Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wie is... de Mol? 2019 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Chillz
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13:07
Overigens ook nog eens een vraag;
In de WIDM podcast zegt Rik dat die witte pakken met koffieweetjes vooraf op maat gemaakt waren.

Waarom heeft Sinan dan geen pak? Waarom is hij vliegende kiep, met welk nut?
Hadden ze geen pak voor hem bij?

Andersom gedacht - Hoe kunnen ze vooraf pakken op maat laten maken als je nog niet weet welke spelers er op dat moment nog over zijn?

Leeg - Sinds 20180907

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Chillz schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:30:
In de WIDM podcast zegt Rik dat die witte pakken met koffieweetjes vooraf op maat gemaakt waren.

Andersom gedacht - Hoe kunnen ze vooraf pakken op maat laten maken als je nog niet weet welke spelers er op dat moment nog over zijn?
Of slecht gemeten en is ie eruit gescheurd :)

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 14-02 19:27

Gewoon voor iedere deelnemer een pak maken en de pakken van degenen die eruit legen weg gooien :P

• Yankovic
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16:32
Als ik zo naar de foto van alle kandidaten kijk vraag ik me af hoeveel verschillende maten ze uberhaupt nodig hebben gehad. Sinan loopt daarbij nog het meest uit de pas dus misschien een praktische overweging.
Overigens kan ik een shirtje in een dag bedrukt krijgen. Denk dat ze dat daar ook wel moet lukken, als ze al niet eerder klaarlagen.

• Icephase
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:42

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

jackaubrey schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 14:43:
heeft er iemand nog een theorie over de kleuren van de gordijnen want die lijken opzettelijk te zijn aangepast.
Volgens mij zijn alle gordijnen wit, maar zijn de ruiten blauw (ivm UV-blocking ofzo, weet ik veel). Als je het schuifraam/deur openschuift, zie je de juiste kleur van de gordijnen. Het lijkt dus random te zijn.

Met 'op maat gemaakt' kan ook bedoeld worden dat ze aangepast zijn naar de opdracht, niet per se naar de drager. Ik denk bijvoorbeeld aan het Engelse begrip 'custom-made' wat beide betekenissen kan hebben.

En het zijn overalls, het geeft vaak niet als die een beetje krap of ruim zitten of te kort of te lang zijn. Dames zijn over het algemeen wat korter en smaller. Sinan en Robert hebben vergelijkbare posturen, Rick Paul is net als Jamie vrij lang, Niels is gemiddeld, Merel, Evi en Evelien zijn vergelijkbaar, Sarah is iets korter. Alleen Nikkie zou een uitdaging zijn geweest misschien, maar je weet niet wat ze nog 'achter' hebben liggen...

• Xanaroth
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:37
De pakken zelf gewoon ter plaatse bedrukt toen ze eenmaal de deelnemers (en dus maten) wisten - er zit soms dagen tussen die wij niet zien, en een wit overal haal je ongeveer bij elke random bouwmarkt en vooraf kun je al bij een drukker afspraken maken voor zo een spoedklusje.
Klinkt eerder als een heel simpele manier om op te lossen dat er een deelnemer teveel rondloopt. Ze zullen de basis (pak ontwerpen, texten, vragen, etc) vooraf al opgezet moeten hebben, en was dit de meest efficiënte manier om om dit probleem heen te werken.

Vliegende keep is in die zin ook niet raar, want een dergelijke opdracht opzetten en er dan 1 uit moeten halen zal meer werk kosten (extra pak ontwerpen+vragen, en dan naderhand de software aanpassen om die er weer uit te filteren). Niet elke opdracht 'schaalt' even makkelijk op.

Zoiets zie je trouwens elk seizoen wel. De makers weten alleen zelf vooraf ook niet hoe/wat/waar/wie. Dan krijg je een aflevering zonder afvaller als het tegenvalt, of een aflevering waar er 2 uitgaan als het te goed loopt.

Xanaroth wijzigde deze reactie 30-01-2019 09:27 (12%)

• BreadFan
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

BreadFan

Semi-professioneel amateur

Die overalls kun je natuurlijk in de juiste maten meenemen, en ter plekke de teksten er op drukken of strijken.

Zit even snel een plaatje er van op te zoeken, maar zoals je hier op de rug van Merel kunt zien zijn er ook lossen stukken stop op gelijmd oid.

(let niet op de pijlen naar Sinan, heb deze foto alleen even snel van Twitter gegapt)

• Spookelo
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 18:46
Is het te obvious als alleen kandidaten een witte overall aan hebben? De mol is dan anders dan de rest.

• walterworld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-02 15:15
Spookelo schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 11:20:
Is het te obvious als alleen kandidaten een witte overall aan hebben? De mol is dan anders dan de rest.
Welke kleur is de vacht van een mol? Zwart! Wat is de kleur van Sinan zijn shirt? Zwart!
Of denken we nu te simpel?

Wat mij is opgevallen is dat de mensen die ze verdacht maken in een aflevering er in de volgende 2 afleveringen uit gaan.
Ze willen natuurlijk niet na aflevering 4 dat de mol al bekend is. Ook met de finale willen ze dat er nog een grote groep kijkers zit met: Huh, Jij de mol, ik zat helemaal verkeerd.

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20:08
Waarom ter plekke de pakken gaan maken/aanpassen als je ook gewoon de vragen uit de lijst kan halen waarvan de antwoorden op niet gebruikte pakken zou hebben gestaan. 2 seconde werk wat dat betreft.

• HyperTrophy
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19:45
het lijkt me dat de regisseurs over voldoende materiaal beschikken om iedereen tot mol te bombarderen. Immers, hoe kun je anders als kandidaat 'overleven' in dit spel?
Eigenlijk zou het programma 'wie is de echte mol' moeten heten.

met beeld kun je zoveel manipuleren ( buiten photoshoppen om ) door bewust dingen eruit te knippen of achterelkaar te plaatsen

• blackmore87
  • Laatst online: 12:16
Ik vind dit ook een goed gevonden hint:
https://www.ad.nl/show/ni...zag-nog-niemand~aa99308e/

Wat denken jullie ervan?

• burgt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 15:00

burgt

Starbass

En het zijn overalls, het geeft vaak niet als die een beetje krap of ruim zitten of te kort of te lang zijn. Dames zijn over het algemeen wat korter en smaller. Sinan en Robert hebben vergelijkbare posturen, Rick Paul is net als Jamie vrij lang, Niels is gemiddeld, Merel, Evi en Evelien zijn vergelijkbaar, Sarah is iets korter. Alleen Nikkie zou een uitdaging zijn geweest misschien, maar je weet niet wat ze nog 'achter' hebben liggen...
Jamie is niet echt lang, hij is volgens mij de kleinste van de mannen.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20:28

l3art

Moderator Mobile
Nee ik geloof er niet in. Zijn achternaam is 'van Mulligen'. Dat er m.l staat heeft te maken met de animatie van hoe de naam in beeld verschijnt. Lijkt mij meer toeval dan echt een aanwijzing.

<-- <-- <-- Deze ruimte is te huur --> --> -->

• Chillz
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13:07
Je kunt er pas wat mee gaan aantonen als je ook de naam-animaties van alle andere kandidaten gaat uitspitten.
Als die ook op een zelfde manier in beeld komen (-dus dat bijvoorbeeld bij Sarah de R en de H eerst even langsflitsen-) is het gewoon de manier waarop de animatie werkt.
Mocht dit zo nou bij niemand anders voorkomen... Ja, dan wil het misschien wat zeggen

Leeg - Sinds 20180907

• blackmore87
l3art schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 08:01:
[...]

Nee ik geloof er niet in. Zijn achternaam is 'van Mulligen'. Dat er m.l staat heeft te maken met de animatie van hoe de naam in beeld verschijnt. Lijkt mij meer toeval dan echt een aanwijzing.
Eens, maar mocht het wel een hint zijn dan hebben ze het leuk gedaan.

• l3art

l3art

Moderator Mobile
Chillz schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 10:05:
Je kunt er pas wat mee gaan aantonen als je ook de naam-animaties van alle andere kandidaten gaat uitspitten.
Als die ook op een zelfde manier in beeld komen (-dus dat bijvoorbeeld bij Sarah de R en de H eerst even langsflitsen-) is het gewoon de manier waarop de animatie werkt.
Mocht dit zo nou bij niemand anders voorkomen... Ja, dan wil het misschien wat zeggen
Even snel via een brak youtube filmpje gekeken en bij Nikkie lijkt het er verdacht veel op:

Wat mij betreft bij deze definitief geen hint.

• Ryan_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14-02 16:24
Waar staat de cameraman op de steiger? :P

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:25

tweakduke

Duke rules the world...

Drones? :)

Komt veel te veel geld in de pot. Volgende opdracht gaat vast geld kosten.

• TinusTegengas
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 16:12
Kans is klein dat er nu een vrouw uit gaat

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 18:20

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica

L460

Sinan heeft deze aflevering volgens mij echt totaal niks gedaan en blijft daardoor voor mij nog steeds erg verdacht.

ThinkPad wijzigde deze reactie 02-02-2019 21:32 (3%)

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• masauri
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:44

masauri

aka qwybyte

spoiler:
Robert liep er deze aflevering doelloos bij.
Duidelijk dat zijn einde er aan kwam.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 9 - Het Resultaat

• TinusTegengas
Letters op een autodak plaatsen is nu niet echt een plek om te mollen. De beste plek was op de steiger.

TinusTegengas wijzigde deze reactie 02-02-2019 21:42 (19%)

• Audiowaste
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14:23
Door het nummer Arrival of the Birds in deze aflevering, word ik toch weer meer richting Merel geduwd. Eerder ook al de intromuziek van Westworld.

• TinusTegengas
#watgaatsinanWELdoen :+

• Weemism
  • Registratie: februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Had tot vandaag Merel, Niels en SInan in m'n line up.

Maar na vandaag, alleen al puur op basis van de oprechtheid van de reacties na het bekendmaken van de buitengewoon goede opbrengst van sommige proeven waarbij er iig bij één Sinan als enige buiten beeld bleef (wellicht omdat z'n gedecideerde reactie ten opzichte van de andere deelnemers misschien te veel prijs gaf?), en die na de bekendmaking dat Robèrt eruit is, zet ik m'n geld nu toch echt op Sinan 8) .

• raiders
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 18:07
Geld uit de pot halen als er een veiling komt ;)

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Haha Robert, wel echt de ultieme kandidaat.
Wel heel duidelijk ook dat hij de Mol niet was.

Uit wel jaar was die deelname van Merel aan Lingo precies!
Iets tussen 1997 en 2002.
Groen, groen, groen!
Toeval dat de Boulanger net deze aflevering naar huis moet?

sambalbaj wijzigde deze reactie 02-02-2019 22:09 (17%)

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:35
Leuke aflevering met de hoogte opdracht! En de standaard mensen die bang zijn. Sinan doet inderdaad helemaal niks en staan op 1 op mijn lijstje. Jamie en Rick-Paul hebben zich wel verdacht gedragen bij het abseilen. Niels was volgens mij oprecht angstig.
Voor mij was het snel duidelijk dat Robert eruit zou gaan.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Exocet
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 22:51:
Leuke aflevering met de hoogte opdracht! En de standaard mensen die bang zijn. Sinan doet inderdaad helemaal niks en staan op 1 op mijn lijstje. Jamie en Rick-Paul hebben zich wel verdacht gedragen bij het abseilen. Niels was volgens mij oprecht angstig.
Voor mij was het snel duidelijk dat Robert eruit zou gaan.
Niks doen is voor een mol helemaal niet slim, je wilt invloed hebben.

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Misschien heeft Sinan, onder de waterval wel iets lopen saboteren...geld uit het kistje gehaald oid.

We zullen het wel zien in de laatste aflevering.

Maar voorlopig blijf ik uit principe vol op Merel. Dat gaat elke week nog goed, en als ik wissel of spreid, dan zal je zien dat ik niet meer het maximum aantal punten heb

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:35
Exocet schreef op zondag 3 februari 2019 @ 07:39:
[...]

Dat zei ik ook al tegen mijn vriendin. Maar de 1e twee opdrachten kon er ook niet echt gemold worden, iedereen was zo vol overgave bezig om geld te verdienen.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 14-02 19:27
TripleQ schreef op zondag 3 februari 2019 @ 08:29:
Misschien heeft Sinan, onder de waterval wel iets lopen saboteren...geld uit het kistje gehaald oid.

We zullen het wel zien in de laatste aflevering.

Maar voorlopig blijf ik uit principe vol op Merel. Dat gaat elke week nog goed, en als ik wissel of spreid, dan zal je zien dat ik niet meer het maximum aantal punten heb
Ik ben voor de eerste aflevering gewoon blind 100% op Niels gegaan. En precies vanwege bovenstaande heb ik dat nog niet gewijzigd _O-

• drooger
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20:42

drooger

Falen is ook een kunst.

Exocet schreef op zondag 3 februari 2019 @ 07:39:
[...]

Elke mol heeft vaak zijn eigen speelstijl. De een speelt agressief, de ander geniepig.
Vergeet ook niet dat Sinan in aflevering 1 of 2 juist plots het voortouw nam.

Uiteindelijk draait het erom om zoveel mogelijk geld uit de pot te spelen/houden en daarvoor is het van belang dat je zo min mogelijk verdacht wordt als mol.
Continu actief zijn en op sleutelposities staan terwijl er niks verdiend wordt valt teveel op.

Ikzelf zat volop op Merel en begin wel te twijfelen na de laatste aflevering.
Mocht er een veiling o.i.d. komen in de volgende aflevering, dan is alles nog mogelijk.
Zo niet, dan moet ik toch maar gaan uitspreiden naar Sarah, Sinan of Jamie.

Kia ora

• Strider
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:54
BreadFan schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:50:
Die overalls kun je natuurlijk in de juiste maten meenemen, en ter plekke de teksten er op drukken of strijken.

Zit even snel een plaatje er van op te zoeken, maar zoals je hier op de rug van Merel kunt zien zijn er ook lossen stukken stop op gelijmd oid.

(let niet op de pijlen naar Sinan, heb deze foto alleen even snel van Twitter gegapt)

[Afbeelding]
Juist door deze aflevering heb ik Sinan van mijn lijstje weggestreept, als Mol zijn wil je niet alleen de antwoorden intypen, maar juist invloed hebben. Sinan heeft alleen maar achter de tablet gestaan en daardoor geen invloed gehad.

BlaBlaBla

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Van Sinan zien we een hoop bullshit. Hij is superverdacht. Dom, lui, op de verkeerde momenten fanatiek (vorige week in die bootjes). Ik denk dat hij de winnaar is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• yorroy
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20:37
Marzman schreef op zondag 3 februari 2019 @ 23:29:
Van Sinan zien we een hoop bullshit. Hij is superverdacht. Dom, lui, op de verkeerde momenten fanatiek (vorige week in die bootjes). Ik denk dat hij de winnaar is.
Het doet me inderdaad ook een beetje denken aan Ruben Hein van vorig jaar. Die deed ook zoveel domme dingen en was voor mij echt hoofdverdachte. Jan was erg fanatiek maar zijn molacties hebben we eigenlijk niet gezien.
Ik heb al lang de conclusie getrokken dat Sinan liever lui dan moe is en niet de mol is.

Het is maar net wat de redactie wil laten zien. Een overduidelijke mol is niet leuk om te zien voor de spanning. Net als vorige jaren worden de molacties pas in beeld gebracht in de allerlaatste aflevering.

yorroy wijzigde deze reactie 04-02-2019 07:31 (6%)

 iPhone 7 |  Watch 2 |  MBpR 2015 |  Apple TV 4 |  Hackintosh i3-6100

• mercapto
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13-02 20:47
Als je dyslexie hebt, heb je dan ook moeite om mensen na te praten? Sarah lukt het meerdere malen niet om in de porto te herhalen wat Merel 0.2 seconde eerder tegen haar zegt.

Merel: "De A op 4!"
Sarah: "De A op 5!"

Oi?!

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
mercapto schreef op maandag 4 februari 2019 @ 08:57:
Als je dyslexie hebt, heb je dan ook moeite om mensen na te praten? Sarah lukt het meerdere malen niet om in de porto te herhalen wat Merel 0.2 seconde eerder tegen haar zegt.

Oi?!
Dat leek mij een zeer slechte poging van Sarah om zichzelf verdacht te maken. Zo bewust mollen doe je als echte mol niet.

• Strider
  • Laatst online: 17:54

Oi?!
Sarah is in alle afleveringen nooit echt verdacht geweest, ze brengt ook best veel geld binnen en er zijn eigenlijk nooit echt hints rondom haar geweest. Als de productie dit soort specifieke overduidelijke acties nu ineens in beeld gaat brengen maakt Sarah voor mij niet verdacht als de mol. Naar mijn inziens heeft de productie gewoon besloten om Sarah iets meer verdacht te maken.

BlaBlaBla

• Audiowaste
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14:23

Oi?!
Ik vond het juist meer verdacht dat Merel haar vaak ook niet verbeterde en het wel goed vond zo.

• theturtle
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:35
Marzman schreef op zondag 3 februari 2019 @ 23:29:
Dat Sinan vanwege zijn gewicht niet zou mogen abseilen, ok. Robert mocht wel, en die heeft toch niet echt een ander figuur. Maar om vervolgens dat verhaal te vertellen terwijl Sarah en Merel aan het onthouden zijn hoe hun stokjes voelen, dat is echt een mollenactie.

• blackmore87
Strider schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:11:
[...]

Sarah is in alle afleveringen nooit echt verdacht geweest, ze brengt ook best veel geld binnen en er zijn eigenlijk nooit echt hints rondom haar geweest. Als de productie dit soort specifieke overduidelijke acties nu ineens in beeld gaat brengen maakt Sarah voor mij niet verdacht als de mol. Naar mijn inziens heeft de productie gewoon besloten om Sarah iets meer verdacht te maken.
Audiowaste schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:57:
[...]

Ik vond het juist meer verdacht dat Merel haar vaak ook niet verbeterde en het wel goed vond zo.
Het lijkt mij inderdaad ook dat ze Sarah verdacht proberen te maken, maar Merel is in mijn optiek eerder een verdachte.... Al zit ik momenteel in de Rick Paul tunnel O-)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
@theturtle het ging over iets als dat het tuigje drukt ergens op war weer door drukt op zijn hart wat hartkloppingen gaf oid. Klonk iig erg vergezocht.
Niels zegt tenminste gewoon dat hij niet durft en het gaat proberen. Maar niet als laatste.

Arunia wijzigde deze reactie 04-02-2019 13:13 (90%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:33
Sinan doet me een beetje denken aan Edo.

Jamie vindt ik daarin tegen weer bloed irritant. Zou best weleens de mol kunnen zijn.

DoeEensGek wijzigde deze reactie 04-02-2019 13:21 (69%)

• Xanaroth
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:37
Arunia schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:12:
@theturtle het ging over iets als dat het tuigje drukt ergens op war weer door drukt op zijn hart wat hartkloppingen gaf oid. Klonk iig erg vergezocht.
Niels zegt tenminste gewoon dat hij niet durft en het gaat proberen. Maar niet als laatste.
Als je gaat rondkijken voor abseilen, zul je ook snel een maximum gewicht zien waarboven je het niet mag/kan doen. Denk aan 120kg, 125kg die lager is dan wat Sinan claimt te wegen (>130kg).

Dus klinkt misschien als lulverhaal, het is wel een kloppend verhaal dat er inderdaad risico in zit voor iemand van zijn postuur.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
@Xanaroth Dat wat jij zegt begrijp ik, maar daar ging mijn uitspraak niet over. Meer over het hele verhaal er omheen. Kan zijn dat het klopt en dat hij ooit eens heeft willen abseilen en het zo dus weet dat het niet kan, maar vraag het me echt af of dat zo is.

Arunia wijzigde deze reactie 05-02-2019 16:11 (36%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Exocet
  • Niet online
Mijn voorspelling: Sinan gaat er deze aflevering uit. Wordt verdacht gemaakt, is veel in beeld, maar haalt veel geld binnen.

• Imnoa
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:32

Imnoa

Met award-winning ondersigtel

Topicstarter
Exocet schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:07:
Mijn voorspelling: Sinan gaat er deze aflevering uit. Wordt verdacht gemaakt, is veel in beeld, maar haalt veel geld binnen.
Doe maar niet. Heb ik net al mn punten op ingezet

민족의 위대한 태양

• TinusTegengas
#watdurftsinanwel

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 18:47

Mrjraider

De mannelijke zuster

Gaaf hoor die kabelbaan. Ik had wel even geslikt maar wel gedaan. Jammer Niels en Sinan.

At the end of the line a survivor will be born

• Exocet
  • Niet online
Mrjraider schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:25:
Gaaf hoor die kabelbaan. Ik had wel even geslikt maar wel gedaan. Jammer Niels en Sinan.
Je kunt angst niet altijd rationaliseren.

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Exocet schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:29:
[...]

Je kunt angst niet altijd rationaliseren.
Is ook zo.

• tweakduke
  • Laatst online: 20:25

tweakduke

Duke rules the world...

Ik hou niet van afleveringen waar niemand afvalt :(

Volgende week maar 2 tegelijk naar huis dan maar.

• Hogader
tweakduke schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:31:
Ik hou niet van afleveringen waar niemand afvalt :(

Volgende week maar 2 tegelijk naar huis dan maar.
Zoiets moet ook wel, aangezien er normaal maar 1 aflevering is waar er niemand gaat. Dit is echter al de 2e dit seizoen. Ergens moet dit gecompenseerd worden.

• TinusTegengas
Zijn er 9 of 10 afleveringen? Bij 10 gaat er de komende 3, 1 kandidaat per aflevering uit om er 3 voor de finale over te houden.

• Hogader
TinusTegengas schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:35:
Zijn er 9 of 10 afleveringen? Bij 10 gaat er de komende 3, 1 kandidaat per aflevering uit om er 3 voor de finale over te houden.
10 in totaal inclusief 'onthulling'. Wat 9 voor het spel overhoud en met 3 finalisten heb je 8 afleveringen om er 7 kwijt te raken.

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:12
Zucht, die vierkantjes... Ik kom zo snel op 40. En die zipline was wel gaaf! Maar ze hadden toch gewoon een rem dus je kon toch gewoon rustig er langs zweven? Of zou dat niet mogen...

• TinusTegengas
Ah ja natuurlijk. Laatste 2 met 3 kandidaten

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

FoxLenny schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:55:
Zucht, die vierkantjes... Ik kom zo snel op 40. En die zipline was wel gaaf! Maar ze hadden toch gewoon een rem dus je kon toch gewoon rustig er langs zweven? Of zou dat niet mogen...
Hmm ik had ook wel even nodig om te tellen. Tenzij je hem al kent natuurlijk.

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16:44
FoxLenny schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:55:
Ik vond Niels en Jamie wel echt aan het prutsen bij die opdracht met de vierkantjes. 17 maar of 29? :?
Zeker als je Facebook wel is hebt geopend moet je die toch wel eens voorbij hebben zien komen?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Exocet
  • Niet online
Die laatste opdracht zegt weinig over de Mol. Waarschijnlijk meer nog wie het het beste deed is het meest verdacht. De Mol heeft belang bij meer kandidaten.

Ik hoop niet dat Jamie de Mol is. Kan steeds zijn lachen niet inhouden, is in ieder geval een slecht acteur (hij is presentator toch?).

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Bij moltalk kwamen de rode en groene bordjes op de zipline voorbij. Zou wel eens wat te maken kunnen hebben met de rode/groene schermen...maar wat?...

• Het_Eendje
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:11
Mrjraider schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:59:
[...]

Hmm ik had ook wel even nodig om te tellen. Tenzij je hem al kent natuurlijk.
Het gaat niet om kennen, het gaat om systematisch afwerken. Kijk bijvoorbeeld eens het aantal vierkantjes per grootte.

8x81
6x64
4x49
2x218
1x18

Dan kom ik ook op 40.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW

Virtualisatie dictator

yup, 40

2400Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 18:20

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica

L460

Er komen wel steeds veel shots van vogels voorbij. Maar als het zo overduidelijk is dan kan Merel het niet zijn...

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Ik denk toch echt dat Sinan de mol is, maar goed ik zit redelijk in een tunnel.
- Sinan haalt deze aflevering eindelijk wat geld binnen, echter, deze aflevering is er meer geld uit de pot verdwenen dan er binnen is gekomen en wat is het ideale moment voor een mol om geld binnen te harken? Juist als je weet dat er meer geld verloren wordt
- In Sinan zijn enveloppen die hij binnen haalt zit beide €50,-. Als de mol weet in welke envelop welk geld zit pak je of het hoogste bedrag en kom je niet over de streep, of het laatste en haal je het wel.
- Sinan gaat in de wals zitten, zegt meteen: geen extra geld inzetten! Terwijl hij waarschijnlijk weet dat dit de makkelijkste opdracht is. Hij doet het enorm langzaam, terwijl je op rechte stukken echt wel wat meer gas kan geven zonder risico, maar op deze manier houd hij Sarah wat langer bezig.

Daarnaast zou het me niet verbazen als hij op het laatst nog even een kaartje verplaatst heeft bij de zoek de verschillen opdracht. Al zou het me ook niet verbazen dat die gewoon fout gedaan is.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
Ze hadden ook steentjes van elkaar af gelegd, waar ook weer een vierkantje uit voort kwam. Dus ipv de stenen tegen elkaar aan te leggen lagen bij sommige stukken de hoeken van de stenen tegen elkaar aan zodat er nog een vierkantje vormde.

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• HyperTrophy
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19:45
Bij zoek de verschillen lag de joker er ook nog tussen, dus die hadden ze nooit goed gehad, mits iemand die joker er uitgehaald had.

Slim van de mol, om even te checken of deze er nog tussen lag, en te oordelen dat het spel goed gespeeld was. ;)

• BreadFan
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

BreadFan

Semi-professioneel amateur

https://twitter.com/WIDMo.../1094371768930889729?s=09

Sarah zou dus de afvaller van deze week zijn

BreadFan wijzigde deze reactie 10-02-2019 08:23 (13%)

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 18:25
Dat kunnen ze op dat moment toch niet weten?

Edit: ze hebben de test net gemaakt natuurlijk. Maar ik vind het wat vergezocht.

Sjurm wijzigde deze reactie 10-02-2019 08:27 (13%)

• straaljager27
  • Laatst online: 18:18
interessante aflevering.
Die vierkantjes hadden ze sowieso moeten hebben, 27(?) voorstellen terwijl het er 40 zijn... dan zit je er echt heel dik naast. Om de touw-opdracht uiteindelijk 2 keer opnieuw te moeten beginnen, én zeggen 'extra geld inzetten want dan presteer ik beter onder druk', én al het touw door gaten heen te trekken (kost mega veel tijd) is ook heel verdacht.

Goed punt van @miicker over Sinan. Tevens verdacht dat hij zijn kaart kwijtraakt.

Zou de mol er belang bij hebben gehad om de rood-groene kaarten correct te hebben?Voorlopig blijf ik op Jamie & Niels

• raiders
  • Laatst online: 18:07
straaljager27 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:06:
Zou de mol er belang bij hebben gehad om de rood-groene kaarten correct te hebben?
Ja en nee. Uiteindelijk moeten mensen toch naar huis. Maar aan de andere kant: als iemand naar huis gaat is dat weer een "potentiele mol" minder. En is de kans dus in principe groter dat de echte mol gevonden wordt.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:33
Een grote groep heeft zeker voordeel voor de mol. Meer chaos, meer meningen en gedachtes, minder opvalllen. Werkt allemaal om geld te verspillen. Zeker als volgende week geld uit de pot gehaald kan worden.

Ik zie in Sinan geen mol, hij is lang bezig met een opdracht en heeft geen enkele invloed op andere opdrachten. Die uiteindelijk mislukken. Een mol hoopt niet dat andere fouten maken. Verliezen van zij. Route kaart maakt voor hem niets uit, hij krijgt een andere kaarten. Maar daar gebruikt Jamie slim zijn kans om Merel mee te nemen, of andersom. Ze rijden slim in een opengebroken straat. Een mol kan dit weten, kost net teveel tijd om optelossen en op de valreep niet de finish halen.

• l3art

l3art

Moderator Mobile
Ik blijf wel op Sinan. Ik geef toe, het is wel een erg luie mol. Maar dat hij zo langzaam die opdracht doet is tijd rekken. Met die opdrachten met de stenen weet je bijna zeker dat de rest gaat mislukken. Slim om dan als mol de makkelijkste opdracht te doen, daar tijd rekken, geen extra geld inzetten, etc.

De titel is deze keer 'uithalen' Sinan haalt een paar keer uit met negatieve opmerkingen.

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Sinan: "Het zal toch niet dat wij de opdracht niet goed hebben uitgevoerd".

Wait what? Wij? Je hebt niks gedaan voor de zipline opdracht 8)7

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 17:35
Er zijn 10 rood groene vlaggen, en 5 kandidaten over. Waren er geen 4 groen?
Dus alle afvallers rood plus 1 van deze aflevering die de test slecht maakte.

Anima Sana in Corpore Sano

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Ik zit dus ook op Sinan zoals wel meerderen hier blijkbaar, en dat ie op z'n minst erg verdacht is lijkt obvious, gek vind ik het daarom dat als je de statistieken in de Mol app bekijkt hij veruit als de minst verdachte deelnemer wordt gezien :? .

Op dit moment staat ie op 12% t.o.v. 'aanvoerder' Rick Paul op 24%

• streamnl
  • Laatst online: 12:40
Rick Paul snap ik niet helemaal dat hij op 1 staat.
Als ik zijn gezichtsuitdrukking zag toen hij de joker pakte, had ik niet het idee dat hij de Mol is.

streamnl wijzigde deze reactie 10-02-2019 18:57 (6%)

• wodkabuikje
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:24
Rick Paul zit al in een Tuktuk voordat de opdracht begint:

Volgens mijn vrouw doet de regie zoiets wel vaker om de mensen op het verkeerde spoor te zetten maar het is toch wel merkwaardig. Direct na dit shot staan ze bij elkaar en krijgen uitleg over de opdracht.

niet iedereen heeft een bierbuikje

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Ligt aan mij vast hoor, maar gezien dat ie dus ook in het daaropvolgende shot zit zoals je schrijft zie ik even niet wat hier dan verdacht aan zou zijn? Lijkt meer een continuiteitsfoutje van de regie, of vanuit het idee dat men graag een tussenshot van een tuk tuk erin wilde monteren en dacht dat het verder niemand zou opvallen dat er al iemand in zat?

• l3art

l3art

Moderator Mobile
Weemism schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:44:
Ik zit dus ook op Sinan zoals wel meerderen hier blijkbaar, en dat ie op z'n minst erg verdacht is lijkt obvious, gek vind ik het daarom dat als je de statistieken in de Mol app bekijkt hij veruit als de minst verdachte deelnemer wordt gezien :? .

Op dit moment staat ie op 12% t.o.v. 'aanvoerder' Rick Paul op 24%

[Afbeelding]
Sinan is niet echt iemand die snel op de voorgrond treedt. De andere deelnemers zijn wat meer uitgesproken en vallen daarmee meer op en maken zich daarmee ook sneller verdacht. Ik vind het wat dat betreft niet heel gek dat Sinan het minste verdacht wordt volgens de app.

• wodkabuikje
Weemism schreef op zondag 10 februari 2019 @ 19:16:
Ligt aan mij vast hoor, maar gezien dat ie dus ook in het daaropvolgende shot zit zoals je schrijft zie ik even niet wat hier dan verdacht aan zou zijn? Lijkt meer een continuiteitsfoutje van de regie, of vanuit het idee dat men graag een tussenshot van een tuk tuk erin wilde monteren en dacht dat het verder niemand zou opvallen dat er al iemand in zat?
Sorry, niet echt goed uitgelegd. Er worden shots getoond van het stadje waarin meerdere voertuigen te zien zijn. In het laatste shot zie je, denk ik althans, Rick Paul.
Daarna is het einde van de "sfeerbeelden" en staan alle deelnemers tegenover de nieuwe presentator (ben even de naam kwijt) waarin ze uitleg krijgen over de nieuwe opdracht. De opdracht waar dan blijkt dat ze in een Tuktuk gaan rijden.

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

@wodkabuikje Dat was me duidelijk inderdaad, maar dan alsnog lijkt het een continuïteitsfoutje van de regie, want waarom is het verdacht naar Rick Paul dat ie in een van die sfeershots al in een tuk tuk zit? Wat zegt dat dan over dat ie mogelijk de mol is?

• Lanfear89
  • Laatst online: 19:46
Ik ben ondertussen overtuigt, Sinan is niet de mol. Hij doet te veel opdrachten niet mee, dat kan je als mol gewoon niet maken. Ook ga ik er toch enigsins van uit dat de productie toch wel zorgt dat je een mol hebt die (buiten ziekte/ongelukken) alle opdrachten mee doet.

Het 'niet meedoen' bestempelen als mollen zou ik een gigantisch zwaktebod vinden en hebben we gelijk de slechte mol ooit te pakken. Wat is dan ook nog de lol voor de kandidaten als achteraf blijkt dat de mol voor de 'helft' van het spel niet eens mee heeft gedaan en lekker vanaf de zijlijn toe heeft gekeken.

• [object Object]
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13-02 16:57
De tuktuk opdracht heet Links / Rechts. Niels en Rick Paul mogen alleen maar links en dan rechts.

Daarbij met de opdracht met de vierkanten geeft Niels aan het wel te willen doen, maar in de biecht zegt hij dat hij er niets van kan.

En toch zit ik op Merel. Ze lijkt me slim genoeg om het nog even vol te houden :)

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

• Garyu
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20:29
Die opdracht met de vierkanten was veelzeggend.. Als ze het zo niet weten, waarom zeggen ze dan niks tegen de anderen?? Even vragen of er nog iemand kan komen kijken, er zit immers ook nog geld uit de pot bij. Een van die twee is de mol. Jamie of Niels dus.

Ik snap die voorliefde voor Sinan hier he-le-maal niet. Die kerel staat altijd maar een beetje te kijken of doet niet mee.

• wodkabuikje
Weemism schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:08:
@wodkabuikje Dat was me duidelijk inderdaad, maar dan alsnog lijkt het een continuïteitsfoutje van de regie, want waarom is het verdacht naar Rick Paul dat ie in een van die sfeershots al in een tuk tuk zit? Wat zegt dat dan over dat ie mogelijk de mol is?
Omdat hij dan al iets deed wat pas later in de aflevering kwam. Lijkt me sterk dat de regie zo'n fout zou maken. Het is dus een hint of juist om mensen op het foute spoor te krijgen.

Zit overigens zelf nog in de Merel en Nielson tunnel. Denk nu dat Merel gaat winnen en Nielson de mol is :) of niet...

• drooger
  • Registratie: augustus 2005

drooger

Falen is ook een kunst.

Ik vrees, zeker als je kijkt naar de 'follow the money' uit Moltalk, dat Merel niet de mol is.
Al vraag ik me wel af of je, op die 250 van de laatste aflevering na, de rest van het geld wel haar kan toerekenen of enkel het team waar ze in zit.

De redactie is wel volop bezig haar verdacht te maken met die meer-L en vogels. Misschien wel te fanatiek hierin.

Mijn vermoeden is dat we in de finale de volgende set-up krijgen:

Merel - winnaar
Rick Paul - mol
Jamie of Sinan - verliezer

Kia ora

• CryptoNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 15:52
Met links/rechts was 1900 euro te verdienen en men kwam met 1200 terug. SINAN verloor 2 enveloppen onderweg als ook zijn porto en routekaart zei hij in de aflevering.

Ook dit vond ik wel opvallend (vorige aflevering) en ik heb dit nog niet voorbij zien komen. Vult De Mol zijn eigen antwoord in? Sinan in dit geval

CryptoNL wijzigde deze reactie 11-02-2019 01:22 (9%)

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:01

Vuvuzela

My spire is forming

Volgens mij zei Sinan "Bijna verloor ik mn..."

Ik vind Merel verdacht, maar het klopt niet qua geldopbrengst. Als ik het goed begreep gaan ze volgende week geld uitgeven en misschien slaat ze daar wel heel erg toe. Maar dan nog.. Mol ben je 10 afleveringen niet 1.

I served in a company of heroes.

• mercapto
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13-02 20:47
Nou, ik ben er achter.
Nou ja...een beetje...misschien...ofzo.
Het viel me op dat we wederom veel klokken in beeld kregen. Ook zag ik wat random shots met oudjes.
En naast de gebruikelijke digitale klok geluiden van de standaard klok hoorde we ook het ouderwetse getik van een secondewijzer.

Met mijn super detective skills redeneer ik dan:

Klok...tijd...
Oudjes...tijd...
Oudjes...Abraham...Sarah.
Tijd...Chronos...Chronis.

Sarah Chronis, ja toch, niet dan?
"...en de Mol, die gaat nooit naar huis."
Bijna wel :P

• thaicecube
  • Registratie: juni 2010
CryptoNL schreef op maandag 11 februari 2019 @ 01:20:
Met links/rechts was 1900 euro te verdienen en men kwam met 1200 terug. SINAN verloor 2 enveloppen onderweg als ook zijn porto en routekaart zei hij in de aflevering.

Ook dit vond ik wel opvallend (vorige aflevering) en ik heb dit nog niet voorbij zien komen. Vult De Mol zijn eigen antwoord in? Sinan in dit geval

[Afbeelding]
Of Sinan vult het in op Merel, Sarah, Robert, Niels. die ook allemaal niet in een auto zaten.
Kijk stel dat het Rick paul was geweest die zijn eigen kleur aan had gevinkt dan was het eventueel een hint geweest. Maar nu zijn er meerdere opties mogelijk.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

streamnl schreef op zondag 10 februari 2019 @ 18:57:
Rick Paul snap ik niet helemaal dat hij op 1 staat.
Als ik zijn gezichtsuitdrukking zag toen hij de joker pakte, had ik niet het idee dat hij de Mol is.
Ik zit al sinds het begin op hem, in eerste instantie op gut feeling maar later juist door zijn acties. Zijn gehele houding vind ik vaak tekenend voor een Mol, sneaky, gemaakt blij dan wel gemaakt teleurgesteld. Heeft het minste geld bijeengebracht van iedereen (-50 zelfs). Als er geld verdiend kon worden en hij deed dit was dit of minimaal (bijv. 50 Euro bij de lasers) of ter compensatie meer mingeld dan + )TukTuk, + 100 -250.

Zou me verbazen als hij het niet is. Sinan vind ik nergens ook maar een beetje verdacht, hooguit wat passief. Merel is te fanatiek, Sarah heeft al aardig wat geld in de pot gebracht, Nielson zijn emoties lijken oprecht. Jamie heeft er ogenschijnlijk veel plezier in, ook om anderen evt. op een dwaalspoor te zetten.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CryptoNL schreef op maandag 11 februari 2019 @ 01:20:

[Afbeelding]
Sinan was best handig met die Tuktuk, dat luie bij de meeste opdrachten is ook maar een rol en dat kwijtraken natuurlijk ook. In het middenoosten zal hij echt wel meer op brommertjes rond hebben gereden en dan zal hij ook niet zijn paspoort of laptop continu kwijt zijn. Hij heeft trouwens wel geld binnen gehaald.

Maar dat kun je ook zeggen van linksrechts instructies vergeten en het vast komen te zitten met een tuktuk (wtf dan?)

/▌

• Who Am I?
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:31
De titel van de aflevering was "Uithalen". Wiens briljante idee was het om dat rode touw los te knopen? Net als je veters 'uithalen' wordt dat touw ook uitgehaald.

Sony A77II, Sigma 35mm f1.4 ART, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nou ja briljant, als je een bak met kabels hebt liggen die met elkaar in de knoop liggen (ik denk dat we allemaal wel ergens wat kabels bij elkaar hebben liggen?), dan haal je toch ook alles los? Dat trekken aan kabels om te kijken wat er beweegt of waar extra spanning op komt daar kwamen ze ook vrij laat achter. Maar ja, met dit spelletje wil je ook niet degene zijn die steeds als eerste met de beste ideeën komt. De mensen met die strategie zijn al uit het spel. Richting finale als je denkt dat iedereen toch op dezelfde mol zit kun je wel vol voor het geld gaan.

Marzman wijzigde deze reactie 11-02-2019 10:30 (9%)

/▌

• Denman
  • Laatst online: 14-02 20:11
Lanfear89 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:05:
Ik ben ondertussen overtuigt, Sinan is niet de mol. Hij doet te veel opdrachten niet mee, dat kan je als mol gewoon niet maken. Ook ga ik er toch enigsins van uit dat de productie toch wel zorgt dat je een mol hebt die (buiten ziekte/ongelukken) alle opdrachten mee doet.

Het 'niet meedoen' bestempelen als mollen zou ik een gigantisch zwaktebod vinden en hebben we gelijk de slechte mol ooit te pakken. Wat is dan ook nog de lol voor de kandidaten als achteraf blijkt dat de mol voor de 'helft' van het spel niet eens mee heeft gedaan en lekker vanaf de zijlijn toe heeft gekeken.
Naast het feit dat hij niet of nauwelijks mee doet met de opdrachten, valt het me ook op dat hij zich eigenlijk nooit mengt met de rol/teamverdeling voorafgaand aan de opdrachten. Dan staat hij er maar een beetje met z'n handen in z'n zakken bij te luisteren hoe de rest de teams aan het verdelen is.
Terwijl juist dat moment volgens mij bij uitstek geschikt is voor de mol om chaos en verwarring te veroorzaken, of een opdracht een bepaalde richting op te duwen.

Zeker na de post van CryptoNL (met de tijden dat De Mol in beeld kwam) had ik zelf ook het idee dat hij het was, maar dat idee heb ik toch weer laten varen de laatste afleveringen.

Ik twijfel momenteel nog tussen Jamie en Rick Paul.

Join het GoT Pulse-Team!

• TepelStreeltje
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:32

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Who Am I? schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:20:
De titel van de aflevering was "Uithalen". Wiens briljante idee was het om dat rode touw los te knopen? Net als je veters 'uithalen' wordt dat touw ook uitgehaald.
Rick zei over de opdrachten dat ze of niet goed waren uit gevoerd, of niet correct waren.
Ik interpreteerde dat dus dat ze tegen de regels in zijn gegaan met het loshalen.
Maar dit kan natuurlijk ook...

BattleNetTag: Spud#2543 :|: Bethesda.net & Steam Nick: TepelStreeltje

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Denman schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:32:
[...]

Naast het feit dat hij niet of nauwelijks mee doet met de opdrachten, valt het me ook op dat hij zich eigenlijk nooit mengt met de rol/teamverdeling voorafgaand aan de opdrachten. Dan staat hij er maar een beetje met z'n handen in z'n zakken bij te luisteren hoe de rest de teams aan het verdelen is.
Terwijl juist dat moment volgens mij bij uitstek geschikt is voor de mol om chaos en verwarring te veroorzaken, of een opdracht een bepaalde richting op te duwen.

Zeker na de post van CryptoNL (met de tijden dat De Mol in beeld kwam) had ik zelf ook het idee dat hij het was, maar dat idee heb ik toch weer laten varen de laatste afleveringen.

Ik twijfel momenteel nog tussen Jamie en Rick Paul.
Wat zou hij wegen? 120 KG? het is echt niet dat je dan die opdrachten niet kan doen en het is een beetje raar om mee te doen aan wie is de mol als hoogtevrees hebt. Elk jaar zijn er wel dit soort opdrachten.

Ik denk dat hij vooral observeert. Hij begint ook nu pas geld in de pot te brengen.

/▌

Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True