Tsja al die maanden stilte en dan dit...net als Kneok heb ik ook graag mijn spellen compleet, maar heh, ik heb nu voor de ps4 usf met 5 pakjes per char voor 7,50 gekocht.....en gezien ik niet heel veel zin heb om het spel nu te spelen is er weinig wat me tegenhoudt tot ik hetzelfde dan kan doen op de ps5. Veel meer interesse in Samsho, of eventueel tekken/dbz f of sc......waar bij al die games wel geld dat ze buiten mijn normale comfort zone zitten waardoor ik niet verwacht ze heel veel te spelen. Ben wel soort van begonnen met het sparen van de soul calibur games dus wat dat betreft zou ik ook 6 toch eigenlijk wel fysiek nog moeten kopenGrumpmeister schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:28:
[...]
Ik snap het zeker, de stilte tot aan nu was eigenlijk een dooddoener voor de game. En idd, het feit dat er eigenlijk geen season pass is geeft wel aan dat ze waarschijnlijk niks van plan waren. Het dichtste bij wat je kan komen is die bundle die ze nu hebben voor 15 euro, maar goed, dat maakt het niet goed.
Zelf weet ik nog niet hoe ik de laatste 4 karakters nog vrij ga spelen. Of via FM (heb nog best wat stories te doen dus daar kan ik heel wat mee binnen harken) of gewoon even de 15 euro neertellen. Hebben ze m'n geld dan toch
Dus ja, ik hoopte dat het een bewussie was dat lek, En dat er idd meer aangekondigd ging worden maar meh.
Mocht je overigens nog goede tips hebben voor fm grinden dan hoor ik het graag, maar story mode tikt volgens mij ook niet echt heel hard aan.
Wat me ook tegenhoudt om season pass 2 te kopen is dat ik al enkele chars heb 'vrijgegrind'
Abigail heb ik
Akuma ?
Ed heb ik
Kolin heb ik
Menat nee
Zeku ?
Dus 2,50 per char momenteel if memory servers.......aan de ene kant niet heel duur, aan de andere kant, ik heb hem gestart en ps4 daarna in rest mode gedaan, maar denk dat als ik het uberhaupt nog is opstart dat ik er heel snel weer klaar mee ben.
10 second ninja DONE