandig op die machines).
Komt bij dat er bij veel hakselaar om de een of andere reden geen trailers achter mogen. Paar van die kleintjes, of meteen zo'n grote bak voor suikerriet. Terwijl bij een mod hakselaar (Rostelmash bijvoorbeeld) mag je wel gewoon allerlei trailers achter aansluiten (net als in FS17, in en het echt kun je vaak ook gewoon silagewagens achter een hakselaar hangen, word nog wel eens gedaan bij kanten los maaien of het veld in blokken opdelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Die forage harvesters is nou net iets waar ze op console wel mochten afwijken van het realisme ten opzichte van speel plezier. Zeker op console.

Gebruik nu de mod harvester met een 45.000l aanhanger. Werkt goed.
Andere harvester gaat hem voorlopig niet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Player1S schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:36:
Die forage harvesters is nou net iets waar ze op console wel mochten afwijken van het realisme ten opzichte van speel plezier. Zeker op console.
Hoe bedoel je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Nemesizz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 18:44:
[...]

Hoe bedoel je dat precies?
Dat je wel de meeste aanhangers (zeker diegene speciaal voor Chaff) gewoon aan een forage harvester kunt hangen ook al gebeurd dat in het echt nauwelijks en kan het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
Player1S schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:17:
[...]

Dat je wel de meeste aanhangers (zeker diegene speciaal voor Chaff) gewoon aan een forage harvester kunt hangen ook al gebeurd dat in het echt nauwelijks en kan het eigenlijk niet.
Oh, maar dat gebeurt in het echt ook wel hoor. Vaak zat gezien. Ok, niet een heel veld, maar toch wel met los maaien. Loonwerkers (en boeren die zelf hakselen) die dat vaak doen hebben meestal ook zo'n snel wissel systeem achterop de hakselaar.

Vind het wel raar dat bijvoorbeeld combines ingame dingen kunnen die ze in het echt niet kunnen (alle headers voor alle combines bijvoorbeeld).
Maar wat hakselaars in het echt wel kunnen, kunnen ze ingame dan weer niet (trailer aansluiten, alle headers gebruiken, stro hakselen, zonnebloemen hakselen).

Het is zelfs zo gek, dat een gras (of mais) pickup van de ene Krone hakselaar niet eens op de andere past, terwijl dat in het echt wel wil.
Of die 8 rijige Kemper, past alleen voor de Rostelmash, terwijl Kemper in het echt op alle merken past (zij het met een verloop, maar is op alle merken en types te gebruiken).

Dat van die headers is wel jammer, had liever met een 8 rij aan de gang geweest met de New Holland FR, maar nee, alleen de 12 rij past.

Maar...je kan wel een 14m maaibord aan je begin jaren 80 combine hangen.... 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Die Kemper wordt in de praktijk zelfs vrij frequent gebruikt op bv Claas Jaguars. Vreemd eigenlijk dat Giants dit niet breder compatibel maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb hem ook , grappig spelletje. Wat zijn nou de meest aanradenswaardige mods?
De 4km-per-uur-achteruitrijdmod is vast realistisch maar maakt het er denk ik niet leuker op :P.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 18:28

Vos

AFCA

Boudewijn schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:04:
Ik heb hem ook , grappig spelletje. Wat zijn nou de meest aanradenswaardige mods?
De 4km-per-uur-achteruitrijdmod is vast realistisch maar maakt het er denk ik niet leuker op :P.
Kijk bij de top mods op de modhub. Of de meest gedownloade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
Boudewijn schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:04:
Die 4km/u achteruitrij dinges heb je automagisch als je een Adurante aanhanger aangekoppeld hebt, das geen aparte mod :P

Speel je op pc of console?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Pc master race!

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.modhub.us/
https://www.yesmods.com/
http://www.farmingsimulator19mods.com/

Leef je uit. Dat zijn de 3 sites waar ik de meeste mods vandaan tover. Meestal kom ik ze tegen op de youtube kanalen van Sim Farmer, Virtual Farmer en Cahinsaw100

Sommige mods hebben wat errors maar de meeste zijn gewoon goed. Vooral de mods die op Yesmods staan gewoon van erg goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online
Oeh dan zijn de mogelijkheden bijna eindeloos :P
Begin eerst maar eens met rondkijken bij de ingame modhub, verder staan er ook in de startpost wat sites heeft @Anoniem: 93986 net ook wat sites genoemd.
Kan hier wel de alle mods posten die ik de moeite waard vind en momenteel gebruik maar dat wordt een hele lange lijst...

Nouja vooruit dan, hier een paar echt goeie:
- Seasons (uit modhub)
- ITRunner hooklift package (uit modhub)
- Terra Gator
- Ford LTL 9000 truck pack
- Noord Friesland Map

[ Voor 8% gewijzigd door MadMarky op 22-10-2019 23:06 ]

🖥️ | 🚗

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste