Ja.
Weet iemand trouwens waar ik een originele versie van de oplaad kabel kabel en adapter kan kopen? Ik heb er altijd 1 mee voor onderweg en 1 vast voor in huis. Heb wel losse adapters en snoeren, maar gebruik toch liever de originele.
Ja.
Toen is dat netjes door iemand getest met een geluidsinstallatie in de auto.l3art schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 08:32:
Hoe gaat de mix 3 om met opnames van harde geluiden zoals op een festival, in een club, oid? Blijft het geluid netjes overeind of gaat het kraken ed?
Echter verwacht ik met een andere setting ook andere resultaten;Timvankeulen schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 20:46:
[...]
Ik heb net een filmpje gemaakt, helaas is de mic niet zo goed met de harde diepen geluiden.
Het filmpje heb ik op youtube gezet omdat ik anders niet wist hoe ik hem moest delen.
sorry voor de VVS
[YouTube: Xiaomi mi mix 3 microphone test]
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Mogelijk dat dit binnenkort ook beschikbaar komt op de Global ROM die jij geïnstalleerd hebt.CHANGELOG
System UI
New - Dark Mode for supported apps on Android 9.0
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Maar tevens is de geluidsdruk ook veel groter, zwaardere en diepere bassen wat uiteindelijk zal resulteren in nog meer overstuurd geluid.Ruiten_Wisser schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:27:
Echter verwacht ik met een andere setting ook andere resultaten;
De geluidsinstallatie op een festival of in de club is anders en ook de afstand tot de geluidsbron is groter.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Jep werkt prima hier, nieuwste weekly MIUI 10.3 9.1.24Pierre_nr1 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:43:
Een verzoekje :
Zou iemand die de EU weekly op dit moment draait Archos Video Player willen downloaden en even uitproberen of deze goed werkt zonder een force close? Alvast dank!
Dat is goed nieuws, dank je voor het testen!ikdedinges schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 14:38:
[...]
Jep werkt prima hier, nieuwste weekly MIUI 10.3 9.1.24
Betreft de trilmotor, het gaat niet om het formaat maar om wat je er mee doet. In mijn vorige toestel heb ik de trilmotor moeten laten vervangen. Die zag er op het oog nog kleine uit dan in de Mi mix 3.yassine schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 19:06:
Over testen gesproken, Jerryrigeverything heeft zojuist een teardown van het toestel gedaan. Best ingenieus hoe Xiaomi het slider systeem heeft weten te ontwerpen 👌🏼En ik zie nu ook gelijk waarom de trilfunctie op de mi mix zo beroerd is, met de inie mini trilmoter 😑
[YouTube: The Mi Mix 3 is cooler than you think... - Teardown]
Als je dat zou willen doen, graag!Timvankeulen schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:46:
Ik ga 26 februari naar het concert van post malone, kan het dan nog een keer proberen voor degenen die intresse hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Ruiten_Wisser op 30-01-2019 11:26 ]
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 02-02-2019 13:14 ]
Die van mij is onderweg. Een Nillkin versie. Heb daar wel goede ervaring mee.Thimble schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:10:
Hi,
Ik heb sinds vandaag de Mi Mix 3 in gebruik
Hebben jullie al een geschikte screenprotector voor het scherm? Of is dit niet nodig?
Want voor zover ik kan zien zit er geen op.
Thanks!
Misschien is dit iets voor je :smiba schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 17:37:
Weekje geleden heeft mijn cameralens een kleine barst gekregen uit het niets.
Waarschijnlijk omdat het glas het hoogste object van de achterkant is en dan mogelijk neergelegd op een zandkorreltje
[Afbeelding]
Thanks voor je reactie!Nicap schreef op zondag 3 februari 2019 @ 16:30:
[...]
Die van mij is onderweg. Een Nillkin versie. Heb daar wel goede ervaring mee.
Tevens een Nillkin Frosted Shield onderweg ter vervanging van de meegeleverde case.
Ik ben benieuwd naar je ervaring van deze screen protector. Waar heb je hem besteld en voor welk bedrag?Thimble schreef op zondag 3 februari 2019 @ 19:40:
[...]
Thanks voor je reactie!
Ik heb ondertussen een Invisible Shield Glass + besteld.
Deze had ik ook op mijn vorige telefoon, en meestal blijven ze als het een beetje mee zit voor altijd zitten.
Mocht de screenprotector kapot of versleten zijn krijg je ook gratis een nieuwe.
Aangezien ik niet wil dat mijn scherm op korte termijn bekrast heb ik hem net maar besteld, komt morgen binnen.
Deze heb ik besteld:alesandro_46 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:39:
[...]
Ik ben benieuwd naar je ervaring van deze screen protector. Waar heb je hem besteld en voor welk bedrag?
Zelf heb ik alleen twee screen protectors van Aliexpress geprobeerd. Bij beide heb ik last van halo's.
Bij levering zat er ook een screen protector maar dat is er een met rondom een zwarte. Die heb ik nog niet geprobeerd.
Toevallig laatst nog wat daarover geschreven in het mipad 4 topic. Heeft ook geen L1 maar Netflix ziet er meer dan prima uit als je het mij vraagt. Mooie beelden, geen blokjes. Naast elkaar is vast het verschil te zien maar los van elkaar.... En dan is de tablet ook nog eens een 10inch scherm.Pierre_nr1 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 20:01:
Ik heb de Mi Mix 3 geretourneerd. Het is een prachtig toestel maar 2 dingen hielden me tegen het te houden. 1. Widevine level 3, dus geen HD content in zowel Netflix als Prime video.
2. De slider, ik kon er niet mee overweg.
Ik kijk wel regelmatig Netflix en Prime video op mijn telefoon, daarom heb je toch zo'n mooi groot scherm? Dat is wat je mistWeemism schreef op zondag 3 februari 2019 @ 23:18:
Plus, ik denk niet dat veel mensen Netflix of Amazon Prime content kijken op hun telefoon, want waarom zou je dat doen?
Als je thuis bent cast je het naar je Chromecast en geldt de Widevine beperking niet.
Onderweg kost videostreaming te veel data (tenzij je een onbeperkt abonnement hebt misschien, of altijd op wifi kan zitten, maar dat lijken me wel erg beperkte user cases).
Of mis ik iets @Pierre_nr1 ? En waar kon je niet mee overweg i.r.t. de slider? Ik lees overigens wel dat de gladheid van het toestel het openschuiven soms moeilijk maakt.
Ja maar dan voor dat 'ie kapot ging hePierre_nr1 schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:54:
[...]
Misschien is dit iets voor je :
https://nl.aliexpress.com...-Lite-se/32970382716.html?
Het is een protector, my bad. Dat is geen vervanging van het defecte gedeelte. Maar die zijn er ook hoor.
€ 14,17 | Voor Xiao mi mi mi x 3 camera GLAS lens Back Achteruitrijcamera Glas Lens Met Lijm Voor mi Mi X 3 Vervanging Reparatie Onderdelen
Dit is puur het netwerk waar je op zit, 3G en 4G gaan niet perse over internet.Thimble schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:31:
Als ik mobiele data uit zet, blijft 2x 4G/3G in mijn bovenste balk staan. Net alsof deze nog steeds actief is.
Daar lijkt het op inderdaad... Want ik heb geen internet als ik hem uit zet. Alleen blijven de icoontjes staan. Misschien moet ik daar maar gewoon aan wennen dan..SebasFM schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:33:
Op mijn Xiaomi Mi 8 ben ik alleen met data verbonden als er omhoog/omlaag pijltjes naast staan. Volgens mij is dit slechts ter indicatie met welk netwerktype je bent verbonden.
Raad ik niet aan.alesandro_46 schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:39:
@Thimble, je zou van de SIM die alleen voor telefonie geldt het netwerktype op 'gsm only' kunnen zetten
[ Voor 9% gewijzigd door smiba op 04-02-2019 17:48 ]
Laatst een review gezien op YouTube waarbij dit snelle leeg lopen ook het geval was. Ik weet alleen niet meer of dit nu alleen de eerste dag was of dat diegene nog iets anders heeft gedaan. Ik zal kijken of ik de review terug kan vinden.Thimble schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:39:
[...]
Daar lijkt het op inderdaad... Want ik heb geen internet als ik hem uit zet. Alleen blijven de icoontjes staan. Misschien moet ik daar maar gewoon aan wennen dan..
Vind trouwens wel dat de batterij snel leeg gaat.
Lijkt dat Android de hele batterij leegtrekt.
Heb hem vannacht voor de eerste keer naar 100% geladen. Vanmiddag ook een update gehad en hem aan en uit gezet. Iemand een idee?
Zie onderstaande foto's voor batterij gebruik.
Sorry dat ik zo lastig ben
https://imgur.com/gallery/OMsoI8k
[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 04-02-2019 19:34 ]
Bedankt voor de tip, dat wist ik niet. Wat ik onder de grafiek van het batterijverbruik zie is dat het signaal meestal geel is i.p.v. groen (zoals bijvoorbeeld te zien op deze foto van Thimble).smiba schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:47:
[...]
Raad ik niet aan.
GSM (2G) is niet alleen stukken onveiliger maar ook nog minder energievriendelijk en heeft lagere gesprekskwaliteit.
4G mag je wel uitschakelen als je provider geen VoLTE aanbied, google dit even. Anders gewoon zo laten! Je modem gaat tenzij je 24/7 met hoge snelheid in beweging bent niet al te veel stroom trekken.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 8% gewijzigd door FrankJ91 op 05-02-2019 15:37 ]
Vooralsnog werkt de face-unlock enkel met bepaalde regio's, bijv. Hong Kong. Gebruik het sporadisch aangezien ik de touch-unlock fijner/sneller vindt. Voornamelijk omdat het inderdaad een extra handeling oplevert met het sliden.CLB schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 15:11:
Zijn hier fervente gebruikers van de frontcam om het toestel te ontgrendelen en hoe bevalt jullie dat? Op mijn huidige toestel gebruik ik dat in 99 van de 100 gevallen (ipv vingerafdrukscanner), maar hier moet je eerst sliden, voordat de frontcam tevoorschijn komt. Mij lijkt dat vrij irritant worden eerlijk gezegd, maar wat zegt de praktijk? (ik kan dat natuurlijk ondervangen met Smart Lock voor bepaalde locaties en dergelijke, maar toch)
Och ja, je moet toch wat he.
Er waren een aantal bugs wat betreft notificaties en meldingen bij deze versie van MIUI. Inmiddels is er wel een update (10.2.1.0) waar deze bugs zijn opgelost. Even wachten op de update of handmatig instaleren dus (paar post terug staat het instalie bestand en hoe je het moet doen)Just_A_User schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:27:
Ik heb dit toestel gisteren ook ontvangen, en ingericht, etc etc. Een paar dingen vallen me op, maar wellicht dat dat hier al tig keer beantwoord is:
1. Een whatsapp bericht dat nog niet gelezen is maar wel binnen gekomen is heeft geen '1' tot resultaat op het Whatsapp icoontje van de app zelf?
2. Op het lockscreen staat wel dat er een whatsapp bericht is, maar ik kan de inhoud van het bericht niet direct daar zien. Ik heb voor zover ik weet wel ingesteld staan dat hij het bericht mag tonen, maar dit lijkt dus niet te werken?
Heb ik iets gemist of is dit 'standaard' momenteel? De telefoon draait Android versie 9 PKQ1.180729.001 en MIUI versie MIUI Global 10.0 | Stabiel 10.0.11.0 (PEEMIFH).
Heb je de 'Invisible shield' op het toestel zitten? Hoe bevalt deze screen protector?Thimble schreef op zondag 3 februari 2019 @ 22:24:
[...]
Deze heb ik besteld:
https://www.belsimpel.nl/...-kG8RoC8HYQAvD_BwE&cntd=1
Zelf heb ik wel al ervaring met invisible shield. Alleen niet met dit toestel. Ik weet dan ook niet hoe deze gaat aansluiten op het scherm.
Ik laat het morgen weten zodra deze binnen is en ik hem erop heb "geplakt".
Ik heb ondertussen een 2de toegestuurd gekregen, en aangezien deze ook niet goed is, heb ik mijn geld terug gekregen.alesandro_46 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:53:
[...]
Heb je de 'Invisible shield' op het toestel zitten? Hoe bevalt deze screen protector?
Ja, alles staat aan, maar ik kan nog steeds de inhoud van wat dan ook (Whatsapp bv) aan meldingen niet zien. Ik kan wel zien dát er een Whatsapp bericht is, maar de inhoud daarvan wordt niét getoond op het lockscreen, terwijl dat wel overal voor zo ver ik weet in de opties aan staat.Dennis H schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:32:
[...]
Er waren een aantal bugs wat betreft notificaties en meldingen bij deze versie van MIUI. Inmiddels is er wel een update (10.2.1.0) waar deze bugs zijn opgelost. Even wachten op de update of handmatig instaleren dus (paar post terug staat het instalie bestand en hoe je het moet doen)
Wat ook kan zijn is dat de energie beperking nog aan staat op WhatsApp. Miui maakt gebruik van een agressieve vorm van energiebesparing, zet WhatsApp op 'geen beperking' dat kan het probleem allicht oplossen.
Als je gebruik maakt van een andere Launcher (nova launcher bijvoorbeeld) zet je die ook op 'géén beperking' in energiebeheer.
Staat onder 'meldingen' bij WhatsApp wel alles aan?
Och ja, je moet toch wat he.
Apart dat hij maar max 4 uur sot krijgt terwijl mensen hier veel hoger uitkomen.alesandro_46 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:25:
Review van de Mi Mix 3 op XDA. Heb deze zelf (nog) niet gelezen.
Zelf red ik dat nu helaas ook niet meer, maar dat lijkt te komen door een bug in de Outlook app. Deze heeft meerdere ladingen een hoog CPU verbruik. Nog geen tijd gehad om daarin te duiken.l3art schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:43:
[...]
Apart dat hij maar max 4 uur sot krijgt terwijl mensen hier veel hoger uitkomen.
In de nodige reviews op het www wordt inderdaad gemeld dat het toestel merkbaar zwaarder is. Ook heb ik in een aantal reviews gelezen dat er snel zand o.i.d. bij de camera komt te zitten waardoor dit regelmatig schoon geveegd moet worden (o.a. in de xda review die hier gisteren geplaatst is).neelle schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:48:
Ik zou graag willen weten van iemand die het toestel heeft of het gewicht van het toestel tegenvalt. De mi mix 3 is 40 gram zwaarder dan mijn one plus 5 t, en of er inderdaad veel stof onder de slider komt want ikwerk niet echt in een stofvrije omgeving.
[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 13-02-2019 09:13 ]
Ik moet zeggen dat ik aardig snel wen aan het gewicht, pas als ik een telefoon van bijvoorbeeld mijn vriendin vast heb, merk ik dat de Mi Mix 3 toch wel aan de zware kant is.neelle schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:48:
Ik zou graag willen weten van iemand die het toestel heeft of het gewicht van het toestel tegenvalt. De mi mix 3 is 40 gram zwaarder dan mijn one plus 5 t, en of er inderdaad veel stof onder de slider komt want ikwerk niet echt in een stofvrije omgeving.
Het gewicht is in begin wel merkbaar zwaarder dan de meeste toestellen, maar het went snel. Het geeft het toestel wel weer een extra kwaliteit- gevoel, dat je toch iets stevig vasthoud.Wat betreft de stof, ik merk er amper wat van, o.a. op kantoor waar ik werk.neelle schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:48:
Doet me denken aan een quote uit de film Snatchyassine schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:03:
[...]
Het gewicht is in begin wel merkbaar zwaarder dan de meeste toestellen, maar het went snel. Het geeft het toestel wel weer een extra kwaliteit- gevoel, dat je toch iets stevig vasthoud.
[…]
@neelle Ik heb het toestel sinds twee dagen in gebruik en het meest opvallende is inderdaad wel het behoorlijke gewicht. Ik kom af van de Mi 6 die al een stevige 168 gram woog, maar dit is dus nog een whopping 50 gram erbij.Boris 'The Blade' Yurinov : [referring to Tommy's gun] Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always hit them with it.
Mi Mix 3 | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Link:Weemism schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:37:
@yassine Interessant ja, van waar heb je 'm geïnstalleerd, wil het zelf ook wel eens proberen.
[ Voor 6% gewijzigd door yassine op 14-02-2019 16:49 ]
Die welke oorspronkelijk voor de Mi 8 is dus. Ik ga 'm iig proberen nu, zonder bugs in jouw ervaring tot dusver?yassine schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:48:
[...]
Link:
https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/
Heb zelf de MGC_6.1.021_MI8_V2e versie
[ Voor 30% gewijzigd door Weemism op 14-02-2019 17:30 ]
Kon het eerst ook niet vinden, maar je moet zijn bij instellingen/BSG Mod settings en vink uit Remove AF data from screen. Coole van de Google camera is ook dat de nightmodus ook op de voorste camera werkt, duurt wel even voordat de foto gemaakt is,maar het resultaat is echt (letterlijk en figuurlijkWeemism schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 17:02:
[...]
Die welke oorspronkelijk voor de Mi 8 is dus. Ik ga 'm iig proberen nu, zonder bugs in jouw ervaring tot dusver?
In verhouding tot de camera op de Mi 6 die ik tot voor kort gebruikte zijn zowel de selfiecam als de maincam, ook met de standaardsoftware, overigens sowieso al een bak beter van wat ik er nu van zie.
[edit:] zojuist gesideload en hij werkt, komende tijd maar eens proberen. Eén vraagje waar je misschien ook antwoord op hebt, maar in de viewfinder staat onderaan een witte tekst met een statusmelding over bijv. de AF mode. Ziet er niet heel fraai uit en zou ik uit willen schakelen. Ik vermoed dat dat ergens bij de developerinstellingen kan, maar daar staan heel veel opties, en geen idee welke ik zou moeten selecteren. Enig idee of, en zo ja waarmee, ik die tekst kan uitschakelen?
Ah, geweldig, dank! Stuk rustiger zo dan die real time data in beeld continu.yassine schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:24:
[...]
Kon het eerst ook niet vinden, maar je moet zijn bij instellingen/BSG Mod settings en vink uit Remove AF data from screen.
[…]
Als het goed is zit er wel een dongle in de doos. Bij mij en wat ik in meerdere unboxing videos gezien heb in ieder geval wel.Geen mini jack hoofdtelefoonaansluiting, ook wordt er geen dongle meegeleverd
Hmmm, dan moet ik de doos nog een keer goed uitpluizen, want op het eerste gezicht heb ik die niet kunnen ontdekken namelijk.alesandro_46 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:41:
@Weemism
[...]
Als het goed is zit er wel een dongle in de doos. Bij mij en wat ik in meerdere unboxing videos gezien heb in ieder geval wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Weemism op 15-02-2019 13:59 ]
[ Voor 4% gewijzigd door yassine op 18-02-2019 11:29 ]
Helaas, ben er inmiddels achter dat het een bug is in MIUI 10.0. 10.2 zou het moeten fixen maar de uitrol van die update is stopgezetHedgy schreef op maandag 18 februari 2019 @ 07:36:
@ShadowLabs misschien bij app instellingen de battery saver van de app afhalen, die werkt niet altijd even goed.
Zelf heb ik dan alles ook op "no restrictions" of "restrict background apps" staan. Zo kies ik zelf per app wat hij moet doen. De "battery saver" die tussen deze 2 kiest laat bijvoorbeeld ook mijn Samsung galaxy watch apps niet goed door waardoor hij mijn smartwatch steeds disconnect als ik de apps van de watch op battery saver heb staan.
Ik heb nergens gezien dat hij is stopgezet, wat is daar de reden van?ShadowLabs schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:37:
[...]
Helaas, ben er inmiddels achter dat het een bug is in MIUI 10.0. 10.2 zou het moeten fixen maar de uitrol van die update is stopgezet
Wanneer heb je dat gedaan? Inmiddels wordt de zip geblokkeerd.Dennis H schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:30:
[...]
Ik heb nergens gezien dat hij is stopgezet, wat is daar de reden van?
Ik heb de update zelf namelijk handmatig gedownload en geüpdate zonder problemen of bugs.
Ongeveer 3 weken terug aan de hand van een post van bloblub, zie quote hieronder. Ik ben nog niks tegen gekomen om internet wat betreft de blokkade van het zip bestand en stopzetten van de update. Zal eens even gaan googlen.ShadowLabs schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:33:
[...]
Wanneer heb je dat gedaan? Inmiddels wordt de zip geblokkeerd.
Waarom ze hem blokkeren geen idee, maar xda en de miui forums staan vol met dezelfde vraag.
bloblub schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:14:
[...]
Ik heb hem zojuist handmatig geïnstalleerd. Er zijn ook wat visuele wijzigingen zo snel ik het kan zien:
- Navbar heeft nu stock android icoontjes.
- Batterij percentage zit in de batterij ipv er naast.
- Always on display geeft meer informatie
- Recent apps heeft shortcuts bovenin
- Instellingen menu heeft nieuwe vertalingen (bijv Slider -> Schuif-instellingen)
Hier handmatig te verkrijgen trouwens:
http://bigota.d.miui.com/...EEMIXM_9dc43870b4_9.0.zip
EDIT:
Schermresolutie is nu ook te wijzigen
Ben ook in het bezit van een Mix 3 sinds gisteren. Heb deze Google camera versie ook geinstalleerd, maar de viewfinder lagt enorm en meestal lukt het niet om een fatsoenlijke foto te maken. Ik las ergens dat dit te maken heeft met de global rom. Zit jij op de developer rom? Of doe ik iets verkeerdDennis H schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:11:
De Xiaomi mi mix 3 camera is zeker niet slecht, echter merk ik ook wel verschil met Google camera software. Ik gebruik zelf de versie: MGC_6.1.021_F1_V1.6.apk van san1ty. Deze werkt stabiel en alle functies werken naar behoren.
Vooral in een omgeving met weinig light is het verbazingwekkend hoe groot het verschil is en hoe mooi Google camera de foto's 'maakt'.
Welke versie van Global ROM zit je? Google camera werkt namenlijk enkel vanaf Miui 10.2.1.0DrBos schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 07:54:
[...]
Ben ook in het bezit van een Mix 3 sinds gisteren. Heb deze Google camera versie ook geinstalleerd, maar de viewfinder lagt enorm en meestal lukt het niet om een fatsoenlijke foto te maken. Ik las ergens dat dit te maken heeft met de global rom. Zit jij op de developer rom? Of doe ik iets verkeerd
[ Voor 17% gewijzigd door Dennis H op 20-02-2019 08:14 ]
Ah, duidelijk! Die van mij zit inderdaad nog op 10.0, en nog geen OTA beschikbaar. Zit niks anders op dan nog even te wachten, want ik las dat het manueel updaten momenteel niet werktDennis H schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:10:
[...]
Welke versie van Global ROM zit je? Google camera werkt namenlijk enkel vanaf Miui 10.2.1.0
Google camera heeft namenlijk camera2 api nodig om te werken. Deze staat geactiveerd vanaf versie miui 10.2.1.0. Je kunt camera2 api ook zelf activeren, maar hiervoor zul je wat aanpassingen moeten maken middels adb tools.
Ik heb hem eerlijk gezegd gekocht omdat hij 'anders' is. Het grote (Amoled) scherm is natuurlijk belangrijk voor mij en de selfie camera gebruik ik zeer zelden.RdeGroot schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 09:56:
Ik zoek een telefoon met minimale bezels, terwijl ik de front camera geheel onbelangrijk vind.
Nu vraag ik me af: wordt de Mi Mix 3 gekocht door mensen die een mooi scherm erg belangrijk vinden en bereid zijn de front camera daar voor te verbergen, of juist door mensen die een extra goede front camera willen, zoals de MM3 die heeft? Natuurlijk is er ook de groep die allebei belangrijk vindt waarvoor dit een perfecte telefoon is, maar ik ben vooral geïnteresseerd in de tradeoffs die mensen bereid zijn te maken voor een screen met weinig bezel, als de frontcamera onbelangrijk is.
Zelf gebruik ik de telefoon vooral voor het consumeren van media tijdens mijn woon-werkverkeer (dagelijks meer dan 2 uur in het ov) en gaf het ononderbroken scherm voor mij de doorslag.RdeGroot schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 09:56:
Ik zoek een telefoon met minimale bezels, terwijl ik de front camera geheel onbelangrijk vind.
Nu vraag ik me af: wordt de Mi Mix 3 gekocht door mensen die een mooi scherm erg belangrijk vinden en bereid zijn de front camera daar voor te verbergen, of juist door mensen die een extra goede front camera willen, zoals de MM3 die heeft? Natuurlijk is er ook de groep die allebei belangrijk vindt waarvoor dit een perfecte telefoon is, maar ik ben vooral geïnteresseerd in de tradeoffs die mensen bereid zijn te maken voor een screen met weinig bezel, als de frontcamera onbelangrijk is.
[ Voor 38% gewijzigd door David13 op 23-02-2019 18:42 ]
Lijkt me het proberen waard maar deze kan je niet gewoon downloaden via het MIUI-forum of kijk ik ergens overheen? En moet je hiervoor de bootloader unlocken?David13 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:38:
@JdJtA
Je zou over kunnen stappen op de Global developer rom, die is gewoon stabiel. Die zit sinds deze week op de februari security patch.
Sinds er Nederlands in de officiële roms zit zie ik sowieso geen reden meer om de EU rom te gebruiken. Het enige dat ik merk van hun 'tweaks' is dat de batterij sneller leeg gaat.
[ Voor 22% gewijzigd door Dennis H op 26-02-2019 16:47 ]
Welke versie van MIUI zat je? Grote kans dat het namenlijk wel software matig was. Op de 'oude' versie van 10.01.2.0 was het namelijk zo dat 'Google Play Services' bleef hangen in synchroniseren waardoor hij steeds actief bleef. Om deze reden hebben ze hem later ook teruggetrokken.Thimble schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:27:
Even een update over mijn Mi Mix 3. Ik heb die van mij ondertussen retour gedaan. Aangezien ik maar maximaal 3,5 - 4 uur SOT haalde.
Ik ontvang morgen een nieuwe. Hopelijk is het dan beter...
Had de 'oude' ook 3x gereset. Maar had niet geholpen..
Jammer.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennis H op 28-02-2019 16:56 ]
Ik haal dit ook ongeveer, is dat zo ontzettend weinig dan? Ik haal het einde van de dag dus het maakt me eigenlijk niet zo veel uit.Thimble schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:27:
Even een update over mijn Mi Mix 3. Ik heb die van mij ondertussen retour gedaan. Aangezien ik maar maximaal 3,5 - 4 uur SOT haalde.
Ik ontvang morgen een nieuwe. Hopelijk is het dan beter...
Had de 'oude' ook 3x gereset. Maar had niet geholpen..
Jammer.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq