Als die ook in de 256GB versie komt, ga ik ook zeker voor de groene.
Heerlijke kleur en lekker anders dan de standaard.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Waar, welke versie en welke prijs?brammetje1994 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:49:
Ik heb er al een besteld. Nu hopen op een snelle levering.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik had een listing gevonden hier in Nederland, maar die is inmiddels offline gehaald. Ik maak liever geen slapende honden wakker

[Voor 50% gewijzigd door KA1104419 op 25-10-2018 18:58]
Het is inderdaad onmogelijk dat ik zelf een aantal URLs intyp en zelf tot een ontdekking komKoning-Admiraal schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:21:
Je hebt het over Belsimpel. Had je ook gewoon kunnen zeggen. Het feit dat jij daarop gekomen bent is ook door Tweakers die het gedeeld hebben (op dit forum).

Add me op Stadia: Gloogle
Honor Magic 2 is ook een mooi ding. Enige wat mij tegen staat is toch de Kirin soc, sources worden niet vrijgegeven en bootloader kan niet worden geunlocked. MiX3 en custom ROM met stock android P all the wayruubs11 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:34:
Ik wil hem ook bestellen bij TradingShenzen / banggood / gearbest / of misschien toch een retourtje parijs, echter probeer ik het nog even vol te houden tot 11-11 aangezien het dan een feestdag is in China met vele kortingen. In de tussentijd wordt de Magic 2 ook nog aangekondigd, hopelijk een global release, zo ja zal dat een instand buy zijn tegen over de Mix 3

Als iemand kan bewijzen dat het wel zo is, dan zie ik dat graag voorbij komen. Er is 1 post geweest van een user die dat wel aangaf, maar Belsimpel heeft bij mij ontkent dat ze een officieel verkooppunt zijn.
Dat wordt dus importeren of een retourtje Parijs, Madrid of Barcelona naar de Mi shop.
Bedankt @Anoniem: 472287, je kunt uiteraard ook even naar Polen om te shoppen

Hier zijn de officiële EU adressen:
Polen: https://www.mi.com/pl/support/sales/
Spanje: https://www.mi.com/es/service/repair/
Italië: https://www.mi.com/it/service/wheretobuy/
Frankrijk: https://www.mi.com/fr/service/wheretobuy/
[Voor 28% gewijzigd door Kiswum op 26-10-2018 09:46. Reden: Locaties toegevoegd]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
En in Polen heeft Xiaomi iig ook een Online shop. En daar kom ik vaak, dus even de site en FB in de gaten houdenKiswum schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 07:08:
Even hier voor de duidelijkheid: Belsimpel is GEEN officiële reseller van Xiaomi smartphones.
Als iemand kan bewijzen dat het wel zo is, dan zie ik dat graag voorbij komen. Er is 1 post geweest van een user die dat wel aangaf, maar Belsimpel heeft bij mij ontkent dat ze een officieel verkooppunt zijn.
Dat wordt dus importeren of een retourtje Parijs, Madrid of Barcelona naar de Mi shop.

[Voor 4% gewijzigd door denemio op 26-10-2018 11:04]
gearbest, en dan linken naar Geekbuyingdenemio schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:19:
Bij GearBest is hij € 570: https://www.geekbuying.co...rtphone-Black-406873.html

Ik snap het, soms ben ik ook zo veel rond aan t snuffelen dat ik de weg kwijt raak in Chinashopping
Haha oepsAnoniem: 472287 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:32:
[...]
gearbest, en dan linken naar Geekbuying
Ik snap het, soms ben ik ook zo veel rond aan t snuffelen dat ik de weg kwijt raak in Chinashopping

https://tradingshenzhen.c...mi-mimix2s-6gb-128gb.html
Oh nice, in Januari ga ik een weekendje Milaan toevalligKiswum schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 07:08:
Even hier voor de duidelijkheid: Belsimpel is GEEN officiële reseller van Xiaomi smartphones.
Bedankt @Anoniem: 472287, je kunt uiteraard ook even naar Polen om te shoppen![]()
Hier zijn de officiële EU adressen:
Polen: https://www.mi.com/pl/support/sales/
Spanje: https://www.mi.com/es/service/repair/
Italië: https://www.mi.com/it/service/wheretobuy/
Frankrijk: https://www.mi.com/fr/service/wheretobuy/

Ik blijf tradingshenzen in de gaten houden want voor 497 euro vind ik het wel meevallen.
Giztop staat die op stock. Maar las even verder en werd toch teleurgesteld. Is pre-order en verwachte verzending over 10 dagen voor 580 dollar.
https://www.digitaltrends.com/mobile/xiaomi-uk-launch-news/
10 november dus ook een winkel in Engeland! Hopelijk komt Amsterdam ook een keer aan de beurt of iig Nederland

[Voor 60% gewijzigd door Pukson op 26-10-2018 13:19]
https://www.androidauthority.com/xiaomi-uk-launch-918524/
bedankt.
Als ik op de Mi specs pagina kijk zie ik wel degelijk twee verschillende versies, zelfs tussen de RAM/GB modellen zit verschil.dahakske schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:23:
Zijn de versies die nu beschikbaar zijn in de chinese shops versies die volledig ondersteund worden op ons netwerk of zijn er ontbrekende 2g/3g/4g banden? Moet we niet wachten op de global version of maakt het niet uit?
bedankt.
Echter worden de belangrijkste banden bij beide 'versies' ondersteund, maar opmerkelijk is het wel

Linkje naar de vertaalde Mi specs pagina:
https://translate.google....ecs%2F&edit-text=&act=url
[Voor 6% gewijzigd door ronald1989 op 26-10-2018 17:28]
Kort gezegd hij komt zeer snel in Frankrijk, zelfde geldt voor Polen en Spanje. Wacht toch maar ff af om te importeren dan via een huifkar achtige service
Nog niks bekend zover ik weet. Xiaomi France zei donderdagavond dat ze op vrijdag meer info over beschikbaarheid zouden geven, maar sindsdien is het stil omtrent de Mi Mix 3 op hun kanaal..Koning-Admiraal schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 09:55:
Zijn de Europese prijzen al bekend? Dan heb je tenminste een goed idee of resellers er teveel voor vragen of dat het redelijk is.

Komt deze week beschikbaar lieten ze weten via de chat! 497 euro is een prima deal.
@ronald1989
Zie mijn post hierboven, is alleen bekend gemaakt dat die very soon uitkomt.
[Voor 22% gewijzigd door Pukson op 29-10-2018 13:54]
Nice! Hoop alleen wel dat ie deze prijs blijft en ze hem niet opeens omhoog gooienPukson schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:53:
https://tradingshenzhen.c...omi-mimix3-6gb-128gb.html
Komt deze week beschikbaar lieten ze weten via de chat! 497 euro is een prima deal.
@ronald1989

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
tradingshenzhen goed met douanekosten en zo?Pukson schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:53:
https://tradingshenzhen.c...omi-mimix3-6gb-128gb.html
@ronald1989
[Voor 64% gewijzigd door denemio op 29-10-2018 16:30]
Er zijn af en toe vacatures van xiaomi en daarbij lijkt het erop dat er wel plannen zijn om naar Nederland te komen.Koning-Admiraal schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:28:
Zijn daar al plannen voor bekend?
Hier een vacature van 2 dagen geleden:
https://www.linkedin.com/jobs/view/936837370
Want dit betekent dat hij ook naar Nederland komt? Serieuze vraagPukson schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:49:
Nu officieel.
https://twitter.com/donov.../1057165741458419712?s=09
Even wachten tot volgende week!
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Bij Geekbuying nu voor 501 euro Inc verzending EU priority direct. Dus geen extra kosten.
Coupon: FOTPTJBL
[Voor 19% gewijzigd door Pukson op 31-10-2018 23:09]
Heeft toch niets met de mi mix 3 te maken of mis ik iets? Was al bekend dat xiaomi officieel in de UK ging komen november.Pukson schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:49:
Nu officieel.
https://twitter.com/donov.../1057165741458419712?s=09
Even wachten tot volgende week!
https://www.androidworld....i-mi-mix-3-italia-591724/
Oef dat duurt nog lang eigenlijk!Pukson schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:07:
December of Januari komt de MiX3 uit in Italië als ik het zo her en der lees op de Italiaanse sites.
https://www.androidworld....i-mi-mix-3-italia-591724/
Hopelijk komt een global versie al wel eerder.
En hopelijk wordt de prijs de komende weken lager, is er meer voorraad en zijn alle varianten en kleuren op voorraad. Ook al is het een Chinese variant. Xiaomi.eu ROM er op en gaan.

[Voor 12% gewijzigd door smiba op 03-11-2018 21:45]
Waar heb je hem besteld? En waarom binnen 2 weken, al een tracking code?smiba schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:44:
Ik verwacht de 8GB/256GB binnen 2 weken in huis te hebben![]()
![]()
![]()
De 27e op AliExpress, heb mijn tracking code.Pukson schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:51:
[...]
Waar heb je hem besteld? En waarom binnen 2 weken, al een tracking code?
2 weken omdat ze zeggen dat je het binnen 4 tot 7 dagen krijgt, wat in AliExpress taal altijd dat +25% is haha.
Ze geven garantie dat je binnen 10 dagen het toestel ontvangen moet hebben anders krijg je je geld terug. Waarom claim je dat niet?smiba schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:01:
[...]
De 27e op AliExpress, heb mijn tracking code.
2 weken omdat ze zeggen dat je het binnen 4 tot 7 dagen krijgt, wat in AliExpress taal altijd dat +25% is haha.
Gratis toestel op die manier. Zijn hun eigen voorwaarden.
EDIT
Zelf geen ervaring mee, maar als het je lukt..

[Voor 6% gewijzigd door zeg_ik_niet op 05-11-2018 15:47]
Mi Global Store ja, was wel iets van de 6e order waar het er nu meer dan 20 zijn. Geen idee of die ook zo snel verzonden wordenPukson schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:18:
Haha Nice, welke leverancier op Alie? Toevallig Mi Global store? Zit steeds te twijfelen om daar te bestellen wegens tax free DHL
Ach ja dat is China, ze zouden vast wel hun best doen maar de ongeschreven regels van aliexpress is alles met enig wat marge nemen.zeg_ik_niet schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:01:
[...]
Ze geven garantie dat je binnen 10 dagen het toestel ontvangen moet hebben anders krijg je je geld terug. Waarom claim je dat niet?
Gratis toestel op die manier. Zijn hun eigen voorwaarden.
Als ik het binnen 2 weken van de zending heb ben ik tevreden (14 dagen).
Blijft die niet even hangen op het douane kantoor tot je de 21% btw betaald hebt?smiba schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:01:
[...]
De 27e op AliExpress, heb mijn tracking code.
Ik zou het wel geweten hebbensmiba schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:00:
Ach ja dat is China, ze zouden vast wel hun best doen maar de ongeschreven regels van aliexpress is alles met enig wat marge nemen.
Als ik het binnen 2 weken van de zending heb ben ik tevreden (14 dagen).

Ben benieuwd naar je bevindingen ermee!
Zeer waarschijnlijk gekocht met garantie dat Xiaomi daarvoor zorg zal dragen.dahakske schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:43:
[...]
Blijft die niet even hangen op het douane kantoor tot je de 21% btw betaald hebt?
[Voor 41% gewijzigd door zeg_ik_niet op 05-11-2018 20:53]
Het bedrijf regelt dat, ze sturen eerst een hele lading van die dingen vanuit HK naar de UK met UPS, en dan via DHL van de UK naar NL.dahakske schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:43:
[...]
Blijft die niet even hangen op het douane kantoor tot je de 21% btw betaald hebt?
Omdat er binnen de EU geen kosten gerekend word (vrij handels verkeer) komt deze dan dus direct met vaart door de douane heen.
Mijn ervaring met UPS zelf is dat ze ook echt binnen 12 uur na ontvangst het door de douane heen hebben dus daar maak ik me ook geen zorgen over. (In vrijwel ieder land is UPS er vrij rap mee)
Tja het hangt er af hoe ze me behandelen, maar de meeste shops op ali zijn eigenlijk best wel kleine bedrijfjes of zelfs eenmansbedrijven. Voel me dan toch een beetje schuldig, zeker gezien internationale post vaak niet altijd even voorspelbaar is. (Winstmarges op ali zijn ook niet extreem hoog, vraag me soms af hoe ze het daar doen in Shenzhen)zeg_ik_niet schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:51:
[...]
Ik zou het wel geweten hebben![]()
Ben benieuwd naar je bevindingen ermee!
Ik heb het ook zeker wel te doen met mensen uit China die keihard moeten werken voor een mager loon. En inderdaad zijn het kleine bedrijfjes die moeten rondkomen van hun winkeltje op AE.smiba schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:54:
Tja het hangt er af hoe ze me behandelen, maar de meeste shops op ali zijn eigenlijk best wel kleine bedrijfjes of zelfs eenmansbedrijven. Voel me dan toch een beetje schuldig, zeker gezien internationale post vaak niet altijd even voorspelbaar is. (Winstmarges op ali zijn ook niet extreem hoog, vraag me soms af hoe ze het daar doen in Shenzhen)
In dit geval kocht je het toestel bij Xiaomi zelf en heb ik geen schuldgevoel bij het openen van een 'dispute'.
Het is alleen denk ik niet denk dat het echt xiaomi is waar ik het van koopzeg_ik_niet schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:53:
[...]
Ik heb het ook zeker wel te doen met mensen uit China die keihard moeten werken voor een mager loon. En inderdaad zijn het kleine bedrijfjes die moeten rondkomen van hun winkeltje op AE.
In dit geval kocht je het toestel bij Xiaomi zelf en heb ik geen schuldgevoel bij het openen van een 'dispute'.
De winkel heet "Mi Global Store", nergens dat het de official is

Ze noemen zichzelf een authorised reseller, het ergste is nog dat als je een berichtje stuurt. Zij zich voordoen als Jack Ma, oprichter van alixpress en Alibaba haha.smiba schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:21:
[...]
Het is alleen denk ik niet denk dat het echt xiaomi is waar ik het van koop
De winkel heet "Mi Global Store", nergens dat het de official is
Bij mij heb ik gesproken so far met:Pukson schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:17:
[...]
Ze noemen zichzelf een authorised reseller, het ergste is nog dat als je een berichtje stuurt. Zij zich voordoen als Jack Ma, oprichter van alixpress en Alibaba haha.
Sandra, Ruby en Ocean.
Hoe echt die namen zijn weet ik niet, klinken met idd iets te westers

Haha. Is er al wat actie op je t&tsmiba schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:21:
[...]
Bij mij heb ik gesproken so far met:
Sandra, Ruby en Ocean.
Hoe echt die namen zijn weet ik niet, klinken met idd iets te westers
Nope maar dan heb ik ook alleen de UK DHL tracking code
Dus zodra ik hier activiteit ziet hem ik m wss de volgende dag

Heb net even een berichtje gestuurd of ze ook de UPS tracking code voor mij hebben, verwacht morgen wel wakker te worden met een berichtje. (China loopt een goed aantal uur voor op ons)
Heb je het toestel al?smiba schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:36:
[...]
Heb net even een berichtje gestuurd of ze ook de UPS tracking code voor mij hebben, verwacht morgen wel wakker te worden met een berichtje. (China loopt een goed aantal uur voor op ons)

Ze hebben m maandag wel mooi op opgestuurd gezet maar ik heb nu pas de UPS HK tracking code, daarop is hij pas donderdag verstuurd

Komt bij hun as. Maandag binnen in de UK, verwacht 'm woensdag dan ook echt in huis te hebben

Kan niet wachtensmiba schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:44:
[...]
Ze hebben m maandag wel mooi op opgestuurd gezet maar ik heb nu pas de UPS HK tracking code, daarop is hij pas donderdag verstuurd![]()
![]()
Komt bij hun as. Maandag binnen in de UK, verwacht 'm woensdag dan ook echt in huis te hebben

EU Priority Line volgens mijPukson schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:28:
Dat is niet duur! Al lees ik wel met enige regelmaat dat Geekbuying niet altijd even goed is qua support en leveringen. Verder mocht ik hem daar bestellen welke verzendmethode wordt aangeraden
Zelf zit ik helaas nog steeds te twijfelen tussen een aantal modellen en denk dat ik nog even wacht op de 'Part 2' review van Techtablets (het 'Part 1' filmpje is reeds in het andere topic gedeeld).
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Mooi zo, dank je wel!
Alleen balen dat de blauwe €50 extra kost

Kwestie van hopelijk tijd dat de prijs nog 'levelt'.zeg_ik_niet schreef op woensdag 14 november 2018 @ 01:26:
[...]
Mooi zo, dank je wel!
Alleen balen dat de blauwe €50 extra kost
Net zoals de beschikbaarheid van de rest van de varianten.
Ja ja hoor, hij komt vanavond binnen. Al sinds vanmiddag "With Delivery courier"

Hoe is de batterijduur?

On a more serious note, is bij jouw toestel de spleet tussen scherm en achterkant ook aanwezig? Onder andere te zien in deze video.
Heb je nog extra moeten betalen t.a.v. invoer/belasting?
Yup, veel minder erg though. Maar als ik het echt forceer met goed kijken kan ik er een lichtspleetje door heen zien. Als ik hard op het scherm tap hoor je de 2 delen tegen elkaar drukken. Heb er niet heel veel last van om eerlijk te zijnalesandro_46 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:44:
[...]
On a more serious note, is bij jouw toestel de spleet tussen scherm en achterkant ook aanwezig? Onder andere te zien in deze video.
Nope! Gelukkigalesandro_46 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:44:
[...]
Heb je nog extra moeten betalen t.a.v. invoer/belasting?

Geweldig! Ik ben blij voor je dat je 'm eindelijk binnen hebt. Eerste plaatjes zien er erg goed uit! Ik hoor op een later moment wel hoe ie bevalt in een review.
Heel erg veel plezier ermee!
De verwachting was eind December begin Januari.G.Scholtens schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:13:
Wanneer zouden we het toestel bij belsimpel.nl kunnen verwachten? Mag eind december verlengen en kijk er uit naar dit toestel
Ik ga het proberen te onthouden! Wil eerst een paar dagen gebruik hebben gemaakt voor deze telefoon zodat ik een beetje een idee krijg.zeg_ik_niet schreef op donderdag 15 november 2018 @ 01:10:
[...]
Ik hoor op een later moment wel hoe ie bevalt in een review.
Had eigenlijk de keuze gemaakt om toch maar voor een Mi8 te gaan maar als ik de foto's dan zo weer zie ga ik weer twijfelen. Wil eigenlijk alleen geen Chinese versie vanwege het feit dat ik waarschijnlijk wel de EU rom ga draaien maar mijn vader (die altijd mijn gebruikte telefoons krijgt) liever gewoon Global draait.
Keuzes, keuzes; toch maar voor een goede deal gaan met Black Friday of wachten op de Global version...
@rickniel bij MiGlobal? DHL code werkt pas als die aankomt in de VK. Je kan altijd vragen om de UPS code om zo de rit naar VK te tracken
@smiba Heb jij ook zo'n Alliance code ontvangen waardoor je toestel verzekerd is voor een jaar? Of is die verzekering/garantie een wassen neus
[Voor 40% gewijzigd door Pukson op 15-11-2018 17:49]
Je hebt 'm al twee dagensmiba schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:22:
[...]
[...]
Ik ga het proberen te onthouden! Wil eerst een paar dagen gebruik hebben gemaakt voor deze telefoon zodat ik een beetje een idee krijg.

Enkel wat ik graag wil weten is hoe lang de batterijduur is na een volle lading

Hier ook, heb met de Mix2 de Mix 2S maar overgeslagen in afwachting op de Mix 3. Batterij gaat langer mee dan met de Mix2. Ondanks het capaciteit verschil. Ik gebruik overigens de MIUI Europe rom zonder alle bloatware.zeg_ik_niet schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:46:
[...]
Je hebt 'm al twee dagen![]()
Enkel wat ik graag wil weten is hoe lang de batterijduur is na een volle lading
Je hebt nu ook reeds de Mix 3 in bezit? Was het veel moeite om de Europe ROM te flashen? Ik lees nog regelmatig verhalen dat mensen 720 uur (30 dagen) moeten wachten alvorens de bootloader unlcoked wordt.influenist schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:41:
[...]
Hier ook, heb met de Mix2 de Mix 2S maar overgeslagen in afwachting op de Mix 3. Batterij gaat langer mee dan met de Mix2. Ondanks het capaciteit verschil. Ik gebruik overigens de MIUI Europe rom zonder alle bloatware.
Wauw mooi om te horen!influenist schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 19:41:
[...]
Hier ook, heb met de Mix2 de Mix 2S maar overgeslagen in afwachting op de Mix 3. Batterij gaat langer mee dan met de Mix2. Ondanks het capaciteit verschil. Ik gebruik overigens de MIUI Europe rom zonder alle bloatware.
Erg tevreden over het algemeen?
Waar heb je de telefoon besteld?
Yup, zelf geen ervaring mee mocht ik er een claim voor willen insturen though.Pukson schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:44:
@smiba Heb jij ook zo'n Alliance code ontvangen waardoor je toestel verzekerd is voor een jaar? Of is die verzekering/garantie een wassen neus
Heb trouwens een mid-sized review geschreven voor wie het interessant vond: productreview: Xiaomi Mi Mix 3 256GB Zwart review door smiba
Kun je aub meer (low light) sample fotos plaatsen van front en back camera?smiba schreef op zondag 18 november 2018 @ 16:41:
[...]
Yup, zelf geen ervaring mee mocht ik er een claim voor willen insturen though.
Heb trouwens een mid-sized review geschreven voor wie het interessant vond: productreview: Xiaomi Mi Mix 3 256GB Zwart review door smiba
GoT, You have to love it!
Ik hoop in de komende weken wat meer resultaten te hebben voor je.Lisadr schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:27:
[...]
Kun je aub meer (low light) sample fotos plaatsen van front en back camera?
Voor nu even een heel extreem voorbeeld, dit is een foto genomen om 2 uur 's nachts terwijl het toch wel echt goed donker is. Dit is gewoon even snel vanuit de achterdeur genomen in de nacht stand
Perfect? Imo nee.
Goed voor een telefoon? Niet verkeerd.
EDIT: Denk trouwens dat het ervaringen en discussie topic hier beter voor is, mijn excuus @Mods
[Voor 14% gewijzigd door smiba op 20-11-2018 11:17]
Valt jou ook op dat bij de low light modus er delen van de foto's wazig / blurry worden? Maakte zelf een aantal snaps waarop m'n hond stond. M'n hond had een wazige vlek gekregen bij dr vachtsmiba schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:15:
[...]
Ik hoop in de komende weken wat meer resultaten te hebben voor je.
Voor nu even een heel extreem voorbeeld, dit is een foto genomen om 2 uur 's nachts terwijl het toch wel echt goed donker is. Dit is gewoon even snel vanuit de achterdeur genomen in de nacht stand
[Afbeelding]
Perfect? Imo nee.
Goed voor een telefoon? Niet verkeerd.
EDIT: Denk trouwens dat het ervaringen en discussie topic hier beter voor is, mijn excuus @Mods

-bleek al een code te hebben in mijn mail. Systeem foutje waardoor hij op Processing bleef staan.
[Voor 33% gewijzigd door Pukson op 22-11-2018 17:41]
Pfff, hoop toch dat de Global version eerder beschikbaar komt. Via Taiwan bijvoorbeeld.
Ik zit al een tijd te kijken naar de 2S maar ik vind dat die wat duur blijft met de 3, dus misschien toch maar de 3 als die voor een fatsoenlijke prijs te krijgen word bij Belsimpel.
Zelf houd ik Geekbuying en Aliexpress in de gaten, maar nog geen echte aanbieding gezien.ReynaertS schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:12:
Hebben jullie al leuke deals gezien voor morgen? (black friday)
Bij Geekbuying staat er wel een 'Black Friday' banner over de 8GB+256GB versie.
Eerder heeft iemand contact gehad met Belsimpel en daar werd december/januari aangegeven:LOTG schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:48:
Binnen kort officieel bij Belsimpel te halen voor een goede prijs?
Ik zit al een tijd te kijken naar de 2S maar ik vind dat die wat duur blijft met de 3, dus misschien toch maar de 3 als die voor een fatsoenlijke prijs te krijgen word bij Belsimpel.
Dennis H in "[Xiaomi Mi Mix 3] Levertijden & Prijzen"
Bij Belsimpel is de status reeds gewijzigd van 'Future' naar 'Binnenkort verwacht'...
Ja ik las ergens dat het in DE op 1 December waarschijnlijk zou zijn.alesandro_46 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:17:
[...]
Zelf houd ik Geekbuying en Aliexpress in de gaten, maar nog geen echte aanbieding gezien.
[...]
Eerder heeft iemand contact gehad met Belsimpel en daar werd december/januari aangegeven:
Dennis H in "[Xiaomi Mi Mix 3] Levertijden & Prijzen"
Bij Belsimpel is de status reeds gewijzigd van 'Future' naar 'Binnenkort verwacht'...
Apart trouwens, als je zoekt bij belsimpel krijg je 4 varianten met Future.
Ik heb trouwens wel het idee dat ze zich bij de Chinese shops een beetje uit de markt aan het prijzen zijn. De prijzen liggen voor sommige dingen gewoon even hoog of hoger dan lokale aanbieders, en dan heb je nog verzendkosten en mogelijk extra import heffingen.
[Voor 8% gewijzigd door LOTG op 22-11-2018 15:21]
Denk dat ik morgen voor een Chinese variant ga en daar later de xiaomi.eu ROM overheen flas.
Betreft import e.d. via Aliexpress:
Edit: de verzendkosten is met ± € 38,- wel hoog inderdaad.smiba schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:54:
[...]
Het bedrijf regelt dat, ze sturen eerst een hele lading van die dingen vanuit HK naar de UK met UPS, en dan via DHL van de UK naar NL.
[Voor 5% gewijzigd door alesandro_46 op 22-11-2018 15:31]
TradingShenzen btw
Ah ja dan blijft TradingShenzen ietsjes goedkoper dan de rest met de prijsalesandro_46 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:17:
[...]
Zelf houd ik Geekbuying en Aliexpress in de gaten, maar nog geen echte aanbieding gezien.
Zelf besteld bij TZ voor 512 Inc DHL Express.ReynaertS schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:20:
[...]
Ah ja dan blijft TradingShenzen ietsjes goedkoper dan de rest met de prijs
Kleine tip, mocht je via Ali bestellen doe het dan via Cashbackxl krijg je tussen de 3 en 6 procent nog eens terug