Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Johnnnygoud schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:04:
Geen SF6 topic? Hier al 2x mee gedaan met de bèta en speelt echt heerlijk weg.

Nieuwe trailer

YouTube: Street Fighter 6 - Zangief, Lily and Cammy Gameplay Trailer | PS5 Games

Zitten er hier nog meer mensen op SF6 te wachten?
Ik wacht met smart op SF6. Hopelijk komen er ook weer old skool toernooien ala Enschede. Ik heb destijds ook met een paar mensen van hier online game avonden gehad. Ik heb zelfs nog de tournament stick. En de beta was top dus ja kijk er erg na uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ramon27 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 06:37:
[...]

Ik wacht met smart op SF6. Hopelijk komen er ook weer old skool toernooien ala Enschede. Ik heb destijds ook met een paar mensen van hier online game avonden gehad. Ik heb zelfs nog de tournament stick. En de beta was top dus ja kijk er erg na uit.
Super! Er is een prijzenpot van 2mil van capcom. Hier pas een nieuwe arcade stick voor de ps5 gekocht van Hori. De madcatz van de ps4 was te versleten. Welk platform haal je sf6? Pm even je nickname misschien kunnen we samen wel wat potjes spelen tegen die tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Johnnnygoud op 25-02-2023 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
Johnnnygoud schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 08:14:
[...]

Super! Er is een prijzenpot van 2mil van capcom. Hier pas een nieuwe arcade stick voor de ps5 gekocht van Hori. De madcatz van de ps4 was te versleten. Welk platform haal je sf6? Pm even je nickname misschien kunnen we samen wel wat potjes spelen tegen die tijd.
Ja las het al van die prijzenpot. De winnaar krijgt 1 miljoen. Ik heb nog geen idee voor welke console. Heb de series X, en PS5. Maar paar potjes doen lijkt me leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Johnnnygoud schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 08:14:
[...]

ImmovableMind op PS5. Maar ik ga vermoedelijk de PC versie spelen. Na al die jaren vertrouw ik Sony niet met fighting games.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
TheBuddha schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 19:20:
[...]

ImmovableMind op PS5. Maar ik ga vermoedelijk de PC versie spelen. Na al die jaren vertrouw ik Sony niet met fighting games.
Zal je wel even toevoegen.

Volgende week donderdagavond laat overigens sf6 showcase.
Gaan geruchten dat er volgend weekend een open bèta is na de showcase.

https://www.youtube.com/live/aSaxoKKGn0k?feature=share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Ja, las het. Zou mooi zijn. Ik speel nu al maanden de gekraakte versies maar ik wil ontzettend graag Honda, Blanka en JP proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBuddha
PS4 pro input delay 60hz
60 Ms : 16,6 = 3,6 tot 4 frames

PS5 input delay 60hz
66 Ms : 16,6 = 3,8 tot 4 frames
Op 120 Hz 2,8 frames input delay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Street Fighter 6 Demo per direct beschikbaar voor PS4 en PS5

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-04 11:45
Gister de demo van Sf6 gespeeld en die speelde heel lekker weg :*) . Vanavond even kijken of ik via shareplay met iemand local games zo tegen elkaar kan spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBuddha
Dat kan wel @the_virus26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Inmiddels is de beta versie van het spel via Parsec anderhalve week al online tegen elkaar te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBuddha
HEEEEL veel informatie over Street Fighter 6! YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
Ik ben ten einde raad, iemand enig idee waar ik een victrix ps5 pro fs-12 vandaan kan toveren? Hou zelf al dagelijks amazon.nl in de gaten maar nooit leverbaar. Amazon.com verzend helaas de hitbox niet naar Nederland. ( volgens mij de enigste hitbox die werkt met sf6 op de ps5 )

Heb nu een Hori alpha fighstick ps5 en madcatz TE2+ echter zou wel eens een hitbox willen proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-03 11:27
Johnnnygoud schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:58:
Ik ben ten einde raad, iemand enig idee waar ik een victrix ps5 pro fs-12 vandaan kan toveren? Hou zelf al dagelijks amazon.nl in de gaten maar nooit leverbaar. Amazon.com verzend helaas de hitbox niet naar Nederland. ( volgens mij de enigste hitbox die werkt met sf6 op de ps5 )

Heb nu een Hori alpha fighstick ps5 en madcatz TE2+ echter zou wel eens een hitbox willen proberen.
Smallcab.net levert sinds kort in samenwerking met Hit Box de Hit Box in Europa.

https://www.smallcab.net/...ee9q2bs87ude0ope78ghu35c5

Of ie werkt met SF6 op PS5 weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
CrapperDeCrap schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 07:22:
[...]

Smallcab.net levert sinds kort in samenwerking met Hit Box de Hit Box in Europa.

https://www.smallcab.net/...ee9q2bs87ude0ope78ghu35c5

Of ie werkt met SF6 op PS5 weet ik niet.
Thanks dat wist ik nog niet.
Echter helaas nog niet compatible met ps5 games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBuddha
Johnnnygoud schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:58:

Hitbox is relatief makkelijk zelf te maken met onderdelen. Je kan ook gewoon een oudere hitbox kopen voor ps3/ps4 en daar een nieuwe brooks board inzetten. Kind kan serieus de was doen.

Victrix is daarbij ook super duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wordt nu al op hoog niveau gespeeld, hopelijk binnenkort nog een 3de beta om ook met de andere characters (online) even te kunnen spelen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Johnnnygoud schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:10:
[...]

Thanks dat wist ik nog niet.
Echter helaas nog niet compatible met ps5 games.
Je kan eventueel ook op AliExpress kijken voor n Fightbox F1. Er is een variant die compatible is met PS5. Fightbox is de Chinese variant op Hit Box. Schijnt qua prijs kwaliteit best goed te zijn. Zelf geen ervaring mee, maar dat kan een optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
TheBuddha schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:58:
[...]

Hitbox is relatief makkelijk zelf te maken met onderdelen. Je kan ook gewoon een oudere hitbox kopen voor ps3/ps4 en daar een nieuwe brooks board inzetten. Kind kan serieus de was doen.

Victrix is daarbij ook super duur.
Klopt is inderdaad wel super duur, maar ziet er wel tof uit. Ga denk ik dan voor de fightbox optie.
CrapperDeCrap schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:24:
[...]

Je kan eventueel ook op AliExpress kijken voor n Fightbox F1. Er is een variant die compatible is met PS5. Fightbox is de Chinese variant op Hit Box. Schijnt qua prijs kwaliteit best goed te zijn. Zelf geen ervaring mee, maar dat kan een optie zijn.
Zal eens kijken, pak ik anders de fightbox! Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBuddha
Greatsword schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 13:02:
Wordt nu al op hoog niveau gespeeld, hopelijk binnenkort nog een 3de beta om ook met de andere characters (online) even te kunnen spelen.

[YouTube: SETS 83 SF6 02/05/23 - Problem X vs Joker Jokez FT10, with Jammerz, Veggey & Rynge]
Hoog niveau vind ik het eigenlijk nog niet. Heel veel jumps in. Zelfs vanuit de hoek en teveel burn out state.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-03 13:37
Ik moet eigenlijk ook eens overgaan op de Brook Universal met PS5 extension... Al die tijd al een PS3/4 board in m'n Blunderbuss, maar het gebrek aan ondersteuning voor de PS5 was wel een flinke domper voor me. Als het idd zo makkelijk om te wisselen is, een deze dagen maar eens bestellen en klaar zijn voor al die fighting games die uit gaan komen :D

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
Hori alpha fightstick gaan we maar op sf6e. Overigens ook een 2de controller hori commander octa besteld. De fightbox/hitbox duurd mij allemaal te lang af kwa levertijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Heb deze een poosje geleden binnen gekregen: https://atachon.com/produ...figthing-games-controller

Gemaakt door een enthousiaste hobbyist. Goed spul. Ideaal formaat voor mijn wensen. Nu ff inspelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Goed nieuws voor degene die de Beta nog niet gespeeld hebben.

https://www.streetfighter.com/6/ob/en/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8E70Ij8pxBH7nkEjWlWK1Pwn5w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MjkXymqfnuODutmGfNFeg89B.jpg?f=fotoalbum_large

sanwa jlf-tp-8yt joystick erin, hex plaatje en sanwa knoppen. SF6 ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online

[ Voor 73% gewijzigd door Johnnnygoud op 15-05-2023 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
Zo’n zin om eindelijk weer een goede SF fighter te kunnen spelen. Daija Arcade Stick Playstation besteld om eindelijk weer los te kunnen gaan.

Misschien leuk om een toernooi op te zetten?
Mijn naam op PS = ILikePizza82

Voeg me gerust toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Bij launch is het sowieso handig om een lijst te maken met spelers. Ik weet niet of het delen van PSN namen voor iedereen werkt. Een groot deel speelt ook op PC. Het delen van je Capcom ID of hoe het ook gaat heten in SF6 is wellicht een betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
TheBuddha schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:39:
Bij launch is het sowieso handig om een lijst te maken met spelers. Ik weet niet of het delen van PSN namen voor iedereen werkt. Een groot deel speelt ook op PC. Het delen van je Capcom ID of hoe het ook gaat heten in SF6 is wellicht een betere keuze.
Je hebt gelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
TheBuddha schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:39:
Strak plan, lijkt mij wel lachen. Zal hem delen zodra de game binnen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 14:11
Misschien dan goed om een sf6 topic te maken. Weet niet of iemand zich geroepen voelt maar dan kan je een OP hebben met namen etc. Ik zou zeggen zie het sf5 en O+ sf4 topic!

Oh en voor de zekerheid je kan met meerdere mensen een topic beheren, dat zou ik zeker aanraden!

[ Voor 22% gewijzigd door Sagat op 17-05-2023 11:23 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online

Het jaar van de fighters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

De open Beta van Street Fighter 6 is live en het hele weekend te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Sagat schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:23:
Misschien dan goed om een sf6 topic te maken. Weet niet of iemand zich geroepen voelt maar dan kan je een OP hebben met namen etc. Ik zou zeggen zie het sf5 en O+ sf4 topic!

Oh en voor de zekerheid je kan met meerdere mensen een topic beheren, dat zou ik zeker aanraden!
Heb er even 1 gemaakt (wel nog in aanbouw)

[Multi] Street Fighter 6

Wellicht ook interessant voor @Johnnnygoud @Ramon27 @TheBuddha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Greatsword schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:05:
De open Beta van Street Fighter 6 is live en het hele weekend te spelen.

Ziet er netjes uit! heb hem gebookmarked.

Heb ook interesse om de beta te gaan spelen maar vandaag aardig vol agenda al, misschien vanaaf, nog even (en ik heb ook een afspraak met vrienden waar we laatst nog sf4 gedaan hadden, kunnen we nu wellicht ook de beta spelen :D )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Ik heb na mk2 nooit echt een mk heel veel meer gespeeld, maar geebus wat een trailer, je krijgt er echt zin in! En juist voor mij als iemand die ook de sp kant heel leuk vind zou dit mijn ding kunnen/moeten zijn!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
Sagat schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:12:
[...]

Ik heb na mk2 nooit echt een mk heel veel meer gespeeld, maar geebus wat een trailer, je krijgt er echt zin in! En juist voor mij als iemand die ook de sp kant heel leuk vind zou dit mijn ding kunnen/moeten zijn!
De CGI trainer van MK1 ziet er idd om te kwijlen uit. Ga. Deze zeker in de gaten houden. Al hou ik wel meer van SF dan MK. Voor mij doen speelt SF wat rustiger/overzichtelijker. Van MK raak ik ook zwaar opgefokt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ja ben zelf ook zeker meer team sf. Hoewel ik de b film atmosfeer van mk kan waarderen. Op zich op mijn oude dag gelukkig nog maar weinig gamer rage, hoewel ik veel met een vriend speel en die is nogal goed. Soms vrede mee, af en toe als hij zelfs met een (voor hem) b of c personage los gaat...... :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:57
Sagat schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:46:
Ja ben zelf ook zeker meer team sf. Hoewel ik de b film atmosfeer van mk kan waarderen. Op zich op mijn oude dag gelukkig nog maar weinig gamer rage, hoewel ik veel met een vriend speel en die is nogal goed. Soms vrede mee, af en toe als hij zelfs met een (voor hem) b of c personage los gaat...... :X
Ik zit meer in team MK.

Vroeger was ik groot fan van fighters, maar tegenwoordig vind ik het de hoeveelheid DLC die je moet kopen om je game compleet te hebben echt een doorn in het oog. Ik wil graag mijn games compleet hebben, dus vaak wacht ik dan een jaar of 2 om zo alle characters voor een beetje normale prijs te kunnen kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Cyrax0508 op 22-05-2023 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ja dat was voor mij ook een ergernis met sf5, je kon wel wat met grinden unlocken, maar gezien ik niet heel veel speelde was het niet genoeg voor alle dlc voor mij. Mogelijk koop ik nog een goty of full versie met een steam/xb/plus sale oid.....hoewel ik het gewoon niet zo leuk vond dus ook niet verwacht nog veel te gaan spelen :P

voor 6 eerst maar eens kijken hoe leuk ik het vind, daarna kijken we wel hoe en wat met dlc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
Sagat schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:16:
Ja dat was voor mij ook een ergernis met sf5, je kon wel wat met grinden unlocken, maar gezien ik niet heel veel speelde was het niet genoeg voor alle dlc voor mij. Mogelijk koop ik nog een goty of full versie met een steam/xb/plus sale oid.....hoewel ik het gewoon niet zo leuk vond dus ook niet verwacht nog veel te gaan spelen :P

voor 6 eerst maar eens kijken hoe leuk ik het vind, daarna kijken we wel hoe en wat met dlc.
Ik ben ook inmiddels half bejaard (40) dus als je op niveau een paar potjes wilt spelen zeg je het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:02
Ben geen SF fan, maar als iemand een Tekken 7 of Injustice 2 potje wil spelen. :jaja:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ramon27 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 16:04:
[...]

Ik ben ook inmiddels half bejaard (40) dus als je op niveau een paar potjes wilt spelen zeg je het maar.
Thanks, weet even niet of je nu 4,5 of straks 6 bedoeld :P
Maar sowieso, voor nu even rustig aan doen, deze vrijdag een vriend op visite en daar wat sf mee spelen, en ook spin off marvel stuff en wellicht nog wat kof. Dan (na launch) idd is kijken bij een mogelijk weekly in het dorp hier......als ik het erg leuk vind haal ik de game. En misschien haalt mijn zoon em. Maar verwacht niet dat ik weer helemaal hooked raakt en echt veel ga spelen. We gaan het zien :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBuddha
Ik ben er klaar voor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xYtY-D1in7Z8ehIfbhtARJJcjII=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0O0Qz5B3HcsX7gtlmcXsDyDo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
jellybrah schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:50:
Ben geen SF fan, maar als iemand een Tekken 7 of Injustice 2 potje wil spelen. :jaja:
Injustice 2 heb ik te lang niet meer gespeeld maar voor een potje tekken 7, mk11 of mkx ben ik altijd wel te porren :P . Username op ps5 is showmeurguts010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:02
the_virus26 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 00:27:
[...]

Injustice 2 heb ik te lang niet meer gespeeld maar voor een potje tekken 7, mk11 of mkx ben ik altijd wel te porren :P . Username op ps5 is showmeurguts010
Als dat crossplay kan.. ik speel op PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Iemand hier nog interesse in een beta code van granblue fantasy versus, deze game komt opnieuw uit met alle dlc characters en rollback netcode etc. De beta is aankomende woensdag en donderdag, kan zelf niet spelen omdat ik vandaag vertrek voor vakantie :9

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:10
Niemand hyped voor MK1? Vandaag early acces, volgende week echte release. Vind het er erg tof uit zien tot nu toe! Heb premium editie gekocht dus kan over paar uur aan de slag.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Stylze schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:50:
Niemand hyped voor MK1? Vandaag early acces, volgende week echte release. Vind het er erg tof uit zien tot nu toe! Heb premium editie gekocht dus kan over paar uur aan de slag.
Ziet er allemaal tof uit, maar heb echt een hekel aan de button layout en manier van blokken/combo's etc.

Vermaak me daarom enorm met Street Fighter 6 ;)

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Stylze schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:50:
Jazeker! Ff een bakkie pleur en peukie roken en dan slinger ik m zo ook aan :9

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ziet er tof uit, loopt lekker maar het is wel weer ff wennen. Mk11 al een tijdje niet meer aangeraakt dus dat speelt mee, maar ik heb t idee dat het wat trager is allemaal. (na 1 novice tower gespeeld te hebben en ik geloof een stukkie conquest)

Gelukkig ben ik dit weekend alleen thuis, dat word een weekendje bankhangen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
HaterFrame schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:31:
Ziet er tof uit, loopt lekker maar het is wel weer ff wennen. Mk11 al een tijdje niet meer aangeraakt dus dat speelt mee, maar ik heb t idee dat het wat trager is allemaal. (na 1 novice tower gespeeld te hebben en ik geloof een stukkie conquest)

Gelukkig ben ik dit weekend alleen thuis, dat word een weekendje bankhangen :+
Haha echt ik heb het gevoel dat het juist sneller speelt dan mk 11, maar ik heb ook tijdje niet gespeeld.
Het ziet er in ieder geval echt rete mooi uit allemaal en voelt op de een of andere manier ook meer old scool mortal kombat. Heel vet sfeertje en veel leuke modes, moet wel flink aan de bak om weer al die combo's te leren want ben nu nog rete slecht :+

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:29
Premium editie aangeschaft voor de series s
Het is wel weer even wennen .
Maar ziet er super uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Stylze schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:03:
[...]

Haha echt ik heb het gevoel dat het juist sneller speelt dan mk 11, maar ik heb ook tijdje niet gespeeld.
Het ziet er in ieder geval echt rete mooi uit allemaal en voelt op de een of andere manier ook meer old scool mortal kombat. Heel vet sfeertje en veel leuke modes, moet wel flink aan de bak om weer al die combo's te leren want ben nu nog rete slecht :+
Die combo's das idd wel een dingetje. Ik vind de humor in de storyline ook echt geweldig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:23
Ondanks dat ik met Mortal Kombat ben opgegroeid en bijna elke deel heb gespeeld, zie ik mezelf als een casual speler. Ik heb ondertussen de story al uitgespeeld, zit nu in het 3de gedeelte van Invasion.

Ik moet eerlijk bekennen dat Mortal Kombat 1 heerlijk speelt. Ik heb niet echt het idee dat Mortal Kombat 1 langzamer is als Mortal Kombat 11. Personage die ik speel is Mileena, ze is al drie delen mijn main, sinds MK9.

Ik heb zelf niks met Tekken, Streetfighter of SoulCalibur. Ik heb wel Streetfighter 6 gekocht om het te proberen, omdat World Tour mode mij erg trok.

Gameplay is het een leuk spel, maar kwa graphics vind ik het geen mooi spel. Ook kwa personages trekken mij niet. Daarnaast vind ik Eternity maar cringe. Tekken en SoulCalibur nog nooit geprobeerd. Ik hou meer van realistische graphics en niet cartoon stijl. De donkere sfeer in Mortal Kombat trekt mij ook veel meer.

De enige andere fighter games die ik heb gespeeld is Injustice 1 en 2, die ook erg leuk waren. Daarnaast heb ik Dead Or Alive vroeger gespeeld op de Xbox, vooral met vrienden en familie. Samen op bank, geweldige tijd was dat. Killer Instinct heb ik ook gekocht op Steam, maar nog niet helemaal in verdiept.

Ondertussen heb ik Mileena's and Kitana's seasonal skin al geulocked. Voor Nitara heb ik ook nog een skin geunlocked. Haar Jimmy Neutron haar was me iets te veel afleidend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YtCdtUEgDSL7jFKYrFZDrKTlBs8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vuBUIePXzWIN4CWJECU6zLJv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aI9A-w99UaUA9yzyCLmidSPwf4U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zA0opYKrVcP4HKIr4qf6fUqO.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben nu deze combo voor haar aan het leren.

[ Voor 27% gewijzigd door Toonen1988 op 16-09-2023 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Toonen1988 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:44:
Ondanks dat ik met Mortal Kombat ben opgegroeid en bijna elke deel heb gespeeld, zie ik mezelf als een casual speler. Ik heb ondertussen de story al uitgespeeld, zit nu in het 3de gedeelte van Invasion.

Ik moet eerlijk bekennen dat Mortal Kombat 1 heerlijk speelt. Ik heb niet echt het idee dat Mortal Kombat 1 langzamer is als Mortal Kombat 11. Personage die ik speel is Mileena, ze is al drie delen mijn main, sinds MK9.

Ik heb zelf niks met Tekken, Streetfighter of SoulCalibur. Ik heb wel Streetfighter 6 gekocht om het te proberen, omdat World Tour mode mij erg trok.

Gameplay is het een leuk spel, maar kwa graphics vind ik het geen mooi spel. Ook kwa personages trekken mij niet. Daarnaast vind ik Eternity maar cringe. Tekken en SoulCalibur nog nooit geprobeerd. Ik hou meer van realistische graphics en niet cartoon stijl. De donkere sfeer in Mortal Kombat trekt mij ook veel meer.

De enige andere fighter games die ik heb gespeeld is Injustice 1 en 2, die ook erg leuk waren. Daarnaast heb ik Dead Or Alive vroeger gespeeld op de Xbox, vooral met vrienden en familie. Samen op bank, geweldige tijd was dat. Killer Instinct heb ik ook gekocht op Steam, maar nog niet helemaal in verdiept.

Ondertussen heb ik Mileena's and Kitana's seasonal skin al geulocked. Voor Nitara heb ik ook nog een skin geunlocked. Haar Jimmy Neutron haar was me iets te veel afleidend.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik ben nu deze combo voor haar aan het leren.

[YouTube: Mortal Kombat 1 Mileena Combos - Mortal Kombat 1 Mileena Combo Tutorial]
Hoe unlock je die seasonal skins? Je hebt al flink wat uren erin zitten dan haha als je story al uitgespeeld hebt en invasions ook al zo ver bent.

Vermaak me zeker met deze game, maar heb pas paar uurtjes kunnen spelen en ben nog aan het kijken welke ik ga mainen. Ben nu net bij Act 2 beland en vind story erg leuk, invasions beetje gespeeld en even met tutorials wat zitten kloten.

Graphics zijn echt mooi en het speelt echt een stuk vloeiender dan 11.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Stylze schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:05:
[...]

Hoe unlock je die seasonal skins? Je hebt al flink wat uren erin zitten dan haha als je story al uitgespeeld hebt en invasions ook al zo ver bent.

Vermaak me zeker met deze game, maar heb pas paar uurtjes kunnen spelen en ben nog aan het kijken welke ik ga mainen. Ben nu net bij Act 2 beland en vind story erg leuk, invasions beetje gespeeld en even met tutorials wat zitten kloten.

Graphics zijn echt mooi en het speelt echt een stuk vloeiender dan 11.
Volgens Steam staat mijn teller op 14 uur. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niet constant heb gespeeld. Wanneer ik AFK was, stond het spel ook gewoon aan.

De seasonal content kan je unlocken met silver koins. Deze kan je verdienen door daily en weekly quests te voltooien. Daily krijg je 25 per stuk, weekly 250. In Invasion mode verdien je ook genoeg.

Zowel Mileena's en Kitana's seasonal skin, kosten 2000 silver Koins per stuk. Deze middag door Invasion te spelen, heb ik alweer 14,065 silver koins verdient.

Skins kosten vanaf 1500 tot wel 6000 silver koins per stuk en gear pieces 250 per stuk. In Invasion mode verdien je ook genoeg silver koins.

Story is echt geweldig, ook de kwaliteit van de cutscene's en animaties zijn erg goed gedaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 16-09-2023 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:16

On_E

Housemusic

Story mode hier ook uitgespeeld net, weer heel erg vermakelijk en de graphics zijn echt 10/10.

Invasions heb ik de tutorial van gedaan en nu dus in de eerste echte map bezig, ik vind dit sowieso leuker dan de oude Krypt om dingen vrij te spelen. :)

Online ook mijn ontgroening gehad net, wel gelijk winst in Ranked met Smoke, mijn tot nu toe favoriete karakter. Maar praktisch alle ‘3D era’ karakters ga ik nog ruimschoots proberen aangezien die voor mij praktisch nieuw zijn. Tussen MK3 en MK9 heb ik er een boel overgeslagen. Volgens mij alleen nog Deadly Alliance gespeeld.

Dit is voor mij iig de Fighter van het jaar, want met SF6 was ik vrij snel klaar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:13
Spelen er mensen hier MK1 op de Nintendo Switch? Zo ja, hoe is dat? Ik heb dergelijke games altijd op de Playstation gespeeld, maar wil eens afwisselen zodat de rest van het gezin ook eens de PS5 of de TV kan gebruiken :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
crimby schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:43:
Spelen er mensen hier MK1 op de Nintendo Switch? Zo ja, hoe is dat? Ik heb dergelijke games altijd op de Playstation gespeeld, maar wil eens afwisselen zodat de rest van het gezin ook eens de PS5 of de TV kan gebruiken :-)
Dat schijnt niet al te best te zijn, je kan genoeg gameplay vinden online in ieder geval. Ik heb geen switch maar het ziet er echt heel slecht uit daarop, lijkt wel een ps2 game.
Als je een ps5 hebt zou ik hem zeker daarvoor halen ipv switch.

[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 19-09-2023 11:12 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Gameplay schijnt wel ok tot zelfs goed te zijn
Edit: zie post wat lager....wellicht dat patches tzt nog eea fixen, maar lijkt me dat het wijsheid is om de switch versie over te slaan.
, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar idd, ik zou ergens anders voor gaan tenzij:
- je alleen maar een switch beschikbaar hebt
- je heel graag onderweg gamed

Moet zeggen dat ik zelf ook wel interesse heb in de game, maar heb sf6 eigenlijk ook nog maar amper aangeraakt, dus denk dat ik weer 'even' wacht op een sale of goty ofzo.
Kan ik ondertussen lekker 9, 10 of 11 spelen uit de backlog, of zelfs 3/trilogie op retro systemen :+
Ik heb inmiddels zelfs milde interesse in 4, waar ik daar vroeger HE-LE-MAAL niets mee te maken wilde hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 21-09-2023 11:00 . Reden: Nieuwe feiten ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:13
Thanks en helder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
crimby schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:43:
De Switch versie krijgt op dit moment veel kritiek. Niet alleen ziet het spel erg slecht uit, het kampt ook met hardnekkige technische fouten. Veel vastlopers, crashes, textures die uit niets inladen, characters die niet volledig laden etc. Ik heb ondertussen al 27 uur in de PC versie zitten, tot nu toe maar 1 crash gehad. Het loopt zelfs goed op mijn GTX 1080, zelfs in 4k met hier en daar tweaks op high settings. Ook op de PS5 en Xbox Series X heb ik weinig tot geen kritiek gehoord over de performance.

Veel mensen snappen niet waarom Xbox One en PS4 versie geschrapt is, maar niet de Switch. Ze hadden net zo goed de Switch kunnen schrappen, als je ziet hoe belabberd het spel loopt op een Switch.

[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 19-09-2023 15:37 ]

• Stylze
Toonen1988 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:30:
[...]

De Switch versie krijgt op dit moment veel kritiek. Niet alleen ziet het spel erg slecht uit, het kampt ook met hardnekkige technische fouten. Veel vastlopers, crashes, textures die uit niets inladen, characters die niet volledig laden etc. Ik heb ondertussen al 27 uur in de PC versie zitten, tot nu toe maar 1 crash gehad. Het loopt zelfs goed op mijn GTX 1080, zelfs in 4k met hier en daar tweaks op high settings. Ook op de PS5 en Xbox Series X heb ik weinig tot geen kritiek gehoord over de performance.

Veel mensen snappen niet waarom Xbox One en PS4 versie geschrapt is, maar niet de Switch. Ze hadden net zo goed de Switch kunnen schrappen, als je ziet hoe belabberd het spel loopt op een Switch.

[YouTube: I Regret Buying This Game! Mortal Kombat 1 On The Switch Is TRASH!]
IGN geeft de switch versie zelfs een 3 terwijl de andere versies een 8 krijgen:

"Verdict
Mortal Kombat 1 on the Switch is nowhere close to the experience you’ll have with it on PlayStation 5, Xbox Series X|S, or PC. There’s a hint of a great fighting game still peeking through the blurry backgrounds, but its horrendous load times, inconsistent framerate, muddy visuals, and plethora of bugs make the Switch version an altogether aggravating way to play what is a great fighting game on other platforms. It quite simply shouldn’t have released in this state, and certainly not at a price that’s equal to the superior, current gen versions"

Playstation 5

• Toonen1988
Stylze schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:14:
[...]

IGN geeft de switch versie zelfs een 3 terwijl de andere versies een 8 krijgen:

"Verdict
Mortal Kombat 1 on the Switch is nowhere close to the experience you’ll have with it on PlayStation 5, Xbox Series X|S, or PC. There’s a hint of a great fighting game still peeking through the blurry backgrounds, but its horrendous load times, inconsistent framerate, muddy visuals, and plethora of bugs make the Switch version an altogether aggravating way to play what is a great fighting game on other platforms. It quite simply shouldn’t have released in this state, and certainly not at a price that’s equal to the superior, current gen versions"
Klopt, ik heb de review gisteren ook gezien. Schrikbarend slecht.

• Sagat
Ik heb mijn eerdere post bijgewerkt, ik had via via gehoord dat het dus met name grafisch was...maar dit lijkt extreem beroerd. Ben wel benieuwd of iemand hier daadwerkelijk de switch versie heeft en kan vertellen hoe zijn/haar ervaringen nu zijn (patches/fixes etc?)

10 second ninja DONE

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hardware is de limiterende factor in dit geval, mk11 was al niet al te best op de switch.

Overigens vind ik invasions wel enorm tegenvallen, vanaf level 10 oid ben je zoveel sterker als je tegenstander dat er echt 0.0 uitdaging in zit. Daardoor voegen de amuletten en relics gewoon ook niets meer toe. Dan vond ik de Krypt icm met die towers toch leuker.

[ Voor 60% gewijzigd door HaterFrame op 29-09-2023 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
YouTube: Street Fighter Retrospective - Part 6: Turbulent Winds
Deze aan het kijken, en ook beetje sf6 en kof15 aan het spelen. (wel echt pas heel kort en beide in sp...want hoewel ik het niet erg vind om te verliezen, vind ik het wel frustrerend als ik weet dat mijn personage shit zou moeten kunnen maar dat ik geen idee heb hoe ik het moet doen :P en beide games tot nu toe amper aangeraakt... )
Maar was benieuwd wat er hier gebeurde qua fighting games, en het antwoord lijkt...niet veel :P

Toch is wel eea aanstaande in fighting game land
- Garou city of the wolves
En toegegeven, had daar eigenlijk niet zo veel interesse in, maar juist door kof15 kijk ik hier nu toch anders tegenaan.
- 2xKO
Gezien ik helemaal niets met league heb, en het op mij tot nu toe overkwam als een 'marvel' achtige game niet heel erg in deze game gedoken. Maar het zou natuurlijk echt een groot ding kunnen worden. Een esport equivalent van LoL als fighting game?
- MvC collection
haha hier geef ik zelf dus ook niet veel om, maar kan me voorstellen dat velen hier erg blij mee zijn. Denk dat ik hem 'voor de verzameling' nog wel meepik mocht ik hem fysiek tegenkomen (hoop dat er uberhaupt dan een ps4 of xbox versie uitkomt en of het dan idd echt een disc word en niet een code in a box :+ of eigenlijk meer :/ )

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste