tboynl schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:09:
[...]
240fps is al niet verkeerd maar ANXcamera kan ook superslow motion (960fps).
Ik draai nog op versie 106. Ik ben wat voorzichtig met updaten omdat de installatie wat rigelreuzer is en sommige versies van ANXcamera zijn wat buggy.
https://camera.aeonax.com/#predownloads
De verschillen in de twee uitgaves citeer ik even:
AEonAX - Owns a POCO, Makes builds with Lots of features and Bugs
Luffitys - Owns a MI8, Makes Debloated Version, with Lots of features removed and Less bugs due to feature removal. He is not on XDA
GCam mod is wel sterk verbeterd vind ik. Ik schoot die eerder af als mijn primaire camera app omdat ik die te weinig neutraal vond (teveel verscherping en kleuren iets aangedikt). Binnenkort check ik of daarin iets is veranderd.
Ik trek standaard al mijn foto's met Gcam, al vind ik de portret mode van ANX dikwijls beter voor portret foto's van mensen.
Heb nu de ANX 130 geïnstalleerd van AEonAX, misschien ligt het daar aan. Zal die straks eens verwijderen eerst en 132 van Luffitys installeren. Moet tegen volgende week in orde zijn want dan ga ik naar Spanje en wil ik panorama's kunnen maken, iets wat met Gcam niet goed lukt (slecht uitgelijnd).
Ik flash ANX trouwens ook altijd vanuit TWRP, maar heb wel Magisk geïnstalleerd en dan komt die automatisch bij de modules te staan.
Raznov schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:58:
Sinds 1 Augustus heb ik wel problemen met Android Auto bij LOS Official. Ondanks de HW-overlay aanpassing, is het vaak zo dat ik de telefoon moet herstarten zodra hij aan de auto gekoppeld is geweest. Niet heel fijn in ieder geval. Zo eens zoeken op xda of meerdere dit probleem hebben.
Ik gebruik dagelijks AA en heb enkel problemen als ik HW-overlays vergeet uit te schakelen. Kwam de laatste tijd door het vele updaten wat meer voor dus heb ik de Magisk module maar geïnstalleerd die dit automatisch doet. AA met de nieuwe UI werkt probleemloos op de nightlies van augustus bij mij.
Voorlopig stop ik even met updaten voor deze maand tot de security patch vermeld wordt in de release notes.
EDIT: Helaas, zowel versie 130 van AEonAX als 132 van Luffitys resulteren in hetzelfde zwarte scherm bij het openen van ANX camera op de augustus builds van LOS

. Heb voor het zekerste getest door te flashen vanuit TWRP en ook vanuit Magisk, maar resultaat blijft hetzelfde. Nog even een oudere build proberen, maar ik vrees ervoor.
Edit2: Net ook nieuwe unofficial build me fix voor AA @
Raznov en nieuwste security patch:
quote: XDA
okay guys time for update again
Changelog
August security patch
Switched to built vendor
Fixed android auto
Fixed other bugs present in offiicial vendor built rom (fm, etc)
Lineage Upstream
As you know we have switched to built vendor i will be updating to firmware without vendor in op and minumum requirement will be miui 9.6.20 and if you encounter any bug please report bugs with proper logs, ota for same build is pushed as well ! enjoy
[
Voor 16% gewijzigd door
Largamelion op 08-08-2019 13:24
]