Grumpmeister schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 23:42:
[...]
Ben er zeker wel voor in. Aankomende 2 weken zijn alleen wat lastig voor me vanwege de BSG Annual speedrun marathon waar ik wat games voor moet oefenen.
SamSho heb ik wel plezier in voornamelijk omdat het wonderen doet voor m'n footsies. Zeker in de potjes die ik offline tijdens ESA gedaan had was zo'n beetje ieder potje wel verbetering zichtbaar.
EVO is ook weer in volle gang, al wel gave potjes gezien. Zoals ik in Discord al aangaf is het wel jammer dat de EVO sale van PS4 alleen in de US beschikbaar is. Ik wil nog wel ergens Mortal Kombat 11 oppakken (PS4), Tekken 7 op de PC en mogelijk pak ik USF4 voor de paar euro mee dat 'ie nu kost.
Op Steam is de SF5 Season 3 pass ook 50% goedkoper, mocht iemand 'm mee willen pakken (ik doe het wss wel, qua ranking is het een prima op te pakken game zodat ik 'm niveau wat op kan krikken).
Leuk man, laten we wat inplannen, maar korte termijn zit ik ook vrij vol, nou ja online 1-2 uurtjes moet wel keertje lukken, maar offline is wat lastiger.
vwb evo sale, was net de mk finale aan het kijken (helaas was er wat overbelasting of low powermode van mijn telefoon trok het niet meer.....op mijn pc iig ook nog een crash vanuit EH

) en zag 25% korting, toen had ik toch ziets van hmmmmmmmm is kijken, maar idd, niet voor nl.
Op zich heb ik ook een usa account misschien nog even wat rondklikken daar, of toch gebruik maken en mijn missende s2 char pass met 50% kopen en toch ook maar die classic costumes......die hadden ook een leuke korting.....en op dit moment vind ik bij 3 chars die ik interessant vind (birdie akuma en uiteraard

Sagat) de default costumes echt verschrikkelijk. En bij Ken is keuze ook fijne
En USF4 ALTIJD doen, gewoon een super game.
KneoK schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 01:04:
Nou, Capcom is de koe weer lekker aan het doodmelken. Tig nieuwe kostuums voor 4 tot 6 dollar per stuk, CPT stages en pakketjes maar geen drastische veranderingen of toevoegingen aan de gameplay van SF5 helaas. Drie nieuwe karakters die nu beschikbaar zijn, Honda, Poison en Lucia. Niks waar ik echt enthousiast van word helaas, SF5 kan wat mij betreft echt een grote refresh gebruiken, ik wil het zo graag weer oppakken maar het gaat me zo snel weer vervelen. Wellicht een Ultra versie met nieuwe ultra's of v-triggers of compleet nieuwe mechanic. Of misschien moet ik mijn verwachtingen bijstellen en eens een compleet nieuwe karakter oppakken.
Edit: oeh, wel een beetje hype op de EVO stream nu, Seth Killian als commentator

Idd na al die maanden had ik er ook meer van verwacht. Ik moet eerlijk zijn, ik steek zelf ook niet genoeg tijd in sf5 om beter te worden en het daardoor meer te waarderen voor wat het wel is, maar hij doet het niet voor me. Dat maakt dat ik overbovenstaande s2 char pass al tijdje nadenk, het fm grinden met de missies heb ik tijdje gedaan maar ook al laaaaang geleden mee gestopt.
Anyways Honda vond ik in zowel sf2 en 4 toch wel een geinig char, poison heb ik minder mee en lucia...uhm denk dat ik dan liever wat tijd in final fight 3 wil gooien

Stiekum hoop ik ook dat de lek bewust was en dat er toch nog een aankondiging komt......maar dat is wsl hopen tegen beter weten in.
Heb je nu dan een andere fighting game die je nog wel leuk vind veel speelt?
Seth K is idd wel een eindbaas!

Finale om 21.00? Das wel nice, al hoewel terugkijken en alle reclame en downtime kunnen skippen ook niet vervelend is
Hoewel je het niet aan mij vroeg vind ik het ook leuk om theoryfighten......qua namen zou je zeggen bonchan of fujimora, dark horse bigbird want rashid, en hoewel ik hem geen enkele kans geeft om het hele ding te winnen ben ik wel fan van die Kicipa, sowieso gief als underdog en die gast heeft gewoon 3 hart aanvallen tijdens zijn matchen, die is zooooo emotioneel zichtbaar bezig geweldig.