Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Sagat schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 08:43:
[...]

Nice dat er iemand wel enthousiast is, maar jij bent volgens mij echt een die hard fighting game fan die niet gauw een fighter over zal slaan (heel misschien kof 14.....beetje een niche game met gfx die natuurlijk wat tegenvielen, of games als fighting layer of die errr ik weet de titel niet eens * maar wazige indie fighter met allerlei op horror personages geinspireerde characters........)

edit:
* = het zou zo maar is 'omen of sorrow' kunnen zijn....
Ik heb king of fighters 14 :D maar moet wel eerlijk zijn dat ik hem niet super veel heb gespeeld en dat ik er meer van had verwacht. Ik vind 13 misschien wel mooier op de 360 die heb ik ook nog liggen. Fighting layer ex heb ik niet gehaald was niet mijn ding en vond het een karige game voor die 40 eu bij release. Omen of sorrow wilde ik halen maar toen ik zag dat je bij bepaalde characters gewoon throwsloops etc hebt heb ik hem overgeslagen. Rest van de fighters voor de ps4 heb ik allemaal en de oude fighters heb ik allemaal op wat andere consoles en heb nog pandora box arcade :D.

Mortal kombat is kwa fighters wel altijd mijn favoriet geweest en ik had letterlijk gewoon kippenvel gister. Zit zelfs te twijfelen om een week vrij te nemen om hem helemaal uit elkaar te trekken die game haha. Verder ben ik ook benieuwd naar dragonball fighterz season 2 heb afgelopen jaar dragonball heel veel gespeeld voor mij de verassing van het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
MK is voor mij al heel lang geleden gedaan als fighter.
Het ziet er nog steeds gigantisch clunky uit, en dat was ook duidelijk te zien.
Nee, MK is al tijden niet wat het zou moeten zijn wat mij betreft. De gore en bloedspetters doen me tegenwoordig helemaal niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Akaendra schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:21:
MK is voor mij al heel lang geleden gedaan als fighter.
Het ziet er nog steeds gigantisch clunky uit, en dat was ook duidelijk te zien.
Nee, MK is al tijden niet wat het zou moeten zijn wat mij betreft. De gore en bloedspetters doen me tegenwoordig helemaal niets meer.
Ik heb dit met Street fighter V. Bij elke nieuwe character probeer ik het weer op te pakken en vermaak ik me weer 2 dagen en dan is het weer klaar. Vind het echt een draak van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
the_virus26 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 21:48:
Net de mk11 reveal gezien. Ik ben echt hyped wat een game :D.Pre order alvast gedaan.
Same here. Niet echt hyped, maar zeker wel interesse. Uiteraard is MK over the top, maar nu gaat het wel extreem over de top. Het ziet er in elk geval bloederig uit en het ziet eruit als pick up and play met diepgang. Ik heb helaas niet al te veel tijd om te gamen met kinderen, werk, vrouw, huis enz.enz... Dus ik heb niet meer de zin om ingewikkelde fighters te spelen. Deze gaat er dan ook zeker komen.

Overigens, ik hou heel erg van de realistische fighters en vind het oprecht jammer dat Fight Night niet meer bestaat en vervangen is door UFC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
the_virus26 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 12:24:
[...]

Ik heb dit met Street fighter V. Bij elke nieuwe character probeer ik het weer op te pakken en vermaak ik me weer 2 dagen en dan is het weer klaar. Vind het echt een draak van een game.
Zucht, wilde gister ondanks dat ik me heel erg in het bovenstaande kan vinden, toch weer is sf5 proberen. iig weer is wat fm binnenhalen om zo toch ooit is kage te kunnen kopen, of wellicht Oro waarvan ik hoorde dat hij wellicht het volgende s4 char word! Maar server onderhoud :(

Daarna even sf4 gedaan, die blijf ik toch echt veel leuker vinden. Ik had nog de ijdele hoop om (iig te proberen) sf5 mijn eerste plat te maken, maar denk dat ik dat nu echt definitief uit mijn gedachte haal.

qua fighters nu maar even kalm aan, buiten dan af en toe sf 4 (voornamelijk met mijn zoon) en kijken of tekken en of dbz nog een keer via een deal te halen zijn. Beide zijn wel al goedkoop op xb1 maar wil ze liever op ps4. Wel op xb1 dit weekend even gratis dbz kunnen proberen ivm met de finals ofzo. was wel even geinig al hoewel ik alleen wat tutorial gedaan had :$

Verder vraag ik me af of smash iets voor mij is. Ben ook nieuwsgierig of de nieuwe samurai shodown nog de moeite waard word.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Het is bij mij ook iets rustiger, maar dat is voornamelijk vanwege de drukte die ik de laatste tijd heb gehad. Smash heb ik verre van alle karakters geunlocked, maar iig Ryu nu wel. Op zich wel geinig dat je ook gewoon een qcf + A in kan drukken voor een Hadouken ipv een neutral B.

Afgelopen weekend zou ik met een toernooitje mee gaan doen, maar uiteindelijk heb ik daar de TO rol op me genomen. Dat was even zwaar (met name de poule fase, maar ik was eerder in de week ook door de rug gegaan), maar wel erg satisfying om te doen. We waren vrij soepeltjes door de poule-fase gekomen en het was erg tof om te zien hoe het niveau in de double elimination aan het stijgen was.

Ik ben alleen bang dat andere fighters te niche zijn (ook binnen die community) om er een toernooi
binnen de (speedrun) community heen te brijen. En als je het al wilt doen, dan zou echt op tijd de Nederlandse FGC even ingeschakeld moeten worden om te kijken of we wat meer mensen ervoor kunnen krijgen. Smash is toch net wat meer accessible voor mensen.

Maar goed, verder ook allerlei andere games / speedruns die tussendoor komen... toch blijft de kriebel bij fighters wel.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik mag vandaag weer bellen over de status van mijn Switch. Het was van te voren bekend dat het lang duren ging, maar toch blijft het vervelend. In de tussentijd Soul Calibur VI ook op de PS4 aangeschaft en de eerste paar BNB combo's met Yamucha in DBFZ aan het oefenen. Ben met DBFZ nog niet online gegaan, behalve tegen SoHunterisch.

Speel tussendoor ook nog Nioh op de PS4, een single-player game die ik graag uitgespeeld wil hebben. Daarnaast ook net een nieuwe baan aangeboden gekregen, waar ik per maart beginnen ga. Dat heeft ook wel even de nodige impact t.o.v. gametijd gehad.

Neem graag weer deel aan de dinsdagavonden als ik mijn Switch weer terug hebt. Het viel mij op dat de laatste paar avonden alleen SoHunterisch online was :P

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Seroczynski schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:47:
Ik mag vandaag weer bellen over de status van mijn Switch. Het was van te voren bekend dat het lang duren ging, maar toch blijft het vervelend. In de tussentijd Soul Calibur VI ook op de PS4 aangeschaft en de eerste paar BNB combo's met Yamucha in DBFZ aan het oefenen. Ben met DBFZ nog niet online gegaan, behalve tegen SoHunterisch.

Speel tussendoor ook nog Nioh op de PS4, een single-player game die ik graag uitgespeeld wil hebben. Daarnaast ook net een nieuwe baan aangeboden gekregen, waar ik per maart beginnen ga. Dat heeft ook wel even de nodige impact t.o.v. gametijd gehad.

Neem graag weer deel aan de dinsdagavonden als ik mijn Switch weer terug hebt. Het viel mij op dat de laatste paar avonden alleen SoHunterisch online was :P
Poeh, dat duurt wel erg lang ja... DBFZ wil ik ook echt beter in worden, vond 'm wel gaaf, maar het enige wat me een beetje weg houdt zijn dat je combo-strings van 40-50 seconden kan krijgen waar je als verdedigende partij niks aan kon doen. Mogelijk is dat met Season 2 verholpen. SCVI wil ik ook meer doen, want 2B.

Singleplayer ben ik met Persona 5 bezig en ik wil eens kijken wat de hype rondom Kingdom Hearts is (dus de 1.5 + 2.5 HD Remix gehaald). Verder ook nog tijd in FFXIV aan het steken en speedruns leren. You only have so much time...

Toen ik laatst op dinsdag beschikbaar was zag ik geen activiteit op Discord, dus had ik maar zoiets van, dan doe ik maar even iets nuttigs (documenten rondom de verhuizing invullen :') )

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Grumpmeister schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:01:
[...]

Poeh, dat duurt wel erg lang ja... DBFZ wil ik ook echt beter in worden, vond 'm wel gaaf, maar het enige wat me een beetje weg houdt zijn dat je combo-strings van 40-50 seconden kan krijgen waar je als verdedigende partij niks aan kon doen. Mogelijk is dat met Season 2 verholpen. SCVI wil ik ook meer doen, want 2B.

Singleplayer ben ik met Persona 5 bezig en ik wil eens kijken wat de hype rondom Kingdom Hearts is (dus de 1.5 + 2.5 HD Remix gehaald). Verder ook nog tijd in FFXIV aan het steken en speedruns leren. You only have so much time...

Toen ik laatst op dinsdag beschikbaar was zag ik geen activiteit op Discord, dus had ik maar zoiets van, dan doe ik maar even iets nuttigs (documenten rondom de verhuizing invullen :') )
Ik heb van SoHunterisch geleerd dat je wel degelijk combo's kan onderbreken, alleen niet altijd. Doe een keer met ons mee zou ik zeggen ;)

Persona 5, dan ben je nog wel flink wat uurtjes bezig. Hetzelfde voor KH Remix, ik heb die een tijd geleden al gekocht en even een begin met het eerste deel gemaakt :P

En als je op Discord bent, gewoon ff wat roepen joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Seroczynski schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 10:13:
[...]

Ik heb van SoHunterisch geleerd dat je wel degelijk combo's kan onderbreken, alleen niet altijd. Doe een keer met ons mee zou ik zeggen ;)

Persona 5, dan ben je nog wel flink wat uurtjes bezig. Hetzelfde voor KH Remix, ik heb die een tijd geleden al gekocht en even een begin met het eerste deel gemaakt :P

En als je op Discord bent, gewoon ff wat roepen joh!
Dan moet ik 'm eerst op de PS4 kopen, DBFZ heb ik op de PC :') . Ik zal het wel even in de gaten gaan houden, of ik 'm ergens vandaan kan plukken.

En klopt, zeker, ik nam het eigenlijk als excuus dat ik wat nuttigere dingen kon doen :X . Hopelijk / waarschijnlijk zijn m'n aankomende dinsdagen wel leeg, dus ik ben zeker in voor wat potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb met SC6 ook ge-double-dipped, wel lekker tweedehands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er animo om een keertje met fightcade 'iets' te gaan spelen? Dan is er hopelijk minder problematiek met verschillende formaten.

sf3 met @Seroczynski was erg leuk,
sf2 ben ik ook nog steeds voor te porren, en er zijn natuurlijk bergen leuke fighters op te spelen (en toegegeven, ik ben best fan van snk en capcom, dus genoeg te kiezen daaruit, maar als we 'met zijn allen' liever weet ik het........'fist of the north star' (ofzo) doen vind ik dat ook harstikke mooi :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Sagat schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:18:
Is er animo om een keertje met fightcade 'iets' te gaan spelen? Dan is er hopelijk minder problematiek met verschillende formaten.

sf3 met @Seroczynski was erg leuk,
sf2 ben ik ook nog steeds voor te porren, en er zijn natuurlijk bergen leuke fighters op te spelen (en toegegeven, ik ben best fan van snk en capcom, dus genoeg te kiezen daaruit, maar als we 'met zijn allen' liever weet ik het........'fist of the north star' (ofzo) doen vind ik dat ook harstikke mooi :) )
I'm in voor fightcade 8) heb bijna alle roms van alle beschikbare games er in staan dus dat moet goedkomen😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Prima, ook al zal ik van de meeste games weinig bakken vind ik het wel hele toffe games! En er zijn natuurlijk ook co-op games :P

Zo, mijn PS4 fightstick is ook af. Het artwork en de polycarbonaat zit vast met zes RVS schroeven die de oorspronkelijke, niet-RVS schroeven, vervangen. Deze staan niet op de foto maar er zitten er drie boven en drie onder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JVqC39ksQv2EKtqMFFx3tegx/full.jpg
Leuke ervaring om een keer te doen :)

[ Voor 59% gewijzigd door Seroczynski op 13-02-2019 21:30 ]

Seroczynski schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:17:
Prima, ook al zal ik van de meeste games weinig bakken vind ik het wel hele toffe games! En er zijn natuurlijk ook co-op games :P

Zo, mijn PS4 fightstick is ook af. Het artwork en de polycarbonaat zit vast met zes RVS schroeven die de oorspronkelijke, niet-RVS schroeven, vervangen. Deze staan niet op de foto maar er zitten er drie boven en drie onder.

[Afbeelding]
Leuke ervaring om een keer te doen :)
Ziet er goed uit......maar........en ik mag hiermee wsl gelijk mijn nerd/geek diploma inleveren B) wie is de persoon op je artwork?

10 second ninja DONE

• Seroczynski
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:29:
[...]

Ziet er goed uit......maar........en ik mag hiermee wsl gelijk mijn nerd/geek diploma inleveren B) wie is de persoon op je artwork?
Dat is All Might (Toshinori Yagi) uit My Hero Academia (Boku No Hero Academia), één van mijn favoriete anime series :)

Seroczynski schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:33:
[...]

Dat is All Might (Toshinori Yagi) uit My Hero Academia (Boku No Hero Academia), één van mijn favoriete anime series :)
offtopic:
oh die, ik weet ervan maar nog niet gezien (is voor mij al byzonder dat ik S1 van one punch man heb kunnen afkijken) is daar overigens al een s2 van?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_virus26 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:43:
[...]

I'm in voor fightcade 8) heb bijna alle roms van alle beschikbare games er in staan dus dat moet goedkomen😁
Nu nog een game uitkiezen, heb je nog tips of favoriten? sf3 ben ik zelf niet zo goed in (ha volgens mij ben ik vergeleken met jou in geen enkele game goed :D ) maar dat hebben @Seroczynski en ik dus vaker gespeeld.

Wat mij betreft is capcom bijna altijd goed (hou alleen niet heel erg van marvel games, en kof98/2002 vind ik ook leuk, maar dat vond @Seroczynski dacht ik niet zo leuk of had hij simpelweg (nog?) niet gespeeld.

Roept u maar, na een tijdje niets meer online gedaan te hebben heb ik wel zin om weer is iets te doen. (deze dinsdag al wellicht?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Dinsdag lijkt me prima. Misschien moeten we gewoon even ad-hoc kijken wat we willen spelen in FightCade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_virus26
Sagat schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:15:
[...]

Nu nog een game uitkiezen, heb je nog tips of favoriten? sf3 ben ik zelf niet zo goed in (ha volgens mij ben ik vergeleken met jou in geen enkele game goed :D ) maar dat hebben @Seroczynski en ik dus vaker gespeeld.

Wat mij betreft is capcom bijna altijd goed (hou alleen niet heel erg van marvel games, en kof98/2002 vind ik ook leuk, maar dat vond @Seroczynski dacht ik niet zo leuk of had hij simpelweg (nog?) niet gespeeld.

Roept u maar, na een tijdje niets meer online gedaan te hebben heb ik wel zin om weer is iets te doen. (deze dinsdag al wellicht?)
Morgen lijkt me ook prima hoor :) sf3 vind ik een goede keus hoor(zo goed ben ik ook niet dus komt vast goed). Mocht het andere fighting games worden vind ik dat ook prima speel gewoon lekker mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Door het overwerken ben ik vrij inactief de afgelopen tijd, en ik ben bang dat het de aankomende weken niet veel beter zal zijn...

Ik ben benieuwd wat er uit de Fightcade komt iig, mogelijk tzt ook eens klaarzetten :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
the_virus26 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:05:
[...]

Morgen lijkt me ook prima hoor :) sf3 vind ik een goede keus hoor(zo goed ben ik ook niet dus komt vast goed). Mocht het andere fighting games worden vind ik dat ook prima speel gewoon lekker mee :P
Waar was je? We hebben je gemist.
Maar na wat aanloop problemen heb ik iig wel paar leuke potjes met @Seroczynski kunnen spelen. Sf3 blijf een leuk spel, echter de gfx, zo een op een naar mijn pc monitorje, is wel wat pixelg.....vind het toch wel fijn dat remaster of compilaites vaak iets van zachter filters hebben, en wat Sero gister met het spelen ook anagaf, scanlines zou ook leuk zijn (overigens heb ik daar zelf ooit is een soort van mod voor kunnen vinden......ik kan is kijken of daar nog een linkje van heb)

Anyways, was gaaf om weer even een fighter te doen, speel eigenlijk verder alleen vs mijn zoon, maar die heeft nu even een fase waar hij andere games leuker vind (een WWE game :') en iets van shadow fighter op zijn telefoon?! ) maar ik laat hem wel redelijk vrij in wat hij mag kiezen natuurlijk als het game tijd is.

Wellicht nog is sf5 met mijn collega, of dbz of SC als ik die een keer goedkoop kan aanschaffen.
Grumpmeister schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:32:
Door het overwerken ben ik vrij inactief de afgelopen tijd, en ik ben bang dat het de aankomende weken niet veel beter zal zijn...

Ik ben benieuwd wat er uit de Fightcade komt iig, mogelijk tzt ook eens klaarzetten :D
Mogelijk?! Je bent fighting game liefhebber EN retro gamer, dit MOET je doen :+

Het enige wat ik dan weer niet weet is wat de opties zijn qua lobby, maar je zou verwachten dat 'wij' toch niet de eersten zijn die met een groepje willen spelen? Wellicht :P is in verdiepen dan. Want volgende week zijn jullie er toch beiden bij...the_Virus & grump?

[ Voor 21% gewijzigd door Sagat op 20-02-2019 10:57 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Sagat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:02:

Waar was je? We hebben je gemist.
Sorry heren maar mijn geheugen is echt een vergiet :X Gister overdag zo druk gehad dat ik het gewoon helemaal ben vergeten. Vanmorgen onderweg naar werk dacht ik ineens shit zou op fightcade inloggen en zag daarna ook pas het discord bericht(krijg nog steeds geen meldingen terwijl dit wel aanstaat) Weet niet wanneer jullie weer gaan spelen maar doe graag mee. Maybe ook makkelijker als ik me tel nummer in een privé bericht stuur zodat we een groepsappje kunnen aanmaken voor de fight avonden of dat we een berichtje kunnen sturen om te kijken of iemand zin heeft in een fighting game. Ik kan dan namelijk de meldingen niet missen en ik kan dan ook niet meer zo stom zijn om het te vergeten :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Fightcade met een groepje is wel zuur geregeld. Je kan alleen elkaar uitdagen en dan kan de rest meekijken. Maar je zal elke keer het potje moeten sluiten als je klaarbent en dan de ander moeten uitdagen en dan moet de rest weer apart klikken om mee te kijken. Heb iedergeval nog niet eerder gezien dat je een groep kan aanmaken. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik op oude fightcade speel want die laatste bèta versie heeft lang niet zoveel spelers en is kwa connectie ook minder dan de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat discord niet werkt, wil je volgende keer ook wel een pm sturen via tweakers, en opzich what app groep kan ook, hoewel ik discord wel fijn vind om werk en prive gescheiden te houden (ik ben wsl de enige nederlander die niet echt aan prive whats appgroepen doet....oh wacht, voor bios bezoeken heb zelfs ik er ook een :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Sagat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:02:

[...]

Mogelijk?! Je bent fighting game liefhebber EN retro gamer, dit MOET je doen :+

Het enige wat ik dan weer niet weet is wat de opties zijn qua lobby, maar je zou verwachten dat 'wij' toch niet de eersten zijn die met een groepje willen spelen? Wellicht :P is in verdiepen dan. Want volgende week zijn jullie er toch beiden bij...the_Virus & grump?
True true. Het zal voor mij wel op z'n vroegst begin maart worden. We hebben een deadline gekregen waar je echt niet vrolijk van wordt, daardoor ben ik heel februari en misschien begin maart nog in de avonden door aan het werken :X

Wel benieuwd wat er allemaal op draait, ik ben ook best wel in voor mogelijk wat minder bekende / populaire games, of in ieder geval, die hier minder exposure krijgen (bijv. een KoF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Grumpmeister schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 13:12:
[...]

True true. Het zal voor mij wel op z'n vroegst begin maart worden. We hebben een deadline gekregen waar je echt niet vrolijk van wordt, daardoor ben ik heel februari en misschien begin maart nog in de avonden door aan het werken :X

Wel benieuwd wat er allemaal op draait, ik ben ook best wel in voor mogelijk wat minder bekende / populaire games, of in ieder geval, die hier minder exposure krijgen (bijv. een KoF)
Playable games in fightcade zijn

aggressors of dark kombat
art of fighting
art of fighting 2
art of fighting 3 – the path of the warrior
bang bead
baseball stars 2
battle flip shot
breakers revenge
capcom sports club
crouching tiger hidden dragon
cyberbots
double dragon
fatal fury – king of fighters
fatal fury 2
fatal fury 3
fatal fury special
fight fever
galaxy fight – universal warriors
garou – mark of the wolves
ghostlop
goal! goal! goal!
hyper street fighter 2: the anniversary edition
jojo’s bizarre adventure
jojo’s venture
kabuki klash – far east of eden
karnovs revenge
king of fighters 94
king of fighters 96
king of fighters 97
king of fighters 98
king of fighters 2000
king of fighters 2002
king of fighters special edition 2004
king of the monsters(not sold separately)
king of the monsters 2 – the next thing
kizuna encounter – super tag battle
last blade
last blade 2
league bowling
magical drop ii
magical drop iii
marvel super heroes
marvel super heroes vs street fighter
marvel vs capcom clash of super heroes
money puzzle exchanger
neo bomberman
neo turf masters
neo-geo cup ’98 – the road to victory
ninja masters haoh ninpo cho
panic bomber
pleasure goal – 5 on 5 mini soccer
power instinct matrimeele
power spikes 2
puzz loop 2
puzzle bobble
puzzle bobble 2
puzzle uo poko
rage of the dragons
ragnagard
real bout fatal fury
real bout fatal fury 2 – the newcomers
real bout fatal fury special
red earth
ring of destruction – slammasters ii
samurai shodown
samurai shodown ii
samurai shodown iii
samurai shodown iv – amakusa’s revenge
samurai shodown v
samurai shodown v special
saturday night slam masters
savage reign
street fighter alpha – warriors’ dreams
street fighter alpha 2
street fighter alpha 3
street fighter ii – the world warrior
street fighter ii – champion edition
street fighter ii – champion edition hack kouryu
street fighter ii – hyper fighting
street fighter iii 2nd impact
street fighter iii 3rd strike
street fighter iii new generation
street fighter zero 2 alpha
street hoop
super dodge ball
super gem fighter mini mix
super puzzle fighter 2 turbo
super sidekicks
super sidekicks 2 – the world championship
super sidekicks 3 – the next glory
super street fighter ii x – grand master challenge
svc chaos – snk vs capcom plus
tecmo world soccer ’96
ultimate 11 – snk football championship
twinklestar sprites
vampire – the night warriors
vampire hunter – darkstalkers revenge
vampire hunter 2 – darkstalkers revenge
vampire savior – the lord of vampire
vampire savior 2 – the lord of vampire
voltage fighter gowcaizer
waku waku 7
windjammers flying disc game
world heroes
world heroes 2
world heroes 2 jet
world heroes perfect
x-men – children of the atom
x-men vs street fighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_virus26 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 19:27:
[...]

Playable games in fightcade zijn

aggressors of dark kombat
art of fighting
art of fighting 2
art of fighting 3 – the path of the warrior
bang bead
baseball stars 2
battle flip shot
breakers revenge
capcom sports club
crouching tiger hidden dragon
cyberbots
double dragon
fatal fury – king of fighters
fatal fury 2
fatal fury 3
fatal fury special
fight fever
galaxy fight – universal warriors
garou – mark of the wolves
ghostlop
goal! goal! goal!
hyper street fighter 2: the anniversary edition
jojo’s bizarre adventure
jojo’s venture
kabuki klash – far east of eden
karnovs revenge
king of fighters 94
king of fighters 96
king of fighters 97
king of fighters 98
king of fighters 2000
king of fighters 2002
king of fighters special edition 2004
king of the monsters(not sold separately)
king of the monsters 2 – the next thing
kizuna encounter – super tag battle
last blade
last blade 2
league bowling
magical drop ii
magical drop iii
marvel super heroes
marvel super heroes vs street fighter
marvel vs capcom clash of super heroes
money puzzle exchanger
neo bomberman
neo turf masters
neo-geo cup ’98 – the road to victory
ninja masters haoh ninpo cho
panic bomber
pleasure goal – 5 on 5 mini soccer
power instinct matrimeele
power spikes 2
puzz loop 2
puzzle bobble
puzzle bobble 2
puzzle uo poko
rage of the dragons
ragnagard
real bout fatal fury
real bout fatal fury 2 – the newcomers
real bout fatal fury special
red earth
ring of destruction – slammasters ii
samurai shodown
samurai shodown ii
samurai shodown iii
samurai shodown iv – amakusa’s revenge
samurai shodown v
samurai shodown v special
saturday night slam masters
savage reign
street fighter alpha – warriors’ dreams
street fighter alpha 2
street fighter alpha 3
street fighter ii – the world warrior
street fighter ii – champion edition
street fighter ii – champion edition hack kouryu
street fighter ii – hyper fighting
street fighter iii 2nd impact
street fighter iii 3rd strike
street fighter iii new generation
street fighter zero 2 alpha
street hoop
super dodge ball
super gem fighter mini mix
super puzzle fighter 2 turbo
super sidekicks
super sidekicks 2 – the world championship
super sidekicks 3 – the next glory
super street fighter ii x – grand master challenge
svc chaos – snk vs capcom plus
tecmo world soccer ’96
ultimate 11 – snk football championship
twinklestar sprites
vampire – the night warriors
vampire hunter – darkstalkers revenge
vampire hunter 2 – darkstalkers revenge
vampire savior – the lord of vampire
vampire savior 2 – the lord of vampire
voltage fighter gowcaizer
waku waku 7
windjammers flying disc game
world heroes
world heroes 2
world heroes 2 jet
world heroes perfect
x-men – children of the atom
x-men vs street fighter
En dan durfen sommige mensen nog te zeggen 'nothing to play' :+

Maar nog animo voor vanaaf? Ik ga zelf weer is een poging doen om naar de sportschool te gaan, dus weet niet of ik daarna geestelijk en/of lichamelijk nog in staat ben om daarna te spelen :+

ps: wtf geen king of fighters 95?! Moet ik toch mijn saturn aanhouden :+

ps2: ook geen capcom vs snk games? of waren dat console only games?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik ga vanavond weer even Smashen met SoHunterish en Lorejas (niet hier, wel op Discord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@the_virus26
Jij vanaaf nog tijd/zin? pm anders je 06 nummer dan voeg ik je wel even toe in whats app. Kunnen we op die manier nog schakelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Sagat schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:26:
@the_virus26
Jij vanaaf nog tijd/zin? pm anders je 06 nummer dan voeg ik je wel even toe in whats app. Kunnen we op die manier nog schakelen.
Gaan we doen dan fightcade of dbz? Wat is de planning :*) wil hem even aanslingeren vanavond. Had je tijd in gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik lees net dat de lineup van EVO 2019 bekend is. Smash Bros. Melee is vervangen door Ultimate. Daarnaast valt mij op dat er ineens Samurai Shodown tussen staat.

Afbeeldingslocatie: https://gbatemp.net/data/attachment-files/2019/02/158464_c1e29694a95b256c73c52530fd40299e.png

Moest het even opzoeken, maar die staat gepland voor een release in de zomer van 2019 geloof ik. Ik ken de naam nog van vroeger en ben ook erg benieuwd naar deze game, hij ziet er in ieder geval erg gelikt uit!

Bron: GBATemp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe was het in smash land? Iig genoten van fightcade en good old sf3 third strike en ook nog alpa 3, ondanks dat ik die game in mijn bezit heb een van de eerste keren dat ik hem enigsinds serieus gespeeld hebt ;)

Respect ook voor de skills van @the_virus26 weet veel leuke combos om supers & critical arts enzo netjes in te combo-en en niet zoals ik een 'play and pray voor een hit' ;)

@Seroczynski
The virus had ook nog de voor mij en vermoedelijk ook voor jou briljante tip, even spel offline opstarten en dan knoppen instellen betekent dat je input mappings bewaard blijven, sheelt een hoop tijd :+

Ook geleerd dat in alpah 3 de vuurballen soms onzichtbaar worden, dat is wel een leuke feature om het spel wat moeilijker te maken :P misschien toch maar die anniversary collection op ps4 halen, neem aan dat die 'feauture' daar niet aanwezig is.
Seroczynski schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:27:
Ik lees net dat de lineup van EVO 2019 bekend is. Smash Bros. Melee is vervangen door Ultimate. Daarnaast valt mij op dat er ineens Samurai Shodown tussen staat.

Moest het even opzoeken, maar die staat gepland voor een release in de zomer van 2019 geloof ik. Ik ken de naam nog van vroeger en ben ook erg benieuwd naar deze game, hij ziet er in ieder geval erg gelikt uit!

[YouTube: SAMURAI SPIRITS / SAMURAI SHODOWN - Teaser Trailer]
Bron: GBATemp
Oooh evo line up!
reactie 1: 'where's mahvel? :P nah ik snap dat die er niet bij zit, maar ondanks dat ik het zelf niet speel vond ik dat wel een leuke om te spectaten. Met infinite is het natuurlijk behoorlijk misgegaan, dan maar kijken of dbz de hype gaat brengen, zal vast wel.

Melee was de wii u versie? of juist de n64 of cube original: dat was altijd mijn 'hazewind slaapje om wakker te zijn bij de street fighters finals' moment ;) Wellicht als ik het zelf ga spelen dat ik het dan ook leuker ga vinden om naar te kijken.

Verder denk ik weinig verassingen, vwb sam shodown op zicht gebeurd het vaker dat een nieuwkomer een plekje krijgt, maar kan me voorstellen dat genoeg sub communites hun 'panties in a bunch' zullen hebben over deze keuze. Het is nog vroeg maar de non tag bb spelers, guilty gear, king of fighters wellicht......op zich ook verbaasd dat soul calibur erbij zit, daar hoor ik nog maar weinig over, maar heb ook nog maar heel sporadisch fighting game news bekeken de laatste tijd......ben ook benieuwd of sf5 de afsluiter word zoals altijd, DBZ is populairder denk ik.......?

[ Voor 53% gewijzigd door Sagat op 27-02-2019 09:35 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Gister inderdaad leuke potjes op fightcade. Eerste potjes kreeg ik echt klappen maar na wat warmdraaien zaten er echt leuke potjes tussen😁. Als je de controls wil mappen en wil dat ze worden opgeslagen inderdaad even offline de rom starten en de controls. per game even mappen en dan hoef je het daarna niet nog een keer te doen.

De onzichtbare fireballs met alpha 3 is een bug op fightcade, af en toe komt dit ineens voor. In de ps4 collectie zit die bug niet en zie je ze gelukkig altijd aankomen haha.

Wat evo betreft hoeven we niet te rekenen op een afsluiter op de zondag met Dragonball. Het schijnt zo te zijn dat doa 6, mk11, dbz, samurai showdown allemaal op zaterdag al zullen eindigen. Denk dan ook dat sfv samen met tekken de afsluiters worden op de zondag. Maar misschien dat er nog wat veranderingen plaatsvinden ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er ook mensen hier die samen evo gaan kijken? Denk dat @gregndo er ook bij was bij nozomi (toch?) destijds...waren we met een best grote groep van drakenslag gasten. Eerst een random fg tournooi en daarna dus met zijn allen finale/top 8 kijken (met oa infiltration - daigo? ik geloof dat dat ook de grand final was, maar het is even geleden :D ) was erg tof, zou leuk zijn om nog is zoiets te doen wat mij betreft. Misschien een idee om met paar man van hier af te spreken (als men het een leuk idee vind natuurlijk :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Bij de EVO lineup verbaas ik met toch eerder dat Guilty Gear er dit jaar niet bij zit, al kan dat wel wat vers bloed gebruiken (in de zin van een nieuwe release).

UNIST erbij, dat zal wel een populaire worden. Hoor dat veel mensen er erg lyrisch over zijn. MK11 en Samurai Shodown zijn wel gokjes natuurlijk, want het is nog niet echt bekend hoe die games het gaan doen. Maar zoiets heeft EVO er meestal wel tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:38:
Bij de EVO lineup verbaas ik met toch eerder dat Guilty Gear er dit jaar niet bij zit, al kan dat wel wat vers bloed gebruiken (in de zin van een nieuwe release).

UNIST erbij, dat zal wel een populaire worden. Hoor dat veel mensen er erg lyrisch over zijn. MK11 en Samurai Shodown zijn wel gokjes natuurlijk, want het is nog niet echt bekend hoe die games het gaan doen. Maar zoiets heeft EVO er meestal wel tussen zitten.
GG is in feite afgevangen met bb tag. De echte gg zal vast een side tourney hebben.....ik hoorde ook geruchten over een mogelijk deel 4? Maar kweenie, had het er met the_virus dinsdag ook nog kort over, maar anime is nooit echt mijn ding geweest. Heb jij nog gg verder geoefend? Of deed jij ook dbz (nou ja als je niet aan het werk bent dan........ ;) )

v.w.b. unist, volgens mij hebben we dit ook al vaker aangekaart, maar die/een versie hiervan zat toch ooit is in de plus? misschien moet ik die echte een kans geven dan......hoorde wel dat het spel ook een goede tutorial heeft......

in other news, damn you capcom :( , you did it again, vaak genoeg gezegd dat ik vond dat ik sf2 vaak genoeg gekocht heb......en diverse alpa en 3 versies heb ik al in meerdere varianten......maar toch hebben ze het voor elkaar gekregen dat ik toch weer sf anniverasary collection besteld heb :+

Hebben we de volgende keer iig geen onzichtbare fireball in a3 :P @the_virus26

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Sagat schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 08:00:
[...]

GG is in feite afgevangen met bb tag. De echte gg zal vast een side tourney hebben.....ik hoorde ook geruchten over een mogelijk deel 4? Maar kweenie, had het er met the_virus dinsdag ook nog kort over, maar anime is nooit echt mijn ding geweest. Heb jij nog gg verder geoefend? Of deed jij ook dbz (nou ja als je niet aan het werk bent dan........ ;) )

v.w.b. unist, volgens mij hebben we dit ook al vaker aangekaart, maar die/een versie hiervan zat toch ooit is in de plus? misschien moet ik die echte een kans geven dan......hoorde wel dat het spel ook een goede tutorial heeft......

in other news, damn you capcom :( , you did it again, vaak genoeg gezegd dat ik vond dat ik sf2 vaak genoeg gekocht heb......en diverse alpa en 3 versies heb ik al in meerdere varianten......maar toch hebben ze het voor elkaar gekregen dat ik toch weer sf anniverasary collection besteld heb :+

Hah, ik vond van de week ook dat ik eigenlijk nog niet genoeg aan Street Fighter had uitgegeven, dus ik heb de 30th Anniversary ook gekocht op Steam. Meer om een beetje 3rd Strike en SF2 te kunnen oefenen en binnenkort maar eens aan te sluiten in Fightcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
[...]

Maar toch hebben ze het voor elkaar gekregen dat ik toch weer sf anniverasary collection besteld heb :+

Let's go *O* :9~ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heeft er iemand hier ook dead or alive 6 gekocht? Vind hem wel super spelen! Alleen helaas nog steeds geen lobbys in het online gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Johnnnygoud schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:22:
Heeft er iemand hier ook dead or alive 6 gekocht? Vind hem wel super spelen! Alleen helaas nog steeds geen lobbys in het online gedeelte.
Nog niet ben nu even bezig om assassins creed odessey in te halen en einde van de maand de mk11 bèta. Ik wil hem dalijk wel als die in de aanbieding is ff oppikken want het lijkt me wel een geweldig spel(veel plezier gehad met de bèta). De season pass van 90 euro vind ik dan weer niet te begrijpen, ik begreep namelijk dat dit 2 characters zijn en wat kostuums dus die prijs is echt niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
Die seasonpass is inderdaad gekkigheid, en het is tevens voor 3 maanden! Hoop wel dat de characters los te koop komen
MK11 haal ik ook, mocht je online willen knokken Johnnnygoud is mijn steam naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom @Johnnnygoud je speelt op.....?

En vanaaf ben ik iig niet van de partij, als ik energie heb ga ik ff langs mijn ouders maar waarschijnlijker ga ik gelijk pitten als mijn koters op bed liggen!

Mijn anni collection is overigens ook nog niet binnen...

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Johnnnygoud schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:22:
Ja, gisteren even gespeeld op de PS4. Het vechten is erg soepel maar de 'verhaallijn' is onvolgbaar, die springt van de hak op de tak en ik snap er geen snars van.

De enige optie om online te vechten is via toeval je laten koppelen aan een andere speler waarbij je dan allebei de optie krijgt om te vechten of niet. Ik vond het gisterenavond erg lang duren voor ik gekoppeld werd en de eerste speler wou niet vechten, moest dan meteen tegen een tweede speler vechten en die leek nauwelijks aanwezig te zijn want behalve de punch-knop deed hij geen enkele andere actie. Makkelijk gewonnen dus maar oersaai en lang wachten. Een derde gevecht zat er niet meer in omdat mijn geduld om te wachten opgebruikt was, ben dan de tutorial maar eens doorlopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:55:
Welkom @Johnnnygoud je speelt op.....?

En vanaaf ben ik iig niet van de partij, als ik energie heb ga ik ff langs mijn ouders maar waarschijnlijker ga ik gelijk pitten als mijn koters op bed liggen!

Mijn anni collection is overigens ook nog niet binnen...
Bedankt!
Ik speel op de pc, doa6/sfV/scVI/.

@Aegir81 Ja de verhaal missies is echt appart, maar de doa Quest vind ik wel tof gedaan. Hoop dat ze die gamemodus verder uitbreiden met meer quests.

[ Voor 15% gewijzigd door Johnnnygoud op 05-03-2019 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johnnnygoud schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:37:
[...]

Bedankt!
Ik speel op de pc, doa6/sfV/scVI/.

@Aegir81 Ja de verhaal missies is echt appart, maar de doa Quest vind ik wel tof gedaan. Hoop dat ze die gamemodus verder uitbreiden met meer quests.
Nice! Volgens mij is alleen sf5 uit je lijstje cross play........(is ook het enige wat ik persoonlijk echt goed aan sf5 vind :+ ) alleen delen de meesten hier die mening waardoor sf5 tegenwoordig achter ligt op Smash, DBZ fighter en zelfs fightcade, als het aankomt op den dinsdag fightnight :)

Op zich wel interesse in honda, mocht het gerucht dat hij erbij komt kloppen...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
Ja sfV is zeker nice met crossplay. Honda heb ik inderdaad ook gehoord dat hij erbij zou komen. Echter nog niets nada bekend over season4. Hoop wel dat ze die streek met ingame advertenties op fighters niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kage is bekend, is toch S4? :P maar idd radiostilte is niet best. Het zou me daarom verbazen als honda geruchten niet waar zijn.

Die reclame is teruggedraaid, zeg nooi nooit, maar die zal in deze vorm ook niet snel terugkeren, verwacht ik.

Mijn anni collection is trouwens geaariveerd. Vanavond misschien paar potjes sf1 :P
Zo slecht dat het goed word?
Helaas waarschijnlijker zoals gezegd gelijk naar bed als ik weer thuis ben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Niet online
@Sagat yup kage is bekend, maar het ergste is dat ze nu niets over season4 laten horen. Normaal had je het al rond kerst zegma een idee of was het al bekend gemaakt. Het blijft toch street fighter jeugd segtiment. Zou het altijd blijven spelen hoe slecht of goed het ook is. Die anni collection ook maar eens aanschaffen op steam. Is het de moeite waard? Of nog niet geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Johnnnygoud schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:35:
Ja sfV is zeker nice met crossplay. Honda heb ik inderdaad ook gehoord dat hij erbij zou komen. Echter nog niets nada bekend over season4. Hoop wel dat ze die streek met ingame advertenties op fighters niet meer doen.
Moet zeggen dat ik liever die ingame advertentie heb dan dat belachelijke witte scherm wat je kreeg voor de match begon. Was elke keer al half blind voor ik aan het gevecht begon 8)7 . MK11 wil ik graag tegen je spelen alleen is het even afwachten of hier ook crossplay inkomt denk het eerlijk gezegd niet helaas. Sf collectie kan je met een gerust hard oppikken, zal vast niet meer al te duur zijn en het speelt lekker weg. Heb de afgelopen maanden veel meer potjes sf alpha 3 en thirth strike er op zitten dan dat ik sfv heb aangeraakt. Toen kage uitkwam heb ik het weer een weekje gespeeld maar daarna niet meer aangeraakt. Op 1 of andere manier kom ik er gewoon niet lekker in en vind ik bijvoorbeeld een street fighter 4 veel lekkerder spelen. Daarbij zijn er nog steeds heel veel lobby's te vinden voor sf4 dus start ik die nog sneller op dan sfv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou soort van inhaal fight avondje gehad....wel in johnny-no-mate mode :X

Maar unist idd gevonden op mijn ps3. Sp gestart en gewoon in een keer uitgespeeld! 8) moet toegeven dat het paar keer zeer close was en ik snap nog steeds niet hoe ik met ‘mash till it works’ voorbij de eindbaas gekomen ben 8)7 want iedere keer dat die me raakte kreeg ik een 10hit combo voor mijn kiezen.
Difficulty 3 uit 5 helpt daarin vast mee.

Vette artstyle ook, maar arcsys, die weten hoe ze games er mooi moeten laten uitzien!

Daarna even anni. Daarwas ik toch iets minder entousiast over. Ondanks dat ik mijn klacht wist, en het eigenlijk ook gekocht heb voor on- en offline mp. Maar toch, zo barebones...gemiste kans.
Wat er is speelt wel goed natuurlijk.

Verder....mijn hori pad komt toch niet in de buurt van de kwaliteit van mijn mad catz padje...misschien toch maar op zoek naar wat anders...

En ook nog even zeuren over ps3....downen duurt al lang, en daarna OOK nog installeren, gelukkig was er voetbal op tv om me af te leiden ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
[...]

Ik had toentertijd GG nog een beetje gespeeld, maar het is toch wat lastig in te komen omdat het een oudere game is en de mensen die spelen toch wel de veteranen zijn :P

DBFZ heb ik ook liggen en wil ik nog steeds verder oppakken, maar ook daar niet aan toe gekomen. Te veel te doen, te weinig tijd. Vanaf maandag heb ik ook de sleutels van m'n nieuwe woning, dus daar gaat ook de nodige tijd in zitten. Wel veel zin in, wetende dat ik een van de kamers m'n retro / game / stream kamer van kan maken. Wel nog een beetje afhankelijk van m'n vrouw, want ze wilde deze keer geen computers in de woonkamer. Maar om heel eerlijk te zijn, haar kennende zal ze dan nooit in de woonkamer zitten. Ik ook amper hoor, daar niet van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wahey, is er nog iemand hier? Of moet ik even zoeken in het smash topic ;)

Ik ga wellicht eindelijk op de soul calibur bandwagon springen, maar dan voor xb1, tip vanuit xbox topic voor 15 euro, erg fijn prijsje. De meeste hier hadden toch ook de pc versie toch? En de nieuwe power rangers game voor 6 euro....die koop ik dan voor mijn kids, maar zelf ook wel proberen, al hoewel ik las dat het een anime fighter was......blijf ik toch moeite mee hebben, ondanks mijn UNIEL (err of iig een van de oudere ps3 versies dan) single player succes ;)

volgende week dinsdag hoop ik iig mijn pc en ps4 weer aangesloten te hebben, dus dan ben ik misschien wel down voor wat fightcade, even @the_virus26 misschien dan via ps4 wel anni collection.......maar als we meerdere fightcade mensen hebben dan uiteraar daar.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:39:

Ik ga wellicht eindelijk op de soul calibur bandwagon springen, maar dan voor xb1, tip vanuit xbox topic voor 15 euro, erg fijn prijsje. De meeste hier hadden toch ook de pc versie toch? En de nieuwe power rangers game voor 6 euro....die koop ik dan voor mijn kids, maar zelf ook wel proberen, al hoewel ik las dat het een anime fighter was......blijf ik toch moeite mee hebben, ondanks mijn UNIEL (err of iig een van de oudere ps3 versies dan) single player succes ;)
Ik heb SC6 voor de PC én de PS4, koopt die 'm net voor die andere :P Ben momenteel niet zo actief met fighters als voorheen, mede omdat ik nu een andere baan heb en mijn avonden even ander indelen moet. Maar ik lees mee en als jullie nog iets doen waar ik echt bij wil meedoen dan tag ik along! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Bij mij is het ook even chaos. Sleutel voor de nieuwe woning gekregen, dus veel zaken aan het regelen (deze week de keuken eens te koop zetten, iemand zoeken die nieuwe groepen aan kan leggen, iemand zoeken die netjes netwerkkabels door het huis kan leggen, iemand zoeken voor leidingen / afvoer verleggen voor de wasser / droger en mogelijk alvast zorgen dat we een internet gaan krijgen, want dat heeft ook een wachttijd van enkele weken schijnbaar).

Daarnaast is maandag de droger kapot gegaan, dus afgelopen 2 avonden ben ik bezig geweest met het fixen ervan (combinatie van 2 onderdelen, nu aan het wachten op een nieuwe aandrijfriem...).

Het houdt me van de straat...

Qua fighters dus weinig tot niks gedaan, met toernooitjes wel iets meer. Zo nu en dan staat een wedstrijdje ingepland in een Netplay toernooi, een Mystery FPS toernooi en een 'Slechte games' toernooi. Dat zorgt er iig voor dat ik wel wat tijd vrijmaak :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Vanmiddag start de Mortal Kombat 11 Closed Beta.
In MKX kwam ik nog vrij goed mee, hopelijk is dat hier ook het geval de gameplay is echt totaal anders.

Ik ben benieuwd!

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Seroczynski schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:47:
[...]

Ik heb SC6 voor de PC én de PS4, koopt die 'm net voor die andere :P Ben momenteel niet zo actief met fighters als voorheen, mede omdat ik nu een andere baan heb en mijn avonden even ander indelen moet. Maar ik lees mee en als jullie nog iets doen waar ik echt bij wil meedoen dan tag ik along! :)
Haha nog niet gekocht natuurlijk, maar als het me echt bevalt komt tzt vast nog wel de pc en/of ps4 versie. En wellicht dan over paar weekjes offline :D

En voor online, bij deze dan interesse check? volgend week dinsdag sf3 via fightcade? (en hoe zit het met je matties, hebben die ook interesse in de oude meuk? Kan het natuurlijk ook zelf ff checken via discord)
Grumpmeister schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:55:
Bij mij is het ook even chaos. Sleutel voor de nieuwe woning gekregen, dus veel zaken aan het regelen (deze week de keuken eens te koop zetten, iemand zoeken die nieuwe groepen aan kan leggen, iemand zoeken die netjes netwerkkabels door het huis kan leggen, iemand zoeken voor leidingen / afvoer verleggen voor de wasser / droger en mogelijk alvast zorgen dat we een internet gaan krijgen, want dat heeft ook een wachttijd van enkele weken schijnbaar).

Daarnaast is maandag de droger kapot gegaan, dus afgelopen 2 avonden ben ik bezig geweest met het fixen ervan (combinatie van 2 onderdelen, nu aan het wachten op een nieuwe aandrijfriem...).

Het houdt me van de straat...

Qua fighters dus weinig tot niks gedaan, met toernooitjes wel iets meer. Zo nu en dan staat een wedstrijdje ingepland in een Netplay toernooi, een Mystery FPS toernooi en een 'Slechte games' toernooi. Dat zorgt er iig voor dat ik wel wat tijd vrijmaak :P
good luck! ik zelf dus vorige week (of wacht, has het de week daarvoor al :o ) sleutel nieuwe huis gekregen. afgelopen weekend dus veel voorbereidend werk. gister groot spul over, en vrijdag dan echt over. Vanaaf al weer wat zut droppen en kijken of ik iig mijn thuiswerk plek kan realiseren. ook langs de opslag om alvast daar wat spul op te halen (oa de bouten van de voet van mijn tv liggen daar...)

internet is qua provider gereed, maar moet mijn zut nog aansluiten en wsl weel nieuwe meuk nodig. ik heb gelukkig al bekabeling bij de tv en 1e verdieping, maar moet nog wel wat fixen voor de 2e, alwaar mijn office/retro room is. Maar denk dat ik gewoon met de grote boor van een maar naar beneden boor een kabeltje erdoorheen haal, kamer op 1e verdieping is soort van walk in closet dus dat boeit niet dat daar dan een kabeltje zichtbaar is.

Succes met zoeken naar kabeltrekker btw, ik heb dat bij mijn vorige huis gedaan, op zich goed werk gekregen maar was HEEL erg duur.......tegen oplichting aan dus iig tip om goed op te letten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Iemand al bezig met de MK11 Beta? Ik ben er nu al even mee bezig en ik ben helaas nog niet echt impressed. Gameplay voelt echt traag en de graphics zien er washed out uit met HDR aan. Injustice 2 ziet er wel prachtig uit in HDR. Ik snap er niks van. Ik kijk al behoorlijk lang uit naar MK11 en hoop dat de final build beter is.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
zwembroek schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:38:
Iemand al bezig met de MK11 Beta? Ik ben er nu al even mee bezig en ik ben helaas nog niet echt impressed. Gameplay voelt echt traag en de graphics zien er washed out uit met HDR aan. Injustice 2 ziet er wel prachtig uit in HDR. Ik snap er niks van. Ik kijk al behoorlijk lang uit naar MK11 en hoop dat de final build beter is.
Ik heb geen HDR maar ik vind de graphics echt VEEL beter dan MKX, vooral de gezichten.
Het kan een HDR ding zijn. Ook dat ze meer kleur gebruiken ben ik fan van.

Animaties overall zijn verbeterd maar nog steeds niet zo goed als andere fighters.

Ik weet niet of je je een beetje in de MK 11 ontwikkeling hebt verdiept maar het is intentioneel dat het trager is.
Ze willen de focus op rushdown en combos verminderen en meer een nadruk leggen op footsies en whiff punishing. Je krijgt er meer een street fighter gevoel bij als je het speelt.

Je zal hier aan moeten wennen in deze game want dat gaan ze niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Euphanasia schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:44:
[...]

Je zal hier aan moeten wennen in deze game want dat gaan ze niet veranderen.
Boon meld op zijn twitter "Final build to have better movement". Dus het lijkt erop dat ze toch wat gaan aanpassen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 16:08:
[...]

Boon meld op zijn twitter "Final build to have better movement". Dus het lijkt erop dat ze toch wat gaan aanpassen.
Ja klopt ze gaan de dash speed aanpassen voor bepaalde karakters. Maar verwacht niet dat ze terug gaan naar de gameplay van MKX.

Het zal het meest blijven spelen zoals de game nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Sagat schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:39:

volgende week dinsdag hoop ik iig mijn pc en ps4 weer aangesloten te hebben, dus dan ben ik misschien wel down voor wat fightcade, even @the_virus26 misschien dan via ps4 wel anni collection.......maar als we meerdere fightcade mensen hebben dan uiteraar daar.
Haha dat is goed man app maar even en dan zien we wel wat het word😁. Vanaf afgelopen woensdag tot net de mk11 beta helemaal uit elkaar getrokken en ik ben hooked😁. Echt een geweldige game en met de final build gaat de dash speed iets omhoog dus laat maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_virus26 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 22:23:
[...]

Haha dat is goed man app maar even en dan zien we wel wat het word😁. Vanaf afgelopen woensdag tot net de mk11 beta helemaal uit elkaar getrokken en ik ben hooked😁. Echt een geweldige game en met de final build gaat de dash speed iets omhoog dus laat maar komen.
Helaas duurt het verhuizen iets langer dan verwacht (idee was 1 dag, grote dingen te doen, dan paar dagen later kleine dingen en dan opbouwen......praktijk is dat er toch wat meer kleine dingen waren dan verwacht..... :X ) en internet is momenteel nog niet operationeel. Ik verwacht vandaag een nieuwe router een een ap, maar dan heb ik nog steeds geen inet in mijn retro/pc hokkie. Dus verwacht van mij een no show tenzij er activiteit is op xbox/discord of whats app.

mk11, ondanks dat 9 en 10 gewoon mijn games niet geworden zijn, ben ik toch stiekum wel hyped. Maar kan me nog steeds niet voorstellen dat ik hem echt voor nieuw prijs ga halen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Voor de PC spelers onder ons: H2 Interactive heeft een flinke sale op Steam, en hieronder vallen ook de pre-Cross Tag versies van BlazBlue. Dus Calamity Trigger, Continuum Shift Extend, Chronophantasma Extend en Centralfiction. Die 4 games kosten nu in een bundle 16 euro, mooie deal dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zijn er al mensen druk met MK11? Ik heb 'm net binnengehaald voor pc en ga zo mijn eerste stapjes wagen. Ik ben stiekem toch best wel een beetje hyped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hadden jullie dit al meegekregen?
https://smash.gg/tournament/rosevalley-rumble/details

29 juni
Misschien ga ik kijkje nemen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
KneoK schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 22:47:
Zijn er al mensen druk met MK11? Ik heb 'm net binnengehaald voor pc en ga zo mijn eerste stapjes wagen. Ik ben stiekem toch best wel een beetje hyped :)
Ik had het geluk dat ik hem 5 dagen voor release al kon ophalen en dat alles al direct werkte inclusief online. Tot nu toe ben ik iedere dag aan het spelen en zal dit niet snel veranderen haha. Hele mooie game dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

the_virus26 schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:08:
[...]

Ik had het geluk dat ik hem 5 dagen voor release al kon ophalen en dat alles al direct werkte inclusief online. Tot nu toe ben ik iedere dag aan het spelen en zal dit niet snel veranderen haha. Hele mooie game dit.
Ik ben ook behoorlijk enthousiast over de game. Heb tot nu toe alleen nog wat stukken van de Krypt en story mode gezien, maar ik verheug me alweer op training mode en online knokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@KneoK Ik heb hem vandaag overgenomen voor 45,- op de PS4, vannacht maar even aan beginnen ;)

Weet niet of het Cross Platform is, net als bij SFV, anders spelen we nog wel wat potjes online.

Nu nog even uitvogelen wie ik graag wil mainen, denk dat het Noob Saibot gaat worden, mijn andere favorieten zijn er namelijk nog niet (Ermac, Cyrax, Nightwolf, Shang Tsung)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Greatsword schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:11:
@KneoK Ik heb hem vandaag overgenomen voor 45,- op de PS4, vannacht maar even aan beginnen ;)

Weet niet of het Cross Platform is, net als bij SFV, anders spelen we nog wel wat potjes online.

Nu nog even uitvogelen wie ik graag wil mainen, denk dat het Noob Saibot gaat worden, mijn andere favorieten zijn er namelijk nog niet (Ermac, Cyrax, Nightwolf, Shang Tsung)
Ik speel scorpion, collector en kotal Kahn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online

Zijn die al bevestigd dan? Want ik hoop heel erg op (duh) Cyrax en Nightwolf. Shang Tsung is wel als DLC bevestigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Volgens mij is de game nog niet crossplay, maar is Netherrealm er wel naar aan het kijken. Als veel mensen hier de game op de PS4 spelen, dan koop ik 'm denk ik ook nog wel daarvoor. Voordeel van pc is dat de game native ultra wide ondersteunt, wat er fantastisch uitziet. Maar rondvliegende ledematen op een grote tv heeft natuurlijk ook wel wat :P

Ik ga me denk ik eerst eens in Skarlet verdiepen. Verder nog geen idee eigenlijk. Ik was in MK10 groot fan van Ermac, jammer dat die niet in het roster zit.

[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 30-04-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Cyrax0508 Nee nog niet, inderdaad alleen Shang Tsung, maar zal vast een kwestie van tijd zijn, dit jaar volgens mij 6 DLC characthers, dus we gaan het zien ;)

@KneoK Skarlet zag er goed uit, gisteren even mee gespeeld en voelde goed aan, veel range heeft ze en hoop inderdaad ook op Ermac als DLC.

Ben dit keer rustig begonnen met de (character) tutorial, wat ziet dat er toch weer goed uit. Ik kom van SF, en dan is het echt een wereld van verschil.

Hier merk je echt dat de developers de game toegankelijk voor iedereen wilt maken, termen als Not Safe on Block, de uitleg over wat voor type character iedereen is en wanneer je bepaalde moves inzet is echt netjes.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als ik dit filmpje goed begrijp kan je als je SFV hebt, alle upgrades die de duurdere versie heeft gratis downloaden.

Zie

Weet iemand of dit echt zo is? En of dit op de ps4 ook zo werkt? Scheelt in de Playstation Store toch behoorlijk momenteel:

SFV € 7,99
SFV arcade € 19,99
SFV arcade deluxe € 34,99

Als je met € 7,99 alles hebt, dan weet ik het wel.

Edit: Lees net op Reddit dat je game wel arcade wordt, maar je karakters gelijk blijven. Dan is het dus uitvinden of de karakters de moeite waard zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 03-05-2019 03:06 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je nog geen sf5 hebt hebt en dan arcade editie koopt, dan heb je de char passes van seizoen 1 en 2 inbegrepen. Als je die 8 eur basis versie koopt kan je gratis uograden naar arc editie maar idd ZONDER die chars. Je kan in game currency grinden maar dat gaat byzonder traag, iig voor een casual als mijzelf. En zelfs als speel je elke dag 2-4 uur dan duurt het nog maanden, ik denk zelf meer richting 1,5 tot 2 jaar.

De char passes zijn geregeld in de aanbieding, ik heb zelf seizoen 2 niet en die is momenteel met 50% korting voor 7,50 te krijgen.

Als budget/cheapskate gamer die wel fightgame fan is, zou ik je adviseren om dan die 20 euro versie te nemen. Dan heb je al erg veel content. Let wel. Sf5 is voor veel mensen toch tegenvallend dus vanuit die gedachte is misschien die 8 euro versie slimmer en dan idd gericht char passen halen of bijvoorbeeld char pass 1 er dan bij die vermoeddelijk ook maar 2-4 euro is.

Edit:
1 ding vergeten te benoemen, mocht je op wat voor manier ook, dus vrienden of familie, je games delen, hou er dan rekening mee dat charpasses en chars gekocht met in game currency ACCOUNT gebonden zijn.
Mijn kids hebben op hun eigen account geen toegang tot mijn gekochte extra content :(

Usf4 is momenteel ook in de aanbieding ;) die zou ik boven alle sf5 pakketen aanraden en als je die op prijs vergelijkt met de 20 of 35 eur keuzes kun je ook nog een Guilty gear of blaz blue erbij nemen en/ of wat retro fighters (garou/kof/samsho/last blade dat werk) succes met je keuze :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 03-05-2019 07:42 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Alles is bij mij ingekakt qua fighters (en over het algemeen gaming) vanwege m'n verhuizing en het geregel eromheen. Dat gaat ook nog wel een tijdje door (tot eind juni), en dan zitten we al in het hoogseizoen qua speedrun evenementen (waar er 2 in de planning staan). Maar ik heb niet compleet stil gezeten en het pakketje aan BlazBlue games waar ik eerder over gepost had gehaald. Toch blijft het allemaal kriebelen en heb ik de neiging om ook eens iets op de PS4 / Switch te halen aangezien ik die de afgelopen dagen toch iets makkelijker aanslinger voor een half uurtje aan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:32:
Alles is bij mij ingekakt qua fighters (en over het algemeen gaming) vanwege m'n verhuizing en het geregel eromheen. Dat gaat ook nog wel een tijdje door (tot eind juni), en dan zitten we al in het hoogseizoen qua speedrun evenementen (waar er 2 in de planning staan). Maar ik heb niet compleet stil gezeten en het pakketje aan BlazBlue games waar ik eerder over gepost had gehaald. Toch blijft het allemaal kriebelen en heb ik de neiging om ook eens iets op de PS4 / Switch te halen aangezien ik die de afgelopen dagen toch iets makkelijker aanslinger voor een half uurtje aan gamen.
Ken het verhuizen is best hoop werk. Waarbij wij er voor gekozen hebben om eerst te settlen, op te ruimen en dan pas te gaan kijken naar verbouwingen etc.
Speel wel relaxed wat horizon chase maar verder bar weinig. Toch gamepass genomen...3 maanden content voor 1 euro ?! To good to pass up!

Fighters staan even op laag pitje behalve sporadisch wat spelen met vrienden/kennissen/tweakers :) en dan voornamelijk online. Ik hou wel dat tournooi in de gaten. Is alleen wel takke eind rijden :(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sagat schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 07:36:
Als je nog geen sf5 hebt hebt en dan arcade editie koopt, dan heb je de char passes van seizoen 1 en 2 inbegrepen. Als je die 8 eur basis versie koopt kan je gratis uograden naar arc editie maar idd ZONDER die chars. Je kan in game currency grinden maar dat gaat byzonder traag, iig voor een casual als mijzelf. En zelfs als speel je elke dag 2-4 uur dan duurt het nog maanden, ik denk zelf meer richting 1,5 tot 2 jaar.
Ik heb momenteel 3 fighters: UFC2, Tekken 7 en DOA5LR. Allemaal 3d dus en daar ligt in principe ook mijn voorkeur. Met de huidige aanbiedingen voor KOF14 en SF5 dacht ik eraan om die wellicht te gaan proberen. Ik zal eens kijken naar welke karakters er in de season passes zitten. Wellicht toch interessant.
De char passes zijn geregeld in de aanbieding, ik heb zelf seizoen 2 niet en die is momenteel met 50% korting voor 7,50 te krijgen.

Als budget/cheapskate gamer die wel fightgame fan is, zou ik je adviseren om dan die 20 euro versie te nemen. Dan heb je al erg veel content. Let wel. Sf5 is voor veel mensen toch tegenvallend dus vanuit die gedachte is misschien die 8 euro versie slimmer en dan idd gericht char passen halen of bijvoorbeeld char pass 1 er dan bij die vermoeddelijk ook maar 2-4 euro is.
Dank voor de tip. Ik ga in elk geval wat filmpjes bekijken en naar de personages kijken of er wat interessants zit in de arcade of deluxe versies.

Edit 1: Als ik het goed zie, bestaat de arcade versie uit de volgende 2 DLC character packs:
DLC / Season 1: Alex, Guile, Ibuki, Balrog, Juri, Urien
DLC / Season 2: Akuma, Kolin, Ed, Abigail, Menat, Zeku

De deluxe versie voegt dan nog een derde pakket daaraan toe en mogelijk een vierde?
DLC / Season 3: Sakura, Blanka, Falke, Cody, G, Sagat
DLC / Season 4: Kage

Eerlijk gezegd spreken daarvan alleen Sakura, Cody en Kolin me aan. Niet echt de moeite waard voor mij dus.
Edit:
1 ding vergeten te benoemen, mocht je op wat voor manier ook, dus vrienden of familie, je games delen, hou er dan rekening mee dat charpasses en chars gekocht met in game currency ACCOUNT gebonden zijn.
Mijn kids hebben op hun eigen account geen toegang tot mijn gekochte extra content :(
Nee, ik deel met niemand. Mijn dochter (5) speelt nog nauwelijks zelf games (alleen samen Maria Kart 8 ) dus dat is geen probleem.
Usf4 is momenteel ook in de aanbieding ;) die zou ik boven alle sf5 pakketen aanraden en als je die op prijs vergelijkt met de 20 of 35 eur keuzes kun je ook nog een Guilty gear of blaz blue erbij nemen en/ of wat retro fighters (garou/kof/samsho/last blade dat werk) succes met je keuze :)
Jij vindt USF4 beter dan SF5? Ga ik die ook nog even bekijken. Dank voor je reactie!

Edit 2: Ik neig nog steeds naar KoF 14 en SF5 (beide de standaard edities). Injustice 2 en Soulcalibur vind ik nog veel te duur en KoF en SF wil ik wel eens proberen. MK is niet mijn setting en Jump Force evenmin, dus wat blijft er dan nog over? Zie ik een goede 3d fighter over het hoofd?

Edit 3: Inmiddels een paar potjes SF5 gespeeld met Laura. Best leuk. Moet wel wennen aan allerlei combo-dingen zoals V-Triggers. Qua presentatie is het geen Tekken of DOA natuurlijk, maar het stijltje spreekt me op zich wel aan. Ook nog een paar trailers en gameplay video's van MK 10 en 11 bekeken. Is definitief niet mijn spel.

[ Voor 17% gewijzigd door Jorgen op 04-05-2019 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:38:
[...]
Ik heb momenteel 3 fighters: UFC2, Tekken 7 en DOA5LR. Allemaal 3d dus en daar ligt in principe ook mijn voorkeur. Met de huidige aanbiedingen voor KOF14 en SF5 dacht ik eraan om die wellicht te gaan proberen. Ik zal eens kijken naar welke karakters er in de season passes zitten. Wellicht toch interessant.

[...]
Dank voor de tip. Ik ga in elk geval wat filmpjes bekijken en naar de personages kijken of er wat interessants zit in de arcade of deluxe versies.

Edit: Als ik het goed zie, bestaat de arcade versie uit de volgende 2 DLC character packs:
DLC / Season 1: Alex, Guile, Ibuki, Balrog, Juri, Urien
DLC / Season 2: Akuma, Kolin, Ed, Abigail, Menat, Zeku

De deluxe versie voegt dan nog een derde pakket daaraan toe en mogelijk een vierde?
DLC / Season 3: Sakura, Blanka, Falke, Cody, G, Sagat
DLC / Season 4: Kage

Eerlijk gezegd spreken daarvan alleen Sakura, Cody en Kolin me aan. Niet echt de moeite waard voor mij dus.
ja je hebt het goed
8 eur versie = base roster
20 eur versie is s1+2 char passes inbegrepen (en mogelijk nog wat extra stages en custumes)
34 versie is inc s3, kage zit er volgens mij dus NIET in.

IMHO is season pass 2 overigens de sterkste, veel goed chars (Kuma en Abi en veel apartere speelstijlen (zeku/menat/kolin) oh en Ed :P nou ja, is an sich ook wel in te delen bij aparte speelstijlen,
[...]
Nee, ik deel met niemand. Mijn dochter (5) speelt nog nauwelijks zelf games (alleen samen Maria Kart 8 ) dus dat is geen probleem.
Tsja......je weet nooit of ze intresse krijgt ;) maar ik snap idd dat je het dan niet meeweegt. Je zou tegen die tijd/uiteindelijk wsl vast wel een soort van goty versie van sf5 krijgen, wellicht zoals degene die er nu voor usf4 is op de ps4 :D
[...]
Jij vindt USF4 beter dan SF5? Ga ik die ook nog even bekijken. Dank voor je reactie!
:Y
Let wel.......beter is lastig, het zijn 2 verschillende manieren van gamen. Sf5 is wat toegankelijker. Ik vind USF4 absoluut leuker. Misschien dat ik over enkele jaren (na sf6?) de game meer ga waarderen, want initieel vond ik sf3 ook niet leuk na 2. Alpha wel maar ook al minder dan 2 eigenlijk......

Oh en als je vooral online wil spelen dan raad ik je sowieso 5 aan, 4 wordt nog wel gespeeld, maar dan kom je wsl tegen de veteranen en zal je dus erg veel verliezen in het begin, met 5 is er een breder aanbod aan spelers, al hoewel de casuals daar wsl ook al schaars zijn inmiddels. Oh en door de cross play kan je iig al tegen alle tweakers spelen, wat wil een mens nog meer :+
Edit: Ik neig nog steeds naar KoF 14 en SF5 (beide de standaard edities). Injustice 2 en Soulcalibur vind ik nog veel te duur en KoF en SF wil ik wel eens proberen. MK is niet mijn setting en Jump Force evenmin, dus wat blijft er dan nog over? Zie ik een goede 3d fighter over het hoofd?
Hmm je mixt hierboven 2d en 3d fighters, maar de grote jongens heb je wel genoemd. MK11 zul je ongetwijfeld al van gehoord hebben maar die is idd nog duur. Misschien dragon ball z fighter?
Verder is er nog fightling layer ex (ofzo) van de makers van de oude 3d streetfighter games (sf ex uit mijn hoofd, mocht je meer willen weten zoek op arika)
En zoals ik in mijn vorige post al noemde, blaz blue en guilty gear kan je ook voor minder dan een 10tje per stuk testen.
kof 14 schijnt erg goed te zijn, maar heb em nog niet ' echt' gespeeld (zie mijn reactie op grump paar posts eerder voor de reden)
Nogmaals veel succes met je keuze!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Sagat Jij bedankt voor deze in depth reacties. Daar heb ik zeker wat aan. Ik heb ondertussen veel gameplay video's en trailers gezien van een heleboel fighters en een handvol daarvan ook gespeeld. O.a. BlazBlue, Fighting Ex Layer en Jump Force (mix van Dragonball, Narudo, etc), verder ook MK 10 en 11, Warriors All-Stars, Gundam, BlazBlue, Guilty, Super Smash, Brawlhalla etc.

Ik vond Jump Force er absoluut goed uitzien, maar het is niet mijn wereldje. Heb de series waaruit deze fighter zijn roster haalt ook nooit interessant gevonden. Wellicht dat ik die ooit meepak als hij onder de € 10 komt. Mortal Kombat... tja, of het nu de gore is, of gewoon het feit dat je elkaar letterlijk doodmept, maar het trekt me niet. KoF 14 heb ik ook aangeschaft. Net geen € 8. Op zich bevalt die wel. Warriors All-Stars trekt me op zich wel, maar die krijgt behoorlijke negatieve kritieken, dus dat houdt mij wel tegen.

Op de PS4 heb ik ook een tijde Brawlhalla gespeeld. Leuke voor er even tussendoor met vrienden. Zo spreekt Super Smash Bros Ultimate me op de Switch ook aan. Die lijkt me ook veel leuker dan Brawlhalla. Alleen die prijzen... Pffff. De graphics vind ik in elk geval erg belangrijk, naast hoe het vechten werkt en daarom laat ik veel oudere fighters liggen.

Guilty Gear en BlazBlue heb ik net nog even bekijken. Stijl is niet helemaal mijn cup of tea. Vechten tegen een ziekenhuisbed?? :P Of tegen uit de armen schietende zwarte panters? :+ Hele presentatie is niks voor mij. Speel liever tegen gewone mensen, of daarop lijkende figuren of zoiets als SSBU. Verder ben ik niet veeleisend hoor.

Ik ben overigens een button-basher. Feit dat ik met Soulcalibur vroeger meestal won als ik bij een vriend op bezoek ging die het spel voor de XBox had, was omdat ik gewoon heel snel naarvorennaarvorengeelgeelgeel kon drukken. Had zelf geen fighters toen, maar sommige personages leenden zich voor casual gamers.

tl;dr:

Ja en gespeeld: Tekken 7, DOA5LR en SF5 (standaard + gratis arcade update) en KoF 14 (standaard; had wellicht beter de anniversary kunnen kopen)
Wishlist graag: DOA 6 en SSBU
Wishlist misschien: InJustice 2, SC 6 of Fighting Ex Layer, Warriors All-Stars

Nee: Guilty Gear, BlazBlue alle MK's, Jump Force en aanverwante franchises; Marvel vs Capcom, oudere SF's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga je even een pm sturen man, het zijn toch wel enorme lappen tekst geworden :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sagat schreef op zondag 5 mei 2019 @ 09:54:
Ik ga je even een pm sturen man, het zijn toch wel enorme lappen tekst geworden :)
(y) top!

Vanmiddag me weer even vermaakt met King of Fighters. Toch wel erg leuk. Enerzijds blijf ik de 3d fighters wel mooier vinden, maar de presentatie van KoF en SF is toch wel dik in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kan iemand mij adviseren over een fighting stick? Ik ben puur een casual gamer en vooral een button basher, maar denk al tijden na of een fighting stick mij misschien kan helpen om wat beter te worden. Ik had mij in eerste instantie gericht op de Mayflash F500, vanwege de prijskwaliteitverhouding en de compatibiliteit met heel veel verschillende platformen. Nu heb ik de laatste tijd ook gelezen over de Hori Real Arcade Pro N. Die kost wel 2 x zoveel helaas. De Noir indeling van de knoppen spreekt mij wel aan. En zijn er met dit soort sticks ook mogelijkheden om bepaalde combo's te programmeren of te vereenvoudigen? Als ik in het heetst van de strijd ineens ↓↓→→↑↑↑↓→LP LP LP LK RP RP block moet gaan doen, om iemand een knappe stoot te geven, dan kan ik dat in elk geval niet onthouden; laat staan snel genoeg uitvoeren.

Edit: Ik speel overigens op de PS4 de volgende games: Tekken 7, Dead or Alice 5 Last Round, King of Fighters 14 en Street Fighter 5. Ik heb ook een laptop en een Nintendo Switch. Beide nog zonder fighters, maar Super Smash lijkt me ook erg leuk.

[ Voor 12% gewijzigd door Jorgen op 07-05-2019 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Jorgen schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:12:
Kan iemand mij adviseren over een fighting stick? Ik ben puur een casual gamer en vooral een button basher, maar denk al tijden na of een fighting stick mij misschien kan helpen om wat beter te worden. Ik had mij in eerste instantie gericht op de Mayflash F500, vanwege de prijskwaliteitverhouding en de compatibiliteit met heel veel verschillende platformen. Nu heb ik de laatste tijd ook gelezen over de Hori Real Arcade Pro N. Die kost wel 2 x zoveel helaas. De Noir indeling van de knoppen spreekt mij wel aan. En zijn er met dit soort sticks ook mogelijkheden om bepaalde combo's te programmeren of te vereenvoudigen? Als ik in het heetst van de strijd ineens ↓↓→→↑↑↑↓→LP LP LP LK RP RP block moet gaan doen, om iemand een knappe stoot te geven, dan kan ik dat in elk geval niet onthouden; laat staan snel genoeg uitvoeren.

Edit: Ik speel overigens op de PS4 de volgende games: Tekken 7, Dead or Alice 5 Last Round, King of Fighters 14 en Street Fighter 5. Ik heb ook een laptop en een Nintendo Switch. Beide nog zonder fighters, maar Super Smash lijkt me ook erg leuk.
Die Mayflash ziet er wel interessant uit als instapper, zeker omdat die compatible is met zo'n beetje alle apparaten. Geen idee wat de kwaliteit is van de onderdelen, maar daar is vast wel wat over te vinden.

De Hori is een beproefd model, dat is sowieso geen miskoop.

Macro's opnemen zit er niet in met standaard fightsticks. Fighters draaien nu eenmaal om timing en combo's onthouden, daar ontkom je niet aan. Een macro geeft een behoorlijk oneerlijk voordeel ten opzichte van een tegenstander die daar geen gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:12:

Ondanks dat ik geen stick speler ben, kan ik je wel beloven dat een stick niet opeens het verschil gaat maken, je zult moeten oefenen, ongeacht je controller (of zelfs toetsenbord voor sommige mensen).
Een stick werd altijd wel gezien als de ideale controller voor fighing games, al hoewel er de laatste jaren erg veel goede pad (pro)spelers zijn.

Die mayflash ziet er idd interresant uit, mits je nog verwacht veel tussen diverse systemen te gaan switchen.
Als je voornamelijk verwacht om ps4 te gaan spelen zou ik dan specifek daar iets voor kopen, en dan eventueel later nog modden naar support voor een ps5 of xb2/next. Mocht je dat kunnen en willen uiteraard.
Mocht dat niet het geval zijn, dan is de mayflash misschien juist door zijn prijs interresant. Want als je een goede stick nieuw koopt ben je zo 250 euro of meer kwijt.........al hoewel je op mp en dergelijke ook vaak nog wel wat kan vinden, mocht je idd voor de 2e hands gaan, dan zou ik je ook adviseren om eventueel het dutch fgc discord hiervoor te joinen, daar heb je ook een soort van V&A.

Zoals @KneoK al aangaf, zijn macro's echt verboden als je tegen mensen gaat spelen. Zolang het thuis is kom je er nog mee weg, maar mocht je ooit een tournooi willen bezoeken is dat een insta-diskwalifikatie.

Gelukkig voor jou heeft kof14 natuurlijk die auto combo's en anders moet je misschien is kijken naar de gamecube versie van CvsS2 (of misschien was het nog deel 1) daar kon je met de rechter stick special moves en misschien idd zelfs kleine super combo's uitvoeren. Die game had ook als extra aanduiding EO wat volgens mij stond voor 'easy operation'. :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

KneoK schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:59:
[...]

Die Mayflash ziet er wel interessant uit als instapper, zeker omdat die compatible is met zo'n beetje alle apparaten. Geen idee wat de kwaliteit is van de onderdelen, maar daar is vast wel wat over te vinden.
Hij kwam er best goed uit, als eerste stap boven de budgetmodellen. En zeker omdat hij ook compatible is met mijn Nintendo Switch, leek me dat een goede keuze, voor als SSBU er mettertijd wellicht ook komt.
De Hori is een beproefd model, dat is sowieso geen miskoop.
Dat is goed om te weten. Als echte beginner met fighting games wil je iets hebben waar je wel iets aan hebt, maar waarvoor je niet perse in 1 x de hoofdprijs moet betalen. Dat is jammer als je er uiteindelijk te weinig gebruik van zou maken.
Macro's opnemen zit er niet in met standaard fightsticks. Fighters draaien nu eenmaal om timing en combo's onthouden, daar ontkom je niet aan. Een macro geeft een behoorlijk oneerlijk voordeel ten opzichte van een tegenstander die daar geen gebruik van maakt.
Klopt! Nu speel ik (nog) nauwelijks online, dus dan zou het vooral voor mijn eigen campaigns/story modes zijn. Snap dat het niet fair is als je tegen andere mensen zo gaat spelen. Tijdje terug heb ik hier bijv. gevraagd hoe ik in Tekken het extra verhaallevel met Akuma kon redden, want ook na 100 x kwam ik niet dichterbij dan de laatste 10 à 20 procent van zijn health, waarna hij me verpletterde. Nu kan dat ook te maken hebben met het feit dat ik gewoon niet goed block/counter. ;)
Sagat schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:32:
[...]

Ondanks dat ik geen stick speler ben, kan ik je wel beloven dat een stick niet opeens het verschil gaat maken, je zult moeten oefenen, ongeacht je controller (of zelfs toetsenbord voor sommige mensen).
Een stick werd altijd wel gezien als de ideale controller voor fighing games, al hoewel er de laatste jaren erg veel goede pad (pro)spelers zijn.
Dat begrijp ik natuurlijk. Het blijft een kwestie van oefenen en beter worden. Wel kan het voor de beleving een stuk uitmaken natuurlijk. Zo speel ik sommige racegames liever met een stuurtje en Elite Dangerous liever met een flight stick. Niet dat ik daarvan meteen beter word, maar het voelt "echter".
Die mayflash ziet er idd interresant uit, mits je nog verwacht veel tussen diverse systemen te gaan switchen.
Als je voornamelijk verwacht om ps4 te gaan spelen zou ik dan specifek daar iets voor kopen, en dan eventueel later nog modden naar support voor een ps5 of xb2/next. Mocht je dat kunnen en willen uiteraard.
Ik verwacht niet veel te gaan switchen. Hooguit als ik Super Smash Brothers Ultimate voor mijn Nintende Switch zou kopen.
Mocht dat niet het geval zijn, dan is de mayflash misschien juist door zijn prijs interresant. Want als je een goede stick nieuw koopt ben je zo 250 euro of meer kwijt.........al hoewel je op mp en dergelijke ook vaak nog wel wat kan vinden, mocht je idd voor de 2e hands gaan, dan zou ik je ook adviseren om eventueel het dutch fgc discord hiervoor te joinen, daar heb je ook een soort van V&A.
Goede tip, dankjewel. Ik ben echter wel wat huiverig voor tweedehandsspullen, ook omdat ik niet weet hoe zo'n stick te beoordelen.
Zoals @KneoK al aangaf, zijn macro's echt verboden als je tegen mensen gaat spelen. Zolang het thuis is kom je er nog mee weg, maar mocht je ooit een tournooi willen bezoeken is dat een insta-diskwalifikatie.
Helemaal helder. Begrijp ik ook en zou ik ook niet doen. Is echt voor de moeilijke bossfights in de campaignmodes.
Gelukkig voor jou heeft kof14 natuurlijk die auto combo's en anders moet je misschien is kijken naar de gamecube versie van CvsS2 (of misschien was het nog deel 1) daar kon je met de rechter stick special moves en misschien idd zelfs kleine super combo's uitvoeren. Die game had ook als extra aanduiding EO wat volgens mij stond voor 'easy operation'. :+
CvsS? Capcom vs SNK?

Easy Operation?! Cool! Dat is net iets voor mij. _/-\o_ :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jorgen schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:18:
[...]
CvsS? Capcom vs SNK?

Easy Operation?! Cool! Dat is net iets voor mij. _/-\o_ :>
Sorry ja inderdaad Capcom vs SNK :)

Gfx wat gedateerd maar bijna allemaal realistische personages!
(en blanka)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 14:22:
[...]

Sorry ja inderdaad Capcom vs SNK :)

Gfx wat gedateerd maar bijna allemaal realistische personages!
(en blanka)
Hey! Wat is er niet realistisch aan Blanka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KneoK schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 14:26:
[...]

Hey! Wat is er niet realistisch aan Blanka?
Ik lees altijd dat hij low tier is, maar als jij hem gebruikt verlies ik
(zucht, dat was enigsinds relevant lang geleden toen jij nog niet zo geoefend was in 4, of ik juist wel, in mijn herinnneringen won ik toen af en toe nog wel is van je :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 14:51:
[...]

Ik lees altijd dat hij low tier is, maar als jij hem gebruikt verlies ik
(zucht, dat was enigsinds relevant lang geleden toen jij nog niet zo geoefend was in 4, of ik juist wel, in mijn herinnneringen won ik toen af en toe nog wel is van je :P )
Ergens verlang ik toch wel een beetje terug naar de tijd voor SFV. Het was na al die jaren SFIV wel echt tijd voor een nieuw deel, maar V heeft me uiteindelijk wel doen beseffen hoe leuk ik IV eigenlijk vond. Met driekwart van de cast willen spelen (Blanka was echt superleuk om mee te klooien, Cammy was tof, Akuma was heerlijk, prutsen met DeeJay, lekker tierhoeren met een van de twins), veel meer diversiteit in speelstijlen, zeker op lager niveau. Een naar mijn idee veel grotere community (al zoek ik de community voor V ook niet echt op), leuke toernooitjes hier op GoT.

Ik start V zo nu en dan nog eens op en raak meteen weer teleurgesteld. Drie season passes, twee Capcom Cup packs, elke keer weer hoop op iets beters. Met Kage dacht ik weer een opleving te hebben, maar ook daar heb ik maar een paar uurtjes ingestoken. Zelfs grotere toernooien als EVO en Capcom Cup scan ik even door in top 8, waar ik vroeger uren en uren aan beeldmateriaal doorworstelde, Infiltration's Akuma bewonderen en de compleet tegenovergestelde stijl van Tokido, de uit het niets komende Pepeday met z'n bizarre Fuerte, de altijd vermakende Poongko. Hell, we hadden hier onze eigen Vega celebrity rondhangen 8)

Misschien word ik wel gewoon een beetje te oud :P Voor nu bevalt MK11 me prima. Ik heb er nog niet vreselijk veel tijd ingestoken en heb nog niet online gespeeld, maar het ziet er geweldig uit en speelt best lekker. Het tempo bevalt me wel, de karakters ook.

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 07-05-2019 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:33:
Hadden jullie dit al meegekregen?
https://smash.gg/tournament/rosevalley-rumble/details

29 juni
Misschien ga ik kijkje nemen :)
Schaamteloze self qoute :S

Maar niemand hier interesse (@KneoK ? ) Ik zelf ga nog even kijken naar de inschrijvingen maar dat viel me wat tegen (ik geloof 6 voor sf4 op het moment dat ik voor het laatst keek, wel al weer even terug) en heb een andere afspraak al gemaakt, toevallig ook met een gamer die in de buurt woont dus heeel misschien wel even spectaten, maar deelnemen al uit mijn hoofd gezet (tenzij we als nog met een got afvaardiging gaan :P )

Oh voor de gein is 2 sf4 og's noemen dan, wie weet hebben die nog interesse
@firlian & @Emersion

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:17:
[...]

Schaamteloze self qoute :S

Maar niemand hier interesse (@KneoK ? ) Ik zelf ga nog even kijken naar de inschrijvingen maar dat viel me wat tegen (ik geloof 6 voor sf4 op het moment dat ik voor het laatst keek, wel al weer even terug) en heb een andere afspraak al gemaakt, toevallig ook met een gamer die in de buurt woont dus heeel misschien wel even spectaten, maar deelnemen al uit mijn hoofd gezet (tenzij we als nog met een got afvaardiging gaan :P )

Oh voor de gein is 2 sf4 og's noemen dan, wie weet hebben die nog interesse
@firlian & @Emersion
Op zich lijkt het me wel leuk om even te gaan kijken, misschien moet ik toch maar eens kijken of ik daar tijd voor vrij kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Denk dat als ik met zo'n toernooi mee zou doen, ik al KO lig direct na de karakterselectie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk wel bij voor een paar rondjes sf4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zie dat er ook een elite versie van de Mayflash F500 is/komt. Deze heeft Sanwa onderdelen. Maakt dat nu nog veel uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
Wel een gaaf toernooi en lineup zeg :D

Keertje wat anders dan de SSBU, DBFZ, etc. Ga er zelf niet bij zijn (ben die dag terug aan het kachelen vanuit Zweden). Hoop ergens wel dat er ook eens iets in het oosten van het land gaat gebeuren.

@Jorgen Sanwa staat wel voor hoge kwaliteit normaliter, maar ik weet niet of het ten opzichte van de huidige Mayflash veel verschil gaat maken en of het uberhaupt veel uit gaat maken als je net met een fightstick wilt beginnen. Zelf heb ik een Qanba liggen, die werk op zich prima en is een low-mid budget stick. Voor mij was het ook puur om te kijken of het wat is voor me, maar het begon wel te wennen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ben maar voor de Hori gegaan. De Mayflash F500 was lastig te krijgen en de elite versie helemaal. Direct Sale had een relatief gunstige vraagprijs. Hopelijk binnenkort uittesten met DOA5LR.

Edit: vandaag kwam hij binnen. Ik vind de 8 buttons nog wel wat ielig aanvoelen. Lijkt net of ze zo'n beetje los op de techniek eronder liggen. En de knop van de stick kan ik alle kanten op ronddraaien. Hoort dat?

Spelen an sich was wel erg leuk en ik denk dat ik veel meer lol met zo'n fight stick ga hebben, dan met een controller. Alleen: wat is hij GROOT! :+

Edit 2: Is er trouwens een zinnige reden dat Mai Shiranui zowel in DOA5LR als in KOF14 zo'n rare in elkaar gedoken houding heeft? Ze springt en vecht net als de rest, maar haar standaardpose ziet er zeer vreemd uit.

[ Voor 65% gewijzigd door Jorgen op 17-05-2019 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Jorgen schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 00:07:

Edit 2: Is er trouwens een zinnige reden dat Mai Shiranui zowel in DOA5LR als in KOF14 zo'n rare in elkaar gedoken houding heeft? Ze springt en vecht net als de rest, maar haar standaardpose ziet er zeer vreemd uit.
Kijk eens wat ze heeft hangen. :+

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:59:
Wel een gaaf toernooi en lineup zeg :D

Keertje wat anders dan de SSBU, DBFZ, etc. Ga er zelf niet bij zijn (ben die dag terug aan het kachelen vanuit Zweden). Hoop ergens wel dat er ook eens iets in het oosten van het land gaat gebeuren.

@Jorgen Sanwa staat wel voor hoge kwaliteit normaliter, maar ik weet niet of het ten opzichte van de huidige Mayflash veel verschil gaat maken en of het uberhaupt veel uit gaat maken als je net met een fightstick wilt beginnen. Zelf heb ik een Qanba liggen, die werk op zich prima en is een low-mid budget stick. Voor mij was het ook puur om te kijken of het wat is voor me, maar het begon wel te wennen :D
In het oosten heb je wel 2 voormalige (wsl nog steeds?) sf4 toppers met Ferdi en Emmersion! Maar het is sowieso wat rustiger op de tournooi vlakken i guess, of ik hoor er niet zoveel meer van. Misschien in duitsland wel? maar ja, dan kan je net zo goed naar de randstand of in dit geval het zuiden reizen i guess.
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:09:
[...]

Kijk eens wat ze heeft hangen. :+
Ik weet dat ze wat anders zegt, maar icm met haar ehm graphics hoor ik ook altijd 'me bouncy! als haar victory quote' en ja, i concur! :+

Volgens mij overigens bij veel vechtspellen (en zelfs games in het algemeen) natuurlijk een dingetje dat de vrouwenlijke vormen wat prominent in beeld komen en wellicht wat aangedikt zijn. Then again wie van ons ziet er uit zoals Kratos of Ryu :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Sagat schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:27:
[...]

In het oosten heb je wel 2 voormalige (wsl nog steeds?) sf4 toppers met Ferdi en Emmersion! Maar het is sowieso wat rustiger op de tournooi vlakken i guess, of ik hoor er niet zoveel meer van. Misschien in duitsland wel? maar ja, dan kan je net zo goed naar de randstand of in dit geval het zuiden reizen i guess.
D'r zijn 2 organisaties wel redelijk actief met toernooien van wat ik meekrijg hier in Nederland; AFK Esports, die hadden laatst een iets groter toernooitje (MK11 en UNIST) met ook veel Fransen in Rotterdam (correct me if I'm wrong) en er was er nog een, maar ook die zit in het westen. Niet dat ik goed genoeg ben verder hoor, maar vind het altijd wel leuk om te volgen.

Kans is aanwezig dat ik 1-2 Juni te vinden ben bij The Main Event in Groningen (nog niet 100% zeker), volgens mij worden daar geen toernooien in fighters gehouden (behalve Smash) maar mocht er wel iets zijn dan ga ik eens kijken of ik er iets van mee kan krijgen.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste