Wil niet zeggen dat m'n Fendt 724 traag is, maar heuvel op met een balenpers heeft die toch behoorlijk moeite. Overigens, in zo'n missie/contract een keer een 350PK Valtra mee, en ook die kon het niet zonder zwoegen.
De map waarop ik speel is die Duitse map, maar vergeet telkens hoe dat ding ook alweer heet, denk wat Robbin zegt dat dat Felsbrunn moet zijn.
Vond Sosnovka uit de vorige veel leuker, in zowel FS17 als FS15 gespeeld. Maar goed, STEL dat die map nog een keer naar FS19 komt... om dat nog een keer daar naar toe te gaan? (aan de andere kant was die wel mooi

).
Probleem wat ik heb met de zwaardere tractors, is (jawel, is ie weer

) het geluid. Het is zo verschrikkelijk slecht bij veel van die zware modellen vooral dat ik ze niet eens wil hebben. M'n broer had laatst voor een contract de John Deere 8000 serie mee, en ook dat ding klinkt als een haardroger. Case Magnum ; haardroger, New Holland T8 te veel bugs (clipping).
Nu konden we (m'n broer eigenlijk) de oude Magnum nog wel fixen omdat we daar zelf geluid van hebben, maar dingen zoals een John Deere 8000 word lastig, en die nieuwe Magnum's ook.
Komt bij dat vooral machines met veel PK's veel sneller naar stationair geluid vliegen (mogelijk omdat ze niet veel hoeven te trekken, maar het hoort niet).
@
Robbin889 Ik geloof dat ik zo'n 1300 tot 1600 per silagebaal krijg (gras baal in plastic gewikkeld) bij de Barn (veehandel), maar prijzen wisselen behoorlijk. Voordeel van BGA is overigens wel dat je mest krijgt wat je dus niet hoeft te kopen bij de shop (vind bouwland bemesten met alleen kunstmest nou niet helemaal zoals het hoort, maar op het moment heb ik nog niks anders).
@
MadMarky Dat terrein aanpassen ben ik voorlopig nog een beetje huiverig voor (weet het ook even niet anders te benoemen

). Het kán, maar kost vaak meteen een fortuin, en kleine hobbels zijn soms ook slecht te zien. Denk ook dat die hoge bulten vlak werken dusdanig veel geld kost dat het meer 'end game content' is, dus pas als je in de slappe was zit qua financiën en dat duurt nog wel even

.
*EDIT*
@Verwijderd Ik probeer wel de game deels realistisch te spelen. Dus geen gewassen stelen (contract accepten, oogsten met eigen spul, cancellen en geld vangen), velden kopen , oogsten dan weer verkopen, enz. Dus als ik een veld oogst, doe ik dat ook op de manier zoals het hoort, met de lengte van het veld mee, kop vrijmaken en dan in de lengte mee, en als dat betekend heuvelop, nouja helaas dan maar
[
Voor 7% gewijzigd door
Nemesizz op 24-01-2019 13:48
]