En toen was de dag aangebroken, dat eindelijk bieten een fatsoenlijke waarde hadden! Ik spring in m'n vrachtwagen en begin vrolijk heen en weer te toeren om een groot deel van m'n bieten te verkopen. Mooi eindelijk een goede prijs!
Ingame kwartiertje of half uur later: "Great demand for sugar beet" ... En dan 34 euro per ton meer dan ik ze net voor verkocht had (lijkt weinig, maar kijk maar eens bij bieten prijzen, dan maakt 34 euro per ton best wat uit). Kon nog net anderhalf trailer verkopen voor de betere prijs.
Meestal sla ik alles op in silo's hopen op een goede prijs of great demand. En dan verkoop je het spul, en dan zul je altijd zien dat nét wanneer je het spul verkocht hebt er een great demand komt met een veel betere prijs
Nouja, opslag is weer leeg, kan ik een keer weer bieten verbouwen en opslaan voor de volgende keer dat ze weer een fatsoenlijke prijs hebben. Had m'n huidige voorraad al een paar (ingame) dagen in de silo's zitten omdat de boel geen fluit waard was.
Eigenlijk hoef ik het niet eens zozeer meer om het geld te doen, zit al een tijdje boven de 2 miljoen, en als ik een 'fire sale' hou (dus alles wat ik opslag heb verkoop) zit ik daar zo weer aan mocht ik plots die 2m opmaken
Wil nog wat velden kopen, maar wacht eerst tot er een interessant gewas op groeit. Veld 9 had ik op het oog, maar is al 2 (ingame) dagen niks op verbouwt gek genoeg.