Bedankt voor de tip, ik zal er eens naar kijken.Sagat schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:23:
[...]
Ik speel eigenlijk nooit op de switch, terwijl ik an sich nintendo fan ben en ook smash leuk vond......
DBZ getwijfeld om het op ps4 of xb1 te halen, maar wilde hem liever voor pc, maar wel met de gedachte dat ik die binnenkort ging upgraden, en dat is helaas weer even uitgesteld (heb nu wel series s, dus mogelijk dan toch maar daar)
Ik weet niet of je discord gebruikt, maar anders even naar de dutch FGC zoeken, kan je eventueel wel invite sturen denk ik, wsl wel wat mensen te vinden die (ook) op de switch dit spelen. Evenals je andere games.
Ben zelf nog wel voor wat sf4 te porren maar neem aan dat je je ps3 of xbox niet meer hebt? Sowieso heb ik de game zelf niet voor ps3 denk ik.......wel voor x360 dus, op pc vind ik de game heel raar aanvoelen tegenwoordig, weet niet of dat komt omdat ik videokaart gewisseld heb of nu speel op mijn oled ipv lcd monitor vroeger....
Ben nu bij Ranked een beetje blijven steken op Super Saiyan Rose rank (heb even mogen proeven van Pride Trooper, maar na een slechte reeks was ik weer gedegradeerd). Ik speel nu meer Casual en Ring matches, is toch wat minder "stressvol"
Overigens ben ik nu weer actiever in Smash, zo blijf ik een beetje wisselen tussen games haha.
Helaas heb ik mijn PS3 en SF4 niet meer. Achteraf wel een beetje spijt van dat ik die heb weggedaan, lijkt me leuk om dat weer op te pakken.
[ Voor 3% gewijzigd door Aryawn op 07-02-2021 22:30 ]