Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
michaelw1998 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:22:
Heb de laatste paar weken dat de telefoon met ongeveer 20% resterende batterij uitvalt. Als ik dan de aanknop inhoud geeft 'ie aan: "Battery too low".
De telefoon denkt dus daadwerkelijk leeg te zijn.

Als ik hem even oplaad en dan naar de batterij grafiek ga zie ik inderdaad dat zodra de telefoon aangaat deze denkt dat de batterij leeg is geweest.
[Afbeelding]

Heb de cache al eens gewiped. Iemand ideeën?
Ik heb dit bij twee telefoons gehad die beide 2 tot 3 jaar oud waren (HTC One M8 en OnePlus 3). Alles geprobeerd, maar bij beide bleek de accu versleten. Na vervanging werkte alles weer goed. Zodra een accu versleten is, gaat de daadwerkelijke ontladingscurve van de accu afwijken van degene die de telefoon gebruikt om het percentage te bepalen. Ik zou een paar dingen proberen die al genoemd zijn, want baat het niet dan schaadt het niet. Hou er echter rekening mee dat er een grote kans is dat de accu versleten is. Bij de HTC was die gewoon op na 3 jaar. De OnePlus 3 begon zich zo te gedragen nadat de accu erg heet was geworden na uren in de hete zon gebruikt te zijn achter een voorruit voor navigatie (was achteraf ook niet slim). Na vervanging was alles weer als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 17:08
michaelw1998 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:22:
Heb de laatste paar weken dat de telefoon met ongeveer 20% resterende batterij uitvalt. Als ik dan de aanknop inhoud geeft 'ie aan: "Battery too low".
De telefoon denkt dus daadwerkelijk leeg te zijn.

Als ik hem even oplaad en dan naar de batterij grafiek ga zie ik inderdaad dat zodra de telefoon aangaat deze denkt dat de batterij leeg is geweest.
[Afbeelding]

Heb de cache al eens gewiped. Iemand ideeën?
Bij The Phonelab kan je direct en gratis je accu laten vervangen. Zij mogen als service provider de accu binnen garantie vervangen.

Ze hebben winkels Amsterdam, Utrecht en Haarlem.

Toevallig vorige week mijn accu van mijn 6T laten vervangen bij de locatie Beethovenstraat in Amsterdam.

[ Voor 15% gewijzigd door RutgerVitesse op 03-03-2020 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 09:56
RutgerVitesse schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 21:22:
[...]

Bij The Phonelab kan je direct en gratis je accu laten vervangen. Zij mogen als service provider de accu binnen garantie vervangen.

Ze hebben winkels Amsterdam, Utrecht en Haarlem.

Toevallig vorige week mijn accu van mijn 6T laten vervangen bij de locatie Beethovenstraat in Amsterdam.
Bedankt voor de tip! Laat ik nou net in het zuiden des lands wonen en niet echt in de buurt van die steden komen.
Heb al contact opgenomen met Oneplus en ze gaven meteen aan een reparatieverzoek aan te vragen onder garantie, dus denk dat ik de telefoon opstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-09 16:49
Heeft iemand Oxygen OS 10.3.2 al binnen of geïnstalleerd via Oxygen Updater?

Polestar 2 | OnePlus Nord 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jur gen schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:04:
Ja staat er al op. Voor zowel 6 en 6T.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Laatst online: 10-09-2024
Jur gen schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:04:
Ik heb heb geïnstalleerd, draait prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:41
Gisterenavond de update naar laatste versie gedaan en vanmorgen geen wekker gehoord 🤔 slider stond wel op stil maar wekkers gaan toch altijd af 🙈

Geluid van de wekker was niet gedempt ofzo. Op m'n lockscreen stond enkel 'wekker gemist'

[ Voor 23% gewijzigd door superiscch op 16-03-2020 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje laat, maar beter laat dan nooit: OxygenOS Open Beta 6 for the OnePlus 6 and OnePlus 6T
Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for the OnePlus 6 and 6T.

Changelog
System
  • Now unlock the LockBox without any problems in File Manager
  • No more crashes in the Launcher with apps in full-screen display
  • Got rid of blank screens while clearing up the background apps
  • Updated Android Security Patch to 2020.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 19:02
Goedemorgen,

Ik heb momenteel VoLTE op mijn OP6T, T-Mobile als provider. Alleen twijfel ik momenteel aan overstappen naar eenn andere, goedkopere provider, bijv Ben of Tele2.

Wat zijn jullie ervaringen op deze (of andere) netwerken, en ondersteunen zij ook VoLTE voor de OP6T? Helaas is dit een onderwerp waar door de providers zelf niet erg veel info over wordt gegeven, en wat ik wel graag zou willen meenemen in mijn overweging.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik kan bevestigen dat Vodafone werkt, zowel VoWifi als VoLTE.

Let wel op, een paar updates geleden heeft het tijdelijk niet gewerkt, dus ik ben extra voorzichtig hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 07:10
Basvanasperdt schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:32:
Ik heb momenteel VoLTE op mijn OP6T, T-Mobile als provider. Alleen twijfel ik momenteel aan overstappen naar eenn andere, goedkopere provider, bijv Ben of Tele2.

Wat zijn jullie ervaringen op deze (of andere) netwerken, en ondersteunen zij ook VoLTE voor de OP6T? Helaas is dit een onderwerp waar door de providers zelf niet erg veel info over wordt gegeven, en wat ik wel graag zou willen meenemen in mijn overweging.

Alvast bedankt!
Hollandsnieuwe ondersteund VoLTE en VoWIFI op mijn OnePlus 6 (ik heb niet een 6T).
Dat is precies 2 maanden geleden aangezet, zomaar op een willekeurig moment dus niet bij een echte update van iets op de telefoon, of door een expliciete actie van mij.
Ik ben het volledig met je eens dat het eigenlijk niet te achterhalen is of het voor een bepaalde telefoon/ provider combinatie werkt, en dat dat heel vreemd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
SanderBos schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 13:11:
[...]

Hollandsnieuwe ondersteund VoLTE en VoWIFI op mijn OnePlus 6 (ik heb niet een 6T).
Dat is precies 2 maanden geleden aangezet, zomaar op een willekeurig moment dus niet bij een echte update van iets op de telefoon, of door een expliciete actie van mij.
Ik ben het volledig met je eens dat het eigenlijk niet te achterhalen is of het voor een bepaalde telefoon/ provider combinatie werkt, en dat dat heel vreemd is.
De provider bepaald zelf of ze het aanzetten voor jouw telefoon. (Ik bedoel dus, of ze het aanzetten voor Alle One Plus 6T of niet.)

Vroeger konden alleen de iPhones and Samsung Galaxy VoLTE en VoWifi doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Bij mij werkt VoLTE en VoWiFi nog steeds, maar ik draai nog steeds Android 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
Berlinetta schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 19:55:
Bij mij werkt VoLTE en VoWiFi nog steeds, maar ik draai nog steeds Android 9.
Mag ik vragen op welk netwerk/provider je zit?
Ik merkte bij mij pas net VoLTE logo na de update naar Android 10 (open beta 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Basvanasperdt schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:03:
[...]

Mag ik vragen op welk netwerk/provider je zit?
Ik merkte bij mij pas net VoLTE logo na de update naar Android 10 (open beta 6)
Vodafone

Ja, ik heb dus de One Plus 6 en niet de T versie. ik zat er helemaal naast... Ik had het niet gecontroleerd.

[ Voor 17% gewijzigd door Berlinetta op 18-04-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-08 19:07

JAMF

010 the number of the best

Bij mij (OP6T)doet VoLTE en VoWiFi nog helemaal niks, ondanks dat Simyo aangeeft het te leveren voor geschikte toestellen...

Weet eigenlijk geeneens of ik het eerst zelf moet activeren op het toestel en welk menu ik daarvoor moet hebben... Zoekfunctie bij settings vindt niks als ik Volte intyp

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
JAMF schreef op maandag 20 april 2020 @ 12:54:
Bij mij (OP6T)doet VoLTE en VoWiFi nog helemaal niks, ondanks dat Simyo aangeeft het te leveren voor geschikte toestellen...

Weet eigenlijk geeneens of ik het eerst zelf moet activeren op het toestel en welk menu ik daarvoor moet hebben... Zoekfunctie bij settings vindt niks als ik Volte intyp
Welke firmware draai je op dit moment? Bij mij kwam het ook pas als optie na de update naar Android 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Basvanasperdt schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:59:
[...]

Welke firmware draai je op dit moment? Bij mij kwam het ook pas als optie na de update naar Android 10
OOS 10.3.2. Gewoon regular, geen (open)beta's...

Kan ook het item niet vinden in de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
JAMF schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:58:
[...]

OOS 10.3.2. Gewoon regular, geen (open)beta's...

Kan ook het item niet vinden in de instellingen
Bij mij staat het onder Instellingen - Wifi & Internet - Sim & Netwerk - Sim 1 (naam provider). Kan je daar misschien eens kijken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eh8K7UY02U1Yx16Jua7bQCUqlaY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r3nWTmvS4cD8Qq9YrW68eFHc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Basvanasperdt schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:05:
[...]

Bij mij staat het onder Instellingen - Wifi & Internet - Sim & Netwerk - Sim 1 (naam provider). Kan je daar misschien eens kijken?
[Afbeelding]
Grappig, dat heb ik niet. Wel een keuze voor Wifi-calling, en VoLTE werkt wel. Alsof ik het niet aan of uit kan zetten (Vodafone, OxygenOS 10.3.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Laatst online: 10-09-2024
mrwolf schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:44:
[...]

Grappig, dat heb ik niet. Wel een keuze voor Wifi-calling, en VoLTE werkt wel. Alsof ik het niet aan of uit kan zetten (Vodafone, OxygenOS 10.3.2)
Hier hetzelfde met Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

Basvanasperdt schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:05:
[...]

[Afbeelding]
Datzelfde scherm ziet er bij mij toch anders uit Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01wQCCuwmgLU-0OP2L6bpaus-vE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5KPYLXuItC5dcXaaiSk8X6L8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

Hebben sommige van jullie hier ook last van?

https://www.xda-developer...r.com&utm_campaign=buffer

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
JAMF schreef op woensdag 22 april 2020 @ 07:47:
[...]

Datzelfde scherm ziet er bij mij toch anders uit
Heel merkwaardig, zou geen idee hebben waar het dan aan zou kunnen liggen eerlijk gezegd.
Nergens problemen mee, zelfs de laatste Open Beta 6 is mega stabiel hier.

[ Voor 45% gewijzigd door KabouterTilly op 22-04-2020 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

Basvanasperdt schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:21:
[...]

Heel merkwaardig, zou geen idee hebben waar het dan aan zou kunnen liggen eerlijk gezegd.

[...]

Nergens problemen mee, zelfs de laatste Open Beta 6 is mega stabiel hier.
Hier ook hoor, ik heb er zelf geen last van, ik kwam het toevallig tegen op Twitter.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 00:23
Beste allemaal,

Ik heb al sinds tijden last dat de Wifi op mijn oneplus 6T "happert". Er komt dan naast het wifi-icoontje een uitroepteken te staan. Het lijkt soms ook gerelateerd te zijn aan een bepaalde game (Brawl Stars), maar ook als ik dit niet speel gebeurd het nog steeds.

In huis heb ik alles up-to-date van Ubiquiti draaien met 2 AC-pro APs en op andere hardware heb ik deze problemen niet.

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pabz schreef op woensdag 22 april 2020 @ 11:18:
Beste allemaal,

Ik heb al sinds tijden last dat de Wifi op mijn oneplus 6T "happert". Er komt dan naast het wifi-icoontje een uitroepteken te staan. Het lijkt soms ook gerelateerd te zijn aan een bepaalde game (Brawl Stars), maar ook als ik dit niet speel gebeurd het nog steeds.

In huis heb ik alles up-to-date van Ubiquiti draaien met 2 AC-pro APs en op andere hardware heb ik deze problemen niet.

Iemand een suggestie?
Is dat op zowel 2.4 als 5GHz? Welke versie van OxygenOS draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
Ja ik heb daar ook last van, soms dagen niet maar wel zwaar irritant.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
OnePlus heeft OxygenOS 10.3.3 aangekondigd voor de 6T: OxygenOS 10.3.3 for the OnePlus 6 and 6T.

Hey everyone,
We are starting to push the incremental rollout of OxygenOS 10.3.3 for OnePlus 6 and OnePlus 6T.

Changelog
System
  • Fixed the issue with a black screen randomly appearing while playing games
  • Updated GMS package to 2020.02
  • Updated Android Security Patch to 2020.04
  • Improved system stability and fixed general bugs
Network updates
  • Integrated VoLTE & VoWifi support for Telenor - Denmark
  • Integrated VoWifi support for RJIO - India
  • [b]Cloud Sync updates [India only][/b]
  • Updated the CloudService to Version 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryan1988
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 16:49
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 21:22:
OnePlus heeft OxygenOS 10.3.3 aangekondigd voor de 6T: OxygenOS 10.3.3 for the OnePlus 6 and 6T.

Hey everyone,

[...]
Klopt het dat de incrementele update 1.87GB is in oxygen updater of is we wat omgedraaid??

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bryan1988 schreef op maandag 27 april 2020 @ 11:55:
[...]

Klopt het dat de incrementele update 1.87GB is in oxygen updater of is we wat omgedraaid??
Ja, omdat we alleen nog maar de incrementele update hebben. Daarom linken we, totdat we de incrementele update hebben, de volledige update zodat je alsnog kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF

JAMF

En ook met de nieuwe update geen verandering in het SIM scherm, dus geen Volte of Vowifi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:12
Pabz schreef op woensdag 22 april 2020 @ 11:18:
Beste allemaal,

Iemand een suggestie?
Ik heb heel lang veel problemen gehad met WiFi op mijn foon.. vooral op 5GHz werkte het voor geen meter, 2.4GHz werkte veel beter. Ik heb een Fritz!Box. Op een gegeven moment zat ik maar altijd op 4G.

Toen ik het echt beu was, heb ik de instellingen helemaal herzien op Fritz!Box en qua radiokanalen alles aangezet (802.11n+g+b bij 2.4GHz en 802.11n+ac bij 5GHz), alles onder één SSID gezet (maakte onderscheid tussen 2.4 en 5 zodat ik bij hapering 2.4 kon kiezen) en bam.. 't is superstabiel geworden! Sindsdien geen 4G meer aangezet..

Terwijl ik op de zaak nooit problemen heb gehad. Daar hebben we alles van Ubiquiti..

[ Voor 4% gewijzigd door DeCo op 30-04-2020 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:35
JAMF schreef op maandag 27 april 2020 @ 17:33:
En ook met de nieuwe update geen verandering in het SIM scherm, dus geen Volte of Vowifi
deze link eens bekijken, werkt perfect bij mij en helemaal niet zo moeilijk om uit te voeren.

https://forum.xda-develop...-german-carriers-t3817542

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
Ik heb 10.3.3 inmiddels ook en merk vooral verbetering in de vlotte overgang van het ene accesspoint in huis naar het andere. Zover ook nog geen vastlopers waar ik bij 10.3.2 wel last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:23:

Nieuwtje omtrent het unbricken van je OnePlus 6T!

Wat is een Unbrick Tool en wat heb ik er aan?

Unbrick Tools worden gebruikt door OnePlus-support om je toestel weer aan de praat te krijgen als hij niet meer wilt opstarten of bootlooped. Als jij (of OxygenOS zelf) zichzelf verkloot heeft, kan je door middel van deze tool je telefoon dus weer aan de praat krijgen! De tool flashed alle firmware inclusief partities en OxygenOS weer op je device. Deze tools worden ook in de OnePlus-fabriek gebruikt. Let er dus wel op dat dit alle data wiped!

Verschillende Unbrick Tools

Het was eigenlijk de bedoeling dat deze tools niet publiekelijk zouden worden, maar ze staan inmiddels gewoon op hun openbare servers. Hierdoor zal ik nieuwe Unbrick Tools blijven publiceren waardoor je altijd de nieuwste versie van OxygenOS op je device zal flashen.

Allemaal heel leuk en aardig, maar waar kan ik die nou downloaden? |:( O-)

Nou, hier: https://anonymouswp.stackstorage.com/s/rGLLd3OPEyYKM6d

Wachtwoord:
spoiler:
N3v3r S3ttl3 tm
Even terugkomend hierop:

Ik heb nu ook de OnePlus Diagnostics app geüpload. Dat is een app die door OnePlus gebruikt wordt om dingen mee te testen. Je kan hierbij ook de gezondheid van je accu zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superiscch
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:52:
[...]

Even terugkomend hierop:

Ik heb nu ook de OnePlus Diagnostics app geüpload. Dat is een app die door OnePlus gebruikt wordt om dingen mee te testen. Je kan hierbij ook de gezondheid van je accu zien.
Eens getest en batterij zou nog gezond zijn met 82%. Gekocht in november 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
hier 79% (ernstig verlies blijkbaar)

gekocht bij launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
85%, wie biedt meer?😘
Gekocht in november '18, lag op de eerste dag bij Belsimpel op de stoep.

Moet eerlijk zeggen dat ik onlangs de telefoon eens een flinke opfrisbeurt heb gegeven. Oude zooi er af, nieuwste OB6 geïnstalleerd, en momenteel weer wat aan het testen met Omega kernel. Ik moet zeggen dat vooral de overgang naar A10 een grote stap voorwaarts is qua gebruikservaring en battery life. Ik heb weer het gevoel een toptoestel in handen te hebben die nog makkelijk een jaar of langer mee kan.

Jullie nog suggesties qua kernel? Stock gaf prima battery life (7 tot 8u SoT), nu met de laatste Omega kernel lijkt het wat minder maar draait pas een dagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
De 6T is eigenlijk de eerste telefoon die ik gewoon clean hou 😁 (buiten root dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar hebben ze bij OnePlus weer wat verprutst waardoor VoLTE en Vo-Wifi niet meer werkt op de 6(T): https://forum.xda-develop...p=82478465&postcount=5713

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:50:
Blijkbaar hebben ze bij OnePlus weer wat verprutst waardoor VoLTE en Vo-Wifi niet meer werkt op de 6(T): https://forum.xda-develop...p=82478465&postcount=5713
Bij mij (Vodafone en 10.3.3) werkt in ieder geval Wifi-bellen nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimmypop1
Ik heb 10.3.3 geïnstalleerd en dan Volte en Vowifi geactiveerd via PDC en werkt hier perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
VoLTE is hier weggevallen bij mij (Vodafone, 2e sim slot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
Vo-WiFi doet het hier nog met Vodafone, maar niet met T-Mobile. VoLTE werkt nog bij beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
Basvanasperdt schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 15:59:
85%, wie biedt meer?😘
Gekocht in november '18, lag op de eerste dag bij Belsimpel op de stoep.

Moet eerlijk zeggen dat ik onlangs de telefoon eens een flinke opfrisbeurt heb gegeven. Oude zooi er af, nieuwste OB6 geïnstalleerd, en momenteel weer wat aan het testen met Omega kernel. Ik moet zeggen dat vooral de overgang naar A10 een grote stap voorwaarts is qua gebruikservaring en battery life. Ik heb weer het gevoel een toptoestel in handen te hebben die nog makkelijk een jaar of langer mee kan.

Jullie nog suggesties qua kernel? Stock gaf prima battery life (7 tot 8u SoT), nu met de laatste Omega kernel lijkt het wat minder maar draait pas een dagje.
88% hier d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-fIFrTG_e34NScZ3ur_naXXGH4U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9XwUBRXkXpHCq9fldKNuRpPf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Laatst online: 15:12
81% hier...
dat is niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24

Phntm

Tlingelingeling

Leuk al deze battery stats, maar vrij logisch dat een batterij zal slijten na het opladen en langdurig gebruik.
En bekijk het zo, het zal nooit erger zijn dan apple batterijen. Verleden jaar de accu van de iphone 7 van mijn vader laten vervangen en binnen 7 maanden na licht gebruik al 78%... Deze slijtage bij de 6t is dan nog ook zeer goed te noemen. En persoonlijk is mijn batterij leven nog tiptop in orde. Ik doe anderhalve dag op 1 lading nog steeds (100%->40~30%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 13:11
Bij mij is de status ook 86%, wat wel normaal is na 1.5 jaar. Neem aan dat niemand verwachte hier 95+% zou hebben.

[ Voor 91% gewijzigd door yeth3119 op 10-05-2020 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:38
Ik kan bevestigen dat na de update VoLTE niet meer werkt met T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zunrob schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:06:
Ik kan bevestigen dat na de update VoLTE niet meer werkt met T-Mobile.
Ook niet nu ze de update hervat hebben? Zou nu ook via System Updater binnen moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Anonymoussaurus schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:09:
[...]

Ook niet nu ze de update hervat hebben? Zou nu ook via System Updater binnen moeten komen.
Ik heb hem zojuist via OTA binnen gekregen, en niet via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zunrob schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:17:
[...]

Ik heb hem zojuist via OTA binnen gekregen, en niet via de app.
System Updater != Oxygen Updater. System Updater = OTA = via settings in OxygenOS zelf ;).

Maar oke, dat is raar. Had verwacht dat ze dat opgelost hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
Anonymoussaurus schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:24:
[...]

System Updater != Oxygen Updater. System Updater = OTA = via settings in OxygenOS zelf ;).

Maar oke, dat is raar. Had verwacht dat ze dat opgelost hadden.
We bedoelen hetzelfde, idd via system updater (OTA), maar ik kwam even niet op de naam van de app. ;)

Jammer dat de ondersteuning voor VoLTE opeens weg is. Raar ook. Is er een reden voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zunrob schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:55:
[...]

We bedoelen hetzelfde, idd via system updater (OTA), maar ik kwam even niet op de naam van de app. ;)

Jammer dat de ondersteuning voor VoLTE opeens weg is. Raar ook. Is er een reden voor?
Denk dat het gewoon een fuck-up is van OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
En opeens werkt VoLTE met T-Mobile weer. Heb niets verandert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
OxygenOS 10.3.4 wordt uitgerold binnenkort voor de 6T.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KabouterTilly
Anonymoussaurus schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:17:
OxygenOS 10.3.4 wordt uitgerold binnenkort voor de 6T.
Dank voor de heads-up, zojuist binnengehaald via de welbekende OTA updater app.
Helaas voor mij nu ook het einde van de Beta series van OP voor de 6T, overstap ging gelukkig zonder problemen en geen data verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
Ik hen hem zojuist ook geïnstalleerd zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Nog steeds geen fix voor de ruimte onder het toetsenbord... Zit nu toch al even in de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

superiscch schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:48:
Nog steeds geen fix voor de ruimte onder het toetsenbord... Zit nu toch al even in de beta
Wat bedoel je met ruimte onderin het toetsenbord...? Heb je een screenshot van wat je bedoelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
superiscch schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:48:
Lol, dat is geen bug. Dit is een Android 10 feature voor verbeterde ergonomie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Anonymoussaurus schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:30:
[...]

Lol, dat is geen bug. Dit is een Android 10 feature voor verbeterde ergonomie.
Stomme feature dan 😔

Waarom zit het dan wel in de beta?
Wat is er nieuw?
System

• Fixed and removed white bar below the keyboard

[ Voor 4% gewijzigd door superiscch op 29-05-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

superiscch schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:24:
[...]

Stomme feature dan 😔

Waarom zit het dan wel in de beta?

[...]
Geen last van op 10.3.3, mijn balkje onder is altijd zwart omdat ik ook dark mode gebruik op mijn telefoon. Als ik mijn toetsenbord krijg is er beneden wat extra ruimte (in de kleur van mijn toetsenbord) voor de ergonomie en dat er duidelijk onderscheid is tussen het toetsenbord en het gebied waar de navigatiebalk eigenlijk hoort te zijn. Had je die spacing niet, dan zat je telkens i.p.v spatie te drukken wellicht hele tijd naar je home screen aan het swipen.

Wat jij aangeeft in je quote is een "witte balk" dat ervaren denk ik de meesten van ons niet op de stable release :/ Nadeel van beta programma he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
superiscch schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:15:
[...]

Eens getest en batterij zou nog gezond zijn met 82%. Gekocht in november 2018
Ik heb een zelf helende batterij in m'n 6T... Vandaag plots weer 91% in de app 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deechtewber
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 18:13
DeCo schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:35:
[...]

klopt.. is met de Rabo Wallet ook zo

in A9 opende de app vanzelf, als je een betaling deed.. nu gebeurt de betaling wel, maar de app opent niet meer. In het geval van een betaling > 25 euro is dat irritant, want omdat de app niet meer verschijnt, kun je ook niet direct een pincode intoetsen...
Dit probleem deed zich ook voor op de OP7 serie. Half maart heb ik een bug report gedaan bij Oneplus, en met de laatste OTA is dat op mijn 7T Pro verholpen. Ik zou verwachten dat ze de fix ook naar de 6 uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Mijn 6T is de laatste weken echt enorm traag geworden, tot het absurde af. Typen is eigenlijk al niet meer te doen, het scherm bevriest voor een seconde o.i.d. tijdens het tikken, en er is een flinke lag. Opstarten van apps of switchen duurt ook lang.

Een herstart lost het op voor korte tijd, maar het is amper werkbaar zo. Ik lees dat dit veroorzaakt wordt door Android 10, maar die draai ik toch al veel langer.

Herkent iemand dit, en zo ja, is er een oplossing voor? Ik voel er weinig voor om te downgraden naar Android 9 en/of een full wipe uit te voeren als het ook anders kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
mrwolf schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:45:
Mijn 6T is de laatste weken echt enorm traag geworden, tot het absurde af. Typen is eigenlijk al niet meer te doen, het scherm bevriest voor een seconde o.i.d. tijdens het tikken, en er is een flinke lag. Opstarten van apps of switchen duurt ook lang.

Een herstart lost het op voor korte tijd, maar het is amper werkbaar zo. Ik lees dat dit veroorzaakt wordt door Android 10, maar die draai ik toch al veel langer.

Herkent iemand dit, en zo ja, is er een oplossing voor? Ik voel er weinig voor om te downgraden naar Android 9 en/of een full wipe uit te voeren als het ook anders kan...
Mijn gevoel is dat ik ook meer problemen heb sinds Android is geïnstalleerd. Ook een clean install heeft bij mij niets geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
Gelukkig geen ervaring mee, toestel is hier nog steeds retesnel, zelfs met Android 10. Draai je de laatste versie (10.3.4), en heb je al eens geprobeerd om je cache op te schonen? Draaien er veel apps/services op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
KabouterTilly schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:43:
Gelukkig geen ervaring mee, toestel is hier nog steeds retesnel, zelfs met Android 10. Draai je de laatste versie (10.3.4), en heb je al eens geprobeerd om je cache op te schonen? Draaien er veel apps/services op de achtergrond?
Kan je dat ook voor alle applicaties tegelijkertijd uitvoeren of kan dat alleen per app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
Jur gen schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:36:
[...]

Kan je dat ook voor alle applicaties tegelijkertijd uitvoeren of kan dat alleen per app?
Ik geloof dat het ook speciale apps voor zijn (zoals bijv. CCleaner), maar hiervoor heb je vermoedelijk root nodig. Zelf doe ik het via TWRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
KabouterTilly schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 12:43:
Ik draai ook 10.3.4, en heb vanmiddag met cache geschoond. Vooralsnog is hij weer lekker snappy, ik hoop dat het zo blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Jur gen schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 14:36:
[...]

Volgens mij werkt dit ook voor de 6T (op mijn 7T gaat het ook zo) https://www.hardreset.inf...us/oneplus-5t/wipe-cache/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jur gen
renem schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 19:47:
[...]

Volgens mij werkt dit ook voor de 6T (op mijn 7T gaat het ook zo) https://www.hardreset.inf...us/oneplus-5t/wipe-cache/
Het werkt, alleen dien je de volume down button ingedrukt te houden zodra je de powerbutton los hebt gelaten bij het verschijnen van het oneplus logo. Cache gewipt, nu eens kijken of het beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik heb een erg vervelend probleem met Wi-Fi. Als ik door het huis loopt switcht de telefoon vanzelf van 5 GHz naar 2.4 GHz en dit werkt prima. Andersom echter niet. Dan gooit de telefoon voor een paar seconden alle verbindingen (dus ook gewoon gsm) eruit en daarna gaat het weer verder. Ik heb geen idee wat dit veroorzaakt. Router is een Fritz 7590.

Overigens merk ik wel dat als ik WPA3 aanzet de telefoon om exact de tien minuten precies hetzelfde gedrag vertoont. Dit gebeurt ook met een OP7T Pro. Hier is ook meer over te vinden op internet. De 7 switcht overigens wel netjes tussen de 2 Wi-Fi banden. Netwerk beveiliging staat op WPA2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Hier exact hetzelfde issue helaas, erg irritant (op een standaard Ziggo router met 2,4/5Ghz-signalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
mrwolf schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:16:
Hier exact hetzelfde issue helaas, erg irritant (op een standaard Ziggo router met 2,4/5Ghz-signalen)
Ik ben nu bij mijn ouders, die hebben ook een standaard Ziggo apparaat (witte connectbox), maar daar werkt het juist wel perfect. Hij switcht zelf van 2.4 GHz naar 5 GHz en andersom zonder problemen, precies zoals het hoort.

Bij jou dus ook van 2.4 GHz naar 5 GHz dat zorgt voor even uitvallen telefoon netwerk? Benieuwd naar type router van Ziggo dat jij hebt. Wel fijn om te horen dat het niet alleen een probleem met een Fritz 7590 is...

Zijn er andere mensen met dit probleem en mogelijk oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik lees net dat het probleem allicht veroorzaakt wordt door VoWifi. Nu heb ik T-Mobile en heb nog nooit VoWifi gezien, wel VoLTE, maar de optie stond wel aan. Heb deze net uitgeschakeld. Ben helaas de komende dagen niet thuis om te testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Bestaat er in België iets als ThePhoneLab? 😊

Ik zou een nieuw scherm nodig hebben en de batterij mag ook wel vervangen worden maar heb geen zin om de gsm een week kwijt te zijn en gewiped te zien worden.

Een citytripje Amsterdam kan ook wel natuurlijk 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
mrwolf schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:16:
Ik heb thuis 2.4GHz uitgezet, maar ik heb 4 mesh modules met allemaal hetzelfde SSID. Overschakelen van de ene naar de andere blijft lastig op mijn OP6t. Bij een Samsung tablet van de kinderen gaat dat veel sneller. Ook met een app als Wi-Fi switcher wordt het er niet beter op. Hoop dat dit in een volgende update verbetert wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Jur gen schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 22:48:
[...]

Ik heb thuis 2.4GHz uitgezet, maar ik heb 4 mesh modules met allemaal hetzelfde SSID. Overschakelen van de ene naar de andere blijft lastig op mijn OP6t. Bij een Samsung tablet van de kinderen gaat dat veel sneller. Ook met een app als Wi-Fi switcher wordt het er niet beter op. Hoop dat dit in een volgende update verbetert wordt.
Merk jij ook als de telefoon dan naar een ander 5 GHz AP springt even ook de telefoonverbinding wegvalt? Oftewel geen netwerk/sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
zunrob schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:18:
[...]

Merk jij ook als de telefoon dan naar een ander 5 GHz AP springt even ook de telefoonverbinding wegvalt? Oftewel geen netwerk/sim?
Dat is maar een fractie van een seconde, maar ik heb meer het probleem dat ik erg lang blijf hangen op bijvoorbeeld mijn AP op zolder zodra ik naar beneden loop. Kan zo een paar minuten duren voordat hij op mijn AP beneden over springt. Dat vind ik wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Jur gen schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:50:
[...]

Dat is maar een fractie van een seconde, maar ik heb meer het probleem dat ik erg lang blijf hangen op bijvoorbeeld mijn AP op zolder zodra ik naar beneden loop. Kan zo een paar minuten duren voordat hij op mijn AP beneden over springt. Dat vind ik wel vervelend.
Correct! Een seconde dat inderdaad je ontvangst wegvalt, daarna komt het weer terug. Wat is het merk van jouw AP?

Het langzaam overspringen constateer ik met de Fritz router ook. Met een Ziggo connectbox werkt het juist wel erg snel en goed.

[ Voor 11% gewijzigd door zunrob op 09-07-2020 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
zunrob schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:00:
[...]

Correct! Een seconde dat inderdaad je ontvangst wegvalt, daarna komt het weer terug. Wat is het merk van jouw AP?

Het langzaam overspringen constateer ik met de Fritz router ook. Met een Ziggo connectbox werkt het juist wel erg snel en goed.
Ik heb 2x Zyxel Multy X + 2x Zyxel mini, prima spul hoor en echt heel snel. De handover van AP naar AP met dezelfde SSID wordt door de telefoon bepaald heb ik ooit gelezen, dus in dit geval hekel in mijn OP6t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Jur gen schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 18:54:
[...]

Ik heb 2x Zyxel Multy X + 2x Zyxel mini, prima spul hoor en echt heel snel. De handover van AP naar AP met dezelfde SSID wordt door de telefoon bepaald heb ik ooit gelezen, dus in dit geval hekel in mijn OP6t.
Zojuist geprobeerd met een Netgear, ook hier geen enkel probleem met switchen van 2.4 GHz naar 5 of andersom. Lijkt toch bijna compatibiliteitsprobleem te zijn tussen de Fritz 7590 en de OP6T.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:41
Hier met een Unifi AC-Pro zelfde probleem in combinatie met de OP6T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Bijzonder dat er meer mensen zijn met dit probleem, en dan niet specifiek met een type router. Ook opvallend dat er internationaal niets over te vinden is. Overigens heb ik ook mijn router een oudere firmware geïnstalleerd en het probleem is daarmee verholpen. Hij switcht weer net van band, allebei de kanten op, en behalve de Wi-Fi die natuurlijk even over springt blijven alle over verbindingen overeind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryan1988
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 16:49
Ik heb uiteindelijk de ssid van de 5ghz verbinding maar veranderd met een -1 erachter om op de 5ghz te blijven kreeg m'n telefoon niet van de 2.4 af. Geen idee of ik ergens wat fout deed maar dat was m'n snelste oplossing om van de 2.4 af te komen.. 😅

Overigens een Telfort modem met wifi hier die verstopt staat dus geen idee wat voor type het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
GrasshopperNL schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 07:41:
Hier met een Unifi AC-Pro zelfde probleem in combinatie met de OP6T
Idem dito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 17:08
Wanneer komt er weer een update betreft security patch? Staat nog op mei.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RutgerVitesse schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 18:51:
Wanneer komt er weer een update betreft security patch? Staat nog op mei.
Deze week gok ik :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jur gen
Update is beschikbaar (10.3.5) die ook de crash tijdens browsen in Chrome oplost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur gen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fb1u4yXE6-H5RyvfPrYTCM_n1SM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oZY2HuAYMBMUmToON7TNsC5x.jpg?f=fotoalbum_large
261Mb

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jur gen schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 10:42:
Update is beschikbaar (10.3.5) die ook de crash tijdens browsen in Chrome oplost!
Toch blijf ik het apart vinden: de Google fora staan er vol mee, ook met devices die niet van OnePlus zijn. Voor zover ik weet is het een Chrome + Android 10 issue, dus vind het dubieus dat OnePlus zegt het probleem opgelost te hebben. De forumpost is inmiddels ook up: OxygenOS 10.3.5 for the OnePlus 6 and 6T

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:22

WCA

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:50:
[...]

Toch blijf ik het apart vinden: de Google fora staan er vol mee, ook met devices die niet van OnePlus zijn. Voor zover ik weet is het een Chrome + Android 10 issue, dus vind het dubieus dat OnePlus zegt het probleem opgelost te hebben. De forumpost is inmiddels ook up: OxygenOS 10.3.5 for the OnePlus 6 and 6T
Op zich is het niet onmogelijk dat OnePlus een workaround voor een issue vindt voor een issue als dit, hopen dat het werkt :p

Ik ben weer een poging aan het doen met Firefox.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:40
Mooi, zo te zien heeft die laatste update ook opgelost dat hij nu ook met T-Mobile daadwerkelijk VoWifi prefereert over VoLTE als er een (goede) wifi verbinding is.

Heel fijn, nu is het tijdperk van SMSjes ontvangen van "U heeft een oproep gemist van ...." zonder dat hij over is gegaan eindelijk voorbij :D

Edit:
Hmm, de reden dat VoWifi werkt is omdat VoLTE niet meer werkt.. buitenshuis zie ik iig dat icoontje niet meer... |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Sypher op 01-08-2020 18:16 . Reden: VoLTE ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Sypher schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:51:
Mooi, zo te zien heeft die laatste update ook opgelost dat hij nu ook met T-Mobile daadwerkelijk VoWifi prefereert over VoLTE als er een (goede) wifi verbinding is.

Heel fijn, nu is het tijdperk van SMSjes ontvangen van "U heeft een oproep gemist van ...." zonder dat hij over is gegaan eindelijk voorbij :D

Edit:
Hmm, de reden dat VoWifi werkt is omdat VoLTE niet meer werkt.. buitenshuis zie ik iig dat icoontje niet meer... |:(
Interessant: ik heb de update nog niet, maar heb VoWifi überhaupt nog nooit gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:40
zunrob schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:40:
[...]

Interessant: ik heb de update nog niet, maar heb VoWifi überhaupt nog nooit gezien...
Met TMobile kreeg ik die voorheen alleen te zien als ik hem in flight mode zette (en dan WiFi aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sypher schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 20:15:
[...]

Met TMobile kreeg ik die voorheen alleen te zien als ik hem in flight mode zette (en dan WiFi aan).
Ik zag mijn telefoon met voLTE verbonden zijn. Toen ik wifi aan deed werd het voWIFI :*)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Sypher schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 20:15:
[...]

Zojuist even geprobeerd, en inderdaad, je hebt gelijk! Bijzonder dat het alleen ik vliegtuigstand werkt. Na de update dus altijd?
Pagina: 1 ... 21 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten, Custom ROM's, unlocken: [OnePlus 6T] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, protectors, laders e.d.:[OnePlus 6T] Accessoires
- Bestellingen, pop-up event, levertijden en prijzen: [OnePlus 6T] Levertijden & Prijzen