yup dat is een pc only mod. console mods staan alleen maar op https://www.farming-simul...ds.php?lang=en&country=nl en niet op andere site`sdvdkiwi schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:28:
[...]
Ik heb gisteren alle mods even vluchtig doorgelopen en heb deze niet gezien, is het een pc only mod?
Het mooiste zou zijn als je zelf afrastering kunt plaatsen en je vee op een stuk land naar keuze zou kunnen laten grazen. Als dan het gras op is verplaats je ze naar een ander stuk land zodat het gras weer kan groeien.
wat betreft de afrastering en koeien in andere stukken land dit zie ik niet in game komen veelste veel werk voor Giants. en als mod zou het sowieso pc only zijn. maar ik zie het niet in game komen
heb je ze ook gemengd rantsoen gegeven?Nemesizz schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 10:50:
Mijn koeien hebben nu al 4 dagen praktisch niks gegeten. Alleen stro en water verbruiken ze veel per dag, maar gras en hooi.... nope. Volgens mij bewegen die balkjes alleen maar als er vee bij komt (ik vergeet telkens de exacte getallen bij te houden, maar qua voer gaat er volgens mij echt amper wat vanaf per dag).
want ze zijn altijd water en stro nodig daarnaast kun je kiezen tussen gemengd rantsoen of gras en hooi beide is niet nodig
gemengd rantsoen geeft 100% effectiviteit
aleen
hooi/ kulvoer 75%
gras 25%
samen geeft dit ook 100%
echter als er gemengt rantsoen voor de koeien ligt blijven de andere 2 ongebruikt
[ Voor 33% gewijzigd door hjvg op 05-07-2019 11:47 ]