Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
@Kiswum Ja precies.. De vivo nex heeft ook 4000 als het goed is bijv.

Maar het ging me meer om het principe dat de bedrijven nogal onderschatten hoe belangrijk de batterij voor de gebruikers is. Je betaalt er fors geld voor om vervolgens een batterij te hebben die bij een mid range telefoon verwacht kan worden. Natuurlijk hebben ze ruimte nodig voor alle foefjes, maar toch.. Ik vind het altijd zonde zoiets, een gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1104419

Topicstarter
banananas schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:02:
[...]

Ja, ik moet zeggen, ik hou dit apparaat wel in mijn achterhoofd. Simpelweg vanwege de prijs. Dat is namelijk echt een hele scherpe prijs!

Mocht de magic 2 te duur zijn met importeren, en de lenovo z5 pro weer een flater zijn.. Dan moet ik kiezen tussen deze en de onplus 6t

Ik heb nu alleen 2 reviews gezien waarin de batterij echt niey geweldig bleek te zijn. En dan heb ik het over een sot van 3.5 tot 4 uur. Dat is echt matig anno 2018/2019 vind ik. De redmi note 5 van mijn vriendin (met 4000mah wel) heeft een sot van dik 7 tot 9 uur. En dat is geen vlaggenschip..
Alleen begrijp ik jouw keuze niet om het jezelf zo ingewikkeld te maken. Zelfs voor openstaan om een toestel te gaan importeren dat totaal niet geschikt zal zijn voor de westerse Marken (Honor Magic en de Lenovo) terwijl de Vivo Nex alles heeft wat jij nodig hebt en voor een hele scherpe prijs op dit moment. De Vivo heeft alles wat de Mix 3 niet heeft en kost nu om en nabij de €540.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Anoniem: 1104419 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:56:
[...]

Alleen begrijp ik jouw keuze niet om het jezelf zo ingewikkeld te maken. Zelfs voor openstaan om een toestel te gaan importeren dat totaal niet geschikt zal zijn voor de westerse Marken (Honor Magic en de Lenovo) terwijl de Vivo Nex alles heeft wat jij nodig hebt en voor een hele scherpe prijs op dit moment. De Vivo heeft alles wat de Mix 3 niet heeft en kost nu om en nabij de €540.
Het is nieuw voor me, importeren van telefoons.

Maar ik ben wel van plan de mogelijkheden te bekijken, of het realistisch is daargelaten. Ik ben me bewust dat de z5 b20 mist, maar dat betekent niet dat ik dit bij de z5 pro niet nogmaals controleer. Ik weet dat honor magic 1 met b7 en b20 kwam, en niet met een europese rom, maar dat betekent niet dat ik niet mag hopen dat de magic 2 wel de oversteek gaat maken.

Het is gewoon aftasten en afwachten. Ik hou alles open, en vind het leuk om me ermee bezig te houden. Ik verander ook constant van mening namelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-05 16:55

Kiswum

Gadget reviewer

Zelfs voor openstaan om een toestel te gaan importeren dat totaal niet geschikt zal zijn voor de westerse Marken
Waarom is de Honor Magic niet geschikt? Hij ondersteunt zelfs alle EU netwerken en zeer waarschijnlijk ook de Engelse taal. In de Lenovo heb ik me niet verdiept, maar 4G op het T-Mobile is tegenwoordig voor bijna geen enkele smartphone een probleem.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:03

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Ik heb wat offtopic berichten verwijderd. Dit is niet het Mate 20 topic of 'welk toestel ga ik wel kopen ipv. de Mi Mix 3-topic'

Voor dat soort vergelijkingen mag een nieuw topic gestart worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kiswum schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:03:
[...]

Waarom is de Honor Magic niet geschikt? Hij ondersteunt zelfs alle EU netwerken en zeer waarschijnlijk ook de Engelse taal. In de Lenovo heb ik me niet verdiept, maar 4G op het T-Mobile is tegenwoordig voor bijna geen enkele smartphone een probleem.
Gapps staat volgens mij niet op de telefoon en ook niet op hun eigen store. Ook waarschijnlijk een shit load aan Chinese bloatware wat zelfs in de notificaties door zal lopen (irritant) en misschien wel launcher ristricties zoals bij de Oppo en Vivo. Er kan van alles mis zijn met een Chinees toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Net de Mix 3 in mijn handen gehad. Nope, nope, nope. Die kin is toch te groot, hij voelt best zwaar aan, maar vooral erg gammel. Krijg het idee dat je als je een beetje te enthousiast slide hij in 2en breekt.
Winkel had ook al een model gehad die niet lekker open ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Kenzi schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 02:42:
Net de Mix 3 in mijn handen gehad. Nope, nope, nope. Die kin is toch te groot, hij voelt best zwaar aan, maar vooral erg gammel. Krijg het idee dat je als je een beetje te enthousiast slide hij in 2en breekt.
Bedankt. Dit neemt mijn twijfel direct weg. :)

Mag ik vragen, waar heb je hem toevallig in handen gehad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-05 16:55

Kiswum

Gadget reviewer

Ik denk daar ^^

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

banananas schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 06:41:
[...]

Bedankt. Dit neemt mijn twijfel direct weg. :)

Mag ik vragen, waar heb je hem toevallig in handen gehad?
Dat wat Kiswum zegt 8)

Best jammer want het toestel ziet er erg goed uit.

Valt me wel op dat elke telefoon winkel die ik nu binnenloop vol staat met "speciale" kleuren en dan vooral glimmend paars, blauw en groen. Oppo, Vivo, Xiaomi en Huawei doen allemaal mee.
Als ze nieuw zijn erg mooi, maar zeker omdat iedereen ze beet pakt zie je enorm snel vegen en vingers op die glimmende achterkant. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

knakworst

Get more sats!

Dan blijf ik nog bij mij mi8. Ik dacht dit is een ideaal toestel omdat ik draadloos laden wel mis en notificaties door de notch bij de mi8, maar de slider is voor mij een deal breaker. Ik heb vroeger in telefoonwinkel gewerkt en daar kreeg je ook altijd de Ericssons retour.

Edit: dat waren dus dit soort slider telefoontjes. Ik denk niet dat het een duurzame oplossing is. Dan maar een notch.

http://www.gsmpro.nl/sony-ericsson/W595.html

[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 30-10-2018 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:16
Dan maar even kijken of Honor dit beter voor elkaar heeft met de magic 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De kin van de Honor Magic 2 is sowieso een stuk kleiner dan de Mix 3.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1104419 op 30-10-2018 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:03
Anoniem: 1104419 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 11:56:
[...]

Knipje, dit hoort niet hier in het topic thuis.

[ Voor 23% gewijzigd door 13art op 30-10-2018 12:41 ]

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banananas
Naar dit is het verkeerde topic ervoor mensen, ook over de magic 2..het wordt straks waarschijnlijk toch verwijderd :) Precies. Volgende keer svp een TR aanmaken i.p.v te reageren ;)

[ Voor 48% gewijzigd door 13art op 30-10-2018 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Ik denk dat je sterk overdrijft. De kin is zeker niet te groot maar het had wel wat kleiner gemogen.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 1104419 op 30-10-2018 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Anoniem: 1104419 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:26:
[...]

Ik denk dat je sterk overdrijft. De kin is zeker niet te groot maar het had wel wat kleiner gemogen.
Voor een telefoon die als fullscreen telefoon in de markt gezet wordt en daarom een uitschuifbare camera heeft vind ik de kin te groot.

Dat is mijn mening, en nee, ik overdrijf niet. :/ Ik geef gewoon mijn mening. knipje

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 31-10-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-05 15:18
Accuduur van maar 3 a 4 uur? Zal toch vast meevallen bij normaal gebruik?

Wat word er telkens bedoelt met de kin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
G.Scholtens schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:18:

3 a 4 uur kom je de dag mee rond.. maar alleen bij normaal gebruik (whatsapp, heel af en toe fb, misschien nog een fotootje maken). Op dagen dat je je verveelt en je bijvoorbeeld wat filmpjes kijkt of een spelletje speelt, dan gaat het hard.

Voor een vlaggenschip is het in ieder geval enorm weinig tegenwoordig. Maar voor deze prijs is het te rechtvaardigen denk ik.

De kin is de onderste bezel. Ipv de notch die boven zit, is de kin de onderkant rand

[ Voor 4% gewijzigd door banananas op 31-10-2018 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-05 10:02

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

G.Scholtens schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:18:

Als ik me niet vergis de rand aan de onderkant.
Naar mijn idee nogal een rare naam er voor, want we noemen de bovenrand ook niet z'n voorhoofd of de zijkanten zn oren.

De HTC One had een echte kin.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
3 a 4 uur vind ik erg weinig, ook al is de prijs laag.
Kin vind ik dan niet zo erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorelei_7
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-01-2021
Dit klinkt teleurstellend. Maar ik ben toch nog benieuwd of Jerry Rig Everything er misschien hopelijk binnenkort iets over zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-05 10:44
Edit: oops filmpje was al gepost.

[ Voor 100% gewijzigd door Valinor op 02-11-2018 12:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iSarkis
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-09-2023
knakworst schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:43:
[...]

Dan blijf ik nog bij mij mi8. Ik dacht dit is een ideaal toestel omdat ik draadloos laden wel mis en notificaties door de notch bij de mi8, maar de slider is voor mij een deal breaker. Ik heb vroeger in telefoonwinkel gewerkt en daar kreeg je ook altijd de Ericssons retour.

Edit: dat waren dus dit soort slider telefoontjes. Ik denk niet dat het een duurzame oplossing is. Dan maar een notch.

http://www.gsmpro.nl/sony-ericsson/W595.html
Onze telefoon (reparatie) winkel bestaat al zo'n 15 jaar. Destijds hebben wij ontzettend veel slider-phones gerepareerd. Modellen zoals de Samsung D500/600, U500/600/900, Sony Ericsson W580, W595 etc. waren zeer populaire toestellen die ook vaak defecten hadden. Uit ervaring kan ik vertellen dat bijna alles aan deze telefoons stuk ging behalve het schuifmechanisme.

Ondertussen is het bijna 2019, de technieken zijn de afgelopen jaren aanzienlijk verbeterd. Ik verwacht juist dat dit een duurzame oplossing zal zijn.
Uiteraard zal het wel eens voorkomen dat het schuifmechanisme stuk gaat of zelfs zo uit de doos wordt gehaald, echter elk product dat massa geproduceerd is wordt wel eens geleverd met fabrieksfouten.

Wij vinden dit een erg goede oplossing om een hogere STB-ratio te creëren en de lelijke notches achterwege te houden :)

Refurbished smartphones, reparaties en onderdelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
Heb je een super toestel heeft het maar 3200mah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:37
Mocht iemand de telefoon al hebben, kan deze misschien de TWRP build die ik heb ge-build checken?

https://github.com/smiba/...e_xiaomi_perseus/releases

Die van mij komt hopelijk zeer binnenkort binnen maar was toch iets eerder klaar met het porten van TWRP naar de apparaat (Vooral omdat het zeker niet de eerste met een SD845 is maakte het wel wat makkelijker)

(Natuurlijk op eigen risico oa.)

Heeft iemand m hier überhaupt al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:19
zeg_ik_niet schreef op maandag 5 november 2018 @ 18:59:
Heb je een super toestel heeft het maar 3200mah
The iPhones ook en die doen het meer dan prima... De optimalisatie van OS is belangrijker dan de grootte van batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
superiscch schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:35:
[...]

The iPhones ook en die doen het meer dan prima... De optimalisatie van OS is belangrijker dan de grootte van batterij...
Misschien heb je ook wel gelijk. Xiaomi heeft een goede naam. Zullen ze vast en zeker wel rekening mee gehouden hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
Techtablets heeft ook het eerste deel van hun review online staan:

• Clvl13
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-05 13:05
Zojuist de mix 3 ook in mijn handen gehad. ik vond de eerste indruk erg goed, solid en zelfs kleiner dan mijn huidige met meer beeld. Mijn huidig toestel is een iphone 8 plus en ik word gillend gek van de prijzen van apple. Ik wil een grote telefoon blijven gebruiken en het mag van mij wel wat meer high-end. Maar heb ik daar 1200+ euro voor over om een xmax iphone: no freaking way.

Ik woon in Dalian china en kan hier een mix 3 halen voor ongeveer 460 euro en heb je de 8gb en 256gb. Dat is dus een koopje, maar dan heb je geen global versie. Kan je later (als de software klaar is) de global versie erop doen of is het handiger om dan toch de mix 3 in NL te halen? Daar zit ik nog even mee..

Hoor het graag en thnx.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:12
@Clvl13
Kijkend naar andere Xiaomi toestellen verwacht ik daar geen problemen in. Voor je dit kan zal je de bootloader wel moeten unlocken, Xiaomi heeft hier een standaard proces voor die doorlopen moet worden.
Vervolgens kan je er TWRP op installeren en de Global ROM van Xiaomi of een onofficiele Xiaomi EU ROM installeren. Gebruik die laatste al jaren naar volle tevredenheid op mijn Xiaomi toestellen.

Sterker nog, alle Xiaomi telefoons die ik heb gehad zijn geïmporteerde chinese modellen ;) .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Clvl13
Tiwazz schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:38:
@Clvl13
Kijkend naar andere Xiaomi toestellen verwacht ik daar geen problemen in. Voor je dit kan zal je de bootloader wel moeten unlocken, Xiaomi heeft hier een standaard proces voor die doorlopen moet worden.
Vervolgens kan je er TWRP op installeren en de Global ROM van Xiaomi of een onofficiele Xiaomi EU ROM installeren. Gebruik die laatste al jaren naar volle tevredenheid op mijn Xiaomi toestellen.

Sterker nog, alle Xiaomi telefoons die ik heb gehad zijn geïmporteerde chinese modellen ;) .
Beter! bedankt voor je snelle reactie. Ik ga in december terug naar NL voor een maandje. Leuk om deze mee te pikken voor dat geld. Verder geen ervaring met unlocken van telefoons, maar moet niet moeilijk zijn als er tegen die tijd global rom verkrijgbaar is, zal ik deze erop zetten. Ik zag al dat play store dus makkelijk erop te installeren is en rest volgt vanzelf. Mooi!

Edit:

ik vind de huawei mate 20 ook wel monster mooi, die eens even bekijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Clvl13 op 15-11-2018 09:40 ]

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:38
ronald1989 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:45:
Ziet er erg goed uit!

Had eigenlijk de keuze gemaakt om toch maar voor een Mi8 te gaan maar als ik de foto's dan zo weer zie ga ik weer twijfelen. Wil eigenlijk alleen geen Chinese versie vanwege het feit dat ik waarschijnlijk wel de EU rom ga draaien maar mijn vader (die altijd mijn gebruikte telefoons krijgt) liever gewoon Global draait.

Keuzes, keuzes; toch maar voor een goede deal gaan met Black Friday of wachten op de Global version...
Wat is het verschil tussen de xiaomi eu ROM en de global ROM
(even hierheen gehaald omdat het m.i. niet met de levertijden van doen heeft)

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
alesandro_46 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:17:
[...]

Wat is het verschil tussen de xiaomi eu ROM en de global ROM
(even hierheen gehaald omdat het m.i. niet met de levertijden van doen heeft)
De EU rom is gebaseerd op de China Developer ROM maar dan gecustomized. Dus alle features van de stock rom maar ook eigen tweaks en verbeteringen.

Global is hetzelfde als de China rom, maar dan geoptimaliseerd voor globaal gebruik en sinds kort dus ook met de Nederlandse taal. Voorheen was NL alleen mogelijk met de EU rom.

Topicstarter
Ik zou voor degene die dit toestel overweegt 3 keer nadenken voordat je het aanschaft. Bijna alle exemplaren hebben een kier tussen het scherm en de achterkant zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Deel 2 van Techtablets is zojuist online verschenen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-04 19:59
Huawei heeft het beter gedaan met de magic 2, die heeft geen kier tussen het schuifmechanisme, betere camera ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
@Vlizzjeffrey, dat is inderdaad ook een interessant toestel. Helaas is dat voor mij een deal breaker omdat de magic 2 geen wireless charging heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• banananas
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:02:
Huawei heeft het beter gedaan met de magic 2, die heeft geen kier tussen het schuifmechanisme, betere camera ook.
Heel leuk en alles..

Maar je vergelijkt een telefoon die voor ons misschien wel boven de 700 euro uitvalt, met een telefoon die 430 euro kost. Dit soort vergelijkingen vind ik daarom altijd heel fijn om te lezen, en zeker de objectieve reacties daarop.

Mensen, besef dat het gewoon heel cheap is voor wat je krijgt. En ze zullen echt geen product de wereld in helpen waar ze geen vertrouwen in hebben. Ik ben niet geïnteresseerd in het toestel, maar je eigen mening vormen is nooit verkeerd. Het is gewoon een mooi ding, een revolutionaire (in deze mainstream van telefoons) eye catcher met goede hardware.

[ Voor 7% gewijzigd door banananas op 16-11-2018 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
Ik heb zelf niet echt een duidelijke kier in mijn schuifmechanisme, is dit echt een widespread issue of puur een paar mensen online die dit rapporteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-05 05:02
8 uur SOT dat is niet verkeerd

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:42

600,000+ slides en geen problemen

[ Voor 55% gewijzigd door Minaaj op 17-11-2018 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:16
YouTube: Mi Mix 3 vs Honor Magic 2 Battle of the Slider Phones!

Kijk hier maar eens hoe gaar die constructie is tov van Honor :x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smiba
Voor wie het interessant vind, heb ik hier een mid-sized review geschreven: productreview: Xiaomi Mi Mix 3 256GB Zwart review door smiba

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:18

13art

Moderator Mobile
smiba schreef op zondag 18 november 2018 @ 16:41:
Voor wie het interessant vind, heb ik hier een mid-sized review geschreven: productreview: Xiaomi Mi Mix 3 256GB Zwart review door smiba

:)
Nice, dank. Maar tegelijk ook niet bedankt, want nu twijfel ik toch weer over de mix 3 of ik hem toch niet gewoon moet komen. Had hem afgeschreven vanwege de problemen met notificaties die niet door kwamen, maar dat is dus op te lossen.

Dan blijft nog het wat lastiger te rooten zijn over...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Laatst online: 09-08-2024
vind het slider verschil tussen de 3 en de Honor Magic een groter issue... dan notifications die niet door komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
Acemath schreef op zondag 18 november 2018 @ 18:28:
vind het slider verschil tussen de 3 en de Honor Magic een groter issue... dan notifications die niet door komen.
Wat is nou echt concreet het verschil in de sliders? Andere dan dat de Honor wat curved is?

Krijg constant te horen hoe veel beter die Honor's slider is maar ik vind die van mijn mix al vrij perfect :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
smiba schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:19:
[...]

Wat is nou echt concreet het verschil in de sliders? Andere dan dat de Honor wat curved is?

Krijg constant te horen hoe veel beter die Honor's slider is maar ik vind die van mijn mix al vrij perfect :?
kijk naar de link van B-art en fast forward naar minuut 22 en volgende. Het verschil is echt wel merkbaar en hoorbaar. De Mi mx zie je echt bewegen wanneer je een game speelt, terwijl de honor echt wel "steady" is. Je ziet ook een gap bij de mi mix, bij de honor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
Acemath schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:24:
[...]

kijk naar de link van B-art en fast forward naar minuut 22 en volgende. Het verschil is echt wel merkbaar en hoorbaar. De Mi mx zie je echt bewegen wanneer je een game speelt, terwijl de honor echt wel "steady" is. Je ziet ook een gap bij de mi mix, bij de honor niet.
Die van die reviewer is gewoon kapot, ik heb zelf de Mix 3 en kan me hier totaal niet in vinden

In mijn review ben ik 5 minuten bezig geweest om vast proberen te leggen de afstand tussen de behuizing en het scherm.

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/images/member/620xauto/1Googr3kDptWgwc.jpeg

Dit is het met echt perfect het licht er in en exact aligned met de gleuf, 1mm bewegen en je kan het al niet meer zien met de camera.

EDIT: Zonder hoesje kan ik inderdaad als ik goed oplet het scherm heel iets wat bewegen, maar dit is echt heel minimaal. Totaal niet zo extreem als de reviewer beschijft. Dat de honor het iets beter op orde heeft kan ik echter niet ontkennen :9

[ Voor 12% gewijzigd door smiba op 18-11-2018 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-04 22:54
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:02:
Welke sensor heeft de magic 2? Zover ik kan vinden is de main een 16 MP, f/1.8, PDAF zonder OIS en met een onbekende sensor. Ook front heeft een onbekende sensor.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
smiba schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:46:
[...]

Die van die reviewer is gewoon kapot, ik heb zelf de Mix 3 en kan me hier totaal niet in vinden

In mijn review ben ik 5 minuten bezig geweest om vast proberen te leggen de afstand tussen de behuizing en het scherm.

[Afbeelding]

Dit is het met echt perfect het licht er in en exact aligned met de gleuf, 1mm bewegen en je kan het al niet meer zien met de camera.

EDIT: Zonder hoesje kan ik inderdaad als ik goed oplet het scherm heel iets wat bewegen, maar dit is echt heel minimaal. Totaal niet zo extreem als de reviewer beschijft. Dat de honor het iets beter op orde heeft kan ik echter niet ontkennen :9
Oké, ik kan me er in vinden dat de reviewer zijn toestel in een slechte productiedag zat. Maar blijkbaar zijn er wel meer mensen met dat probleem, en dat zou in feite niet mogen. Ik ken een persoon die ik een of ander vechtspel speelt op zijn smartphone. Ik denk dat de magic dat beter zou doorstaan als de Mi Mix 3.

Pas op, ik ben op zoek naar een nieuw toestel. Eerst was de OnePlus 6 mijn favoriet. Tot ik de info over de Mi Mix 3 zag. Toen zag ik de One 6T. Toen de Magic 2... De keuze is des te moeilijker omdat geen enkel toestel het etiket "perfect" krijgt. Iedere Phone heeft blijkbaar zijn issues.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Lisadr schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:35:
[...]

Welke sensor heeft de magic 2? Zover ik kan vinden is de main een 16 MP, f/1.8, PDAF zonder OIS en met een onbekende sensor. Ook front heeft een onbekende sensor.
Denk niet dat het mix 3 topic de juiste plek is om specs van de Honor Magic 2 te gaan bespreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Hopelijk is TRWP snel beschikbaar zodat er custom roms beschikbaar komen. Van een slider telefoon verwacht ik een kleine inkeping, ik verwacht tevens dat de telefoon snel rond de 430~ komt te liggen en dan is het echt een heel mooi toestel voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Minaaj schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:10:
Hopelijk is TRWP snel beschikbaar zodat er custom roms beschikbaar komen. Van een slider telefoon verwacht ik een kleine inkeping, ik verwacht tevens dat de telefoon snel rond de 430~ komt te liggen en dan is het echt een heel mooi toestel voor die prijs.
De slider zit er juist zodat er geen inkeping nodig is :+
Maar ik weet wat je bedoelt.

Mocht ik vrijdag (black friday) een mooie deal zien dan schaf ik hem ook aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minaaj
alesandro_46 schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:22:
[...]

De slider zit er juist zodat er geen inkeping nodig is :+
Maar ik weet wat je bedoelt.

Mocht ik vrijdag (black friday) een mooie deal zien dan schaf ik hem ook aan.
Ja dacht na verzenden nog moest gewoon "gap" zeggen :z fijn dat je me begreep :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clvl13
ik heb de mix 3 hier in de winkels in china ook vaak getest en moet ook zeggen dat de gap niet zo groot is als op de filmpies van frankie tech. Maar ik vraag me wel af hoe dat is over een langere periode. Want dan kan het scherm wel misschien wat meer gaan wiebelen? Al met al ben ik uitgekomen bij de mate 20 X variant. Niet in EU te koop helaas, maar wel global rom in hong kong en als goed is zaterdag of zondag hier :)

Wel iets andere prijskaartje (omgerekend 680 euro) maar toch: 7,2 inch oled (L).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
Had 'm al sinds zondag unlocked, thanks anyways though!

Moest 72 uur wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
smiba schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:18:
[...]

Had 'm al sinds zondag unlocked, thanks anyways though!

Moest 72 uur wachten
Oh dat valt wel mee! Moest bij de mix 2s 360 uur toen wachten. Zag ook dat mensen al de Pixel experience rom hadden geïnstalleerd. Jij daar al ervaring mee?

De mijne komt als goed is volgende week :)

Hebben mensen ervaring met het verzekeren van toestellen die uit China zijn geïmporteerd?

https://smartphonepolis.nl

Als voorbeeld

[ Voor 14% gewijzigd door Pukson op 20-11-2018 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
(Even hier verder ipv. het levertijden topic)
influenist schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:37:
[...]

Valt jou ook op dat bij de low light modus er delen van de foto's wazig / blurry worden? Maakte zelf een aantal snaps waarop m'n hond stond. M'n hond had een wazige vlek gekregen bij dr vacht :?
Zelf nog geen ervaring mee gehad maar die night modus doet wel wat aparte dingen soms, verwacht dat het wel nog met software beter moet kunnen worden maar het blijft natuurlijk ook de sensor die moeite heeft met genoeg licht vangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Zag dit, weet niet of het waar is. Voor degene die hem heeft zou ik voor de zekerheid de bootloader unlocken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Pukson schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:04:
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Zag dit, weet niet of het waar is. Voor degene die hem heeft zou ik voor de zekerheid de bootloader unlocken!
Hmm, dat zou minder zijn! Mijn chinees is een beetje "roestig" :+
Ik wilde een link naar een topic op het XDA forum plaatsen. Daarin staat dat er een mogelijke bug aanwezig bij een OTA update. Door deze bug hoef je geen 720 uur te wachten voordat je de bootloader mag unlocken. Misschien was dat de reden achter het bericht.

Echter net nog een keer op de reddit pagina gelezen en het schijnt fake te zijn (zie de comments, of deze directe link).

Ook is er reeds een root methode beschikbaar, meer info op XDA. Zelf heb ik de telefoon (nog) niet, dus heb er ook geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
@smiba Had jij TWRP al werkend gekregen? Ben mezelf al aan het voorbereiden betreft het flashen van de EU rom.

https://xiaomi.eu/community/threads/8-11-15.47621/ zag dat de Mix3 al beschikbaar is. :)

https://xiaomi.eu/communi...0-1-stable-release.47170/ (STABLE) alleen daar wordt aangegeven dat het android 8.1 is. Dacht dat de mix3 standaard werd geleverd met Pie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smiba
alesandro_46 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:45:
[...]
Ook is er reeds een root methode beschikbaar, meer info op XDA. Zelf heb ik de telefoon (nog) niet, dus heb er ook geen ervaring mee.
Kan bevestigen dat die top werkt :)

Afbeeldingslocatie: https://screenshots.bartstuff.eu/2018-11-21_22_27_42_21A60561.jpg
Pukson schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:51:
@smiba Had jij TWRP al werkend gekregen? Ben mezelf al aan het voorbereiden betreft het flashen van de EU rom.
Nope :(
Ben hard bezig met iemand anders maar we krijgen 'm gewoon niet voorbij de post, inmiddels door steeds heen en weer gaan wel mijn SELinux weten te slopen, dus nu moet ik met root selinux op permissive zetten anders werkt mijn wifi en vingerprint niet 8)7
(Reflash van iedere partitie op /data na hielp niet, maar nu geen zin om weer alles opnieuw te moeten installeren dus het zal zo)

[ Voor 39% gewijzigd door smiba op 21-11-2018 22:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-05 09:39
https://www.gizmochina.co...rs-for-eec-certification/

Is pas leuk nieuws om de ochtend mee te starten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
smiba schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:28:
[...]

Kan bevestigen dat die top werkt :)

[Afbeelding]

[...]

Nope :(
Ben hard bezig met iemand anders maar we krijgen 'm gewoon niet voorbij de post, inmiddels door steeds heen en weer gaan wel mijn SELinux weten te slopen, dus nu moet ik met root selinux op permissive zetten anders werkt mijn wifi en vingerprint niet 8)7
(Reflash van iedere partitie op /data na hielp niet, maar nu geen zin om weer alles opnieuw te moeten installeren dus het zal zo)
Top! Kan ik direct YouTube vanced erop zetten :) welke andere tweaks gebruik je nog meer met magisk? Heb nog een paar vraagjes als je het niet erg vindt ;).

Hoe werken de gestures in combinatie met een andere launcher?
Heb je toevallig een gcam mod werkend gekregen zo ja welke en hoe bevalt het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
@Pukson, van Youtube Vanced is er ook een non-root versie en heb je toch niet persé root nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
@smiba redt je het nog met gemak een hele dag op een volle acculading?
Heb de Mi 8 besteld voor €338 128gb versie. Begin weer te twijfelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smiba
zeg_ik_niet schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:14:
@smiba redt je het nog met gemak een hele dag op een volle acculading?
Heb de Mi 8 besteld voor €338 128gb versie. Begin weer te twijfelen..
Ja hoor, zelfs met al mijn apps die gewoon in de background draaien en waar battery saver voor uit staat red ik 7 uur screen on. (Although wel een drain van 2%/hr in standby)

Vet onder de indruk van de batterijduur, doet het beter dan mijn MIX 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
smiba schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:39:
[...]

Ja hoor, zelfs met al mijn apps die gewoon in de background draaien en waar battery saver voor uit staat red ik 7 uur screen on. (Although wel een drain van 2%/hr in standby)

Vet onder de indruk van de batterijduur, doet het beter dan mijn MIX 1
Zag dat er inmiddels een werkende TWRL build was klopt dat? Mijne komt eindelijk woensdag hopelijk kan ik ook direct unlocken en de developer rom erop zetten. Las dat die geen problemen heeft met notificaties e.d. ook slider settings lijkt mij wel handig.
Klopt het dat je de developer rom gewoon in een downloaded_rom mapje kan zetten en dat die gewoon installeert zonder unlock? Zag zoiers voorbij komen op xda.

Ontvangen! Bootloader unlocked meteen :) Developer rom erop icm ruthless launcher wat een fijn toestel zeg! Wacht alleen nog even een EU rom af. Mis het uitklappen van notificaties e.d

Edit:

Het is rustig hier haha, zojuist zijn de kernel sources al uitgegeven! Ben benieuwd hoe snel een los rom zou komen.

https://github.com/MiCode...Source/tree/perseus-p-oss

[ Voor 19% gewijzigd door Pukson op 29-11-2018 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Een update in de software voegt o.a. een aantal slider acties toe: Xiaomi Mi Mix 3 update slider actions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Kan ik op de chinese versie alle custom roms plaatsen? Ik plaats deze altijd op mijn toestellen. Indien dit het geval is, dan is het voor mij toch nutteloos om te wachten op de global rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Schumi_wk schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:04:
Kan ik op de chinese versie alle custom roms plaatsen? Ik plaats deze altijd op mijn toestellen. Indien dit het geval is, dan is het voor mij toch nutteloos om te wachten op de global rom?
Dat kan, maar dan moet er wel een werkende TWRP zijn en deze is er nog niet. Zelf wil ik uiteindelijk de Xiaomi.eu ROM gaan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Global rom zou wel rond midden december uitkomen. Zag een aankondiging voorbij komen voor de Mix3 in Taiwan waar meestal een global rom op zit.

https://event.mi.com/tw/a...anner&utm_campaign=winter

[ Voor 25% gewijzigd door Pukson op 05-12-2018 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-10-2024
Gisteren toch maar besloten om mezelf een cadeautje te doen voor Kerstmis en de 128gb/8gb in het groen besteld op tradingshenzhen. Voor mij waren er t.o.v. van de honor magic 2 deze voordelen:
- prijsverschil
- Snapdragon 845 met toch betere kans op custom ROMS
- Bootloader die je kan unlocken
- Goede community support (o.a. xda en xiaomi.eu)
- Keramische achterkant (eerste keer dat ik een dergelijk materiaal ga gebruiken)
- Mooie kleur (zeer persoonlijk uiteraard)
Aftellen dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-02 07:28
Ik heb mijn Mi Mix 3 nu 2 dagen. Het valt me op dat de bouwkwaliteit wel wat te wensen overlaat, zoals wel eerder besproken hier. Aan de bovenkant zit een te grote inkeping die te los zit waardoor ik extra veel geluid hoor wanneer ik op de bovenkant van mijn telefoon tik. Zijn er nog andere die deze problemen herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
roel88 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:58:
Ik heb mijn Mi Mix 3 nu 2 dagen. Het valt me op dat de bouwkwaliteit wel wat te wensen overlaat, zoals wel eerder besproken hier. Aan de bovenkant zit een te grote inkeping die te los zit waardoor ik extra veel geluid hoor wanneer ik op de bovenkant van mijn telefoon tik. Zijn er nog andere die deze problemen herkennen?
Het tikkende geluid als je bovenaan op het scherm tikt herken ik ook (heb het toestel sinds gisteren maar moet deze nog installeren voordat ik hem dagelijks ga gebruiken). Als het toestel in het hoesje zit dan heb ik hier geen last meer van.

Verder vind ik het schuifmechanisme nog wat stroef gaan. Mogelijk wordt dat wat beter naar verloop van tijd (maar ook weer niet teveel dat het scherm te makkelijk en daarmee ongewenst naar beneden schuift).

Tot slot vind ik het toestel zowel met als zonder bijgeleverde case erg glad. Binnenkort maar eens op Ali naar wat andere hoesjes zoeken.

Over de bouwkwaliteit ben ik vooralsnog wel tevreden. Wat maakt dat het bij jou wat te wensen over laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Vanwege andere context een dubbelpost:

Een unofficial multilanguage ROM (gebasseerd op 8.11.23):
i just want to share what i have done right now.
this is a Rom with EU Languages and Google apps.
based on the 8.11.23 China Dev Rom.

you will get
1 Google apps
2 automatic sync for google stuff
3 All Languages (not everything will be in your language but most things are , also all your apps)
4 its Rooted already with magisk
5.MI Ai changed to google assistant.
Verder post iemand op het Xiaomi.eu forum een (werkende??) TWRP voor de Mi Mix 3. Heb alleen nog niet gelezen dat iemand hem succesvol heeft geïnstalleerd. @smiba, iets waar jij ook aan gewerkt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiba
alesandro_46 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:50:
Verder post iemand op het Xiaomi.eu forum een (werkende??) TWRP voor de Mi Mix 3. Heb alleen nog niet gelezen dat iemand hem succesvol heeft geïnstalleerd. @smiba, iets waar jij ook aan gewerkt hebt?
Helaas niet, China was eerder :)

Deze is al 1-2 weekjes uit en werkt. Alleen moet je wel even de standaard Chinese taal veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
roel88 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:58:
Dit herken ik dan weer niet. Geen last van een inkeping sluit mooi op elkaar aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
Schijnbaar werkt vanaf heden de Xiaomi.eu rom op onze apparaten:
https://forum.xda-develop...post78383420#post78383420 (werkende links staan een paar posts verderop).

Meer leesvoer:
https://xiaomi.eu/communi....47605/page-5#post-461052

Sommige posts geven aan dat deze ROM werkt.
Zelf heb ik hem nog niet kunnen installeren. Ik moet nog wachten tot woensdagmiddag voordat mijn bootloader unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
alesandro_46 schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:34:
Schijnbaar werkt vanaf heden de Xiaomi.eu rom op onze apparaten:
https://forum.xda-develop...post78383420#post78383420 (werkende links staan een paar posts verderop).

Meer leesvoer:
https://xiaomi.eu/communi....47605/page-5#post-461052

Sommige posts geven aan dat deze ROM werkt.
Zelf heb ik hem nog niet kunnen installeren. Ik moet nog wachten tot woensdagmiddag voordat mijn bootloader unlocked is.
Hoe lang moet je wachten op bootloader unlock? Ik verwacht elk moment een dhl tracking nummer en wil bij ontvangst van het toestel zo snel mogelijk aan de slag met xiaomi.eu rom te flashen! Dus hopelijk niet >700uur zoals je op sommige fora leest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
niko_c schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:57:
[...]

Hoe lang moet je wachten op bootloader unlock? Ik verwacht elk moment een dhl tracking nummer en wil bij ontvangst van het toestel zo snel mogelijk aan de slag met xiaomi.eu rom te flashen! Dus hopelijk niet >700uur zoals je op sommige fora leest...
Verschilt! Ik had 72 uur en volgens mij smiba direct unlock. Afwachten dus, hoogste wat ik langs heb zien komen is 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
Pukson schreef op maandag 10 december 2018 @ 19:59:
[...]

Verschilt! Ik had 72 uur en volgens mij smiba direct unlock. Afwachten dus, hoogste wat ik langs heb zien komen is 360.
Owkido, dan bereid ik me mentaal voor op een worst case scenario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
niko_c schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:57:
[...]

Bij mij is het 72 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Iemand ervaring met Honorbuy? Zou deze daar bestellen, verzonden vanuit Europa (een voordeel) maar voor de rest heb ik weinig ervaring met honorbuy.

Deze kost 480€ voor de 6/128 verzending inbegrepen. Ik denk dat dit een eerlijke prijs is. Tenzij iemand anders mij verteld dat dit totaal geen waar is.

Heb gehoord dat de global rom de 8/128 zal zijn dus zal iets duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik vraag me af... Een officiële global ROM bestaat niet. Dat zou betekenen dat de toestellen eerst geroot moeten worden, er een andere rom op gezet wordt en dan verkocht kunnen worden.

Hebben die resellers niet dat ze max 360uur moeten wachten voor het unlocken van de bootloader? Of krijgen zij voorrang? Krijgen ze toestellen waarbij de bootloader al unlocked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Laatst online: 27-03 17:43
De Mix 3 is de enige telefoon op dit moment die qua hardware alles heeft wat ik zoek. Helaas ben ik een enorme fan van stock android of wat er erg veel op lijkt. Elke custom skin die ik van een andere fabrikant probeer ben ik na een maand zat. Dus "MIUI valt best mee" gaat bij mij helaas niet op.

Ik zie dat LineageOS voor de Mix 1 is ontwikkeld. Ook zie ik op XDA een paar Stock roms voor de Mix 2. Helaas valt het aantal roms voor de Mix 2S erg tegen.

Hoe groot is de kans dat er een LineageOS / Stabiele stock rom voor de Mix 3 word ontwikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Heb het niet kunnen laten en de telefoon gekocht, hopelijk nog voor het weekend binnen maar vrees ervoor. En zie dat ze op Ali meer en meer te vinden zijn met een global rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
Schumi_wk schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:28:
Heb het niet kunnen laten en de telefoon gekocht, hopelijk nog voor het weekend binnen maar vrees ervoor. En zie dat ze op Ali meer en meer te vinden zijn met een global rom.
Er is toch (nog) geen global rom dus ik vrees dat deze op Ali fakes moeten zijn...
Enige rom die mij bekend is en werkt,is de xiaomi.eu rom (gebaseerd op Chinese rom maar met minder bloathware, meer talen en google services en apps klaar voor gebruik).

[ Voor 3% gewijzigd door niko_c op 12-12-2018 21:15 ]

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:45
bloblub schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:07:
De Mix 3 is de enige telefoon op dit moment die qua hardware alles heeft wat ik zoek. Helaas ben ik een enorme fan van stock android of wat er erg veel op lijkt. Elke custom skin die ik van een andere fabrikant probeer ben ik na een maand zat. Dus "MIUI valt best mee" gaat bij mij helaas niet op.

Ik zie dat LineageOS voor de Mix 1 is ontwikkeld. Ook zie ik op XDA een paar Stock roms voor de Mix 2. Helaas valt het aantal roms voor de Mix 2S erg tegen.

Hoe groot is de kans dat er een LineageOS / Stabiele stock rom voor de Mix 3 word ontwikkeld?
Volgens mij is die kans redelijk aanwezig dankzij project trebble. De telefoon is hier van voorzien. Zo als ik het begrijp moet dat custom roms ontwikkeling aardig versoepelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
LOS komt er wel aan de sources zijn vrijgegeven. Het is denk ik wachten op een globale release voor het wat actiever word.

Draai nu de weekly Xiaomi.eu en werkt als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 09:49
Pukson schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:36:
Global rom zou wel rond midden december uitkomen. Zag een aankondiging voorbij komen voor de Mix3 in Taiwan waar meestal een global rom op zit.

https://event.mi.com/tw/a...anner&utm_campaign=winter
Ik ben in Taiwan en de telefoon komt hier de 18de in de store.
Van alle MI telefoons die ik hier in het verleden gekocht heb bevatten ze allemaal engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
Pukson schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:47:
LOS komt er wel aan de sources zijn vrijgegeven. Het is denk ik wachten op een globale release voor het wat actiever word.

Vandaag unlock aangevraad en over 59u ga ik voor voor die eu weekly build! Fijn om te lezen dat die rom het prima doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Dan heb jij meer geluk, ik heb de volle 72u te gaan, zal ten vroegste maandagavond zijn voor ik de EU rom erop kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
Schumi_wk schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:57:
Dan heb jij meer geluk, ik heb de volle 72u te gaan, zal ten vroegste maandagavond zijn voor ik de EU rom erop kan gooien.
Een heel arbitrair gebeuren dat toekennen van die unlock tijden! Ik heb bovendien de unlock moeten aanvragen op een pc met windows 7. De mi unlock software herkende de telefoon niet op een windows 10 x64 systeem, desondanks de juiste drivers. Hopelijk verloopt de twrp installatie en het flashen van de eurorom weekly wel vlotjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Pukson schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:47:

Welke versie heb je geïnstalleerd?

Edit:
Ik heb eerst de stable geprobeerd (xiaomi.eu_multi_MIMix3_V10.0.12.0.PEECNFH_v10-9), daarbij had ik geen geluid.
Daarna de weekly (xiaomi.eu_multi_MIMix3_8.12.7_v10-9) en die doet het naar behoren.

Denk dat jij ook de onderste versie hebt geïnstalleerd? Met reeds een update naar 8.12.13 beschikbaar.

Overigens heb ik een zwarte en blauwe case besteld. Hopelijk bieden deze meer grip dan de standaard meegeleverde case. Ook lijkt deze de camera beter te beschermen. Nu heb ik er een lens protector op zitten. Werkt op zich naar behoren, echter is de protector van plastic dus ik verwacht dat deze op korte termijn krassen zal hebben.
Tot slot heb ik deze glazen screen protector geplaatst. Op zich een goede pasvorm, alleen aan de bovenzijde last van het halo effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
Ik heb geluk, mijn vrouw heeft een Xiaom Redmi Note 4x en alle drivers staan al op mijn PC. Ik heb ook windows 10 x64 en nog geen enkel probleem gehad om mijn mobieltje te vinden en te unlocken.

Heb mij https://www.aliexpress.co...042311.0.0.3c2a4c4dVCEn1h deze besteld. Is blijkbaar een "360" graden bescherming en heeft ook het schuifsysteem mee in de bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Hoe zit dat met een case en het slider systeem? Iemand misschien een filmpje hoe dit in zijn werking gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schumi_wk
De case die meegeleverd is, daarvan is de onderkant open. Aan de bovenkant zit die zoals op de rest van de telefoon. Zoals je kan zien in dit filmpje.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden mogen hier: [Xiaomi Mi Mix 3] Levertijden & Prijzen