|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Add me op Stadia: Gloogle
[ Voor 0% gewijzigd door GadgetJunkPhone op 01-03-2019 09:11 . Reden: Ik bedoel de Mi 9 ]
Daar heb je geen magisk voor nodig.Pukson schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 08:02:
Kleine tip mocht je geen VoLTE hebben en je hebt magisk. Installeer dan de module VoEnabler. Sindsdien heb ik VoLTE en VoWifi
Voor VoLTE toets de volgende code in:
*#*#86583#*#*
Voor VoWIFI toets de volgende code in:
*#*#869434#*#*
Daarna zijn volte en VoWIFI geactiveerd in het menu.
Xiaomi Mix 3 Tempered Glass Screen Protector Nillkin Amazing H+Pro 9H Hard Clear Protective Glass Film for Xiaomi Mi Mix 3 Mix3
https://s.click.aliexpress.com/e/MTwybY3lv
De kwaliteit van de protector zelf is prima, instaleren ervan was ook geen probleem. Echter zijn de randen niet afgerond. Als je full screen guesters gebruikt is dit erg vervelend, je voelt dan de randen van de screenprotector erg goed en dat is best irritant, vooral met terug swipen. Daarom zal ik hem ook niet aanraden.
Deze week even een andere bestellen en kijken of dat was is.
Tevens heb ik mijn eerste krassen bij de selfie camera ontdekt. Erg vervelend, vooral omdat ik het schuif systeem eigenlijk amper gebruikt, eigenlijk alleen maar om dagelijks het stof weg te halen.
De nillkin frosted case ligt iets boven het scherm. Maar hopen dat dat wat beschermd mocht hij vallen.
Het bestaat wel. Gevonden in een xda topic: https://m.intl.taobao.com...et=11&skuId=3917920600797f.heinen schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:14:
Misschien heeft iemand de vraag al gesteld maar is er ook een selfie camera scratch protector? Je gaat het toch niet voorkomen dat er af en toe wat tussen komt dus dan zou het toch zijn om er een simpele folie overheen te kunnen plakken.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Die moet ik hebben! Helaas nog niks op AliExpress gevonden. Wie besteld er 30 op Taobao en verkoopt ze los?l3art schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:54:
[...]
Het bestaat wel. Gevonden in een xda topic: https://m.intl.taobao.com...et=11&skuId=3917920600797
Exact dat! Ik kom niet ver op taobao maar volgens mij gaan ze per 2 stuks lees ik. Maar ik zie nergens Engelse site of zo die ze ook verkoopt.Het bestaat wel. Gevonden in een xda topic: https://m.intl.taobao.com...et=11&skuId=3917920600797
Bij Taobao kun je als Nederlander niet zomaar bestellen. Dat moet via een tussenpersoon zoals bijvoorbeeld 'Superbuy'. Je krijgt inderdaad 2 stuks en er is een optie tussen de Mi Mix 3 en Honor Magic 2. Ik denk dat ik er maar een aantal ga bestellen, ik heb zelf nog nooit viaf.heinen schreef op zondag 3 maart 2019 @ 12:34:
[...]
Exact dat! Ik kom niet ver op taobao maar volgens mij gaan ze per 2 stuks lees ik. Maar ik zie nergens Engelse site of zo die ze ook verkoopt.
Taobao besteld maar voor zo'n klein bedrag wil ik het wel proberen. Allicht komen ze binnenkort ook beschikbaar via AliExpress, maar zolang wil ik niet wachten, vooral omdat er bij mij al een aantal krassen zitten bij de front camera.
Hmmm, misschien ga ik dat ook proberen. Goed idee!Bij Taobao kun je als Nederlander niet zomaar bestellen. Dat moet via een tussenpersoon zoals bijvoorbeeld 'Superbuy'. Je krijgt inderdaad 2 stuks en er is een optie tussen de Mi Mix 3 en Honor Magic 2. Ik denk dat ik er maar een aantal ga bestellen, ik heb zelf nog nooit via
Taobao besteld maar voor zo'n klein bedrag wil ik het wel proberen. Allicht komen ze binnenkort ook beschikbaar via AliExpress, maar zolang wil ik niet wachten, vooral omdat er bij mij al een aantal krassen zitten bij de front camera.
Zojuist 4 stuks (8 in totaal dus) besteld voor een bedrag van €9.45. Hier zullen later nog verzendkosten bij komen. Ik ben benieuwd, zal jullie op de hoogte houden.f.heinen schreef op zondag 3 maart 2019 @ 12:47:
[...]
Hmmm, misschien ga ik dat ook proberen. Goed idee!
Toch jammer zo'n Chinese ROM op een fatsoenlijke telefoon.
xileS schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:36:
Kan iemand even @syntesia uitleggen hoe hij een Global ROM of de EU ROM moet installeren op zijn Mi Mix 3, die hij bijna 4 maanden geleden in China heeft gekocht?
Maar goed, neem aan dat de meesten jullie dit frontpage artikel hebben gelezen over de nieuwste MIUI bèta en valt me op dat de Mix 3 er niet tussen staat als toestel waarvoor deze beschikbaar is. Doet me, ook o.b.v. het ook niet briljant up-to-date houden van de security updates tot dusver, toch opnieuw een beetje vrezen voor de long term ondersteuning van de Mix 3 door Xiaomi gezien dat deze waarschijnlijk een stuk minder verkocht is dan de Mi 8 en Pocophone.
Maar misschien dat iemand die de Mi fora meer frequenteert iets heeft meegekregen of ie er toch ook aankomt voor ons toestel?
Ik houd me aanbevolen voor als je er wat over hebt.Dennis H schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:01:
[...]
Zojuist 4 stuks (8 in totaal dus) besteld voor een bedrag van €9.45. Hier zullen later nog verzendkosten bij komen. Ik ben benieuwd, zal jullie op de hoogte houden.
alesandro_46 in "[Xiaomi Mi Mix 3] Ervaringen & Discussie"xileS schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:36:
Kan iemand even @syntesia uitleggen hoe hij een Global ROM of de EU ROM moet installeren op zijn Mi Mix 3, die hij bijna 4 maanden geleden in China heeft gekocht?
Sorry, had het niet zomaar moeten droppen. Was even vergeten dat dit Tweakers was ;p. Dat hij het zelf niet vraagt is waarschijnlijk omdat hij andere prioriteiten heeft, maar ik heb uiteraard al een aantal x aangeven dat die minstens even de Global erop moet flashen of de EU rom. Ik had alleen aangeven, dat die minstens eerst even een unlock code aan moest vragen (dat moet denk ik nog steeds?). Jaren geleden heb ik weleens een Global en EU rom geflashed op een Xiaomi telefoon, maar ik herinner mij dat Global makkelijker was en vaak eigenlijk al voldoet bij de meeste mensen. Ik ben helaas ook geen expert hierin en er was destijds iemand op Tweakers die het begrijpbaar stap voor stap ergens had uitgelegd voor het specifieke toestel, dus hiermee was ik na een beetje strugglen wel uit gekomen. Dat is de reden dat ik het hem niet zelf uitleg, want ik heb geen idee hoe preciesWeemism schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:54:
[...]
Waarin vraagt @syntesia dat niet zelf of leg je het hem zelf even uit, komt een beetje gek over dat je die vraag hier zo dropt. Met betrekking tot je laatste opmerking, dat is natuurlijk te verwachten als je een China only toestel koopt en niet wacht op de Global versie van de Mix 3 die iets later is uitgebracht, dus hoe dit 'jammer' is ontgaat me even (tenzij je bedoelt dat het jammer voor specifiek hem is).
Maar goed, neem aan dat de meesten jullie dit frontpage artikel hebben gelezen over de nieuwste MIUI bèta en valt me op dat de Mix 3 er niet tussen staat als toestel waarvoor deze beschikbaar is. Doet me, ook o.b.v. het ook niet briljant up-to-date houden van de security updates tot dusver, toch opnieuw een beetje vrezen voor de long term ondersteuning van de Mix 3 door Xiaomi gezien dat deze waarschijnlijk een stuk minder verkocht is dan de Mi 8 en Pocophone.
Maar misschien dat iemand die de Mi fora meer frequenteert iets heeft meegekregen of ie er toch ook aankomt voor ons toestel?

Het toestel was gehaald in de Xiaomi store in China, omdat zijn eigen toestel defect was gegaan. Hij was wel al geïnformeerd dat er een andere ROM erop kan, maar dat heeft die tot heden dus nog niet gedaan. Dat is wat ik dus wel jammer vind. Veel is bv nog in Chinees of Chinese reclame en het heeft geen Google Assistant. Hij is waarschijnlijk ook bang om het te bricken, omdat hij geen ervaringen met flashen heeft.
Thanks, had die nog niet gevonden. Zo kan het ook, ga het doorgeven.
/edit
Ik heb even gezocht en dit kelly.hipolito in "[Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken" was trouwens de handleiding die ik destijds had gevolgd, wellicht kan dit nog steeds (deels) toegepast worden. Uiteraard niet de bestanden gebruiken die specifiek voor de Redmi 4 Pro zijn bedoeld ;p.
[ Voor 5% gewijzigd door xileS op 04-03-2019 11:40 ]

Tevens ook een nieuwe screenprotector besteld voor het scherm zelf. Hoop dat deze wel wat minder scherpe randen heeft.
Edit: Zojuist verzonden met DHL. Al met al zijn het toch wel wat dure screen/camera protectors geworden. Intotaal inclusief shipping en commissie was ik €15.- kwijt voor 8 protectors.
Het bestellen bij Taobao via Superbuy verliep trouwens zonder problemen en erg gemakkelijk. Betalen kan met PayPal en je wordt steeds op de hoogte gehouden wat betreft de status van je pakket en krijgt foto's van de bestelde artikelen
[ Voor 39% gewijzigd door Dennis H op 06-03-2019 14:20 ]
Dennis H schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:31:
Vandaag zijn de screenprotectors voor de front camera binnengekomen bij Superbuy. Zien er goed uit op de foto's en ik zal ze deze week laten verzenden. Ik ben benieuwd.
[Afbeelding]

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Die richel/strook lijkt wel stof op te vangen op zich, kan je eenvoudig wegvegen met je vinger of een (schoon) stuk textiel, en heeft bij mij iig nog niet geleid tot krassen. Ik denk dat het niet veel anders is dan bij andere toestellen dat je gewoon moet opletten dat er geen zand bij je telefoon in de buurt komt, dat zorgt onder elke omstandigheid voor krassen op scherm, camera's of achterzijde, ongeacht of het een slider ontwerp betreft.Ruiten_Wisser schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:04:
[...]
ben benieuwd naar jullie ervaringen! Het aantrekken van stof/zond bij de front-camera, waardoor krassen kunnen ontstaan, weerhouden mij ervan voor de Mi Mix 3 te gaan..
Enig extra risico zoals ik het zie is dat er een minimale ruimte zit tussen de schuivende delen van de Mix 3 waartussen potentieel een zandkorrel vast kan komen te zitten die dan een kras trekt bij het openschuiven, maar je hebt m.i. dus sowieso al een probleem als er zand bij willekeurig welk ontwerp smartphone komt.
Ik merk nu op dat er op z'n minst ook toevoegingen/verbeteringen aan de vertaling zijn aangebracht in deze update. De 'cleaner' balk in het multitaskmenu is nu in het Nederlands.Dennis H schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:18:
Nieuwe security patch is online. Zit nu op februari, updaten via OTA. Verder geen veranderingen geloof ik.
[Afbeelding]
Als iemand trouwens een manier weet hoe je die balk, en liefst ook de achterliggende app, kan verwijderen houd ik me aanbevolen (tenzij de enige manier de ABD methode is, maar krijg het daarmee vooralsnog niet mee voor elkaar).
Welke balk bedoel je precies? Kun je misschien een screenshot maken?Weemism schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:03:
[...]
Ik merk nu op dat er op z'n minst ook toevoegingen/verbeteringen aan de vertaling zijn aangebracht in deze update. De 'cleaner' balk in het multitaskmenu is nu in het Nederlands.
Als iemand trouwens een manier weet hoe je die balk, en liefst ook de achterliggende app, kan verwijderen houd ik me aanbevolen (tenzij de enige manier de ABD methode is, maar krijg het daarmee vooralsnog niet mee voor elkaar).
Edit: ik denk dat ik al weet wat je bedoelt.
Ga naar instellingen:
1. 'startscherm en recent.
2. En deactiveer 'suggesties weergeven'

[ Voor 16% gewijzigd door Dennis H op 08-03-2019 14:22 ]
Top! Ik had je edit met screenshot nog niet gezien, had er zojuist dus zelf een gemaakt die ik hier net kwam om te plaatsen. Maar was dus idd wat ik bedoelde, en het werktDennis H schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:38:
[...]
Welke balk bedoel je precies? Kun je misschien een screenshot maken?
Edit: ik denk dat ik al weet wat je bedoelt.
Ga naar instellingen:
1. 'startscherm en recent.
2. En deactiveer 'suggesties weergeven'
[Afbeelding]
Vind het wel een merkwaardige menuoptie zoals het wordt omschreven 'suggesties weergeven', heeft dit niet ook invloed op andere zaken die hiermee dan niet meer mee worden weergegeven?
Fijn dat het is opgelost. De logica in Miui ontgaat mij soms ook een beetje. Ik vind het helemaal niet verkeerd werken, maar sommige instellingen of opties zijn niet altijd even duidelijk.Weemism schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 12:36:
[...]
Top! Ik had je edit met screenshot nog niet gezien, had er zojuist dus zelf een gemaakt die ik hier net kwam om te plaatsen. Maar was dus idd wat ik bedoelde, en het werkt.
Vind het wel een merkwaardige menuoptie zoals het wordt omschreven 'suggesties weergeven', heeft dit niet ook invloed op andere zaken die hiermee dan niet meer mee worden weergegeven?
Voor zover ik weet heeft het verder geen invloed als je 'suggesties weergegeven' uitschakelt.
Ja, ik vind MUI eigenlijk ook helemaal geen verkeerde schil, behalve het idd soms onlogische settingsmenu. Het is niet heel erg 'in your face' zoals dat vroeger bijvoorbeeld bij Touchwiz van Samsung en nog veel andere met name Chinese UI's wel het geval is/was. Toch lees ik er toch vooral veel negatieve commentaren op, maar ik heb het idee dat het voor veel mensen stock Android is, of niets.Dennis H schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 13:10:
[...]
De logica in Miui ontgaat mij soms ook een beetje. Ik vind het helemaal niet verkeerd werken, maar sommige instellingen of opties zijn niet altijd even duidelijk.
[…]
Wel zijn gebruikers terecht niet blij met de ads die in sommige niet verwijderbare Xiaomi apps ingebakken zitten, vreemde is echter dat ik die bij mijn toestel met de Global rom in het geheel niet lijk te hebben terwijl als ik er soms voorbeelden van zie op YouTube deze inderdaad wel erg vervelend aanwezig zijn, en soms ook ongepast (bijvoorbeeld voor vage 'datingssites').
Wel gebruik ik een andere launcher (Microsoft Launcher) die me erg goed bevalt, en ben ik sinds gisteren ook maar eens overgestapt op het gebruik van gestures zodat ik ook van die lelijke balk onderaan het scherm af ben. Het is even wennen wel komend van de capacitieve knoppen van de Mi 6 die ik hiervoor had.
Je krijgt er wat vage apps voor in de plaats, maar deze kun je met de juiste launcher gewoon verbergenneelle schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:10:
Voor de gezichtsherkenning heb ik de telefoon op Hongkong gezet. Maar heeft dat nog ergens gevolgen voor?
Hoe was 't?Timvankeulen schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:46:
Ik ga 26 februari naar het concert van post malone, kan het dan nog een keer proberen voor degenen die intresse hebben.
Heb je nog mooie plaatjes en filmpjes kunnen schieten?
Dank!
Ik heb zelf geen problemen met notificaties. Zolang je de permissies en toestemmingen goed heb staan komen alle notificaties goed door.RandomReactor schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:37:
Ik overweeg de mi mix 3 als nieuwe telefoon, maar hoor dat notificaties in MIUI 10 heel anders worden behandeld dan in (semi-) cleane Android: bijvoorbeeld het niet kunnen uitklappen van notificaties op het lock screen, en logos die weer verdwijnen van de statusbalk zodat je niet meteen ziet dat je meldingen hebt als je telefoon ontgrendeld is. Klopt dit? Wat zijn jullie ervaringen? Zou voor mij namelijk wel een reden zijn om toch wat anders te zoeken.
Dank!
Uitklappen van notificaties en reageren vanuit lockscreen kan niet. Wel kun je het bericht uitklappen en reageren vanuit het notificatie paneel zodra de telefoon is unlocked.
Enig puntje van kritiek wat ik nog niet heb kunnen oplossen (en me af vraag of dit kan) is inderdaad dat als je een bericht/melding krijgt en je unlocked de telefoon maar leest het bericht/melding niet, de melding dan verdwijnt uit je lockscreen notificaties.
De kwaliteit is ook prima. Mooie dikte en goed op maat gesneden met een cut-out bij de speaker. Het zijn wel 'zachte' protectors dus niet zo goed als tempered glass, maar geeft volgens mij voldoende protectie/bescherming. Camera blijft ook mooi helder.
Ik kreeg een aantal berichten van jullie of ik ze ook los verkocht, maar moet jullie hierin helaas teleurstellen. Het kost aardig wat werk en tijd om ze te bestellen, ook waren ze niet heel goedkoop en levert het mij weinig op om ze los te verkopen, om ze vervolgens weer te moeten bestellen.
Het blijft echter net zoveel stof vangen dan anders, op de foto's zie je ook een beetje stof zitten, maar dat zit er grotendeels alleen op en niet onder. Enkel in het midden zit een gedeelte met een stofdeeltje.
Foto's zijn ook niet van al te beste kwaliteit omdat ik ze natuurlijk met een ander toestel moest maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennis H op 16-03-2019 17:06 ]
.
Tenzij je 'm voor een iets betere prijs snel weer wil kunnen verkopen (wat bij tenzij een iPhone of Galaxy waarschijnlijk sowieso al niet het geval gaat zijn) zal de logica daarachter me wel altijd blijven ontgaan.
[edit] Neemt niet weg, ieder het zijne natuurlijk, en hebben jullie er plezier van
[ Voor 14% gewijzigd door Weemism op 16-03-2019 20:30 ]
Heb je geluk dat ie zowat symmetrisch in het midden zit..Dennis H schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:05:
Enkel in het midden zit een gedeelte met een stofdeeltje.
anders had ik mij er mateloos aan gestoord
Wel degelijke screen protectors, dankjewel voor de foto's!
[ Voor 24% gewijzigd door Ruiten_Wisser op 16-03-2019 23:30 ]
Er is volgens mij nog niet zo veel keus?Minaaj schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 21:21:
Iemand hier bezig met Custom Roms en die zijn ervaring wil delen?
Heb zelf nog niks geflashed. Op xda zie ik wat gsi images voorbij komen, maar de laatste paar jaar is een custom ROM voor mij nooit een echte vervanging van stock gebleken omdat de camera dan bijvoorbeeld niet lekker werkte. Nu is het de slider die niet ondersteund wordt (minor issue denk ik zelf) maar volgens mij is camera ook wel een ding qua kwaliteit op die custom ROMs..
En ik heb geen zin om een gcam versie te proberen met allemaal obscure setting aanpassen etc.
cd /pub && more beer
Ik zou best wel balen als mijn gloednieuwe, maar ook één jaar oude telefoon opeens een kras zou hebben dus ik heb dan ook liever een screen/camera protector erop zitten als het effe kanWeemism schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 19:59:
Niet om te trollen hoor, maar dan heb je dus een lelijk zichtbare protector op je scherm en slider in plaats van mogelijk een krasje op je verder prachtig strak ontworpen toestel.
Tenzij je 'm voor een iets betere prijs snel weer wil kunnen verkopen (wat bij tenzij een iPhone of Galaxy waarschijnlijk sowieso al niet het geval gaat zijn) zal de logica daarachter me wel altijd blijven ontgaan.
[edit] Neemt niet weg, ieder het zijne natuurlijk, en hebben jullie er plezier van.
En verkopen ?! Wasda
Lekker gebruiken totdat het toestel echt aan vervanging toe is en niet elk jaar of elke twee jaar geld weggooien!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Helaas door prive omstandigheden even een geruime tijd niet online geweest.Ruiten_Wisser schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:52:
[...]
Hoe was 't?
Heb je nog mooie plaatjes en filmpjes kunnen schieten?
We zijn bij het concert geweest, video's met snapchat gemaakt helaas valt er soms een korte hapering in de video.
YouTube: post malone live filmed with xiaomi mi mix 3
Ik heb er ondertussen ook 1 aangeschaft. Mooi toestel!Thimble schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:39:
[...]
Daar lijkt het op inderdaad... Want ik heb geen internet als ik hem uit zet. Alleen blijven de icoontjes staan. Misschien moet ik daar maar gewoon aan wennen dan..
Vind trouwens wel dat de batterij snel leeg gaat.
Lijkt dat Android de hele batterij leegtrekt.
Heb hem vannacht voor de eerste keer naar 100% geladen. Vanmiddag ook een update gehad en hem aan en uit gezet. Iemand een idee?
Zie onderstaande foto's voor batterij gebruik.
Sorry dat ik zo lastig ben
https://imgur.com/gallery/OMsoI8k
Alleen heb ik hetzelfde probleem als Thimble: Android systeem is grootste batterij verbruiker (meer zelfs dan scherm). Met veel geluk haal ik een sot van iets meer dan drie uur er een volle lading... lijkt me een bug, zeker als ik meeste andere ervaringen hier lees.
Enige suggesties? Cache van Google play services al paar keer gewiped, zonder veel succes.
Ik had dat ook het verbruik was 34%.Bij mij hielp het de telefoon twee keer aan en uit te doen. Het verbruik is nu 4.2 %RandomReactor schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:24:
[...]
Ik heb er ondertussen ook 1 aangeschaft. Mooi toestel!
Alleen heb ik hetzelfde probleem als Thimble: Android systeem is grootste batterij verbruiker (meer zelfs dan scherm). Met veel geluk haal ik een sot van iets meer dan drie uur er een volle lading... lijkt me een bug, zeker als ik meeste andere ervaringen hier lees.
Enige suggesties? Cache van Google play services al paar keer gewiped, zonder veel succes.
Bij mij stond de dual 4g optie aan bij sim instellingen. Ik heb er welles waar 2 Sims inzitten maar heb die 4g voor de sim waar ik geen data op gebruik niet nodig. Na uitzetten ging de standby tijd drastisch omhoog...RandomReactor schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:24:
[...]
Ik heb er ondertussen ook 1 aangeschaft. Mooi toestel!
cd /pub && more beer
Valt niet heel erg tegen, kan slechter.Timvankeulen schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 16:50:
[...]
Helaas door prive omstandigheden even een geruime tijd niet online geweest.
We zijn bij het concert geweest, video's met snapchat gemaakt helaas valt er soms een korte hapering in de video.
YouTube: post malone live filmed with xiaomi mi mix 3
Helaas komt het steeds terug. Wipen van Google Play cache en opnieuw opstarten gaat meestal twee dagen goed, dan is het weer terug naar af.neelle schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:00:
[...]
Ik had dat ook het verbruik was 34%.Bij mij hielp het de telefoon twee keer aan en uit te doen. Het verbruik is nu 4.2 %
Thanks, ga dit proberen. Gebruik ook twee sim-cardsny-hardcore schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:44:
[...]
Bij mij stond de dual 4g optie aan bij sim instellingen. Ik heb er welles waar 2 Sims inzitten maar heb die 4g voor de sim waar ik geen data op gebruik niet nodig. Na uitzetten ging de standby tijd drastisch omhoog...
Mijn laatste miui telefoon was de MiMix2 en toen was de stabiliteit van de Xiaomi.eu nog niet hetzelfde als de global official. Tevens werkte volgens mij toen bepaalde software niet omdat je de bootloader moest unlocken. Hoe is dat nu? Kan ik safetynet makkelijk passeren ? Werken mobiele banking apps ook etc?
Draai nu de 19.3.28 beta
cd /pub && more beer
Moet het onderwerp in eerste instantie dichtbij houden, maar in de foto lijkt het verder weg.
Volgens mij pakt hij dan de andere lens om de foto te maken.
Hoe kan ik de camera kiezen als ik in whatsapp een foto maak en verstuur?
Helaas nog geen Dark mode functie, dus nog even door met een Third party thema.
Zie hier onder de complete change log:

[ Voor 1% gewijzigd door rens-br op 29-04-2019 15:07 . Reden: Plaatjes verkleind ]
Voor de volledigheid, bovenstaande tip om de niet-data kaart manueel op 3g te zetten heeft geholpen om SOT naar een (voor mij) acceptabele ruime drie uur/nipte vier uur te brengen. Ik geloof nu ook wel in SOTs van 5+ uur, als je maar 1 sim-kaart zou gebruiken. Dat ga ik nog een keer uitproberen tijdens een vakantie-periodeRandomReactor schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:56:
[...]
Helaas komt het steeds terug. Wipen van Google Play cache en opnieuw opstarten gaat meestal twee dagen goed, dan is het weer terug naar af.
[...]
Thanks, ga dit proberen. Gebruik ook twee sim-cards
Ik moet de telefoon unlocken en spotify openen, daarna start hij direct. Ik deed dit in het verleden altijd met Tasker, maar MIUI heeft strengere unlock regels lijkt het. Ook werkt smart unlock niet bij mij.
Mij is het wel gelukt om Spotify te starten middels Tasker. Heb je de optie 'Autostart' aan staan voor Spotify (Settings - Apps beheren)? De batterijbesparing staat bij mij nog op de 'standaard' MIUI batterijbesparing en het werkt nog steeds.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ja autostart staat aan. Wat heb je ingesteld bij tasker?alesandro_46 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:50:
@bloblub, Smart unlock is schijnbaar uitgeschakeld in MIUI. Dat vind ik ook hinderlijk. Het schijnt wel te werken met een bluetooth accessoire van Xiaomi, zoals de Mi band. Maar om die daar speciaal voor te kopen..
Mij is het wel gelukt om Spotify te starten middels Tasker. Heb je de optie 'Autostart' aan staan voor Spotify (Settings - Apps beheren)? De batterijbesparing staat bij mij nog op de 'standaard' MIUI batterijbesparing en het werkt nog steeds.
Ik had een taak die spotify opent bij het verbinden met het juiste BT apparaat. Maar wat er gebeurde is dat spotify pas opende nadat ik zelf de telefoon ontgrendelde. Misschien moet ik het nogmaals proberen.
1. Wait x* seconds
2. Media Volume y (varieert ook per device)
3. Media Control, Cmd Play [Simulated Only] Smmulate Media Button On App Spotify
*: x varieert bij mij van 3 tot 8 seconden en is afhankelijk van de headset die verbindt. Soms speelt namelijk spotify eerst een paar seconden via de telefoon en dan pas de headset, dat is niet fijn voor mijn collega's
Ik heb nu een Redmi Note 4 met LineageOS en dat bevalt goed, dus eigenlijk wil ik als ik een Mix 3 koop niet terug naar MIUI.
Heb ergens gelezen dat ze werken aan de slider functie maar heel juist weet ik het ook niet.
Thanks, gaan we naar kijken. Maar eerst door de Xiaomi hoepels springen.
- Nieuwe sim kaart, want geen nano sim maar micro
- Kan ik eindelijk inloggen met mijn Mi Account
- Kan ik eindelijk de bootloader unlock aanvragen
- Kan ik eindelijk iets gaan doen.
En nog een ander hoesje. De bijgeleverde snijd mij in mijn vinger als ik hem vast heb en op mijn pink laat leunen.
De grootste concurrent is natuurlijk de Mi9, maar ik wil liefst een smartphone zonder notch.
De enige die alle vinkjes ook volgt, is de OnePlus 7 Pro.. maar die is weer een stuk duurder.
Hoe bevalt het gewicht? 219gram is toch een whopping 50gr meer als de gsm die ik nu heb.. En 45gr met de Xiaomi Mi9.
Probeer er een (of een vergelijkbaar gewicht, volgens mij komt alles wat even groot is in de buurt zoals iPhone Max variantent) vast te houden.
Ik heb er geen spijt van dat ik geen Mi 9 gekocht heb. Qua specs is die wat beter (nieuwer vooral), maar vreemd genoeg mist die wel de optische camera stabilisatie .
Het is inderdaad vooral to notch or not to notch. Ik heb hem overigens als tweede kans bij coolblue gekocht. Scheelde ook nog redelijk wat.
O ja, de Mix 3 komt met een draadloze 10watt lader, de Mi 9 niet (maar kon volgens mij wel sneller laden).
[ Voor 3% gewijzigd door LOTG op 24-05-2019 15:56 ]
Het gewicht wordt je binnen de week gewoon. Heb daar zelf geen last van gehad en ik kwam van een mobieltje die 33 gram minder woog. Vrouw heeft een redmi note 4x en als ik dat in mijn handen heb denk ik dat het een speelgoedje is en geen telefoon.bottom line schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:33:
Hoe bevalt het gewicht? 219gram is toch een whopping 50gr meer als de gsm die ik nu heb.. En 45gr met de Xiaomi Mi9.

[ Voor 12% gewijzigd door Schumi_wk op 27-05-2019 14:46 ]
Maar de settings voor de locale/region kan ik echt nergens terug vinden. Ik heb trouwens ook dat de ronde hoekjes van het scherm niet helemaal goed uitkomen met de icoontjes boven in. Voor de tijd was dat vervelend dus ik heb er een icoontje voor gezet wat gelukkig een optie was. Veel beter te lezen zo.
Heeft er trouwens iemand hier een clear case? Ik ben aan het kijken voor een flexibel TPU geval maar reviews zijn erg slecht te vinden.
Niet moeilijk doen en gewoon wat cheaps van eBay af halen en als die vies wordt of stuk gaat koop je weer een nieuweLOTG schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:52:
Heeft er trouwens iemand hier een clear case? Ik ben aan het kijken voor een flexibel TPU geval maar reviews zijn erg slecht te vinden.
Dat is ook niet zo een probleem. Maar het hele idee is dat mijn telefoon heel blijft. Dus het moet wel fatsoenlijk passen en schokken absorberen. Als ik niet bang was dat hij zou vallen zou ik geen case doen zoals bij mijn vorige telefoons, maar die waren allemaal van plastic/metaal.nero355 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:48:
[...]
Niet moeilijk doen en gewoon wat cheaps van eBay af halen en als die vies wordt of stuk gaat koop je weer een nieuwe
Ik had een Mi mix 2 en ben zelf voor de Mi9 gegaan. Bevalt goed (voornamelijk gekozen vanwege nieuwe cpu en camera (tele en wide)) . Mocht je nog niet gekocht hebben, wacht de aankondiging van de redmi k20 pro even af. Dat lijkt een notchless Mi9 met pop up camera te worden. Mocht dat zo zijn dan shuift de Mi9 door naar m'n vrouw. Een notch went snel maar notchless heeft toch zeker z'n charmebottom line schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:33:
Ik ben zelf enorm aan het twijfelen om deze gsm aan te kopen.
De grootste concurrent is natuurlijk de Mi9, maar ik wil liefst een smartphone zonder notch.
De enige die alle vinkjes ook volgt, is de OnePlus 7 Pro.. maar die is weer een stuk duurder.
TsssVin87 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:56:
[...]
Ik had een Mi mix 2 en ben zelf voor de Mi9 gegaan. Bevalt goed (voornamelijk gekozen vanwege nieuwe cpu en camera (tele en wide)) . Mocht je nog niet gekocht hebben, wacht de aankondiging van de redmi k20 pro even af. Dat lijkt een notchless Mi9 met pop up camera te worden. Mocht dat zo zijn dan shuift de Mi9 door naar m'n vrouw. Een notch went snel maar notchless heeft toch zeker z'n charme
Hoelang is dat nog wachten?
Edit: Snapdragon 730. Mmmm
Ah dat is de basic. De pro heeft Snapdragon 855. Dat ziet er wel erg slick uit.
[ Voor 6% gewijzigd door bottom line op 27-05-2019 22:11 ]
De vraag is of dat bij iedereen zo is, want toen ik het toestel kocht dacht ik dat xiaomi erg goed wat met updates.
Mijn mi mix 3 draait op 10.3.1.0 (global rom) met de security patch van Maart.neelle schreef op zondag 16 juni 2019 @ 00:18:
Ik heb de mi mix 3 met de global rom 10.3 maar de beveiliging patch is nog van januari.
De vraag is of dat bij iedereen zo is, want toen ik het toestel kocht dacht ik dat xiaomi erg goed wat met updates.
Misschien dat je hem handmatig kan updaten? De laatste (officiële) ROM kun je hier vinden: https://en.miui.com/getrom-357.html?m=yes&mobile=2
Downloaden en dan handmatig selecteren in het update menu. Is gewoon een officiële ROM, dus er wordt niks verwijderd.
Inmiddels gedaan handmatig gedownload zit nu ook op maart.Dennis H schreef op zondag 16 juni 2019 @ 09:43:
[...]
Mijn mi mix 3 draait op 10.3.1.0 (global rom) met de security patch van Maart.
Misschien dat je hem handmatig kan updaten? De laatste (officiële) ROM kun je hier vinden: https://en.miui.com/getrom-357.html?m=yes&mobile=2
Downloaden en dan handmatig selecteren in het update menu. Is gewoon een officiële ROM, dus er wordt niks verwijderd.
Ik wil een smartphone voor max rond 400 euro. Snel in gebruik, ik kom van de Oneplus 2 met snapdragon 810 en die lagt tegenwoordig. Ik wil een veel snellere.
Draadloos opladen is een must want dit mis ik van mijn vorige gsm, de Nexus 5.
USB-C
Oled display
Dus Mi Mix 3 en Mi 9 zijn zeker kanditaten.
Ik vind het wel een voordeel dat draadloze oplader bij de mi mix 3 zit.
Komt de 5g versie van mi mix 3 trouwens nog?
Die is er al. Heb je voorlopig alleen nog niks aan in NL.
Ok maar ik hou een smartphone altijd zo'n 3 jaar dus als binnen die tijdspanne 5g eraan komt dan ben ik er klaar voor.l3art schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:49:
[...]
Is mi 9 wel 5g ready?
Nee, volgens mij niet.
Overigens zal het nog wel even duren voordat we in heel NL 5G hebben. Eerst moet de veiling van de frequenties nog plaats vinden. Dan zijn eerst de grote steden aan de beurt. Kortom nu al een 5G toestel aanschaffen is denk ik wat te vroeg.
Een snelle zoektocht op Aliexpress toont een zwarte 6GB/128GB versie inclusief wireless charger voor iets meer dan €400 met Aliexpress standard shipping.
Spijtig dat het geen wireless charging heeft, anders instant buynero355 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 00:10:
Ik vind de Mi Mix 3 nog steeds een leuk toestel, maar sinds ik dit beest heb gezien voor de bijbehorende prijs zou ik toch gaan twijfelen als mijn huidige toestel stuk zou gaan : https://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_k20_pro-9708.php
Ik heb zelf geen gebruikservaring met specifiek de Mi 9, maar voordelen van de Mix 3 in het algemeen zijn idd dat deze notchloos is (voor mij destijds absoluut een heikel punt), en als je privacy heel belangrijk vindt is het misschien een voordeel dat ie in dichtgeschoven toestand geen potentieel spionerende selfiecam exposed heeft, iets waarover ik recentelijk steeds meer lees dat mensen daarop beducht zijn. Ook heeft de Mix 3 een keramische achterkant waarvan ik na een aantal maanden gebruik kan zeggen dat deze zeer krasvast is, anders dan de Mi 6 die ik hiervoor had. Ook de meegeleverde pad voor draadloos laden is een pre.Cowboy_Henk schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:37:
Ik ben echt aan het twijfelen tussen de Mi Mix 3 en de Mi 9
Ik wil een smartphone voor max rond 400 euro. Snel in gebruik, ik kom van de Oneplus 2 met snapdragon 810 en die lagt tegenwoordig. Ik wil een veel snellere.
Draadloos opladen is een must want dit mis ik van mijn vorige gsm, de Nexus 5.
USB-C
Oled display
Dus Mi Mix 3 en Mi 9 zijn zeker kanditaten.
Ik vind het wel een voordeel dat draadloze oplader bij de mi mix 3 zit.
Komt de 5g versie van mi mix 3 trouwens nog?
Nadeel waar ik zelf het meeste last van heb is echter de bulk van het toestel, hij is betrekkelijk zwaar en dik en daardoor wat ongemakkelijk te hanteren, zeker als je geen case gebruikt (zoals ik), wat kleinere handen hebt (die ik overigens niet eens heb) of om redenen wat minder sterke hand en armspieren hebt.
Functionaliteitsvoordelen van de Mi 9 specifiek zijn (voor zover de techniek nog niet enigszins in de kinderschoenen staat) de under display vingerafdrukscanner en de IR blaster. Die laatste gebruik je misschien niet eens, maar ik vond 'm op m'n voormalige Mi 6 toch wel erg handig om ad hoc een apparaat mee te kunnen bedienen.
Hier een side by side van de Mix en de Mi.
Geen spijt dat ik deze gekocht heb. Er zijn niet echt dingen die ik mis, maar ik weet wel zeker dat ik absoluut geen notch wil hebben. Van te voren niet, en nu al helemaal niet meer. zeer relaxed dat fullscreen display.
Op m'n Mi 6 had ik nooit probleem de instelling te vinden, maar waar kan ik op de Mix 3 in godesnaam m'n sim pin activeren en beheren?
Dank alvast voor degene die het antwoord heeft!
[edit] Never mind, gevonden alsnog, maar niet op de plek waar iig ik het in eerste instantie zou verwachten. In plaats van 'Schermbeveiliging en wachtwoord, of bij de netwerkinstellingen staat de optie bij 'Instellingen' -> 'Systeem & apparaat' -> 'Aanvullende instellingen' -> 'Privacy' -> [je provider] -> 'Simkaart vergrendelen' inschakelen en een pin kiezen.
[ Voor 27% gewijzigd door Weemism op 30-06-2019 09:55 ]

Hier iemand bekend met een goeie reparatie mogelijkheid, liefst orgineel onderdeel? Contact nemen met Xiaomi zinvol?
Wat maakt het voor jou een must om wireless charging te hebben?Cowboy_Henk schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 07:19:
[...]
Spijtig dat het geen wireless charging heeft, anders instant buy
Ik ben daar namelijk wel benieuwd naar, want ik zit zelf nog in de oriënterende fase of dit voor mij hetzelfde is.
Mijn huidige gsm is een Oneplus 2, geen wireless charging.Ruiten_Wisser schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:28:
[...]
Wat maakt het voor jou een must om wireless charging te hebben?
Ik ben daar namelijk wel benieuwd naar, want ik zit zelf nog in de oriënterende fase of dit voor mij hetzelfde is.
De gsm daarvoor was een Nexus 5 die had wel wireless charging.
Ik wist niet dat ik die functie zo ging missen maar toch wel.
Ik zit vaak nog te gsmen op mijn bed en als ik slaap val heb ik geen zin of fut meer om te klooien met de kabel. Gewoon op de oplaadpad leggen en voila laadt op.
Ik vond dat wel makkelijk.
Ik ben wel weer terug aan het twijfelen, ik kwam er recent achter dat de Xiaomi rapid wireless pad een ventilator heeft. Ik wil geen irritant gezoem naast mijn oor.
Ach misschien moet ik gewoon langere oplaadkabel kopen en vooraf insteken, gaat ook.
Als die draadloos naast je oor ligt te laden is 10w genoeg, of slaap je zo kort? 😁Cowboy_Henk schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:40:
[...]
Mijn huidige gsm is een Oneplus 2, geen wireless charging.
Ik zit vaak nog te gsmen op mijn bed en als ik slaap val heb ik geen zin of fut meer om te klooien met de kabel. Gewoon op de oplaadpad leggen en voila laadt op.
Ik ben wel weer terug aan het twijfelen, ik kwam er recent achter dat de Xiaomi rapid wireless pad een ventilator heeft. Ik wil geen irritant gezoem naast mijn oor.
Ach misschien moet ik gewoon langere oplaadkabel kopen en vooraf insteken, gaat ook.
Eigenlijk heb je gelijk en heb ik zelfs nog liggen van nexus 5 tijd 👍Vin87 schreef op zondag 30 juni 2019 @ 23:30:
[...]
Als die draadloos naast je oor ligt te laden is 10w genoeg, of slaap je zo kort? 😁
Edit : ik heb me toch bedacht. Ik hoef toch niet draadloos laden. Het laden gaat nu zo snel en voor het slapen kan ik een langere kabel gebruiken.
Dus gevolg is meer keuze.
Xiaomi mi mix 3 was een goede kandidaat maar nu staat de Xiaomi K20 Pro (=9T pro) bovenaan het lijstje. Deze komt in augustus.
[ Voor 35% gewijzigd door Cowboy_Henk op 01-07-2019 10:54 ]
Naast de meegeleverde wireless charger bij de Mi Mix 3 heb ik ook de nieuwe 20W versie gekocht. Deze gebruik ik op het werk. Ondanks wat omgeving geluid hoor ik de ventilator wel af en toe. Ik ben er dan ook geen fan (Cowboy_Henk schreef op zondag 30 juni 2019 @ 22:40:
[...]
Mijn huidige gsm is een Oneplus 2, geen wireless charging.
Maar je hebt de oude Nexus wireless charger nog liggen...
Overigens zou je de oplader wel open kunnen maken en de ventilator permanent uit kunnen zetten.
Edit: ventilator uitschakelen is niet zo'n goed idee. Mocht dit gedaan worden dan moet vooraf goed getest worden of de boel niet te warm wordt/oververhit. Ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele schade.
[ Voor 8% gewijzigd door alesandro_46 op 01-07-2019 12:42 ]
Beetje gevaarlijk advies, ik neem aan dat die ventilator er niet voor niets in zit, waarschijnlijk tegen oververhitting. Ik zou 'm niet zomaar deactiveren als je niet het risico wil lopen dat ie in de fik vliegt of smelt.alesandro_46 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:21:
[...]
Overigens zou je de oplader wel open kunnen maken en de ventilator permanent uit kunnen zetten.
Inderdaad, waarom zou je in godsnaam iemand het advies geven ergens actieve koeling uit te halen. Die zit er niet voor niets.
Sowieso, is een beetje geluidsoverlast het je waar dat je huis af fikt?
Daarnaast, die Mix 3 is binnen een uur vol met de kabel. Steek hem in als je 's ochtends op staat en tegen de tijd dat je de deur uit bent is hij waarschijnlijk vol.
Zelf zou ik het wel aandurven, nadat ik de temperatuur een aantal ladingen gecontroleerd heb. Evengoed een "disclaimer" in mijn vorige post gezet.
In theorie wel. In de praktijk is hij nog nergens te krijgen.l3art schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 20:49:
Ik heb hem geïnstalleerd en ben er erg tevreden over. Het heeft helaas lang moeten duren en het update beleid voor de Mi Mix 3 valt me helaas erg tegen. Het is helaas geen toestel (meer) wat prioriteit heeft voor Xiaomi. Voor degene wie de Mi Mix 3 overwegen aan te schaffen is dit misschien van belang.

Het lijkt dat niet alle toestellen hier last van hebben, maar op basis van m'n eigen ervaring is dat wel het geval bij de Mi Mix 3. Je kan het voor jezelf checken bij Instellingen->Systeem & apparaat->Batterij & prestaties->Energieverbruik. Hier stond Google Play Services ruim bovenaan met iets van 20%, wat voor mij een verklaring was waarom het toestel ook in idle de laatste tijd behoorlijk snel leeg leek te lopen.
In principe drie opties, wachten tot Google met een update komt van Play Services, een APK van de meest recente bèta sideloaden, of je via de Play Store inschrijven voor de bèta.
Na eerst de APK te hebben geprobeerd, maar waarbij ik bij een iets te vage site uitkwam en toen ook nog moest kiezen tussen verschillende versies, heb ik me uiteindelijk maar formeel voor de bèta ingeschreven. Downloaden en installeren is dan een eitje, en op basis van één dag gebruik lijkt het dat er geen andere storende bugs in deze versie zitten. Zodra de officiële update uitkomt met een fix voor de drain kan je je indien gewenst ook weer uitschrijven voor het bètaprogramma.
https://www.notebookcheck...-Android-10.449523.0.html
De MI EU Stable rom draait al sinds 27 december op Android 10GadgetJunkPhone schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 11:45:
Update naar Android 10 komt er binnenkort aan:
https://www.notebookcheck...-Android-10.449523.0.html
https://xiaomi.eu/communi...1-0-stable-release.52628/
Ver: xiaomi.eu_multi_MIMix3_V11.0.1.0.QEECNXM_v11-10
[ Voor 6% gewijzigd door cfeijt op 10-01-2020 11:51 ]
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Aha, dat is goed nieuws. Dan zit een OTA al bijna in het verschiet lijkt mij. Ik installeer bijna geen roms meer op mijn toestel, dus vandaar.cfeijt schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 11:50:
[...]
De MI EU Stable rom draait al sinds 27 december op Android 10
https://xiaomi.eu/communi...1-0-stable-release.52628/
Ver: xiaomi.eu_multi_MIMix3_V11.0.1.0.QEECNXM_v11-10
Helaas werkt VoLte en VoWifi niet op het KPN netwerk. Ik begrijp van KPN dat Xiaomi dat moet fixen, maar ik denk dat dat nooit gaat gebeuren. Of zijn er andere providers in Nederland waar VoLte en VoWifi wel werkt met de Mi Mix 3?
[ Voor 57% gewijzigd door kabelbreuk op 11-03-2020 18:22 . Reden: VoLte en VoWifi toegevoegd ]
Verder zal ik er ook stock Android opzetten, deed ik bij m’n vorige ook. 5G heeft ook de snapdragon 855 dus loopt maar jaartje achter
Twijfels, blijft geweldig dit toestel!
[ Voor 8% gewijzigd door Pukson op 04-05-2020 11:29 ]
Of je wacht nog even de Mix 4 af.Pukson schreef op maandag 4 mei 2020 @ 11:27:
Twijfel sterk om weer terug te gaan naar de Mi Mix3 heeft een soort speciaal plekje in me hart haha. Zeer fijn toestel vond ik het, nu zag ik ook dat de 5G uitvoering maar 338 euro kost. Werkt deze 5G uitvoering op die van VF?
Verder zal ik er ook stock Android opzetten, deed ik bij m’n vorige ook. 5G heeft ook de snapdragon 855 dus loopt maar jaartje achter
Twijfels, blijft geweldig dit toestel!
Zal wel een stuk duurder zijn dan die 338.
Hej dat heb ik gemist! Zal wel pas dit najaar dan worden. Zal dan wel net zo duur worden als de Mi 10 series13art schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:29:
[...]
Of je wacht nog even de Mix 4 af.
Zal wel een stuk duurder zijn dan die 338.
Prijzen en levertijden mogen hier: [Xiaomi Mi Mix 3] Levertijden & Prijzen