Daarom hebben we (m'n broer en ik) een mod gewicht...eh gemod (dus een mod gemod

) zodat je die achter een hakselaar kan hangen en alle trailers kan aansluiten.
XML aangepast zodat het gewicht kan aansluiten op de achterkant van een hakselaar (dus iets veranderd dat de aansluiting 'trailer' heet), en andere uiteinde van het gewicht veranderd van trailer naar trailer_low (die laatste word vooral gebruikt bij de grotere wagens, zoals silagewagens).
Werkt prima op de New Holland FR na, die heeft wat problemen vanwege de wiel ophanging (wil in scherpe bochten met gewicht + trailer op z'n zij gaan).
Met die andere trailers kan ik ook niet overweg (vooruit wel, achteruit niet).
Voor consolespelers is dus zo'n wagen wel een optie dan (gezien je daar geen XML kan aanpassen), of anders die grote suikerriet wagen (kan ook silage in gelukkig), zit je alleen wel weer met achteruit rijden.
Zelf gisteren begonnen met m'n grote oogst sessie van soybeans. Had alles op, en dus alle velden (nouja, op 2 na) die ik had ingezaaid met soybeans. Niet alles was rijp, dus toen maar wat bezig gegaan met landscaping.
Had veld 33 in Fellsbrun al een keer aangepast dat die wat minder heuvelachtig was, maar zaten nog een paar lelijke bulten in, dusdanig vervelend dat de combine soms stukken overslaat omdat de header te ver omhoog komt. Zelfde probleem met zaaien en bemesten dat stukken overgeslagen werden vanwege de bulten.
Genoeg is genoeg! Dus plat met die handel!

Eerste poging ging meteen mis, had vanaf de verkeerde hoogte 'geleveld' dus werd het ene lelijke bulten boel, dus niet saven, reload, en nog een keer proberen.
Toen iets voorzichtiger en zorgvuldiger te werk gegaan en redelijk goed resultaat. Was wel een beetje uitgeschoten met de muis op sommige stukken (op de hogere heuvels aan de rand van het veld), dus dat werd een beetje duur qua fixen (smoothen), maar uiteindelijk wel gelukt. Al met al weer rond de 200K lichter.
Nu de boel weer omploegen (na het levelen is alles weer gras geworden, dus moest veld weer uitstippelen en omploegen), kalk erop en weer inzaaien. Maar nu wel alles mooi plat.