• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Sagat schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:22:
[...]

Ik dacht dat kneok ook interesse had, en ikzelf.
Voor de duidelijkheid dat ging puur om brussels challenge.

Verder kan ik me niemand herinneren. Op de nl fgc discord zag ik wel wat namen voorbij komen van mensen die gaan.
Zeker, ik denk wel dat ik een kijkje wil gaan nemen. De prijs is ook prima, dus even kijken hoe dat met eventueel overnachten gecombineerd kan worden ofzo.

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Grumpmeister schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:45:
UNICLR heeft een flinke following gekregen met de vorige iteratie (UNIST), zeker binnen Nederland.
Oh dat wist ik niet. Ik heb UNIST nog aangeschaft destijds, ben door de tutorial gegaan, heb wat arcade gespeeld, maar heb het daar ook wel bij gelaten. Volgens mij was toen ook net Dragon Ball Fighters uit, of bijna uit. Die heb ik een paar weken redelijk fanatiek gespeeld, maar verder geen tijd gehad en gemaakt voor UNIST. Ik las en zag dat er voor UNIST bezitters een update uit is vandaag, heb het even gedownload en geprobeerd. Ik zag dat er een extra karakter is toegevoegd, maar die is niet te kiezen. Vast DLC? De game leek me altijd wel gaaf, maar dacht dat echt dat geen hond in Europa de game speelde, laat staan Nederland.

Ik ben zelf verder redelijk casual met fighting games. Ik vind het 1 van de leukste game genres, heb best veel gespeeld/geprobeerd door de jaren heen, maar ben niet heel goed. Ik heb een tijdje, verdeeld over een paar jaar, Street Fighter V, Guilty Gear Xrd en Dragon Ball Fighters gespeeld. Ik denk dat ik de meeste tijd in de eerste twee heb gestopt. Maar SFV vond ik minder leuk dan GG en GG had helaas weer minder spelers van mijn niveau online. De keren dat ik heb gewonnen was vast op twee handen te tellen.

Ik ben nu Granblue Fantasy Versus aan het spelen. Heb de Hong Kong import gekocht. De combinatie van de Guilty Gear look en feel met Super Turbo gameplay trok me wel. Had geen zin om op de Europese versie te wachten... Tot nu toe valt de game zelf niet tegen. Ik heb het ook al online geprobeerd, maar de tegenstand is wel een tikkie beter dan ik. Fanatiekelingen die al meer dan 500 games hadden gewonnen. Toch net van een Ladiva een set gewonnen met mijn lame ass Gran. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
UNICLR is vandaag idd uitgekomen. Voor zover ik weet was dit een gratis upgrade op de PS4, maar ik weet niet wat de staat was op de PC. Kan idd goed zijn dat je Londrekia wel aan moet schaffen, maar dat lijkt inderdaad nog niet enabled te zijn.

Alle andere wijzigingen zijn wel gratis overgeheveld, veel balancing wijzigingen en iedereen heeft een / wat nieuwe moves gekregen.

Verder zit ik wel in hetzelfde schuitje, ik ben er nog niet goed in en probeer er wel meer in te komen, maar toch stokt het zo nu en dan. Zoals de afgelopen maanden de RSI aan m'n rechterhand. Hierdoor niks gedaan behalve wat toernooien bekijken, etc. Met Tekken begon ik wel iets beter te worden, maar ook daar zit ik nog in de onderste regionen qua ranks.

Gisteren wel de Hitbox er even bij gepakt om te kijken hoe het nu gaat met m'n hand. DBFZ opgestart en een paar van de combo trainingen gedaan met als doel wat meer feeling voor input te krijgen. Was dan ook best blij dat ik alle combo-dingen van Goku Black gedaan kreeg. Ze zullen verre van optimaal zijn en volgens mij ook wat van de makkelijkere, maar als oefening toch wel fijn.

Daarna ook nog even UNIST opgestart en wat van de Wagner combo's gedaan. Wel de (hele) simpele, die lange strings waag ik me nog niet aan. Het is sowieso nog een beetje finicky wanneer je de input moet doen, waardoor ik vaak te vlug of te vaak een knop indruk (in beide games).

De drang naar GBVS heb ik nu wel een beetje kunnen onderdrukken, ook gezien we 'bijna' in maart zitten. Ik heb d'r wel erg zin in, maar ik denk dat ik me gewoon neer ga leggen bij de EU release om alles gewoon op 1 account te houden (ook een beetje al kijkend naar de PS5, geen idee hoe die straks met meerdere accounts om gaat...).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

De Nelis

en anders maar niet...

KneoK schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:56:
[...]

Zeker, ik denk wel dat ik een kijkje wil gaan nemen. De prijs is ook prima, dus even kijken hoe dat met eventueel overnachten gecombineerd kan worden ofzo.
Ibis Airport Brussels, met de trein kom je hier aan, is op een voordelige optie qua hotel. 10 minuten met de auto of uber vanaf de venue.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

Grumpmeister schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:03:
UNICLR is vandaag idd uitgekomen. Voor zover ik weet was dit een gratis upgrade op de PS4, maar ik weet niet wat de staat was op de PC. Kan idd goed zijn dat je Londrekia wel aan moet schaffen, maar dat lijkt inderdaad nog niet enabled te zijn.

Alle andere wijzigingen zijn wel gratis overgeheveld, veel balancing wijzigingen en iedereen heeft een / wat nieuwe moves gekregen.
Ik kon vrijdagavond wel het nieuwe karakter aanschaffen, meteen maar gedaan. Het gekke is, de vorige versie van Under Night is op dit moment 9,99 op PSN. De gratis update zorgt er voor dat de game gelijk is met de nieuwste versie (wel met het oude titelscherm). Hoeft men alleen het extra nieuwe karakter aan te schaffen voor 8,99 en eventueel de optionele nieuwe kleurtjes. Al met al is dit goedkoper dan UNICLR los aan te schaffen.

Ik heb verder nog niet veel UNICLR/ST gespeeld. Heb wel de RPG modus van Granblue uitgespeeld, omdat je zo nieuwe kleurtjes, wapens en kleding kan unlocken. Was op zich ietwat saai, behalve de raids (bazen), ook redelijk makkelijk, alleen de laatste baas was lastiger. Daarna kan je verder in hard mode en er is nog een soort van eindeloze modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:34
Iemand ervaring met Samurai Shodown? Het lijkt me een redelijk "lege" fighter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

Cyrax0508 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 12:45:
Iemand ervaring met Samurai Shodown? Het lijkt me een redelijk "lege" fighter.
Nou, dit weekend een half uurtje als dat telt. De game is namelijk in de aanbieding op PSN en ik had toevallig ooit al de season pass geclaimed van toen die een keer per ongeluk gratis was. Ik ben in theorie wel fan van Samurai Shodown en op het eerste gezicht is de game best goed, maar ik merk wel dat het inderdaad niet heel populair is. Als je dat bedoelt met "leeg" tenminste. Verder een stuk langzamer dan de bekende fighters, maar zit wel degelijk goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Samurai Shodown vind ik erg gaaf. Het is een wat 'simpelere' fighter, als in, er zijn minimale combo's en het is enorm op footsies gebaseerd. Daardoor is het ook vrij simpel op te pakken voor nieuwere spelers. Het klopt idd dat het niet enorm populair is, want de netcode is niet geweldig. Maar ik heb best wat plezier gehad in het spelen ervan. Mogelijk weer eens doen, toen ik 'm eerder speelde had ik nog geen Hitbox :D

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
redrohX schreef op maandag 24 februari 2020 @ 19:51:
[...]

Nou, dit weekend een half uurtje als dat telt. De game is namelijk in de aanbieding op PSN en ik had toevallig ooit al de season pass geclaimed van toen die een keer per ongeluk gratis was. Ik ben in theorie wel fan van Samurai Shodown en op het eerste gezicht is de game best goed, maar ik merk wel dat het inderdaad niet heel populair is. Als je dat bedoelt met "leeg" tenminste. Verder een stuk langzamer dan de bekende fighters, maar zit wel degelijk goed in elkaar.
Bleh aanbieding, nog steeds 35 euro :( Tekken base game voor 7 euro DAT is een aanbieding (die ik dan uiteraard ook weer niet gekocht heb :P want de game zit in gamepass....al waar ik hem niet speel dus nee, tekken en ik worden ook deze keer wsl geen vriendjes )

De seasons pass voor samsho was overigens niet per ongeluk gratis, bewuste keuze van snk, goede pr ofzo is mijn aanname? zijn artikelen over te vinden :)

=========

Dan Brussel....had en heb zin om weer is de sfeer te proeven, maar.....ik twijfel.
Waarom? Dat stomme virus.
Ik gooi het even in OT, heeft natuurlijk verder niets met fighting games te maken.

offtopic:
Aan de ene kant......mers/sars/varkens en vogel griep, 'we' hebben er hier, of misschien beter gezegd ik in mijn bubble niets van gemerkt, in zoverre dat ik gehoord of gezien heb dat mensen echt ziek waren.
Wellicht is dit hetzelfde en is er over een jaar niets meer aan de hand of is het dan echt een wereldwijd ding en is er geen ontsnappen mogelijk (lekker positief!) maar.

Nu moet ik kiezen, wil ik mezelf blootstellen aan een plek waar toch veel mensen komen van over de hele wereld, en waar een select groepje top spelers bijna elke week wel in het vliegtuig zit?

Denk dat, hoe klein het risico ook is......dat ik er toch voor ga kiezen om dit te skippen. Naast mezelf heb ik ook mijn gezin en familie om rekening mee te houden en dan is fighting games live kijken niet echt een vergelijking.......toch nog steeds wel :/

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Grumpmeister schreef op maandag 24 februari 2020 @ 22:59:
Samurai Shodown vind ik erg gaaf. Het is een wat 'simpelere' fighter, als in, er zijn minimale combo's en het is enorm op footsies gebaseerd. Daardoor is het ook vrij simpel op te pakken voor nieuwere spelers. Het klopt idd dat het niet enorm populair is, want de netcode is niet geweldig. Maar ik heb best wat plezier gehad in het spelen ervan. Mogelijk weer eens doen, toen ik 'm eerder speelde had ik nog geen Hitbox :D
Top, ik heb hem besteld. Beetje nostalgie (vroeger wel gespeeld op de NeoGeo en tegenwoordig op de NeoGeo Mini), dus ik vind het wel leuk om hem in een nieuw jasje te hebben. Nu begreep ik dat er ook een pre-order bij zit (Pocket versie van Samurai Shodown II), zit die in de box oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Cyrax0508 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:13:
[...]

Top, ik heb hem besteld. Beetje nostalgie (vroeger wel gespeeld op de NeoGeo en tegenwoordig op de NeoGeo Mini), dus ik vind het wel leuk om hem in een nieuw jasje te hebben. Nu begreep ik dat er ook een pre-order bij zit (Pocket versie van Samurai Shodown II), zit die in de box oid?
Dat is nieuw voor me, maar ik zag net dat het bij de Switch versie zit? Zelf heb ik 'm op de PS4 gehaald, daar zat het toentertijd niet bij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Grumpmeister schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:53:
[...]

Dat is nieuw voor me, maar ik zag net dat het bij de Switch versie zit? Zelf heb ik 'm op de PS4 gehaald, daar zat het toentertijd niet bij in ieder geval.
Klopt, bij de Switch versie. Maar ik kreeg geen code van de shop waar ik hem heb besteld, dus ik vermoed dat hij in de doos zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Granblue Fantasy Versus heeft een Europese release datum gekregen; 27 maart. De fysieke Collector's Edition is ook door Marvelous Games gecancelled, terwijl de andere regionen deze wel kregen.

Als EU zit je nu dus ~2 maanden na de release in Azië en bijna een maand na de release in de US. Waardeloos dit, ik ga zeer waarschijnlijk de US release wel halen dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

Sagat schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:33:

Bleh aanbieding, nog steeds 35 euro :( Tekken base game voor 7 euro DAT is een aanbieding (die ik dan uiteraard ook weer niet gekocht heb :P want de game zit in gamepass....al waar ik hem niet speel dus nee, tekken en ik worden ook deze keer wsl geen vriendjes )
Ik vond het die 35 euro wel waard incl wel of niet geplande gratis season pass (heeft me toch doen besluiten om de game te kopen, dus heeft geholpen I guess), de volle mep had ik er niet voor over.
Grumpmeister schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:12:
Granblue Fantasy Versus heeft een Europese release datum gekregen; 27 maart. De fysieke Collector's Edition is ook door Marvelous Games gecancelled, terwijl de andere regionen deze wel kregen.

Als EU zit je nu dus ~2 maanden na de release in Azië en bijna een maand na de release in de US. Waardeloos dit, ik ga zeer waarschijnlijk de US release wel halen dan :/
27 maart is wel laat ja! Mag je meteen extra lappen voor de DLC-karakters die je er tegen die tijd bijna wel bij moet kopen. Zonde hoor, want de game zelf is echt heel leuk. Zeer geschikt voor beginners, met goede tutorials en trials. Een release datum is beter dan geen release datum, hopen dat de game tegen die tijd nog wat tractie krijgt binnen Europa/Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
redrohX schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 15:03:
[...]

Ik vond het die 35 euro wel waard incl wel of niet geplande gratis season pass (heeft me toch doen besluiten om de game te kopen, dus heeft geholpen I guess), de volle mep had ik er niet voor over.
als je die seasons pass voor 10-15 rekent (geen gekke bedragen imho) is 35 euro natuurlijk nette prijs.
Ik ben een cheapskate. Als de game nou volop gespeeld werd dan zou ik het nog wel doen, maar nu.....voor mij echt een gamepass of sale prijs zoals die tekken, of iig 20 of 15 ofzo. Ik ben dan ook wel weer zo dat als ik het ergens speel en wel tof vind dat ik het vrij snel kan aanschaffen
[...]

27 maart is wel laat ja! Mag je meteen extra lappen voor de DLC-karakters die je er tegen die tijd bijna wel bij moet kopen. Zonde hoor, want de game zelf is echt heel leuk. Zeer geschikt voor beginners, met goede tutorials en trials. Een release datum is beter dan geen release datum, hopen dat de game tegen die tijd nog wat tractie krijgt binnen Europa/Nederland.
Ik ga hier misschien stiekum day one voor kopen, gewoon idd usa store dan. dlc chars.......op zich hoeven die ook weer niet gelijk, ligt eraan of er in de base crowd al iemand zit die ik leuk vind om te spelen.

als mensen zeggen sf2 gameplay word ik zeer nieuwsgierig.

10 second ninja DONE

• Cyrax0508
Gisteren een avondje Samurai Shodown op de Switch gespeeld. Mijn bevindingen:

Speelt soepel, zowel docked als ondocked
Ziet er docked goed uit
Gameplay is echt heerlijk en leuk
Old skool vibe

Ziet er ondocked niet bepaald goed uit
Weinig vechters
Weinig SP content

Al met al zeker geen spijt. Qua vechten vind ik het oprecht een leuke game.

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Grumpmeister schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:12:

Als je dan toch de us versie wil kopen kan je net zo goed nu al de Hong Kong versie halen :9 ook mooi in het Engels en als je dan toch op een ander account moet kopen zou ik helemaal niet meer wachten. Game nu ongeveer 2 weken volop aan het spelen en ben nog steeds hooked :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Sagat schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:33:
[...]

De seasons pass voor samsho was overigens niet per ongeluk gratis, bewuste keuze van snk, goede pr ofzo is mijn aanname? zijn artikelen over te vinden :)

=========

Dan Brussel....had en heb zin om weer is de sfeer te proeven, maar.....ik twijfel.
Waarom? Dat stomme virus.
Ik gooi het even in OT, heeft natuurlijk verder niets met fighting games te maken.

offtopic:
Aan de ene kant......mers/sars/varkens en vogel griep, 'we' hebben er hier, of misschien beter gezegd ik in mijn bubble niets van gemerkt, in zoverre dat ik gehoord of gezien heb dat mensen echt ziek waren.
Wellicht is dit hetzelfde en is er over een jaar niets meer aan de hand of is het dan echt een wereldwijd ding en is er geen ontsnappen mogelijk (lekker positief!) maar.

Nu moet ik kiezen, wil ik mezelf blootstellen aan een plek waar toch veel mensen komen van over de hele wereld, en waar een select groepje top spelers bijna elke week wel in het vliegtuig zit?

Denk dat, hoe klein het risico ook is......dat ik er toch voor ga kiezen om dit te skippen. Naast mezelf heb ik ook mijn gezin en familie om rekening mee te houden en dan is fighting games live kijken niet echt een vergelijking.......toch nog steeds wel :/
Je bent niet de enige die er zo over dacht, want de Brussels Challenge is compleet gecancelled nu vanwege Corona. https://twitter.com/ccl085/status/1233477563563028486?s=20
the_virus26 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 13:34:
[...]

Als je dan toch de us versie wil kopen kan je net zo goed nu al de Hong Kong versie halen :9 ook mooi in het Engels en als je dan toch op een ander account moet kopen zou ik helemaal niet meer wachten. Game nu ongeveer 2 weken volop aan het spelen en ben nog steeds hooked :*)
True, maar nu zitten we toch maar een paar dagen van de US release af, die is dan toch iets meer accessible worst case. Afgelopen week was de pijn in m'n hand wat meer op komen zetten en ben ik ermee naar de huisarts geweest. Die heeft iig mij doorgestuurd naar een fysio maar hij verwacht voornamelijk overbelasting. Dus echt los gaan kan ik toch nog niet, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op zondag 1 maart 2020 @ 13:03:
[...]

Je bent niet de enige die er zo over dacht, want de Brussels Challenge is compleet gecancelled nu vanwege Corona. https://twitter.com/ccl085/status/1233477563563028486?s=20

[...]

True, maar nu zitten we toch maar een paar dagen van de US release af, die is dan toch iets meer accessible worst case. Afgelopen week was de pijn in m'n hand wat meer op komen zetten en ben ik ermee naar de huisarts geweest. Die heeft iig mij doorgestuurd naar een fysio maar hij verwacht voornamelijk overbelasting. Dus echt los gaan kan ik toch nog niet, helaas :(
Jammer voor het tournooi maar begrijpelijk, komt ook niet helemaal als een verassing, ik volg wat spelers op twitter en daar posste iemand ook al iets ala 'events worden gecancelled maar fgc laat alles doorgaan?'

Ik zeg volgend jaar beter!

==========

Gran blue, benieuwd wat die gaat kosten, heb er geen 60-70 euro voor over maar voor 40 (prijs samshodown) wil ik het denk ik wel proberen, mocht jij (@Grumpmeister ) hem idd kopen dan wil ik wel is keertje met je meekijken als je speelt!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op zondag 1 maart 2020 @ 13:03:
[...]

[...]

Hmmm je hebt de game dus nog niet gekocht? Ik zag overigens ook dat de pc versie schijnbaar de 13e uitkomt.......was er hier ook iemand die daar op wachtte?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Sagat schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:58:
[...]

Hmmm je hebt de game dus nog niet gekocht? Ik zag overigens ook dat de pc versie schijnbaar de 13e uitkomt.......was er hier ook iemand die daar op wachtte?
De US versie is gisteravond beschikbaar gekomen, ik ga wss vanavond even kijken / account aanmaken om 'm aan te schaffen. Meteen de Deluxe versie met de season pass erin. Maar ik heb ergens een beter gevoel bij een US account dan een Singapore / HK account, ook met de beschikbaarheid van PSN kaartjes, etc.

De Steam versie komt idd 13 maart... Maar. Ook daar hebben ze aangegeven dat het een Asia en NA release is, en ook daar is de publisher XSEED (de NA tak van Marvelous). Dus ergens heb ik m'n twijfels erbij dat 'ie in EU beschikbaar zal komen. En dan zit je wel weer met gekloot met VPNs, etc.

Gisteren wel een stream aangehad op m'n tweede scherm waar ze met Narmaya bezig waren (die ook gisteren vrijgegeven was) en ze ziet er wel als een tof karakter uit. Sowieso lijkt er qua speelstijl voor ieder wat wils te zijn, terwijl dat wel m'n grootste angst was (dat ze met 11 karakters uitkwamen). Ik ben zeker benieuwd, het ziet er echt uit als een meer Street Fighter achtige ervaring in een anime jasje (dus geen airdashing of iets).

[ Voor 20% gewijzigd door Grumpmeister op 04-03-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:43:
[...]

De US versie is gisteravond beschikbaar gekomen, ik ga wss vanavond even kijken / account aanmaken om 'm aan te schaffen. Meteen de Deluxe versie met de season pass erin. Maar ik heb ergens een beter gevoel bij een US account dan een Singapore / HK account, ook met de beschikbaarheid van PSN kaartjes, etc.

De Steam versie komt idd 13 maart... Maar. Ook daar hebben ze aangegeven dat het een Asia en NA release is, en ook daar is de publisher XSEED (de NA tak van Marvelous). Dus ergens heb ik m'n twijfels erbij dat 'ie in EU beschikbaar zal komen. En dan zit je wel weer met gekloot met VPNs, etc.

Gisteren wel een stream aangehad op m'n tweede scherm waar ze met Narmaya bezig waren (die ook gisteren vrijgegeven was) en ze ziet er wel als een tof karakter uit. Sowieso lijkt er qua speelstijl voor ieder wat wils te zijn, terwijl dat wel m'n grootste angst was (dat ze met 11 karakters uitkwamen). Ik ben zeker benieuwd, het ziet er echt uit als een meer Street Fighter achtige ervaring in een anime jasje (dus geen airdashing of iets).
nice, ik had ook aan The virus al gevraagd of ik bij hem zou mogen meekijken, nou ja we zien wel hoe en wat :)
ga ook even kijken naar de prijsstelling.

steam....mijn huidige pc is dermate out of date dat ik er lever geen moderne fighters op speel (ter referentie injustice deel 1 draaide al niet lekker) maar ik wil nog steeds gaan upgraden. En zeker bij steam geen zin in ellende met vpn, ik heb wel is gehoord dat je dan zelfs accounts bans kon krijgen.

En sf gameplay....tsja ik vind sf2 nog steeds erg leuk om te spelen. En ik hou van die anime style dus lets go zou ik zeggen! maar wil dus inderdaad wel even het spel zelf 'gevoeld' hebben voor ik er in stap.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Zo gezegd... Gisteravond een US PSN account aangemaakt, er $100 op gezet en de $80 editie van Granblue Fantasy Versus met character pass aangeschaft. Ong. een uurtje gespeeld, voornamelijk de initiële tutorial en de character specifieke skill en combo tutorial van Narmaya. En ik moet zeggen... Het was m'n idee om gewoon even te kijken voordat ik naar bed ging, en ik zat dus ruim na m'n beoogde bedtijd nog aan te kloten met de corner combo die in de super skybound art gaat. Wel gelukt aan beide kanten, het kwartje moest wel even vallen wanneer inputs nodig waren en zeker bij Narmaya voelde het wat complex vanwege een stance switch die je tijdens een special move moet doen. Maar dat kan ook mijn onervarenheid zijn. Ik verwacht echter niet dat ik deze ooit in een match zal raken hoor :P

Het speelt in ieder geval heerlijk weg. Ik heb niet genoeg ervaring om nou echt aan te geven van, dit lijkt erg op street fighter, maar die vibes geeft het wel qua hit confirms en chains. Ik kijk er iig naar uit om dit meer te gaan spelen :D

Moet ook wel zeggen dat, hoewel de 'skill' knop er is, ik 'm eigenlijk alleen maar gebruik voor de (Super) Skybound Art, aangezien 'ie daar mandatory is(?). Voor de rest gebruik ik toch voornamelijk de standaard qcf / qcb en dp motions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

Grumpmeister schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 09:13:
Moet ook wel zeggen dat, hoewel de 'skill' knop er is, ik 'm eigenlijk alleen maar gebruik voor de (Super) Skybound Art, aangezien 'ie daar mandatory is(?). Voor de rest gebruik ik toch voornamelijk de standaard qcf / qcb en dp motions.
Nee hoor, die kan je ook met 236236 + O of X (X als je HP blauw is) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
redrohX schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:49:
[...]

Nee hoor, die kan je ook met 236236 + O of X (X als je HP blauw is) doen.
Goed om te weten, ga ik dat eens proberen :D

De skill knop voelde me ergens net te 'ver' in m'n layouts om midden in zo'n combo te gebruiken. Daardoor wel de button verplaatst, maar ik ben er nog niet over uit hoe ik m'n knoplayout ga doen. Op dit moment heb ik 'm zo (stick / hitbox button layout):

L M H B
U S T O

Voor de compleetheid:
L = Light
M = Medium
H = Heavy
B = Block
U = Unique
S = Skill
T = Throw (U + L)
O = Overhead (M + H)

Sowieso wel fijn dat ze beide opties aanbieden, als in, naar voren en skill knop is hetzelfde als de DP + attack, maar ook de optie voor een block knop of gewoon back to block gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Grumpmeister op 05-03-2020 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

De skill knop is wel aardig, maar ik vraag me wel af of het echt nieuwe spelers aantrekt.
Ik gebruik zelf een controller (DualShock als ik draadloos wil of een Hori bedraad) en dan zit de de skill knop op R1. Het voelt ietwat onhandig, maar misschien is het ook gewoon wennen.

Misschien maar weer eens mijn stick uit de mottenballen halen. Het is wel veel gaver, maar ik ben beter op een controller. Destijds met Street Fighter 4 (en tevens tijdens de beta en eerste maand van 5) wel veel met stick gespeeld. Daarna toch weer terug naar de controller. Toegankeljker, minder herrie voor mijn vriendin, draadloos (behalve die Hori dan) en de games die ik speel werken ook gewoon goed met een controller. Toch zo'n arcade stick heeft wel wat natuurlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
redrohX schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 11:28:
De skill knop is wel aardig, maar ik vraag me wel af of het echt nieuwe spelers aantrekt.
Ik gebruik zelf een controller (DualShock als ik draadloos wil of een Hori bedraad) en dan zit de de skill knop op R1. Het voelt ietwat onhandig, maar misschien is het ook gewoon wennen.

Misschien maar weer eens mijn stick uit de mottenballen halen. Het is wel veel gaver, maar ik ben beter op een controller. Destijds met Street Fighter 4 (en tevens tijdens de beta en eerste maand van 5) wel veel met stick gespeeld. Daarna toch weer terug naar de controller. Toegankeljker, minder herrie voor mijn vriendin, draadloos (behalve die Hori dan) en de games die ik speel werken ook gewoon goed met een controller. Toch zo'n arcade stick heeft wel wat natuurlijk :-)
Gewoon spelen met wat je fijn vind :)

Zelf speel ik met stick / hitbox om mijn hand wat rust te kunnen geven. Een controller hou ik te verkrampt vast, waardoor ik al gauw RSI verschijnselen krijg. Dat is met zo'n grote case niet zo vlug het geval, al zit m'n hand standaard op een gevoelige modus op dit moment. Binnenkort naar de fysio ervoor.

@Sagat Hoe wilde je eigenlijk meekijken? Waarschijnlijk speel ik vanavond wat GBVS met @the_virus26

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 15:17:
[...]

Gewoon spelen met wat je fijn vind :)

Zelf speel ik met stick / hitbox om mijn hand wat rust te kunnen geven. Een controller hou ik te verkrampt vast, waardoor ik al gauw RSI verschijnselen krijg. Dat is met zo'n grote case niet zo vlug het geval, al zit m'n hand standaard op een gevoelige modus op dit moment. Binnenkort naar de fysio ervoor.

@Sagat Hoe wilde je eigenlijk meekijken? Waarschijnlijk speel ik vanavond wat GBVS met @the_virus26
offtopic:
volgens mij kan dat met de ps4 stream functie. maar ik heb er zelf eigenlijk nooit mee gespeeld......the virus schijnbaar wel, mogelijk kom ik vanaaf wel even online anders spreek ik nog wel iets af via pm of kijk ik of ik een van jullie online zie :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Leuke potjes gehad gisteren, speelt wel erg lekker weg, ook online. Tussen @the_virus26 en mij hadden we 1-2 frames delay, dikke prima.

Narmaya vind ik toch wel leuk weg spelen, alleen kost het met haar wat meer moeite om hetzelfde te doen als wat andere karakters wat makkelijker kunnen. Toch denk ik daar nog wel even bij te blijven, ergens heeft het wel wat om een 'complexer' karakter te leren (op GBVS niveau, that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Ik kijk nog even aan voordat ik de game koop. Heb toendertijd de closed beta gespeeld, maar Maart/april heeft teveel leuks en daar past weinig extras meer bij voor het budget :D

Sowieso als ik hem haal blijft Ferry de main, heerlijk dat zonen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Akaendra schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:37:
Ik kijk nog even aan voordat ik de game koop. Heb toendertijd de closed beta gespeeld, maar Maart/april heeft teveel leuks en daar past weinig extras meer bij voor het budget :D

Sowieso als ik hem haal blijft Ferry de main, heerlijk dat zonen enzo.
Metera was ook wel leuk als zoner, maar grote kans dat dat ook door de match-up kwam. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een main kan je toch ook toch niet kiezen na een avondje spelen? Haha ik vind het nog steeds moelijk om echt mijn main met sf4 te kiezen, hoewel al round Sagat me toch wel het beste ligt. Maar Seth, Bison, Rog en zelfs Ryu vind ik allen ook erg leuk en fijn om mee te spelen, en voor sommige match ups zelfs guile :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Sagat schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:03:
Een main kan je toch ook toch niet kiezen na een avondje spelen? Haha ik vind het nog steeds moelijk om echt mijn main met sf4 te kiezen, hoewel al round Sagat me toch wel het beste ligt. Maar Seth, Bison, Rog en zelfs Ryu vind ik allen ook erg leuk en fijn om mee te spelen, en voor sommige match ups zelfs guile :+
Closed beta was sowieso een weekendje :+

Maar goed, Ferry is nog steeds volgens mij een vrij sterk karakter, en als je meteen al iemand vind waarmee je klikt, dan is dat mooi meegenomen :D . Zelf initieel de keuze voor Narmaya eigenlijk door het bekijken van wat streams en het spelen met 2 stances, maar ik ben zeker nog niet sold. Katalina was wel leuk om te spelen, maar vrij straightforward. Zeta zag er ook wel tof uit en Metera had ook zeker leuke skills (al speel ik normaliter niet echt zoners). Ferry klikte bij mij juist nog niet echt, maar dit zijn allemaal impressions van 2-3 potjes per karakter (best of 3 voordat we wisselde).

De enige die ik nog niet echt een kans heb gegeven is Ladiva, maar dat is omdat grapplers me echt nooit gegrepen (haha) hebben. Misschien toch nog een keer proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
En @Sagat, al een paar nachtjes over kunnen slapen?

Dit weekend zelf wat ranked in gesprongen met GBVS om m'n rank naar beneden te halen (want ik was gewoonweg te hoog ingedeeld door het systeem). Gisteren ook met een lobby meegedaan met gasten van de NL FGC discord en flink ingemaakt. Daardoor wel enorm motivated nu om beter te worden. Alvast een paar pijnpunten kunnen identificeren, bijv. het willen starten van een combo met een H of M, terwijl ik L eigenlijk te vaak negeer.

Ook in free practice wat zitten oefenen met stance switches, waardoor ik nu in ieder geval een standaard BnB corner combo kan met Narmaya (welke ook te combo'en is in een normale Skybound Art). Ik moet nog wel wat meer zoeken in de niet-corner BnB's, maar die lijken al richting hetgeen te zijn wat ik al gebruikte omdat de meeste specials een te grote knockback hebben. Maar goed, daar zijn wat leuke tutorial videos voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Ik ben vanavond weer online, weekend beetje druk gehad. Ik ga vandaag beezlebub weer ff verder exploren ging al best aardig met hem. Zeta blijft me ook lekker liggen maar denk toch dat ik me tijd verder ga investeren in Beezlebub :9

Gister was ook final kombat voor mk11 en hierna was de spawn gameplay trailer. Die ziet er ook super cool uit en beschikbaar vanaf 17 maart dus ga mk11 ook weer ff oppakken volgende week. Met joker ook heel veel fun gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Beelzebub heeft idd wat lekkere knopjes, werd in ranked ook telkens tegen dezelfde Beelzebub speler gematched. Kwam er amper doorheen, maar die gast kreeg ook 16-20 hit combo's voor elkaar. Mocht je vanavond zin hebben, laat maar weten. Ik denk ook wel wat tijd te hebben iig.

Ik wil ook nog wat RPG mode gaan spelen, lekker wapens en skins unlocken :D . Vind de implementatie ervan nog best leuk gedaan, al ben ik er nog niet ver mee (even eerste chapter gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:32:
En @Sagat, al een paar nachtjes over kunnen slapen?
Pro: leuke gfx, voelt goed (geen airdashing)
con: prijs, gebrek tijd.

Denk dat ik voor 40 euro wel om zou zijn, dit is toch meer dan ik in mijn hoofd had. Vermoeddelijk binnenkort sam shodown nog wel scoren voor weinig. Of mogelijk zelfs naar ouwe game teruggrijpen. Hou hem wel op mijn watch list!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Gister leuke potjes gedaan tegen @Grumpmeister. Me Beezlebub gaat al steeds beter al blijft Zeta en percival ook lekker spelen. Denk dat het lastig word voor mij om echt 1 character te mainen, vind teveel poppetjes leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
the_virus26 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:31:
Gister leuke potjes gedaan tegen @Grumpmeister. Me Beezlebub gaat al steeds beter al blijft Zeta en percival ook lekker spelen. Denk dat het lastig word voor mij om echt 1 character te mainen, vind teveel poppetjes leuk.
Idd leuke potjes, ik moet het nog doen met een keertje een ronde pakken, maar dat is een dikke prima nog. Moet ergens beginnen en m'n niveau is nog laag. Beelzebub heb ik wel echt moeite mee, ik vind het zo lastig om erin te komen. En als ik daar eenmaal zit ben ik nog te mashey, zeker na een geblockte string.

Ik zit nog een beetje te twijfelen over hoe ik het beste kan verbeteren. Natuurlijk helpen dit soort potjes al wel. Ik kan ook free training wat meer in duiken, maar dan oefen ik een situatie waarin ik vooralsnog amper in kom. Sowieso had ik een paar keer gisteren dat ik in zo'n situatie zat;
Freeflutter stance (zwaard unsheated), ik land een (auto)combo met volgens mij de M knop (ipv de geoefende L), combo dit in een QCF H (de + versie van de 3 zwaard hits). Daarin swap ik naar Dawnfly stance (zwaard sheated) en probeer een H te raken. Normaliter zou m'n karakter na een QCF H in de corner dichtbij moeten staan waardoor ze de close H gebruikt (2 hogere hits). Maar ipv daarvan kreeg ik de langere range H. Waarschijnlijk heb ik toch iets verknalt, maar goed, dat gebeurde toch ~3 keer.

Aan de andere kant is dit ook gewoon match-ervaring en heb ik daar ook enorm veel aan, omdat ik nog te vlug op knoppen druk ipv dat ik even de tijd kan nemen om een combo uit te voeren in free training. Dus in dat opzich heeft veel ranked of lobby spelen ook wel zin, met kleine doelen per game (bijv de 2H raken als je springt). Lastig lastig!

En ik twijfel nog een beetje tussen de technical en 'easy' input. Ergens wil ik de technical input blijven gebruiken en dus in een match iets rustiger te werk ga met m'n inputs en niet terugvallen op de 'easy' input aangezien dat niet overdraagbaar is naar andere games... De eerste Super Skybound Art die ik wist te landen gisteren was een technical input waarbij ik bewust rustig de input deed ipv overhaast. Dit was nadat ik al best vaak een input (zelfs met easy input) had verknald op m'n supers.
Sagat schreef op maandag 9 maart 2020 @ 12:42:
[...]

Pro: leuke gfx, voelt goed (geen airdashing)
con: prijs, gebrek tijd.

Denk dat ik voor 40 euro wel om zou zijn, dit is toch meer dan ik in mijn hoofd had. Vermoeddelijk binnenkort sam shodown nog wel scoren voor weinig. Of mogelijk zelfs naar ouwe game teruggrijpen. Hou hem wel op mijn watch list!
Snap het wel, gewoon in de gaten houden dan :D

Op zich biedt het spel ook best veel, behalve het starting roster. Daar komt de gacha-kant om de hoek kijken, met een DLC pass die eind April al klaar is en pass 2 die al ontwikkeld wordt. Hierdoor wordt het roster al vrijwel verdubbeld, maar ben je wel wat DLC verder. Aan de andere kant is er ook best wat vrij te spelen binnen het spel qua cosmetics, bijv. wapen skins en een set aan kleuren voor je karakter. Veelal via de RPG mode, maar goed, wel leuk voor de afwisseling :D

Maar belangrijkste is toch wel dat het echt heerlijk weg speelt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Laat is voorop stellen, er lijkt me niets mis met de game. Sterker nog het lijkt me een erg leuke game.
En gebrek aan content is voor mij geen angst, genoeg te leren met deze cast al.

20 jaar geleden had ik hem 100% gekocht, misschien 10 jaar geleden ook nog wel. Nu is het gewoon de afweging maken van en tussen tijd/geld/plezier en energie :S

Maar je weet nooit hoe het loopt natuurlijk, kan ook maar zo dat ik volgende week alsnog om ben. ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Ik had m'n hand-probleem eens laten onderzoeken omdat het niet echt weg trok, blijkt dat de pees die m'n duim doet buigen overbelast is. Krijg aankomende maandag een splint ervoor, dus kan een maand geen controllers meer gebruiken...

Wat voor fighters op zich geen probleem is door m'n hitbox. Gisteren al even bewust gekeken wat ik allemaal nog kan met een gestrekte duim, maar momenteel ligt 'ie voornamelijk op de X knop (de unique knop voor mij bij GBVS), en is dit gewoon aan te tikken. Wat van de Narmaya combo's gingen op zich nog wel. Mogelijk in praktijk wat lastiger, maar het scheelt dat ik niet alles stil hoef te leggen. In een worst case kies ik een wat simpeler karakter. Hoop dat dit het probleem gaat verhelpen in ieder geval :D

De oorzaak is hierdoor ook terug te brengen naar de muis die ik thuis gebruik, een MMO muis met 12 knoppen aan de duimkant (waarvan 6 er al niet bruikbaar waren omdat m'n duim daar gewoon niet bij kon komen), waardoor m'n duim eigenlijk altijd in een gespannen situatie stond. At any rate, gelukkig daar wat voortgang nu, ipv doorsukkelen en telkens fighters weer aan de kant leggen om de hand rust te geven (terwijl ik doodleuk de grootste oorzaak bleef gebruiken :')).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo wakker worden allemaal :+
Wil jullie even wijzen op de big in japan sale on ps4, diverse games in den reclame
oa:
Guily gear Rev2
kof 14
bb tag versus
en uniel latest
(en nog vele anderen, capcom beat em up bundle bijvoorbeeld)

Zelf ga ik vermoedelijk niets halen....beetje uit de mood voor fighters en eigenlijk games in het algemeen, hoewel ik met gamepass een paar leuke games heb, oa streets of rage 4, want zelfs een leuk combo systeem schijnt te hebben! Maar die nog niet een gestart.

Ben wel benieuwd of hier nog wat mensen actief zijn en waarmee? En hoe kijken 'we' aan tegen guilty gear strife?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Zelf een tijdje met de spalk om m'n duim gezeten die er weer sinds kort af is, maar ik heb in de tussentijd wel wat dingen kunnen doen;

Granblue Fantasy Versus had me dus positief verrast. 1 keer alvast meegedaan met een toernooitje in de Nederlandse FGC, waar ik iig 1 game had gepakt (beter dan ik had verwacht). Maar toch zit het grinden er bij mij nog niet echt in, deels door spalk, deels door ook andere interesses en deels de thuis-situatie. Het is wel iets waar ik mee verder ga, leuk spel en Narmaya heeft een buff gekregen (al is ze nog wel een karakter waar je meer moeite moet doen dan anderen voor hetzelfde resultaat).

Guilty Gear Strive ben ik in de closed beta gekomen en heb ik een middagje zitten spelen, en ook hier, ik ben er erg positief over. Het is nog een beta en de damage ligt volgens mij vrij hoog (Chipp kan ge-3-shot worden door Potemkin bijv.), maar als iemand die geen purist rond Xrd is vond ik het heerlijk spelen. En het ziet er echt schitterend uit. Dit gaat een Day-1 worden voor mij.

Verder 2 dagen geleden voor het eerst in maanden weer eens Tekken 7 opgestart. Die was niet speelbaar met spalk, dus moet ik weer rustig oppakken. Het viel me wel op hoe erg de muscle memory gebleven was, de juggles met Noctis zaten er nog goed in bij me. Misschien zelfs beter dan voorheen, want de muscle memory die me bijgebleven was is degene van de 'lastigere' juggle. Hierdoor is die mogelijk beter uit te voeren in matches :D

BlazBlue Cross Tag Battle is trouwens wel een hele goede deal, zeker de Special Edition (welke iirc de nieuwe set van karakters erbij had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijn om te horen dat het weer beter met je duim gaat. En reminds me dat we (voorlopig online dan maar) nog wat af moesten spreken eigenlijk......zal je anders binnenkort (in de ruimste zin van het woord :+ ) nog wel een dm sturen.

Tekken 7 kan ik momenteel gewoon 'gratis' spelen via gamepass maar kweenie, de zin is wat weg, helpt natuurlijk niet dat ik ook verder geen enkele historie met die game heb...misschien kijken of we dat eventueel ook samen via ps4 of steam share oid kunnen spelen :)

BBCT, hrmmm misschien die nog bekijken dan, die is toch wat meer casual dan gewone game reeksen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Sagat schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:56:
Zo wakker worden allemaal :+
Wil jullie even wijzen op de big in japan sale on ps4, diverse games in den reclame
oa:
Guily gear Rev2
kof 14
bb tag versus
en uniel latest
(en nog vele anderen, capcom beat em up bundle bijvoorbeeld)

Zelf ga ik vermoedelijk niets halen....beetje uit de mood voor fighters en eigenlijk games in het algemeen, hoewel ik met gamepass een paar leuke games heb, oa streets of rage 4, want zelfs een leuk combo systeem schijnt te hebben! Maar die nog niet een gestart.

Ben wel benieuwd of hier nog wat mensen actief zijn en waarmee? En hoe kijken 'we' aan tegen guilty gear strife?
Leuke aanbiedingen maar heb ze allemaal al 8) de afgelopen dagen veel guilty gear rev 2 gespeeld, dit spel had ik al een tijdje maar nu pas echt serieus gaan spelen en speelt lekker weg.

Streets of rage 4 heb ik 3 dagen geleden gekocht en dezelfde dag gelijk uitgespeeld. Nu nog alle characters unlocken en de game op Mania niveau uitspelen. Zoiezo een hele toffe coop game.

Guilty gear strive ga ik zeker halen, de bèta wilde ik ook spelen maar helaas niet uitgeloot voor een code. Wel veel filmpjes gezien en van wat ik heb gezien zag het er heel goed uit alleen zullen ze nog wat moeten tweaken aan de damage deze ligt nu nogal hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sagat schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:56:
[..]s heb, oa streets of rage 4, want zelfs een leuk combo systeem schijnt te hebben! Maar die nog niet een gestart.

[..]
Geen idee of je fanatiek SoR1,2,3 hebt gespeeld.
Persoonlijk vind ik het een goede game. Minute to Learn, lifetime to master.

Ik vind het een erg leuke game. Wel paar design dingen waar ik twijfels bij heb (hoevheelheid invincibility frames van sommige chars) en een paar vijanden die ik erg OP vind. En hij is trager dan SoR 2. Hij ziet er snel uit, maar het chainen van je moves is gewoon te graag imho en dat voor een game die best wel hangt aan het chainen van combo's daar erger ik mij aan.

Eerst maar alle chars unlocken en oefenen om minder dood te gaan door "rare" dingen. Uiteindelijk wel het doel om hem met Mania samen met een maat uit te spelen op single credit zoals we met alle voorgaande delen ook gedaan hebben.

Probeer em ook met stick te spelen, maar dat is nog onwennig voor deze game eigenlijk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Street Fighter V heeft zojuist een Season 5 geannounced gekregen (doordat de Championship Edition goed ontvangen werd). Hierin 5 nieuwe karakters en 3 nieuwe stages (en skins, natuurlijk). Dit is ook direct aangekondigd als de 'final' season, dus ergens verwacht ik binnen relatief korte tijd wel een Street Fighter VI aankondiging voor de next-gen consoles.

Moet ook zeggen dat het de laatste tijd weer jeukt om een beetje in Street Fighter aan te klooien, dus mogelijk 'm weer eens aanzwengelen en deze keer niet op z'n Tekken's dashes naar voren en achter blijven doen maar ook normaal lopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 was destijds zo'n beetje mijn favo game, 3 was meer meh, te anders, 4 was weer geweldig.........en 5? nee doet het niet voor mij. Dus als de cyclus doorgaat zou ik 6 weer fantastisch moeten vinden :D

Ik volg hem sowieso met interesse maar op dit moment denk ik niet dat ik met de release weer blind 70 euro neer leg.

sf5: afhankelijk van de chars wellicht nog paar potjes doen, maar qua chars vind ik het spel best ok, genoeg variatie, maar nee hoe het speelt is niet mijn ding. Dus ik verwacht eigenlijk heel weinig........ik heb ce ook nog niet gekocht, denk dat ik wellicht net als met usf4 op ps4 misschien op ps5 (xbsx) voor een tientje een complete sf5 binnehaal, capcom kennende geven ze me die optie wel :P

edit:
Kleine toevoeging, vooral sf3 (maar in mindere mate ook 5) zie ik echt wel de goede kanten van in, ik vond destijds de art style niet mooi, maar heb zeker wel respect voor de animatie en ook de muziek, verder vind ik het parry systeem ook leuk. Alleen om te spelen komt sf3 voor mij achter 4 en zelfs 2.

Bij 5 vind ik initieel de gfx stijl ook minder, maar het verschilt per char. ik waardeer dat je inmiddels gewoon ook veel keuzes hebt waardoor je op meerdere manieren kan spelen en met 40 chars is er ook genoeg personeel om uit te kiezen. Maar zoals hierboven al gezegd ik vind het minder leuk spelen en daardoor wil ik het ook niet leren en daardoor ga ik het dus ook niet spelen, dan hou je een cirkel waar je niet snel uitkomt,

[ Voor 34% gewijzigd door Sagat op 28-05-2020 15:54 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Ik had 'm gisteren weer eens aangezwengeld, ook om eens weer te oefenen met m'n duim. Ipv Cammy had ik Sakura opgepakt en heb ik een paar van de combo trials geprobeerd (vaak is de laatste hit daarvan wel een issue nog). Ook een paar simpele QCF, DP, etc. movements geprobeerd en daarna gewoon een potje online gespeeld. En dat laatste is ook gewoon wat ik vaker moet doen, als ik een fighter speel, ben ik vaak gewoon aan het oefenen om combo's te doen of iets in die zin, maar in een echte game environment heb ik gewoonweg de ervaring niet om dit allemaal te landen.

In ieder geval niet superhard ingemaakt online, tegen een super bronze (ik zit zelf nog in rookie vanwege eigenlijk amper tot niet online spelen) Kage. Kage nog nooit tegen gespeeld, maar uiteindelijk 1-2 verloren in de online set. Netto dus meer punten erbij dan verloren :')

Viel me dus niet tegen, ik moet gewoon meer grinden bij iedere fighter. Even uit de mindset van dat die punten me iets boeien en gaan met de spreekwoordelijke banaan. Anders krijg ik nooit match experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:44:
Ik had 'm gisteren weer eens aangezwengeld, ook om eens weer te oefenen met m'n duim. Ipv Cammy had ik Sakura opgepakt en heb ik een paar van de combo trials geprobeerd (vaak is de laatste hit daarvan wel een issue nog). Ook een paar simpele QCF, DP, etc. movements geprobeerd en daarna gewoon een potje online gespeeld. En dat laatste is ook gewoon wat ik vaker moet doen, als ik een fighter speel, ben ik vaak gewoon aan het oefenen om combo's te doen of iets in die zin, maar in een echte game environment heb ik gewoonweg de ervaring niet om dit allemaal te landen.

In ieder geval niet superhard ingemaakt online, tegen een super bronze (ik zit zelf nog in rookie vanwege eigenlijk amper tot niet online spelen) Kage. Kage nog nooit tegen gespeeld, maar uiteindelijk 1-2 verloren in de online set. Netto dus meer punten erbij dan verloren :')

Viel me dus niet tegen, ik moet gewoon meer grinden bij iedere fighter. Even uit de mindset van dat die punten me iets boeien en gaan met de spreekwoordelijke banaan. Anders krijg ik nooit match experience.
Bij mij is het anderoms, combo's uit mezelf leren gaat heel langzaam, en nadoen vind ik ook saai, MAAR het zou mijn spel (Vooral in 5) zo verbeteren als ik op het moment van raken ook echt een combo kan doen om het te laten tellen. Dit is natuurlijk bij alle fighting games (nja de meeste i guess zullen vast uitzonderingen zijn) maar bij sf5 heb ik er meer last van dan bij 4 zelfs al op mijn (gebrek aan) niveau :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Het is echt dom en iets kleins, maar sinds dat ik hier ben begonnen met Fighting games tijdens de tuesday fight night potjes had ik Street Fighter V maar sporadisch online gespeeld. Als ik ranked speelde, kwam ik vaak maar tot 100 LP voordat ik weer op m'n plaats bij de 0 LP gezet werd.

Street Fighter V had dan ook maar iets van 20 uur op m'n played zitten, waarvan een groot deel in training mode was om aan de circle motions, etc te wennen. Sinds dat de dinsdagen niet meer gebeuren heb ik Street Fighter ook voor een groot deel laten liggen, al bleef ik wel toernooien kijken en heb ik ook wat andere fighters in ieder geval even geprobeerd. Maar het bleef bij mij vaak bij een paar potjes online en training mode om te kijken wat karakters kunnen, etc.

Afgelopen jaar dus wat meer in Tekken 7 gedoken door de casuals die ik had tijdens 2 speedrun marathons, daaruit een (vrienden) e-sports team gemaakt en paar toernooien Tekken 7 gedaan totdat ik m'n duimblessure kreeg. In de tussentijd wel Granblue Fantasy Versus wat kunnen spelen, maar ook daar, voornamelijk training mode.

Een paar dagen geleden kreeg ik toch wat jeuk om weer eens Street Fighter V op te starten. Om fris te beginnen ipv. Cammy een shoto pakken in de vorm van Sakura (wat me al die tijd al een interessant karakter leek, maar toen had ik de season pass niet). Wat ik een post eerder ook al aangaf, het viel me niks tegen en ik merkte al wel vooruitgang door gewoon wat meer kennis te hebben van fighters.

Zojuist nog wat potjes gepakt, voornamelijk tegen higher ranked spelers (vergeleken met mij als rookie, nog steeds maar bronze en super bronze) en voor het eerst ooit in m'n Street Fighter V struggles een league up gekregen naar Bronze :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kQp7-9QNhVqtlFqviHrB7fY3B-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3wFB5oYjXeXAXTFsuHa3yn7J.png?f=user_large

Het is natuurlijk iets enorm kleins, maar ik vond het wel eens leuk om te zien dat het inderdaad een stuk beter gaat nu dan toen ik nog meedeed met de fight nights :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag dit dus net voorbij komen, denk dat ik vanaaf wel even kijken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7oCHqxzYjYHx3j65CpNcBb7uiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GwT4GhFL47YULRrClowMSqin.jpg?f=fotoalbum_large

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Heb 'm ook aan staan, zitten leuke namen bij. Ieder weekend (zondag, iirc) wordt er ook zo'n toernooi gehouden met best wat grote namen, schiet me alleen even niet te binnen welk kanaal het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou.......nog 2 jaar sf5! Niet aangekondigd maar lijkt me dat 5 ook vrijwel gegarandeerd naar ps5 komt dan.......

En dus nog 5 extra chars......Dan/Oro/Rose en Akira (uit rival schools welke ik zelf bijna nooit gespeeld heb...)
en nog een 5e mystery char........maar gaat nog tijden duren.

En dan raak je, of iig ik toch wel weer een beetje hype en hoor je dat ze kortingen hebben......nou ok, vooruit is kijken.......5 euro korting op CE :( nee dan is de hype direct weer over......dit weekend schijnbaar wel gratis trial, misschien dat ik is kijk hoe de game speelt op mijn nieuwe (haha lees iets minder oude....2011 vs 2014 ofzo) videokaart op PC.

Op de ps4 erger ik me nog steeds aan de laadtijden.....maar toegegeven dat heb ik ook bij sam shodown, dus misschien moet ik minder zeiken en gewoon een ssd halen :S
En toegegeven v2, als ik de game echt tof vond had ik over de laadtijden kunnen heenstappen :+

Hier nog mensen die nog iets me de game gaan doen? (of nog steeds deden?)

10 second ninja DONE

*blaast stof weg*

Ik geloof dat onze mini fgc hier aardig in de pre winterslaap zit al (nog seeds? :+ )

Maar toch wilde ik dit delen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_MsdkmItsf7NxVciX2D5Mq7ZkXQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uQiA5xDZhANSaxJGzENH9XjB.png?f=user_large

Tis een mooie korting voor alle pc gamers hier. 8.49 in euro kom je op uit.

Ik ga er zelf overgens nog niet voor omdat mijn potatoe pc het niet trekt denk ik en ik pas volgend jaar ga upgraden, misschien sf ex is opstarten in de ps1 emulatort :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Sagat schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:30:
*blaast stof weg*

Ik geloof dat onze mini fgc hier aardig in de pre winterslaap zit al (nog seeds? :+ )

Maar toch wilde ik dit delen:
[Afbeelding]

Tis een mooie korting voor alle pc gamers hier. 8.49 in euro kom je op uit.

Ik ga er zelf overgens nog niet voor omdat mijn potatoe pc het niet trekt denk ik en ik pas volgend jaar ga upgraden, misschien sf ex is opstarten in de ps1 emulatort :)
Lijkt me leuke game maar ga hem toch skippen, heb teveel andere games te spelen. Heb wel fightcade 2 op pc geïnstalleerd en daarbij ook de Naomi games plus emulator binnen gehaald. Nu kan je dus ook marvel vs capcom 2, capcom vs snk 2, fist of the Northstar etc online spelen. Echt een aanrader :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha CvsS2 toevallig laatst op mijn ps2 hd geinstalleerd!

Maar moet idd is kijken naar fc2!

Dbzf is ook in de reclame...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Sowieso zijn er best wat fighters on sale nu (zeker voor de Playstation). BlazBlue Cross Tag Battle voor 15 euro (met alle karakters, incl. S2?), DBFZ, Guilty Gear Xrd Rev2, Soul Calibur 6, Tekken 7 (9,99 voor base, season pass 1 en 2 ook een flinke korting), King of Fighters en UNICLR.

FEXL pak ik mogelijk voor die prijs wel op, maar de stijl sprak me totaal niet aan. Ik weet niet wat het is, de animaties of iets... Het pakte met niet echt toen ik er wat top-8's van zag.

Dragonball FighterZ ben ik met BnB combo's bezig gegaan, maar online kwam het niet echt van de grond voor me. Wilde gewoon ranked oppakken, maar na 30 minuten in die queue te hebben gezeten gaf ik het maar op. En in gewone lobby games kom je al gauw tegen de veteranen.

Tekken 7 begint weer te kriebelen, zeker met Season 4 die eraan komt. Daarin zitten ook netplay verbeteringen welke schijnbaar wel erg goed zijn. Maar goed, wij van WC eend enzo... Kunimitsu is ook van het weekend aangekondigd. Was niet bekend met d'r aangezien het de oude Tekken is geweest waar ze in zat, maar de speelstijl spreekt me wel aan. Heeft wat weg van Taki in SC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Grumpmeister schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:03:
Sowieso zijn er best wat fighters on sale nu (zeker voor de Playstation). BlazBlue Cross Tag Battle voor 15 euro (met alle karakters, incl. S2?), DBFZ, Guilty Gear Xrd Rev2, Soul Calibur 6, Tekken 7 (9,99 voor base, season pass 1 en 2 ook een flinke korting), King of Fighters en UNICLR.

FEXL pak ik mogelijk voor die prijs wel op, maar de stijl sprak me totaal niet aan. Ik weet niet wat het is, de animaties of iets... Het pakte met niet echt toen ik er wat top-8's van zag.

Dragonball FighterZ ben ik met BnB combo's bezig gegaan, maar online kwam het niet echt van de grond voor me. Wilde gewoon ranked oppakken, maar na 30 minuten in die queue te hebben gezeten gaf ik het maar op. En in gewone lobby games kom je al gauw tegen de veteranen.

Tekken 7 begint weer te kriebelen, zeker met Season 4 die eraan komt. Daarin zitten ook netplay verbeteringen welke schijnbaar wel erg goed zijn. Maar goed, wij van WC eend enzo... Kunimitsu is ook van het weekend aangekondigd. Was niet bekend met d'r aangezien het de oude Tekken is geweest waar ze in zat, maar de speelstijl spreekt me wel aan. Heeft wat weg van Taki in SC.

[YouTube: TEKKEN 7 - KUNIMITSU Official Reveal Trailer - Season Pass 4!]
Al die fighters uit de aanbieding heb ik al haha. Maar je speelt dus dragonball :P, waarom wist ik dit niet en waarom hebben wij nog geen ft10 gedaan haha. Als je weer online komt zullen we dan ff een setje spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
the_virus26 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:40:
[...]

Al die fighters uit de aanbieding heb ik al haha. Maar je speelt dus dragonball :P, waarom wist ik dit niet en waarom hebben wij nog geen ft10 gedaan haha. Als je weer online komt zullen we dan ff een setje spelen >:)
Haha, dat is al wel een maandje of 2 terug dat ik wat BnB zat te oefenen, dus die ft10 gaat waarschijnlijk vrij eenzijdig jouw kant op (zeker omdat ik online nog niet echt aan de bak ben gekomen ermee). Wel prima verder hoor :D. Je zat voornamelijk op PS4 toch? Moet ik wel ff kijken of ik de season pass 3 op dat account heb.

Gisteren en eergisteren eindelijk weer m'n hitbox afgestoft, nogal een drukke periode achter de rug. Power Rangers BftG eens geprobeerd, maar naast dat 3v3 me nog niet echt ligt (DBFZ net zo, kan er nog niet echt aan wennen) voelen de combo's me ook wat tight aan. En dan helpt het ook niet dat je als eerste combo een string te zien krijgt van 1,5 regel aan commands >_>

Ook eindelijk voor GBVS de tweede pas aangeschaft en Belial is wel een ziek karakter om in het roster erbij te hebben zeg. Die wil ik sowieso nog wat meer labben, ook al is online van GBVS vrij dood. GBVS heeft echt de pech gehad van de slechtere netcode in combinatie met COVID, waardoor locals dood gingen. Want de game zelf vind ik wel echt tof. Hiervoor ga ik denk ik wat verder zoeken naar wat Discords, mocht ranked echt niet gaan werken. Ook al ga ik in het begin echt dood :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Grumpmeister schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:02:
[...]

Haha, dat is al wel een maandje of 2 terug dat ik wat BnB zat te oefenen, dus die ft10 gaat waarschijnlijk vrij eenzijdig jouw kant op (zeker omdat ik online nog niet echt aan de bak ben gekomen ermee). Wel prima verder hoor :D. Je zat voornamelijk op PS4 toch? Moet ik wel ff kijken of ik de season pass 3 op dat account heb.

Gisteren en eergisteren eindelijk weer m'n hitbox afgestoft, nogal een drukke periode achter de rug. Power Rangers BftG eens geprobeerd, maar naast dat 3v3 me nog niet echt ligt (DBFZ net zo, kan er nog niet echt aan wennen) voelen de combo's me ook wat tight aan. En dan helpt het ook niet dat je als eerste combo een string te zien krijgt van 1,5 regel aan commands >_>

Ook eindelijk voor GBVS de tweede pas aangeschaft en Belial is wel een ziek karakter om in het roster erbij te hebben zeg. Die wil ik sowieso nog wat meer labben, ook al is online van GBVS vrij dood. GBVS heeft echt de pech gehad van de slechtere netcode in combinatie met COVID, waardoor locals dood gingen. Want de game zelf vind ik wel echt tof. Hiervoor ga ik denk ik wat verder zoeken naar wat Discords, mocht ranked echt niet gaan werken. Ook al ga ik in het begin echt dood :')
Moet die laatste character van granblue nog halen maar dat blijft een hele vette game :9 zelfde geld voor dragonball, na die laatste patch kan je echt leipe dingen doen. Mocht je nou online wat willen spelen stuur me dan als je me online ziet een invite of join de audio party even. Dan kom ik er gelijk aan voor wat games ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
T/m morgenmiddag nog op Steam: Dragonball fighterZ 84% off! Ik kon hem voor een tientje niet laten schieten :).

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Mooi prijsje idd!

Zelf bleef DBFZ niet echt hangen bij me, waarschijnlijk het 3v3 aspect waar ik nog niet echt aan kon wennen. Zoals ik 2 maanden eerder wel aangaf heb ik wel GBVS iets meer opgepakt sindsdien, en meegedaan met de woensdag avond lobbies (wel allemaal PC) en exhibition matches waar ook beginners met elkaar gematched worden. Nu weer even een dipje omdat ik aan het herstellen ben van een operatie en toch wat moet voorbereiden voor Games Done Quick begin januari.

Toch kriebelt het enorm, want Yuel komt vandaag / morgen uit dus die wilde ik nog wel proberen. Al is een fighting game net wat te intensief op het moment voor me, ben ik bang :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
3v3 is behoorlijk wennen inderdaad. Ik heb ooit veel SFIV gespeeld. Dit is wel echt even anders.
Beterschap en een snel herstel toegewenst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net te laat voor DBZ fighter! Maar goed steam winter sales on the way, en anders key shops. En heb van de sint wat xbox tegoed gekregen zou hem bij leuke aanbieding daar ook nog kunnen kopen, hoewel ik geen fightpad heb voor dat platform helaas.

En het zal ook voornamelijk sp en misschien wat local splitscreen met mijn zoon worden, want 3 on 3 vind ik erg tricky om bij te houden.....het voelt voor mij inderdaad alsof sf4 lopen is en games als marvel (en dus ook dbzf) rijden met de auto snelheid!
Maar ik vind de grafische stijl echt top en ja, ben stiekum toch ook wel beetje fan van de cartoon (hoewel het ook daar wel tijdje terug was dat ik die gezien heb :) )

Speel ook echt zo goed als nul recente fighting games momenteel.......wel super sf2 snes :') omdat ik die game uiteindelijk op de hoogste moeilijheidsgraad wil 1cc-en (en dan eigenlijk ook nog met ALLE chars), maar het wil nog niet echt vlotten :S
op de default diificulty van 4/8 sterren is het gelukt, maar op 6 sterren is vrij kansloos, gister voor het eerst pas bij Bison gekomen :X

De ai is niet zo dom/tam (bewust user friendly?) als bij bijvoorbeeld een sf4 of helemaal een marvel super heroes op de saturn (wie kent hem niet ;) misschien is kijken met fightcade of de arcade versie wel een leuke ai heeft )
En vooral super cheesy, instant dp reactions, en blanka met zijn walk forward cannonball en Guile met een walking somersault kick.......het kan allemaal!

Iig iets recenter is injustice een, maat van me wil die game maxen op de 360 en is bang de servers op korte termijn dichtgaan......is natuurlijk niet helemaal ondenkbaar!
Moet zeggen dat de game me meer en meer bevalt, hoewel ik er in eerste instantie echt inging met de mindset
'wil de game niet leren, doe dit puur om die maat te helpen'
en heb daardoor nog niet eens de moeite genomen om mijn knoppen (voor mij dan) logisch in te stellen!
Misschien dat ik de game toch ook wat in sp ga spelen, en dan zelfs stiekum nadenken over eventueel maxen qua achievements....

Met de huidige schaarste aan onderdelen mijn nieuwe pc nog wat uitgesteld maar mogelijk daar dan nog wat sf5 proberen, ik erger me echt dood aan het laden van de ps4 versie. Maar vermoeddelijk zal het wel minimaal blijven met moderne fighters tot sf6 er is (2022?)

Wel leuk om hier weer wat activiteit te zien!

edit:
en ja beterschap @Grumpmeister !

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 16-12-2020 09:57 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Hey Sagat, als je iemand zoekt om SFV tegen te spelen hou ik me aanbevolen. Ik heb hem gekocht op steam (geen idee of hij crossplatform is, ik maak uit je post op dat je vooral een console speler bent atm) een tijd terug en echt amper gespeeld. We hebben al eens tegen elkaar gespeeld met SFIV maar das echt heel lang geleden (11 jaar ofzo?). Ik heb in die afgelopen 11 jaar echt amper fighters aangeraakt en al helemaal niet multiplayer dus ik ben extreem roestig. Vind het op zich wel leuk om het weer een beetje (heel casual) op te pakken.

Zoals gezegd speel ik op pc. Heb een xbox one gamepad gekoppeld waar ik gebruik van maak maar kan eventueel ook mijn oude Mad Catz SFIV Tournament edition fight stick aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Ah, de goede oude SF4 tijd. Ik kan me de toernooitjes op de PS3 en X360 nog herinneren, haha.

SF4 (Vanilla t/m Ultra) was überhaupt de laatste game waar ik veel tijd in heb gestoken. Daarna raakte ik een beetje uitgekeken op gamen, tussen 2016 en 2020 heb ik geen nieuwe console gekocht en geen andere games gespeeld.

In maart aan het begin van de eerste lockdown toch maar een Switch gekocht. Hoewel Smash echt tof is, miste ik de "traditionele" 2D fighting games. Tijdens een zomersale vervolgens Dragon Ball FighterZ gekocht voor 15eu.

Ben echt aangenaam verrast, uiteindelijk is het mijn meest gespeelde game! Vond het er altijd al cool uitzien tijdens toernooien zoals EVO en de DBFZ World Tour, maar het is voor mij ook een genot om te spelen. Wel even wennen, heb me hiervoor nooit echt verdiept in tag games (vroeger wel eens MvC2 kort gespeeld). Helaas is het wel de enige 2D fighter met een actieve online community op Switch (Blazblue en SF Anniversary Collection zijn volgens mij nogal dood).

Zijn hier nog anderen die DBFZ op de Switch spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aryawn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:32:
Ah, de goede oude SF4 tijd. Ik kan me de toernooitjes op de PS3 en X360 nog herinneren, haha.

SF4 (Vanilla t/m Ultra) was überhaupt de laatste game waar ik veel tijd in heb gestoken. Daarna raakte ik een beetje uitgekeken op gamen, tussen 2016 en 2020 heb ik geen nieuwe console gekocht en geen andere games gespeeld.

In maart aan het begin van de eerste lockdown toch maar een Switch gekocht. Hoewel Smash echt tof is, miste ik de "traditionele" 2D fighting games. Tijdens een zomersale vervolgens Dragon Ball FighterZ gekocht voor 15eu.

Ben echt aangenaam verrast, uiteindelijk is het mijn meest gespeelde game! Vond het er altijd al cool uitzien tijdens toernooien zoals EVO en de DBFZ World Tour, maar het is voor mij ook een genot om te spelen. Wel even wennen, heb me hiervoor nooit echt verdiept in tag games (vroeger wel eens MvC2 kort gespeeld). Helaas is het wel de enige 2D fighter met een actieve online community op Switch (Blazblue en SF Anniversary Collection zijn volgens mij nogal dood).

Zijn hier nog anderen die DBFZ op de Switch spelen?
Ik speel eigenlijk nooit op de switch, terwijl ik an sich nintendo fan ben en ook smash leuk vond......

DBZ getwijfeld om het op ps4 of xb1 te halen, maar wilde hem liever voor pc, maar wel met de gedachte dat ik die binnenkort ging upgraden, en dat is helaas weer even uitgesteld (heb nu wel series s, dus mogelijk dan toch maar daar :P )

Ik weet niet of je discord gebruikt, maar anders even naar de dutch FGC zoeken, kan je eventueel wel invite sturen denk ik, wsl wel wat mensen te vinden die (ook) op de switch dit spelen. Evenals je andere games.

Ben zelf nog wel voor wat sf4 te porren maar neem aan dat je je ps3 of xbox niet meer hebt? Sowieso heb ik de game zelf niet voor ps3 denk ik.......wel voor x360 dus, op pc vind ik de game heel raar aanvoelen tegenwoordig, weet niet of dat komt omdat ik videokaart gewisseld heb of nu speel op mijn oled ipv lcd monitor vroeger....

--------------------
Street fighter 5 nieuws!
winter update met Dan! Hier nog mensen intresse? Bij mij is het echt helemaal 0 nog steeds, misschien als ik ooit een ps5 koop en het spel dan zonder laadtijden kan spelen (of bij de pc upgrade natuurlijk) maar voor nu nope.....

Wel laatst wat retro games kort geprobeerd, last blade en een fatal fury special, beide vermakelijk maar geen drive om die 'echt' op te pakken.

Wellicht dat ik via RA op mijn series s nog Cyberbots: Full Metal Madness ga spelen. En als ik het leuk vind en er goed in wordt dan nog wat mp ga zoeken in fightcade (wellicht eerst even ook op discord mensen zoeken, lijkt me niet een game met duizenden actieve spelers :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Sagat schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:23:
[...]
Street fighter 5 nieuws!
winter update met Dan! Hier nog mensen intresse? Bij mij is het echt helemaal 0 nog steeds, misschien als ik ooit een ps5 koop en het spel dan zonder laadtijden kan spelen (of bij de pc upgrade natuurlijk) maar voor nu nope.....

Wel laatst wat retro games kort geprobeerd, last blade en een fatal fury special, beide vermakelijk maar geen drive om die 'echt' op te pakken.

Wellicht dat ik via RA op mijn series s nog Cyberbots: Full Metal Madness ga spelen. En als ik het leuk vind en er goed in wordt dan nog wat mp ga zoeken in fightcade (wellicht eerst even ook op discord mensen zoeken, lijkt me niet een game met duizenden actieve spelers :P )
SFV gaat bij mij echt met sporadische golven, een tijdje terug had ik bijv. nog wel een V-Trigger combo geleerd van Sakura die best wat damage deed, maar daarna viel dat weer wat terug. Was voornamelijk benieuwd naar Akira, maar die duurt nog wel even :(

Toch, misschien binnenkort weer eens wat proberen te spelen. Netcode schijnt een stuk beter te zijn nu en in de tussentijd heb ik natuurlijk via andere games ook wat aan m'n fundamentals gewerkt. Zoals m'n laatste post, voornamelijk wat met Granblue Fantasy Versus bezig. Probeer nu iedere lobby night mee te pakken (woensdag-avond vanaf 8 uur, meestal zit dan een 64 man lobby vrij vol met alle niveaus) en dit ook te streamen (ook om zelf iets meer in de stream-mindset te komen en niet alleen de stream aan te zwengelen als ik een speedrun doe). Dus iig zit ik niet stil qua fighting games, maar met alles eromheen heeft het ook niet m'n hoogste prio.

En de PS4/5 versie moet ik nog eens de season pass van halen, dan kan ik nog eens the_virus spelen. DBFZ is niet echt blijven hangen (jammer genoeg), mogelijk dat de 3v3 me nog iets te hectisch is en het niveau van de huidige spelers nog te hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Sagat schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:23:
[...]

Ik speel eigenlijk nooit op de switch, terwijl ik an sich nintendo fan ben en ook smash leuk vond......

DBZ getwijfeld om het op ps4 of xb1 te halen, maar wilde hem liever voor pc, maar wel met de gedachte dat ik die binnenkort ging upgraden, en dat is helaas weer even uitgesteld (heb nu wel series s, dus mogelijk dan toch maar daar :P )

Ik weet niet of je discord gebruikt, maar anders even naar de dutch FGC zoeken, kan je eventueel wel invite sturen denk ik, wsl wel wat mensen te vinden die (ook) op de switch dit spelen. Evenals je andere games.

Ben zelf nog wel voor wat sf4 te porren maar neem aan dat je je ps3 of xbox niet meer hebt? Sowieso heb ik de game zelf niet voor ps3 denk ik.......wel voor x360 dus, op pc vind ik de game heel raar aanvoelen tegenwoordig, weet niet of dat komt omdat ik videokaart gewisseld heb of nu speel op mijn oled ipv lcd monitor vroeger....
Bedankt voor de tip, ik zal er eens naar kijken.
Ben nu bij Ranked een beetje blijven steken op Super Saiyan Rose rank (heb even mogen proeven van Pride Trooper, maar na een slechte reeks was ik weer gedegradeerd). Ik speel nu meer Casual en Ring matches, is toch wat minder "stressvol" :p

Overigens ben ik nu weer actiever in Smash, zo blijf ik een beetje wisselen tussen games haha.

Helaas heb ik mijn PS3 en SF4 niet meer. Achteraf wel een beetje spijt van dat ik die heb weggedaan, lijkt me leuk om dat weer op te pakken.

[ Voor 3% gewijzigd door Aryawn op 07-02-2021 22:30 ]

• Grumpmeister
Op zich een best prima update voor Street Fighter V dat eraan komt;

- Dan; ziet er toch wel beter uit dan ik had verwacht.
- Eleven; een mimic character die random een van de fighters die je tot je beschikking hebt wordt, met een random v-trigger / v-skill. Een veredelde random pick dus :P
- V-Shift; een extra defensive optie waar je niet voor in een blok hoeft te zitten.

Rose ook uitgebreid getoond, zag er wel leuk uit en voornamelijk d'r stage (Marina of Fortune) is wel erg nice.

https://www.capcom-unity....-v-shift-eleven-and-more/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Ik ben meer benieuwd naar de guilty gear strive open beta van volgend weekend. Die game is echt prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*blaast het stof weg*

Nou.....ik moet zeggen, Oro en Oose zien er toch wel geinig uit! Of ik het echt ga spelen is natuurlijk vers 2 :P maar ze hebben mijn interesse weer gewekt! Ik geloof dat er ook een aanbieding was op de dlc dat ik zag in de trailer.....? Maar staat niet bij wat de korting gaat zijn......bleh...normaliter wellicht liever gewacht op een ps5 versie, maar met de bc optie is het wellicht wat minder waarschijnlijk dat die komt? Then again, blijft capcom natuurlijk :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
Boh, kon 'm amper terug vinden, zo onder het stof!

Maa vandaag is het een mooie dag, met eindelijk weer een grote fighting game release in de vorm van Guilty Gear Strive! Heb er zin in om me er iets in te verdiepen, ook al zal dat deze maand nog niet te veel gedaan kunnen worden (volgende week een speedrun van 7 uur te doen, en over 3 weken begint Games Done Quick waar ik met 2 games in zit).

De double-dip heb ik ook gedaan, al zat ik er nog heel erg over te twijfelen omdat m'n Hitbox nog niet ondersteunt wordt door de PS5. Maar gisteren eindelijk even een momentje waarop ik wat kon gamen (we hebben sinds zaterdag een nieuwe pup, dus het wordt er niet makkelijker op) en wilde toch wel erg graag GG Strive proberen.

Heerlijke game iig! Wat potjes als Ky gedaan, om een lekker basic karakter te pakken. Het lijkt wel actiever gespeeld te gaan worden op Steam binnen Europa, dus daar is het vandaag ook op uitgekomen.

Help me er even aan te herinneren dat ik de OP nog ergens wat aan ga passen / vernieuwen, even de actievere games erin plaatsen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Grumpmeister schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 11:11:
Boh, kon 'm amper terug vinden, zo onder het stof!

Maa vandaag is het een mooie dag, met eindelijk weer een grote fighting game release in de vorm van Guilty Gear Strive! Heb er zin in om me er iets in te verdiepen, ook al zal dat deze maand nog niet te veel gedaan kunnen worden (volgende week een speedrun van 7 uur te doen, en over 3 weken begint Games Done Quick waar ik met 2 games in zit).

De double-dip heb ik ook gedaan, al zat ik er nog heel erg over te twijfelen omdat m'n Hitbox nog niet ondersteunt wordt door de PS5. Maar gisteren eindelijk even een momentje waarop ik wat kon gamen (we hebben sinds zaterdag een nieuwe pup, dus het wordt er niet makkelijker op) en wilde toch wel erg graag GG Strive proberen.

Heerlijke game iig! Wat potjes als Ky gedaan, om een lekker basic karakter te pakken. Het lijkt wel actiever gespeeld te gaan worden op Steam binnen Europa, dus daar is het vandaag ook op uitgekomen.

Help me er even aan te herinneren dat ik de OP nog ergens wat aan ga passen / vernieuwen, even de actievere games erin plaatsen, etc.
Ik heb hem uiteraard ook gekocht :P mocht je potjes willen spelen dan hoor ik het graag of zie ik wel een invite verschijnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke gg lijkt het meest op strive? Kan ik die proberen #cheapassgamer :$

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Sagat schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 10:42:
Welke gg lijkt het meest op strive? Kan ik die proberen #cheapassgamer :$
Poeh, op basis van GG, geen idee om eerlijk te zijn. Het is natuurlijk wat simpeler gemaakt en de rollback voelt echt heerlijk aan. Pas 1 slecht potje gehad tegen een Fransman met 7 frames rollback (wss z'n PC die bagger was). Gelukkig die in ieder geval wel gewonnen 8)
the_virus26 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 18:40:
[...]

Ik heb hem uiteraard ook gekocht :P mocht je potjes willen spelen dan hoor ik het graag of zie ik wel een invite verschijnen :*)
Zeker! Ik zit momenteel wel in wat chaos, met een flinke marathon run die ik aankomend weekend moet doen en een nieuwe pup, maar mogelijk schiet ik je ergens door de week (of misschien morgen) wel even aan. Zit zelf voornamelijk met de Steam versie, en voor de PS versie gebruik ik de PS4 variant (want m'n Brook bord wordt niet ondersteunt door de PS5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 20:54:
[...]

Poeh, op basis van GG, geen idee om eerlijk te zijn. Het is natuurlijk wat simpeler gemaakt en de rollback voelt echt heerlijk aan. Pas 1 slecht potje gehad tegen een Fransman met 7 frames rollback (wss z'n PC die bagger was). Gelukkig die in ieder geval wel gewonnen 8)

[...]

Zeker! Ik zit momenteel wel in wat chaos, met een flinke marathon run die ik aankomend weekend moet doen en een nieuwe pup, maar mogelijk schiet ik je ergens door de week (of misschien morgen) wel even aan. Zit zelf voornamelijk met de Steam versie, en voor de PS versie gebruik ik de PS4 variant (want m'n Brook bord wordt niet ondersteunt door de PS5).
Ja dat geneuzel ben ik ook wel zat. Heb je mooie oplossing, nieuwe console en dan mag je weer op nieuw beginnen!
Goed ongetwijfeld zal ik genoeg te zeuren hebben als ik weer mainly pc gamert ben.
offtopic:
Maar dan moeten er eerst weer videokaarten te koop zijn! Even afwachten hoe we de winter in gaan. Ach ja voordeel van retro gamer zijn, genoeg te spelen zonder nieuwe hardware nodig te hebben.

Heb 2x een guilty gear op steam en ik dacht ook eentje op ps4? Oh en redelijk recent ook ssd voor ps4, sf5 laadtijden bevielen me een stuk beter.

Sam showdown moet ik nog is proberen.....Sowieso ook nog BBCT en nog een andere fighter gekocht voor ps4.....(en wat speel ik, freaking super sf2 op de snes |:( )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let's go! Eerlijk was ik vooral getriggered door de metal muziek die er in zit ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-izevCL3fBCJ65j2gUw0PFQ9mnk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P7xATiZK6l7xt43c0v4xCgEf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Verwijderd schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:58:
Let's go! Eerlijk was ik vooral getriggered door de metal muziek die er in zit ;-)

[Afbeelding]
Zin om keertje te spelen ? username is showmeurguts010 op ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_virus26 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:57:
[...]

Zin om keertje te spelen ? username is showmeurguts010 op ps5
lijkt mij zeker leuk! Ik zal je toevoegen. Ik ben alleen nog niet bekend met deze fighter, was zelf meer van Tekken, DOA en soul calibur. Dus ik moet even wat tutorials eerst doorlopen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Verwijderd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:00:
[...]

lijkt mij zeker leuk! Ik zal je toevoegen. Ik ben alleen nog niet bekend met deze fighter, was zelf meer van Tekken, DOA en soul calibur. Dus ik moet even wat tutorials eerst doorlopen ;-)
Tekken of een andere ps5 fighting game kan ook hoor :) heb de meeste fighters op console wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volrath_
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 08-09 14:56
Street Fighter 6 is vandaag geteased met nog niet echt veel nieuws dat komt later in de zomer.
Art style is net als de nieuwe games van Capcom gemaakt van de RE Engine, weet nog niet zo wat ik er van moet denken wil eerst gameplay zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Het was inderdaad een vrij karige announcement, als je het mij vraagt. Dat Street Fighter 6 eraan zat te komen, wist iedereen wel. Maar dat je daar iets van 2 weken een countdown voor nodig hebt, met dan zo'n matige teaser... Tja.

Een mening heb ik er nog niet over, daarvoor idd eerst gameplay maar eens zien. Maar dat gaat pas in de zomer zover zijn, waarschijnlijk.

KOF15 is nu ook al uit, iemand hier die het al speelt / een mening erover heeft? Ik ben zelf nooit echt into KOF geweest, dus heb 'm nog niet gehaald. Ook vanwege een vrij hectische periode waar ik momenteel doorheen ga. Dat komt later nog wel :D . Hoorde alleen wel dat het nogal lastig was games te vinden, wat natuurlijk ook wat apart is voor zo'n nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grumpmeister schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:20:
Het was inderdaad een vrij karige announcement, als je het mij vraagt. Dat Street Fighter 6 eraan zat te komen, wist iedereen wel. Maar dat je daar iets van 2 weken een countdown voor nodig hebt, met dan zo'n matige teaser... Tja.

Een mening heb ik er nog niet over, daarvoor idd eerst gameplay maar eens zien. Maar dat gaat pas in de zomer zover zijn, waarschijnlijk.

KOF15 is nu ook al uit, iemand hier die het al speelt / een mening erover heeft? Ik ben zelf nooit echt into KOF geweest, dus heb 'm nog niet gehaald. Ook vanwege een vrij hectische periode waar ik momenteel doorheen ga. Dat komt later nog wel :D . Hoorde alleen wel dat het nogal lastig was games te vinden, wat natuurlijk ook wat apart is voor zo'n nieuwe game.
KOF 15 is volgens mij makkelijk te krijgen. Meerdere shops die hem op voorraad hebben:

https://www.budgetgaming....xv+-+day+one+edition.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Grumpmeister schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:20:

Ja, ik speel KOF15. Er zijn aardig wat Nederlandse spelers online en fanatiek.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:33:
[...]

KOF 15 is volgens mij makkelijk te krijgen. Meerdere shops die hem op voorraad hebben:

https://www.budgetgaming....xv+-+day+one+edition.html
Bedoelde dan ook potjes online, als in, sommige mensen die een half uur moeten wachten voor een match-up. Maar dat kan een release-probleempje geweest zijn, waarschijnlijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

De volgende editie van de Japan Fighting Game Publishers Roundtable staat gepland voor aankomende maandag vanaf 7:00 Nederlandse tijd. De livestream is te volgen via het YouTube kanaal van Virtua Fighter.

De sprekers zijn:

- Akira Katano (Guilty Gear Strive Director)
- Akira Nishitani (Arika Company President)
- Daisuke Ishiwatari (Guilty Gear Series General Director)
- Katsuhiro Harada (Tekken Series Producer)
- Seiji Aoki (Virtua Fighter eSports Chief Producer)
- Shuhei Matsumoto (Street Fighter 5 Producer)
- Yasuyuki Oda (King of Fighters 15 Chief Producer)

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Demonitzu schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:26:
De volgende editie van de Japan Fighting Game Publishers Roundtable staat gepland voor aankomende maandag vanaf 7:00 Nederlandse tijd. De livestream is te volgen via het YouTube kanaal van Virtua Fighter.

De sprekers zijn:

- Akira Katano (Guilty Gear Strive Director)
- Akira Nishitani (Arika Company President)
- Daisuke Ishiwatari (Guilty Gear Series General Director)
- Katsuhiro Harada (Tekken Series Producer)
- Seiji Aoki (Virtua Fighter eSports Chief Producer)
- Shuhei Matsumoto (Street Fighter 5 Producer)
- Yasuyuki Oda (King of Fighters 15 Chief Producer)
Kom het toevallig net tegen (met engelstalig commentaar):

Origineel zonder commentaar idd op het Virtua Fighter kanaal: YouTube: 「第3回 #日本格ゲーメーカー連合会」国内格ゲーメーカーの担当者が大集結!

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 23-03-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volrath_
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 08-09 14:56
Wel een beetje laat maar vorige week tijdens de state of play is de eerste gameplay van SF6 geshowed.
Ziet er wel goed uit en er zit ook een uitgebreide single player mode in waar je als avatar rond kan lopen en op de straat vechten.

hier ook nog een leuke video met meer gameplay en announcer feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Ik hoor wat wisselende meningen over de stijl, maar ik vind het zelf wel wat hebben. Ik ben verder heel benieuwd hoe dit zich verder zal ontwikkelen. Ergens lijkt er toch een best mooie tijd aan te komen weer, met SF6, de hardnekkige rumours met Tekken 8 en Riot's Project L.

Zelf een hele tijd niks meer gedaan / kunnen doen aan fighters vanwege een privesituatie, hopelijk binnenkort wel weer wat meer. DNF Duel ziet er bijv. ook best grappig uit, al verwacht ik dat het echt zo'n niche fighter zal worden waar de eerste maand wat activiteit zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zijn hier nog mensen die Tekken 7 spelen op de Xbox? Online is echt uitgestorven maar ik ben nog niet uitgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Nog mensen die hier DNF duel spelen? speel nu sinds release de afgelopen dagen en het is echt een hele toffe fighter. Hier ga ik nog wel wat uurtjes inpompen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Van de teaser, niet echt. Van de finales, zeker wel. In 2018 was het ook in Amsterdam en dat was een geweldig weekend om bij te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
SF6 reveals zagen er iig beide ontzettend goed uit. Ziet er echt al uit als een hele verbetering over hoe SF5 begon in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Het ziet er inderdaad wel heel vet uit, maar ergens ook "te" cinematic. Als in, ik hoop dat het tijdens het spelen niet te afleidend is en het de pacing niet gaat beinvloeden.

Maar dit, Street Fighter 6, mogelijk Project L, ik kijk er wel naar uit. Fighting games hebben bij mij wel even op een lager pitje gelegen, maar dat hoop ik binnenkort wel weer aan te wakkeren :D

Mijn grootste twijfel is waar ik de game(s) voor haal. PC is lekker accessible, dus waarschijnlijk wordt het dat. Maar uiteindelijk gaan de locals ook over op next-gen. En wordt het dan PC of PS5... Waarschijnlijk het laatste. Dus dan moet ik wel zorgen dat m'n Blunderbuss op de PS5 werkt, want dat doet het nu nog niet (want unofficial PS4 controller...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

De beelden komen uit Story Mode die per definitie cinematisch bedoeld is. Maar in een interview met IGN is te lezen dat ze o.a. nog een balans zoeken in de slow-motion effecten die heel nadrukkelijk in de trailer te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Geen SF6 topic? Hier al 2x mee gedaan met de bèta en speelt echt heerlijk weg.

Nieuwe trailer

YouTube: Street Fighter 6 - Zangief, Lily and Cammy Gameplay Trailer | PS5 Games

Zitten er hier nog meer mensen op SF6 te wachten?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste